Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-11 15:55
met build prop editor ging het wel maar de changes hadden geen effect ik kan nog steeds de tweaker app niet runnen.

apparaat is niet compatable. <> met als setting samsung nexus s ;-(

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik speelde vanmiddag even met een TomTec Cortex A8 tablet bij de Bart Smit. Ik denk een Rockchip 29xx. Het scherm is niet super, maar ook niet slecht. Menu's draaien wel, al hapert het ietwat.

Een leuk dingetje (de 7") als de prijs beter is. Met €139 is het te duur betaald, of ik ben in de war. Ik zie op de Bart Smit website een 7" Cortex A8 staan voor €59?

• stefke001
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09-2023
Ramos hier reeds te koop aan schappelijke prijs.
Betrouwbare seller ?

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:10

RobertowNL

For your gear!

stefke001 schreef op zondag 04 november 2012 @ 13:47:
Ramos hier reeds te koop aan schappelijke prijs.
Betrouwbare seller ?
Hij staat nog steeds niet op de Tmall site van Ramos. Ik ga er vanuit dat hij daar op komt te staan als hij beschikbaar is.

• Synthale
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03-2022
ramos-tablet.com lijkt niet erg betrouwbaar, gezien de veel te lage prijzen
lees ook: http://tabletrepublic.com...eller-1628.html#post17419

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-11 11:18
De Ramos W30 wordt op dit moment nog niet verkocht. De Ramos W30 komt uit op 12 november en de W30HD op 25 november.

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11 17:14

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Mijn Cube U9GT4 met 4.1.1 is binnen ^_^

Eerste indruk, wauw het lijkt wel een mini versie van de iPad 1. Behalve qua snelheid dan want dit speeltje is stukken sneller. Ik ga er nu wat apps op zetten en dan zal ik binnenkort een korte review plaatsten als mensen dat willen.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 19:03
Synthale schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:19:
ramos-tablet.com lijkt niet erg betrouwbaar, gezien de veel te lage prijzen
lees ook: http://tabletrepublic.com...eller-1628.html#post17419
Ik heb een tijdje geleden op onda-tablet.com een tablet aangeschaft en als ik die 2 sites zo bekijk gebruiken ze exact hetzelfde design en betaalmethoden. Dus ik denk dat dezelfde fabrikant erachter zit.
Prima trouwens hoor, geen problemen met ze gehad. Betaling ging goed, levering redelijk vlot (2,5 week).

• Synthale
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03-2022
Schmoove schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:44:
[...]

Ik heb een tijdje geleden op onda-tablet.com een tablet aangeschaft en als ik die 2 sites zo bekijk gebruiken ze exact hetzelfde design en betaalmethoden. Dus ik denk dat dezelfde fabrikant erachter zit.
Prima trouwens hoor, geen problemen met ze gehad. Betaling ging goed, levering redelijk vlot (2,5 week).
oh bedankt dat is weer een positief bericht!!

• pool0249
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-08 15:52
Net een onda V712 besteld bij http://ipadalternative.com/ ben benieuwd hoelang hij erover doet om binnen te komen :)
Het eerste probleem was dat internet verschrikkelijk traag was... wat bleek, alle traffic werd via een server in china gerouteerd.
zou je hier meer info over kunnen geven om deze routing te deblokkeren?

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 12:17
Nieuwe Blokker aanbieding: IPS, 4.1, RK3066, €199,- http://www.blokker.nl/web...Nieuwsbrief_week46_Tablet

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-10 19:53
Ik ben op zoek naar een goedkope 7" tablet, en dit is wat ik heb gevonden:

Vorige week was er een TomTec 7" Excellent 4.0 tablet voor € 59,- bij Bart Smit, deze week een 7" tablet voor € 65,- (mogelijk na korting ook € 59,-) in de Kruidvat webshop.
Zo op het oog lijken de specs iets beter te zijn van die van Tomtec.
Bestellen is mogelijk vanaf dinsdag 13 november 2012.

https://www.trekpleistero...137/7AndroidtabletPC.html

Verwijderd

oheng schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:40:
Ik ben op zoek naar een goedkope 7" tablet, en dit is wat ik heb gevonden:

deze week een 7" tablet voor € 65,- (mogelijk na korting ook € 59,-) in de Kruidvat webshop.

https://www.trekpleistero...137/7AndroidtabletPC.html
Heeft dit Trekpleister 7" tablet een IPS scherm?, de gegevens zijn ietwat summier... :*)

• oheng
Ik kan me niet voorstellen dat het een IPS scherm is. En inderdaad, de gegevens zijn vrijwel niet aanwezig.
Overigens is de prijs 59,99 als je de kortingscode gebruikt. Je kunt hem nu al bestellen, alleen het lukt mij niet om af te rekenen.

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-11 16:45
We zijn een maandje verder en ik heb wat meer kunnen spelen met mijn SmartQ K7:

Afbeeldingslocatie: http://www.pandawill.com/media/catalog/product/cache/1/image/309d7dc39e373b178fdbbfcc3c9523fd/s/k/sku20529.jpg

Hieronder een korte samenvatting van mijn ervaringen tot nu toe:

De behuizing is stevig, met een ruwe achterkant voor goede grip en de uitsparingen voor de aansluitingen zitten op de goede plek. Ik heb weleens gelezen dat dat een probleem kan zijn bij goedkopere tablets. Het scherm vind ik persoonlijk erg mooi, maar ik ben wat dat betreft nooit heel erg verwend geweest :P Mooie kleuren, helder beeld en een grote kijkhoek. De helderheid heb ik op de laagste stand staan, wat meer dan genoeg is. Er is één speaker aanwezig waar op zich genoeg geluid uit komt, van redelijke kwaliteit.

De K7 wordt geleverd met een skinloze Android 4.0 en enkele chinese apps én volledige roottoegang, instelbaar in de settings. Ook zijn er wat instellingen te vinden met betrekking tot de prestaties, waaronder een instelbare cpu governor, waarmee je de cpu op 1,2 GHz kan laten draaien. Volgens de specs echter, doet een 4430 maximaal 1 Ghz, dus wat daar aan de hand is weet ik niet. De 4430 is verder geen hoogvlieger, maar voldoet ruimschoots aan mijn eisen: een beetje browsen, filmpjes kijken, spelletjes spelen, niks veeleisends. De accu houdt het op die manier een uurtje of 5 vol.

Het probleem met het installeren van apps is inmiddels opgelost door het stoppen van Google services framework en het legen van de cache, mijn account te verwijderen en de tablet opnieuw op te starten en de account weer toe te voegen. De Play Store werkt volledig, alles is aanwezig. Alle apps van mijn telefoonaccount die ik tot nu toe heb geïnstalleerd, betaalde en gratis versies, werken vlekkeloos, al moest ik voor sommige de uiteraard tabletversies downloaden.

De wifiverbinding is stabiel en de ontvangst is, afgaande op de streepjes, beter dan die van de SE Mini Pro die er nu naast ligt. Verbinding maken vanuit standby duurt een seconde of 5. Ook de ontvangst van gps is beter dan die van de telefoon, de tablet vindt veel sneller verbinding. De ingebouwde fm radio ontvangt daarentegen maar drie zenders, waarvan er twee slecht verstaanbaar zijn. Degene die goed klinkt is de lokale zender, misschien dat het daarom goed gaat. Ik gebruik de radio nooit, dus voor mij is het geen probleem.

Er zijn me eigenlijk maar twee kleine minpuntjes opgevallen, maar daar is goed mee te leven. Zo nu en dan, twee of drie keer per week, wordt de tablet warm aan de onderkant en dan blijkt de cpu continu op volle snelheid te lopen. De accu gaat dan ook ineens een stuk sneller leeg. Na een keertje opstarten is het weer goed. De standby- en volumeknoppen steken een beetje uit, ruim een millimeter en ze zijn niet afgerond, dus voelen wat hoekig aan. Het gevoel is wel goed, weinig speling.

Ik ben uiteindelijk blij dat ik wat meer geld heb uitgegeven dan in eerste instantie de bedoeling was. Ik was namelijk van plan een Qware of iets vergelijkbaars te kopen, maar voor zo'n 60 euro meer heb ik nu een tablet die goed presteert en er duurder uitziet en degelijker aanvoelt dan de prijs doet vermoeden. Sinds kort is de prijs gedaald naar 145 euro, voor degenen die geïnteresseerd zijn :P :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-11 18:32

luigi87

Domotica Fanaticus

Ik ben opzoek naar een leuke tablet voor een kleine prijs. nu ben ik in mijn zoektoch deze tegen gekomen. Mijn vraag hierover is of de resolutie die hij heeft (800x480) goed is voor een 7 inch tablet? Of moet ik echt kijken naar een betere resolutie.
Wat is met betrekking op de resolutie slecht of goed, ik vind het vergelijken wat lastig.
Wat ik er op wil gaan doen is een beetje spelletjes via app's en browser en interneten.
Of raden jullie een ander aan op basis van jullie ervaringen?

[ Voor 11% gewijzigd door luigi87 op 13-11-2012 11:22 ]

- leeg -

• effem
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 15:03
luigi87 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:21:
Ik ben opzoek naar een leuke tablet voor een kleine prijs. nu ben ik in mijn zoektoch deze tegen gekomen. Mijn vraag hierover is of de resolutie die hij heeft (800x480) goed is voor een 7 inch tablet? Of moet ik echt kijken naar een betere resolutie.
Wat is met betrekking op de resolutie slecht of goed, ik vind het vergelijken wat lastig.
Wat ik er op wil gaan doen is een beetje spelletjes via app's en browser en interneten.
Of raden jullie een ander aan op basis van jullie ervaringen?
Afgelopen weekend was die pipo bij focalprice maar usd 85 of zo.
Op aliexpress is ie ook vanaf usd 80 of zo te koop.
Voor web browsing is 800x480 vrij mager, dan is 1024 x 600 of zo toch beter.
Voor android apps maakt het denk ik wat minder uit.

en @oheng;
dit is een stuk beter dan dat kruidvat ding, en voor grofweg dezelfde prijs.

zou denk ik voor een s1 bij aliexpress hier shoppen: http://www.aliexpress.com...t=100005062,200003866,701

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

effem schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:16:
[...]

Afgelopen weekend was die pipo bij focalprice maar usd 85 of zo.
Op aliexpress is ie ook vanaf usd 80 of zo te koop.
Voor web browsing is 800x480 vrij mager, dan is 1024 x 600 of zo toch beter.
Voor android apps maakt het denk ik wat minder uit.
Klopt ik had hem net gemist die actie.
Welke moet ik dan naar gaan kijken als ik verlijkbaar aan specs wil maar met resolutie 1024x600.
De prijs mag nog wat stijgen maar niet meer dan 90-100 euro!
Is dat haalbaar?

- leeg -

• effem
luigi87 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:10:
[...]

Welke moet ik dan naar gaan kijken als ik verlijkbaar aan specs wil maar met resolutie 1024x600.
Is dat haalbaar?
Geen idee. De Pipo S2 is iets van usd 140, dat gaat net over je prijs heen.
is 8" 1024x768

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-11 10:11
luigi87 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:10:
[...]

Is dat haalbaar?
Keuze genoeg. Deze voor ongeveer €75,-. Of deze of deze voor €87,-.
Zelfs 1280x800 is nog aardig in de buurt. Deze voor zo'n €120,-.

Dit alles natuurlijk hopende dat de douane niet vervelend doet :+

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

buzzbuzz68 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:22:
[...]

Keuze genoeg. Deze voor ongeveer €75,-. Of deze of deze voor €87,-.
Zelfs 1280x800 is nog aardig in de buurt. Deze voor zo'n €120,-.

Dit alles natuurlijk hopende dat de douane niet vervelend doet :+
Dank je :)
Ik vind deze wel een mooi ding met een leuke prijs.
Heb namelijk geen zin om 200 usd neer te moeten leggen voor een 9,x inch scherm.

Alles is idd zonder bemoeienis van de douane. Want hoeveel komt erbij als je er wel wordt uitgeplukt?

- leeg -

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 15:09
luigi87 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:49:
[...]

hoeveel komt erbij als je er wel wordt uitgeplukt?
Inklaringskosten + 21% btw. Altijd nog goedkoper dan in NL kopen. :)

too old, too cold

• luigi87

luigi87

Domotica Fanaticus

Negakinu schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:37:
[...]

Inklaringskosten + 21% btw. Altijd nog goedkoper dan in NL kopen. :)
Zeker! daarom koop ik al langer elektronica uit het (wijze) oosten. Dank :)

- leeg -

• Rookie01
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-11-2015
Graag advies!
Twijfel tussen aanschaf van de huidige trekpleister aanbieding van 59,- voor 7 inch tablet, en
een half jaar oude nog in goede staat verkerende Qware TB-1207 BL (7" dus) die ik kan overnemen voor 40,-Lastige keuze, scheelt 20,- maar ook halfjaar garantie, daarnaast heeft de trekpleister 1gb ram tegenover 512mb van de qware.... Alvast dank voor jullie mening.

• pool0249
  • Laatst online: 17-08 15:52
Rookie01 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:21:
Graag advies!
Twijfel tussen aanschaf van de huidige trekpleister aanbieding van 59,- voor 7 inch tablet, en
een half jaar oude nog in goede staat verkerende Qware TB-1207 BL (7" dus) die ik kan overnemen voor 40,-Lastige keuze, scheelt 20,- maar ook halfjaar garantie, daarnaast heeft de trekpleister 1gb ram tegenover 512mb van de qware.... Alvast dank voor jullie mening.
Persoonlijk zal ik voor de nieuwe gaan dit ivm mogelijk nieuwere hardware en de 1gb ram d:)b

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:10

RobertowNL

For your gear!

Rookie01 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:21:
Graag advies!
Mits de trekpleister tablet geen A13 processor heeft ben ik het eens met bovenstaande antwoord :P

• effem
RobertowNL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:04:
[...]

Mits de trekpleister tablet geen A13 processor heeft ben ik het eens met bovenstaande antwoord :P
Wat is er mis met een A13 (tov een A10).
Wat ik mis bij het trekpleister tablet is HDMI.

En voor eur 60 haal je in china ook een pipo s1 met een RK3066 processor.
Overigens kon ik niets vinden over de scherm resolution van dat trekpleister ding.

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik denk dat er een VIA 8850 SoC in zit met een Mali 400 gpu, deze SoC is kwa prestaties te vergelijken met een Alwinner A10 terwijl die toch alweer meer dan een half jaar ouder is.. De Antutu score van de VIA 8850 zat volgens mij rond de 3000 punten. Volgens mij beter dan de A13? Dat is tenslotte een goedkopere versie van de A10..

• m4rtyr
  • Niet online
effem schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:46:
[...]

Wat is er mis met een A13 (tov een A10).
Wat ik mis bij het trekpleister tablet is HDMI.

En voor eur 60 haal je in china ook een pipo s1 met een RK3066 processor.
Overigens kon ik niets vinden over de scherm resolution van dat trekpleister ding.
Tja in China krijg je inderdaad meer waar voor je geld, maar dan zit je sowieso met verzend/douane kosten en eventuele risico op een product wat out of the box niet goed functioneert waarna je het dus op eigen kosten mag terugsturen naar de desbetreffende verkoper..

Oh en als je 3 weken wil wachten dan zou ik ook zeker uit China bestellen. :)

Er is een Nederlandse site die de Pipo S1 aanbiedt voor 109 euro, of ze betrouwbaar zijn weet ik niet..

link

Verwijderd

Retailheaven is betrouwbaar : al meerdere keren zaken mee gedaan en is goed bevallen.

Hebben paar maanden geleden een grote actie gehad icm. blad Computer Idee

Iets duurder dan zelf bestellen in China maar WEL service EN garantie !

• Rookie01
Dank voor de reactie's tot nu toe,
Het gaat mij om het bekend worden met android en tablets, daarna wellicht toch een snellere 10" met ips scherm e.d. aanschaffen als het bevalt en de tablet veel gebruikt wordt.

Grootste verschillen zijn volgens mij;
Trekpleister: Cortex A9, 1 gb ram, geen hdmi, nieuw € 60,-
Qware: Alwinner A10, 512 gb ram, wel hdmi, halfjaar oud € 40,-

Wat te doen?

• Negakinu
Rookie01 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:28:
Dank voor de reactie's tot nu toe,
Het gaat mij om het bekend worden met android en tablets, daarna wellicht toch een snellere 10" met ips scherm e.d. aanschaffen als het bevalt en de tablet veel gebruikt wordt.

Grootste verschillen zijn volgens mij;
Trekpleister: Cortex A9, 1 gb ram, geen hdmi, nieuw € 60,-
Qware: Alwinner A10, 512 gb ram, wel hdmi, halfjaar oud € 40,-

Wat te doen?
Trekpleister. 1Gb ram ga je merken t.o.v. 512.

too old, too cold

• Rookie01
Negakinu schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:39:
[...]

Trekpleister. 1Gb ram ga je merken t.o.v. 512.
en kwalitatief (m.n. scherm maar hardware algemeen) zijn ze ongeveer gelijkwaardig?

• Negakinu
Rookie01 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:59:
[...]

en kwalitatief (m.n. scherm maar hardware algemeen) zijn ze ongeveer gelijkwaardig?
Scherm is in beide gevallen TN, dus matige kijkhoek. De CPU's zijn in beiden gevallen ook wat ouder, maar ik heb liever A9 omdat ie HD videos iets beter speelt. Dus ja, verder ongeveer gelijkwaardig.

too old, too cold

• oheng
Even heel snel een reactie. Heb nu net de Trekpleister 7 inch van 59,99 binnengekregen, en in mijn geval is het een Cherry M-678 (kan niets vinden op Google).
Schijnbaar is dit de homepage van Cherry?:
http://www.tabletsupport.eu/cherry/

Even een snelle opsomming tot nu toe:
- accesoires: 1 lader, 1 mini USB kabel, 1 mini USB verlengkabel (voor aansluiting muis of dongle)
- USB webcam is 0,3 ipv 1.3 megapixel
- De rest van de specs lijken te kloppen
- Heeft een "HDMI 1080p" aansluiting en een 3,5mm audio aansluiting
- Wifi bereik is goed, ik heb al vele laptops en PC's gezien die minder bereik hadden.
- De Home en Back knoppen zijn softwarematig, (in je beeldscherm dus, voorbeeldplaatje klopt niet)
- De aan/uit en volume knoppen zijn van hard plastic en wiebelen een beetje.
- Geluid is redelijk
- Nederlandse handleiding is door een vertaalmachine gehaald, vrijwel niet 1 zin is in correct Nederlands.
- Hij is 1mm platter dan mijn Samsung Galaxy Gio, dus dat is mooi.
- Google Play Store staat er al op geinstalleerd

Tot zover even. Natuurlijk is bovenstaande geen garantie dat je hetzelfde krijgt.

[ Voor 22% gewijzigd door oheng op 15-11-2012 16:21 ]

• m4rtyr
  • Niet online
oheng schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:49:
Even heel snel een reactie. Heb nu net de Trekpleister 7 inch van 59,99 binnengekregen, en in mijn geval is het een Cherry M-678 (kan niets vinden op Google).

- accesoires: 1 lader, 1 mini USB kabel, 1 mini USB verlengkabel (voor aansluiting muis of dongle)
- Wifi bereik is goed, ik heb al vele laptops en PC's gezien die minder bereik hadden.
- De Home en Back knoppen zijn softwarematig, (in je beeldscherm dus, voorbeeldplaatje klopt niet)
- Geluid is redelijk
- Nederlandse handleiding is door een vertaalmachine gehaald, vrijwel niet 1 zin is in correct Nederlands.

Tot zover even. Natuurlijk is bovenstaande geen garantie dat je hetzelfde krijgt.
Mooi! Kun je vertellen hoe lang hij ongeveer meegaat op een accu lading? Is het trouwens de VIA 8850?

Zit er zelf aan te denken om em ook te bestellen, heb getwijfeld tussen de Pipo S1 en deze maar de batterijduur van de Pipo is een grote tegenvaller.

Verwijderd

oheng schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:49:

- Geluid is redelijk

Kun je wat vertellen over de schermkwaliteit, resolutie en accuduur bij webbrowsen/ebooks lezen?

• oheng
Ik probeer gedetailleerde technische informatie te achterhalen over de accu, scherm en chipset, maar tot nu toe geen succes, de apps geven geen relevante informatie.
Ik kreeg hem vanmiddag om 15:00 met 60% accu, en nu, 20:30, dus 5,5 uur later schijn ik op 45% te zitten. Ik heb er echter niet veel mee gedaan, in totaal ruim een uur surfen, configureren, apps installeren, een enkele video bekeken.

Resolutie is zoals in de specs van Trekpleister staat: 800x480.
Als je er niet _exact_ recht op kijkt (in een hoek van 90 graden), dan wordt het scherm donkerder. Letters blijven wel leesbaar, ook al hou je hem flink schuin.

De behuizing is trouwens van plastic, bij deze is de onderste rand volgens mij niet goed afgewerkt, en voelt een piepklein beetje "scherp" aan. Het is heel goed mogelijk dat ik me daar nooit aan zal storen overigens, je voelt het alleen als je met je vinger erlangs beweegt.
Er zijn geen rubberen noppen aanwezig op de achterkant.

• stefke001
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09-2023
Wat denken jullie van deze : 97S RK3066 9.7" IPS tablet pc rockchip dual core 1.6GHz Android 4.0 RAM 1GB ROM 16GB bluetooth

http://grande.en.alibaba....c_rockchip_dual_core.html

• m4rtyr
  • Niet online
oheng schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:46:
Ik probeer gedetailleerde technische informatie te achterhalen over de accu, scherm en chipset, maar tot nu toe geen succes, de apps geven geen relevante informatie.
Ik kreeg hem vanmiddag om 15:00 met 60% accu, en nu, 20:30, dus 5,5 uur later schijn ik op 45% te zitten. Ik heb er echter niet veel mee gedaan, in totaal ruim een uur surfen, configureren, apps installeren, een enkele video bekeken.

Resolutie is zoals in de specs van Trekpleister staat: 800x480.
Als je er niet _exact_ recht op kijkt (in een hoek van 90 graden), dan wordt het scherm donkerder. Letters blijven wel leesbaar, ook al hou je hem flink schuin.

De behuizing is trouwens van plastic, bij deze is de onderste rand volgens mij niet goed afgewerkt, en voelt een piepklein beetje "scherp" aan. Het is heel goed mogelijk dat ik me daar nooit aan zal storen overigens, je voelt het alleen als je met je vinger erlangs beweegt.
Er zijn geen rubberen noppen aanwezig op de achterkant.
Bedankt voor de info, is de interface een beetje soepel? En het surfen, schiet het een beetje op?

• oheng
Wat de beleving betreft, dat gaat allemaal prima. Youtube (high quality), websites, Flash video, spelletjes, het loopt allemaal goed. De gyro sensoren werken niet helemaal vlekkeloos, soms moet je even moeite doen om het scherm te draaien, als hij bijv. plat heeft gelegen.
Ik ben heel blij met deze goedkope tablet, ik zie nu nog geen reden om hem niet te kopen, als je echt zo goedkoop mogelijk wil zijn.

Verwijderd

oheng schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:25:
Wat de beleving betreft, dat gaat allemaal prima. Youtube (high quality), websites, Flash video, spelletjes, het loopt allemaal goed. De gyro sensoren werken niet helemaal vlekkeloos, soms moet je even moeite doen om het scherm te draaien, als hij bijv. plat heeft gelegen.
Ik ben heel blij met deze goedkope tablet, ik zie nu nog geen reden om hem niet te kopen, als je echt zo goedkoop mogelijk wil zijn.
Dank voor je info. Ik ben overtuigd en heb er ook één besteld. Zodra ik m binnen heb zal ik hier het typenummer vermelden en verdere specs die ik kan achterhalen.

• m4rtyr
  • Niet online
Kan me ook moeilijk inhouden en ga em nu ook bestellen! Hoop dat die van mij dan ook een HDMI aanluiting heeft.

Verwijderd

ook ik heb een tablet van het kruidvat en ik vraag me af hoe ik van de muziek, die op een sd kaartje staat, een afspeellijst in mijn tablet kan krijgen (677)

groetjes, e.

• mrjeweetwel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 15:20
Ik heb sinds een week de Point of View protab 3xxl binnen, en hij bevalt perfect waar ik hem voor in gedachten had; internetten op de bank en youtube/filmmateriaal kijken onderweg. Alleen had ik ook bedacht om tv te kunnen kijken met de TV app van Ziggo. Wanneer ik dit probeer krijg ik de melding dat dit niet wordt aangeboden op geroote tablets (tablet is standaard Android Jelly Bean).

Ik had, naast Ziggo contacteren, al op internet gekeken wat het probleem kon zijn, en daar wordt vermeld dat er nog geen ondersteuning voor Jewlly Bean is. Het antwoord van Ziggo sprak dat (impliciet) tegen;
"Helaas moet ik u informeren dat we geen ondersteuning op de app kunnen bieden bij het merk tablet dat u heeft. Niet omdat dit geen degelijk merk is, maar omdat de firmware van de tablet niet aan onze eisen voldoet om de app te kunnen beschermen."

Zijn er mogelijkheden om toch van de tv app gebruik te maken? (behalve downgrade/rooten en SU rights verbergen)?

Verwijderd

*spam*

[ Voor 91% gewijzigd door pven op 16-11-2012 21:35 ]

• oheng
Even een kleine update over de Trekpleister 7" van € 59,99: ik heb hem vanavond voor het eerst opgeladen, en dat duurde 3 uren met een 1500mA oplader....
En de Ziggo TV app werkt niet, omdat hij geroot zou zijn.
Oh, en op de doos staat Android 4.1, maar er draait dus 4.0.3 op.... Misschien is er een update beschikbaar?

• m4rtyr
  • Niet online
Toch mooi dat hij out of the box geroot is dan. Volgens TNT komt mijn tablet vanmiddag aan.

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:39
mrjeweetwel schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 17:36:
Zijn er mogelijkheden om toch van de tv app gebruik te maken? (behalve downgrade/rooten en SU rights verbergen)?
Zelf geen Ziggo, maar werkt de temp unroot optie van SU niet met deze app?

• mrjeweetwel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 15:20
Dat heb ik van de week al even geporbeerd, nu iets uitgebreider. Wanneer ik temp_unroot aanvink start het unroot proces, maar verdwijnt het vinkje automatisch weer. Ik ga er van uit dat dat betekent dat ik geen superuser rechten heb. Het komt vaker voor lees ik. Ik heb vooral het gevoel dat er een stuk informatie mist; waarom werkt het niet? (is het jelly bean, ligt het zoals Ziggo meld aan firmware, kernel(versie) misschien...etc.)

Heb nu geen idee in welke hoek ik de oplossing kan vinden.

Voor de volledigheid de melding van de TV app;
"Voor een goede werking van de App, en om rechten van contentpartijen te waarborgen, kunnen TV-programma's alleen bekeken worden op apparaten doe voorzien zijn van het originele, ongewijzigde besturingssysteem."
(je zou bijna denken dat MS de foutmeldingen geschreven heeft, maar dat terzijde)

• m4rtyr
  • Niet online
hij is binnen, ik moet zeggen dat ik het een zeer comfortabele tablet vind voor de prijs, hij is ook niet dik.
werkt voor de rest best prettig, het scherm heeft voor de prijs goede kijkhoeken vind ik, het is niet zo dat je helemaal niks meer ziet als je hem te schuin houdt. Wat wel jammer is is dat hij niet voorzien is van root volgens root checker, zie ik iets over het hoofd? Heb trouwens een Antutu benchmark gedraaid en ik kom uit op 3082 (GPU 1428) zeker niet slecht!

*ps: Wat system info:

Apparaat: wmid
Model: PC678
Merk: WonderMedia
Processor: ARM v7 rev 0 (v7l) 1200mhz
Intern geheugen: 1Gb Beschikbaar: 897Mb
CPU+ABI: armeabi-v7a
Renderer: Mali-400 MP
Android 4.0.3

Wat nou zo raar is is als ik op de website van wm kijk dan staat de 8850 er helemaal niet tussen.. de 8950 wel maar die had iets mindere specs

http://www.wondermedia.co...form/soc/wm8950/index.jsp

Zo te zien zijn er wel een aantal manieren om deze device toch van root te voorzien zie:

http://www.techknow.t0xic.nl/forum/index.php?topic=3139.0

[ Voor 38% gewijzigd door m4rtyr op 17-11-2012 15:52 ]

• SuperChips
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-02-2024
effem schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:21:
[...]

Geen idee. De Pipo S2 is iets van usd 140, dat gaat net over je prijs heen.
is 8" 1024x768
Eur 90 bij banggood

Intel Core i5 3350P @stock, Club3D 7850 1gb RoyalKing @stock, 8gb corsair ram, 1TB hitachi HDD, Cooler Master Elite 342, Corsair CX430

• effem
ik weet niet hoe je daaraan komt. Even gekeken, is usd 123.99 of eur 97.60

edit: met de 7% coupon code (bgxmas) gaat het inderdaad naar eur 90.77

[ Voor 14% gewijzigd door effem op 19-11-2012 12:11 ]

Verwijderd

Ik zat even bij de Bart Smit te kijken en zag deze tablet staan:

http://www.bartsmit.com/s...rams=fh_secondid%3D504707

Iemand misschien een idee welke tablet dit zou kunnen zijn? 8 inch Dual Core met Android 4.1 voor 149,99 euro. Er staat verder niet heel veel informatie bij.

• effem
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:58:
Ik zat even bij de Bart Smit te kijken en zag deze tablet staan:

http://www.bartsmit.com/s...rams=fh_secondid%3D504707

Iemand misschien een idee welke tablet dit zou kunnen zijn? 8 inch Dual Core met Android 4.1 voor 149,99 euro. Er staat verder niet heel veel informatie bij.
voor eur 10 meer heb je 10' bij kruidvat:
http://www.kruidvat.nl/do...e=2012-47-tablet&token=-1

[ Voor 0% gewijzigd door effem op 20-11-2012 11:27 . Reden: woordje "meer" vergeten ]

Verwijderd

Ik heb de Kruidvat 7" tablet van 59,95 ook binnen. Net als de anderen hier is het een Cherry M-678. Het betreft een 1,2Ghz proc met 1GB geheugen. De play store is standaard geïnstalleerd en niet gelimiteerd.

Wat me opvalt is de snelheid, deze is veel beter dan verwacht en is vergelijkbaar met de IPad 2. Wel is disk-access en wifi trager. Het scherm heeft een lage resolutie (800x480), waardoor de tekst soms wat vaag/niet scherp is. De backlight is goed sterk. Zelfs op de laagste stand is het scherm in daglicht goed te lezen wanneer er een witte achtergrond is (zoals op veel websites en bij het lezen van ebooks).

Met de backlight op de laagste stand verbruikt de tablet 15% batterij per uur bij licht gebruik (internetten of ebook lezen), wat neerkomt op ruim 6 uur op één acculading. In standby verbruikt de tablet 5 tot 10% per dag, wat acceptabel is m.i.

De wifi verbinding is goed, vergelijkbaar met IPad 2 en laptops, wel iets minder snel (maar dat kan aan trage opslag in de tablet liggen).

Het spelen van spelletjes verloopt soepel, waarschijnlijk vanwege de aanwezigheid van een grafisch chipje. Ook het afspelen van 720p (XVid) video's verloopt goed, zelfs via Wifi vanaf een Samba-server.

Het geluid van de ingebouwde speakers is matig. De geluidssterkte is goed, behalve wanneer de tablet op een niet-harde ondergrond gelegd word, zoals op je been. Dan wordt het geluid sterk gedempt. Maargoed, de tablet is voorzien van een koptelefoonaansluiting.

Al met al voor het geld een heel aardige tablet.

Verwijderd

Heeft iemand een idee of er ook tablets voor rond de 30 euro zijn?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Mijn zoontje heeft deze gekregen: pricewatch: Difrnce DIFRNCE Internet Tablet DIT7010

Review al in de maak.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:08
Ik ben nog erg aan het twijfelen welke tablet het voor mij moet gaan worden, ik lees veel goede berichten over de Pipo M1, maar qua prijs komt deze nu ongeveer op hetzelfde neer als de tablet die bij kruidvat wordt aangeboden voor 159,99 ook een dual core met rockchip.

Wat ik belangrijk vind is de kwaliteit van het scherm ( kijkhoeken)
Goede wifi ontvangst
Snel kunnen surfen/games spelen zonder haperingen

Is er iemand die mij kan helpen met een keuze?

Alle suggesties zijn welkom

Verwijderd

Scorpio861 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:40:
Ik ben nog erg aan het twijfelen welke tablet het voor mij moet gaan worden, ik lees veel goede berichten over de Pipo M1, maar qua prijs komt deze nu ongeveer op hetzelfde neer als de tablet die bij kruidvat wordt aangeboden voor 159,99 ook een dual core met rockchip.

Goede wifi ontvangst

Nou ik zou lekker die bij de Kruidvat bestellen. Goedkoper kun je ze nauwelijks vinden in China, de verzendtijd is kort en je hebt 2 jaar garantie.

• Tjeutje27
  • Laatst online: 27-10 18:47
Ik heb ze allebei. De tablet van Kruidvat voelt heel solide en iets zwaarder dan de Pipo.
Maar het touchscreen van de Pipo is veel beter dan van de Cherry tablet, en ook de Wifi ontvangst is net wat beter. Verder mist de Cherry tablet bluetooth. Voor mijn gevoel is de Pipo ook sneller, maar dat kan ook omdat hier Android 4.1 op staat, en op de Cherry nog 4.0.

Als ik mocht kiezen tussen de twee zou ik zeker voor de Pipo gaan en had ik de Cherry niet gekocht. Ik weet trouwens niet over welke dual core tablet jij het hebt, maar als ik op de Kruidvat site kijk kost hij gewoon 189 euro.

Verwijderd

Tjeutje27 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:23:
Ik heb ze allebei. De tablet van Kruidvat voelt heel solide en iets zwaarder dan de Pipo.
Maar het touchscreen van de Pipo is veel beter dan van de Cherry tablet, en ook de Wifi ontvangst is net wat beter. Verder mist de Cherry tablet bluetooth. Voor mijn gevoel is de Pipo ook sneller, maar dat kan ook omdat hier Android 4.1 op staat, en op de Cherry nog 4.0.

Als ik mocht kiezen tussen de twee zou ik zeker voor de Pipo gaan en had ik de Cherry niet gekocht. Ik weet trouwens niet over welke dual core tablet jij het hebt, maar als ik op de Kruidvat site kijk kost hij gewoon 189 euro.
De tablet die nu te koop is bij Kruidvat heeft Android 4.1, de 10.1" inch is 159 euro en deze heeft wel bluetooth. De versie die jij hebt is de 9,7" inch eerste lichting en daar waren erg veel problemen mee. Er is nu trouwens een update beschikbaar via het support forum naar Android 4.1.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 16:37 ]

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:10
Hallo allemaal, ik ben zelf ook nog op zoek naar een 9,7 of 10,1 inch tablet. Ik heb al een tijdje lopen zoeken op het net. Ik zoek een tablet van 9,7 of 10,1 inch met een goede dual core (het liefst rockchip 3066) waar ook een actieve community achter zit. Ik heb op slatedroid gekeken maar daar kom ik nog niet echt uit waar nu echt achter waar actief custom roms voor gemaakt worden. mijn budget gaat tot tot ongeveer 170 euro maar het liefst zou ik rond de 140 euro uit geven. Iemand een suggestie?

• effem
Loei123 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:48:
Hallo allemaal, ik ben zelf ook nog op zoek naar een 9,7 of 10,1 inch tablet. Ik heb al een tijdje lopen zoeken op het net. Ik zoek een tablet van 9,7 of 10,1 inch met een goede dual core (het liefst rockchip 3066) waar ook een actieve community achter zit. Ik heb op slatedroid gekeken maar daar kom ik nog niet echt uit waar nu echt achter waar actief custom roms voor gemaakt worden. mijn budget gaat tot tot ongeveer 170 euro maar het liefst zou ik rond de 140 euro uit geven. Iemand een suggestie?
Ik had ongeveer dezelfde eisen en heb vandaag de 10.1" tablet van het kruidvat gekocht.
Bij ons in het dorp kwamen ze vandaag pas binnen.

• Loei123
Zit daar ook nog een goede community achter? Ik heb begrepen dat dit Cherry tablets zijn. Heb je de aanbieding van 159 euro aangeschaft?

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:08
Scorpio861 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:40:

Goede wifi ontvangst

Naar aanleiding van bovenstaand bericht een korte update:

Vandaag via alliexpress de gok genomen en een pipo m3 besteld.

qua specs voldoet deze aan mijn eisen en met $15 usd korting op 154 euro incl. verzenden.

mooie deal lijkt mij, zodra deze binnen is en getest laat ik hier mijn bevindingen weten.

• Loei123
Weet iemand of je nog ergens de WeTab kunt krijgen? Ik heb Windows 8 hier goed op zien draaien en ik heb ook exemplaren gezien met een draaiende Android rom. Verder ben ik nog aan het zoeken wat een mooie 10 of 9,7 inch tablet voor niet teveel geld (met android 4.0 of hoger).
Ik hoop dat iemand mij een mooie suggestie kan geven!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-11 08:28
Iemand al ervaringen met de Dserve kidz tablet ?
Aangezien wij deze leveren aan verschillende winkels wilde ik graag weten of er al iemand ervaring mee had
en wat jullie er van vinden.

www.nolimitoss.nl

• Loei123
Heeft er iemand ervaring met de Onda V801/V802? Ik denk dat ik 8 inch ook acceptabel kan vinden. Verder heeft hij volgens mij goede specs en een mooie resolutie.

• m4rtyr
  • Niet online
Volgens mij was die 8 inch tablet van de BS een Tegra2, kan me vergissen, maar dat is niet goedkoop dan.

De Onda tablets hebben over het algemeen wel een goeie naam wat betreft bouwkwaliteit, ook zijn er veel mensen actief in het ontwikkelen van roms, als ik me niet vergis zit er een MX of M6 dualcore proc in van AMLogic, waar makkelijker roms voor te developen zijn dan voor de RK3066 helaas. Ook heb ik begrepen dat de accuduur van tablets met een AMLogic SoC ook een stuk beter zijn dan tablets met de RK3066, hoewel dat wel raar is aangezien ze op max 1.2ghz lopen ivm, met warmteontwikkeling. Het verschil in de GPU valt wel mee tussen deze twee SoC's, Rk3066=Mali MP4 (4x250Mhz) AML MX/M6=Mali MP2 (2x400Mhz).

• Loei123
Ik zie nu dat Focal Price de Onda Vi40 tijdelijk in de aanbieding heeft voor 155 euro. Twijfel erg hard nu!

• m4rtyr
  • Niet online
Haha, waarom? Er zit een Allwinner SoC in (single core A8), dat is echt te veel geld voor wat je krijgt!

• Loei123
Volgens de website een Cortex A9 AMLogic. http://www.focalprice.com...GB_Dual.html#.UK_pnjDsw6U Dit is wel een redelijke tablet toch?

Ik heb wel het idee dat Onda veel tablets heeft met allemaal dezelfde specs, snap niet echt wat de verschillen zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Loei123 op 23-11-2012 22:49 ]

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:37
Loei123 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:25:
Volgens de website een Cortex A9 AMLogic. http://www.focalprice.com...GB_Dual.html#.UK_pnjDsw6U Dit is wel een redelijke tablet toch?

Ik heb wel het idee dat Onda veel tablets heeft met allemaal dezelfde specs, snap niet echt wat de verschillen zijn.
Ik zat eerst ook naar dergelijke te kijken, wat blijkt, kruitvat levert betere voor dezelfde prijs, met garantie en geen invoerheffingen / extra btw op invoer / invoerkosten.

• Loei123
maurits82 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 23:16:
[...]

Ik zat eerst ook naar dergelijke te kijken, wat blijkt, kruitvat levert betere voor dezelfde prijs, met garantie en geen invoerheffingen / extra btw op invoer / invoerkosten.
Waarom zijn de Kruidvat tablets beter? Volgens mij zijn de specs van Onda aardig goed, garantie moet je alleen wel bij kopen. Ook heb ik het idee dat de Onda een wat betere community achter zich hebben. Op Slatedroid zijn wel een aantal topics. Zijn deze er ook voor de Kruidbat tablets?

• janesh
  • Laatst online: 20-11 17:45
Loei123 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 22:25:

Vergeet de AML8726-MX, ik had er zeven, maanden geleden, heb ze allemaal verkocht.
Ik heb alleen RK3066 chinatabs, zijn een stuk sneller en worden ondanks de hogere clockspeed, veel minder warm.

Aanrader is m.i. de 8 inch teclast P85HD, en de 7 inch Window N70, beide op stock JB.
Als ik je was keek ik op aliexpress bij high rated sellers.

Hier het RK3066 topic op slatedroid waar je meer info vind over alle formaten tablets met deze cpu.

[ Voor 9% gewijzigd door janesh op 23-11-2012 23:39 ]

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

• Loei123
janesh schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 23:30:
[...]

Vergeet de AML8726-MX, ik had er zeven maanden geleden, heb ze allemaal verkocht.
Ik heb alleen RK3066 chinatabs, zijn een stuk sneller en worden ondanks de hogere clockspeed, veel minder warm.

Aanrader is m.i. de 8 inch teclast P85HD, en de 7 inch Window N70, beide op stock JB.
Als ik je was keek ik op aliexpress bij high rated sellers.
Bedankt voor de tip! Ik ga eens kijken. Ik had Youtube filmpjes bekeken van de Onda tablets en leken me toch redelijk rap. Ik ga even kijken op Aliexpress ;)

Beste zijn dus de Rockchip 3066 processors?

[ Voor 3% gewijzigd door Loei123 op 23-11-2012 23:40 ]

• janesh
De Rk3066 is nog steeds de beste in mijn ervaring na 35+ chinatabs in 18 maanden, terwijl mondjesmaat de quadcores er aan komen in chinatabs.
Op aliexpress kun je rustig kopen zoals ik het afgelopen jaar zo' n twintig bij trusted sellers met goede feedback zoals Grace Top Trade, Elijah Technology, powerseller Eternal Team en iedere verkoper met een goede feedback, boven gemidelde item beschrijving, communicatie, en shipping speed.

Bedenk wel dat je zo'n zeg maar 50% kans hebt dat je aankoop gem 30 euro duurder wordt i.v.m. import heffing door vadertje staat.

• Loei123
janesh schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 23:59:
De Rk3066 is nog steeds de beste in mijn ervaring na 35+ chinatabs in 18 maanden, terwijl mondjesmaat de quadcores er aan komen in chinatabs.
Op aliexpress kun je rustig kopen zoals ik het afgelopen jaar zo' n twintig bij trusted sellers met goede feedback zoals Grace Top Trade, Elijah Technology, powerseller Eternal Team en iedere verkoper met een goede feedback, boven gemidelde item beschrijving, communicatie, en shipping speed.

Bedenk wel dat je zo'n zeg maar 50% kans hebt dat je aankoop gem 30 euro duurder wordt i.v.m. import heffing door vadertje staat.
Is het wachten op een chinquad het waard denk je?

• janesh
Kan ik moeilijk zeggen, ligt aan je geduld, wat ik wel kan zeggen dat de 1.6 Ghz dualcore RK3066 weinig onderdoet voor de quadcore nvidia tegra3 kai in de nexus 7 die ik ook heb.
Ik gebruik mijn chinatabs, de nexus7 en een paar andere merk tabs gebruik ik zelden.

Dit is ook nog een leuke, hoop ik maandag te krijgen met dhl, is onderweg.

[ Voor 31% gewijzigd door janesh op 24-11-2012 00:20 ]

• Loei123
janesh schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 00:12:
Kan ik moeilijk zeggen, ligt aan je geduld, wat ik wel kan zeggen dat de 1.6 Ghz dualcore RK3066 weinig onderdoet voor de quadcore nvidia tegra3 kai in de nexus 7 die ik ook heb.
Ik gebruik mijn chinatabs, de nexus7 en een paar andere merk tabs gebruik ik zelden.
Bedankt voor de info! Ik ga morgen even verder browsen naar een Teclast P85. Net een paar video's bekeken maar dat ziet er wel netjes uit :)

Verwijderd

Ik weet het niet hoe die is maar op Pandawill staat regelmatig toen ik keek tenminste een grote banner met een 8" inch Hyundai erop. Edit: Ik zie dat die 180 dollar moet kosten dat lijkt me wat aan de hoge kant.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2012 00:28 ]

• m4rtyr
  • Niet online
Oeps, ik keek naar de elite:

http://www.onda-tablet.co...hd-2160p-dual-camera.html

Over die Hyundai tablet werd trouwens een hoop geklaagd, check slate maar eens

[ Voor 23% gewijzigd door m4rtyr op 24-11-2012 08:26 ]

• janesh
Nog even dit n.a.v. mijn bovenstaande posts, als je belang hebt bij een snelle RK3066 7 inch met JB, IPS, goede wifi en niet bang bent in china te bestellen, is de cube mimi U30GT in onderstaande een koopje.
Geleverd door DHL voor ongeveer 90 euro, als je geluk hebt blijft het hierbij, anders plm 115 euro.

http://www.aliexpress.com...roid-4-0-4/615074552.html

• janesh
Loei123 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 00:21:
[...]

Bedankt voor de info! Ik ga morgen even verder browsen naar een Teclast P85. Net een paar video's bekeken maar dat ziet er wel netjes uit :)
Ik bedoelde dus de teclast P85HD met IPS, de P85 is goed, goedkoper, zelfde specs alleen geen IPS.
Op slatedroid kun je veel lezen over beide versies, van de P85HD vind je helaas weinig youtube filmpjes, maar dit is toch een van de beste android tabs in mijn ervaring, zeker qua scherm.
Hier kun je op slatedroid veel lezen over beide versies, waaraan ik ook mijn steentje heb bijgedragen, en hier is hij te koop voor 142 usd incl. express shipping.

• Delchrys
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-02-2024
Hallo allemaal,

Iemand al eens de hyves games zoals happy harvest of thesettlersonline geprobeerd op 1 van de recente tablets??? Is dat een beetje speelbaar???

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-11 00:04
Medetweakers. Graag wat advies.
Ik ben op zoek naar de nieuwste exotische tablet met de beste specificaties. Nu heb ik een tablet gevonden die eind November verkrijgbaar is. De Ramos W30HD. Quad core Deze is te verkrijgen voor 250 euro en heeft dezelfde processor dan in de samsung galaxy note II telefoon. http://www.ramos-tablet.c...en-android-tablet-pc.html

Paar specificaties die mij aanspreken:
- Quad Core Samsung Exynos 4412
- 10.1 inch IPS 1920*1200
- 1GB DDR3
- Nadeel is de 5000mah batterij. had liever een ~8000mah gezien, gps niet aanwezig en geen 3G

Iemand die ervaring heeft met Ramos tablets en de kwaliteit er van?

• Loei123
janesh schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:11:
[...]

Ik bedoelde dus de teclast P85HD met IPS, de P85 is goed, goedkoper, zelfde specs alleen geen IPS.
Op slatedroid kun je veel lezen over beide versies, van de P85HD vind je helaas weinig youtube filmpjes, maar dit is toch een van de beste android tabs in mijn ervaring, zeker qua scherm.
Hier kun je op slatedroid veel lezen over beide versies, waaraan ik ook mijn steentje heb bijgedragen, en hier is hij te koop voor 142 usd incl. express shipping.
Bedankt voor de reactie. Het enige verschil tussen de normale en de HD is het scherm? Is dat Aliexpress een beetje betrouwbaar dan? En hoeveel sneller zou hij zijn dan de Onda tablets met de AmLogic CPU?

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-11 11:18
@sn33ky,

Volgens mij is die tablet nog niet uit of is hij echt heel recent gereleased. Ramos is een prima merk maar ik vind de ondersteuning wat minder. Alles loopt via chinese sites. (ramosfans.com)

• janesh
Het enige verschil is het scherm, hoewel het scherm van de P85 voor een niet IPS scherm ook heel goed is.
Ik bestel de meeste tablets via aliexpress, en wat ik zei kijk naar de rating, feedback van de verkoper.
Eternal team b.v. verkoopt heel veel en heeft desondanks een pos. feedback van meer dan 97 %.
Wat ik zei, de RK3066 zit heel dicht tegen de tegra3 in diverse benchmarks, wat je van de AML8726-MX niet kunt zeggen, en de laatste is qua warmteontwikkeling duidelijk aanwezig in je hand.

Verwijderd

sn33ky schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 13:46:
Medetweakers. Graag wat advies.
Ik ben op zoek naar de nieuwste exotische tablet met de beste specificaties. Nu heb ik een tablet gevonden die eind November verkrijgbaar is. De Ramos W30HD. Quad core Deze is te verkrijgen voor 250 euro en heeft dezelfde processor dan in de samsung galaxy note II telefoon. http://www.ramos-tablet.c...en-android-tablet-pc.html

Paar specificaties die mij aanspreken:
- Quad Core Samsung Exynos 4412
- 10.1 inch IPS 1920*1200
- 1GB DDR3
- Nadeel is de 5000mah batterij. had liever een ~8000mah gezien, gps niet aanwezig en geen 3G

Iemand die ervaring heeft met Ramos tablets en de kwaliteit er van?
Ze gaan de accu updaten staat er in die link dus ik vermoed dat ze er een grotere accu in gaan zetten. Met dat scherm en een quadcore heb je wel een serieus goede accu nodig heb ik het idee.

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 21:58
Dit lijkt mij de ultieme china tablet :P . Iemand enig idee wanneer deze uitkomt ?

[ Voor 3% gewijzigd door intraxi op 24-11-2012 18:28 ]

• janesh
Loei123 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 14:20:
[...]

Bedankt voor de reactie. Het enige verschil tussen de normale en de HD is het scherm? Is dat Aliexpress een beetje betrouwbaar dan? En hoeveel sneller zou hij zijn dan de Onda tablets met de AmLogic CPU?
Nog even dit, vanmiddag de PiPo S2 binnen gekregen, van de Chinese webshop banggood.
Voor in totaal 93 euro, een goed apparaat, met de RK3066, 5000 mAh batterij, 16Gb en 1Gb ram, goede wifi reach, met bluetooth, dual camera en voor niet IPS een heel goed scherm.

• janesh
intraxi schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:27:
Dit lijkt mij de ultieme china tablet :P . Iemand enig idee wanneer deze uitkomt ?
http://www.aliexpress.com...NF+Ifive&catId=0&manual=y

En opmerking op slatedroid, in dit topic.

There is also the Ifive MX but recent feedback has been bad. The same goes for Hyundai Rock X.

• Loei123
janesh schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 18:29:
[...]

Nog even dit, vanmiddag de PiPo S2 binnen gekregen, van de Chinese webshop banggood.
Voor in totaal 93 euro, een goed apparaat, met de RK3066, 5000 mAh batterij, 16Gb en 1Gb ram, goede wifi reach, met bluetooth, dual camera en voor niet IPS een heel goed scherm.
Bedankt voor de info. Nu zie ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Wat is nu een van de beste 8 inch tablets met de RK3066 chip? De Onda ben ik dus niet meer zo geinsterreseerd in aangezien de AmLogic chip warmer wordt en langzamer is. Wat is nu DE aanrader?

• janesh
Volgens Nickos-V, insider op slatedroid,

The only 8" IPS tablets w/RK3066 I know of are: Momo8 IPS (WiFI problems), Hyundai Rock X (has problems & pricey), Teclast P85HD. The P85HD is the best out of those.

There is also Cube U9GT3 with only front camera. But build quality on U30GT was bad for me. Buttons broke after 2 weeks of use (some others had IPS or WiFi issues, etc.) and now I cannot recommend Cube. You can look into U9GT3 but P88 is your best bet if you can wait about 1.5 months or P85HD if you cannot.

Hier en hier de links.

Dus hij beveelt ook de 8 inch teclast P85HD aan, en de 7 inch Window N70, net als ik.

Verwijderd

Je kan ook die 8" inch van 150 euro bij Bart Smit overwegen heeft ook een RK3066 processor. Als die dan kapot gaat kun je tenminste makkelijk garantie claimen en ze geven ook nog eens vaak 2 jaar garantie. Edit: Ik weet alleen niet de resolutie want die staat niet in de specs :/ http://www.bartsmit.com/t...oid-4-1-jelly-bean-tablet

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2012 21:35 ]

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 21:58
janesh schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 19:15:
[...]

http://www.aliexpress.com...NF+Ifive&catId=0&manual=y

En opmerking op slatedroid, in dit topic.

There is also the Ifive MX but recent feedback has been bad. The same goes for Hyundai Rock X.
Ok thanks, maar zoek iets met GPS en dan wordt de keuze lastig,,,

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 21:32:
Je kan ook die 8" inch van 150 euro bij Bart Smit overwegen heeft ook een RK3066 processor. Als die dan kapot gaat kun je tenminste makkelijk garantie claimen en ze geven ook nog eens vaak 2 jaar garantie. Edit: Ik weet alleen niet de resolutie want die staat niet in de specs :/ http://www.bartsmit.com/t...oid-4-1-jelly-bean-tablet
De kwaliteit van de wi-fi kun je die verbeteren?
Pagina: 1 ... 48 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.