Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• igi0n
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-11 20:14
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:25:
[...]

True, ik heb overal gezocht, maar kon het alleen bij sharkbuy vinden.
Betaal je een tientje meer, naja, dat zij zo.
De support is goed, en ze verzenden snel.
Volgens BuyInCoins en FocalPrice komen ze morgen aan bij hun, maargoed, wat moet je daar van geloven? Ik word ook al een geruime tijd met allemaal data voorgeschoteld die elke dag weer veranderen maar wel interessant dat verschillende bedrijven morgen als de datum hebben dat ze ze weer binnen krijgen. We zullen zien!

edit: Misschien handig om te weten. Blijkbaar zijn er 2 versie's van de PiPo M9, er zijn namelijk 2 verschillende ROM's voor de PiPo M9. In de een zit andere hardware dan de andere (ander scherm misschien?)

[ Voor 14% gewijzigd door igi0n op 24-03-2013 19:34 ]

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 11:36
Zoveel Pipo M9 kopers, leuk om te zien. Ik heb zelf de Xpad besteld :P

[ Voor 31% gewijzigd door Cabo op 24-03-2013 19:11 ]

• Aggressor
  • Laatst online: 16:25
http://www.aliexpress.com/store/104718

voor de mensen, hier moet hij wel op voorraad zijn. (pipo m9)

-edit-

me zus zoek ook nog een tablet voor haar kinderen.

http://www.aliexpress.com...entAcceptorEnabled_=false

Deze is binnen kort 100 dollar. (26 maart)

http://www.aliexpress.com...1GB/104718_763036303.html

deze is 130 dollar.... wat is dan een betere keus?
ze gebruiken hem vooral voor kinderspelletjes te spelen en af en toe internetten.

[ Voor 73% gewijzigd door Aggressor op 24-03-2013 20:21 ]

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:17
Ik vraag me af, als je ruim 200 Euro wilt uitgeven voor een Android tablet, waarom dan niet een Asus Transformer Pad 300T, die kost 269 Euro.
Bekend en goed merk met bewezen kwaliteit en veel gereviewd.
Graag wil ik jullie argumenten waarom je toch voor bv Pipo M9 kiest. ik heb begrepen dat Benchmarks ook niet heilig is en dat een hoge Benchmark niet perse een betere tablet maakt. Beeldkwaliteit lijkt mij in eerste instantie het belangrijkste en aangezien er vrijwel geen objectieve reviews zijn voor die Chienese tablets, moet je maar afwachten, nog afgezien van de kwaliteit, want daar weet je niets van.

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:50
Ik heb voor de.pipo gekozen omdat de specs beter zijn (cpu/gpu/mem/camera's/en hij heeft een hogere resolutie) dan de 300t en alsnog bijna 100 euro goedkoper.
Heb de pipo besteld voor 176.

Daarnaast vind ik de pipo ook mooier eruit zien.
Uiteindelijk kies ik op specs en de onderdelen in de pipo zijn ook a-kwaliteit. Er staat alleen geen asus op, maar pipo. Daar heb ik geen moeite mee en het bespaard me 100 euro.

Stop chasing the dream, you're already living it

• doggy1
Het maakt mij ook niet uit wat er op staat, maar wat weten we nu echt van de kwaliteit van bv Pipo? Daarmee bedoel ik zowel bouwkwaliteit als gebruikskwaliteit. Je kunt nergens hier iets over vinden(behalve reviews door verkopers).
En wat kost het als je hem moet opsturen naar China? En hoe lang duurt het wel niet wanneer je hem weer terug krijgt.
Ook 2 jaar volledige garantie?
Begrijp me goed, ik wil graag ook een Chinese tablet, maar ik ben een beetje huiverig geworden, nadat mijn net aangeschafte Cube U30GT2 het na 10 min.begaf en totaal niets meer deed. Gelukkig wel bij Nederlandse dealer besteld en mag zo retour en mag ik kiezen uit geld terug of een andere(hoeft niet perse Cube te zijn)

• Qosmic
Van de bouwkwaliteit verwacht ik dat die wel goed is. Ook als je reviews leest van andere pipo's. De s1, m1, m2 etc.
Tuurlijk kan je altijd een belabberd exemplaar hebben zoals jij met je cube. Maar dat kan ook met je asus, nexua of samsung.
Enige nadeel is dat ie dan idd terug moet naar china.... en hoe lang dat duurt, ik hoop dat ik je dat niet hoef gaan te vertellen :+

Verwijderd

Aggressor schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:27:
me zus zoek ook nog een tablet voor haar kinderen.

http://www.aliexpress.com...entAcceptorEnabled_=false

Deze is binnen kort 100 dollar. (26 maart)
Das een mooie tablet voor het geld die Yuandao N90S, ik heb hem net ook in aanbieding gevonden in een tmall winkel, waar hij scherp geprijsd is.

Dit is praktische een versie van de N90 zonder IPS scherm.

€ 75 omgerekend, deze zou perfect zijn voor mijn moeder, het is een aanbieding, normaal is de prijs € 5 a € 12 hogere, de aanbieding is nog maar drie uurtjes,

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2013 21:50 ]

• doggy1
Helaas lees ik steeds meer problemen met Chinese tablets kijk bvmaar hier op het forum Ployer Momo12.
De daar aangestipte problemen, zoals plotseling niets meer doen, slechte wifi etc, lees je vaker en maakt mij niet vrolijker en maakt de neiging om geen Chinees te kopen steeds groter. Dan maar een paar tientjes meer uit geven?

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 11:36
doggy1 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:26:
Het maakt mij ook niet uit wat er op staat, maar wat weten we nu echt van de kwaliteit van bv Pipo? Daarmee bedoel ik zowel bouwkwaliteit als gebruikskwaliteit. Je kunt nergens hier iets over vinden(behalve reviews door verkopers).
En wat kost het als je hem moet opsturen naar China? En hoe lang duurt het wel niet wanneer je hem weer terug krijgt.
Ook 2 jaar volledige garantie?
Begrijp me goed, ik wil graag ook een Chinese tablet, maar ik ben een beetje huiverig geworden, nadat mijn net aangeschafte Cube U30GT2 het na 10 min.begaf en totaal niets meer deed. Gelukkig wel bij Nederlandse dealer besteld en mag zo retour en mag ik kiezen uit geld terug of een andere(hoeft niet perse Cube te zijn)
Chinese hardware is gewoon opkomend. Niet alleen tablets maar ook smartphones. Je koopt een chinees merk wat kan tippen aan europese merken voor een nog lagere prijs. Op slatedroid en op andere sites staan veel reviews, alleen de reviews van de Pipo M9 is schaars omdat de tablet pas een paar weken oud is. Het gaat hier om een RK3188 cpu chip. De opvolger van de enorm populaire RK3066. De RK3066 is van chinese makelij en zit in bijna alle dual core tablets. Hardware dat kan tippen aan europese merken voor een chinese prijs. Daar gaat het om.

• Qosmic
In dat topic zijn er 2 users met problemen.
Ik weet niet hoe goed pipo is, maar iemand in dit topic gaf aan alleen maar goede ervaringen met pipo te hebben. Volgens mij is het ook wel 1 van de betere chinese tablet merken.
Anyway... ik merk het wel als ik em binnen heb en hoop dat hij het lang volhoudt.

Wellicht zijn er hier andere users die iets over de duurzaamheid en bouwkwaliteit kunnen vertellen van hun china tablets

Edit: en inderdaad op slatedroid staan ook genoeg user reviews die positief zijn over de chinese hardware

[ Voor 11% gewijzigd door Qosmic op 24-03-2013 22:06 ]

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:56
Het lijkt erop dat door jou negatieve ervaring met de Cube je nu alle chinese merken over dezelfde kam scheert.
Kijk het kan iedereen overkomen dat je een tablet of iets anders koopt vanuit China of waar dan ook en dat hij niet goed werkt.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze allemaal troep of B keuze spullen maken .
Uit eigen ervaring heb ik binnen ongeveer 2 maanden 5 Chinese Tablets besteld en er zijn er nog een paar onderweg .

Geen van ze gaven grote problemen .

De W30HD waarover ik laatst nog geklaagd had hier op de forum werkt weer perfect .(Factory reset en de strepen trokken vanzelf weer weg)

De Onda draait super met de nieuwe v1.35.1 ROM
Bouwkwaliteit vind ik op mijn model iets minder meer omdat hij iets kraakt als ik wat in bepaalde hoeken steviger aandruk.

De Pipo geen enkel probleem en laat ik ook gelijk over de bouwkwaliteit wat zeggen .
Dit is gewoon goed hoor .Goede stevige Tablet geen gekraak of iets anders .

Als ik jou zo hoor ben je wat teleurgesteld omdat je Tablet zo snel stuk ging .(zou ik ook zijn)
Maar waarom probeer je niet gewoon een nieuwe Cube .
Je hebt het toch bij een NL store besteld dus wat maakt het uit??
Opzich lijkt de Cube U30GT2 mij een mooi model Tablet .
Denk zelfs dat ik deze ook binnenkort zal bestellen bij Aliexpress..

Dus ik zou zeggen niet gelijk negatief worden omdat het een keertje niet mee zat . ;)
Al met al de prijzen van de Chinese tablets zijn gewoon spotgoedkoop vind ik .
Dus als ik iets bestel uit China verwacht ik niet gelijk bvb de kwaliteit van de Nexus 10 ,
die ik een paar maanden geleden voor 630 Euries uit Spanje liet komen .
Maar ze komen wel in de buurt van de Nexus 10 en dat voor een veel lagere prijs :)
doggy1 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:51:
Helaas lees ik steeds meer problemen met Chinese tablets kijk bvmaar hier op het forum Ployer Momo12.
De daar aangestipte problemen, zoals plotseling niets meer doen, slechte wifi etc, lees je vaker en maakt mij niet vrolijker en maakt de neiging om geen Chinees te kopen steeds groter. Dan maar een paar tientjes meer uit geven?

Verwijderd

Cabo schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:04:
[...]

Chinese hardware is gewoon opkomend. Niet alleen tablets maar ook smartphones. Je koopt een chinees merk wat kan tippen aan europese merken voor een nog lagere prijs. Op slatedroid en op andere sites staan veel reviews, alleen de reviews van de Pipo M9 is schaars omdat de tablet pas een paar weken oud is. Het gaat hier om een RK3188 cpu chip. De opvolger van de enorm populaire RK3066. De RK3066 is van chinese makelij en zit in bijna alle dual core tablets. Hardware dat kan tippen aan europese merken voor een chinese prijs. Daar gaat het om.
Ik geloof zelf dat deze Chinese tablets uiteindelijk ook terecht komen in Nederland rebranded, bijvoorbeeld een partij bij de Kruidvat of Aldi ofzo.

Ik zit nu te twijfelen of ik niet snel een order moet plaatsen voor die Yuandao N90S hij is mooi afgeprijsd, omgerekend € 75 dus perfect voor mijn moeder.

Ik moet dan wel binnen twee uur een order plaatsen en maar via mijn Chinese bank betalen.

• Qosmic
Als die in jouw ogen perfect is voor je moeder zou ik hem kopen. Niet duur en goede specs voor dat bedrag

Verwijderd

Qosmic schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:27:
Als die in jouw ogen perfect is voor je moeder zou ik hem kopen. Niet duur en goede specs voor dat bedrag
Ja in mijn ogen is die prima voor mijn moeder, okay er zit geen IPS scherm in, maar het gaar haar toch alleen om het facebooken enzo.

Maar zo'n RK3066 heeft genoeg power om zo'n tablet aan te sturen, ik was eerst alleen niet van plan om geld van me Chinese rekening te halen, omdat ik dan over die 599 yuan geen rente krijg, maar ik ben bang dat over vier weken de prijs hogere is.

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 08:16
Over de kwaliteit van China tablets:
Ik heb onlangs ook m'n eerste China tab besteld maar wel met de redenering dat ik 'm eerst zelf probeer te fixen als ie stuk is. Bij de tablet die ik besteld heb, en ook vele andere, is blijkbaar een loskomende kabel van het scherm een "bekend" probleem. Dus dan hoor je wel geluid tijdens het opstarten (als de bootanimatie geluid heeft natuurlijk), maar heb je geen beeld. Dat is dan vaak een kwestie van 5 minuten de tablet te openen en de schermkabel terug op de juiste plek te steken. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat zo'n kabel loskomt tijdens het transport. Een kapotte batterij kan ik zelf ook nog wel fixen.
De kans dat iets kapot gaat dat echt moeilijk te fixen is (iets op de printplaten etc) lijkt me een stuk kleiner.

• doggy1
Ik scheer niet alle Chinese tablets over een kam, maar ik wil in de discussie niet alleen de prijs een rol laten bepalen. Het lijkt er soms op dat er niet meer objektief naar de kwaliteit wordt gekeken. Alleen een aantal goede onderdelen bij elkaar rapen en in elkaar zetten, wil nog niet zeggen dat het dan direkt een prima tablet is.
Ik wil graag een Chinese tablet, maar ik betaal liever 300 voor een goede degelijke tablet dan 200 voor een matige.
Het is mij nog steeds niet duidelijk waar ik(en anderen) de keuze moeten baseren. Helaas vind je vrijwel nergens goede reviews over deze Chinese tablets, terwijl dat vor de meer gangbare merken wel zo is.

Verwijderd

Zojuist die Yuandao N90S van taobao besteld, omdat het een aanbieding was en ik maar twee uur de tijd had om te besluiten heb ik maar besteld.

Uiteindelijk betaal ik omgerekend € 73.83 en in yuan iets minder dan 618 yuan, en ja dat klopt dat is € 3.41 minder dan de huidige wisselkoers, mijn koers was namelijk 8.37 en nu is die 8.00, dat maakt verlies in rente helemaal goed.

Persoonlijk denk ik dat voor zijn geld een goeie tablet zal zijn, maar ik kan hem pas over iets langer dan 6 weken terug mee naar Nederland nemen, ik ga zelf namelijk over iets meer dan vier weken weer naar China.

• diquan2001
Hmm leuk om te horen .Als je terug komt kan je dan voor mij deze meenemen .

Wel de Pantech SKY Vega No6 Black IM-A860K en niet de L versie :)

http://item.taobao.com/it...134.gJdxSR&id=23441768697

Betaal je zo ervoor ;)
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:26:
Zojuist die Yuandao N90S van taobao besteld, omdat het een aanbieding was en ik maar twee uur de tijd had om te besluiten heb ik maar besteld.

Uiteindelijk betaal ik omgerekend € 73.83 en in yuan iets minder dan 618 yuan, en ja dat klopt dat is € 3.41 minder dan de huidige wisselkoers, mijn koers was namelijk 8.37 en nu is die 8.00, dat maakt verlies in rente helemaal goed.

Persoonlijk denk ik dat voor zijn geld een goeie tablet zal zijn, maar ik kan hem pas over iets langer dan 6 weken terug mee naar Nederland nemen, ik ga zelf namelijk over iets meer dan vier weken weer naar China.

Verwijderd

Qosmic schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:05:
In dat topic zijn er 2 users met problemen.
Ik weet niet hoe goed pipo is, maar iemand in dit topic gaf aan alleen maar goede ervaringen met pipo te hebben. Volgens mij is het ook wel 1 van de betere chinese tablet merken.
Anyway... ik merk het wel als ik em binnen heb en hoop dat hij het lang volhoudt.

Wellicht zijn er hier andere users die iets over de duurzaamheid en bouwkwaliteit kunnen vertellen van hun china tablets

Edit: en inderdaad op slatedroid staan ook genoeg user reviews die positief zijn over de chinese hardware
Inderdaad, ik heb uitstekende ervaringen met pipo.
Nu 3 tablets gehad, eentje ging kapot (na 8 maanden), had na 2 weken een nieuwe.
De andere 2 werkten uitstekend, en ben alleen overgestapt naar anderen wegens nieuwe hardware, etc.
En dat is ex de pipo m9. Die ben ik nu aan het testen.
Als er iemand interesse heeft in een video-review, laat maar weten.'

En wat betreft de kwaliteit van de tablets.
Zoals al gezegd, je betaald ook als bedrijf (bv samsung) een heleboel bijkomende kosten om de producten in te voeren.
En dan hebben we het nog niet eens over de retailers, tussenpersonen, etc. die er geld aan moeten verdienen.
Ze kunnen hun tablets ook wel voor 250 gaan verkopen, maar daar hebben ze er een minimale winst op.
En ze hebben uiteraard de merk-naam mee.
Wat je van dichtbij haalt is misschien wel veilig qua support en dat soort zaken, maar daar gaat juist dit topic over: Kijken of er in het goedkopere segment (lees chinapads) tablets zijn die zich kunnen meten met de gevestigde merken.
En ik ben van mening dat dit kan, sterker nog, sommige zijn zelfs beter.
Ik kan zo een aantal tablets opnoemen die beter zijn (in alle opzichten) dan bv de samsung tab 2 10.1...

Maar ben met je eens dat het een mogelijk risico is, maar maakt dat het juist niet leuk? Beetje testen, kijken wat we krijgen, en daaruit conclusies trekken.
We zijn natuurlijk wel Tweakers! 8)

• Qosmic
Diquan2001, jij hebt ook een aantal chinatablets. Wat vind jij van de kwaliteit en duurzaamheid?

Edit: Redpanther... ik heb wel interesse in een videoreview van de M9.

[ Voor 37% gewijzigd door Qosmic op 24-03-2013 23:54 ]

• doggy1
Ik vind het natuurlijk ook interessant om voor een lage prijs een goede tablet te kopen. Daarom had ik ook een Cube U30GT2 gekocht.
Ik kan hem evt ruilen tegen Pipo M9 die 249 Euro kost(en dan nog 50 Euro terug).

• diquan2001
Nou ik heb mijn mening ook al een beetje hiervoor gegeven .
Ik ben tevreden met de spullen die ik tot nu toe gekocht heb .
Wat denk ik wel een verschil tussen mij en de anderen hier op de forum is denk ik wel ,
dat ik de tablets koop voor mijn plezier ik speel ermee test ze uit kijk wat ze kunnen enz enz.
Ze zijn voor mij niet een echt noodzaak .
Wat ik ook hier aangegeven heb ik heb al een Nexus 10 en Ipad Retina enz enz
Mij gaat het meer om te zien of de chinese tablets een goed alternatief kunnen zijn voor de duurdere tablets & telefoons die ik hier in NL koop.
Qosmic schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:50:
Diquan2001, jij hebt ook een aantal chinatablets. Wat vind jij van de kwaliteit en duurzaamheid?

Edit: Redpanther... ik heb wel interesse in een videoreview. Welke pipo heb je?

• doggy1
[quote]Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:50:
[...]

Inderdaad, ik heb uitstekende ervaringen met pipo.
Nu 3 tablets gehad, eentje ging kapot (na 8 maanden), had na 2 weken een nieuwe.
De andere 2 werkten uitstekend, en ben alleen overgestapt naar anderen wegens nieuwe hardware, etc.
En dat is ex de pipo m9. Die ben ik nu aan het testen.
Als er iemand interesse heeft in een video-review, laat maar weten.'

Hoe is de beeldkwaliteit bv video bekijken van de pipo 9, als je die vergelijkt met Ipad 2?

• diquan2001
Nou met de Pipo zit je wel goed hoor .(Mijn mening )
Ik heb net even een andere HTML5 benchmark gedaan met Vellamo .
En van de 3 tablets W30HD,V972,M9 scoort de Pipo weer het hoogst ;)
doggy1 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:56:
Ik vind het natuurlijk ook interessant om voor een lage prijs een goede tablet te kopen. Daarom had ik ook een Cube U30GT2 gekocht.
Ik kan hem evt ruilen tegen Pipo M9 die 249 Euro kost(en dan nog 50 Euro terug).

• Qosmic
diquan2001 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:58:
Nou ik heb mijn mening ook al een beetje hiervoor gegeven .
Ik ben tevreden met de spullen die ik tot nu toe gekocht heb .
Wat denk ik wel een verschil tussen mij en de anderen hier op de forum is denk ik wel ,
dat ik de tablets koop voor mijn plezier ik speel ermee test ze uit kijk wat ze kunnen enz enz.
Ze zijn voor mij niet een echt noodzaak .
Wat ik ook hier aangegeven heb ik heb al een Nexus 10 en Ipad Retina enz enz
Mij gaat het meer om te zien of de chinese tablets een goed alternatief kunnen zijn voor de duurdere tablets & telefoons die ik hier in NL koop.

[...]
En vind het ook.een goed alternatief voor duurdere tablets?
Of pak.je alsnog sneller je ipad of nexus?

• diquan2001
Als ik de Pipo over mijn Nexus 10 moet kiezen zal dat niet gaan gebeuren .
Ik zal je zeggen de Nexus 10 ligt naast mijn bed .Dat is De Tablet die ik gebruik als ik bvb ziggo tv wil kijken of als ik wat muziek wil luisteren als ik ga slapen ,
Hij komt eigenlijk ook niet uit de slaapkamer ;)

Door de dag heen gebruik ik alle Tablets doorelkaar dan weer de V972 bvb voor Reall racing3,
Daarna de W30HD even wat spelen fora's lezen benchmark uitvoeren ,
Daarna weer de Pipo M9 om even wat youtube filmpjes te kijken de speakers van de M9 maakt deze tablet mijn favoriet om films en youtube clips mee te kijken.
Qosmic schreef op maandag 25 maart 2013 @ 00:02:
[...]

En vind het ook.een goed alternatief voor duurdere tablets?
Of pak.je alsnog sneller je ipad of nexus?

Verwijderd

diquan2001 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:38:
Hmm leuk om te horen .Als je terug komt kan je dan voor mij deze meenemen .

Wel de Pantech SKY Vega No6 Black IM-A860K en niet de L versie :)

http://item.taobao.com/it...134.gJdxSR&id=23441768697

Betaal je zo ervoor ;)

[...]
diquan2001 maakte een geintje blijkbaar
diquan2001 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 00:11:
Als ik de Pipo over mijn Nexus 10 moet kiezen zal dat niet gaan gebeuren .
[...]
Ik denk dat ik voor mijzelf niet mijn Nexus 7 zou vervangen door een Chinese tablet, want die Nexus devices zijn gewoon echt heel goed.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 00:38 ]

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:30
Heb mijn order bij Pandawill gisteren geannuleerd. (PIPO M9) Heb toen direct bij BIC besteld, en daar is hij al verzonden!!! (BIC) Heeft ze dus op voorraad.

Gebruik de volgende code voor 6% korting: KEXERJOE = (van facebook)

Nu maar hopen dat hij voor 20/4 in huis is.

Betreft de Pipo M9.

[ Voor 5% gewijzigd door slabetje op 25-03-2013 11:08 ]

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:15
slabetje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:46:
Heb mijn order bij Pandawill gisteren geannuleerd. Heb toen direct bij BIC besteld, en daar is hij al verzonden!!! (BIC) Heeft ze dus op voorraad.

Gebruik de volgende code voor 6% korting: KEXERJOE = (van facebook)

Nu maar hopen dat hij voor 20/4 in huis is.
Pipo M9?

• slabetje
Ja, heb ff mijn post aangepast.

Het betreft inderdaad de Pipo M9.

Hij is daar op voorraad, die van mij is er al verzonden. En heb al een track&trace.

Verwijderd

Verdomme zit bij die tablet van taobao geen oplader, maar aangezien het een standaard oplader is kan ik ook eentje van eBay kopen welke wel een plug heeft voor Nederland, anders zouden ze me toch zo'n voor China sturen.

Maar ze zijn nu wachten met verzenden daarom, mijn lieve vriendin had tegen gezegd om te wachten met versturen, ze belde haar van ik kocht het pakket zonder lader en oordopjes.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 11:42 ]

• igi0n
slabetje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:09:
[...]

Ja, heb ff mijn post aangepast.

Het betreft inderdaad de Pipo M9.

Hij is daar op voorraad, die van mij is er al verzonden. En heb al een track&trace.
Als ik nu mijn tablet zou cancellen bij Pandawill dan duurt het toch nog een aantal dagen voordat ik uberhaupt geld terug krijg van hun? En dan is die hopelijk bij hen allang weer in stock.

• slabetje
igi0n schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:24:
[...]

Als ik nu mijn tablet zou cancellen bij Pandawill dan duurt het toch nog een aantal dagen voordat ik uberhaupt geld terug krijg van hun? En dan is die hopelijk bij hen allang weer in stock.
Dat is waar.
Ik heb mijn geld er ook nog niet van terug (ze stuurde me net wel een mailtje terug dat het geld wordt overgemaakt naar mijn paypal) dus dat verwacht ik ook binnen nu en 3 dagen op mijn rekening.

PS: voor de mensen die nog iets willen bestellen bij Buyincoins,
ze hebben er nu een Pasen actie waarbij je paaseieren kunt zoeken voor korting ed.. net zoals Pandawill afgelopen jaren heeft gehad.

Ik heb al 1 code voor jullie (ze zijn allemaal het zelfde) code is 2x te gebruiken op het gehele assortiment!

Let op: De code: IVHHCEKEN is alleen vandaag geldig!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/i6o05vakj.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door slabetje op 25-03-2013 12:59 ]

• OnlyRinaldo
Bedankt voor de coupon, meteen bestelt bij bic. Nu even pandawill mailen om m'n order te cancelen en te refunden. Scheelt ook weer wat centen, ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

• Qosmic
damn... bij focalprice hebben ze hem ook nog niet, zit te twijfelen om ook te cancellen en bij BIC te bestellen.

• igi0n
Qosmic schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:29:
damn... bij focalprice hebben ze hem ook nog niet, zit te twijfelen om ook te cancellen en bij BIC te bestellen.
Ik heb net weer even voor de zoveelste keer gesproken met de livechat en volgens hun was er vandaag weer een nieuwe voorraad binnen gekomen maar nu al uit verkocht (ze lulden er maar wat omheen) en ze konden mij ook niet vertellen wanneer ze het wel op voorraad hadden ("Maybe one or two weeks, i don't have an exact date"). Cancellen die hap dus!

• OnlyRinaldo
Weet iemand nog winkel voor een screenprotector voor de Pipo M9 of toch gewoon weer deze bestellen bij pandawill?
http://www.pandawill.com/101-inch-mirror-screen-protector-for-tablet-pc-cube-u30gt-p63744.html

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 11:37
Ik bestel gewoon op de site van BIC de screen protector van de ainol novo hero 10, hopen dat ie past natuurlijk ;)

• igi0n
8% korting bij BIC op Audio & Video (Dus ook de PiPo M9 blijkbaar) -> YGEGPZYXJ

• S2K
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 16:15

S2K

Daarnet heeft DHL mijn Hyundai T7 afgeleverd. 19-03 besteld en 25-03 binnen, dat is voorwaar niet slecht. Dit als vervanging van mijn kapotgevallen Nexus 7. Er is ook nog een T7S onderweg (volgens DHL nu in vliegtuig naar Leipzig), en zal deze T7 wel doorverkopen, mocht er iemand interesse hebben stuur me een PM.

Hij ziet er prima uit, net een heel grote Galaxy S3 of Note. Eerst maar eens wat testen.

• Qosmic
nog meer mensen hier de M9 besteld bij focalprice?

• Pachango Boy
igi0n schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:10:
8% korting bij BIC op Audio & Video (Dus ook de PiPo M9 blijkbaar) -> YGEGPZYXJ
Bedankt man :)

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11 20:16
BIC code IVHHCEKEN werkt hier niet. En code YGEGPZYXJ geeft bij mij slechts 5 % korting i.p.v. 8 %.

• igi0n
Geen12 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:28:
BIC code IVHHCEKEN werkt hier niet. En code YGEGPZYXJ geeft bij mij slechts 5 % korting i.p.v. 8 %.
Vreemd..? IVHHCEKEN werkt hier prima en die andere code geeft hier wel 8%, net nog even nagechecked. Misschien even inloggen op je BiC account?

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:12
S2K schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:19:
Daarnet heeft DHL mijn Hyundai T7 afgeleverd. 19-03 besteld en 25-03 binnen, dat is voorwaar niet slecht. Dit als vervanging van mijn kapotgevallen Nexus 7. Er is ook nog een T7S onderweg (volgens DHL nu in vliegtuig naar Leipzig), en zal deze T7 wel doorverkopen, mocht er iemand interesse hebben stuur me een PM.

Hij ziet er prima uit, net een heel grote Galaxy S3 of Note. Eerst maar eens wat testen.
Dat is zeker snel, dus geen douaneoponthoud?

• S2K

S2K

Dejagan schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:30:
[...]

Dat is zeker snel, dus geen douaneoponthoud?
Nee via DHL heb je volgens geen of nauwelijks problemen. Pakketje was aangeduid als Ebook reader gift twv 29us$.

• Aggressor
wat is bic eigenlijk?

• igi0n

• Barcafan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 20:45
http://www.buyincoins.com...search--PIPO+M9----1.html

Edit:tegelijk met mijn bovenbuurman 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Barcafan op 25-03-2013 14:59 ]

Verwijderd

Ik ben van plan een tablet in te bouwen in mijn auto.

Welke zouden jullie mij adivseren.
Het hoeft voor mij geen krachtpatser te zijn.
Ik gebruik hem enkel als navigatie en audio systeem.

De tablet moet kunnen passen in een double din frame.
GPS is een must voor Navigatie.
Bluetooth voor audiostreaming.
Scherp en helder scherm is mooi meegenomen.

Ik heb trouwens van PiPo vernomen, dat er binnenkort nieuwe tablets op de markt komen.

• Qosmic
Bij BIC geven ze ook aan dat de M9 nog niet op voorraad is, en de 25ste was een pre-sale datum

[ Voor 4% gewijzigd door Qosmic op 25-03-2013 15:16 ]

• Musta
  • Nu online
S2K schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:19:

waar heb je deze gehaald als ik vragen mag? Kan de t7s niet vinden bij BIC...

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:14
Musta schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:23:
[...]

Hier hebben ze 'm: http://www.androidmall.co...bluetooth-7-inch-ips.html

Weet alleen niet hoe betrouwbaar deze webshop is. De website URI doet vermoeden dat het een Engelse toko betreft, maar dat zijn ze dus niet. Maar 122 euro klinkt wel erg interessant.

Zit alleen nog te twijfelen of ik de T7s zal kopen of de nexus7 die ik voor 170 euro (16GB) of 200 euro (32GB) nieuw kan kopen via werk. Met DHL shipping komt zo'n T7s namelijk al snel op 150~160 euro, wat dus eigenlijk al niet meer interessant is als je aspecten zoals garantie/winkel en google nexus support in beschouwing neemt. Twijfel, twijfel. Voor 100 euro zou ik het wel doen in ieder geval.

• S2K

S2K

Musta schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:23:
[...]

Ik heb deze besteld (en zit dus nu in vliegtuig): http://www.aliexpress.com...1-6GHz-2GB/796654293.html

• S2K

S2K

Trishul schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:45:
[...]

Hier hebben ze 'm: http://www.androidmall.co...bluetooth-7-inch-ips.html

Weet alleen niet hoe betrouwbaar deze webshop is. De website URI doet vermoeden dat het een Engelse toko betreft, maar dat zijn ze dus niet. Maar 122 euro klinkt wel erg interessant.

Zit alleen nog te twijfelen of ik de T7s zal kopen of de nexus7 die ik voor 170 euro (16GB) of 200 euro (32GB) nieuw kan kopen via werk. Met DHL shipping komt zo'n T7s namelijk al snel op 150~160 euro, wat dus eigenlijk al niet meer interessant is als je aspecten zoals garantie/winkel en google nexus support in beschouwing neemt. Twijfel, twijfel. Voor 100 euro zou ik het wel doen in ieder geval.
Ik heb de T7 (en straks de T7s) als vervanger van de Nexus 7. Het voordeel van de T7 is dat hij kleiner is en dus lichter, er kan een SD-Card in, HDMI out en ook een rearcamera (handig voor QR-codes). Nadeel is dat de accu kleiner is. Ze zijn grofweg even snel.
De Nexus 7 heeft als voordeel dat er sneller nieuwe software versies beschikbaar zijn.
De T7s komt voor mij op 144,78€

• Pachango Boy
Die van mij ook juist bij BuyInCoins besteld.

(
2 x PIPO M9
2 x Keyboard case
2 x Screen protector
2 x mini hdmi -> hdmi kabel
+ velcro gift
) - 8% ( door bovenstaande code)

Registerd Airmail + Track and trace no

totaal prijs: 382.37 €

190€ per tablet vind ik wel geen misse prijs :D
------------------------------------------------------------------------------------
Andere coupon code van 8%

You have won a 8% off Coupon Code!
Coupon Code:DTJMLHRQE
------------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 30% gewijzigd door Pachango Boy op 25-03-2013 17:44 ]

• Aggressor
hopelijk hoef je daar geen douane kosten over te betalen. :X
en jammer dat ie daar niet op voorraad is :(

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 12:01
Bram Van Lint schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:41:
Die van mij ook juist bij BuyInCoins besteld.

(
2 x PIPO M9
2 x Keyboard case
2 x Screen protector
2 x mini hdmi -> hdmi kabel
+ velcro gift
) - 8% ( door bovenstaande code)

Registerd Airmail + Track and trace no

totaal prijs: 382.37 €

190€ per tablet vind ik wel geen misse prijs :D
Andere coupon code van 8%

You have won a 8% off Coupon Code!
Coupon Code:DTJMLHRQE
Welke keyboard case heb jij besteld?

• Pachango Boy
Aggressor schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:00:
hopelijk hoef je daar geen douane kosten over te betalen. :X
en jammer dat ie daar niet op voorraad is :(
Daarom dat ik Airmail heb gekozen, had gehoord dat daarbij de pakkansen echter minimaal zijn. Anders kan er wel inderdaad een fiks bedrag bijkomen. En hoezo, ik dacht dat bij bic er juist wel stock was? Ach ja, bij mij is er eigenlijk geen enkel tijdsdruk, kzal gewoon wachten tot de stock is heraangevuld ;)

Deze: http://www.buyincoins.com...ad-epad-product-2482.html

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:07:
Ik ben van plan een tablet in te bouwen in mijn auto.

Welke zouden jullie mij adivseren.
Het hoeft voor mij geen krachtpatser te zijn.
Ik gebruik hem enkel als navigatie en audio systeem.

De tablet moet kunnen passen in een double din frame.
GPS is een must voor Navigatie.
Bluetooth voor audiostreaming.
Scherp en helder scherm is mooi meegenomen.

Ik heb trouwens van PiPo vernomen, dat er binnenkort nieuwe tablets op de markt komen.
Is dat wel handig, inbouwen? De meeste tablets hebben knoppen aan de zijkanten. Je komt sowieso uit bij hooguit een 6 inch, groter gaat in een dubbel DIN niet passen.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 12:01
Ik heb ook een pipo m9 besteld bij bic.

Iemand nog leuke accessoires gevonden? Op Ebay kom ik alleen maar dingen voor de m8 tegen.

• brutus26
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-11 21:00
ik heb de Cube U30GT2 besteld (gaat nu per schip naar nederland), wat kan ik hier nog aan tweaken ?,
de chineese meuk eraf gooien wie heeft hier ervaring mee ? Apex Launcher ?

• slabetje
janwer schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:05:
Ik heb ook een pipo m9 besteld bij bic.

Iemand nog leuke accessoires gevonden? Op Ebay kom ik alleen maar dingen voor de m8 tegen.
Daar ben ik ook nog naar opzoek.
Ik heb al wel het een en ander liggen.
Alleen weet ik nog niet of dat alles past.
Als alles past zal ik het hier wel vermelden.

• Musta
  • Nu online
S2K schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:57:
[...]

Ik heb de T7 (en straks de T7s) als vervanger van de Nexus 7. Het voordeel van de T7 is dat hij kleiner is en dus lichter, er kan een SD-Card in, HDMI out en ook een rearcamera (handig voor QR-codes). Nadeel is dat de accu kleiner is. Ze zijn grofweg even snel.
De Nexus 7 heeft als voordeel dat er sneller nieuwe software versies beschikbaar zijn.
De T7s komt voor mij op 144,78€
Kun je er misschien een mini review van schrijven? wat je indruk er van is

• diquan2001
Per ship ?? ze versturen toch alles per vliegtuig ;)
brutus26 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:13:
ik heb de Cube U30GT2 besteld (gaat nu per schip naar nederland), wat kan ik hier nog aan tweaken ?,
de chineese meuk eraf gooien wie heeft hier ervaring mee ? Apex Launcher ?

• Pachango Boy
Reactie was niet meer relevant :)

[ Voor 99% gewijzigd door Pachango Boy op 26-03-2013 00:01 ]

• S2K

S2K

Musta schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:17:
[...]

Kun je er misschien een mini review van schrijven? wat je indruk er van is
Ik zal morgen eens wat tekst aan wagen.

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 22:46
@BramvanLint. Die coupons kun je op pagina 8 terugvinden, daar staat ook bij waar ze voor gelden(Vertalen met translate). Alleen die 8% kun je toepassen op tablets, de rest is voor kleding of andere accessoires.

• Pachango Boy
Aah excuses, zal mijn reactie dan best verwijderen om verwarring te voorkomen, bedankt ;)

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vandaag bij http://www.aliexpress.com sale!
Er zitten best leuke kortingen tussen, ook Pipo's :)

(link verwijderd, verkoper zonder feedback)

[ Voor 99% gewijzigd door arjants op 26-03-2013 09:41 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Aggressor
Ik wou vandaag de N90S kopen, was namelijk in de aanbieding voor 100 dollar.
Meteen al uitverkocht he ..!
weet iemand nog een leuke aanbieding?

Window (YuanDao) N90S Dual Core 9.7 Inch RK3066 Android 4.0 1GB RAM 8GB Dual Camera Tablet PC

bij mixeshop verkopen ze hem voor 125 dollar, is dat dezelfde?
en heeft iemand nog een coupon voor mixeshop?

[ Voor 18% gewijzigd door Aggressor op 26-03-2013 10:51 ]

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Aggressor schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:47:
Ik wou vandaag de N90S kopen, was namelijk in de aanbieding voor 100 dollar.
Meteen al uitverkocht he ..!
weet iemand nog een leuke aanbieding?

Window (YuanDao) N90S Dual Core 9.7 Inch RK3066 Android 4.0 1GB RAM 8GB Dual Camera Tablet PC

bij mixeshop verkopen ze hem voor 125 dollar, is dat dezelfde?
en heeft iemand nog een coupon voor mixeshop?
Ik ook....
Mixeshop heeft wel dure verzendkosten:

Available Shipping Methods Rates
DHL (DHL) €26.95

• Aggressor
ja dat is ook weer zo! hier baal ik weer van .. ik dacht dat de aanbieding de hele dag was :(
wat nu?

ik had een leuke tablet beloofd aan me zus haar kids (3 en 5 jaar) voor spelletjes enz..

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:08
4.2.2 op T7, release in april volgens chinese PC-online:
http://audio.pconline.com.cn/322/3224332.html

Ik was even bang dat de komst van de T7s ervoor zou zorgen dat de T7 geen updates meer zou ontvangen maar ben blij te zien dat dit niet het geval is!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

De kortingsactie is hopeloos. Een minuut voordat de verkoop begint is het product uitverkocht.... jammerlijk.
Dan toch maar op zoek naar een replacement screen voor m'n ramos w13pro.

Ik kwam deze van mobile-phones.cn tegen. Iemand een idee of het betrouwbaar is, of waar ik dat kan vinden?

• Aggressor
Jaa erg jammer!
en ik ben nu voor mijn zus opzoek naar een tablet, het is vooraal voor de kinderen van 3 en 5 jaar.
Deze spelen er namelijk leer spelletjes op zoals Mr Panda, Juf jannie enz...
En af en toe om te internetten.

Weet iemand dan nog een leuke tablet? (hoe goedkoper hoe beter)
het moet soieso 9.7 of 10.1 inch zijn. (niet kleiner)

Ik dacht zelf aan de Ramos W27 Pro: http://www.buyincoins.com...camera-product-26792.html

Iemand nog tips/opmerkingen? en een discountcode voor BIC?

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-11 23:46
Hyundai T7S binnen wel 26 euro moeten bijtikken.
Prachtig helder scherm, kleuren beter dan op mijn asus t300, start razendsnel. Moet nog wel wat chinese software verwijderen.
Play shop volledig te gebruiken, nog niet de gps gecontroleerd.

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:12
Fresno schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:51:
Prachtig helder scherm, kleuren beter dan op mijn asus t300, start razendsnel. Moet nog wel wat chinese software verwijderen.
Dat is goed nieuws! Ik vind de T7S namelijk een mooie tablet voor die prijs. Moet alleen nog net over de streep getrokken worden ;)

Ik ben ook benieuwd hoe lang de accu mee gaat.

• S2K

S2K

Hier is ook de T7s binnen, ziet er net iets sjieker uit dan de T7. Moest helaas ook 25€ invoerrechten aftikken. Even snel wat benchmarks gedraaid en de T7 en T7s zijn even snel. Ook even de light rom er op gezet en de chinese meuk uitgeschakeld.

• diquan2001
Zou je nog wat meer benchmarks kunnen uitvoeren als je wil ??
Ik wil deze ook gaan bestellen maar vraag me af of het nou echt veel beter dan mijn T7 is ??
S2K schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:17:
Hier is ook de T7s binnen, ziet er net iets sjieker uit dan de T7. Moest helaas ook 25€ invoerrechten aftikken. Even snel wat benchmarks gedraaid en de T7 en T7s zijn even snel. Ook even de light rom er op gezet en de chinese meuk uitgeschakeld.

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-11 23:46
Fresno schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:51:
Gps werkt niet, hopelijk bij de volgende update

• bosschebol
  • Laatst online: 21-11 15:02
Met dank aan de voorgaande tips ook de keuze gemaakt voor Pipo M9 bij BIC
We kunnen staks een Pipo forum aanmaken ;)

• diquan2001
Kon gewoon niet wachten heb de T7S ook maar besteld 173$ inc DHL verzending ;)
Fresno schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:59:
[...]

• Musta
  • Nu online
S2K schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:34:
[...]

Ik zal morgen eens wat tekst aan wagen.
thanx, zie nu ook dat meerdere menden de t7(s) hebben besteld. een reviewtje zou wel leuk zijn. En misschien wat benchmarks? Hoeveel ben je er in totaal voor kwijtgeraakt?

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-11 00:14
Interessant dingetje, die Hyundai T7s!
Ben opzich nog steeds tevreden met m'n Momo Ployer 12 maar ben toch wel weer opzoek naar een nieuw speeltje. :9

Dus een review van de mensen die hem hebben zou idd wel fijn zijn. :)

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-11 17:45
Voor ervaringen met de hyundai T7(S) moet je hier zijn. ;)

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

• S2K

S2K

diquan2001 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:23:
Ik wil deze ook gaan bestellen maar vraag me af of het nou echt veel beter dan mijn T7 is ??

[...]
Hoi, ik heb Quadrant, Nenamark, Vellamo en Antutu gedraaid en er zit eigenlijk geen verschil tussen. 1GB Ram is echt al redelijk goed, het belangrijkste verschil is het opslaggeheugen en een iets betere camera.
Ik ben de T7 inmiddels kwijt, mijn buurman werd er direct verliefd op.

• S2K

S2K

Fresno schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:59:
[...]

GPS werkt prima hoor. Je moet wel even naar buiten om de satelieten op te pikken. Wellicht heb je de GPS nog niet aanstaan. Bij instellingen naar locatieservices en dan GPS-satelieten aanzetten.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:54
henkpeters schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:52:
4.2.2 op T7, release in april volgens chinese PC-online:
http://audio.pconline.com.cn/322/3224332.html

Ik was even bang dat de komst van de T7s ervoor zou zorgen dat de T7 geen updates meer zou ontvangen maar ben blij te zien dat dit niet het geval is!
Op de camera, extra RAM en extra flash na, zijn ze identiek. Dus het zou me verwonderen dat de T7 daardoor geen updates meer zou krijgen. :)
diquan2001 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:23:

[...]
Wat is veel beter? Qua specs zijn ze bijna identiek, scherm, cpu, batterij zijn hetzelfde. In benchmarks zal het niks uitmaken. Al had ik ook wel liever 16 GB flash en 2 GB RAM gehad :P Al denk ik niet dat je dat erg zal merken, mijn Odroid-U2 heeft dezelfde CPU met 2GB RAM en in veel gevallen gebruikt dat ding niet zoveel geheugen. Voor € 131 inclusief hoes blijft het een prima ding ;)

• S2K

S2K

Musta schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:48:
[...]

thanx, zie nu ook dat meerdere menden de t7(s) hebben besteld. een reviewtje zou wel leuk zijn. En misschien wat benchmarks? Hoeveel ben je er in totaal voor kwijtgeraakt?
De T7 kostte mij 136,76€ en de T7s 144,78€+25€ invoerrechten.

Check op youtube de Hyundai T7, staan filmpjes zat met benchmark resultaten. De T7 en T7s zijn erg vergelijkbaar qua snelheid met de Galaxy S3 en de Nexus 7. Ik vermoed dat er ook nog wel ruimte om over te klokken naar Galaxy NoteII snelheden, maar dat kost weer batterij. Wellicht is undervolten/underclocken ook nog wel mogelijk om meer uit de batterij te halen, maar dan moet er wel een kernel gebakken kunnen worden.

Ik heb zelf de Galaxy S3 gehad en gebruik nu een Xperia Z. Als tablet gebruikte ik de Nexus 7 32GB, maar die is kapot gevallen. Ik schrijf dus mijn ervaring in vergelijk met de Nexus 7.

Er zijn eigenlijk meer overeenkomsten dan verschillen tussen deze 2. Snelheid is vergelijkbaar, dagelijks gebruik ook. Ik gebruik de tablet met name voor ebook reading, stripboeken lezen, (1280x800 resolutie is daar perfect voor, 1024x768 vind ik te laag), eenvoudige spelletjes em wat internetten.

Voordelen T7/T7s:
- rearcamera (handig voor QR codes), maar de T7 camera is wel erg slecht (2MP), de T7s is beter met 5MP, maar ik zal er nooit een foto mee gaan maken. Er zit ook een flitslampje bij, altijd handig als zaklamp.
- Scherm is naar mijn idee iets scherper en kan volgens mij helderder, maar heb dit niet vergeleken.
- Geheugen is uitbreidbaar. Microsdkaarten t/m 64GB werken
- Hij ligt net iets makkelijker is de hand door de afgeronde hoeken, maar de grootte is bijna hetzelfde als de Nexus 7
- Heeft GPS aan boord
- Heeft HDMI mogelijkheid
- Met Exynosabuse is apparaat zo geroot, bootloader is ook unlocked, dus het is eenvoudig om zelf aanpassingen te gaan doen.
- De prijs is natuurlijk scherp
- De T7/T7s hebben ook trilfunctie, heb dat nog niet eerder in een tablet gezien
- Het is echt net een grote Galaxy Note zonder de GSM functie

Nadelen T7/T7s:
- ICS 4.0.4 er is al wel een indicatie dat JB4.2.2 er aan gaat komen. Maar het is maar de vraag of Key Lime Pie 5.0 er ooit op zou komen.
- De Exynos processor is lekker snel, maar team Hacksung heedt aangekondigd dat er geen CyanogenMod support meer voor gaat komen. Het is dus maar de vraag of er echt community roms gaan komen. Maar aan de andere kant loopt alle huidige software gewoon prima op 4.0.4
- Garantie is op afstand
- Batterij gaat wat minder lang mee, maar dat zal nog wel ietsje beter gaan worden. Ik heb hem nog te kort om er echt over te oordelen.
- Jammer dat je niet via USB kan opladen.

Voordeel Nexus 7:
- veel accesoires beschikbaar
- Goede softwaresupport, naar verwachting kom Key Lime Pie 5.0 beschikbaar
- Goede batterij
- Via USB opladen, maar via een USB poort op je PC wel heel langzaam door het lage vermogen.
- Er is volledig Cyanogenmod support

Nadeel Nexus 7:
- Prijs. In de huidige markt is de Nexus 7 een erg goede deal, maar in vergelijk net de T7/T7s is hij relatief duur.

Als de prijs hetzelfde was zou ik voor de Nexus 7 32GB gaan, maar er zit gewoon 100€ verschil in. En de verschillen zijn echt heel klein (soms in het voordeel van de een en dan weer voor de ander), ik ben erg tevreden met de T7/T7s

Als ik de T7 met de T7s vergelijk dan vind ik het verschil kleiner dan ik van te voren had verwacht. Voor mij was het prijsverschil maar 8€. De 25€ invoerrechten laat ik buiten beschouwing, die had ik ook op de T7 kunnen krijgen. Die invoerrechten heb ik nu gedeeld tussen die 2, buurman betaald dus de helft. Ik zou met beide prima kunnen leven, persoonlijk vind ik het blauwe van de T7s net wat luxer dan het witte van de T7.

[ Voor 5% gewijzigd door S2K op 27-03-2013 00:21 ]

• Qosmic
is bij de mensen die de Pipo M9 gekocht hebben bij focalprice / pandawill / BIC al verzonden?

heb hem zelf bij focalprice gekocht afgelopen zondag en hij is daar nog steeds niet op voorraad.

• slabetje
Bij BIC is die van mijn (PIPO M9) al verzonden sinds zondag.

Ze hebben zondag 24 maart een kleine voorraad van zon +/- 30 tablets binnen gekregen,
die zijn daar inmiddels al weer uitverkocht wat ik heb begrepen.

Het is weer wachten op de nieuwe voorraad.

• Pachango Boy
Ik heb hem maandag bij bic besteld, geven nu wel aan dat het zeker nog 3-4 dagen duurt vooraleer ze in stock zijn ;)

• Qosmic
haha... en je had hem nog wel gecanceled bij panda omdat ze bij BIC toch zeker op voorraad waren? ;)

Anyhow... ik heb hem bij Focalprice besteld en daar geven ze hetzelfde aan. Ik heb ook niet echt tijdsdruk, maar zou het fijn vinden als ie 18 april binnen is ivm verjaardag

• ReGenerator
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb de Pipo M9 maandag besteld bij bic.

Dacht dat ze hem vanochtend verstuurd hadden maar ze hebben mijn pakketje opgesplitst in 2 delen.
Voorlopig hebben ze alleen klittenband cable organizers opgestuurd die ik er gratis bij kreeg.

• Pachango Boy
@ qosmic : ik had hem nog nergens besteld hoor ;)

En bij mij hebben ze ook een splitted dispatch gedaan, al mijn accessoires zijn al opgestuurd ;d ben ik vet mee

• Qosmic
maakt ook niet uit, hoop dat we hem allemaal snel hebben.

Weet iemand hoe het trouwens met software support zit van Pipo?
Want er staat nu JB 4.1.1 op, maar zou 4.2 ook komen en wellicht Key Lime Pie?
Daarnaast valt er aan de RK3188 ook nog enige verbeteringen te doen via software als ik het hier goed begrepen heb, maar je bent dan dus wel afhankelijk van de support van Pipo?

Verwijderd

Vaak is het zo dat jouw tablet / smartphone nog niet alles eruit gehaald heeft wat erin zit, en met nieuwe updates word de performance juist alleen beter, althans mijn ervaring met verschillende Android devices.

• Qosmic
ja dat snap ik, maar hoe is de softwareondersteuning van Pipo?
Brengen die uberhaupt updates uit voor hun devices?

Pagina: 1 ... 59 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.