Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:06
tomic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:04:
[...]

Link is handig in het oerwoud van tablets :)
Gelijk heb je :D deze dus:
http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770

Dus heeft iemand enig idee of Honeycomb hierop kan draaien en is er iemand die deze tablet heeft en zijn gebruikers ervaring wilt delen?

[ Voor 17% gewijzigd door Tripwire999 op 28-03-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Tripiot
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 11:03
hey die heb ik gisteren toevallig besteld vai dealextr. :) Het schijn dat Honeycomb hier voor komt vandaar de aankoop :) ik laat wel even een review achter als hij binnen is

[ Voor 18% gewijzigd door X-Tripiot op 29-03-2011 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Nu online
Het is nog niet bekend welke specificaties de Google-tablet krijgt. Ook de releasedatum is nog onbekend. Murtazin claimt wel dat Google fabrikanten verbiedt om tablets die zijn uitgebracht met versie 2.x van Android te updaten naar Android 3.0. Dit zou staan in een aparte licentieovereenkomst die moet worden getekend om tablets met de Honeycomb-release van Android te mogen uitbrengen. Mocht dit kloppen, dan zullen eigenaren van een Samsung Galaxy Tab of HTC Flyer geen update kunnen krijgen naar de tabletrelease van Android.
Geplukt uit een artikel op de frontpage.
was dit hier al bekend? Lijkt me een behoorlijke tegenvaller als ik het zo lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

jah maar niet heel vreemd... android 2.x is een telefoon OS en 3.0 is pas het eerste echte tablet os waar Google dan ook bepaalde eisen aan stelt qua hardware om de kwaliteit van het os te garanderen.

Ik kan me wel voorstellen dat 3.0 tablets in de toekomst worden geupgrade naar 3.1

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Nu online
Klopt, maar dat geld dus ook voor alle tablets die zijn uitgebracht met v2.x, en zelfs in veel gevallen zijn verkocht met de toezegging dat er een upgrade zou komen naar Honeycomb. Samsung Galaxy Tab of Notion Ink Adam iemand? Die zou qua hardware toch wel voldoen aan de eisen van Honeycomb lijkt me

[ Voor 25% gewijzigd door guapper op 29-03-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
Kan me niet voorstellen dat zo'n overeenkomst lang blijft bestaan. Kan me wel voorstellen dat Google die overeenkomsten afsluit in de beginperiode. Op die manier worden producenten die wachten met het uitbrengen van hun toestel op de komst van Honeycomb beloond. Anders zouden alle producenten eerst de markt bestormen met 2.3 en dan allemaal gaan updaten.

Op de lange termijn is Google erbij gebaat om de fragmentatie zo klein mogelijk te houden. Daarvoor zou het beter zijn als uiteindelijk zoveel mogelijk tablets worden geupgrade naar Honeycomb. Vandaar dat ik denk dat zo'n overeenkomst over een paar maanden nietig zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

mja wellicht hadden die fabrikanten geen beloftes moeten doen als er nog helemaal niets bekend was over de licentie overeenkomsten met google mbt andoid 3.0

Ik kan me ook wel voorstellen dat google de boel wat aan banden legt, aan de ene kant is het wel leuk al die goedkope "meuk" uit china... maar het kan je imago ook flink verknoeien.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:55
nathalia schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:59:
Google gaat de broncode voor Android 3.0 nog even voor zich houden. Het lijkt erop dat Google de gebruikerservaring van Android Honeycomb wil controleren.

In de komende maanden brengen grote fabrikanten als Motorola, Asus, MSI, Samsung, Dell, HTC en Acer Honeycombtablets op de markt. Andere fabrikanten zullen nog even moeten wachten. Dat vertelde Googletopman Andy Rubin aan Businessweek. Op die manier kan de zoekgigant vermijden dat fabrikanten die een graantje willen meepikken van de tablethype goedkope toestellen met minderwaardige hardware en Android 3.0 op de markt brengen.

Kortom: het zal nog maanden duren voordat er Chinese tablets met Honeycomb zullen verschijnen!
Om m'n eigen bericht iets onderuit te halen:

Ainol is een merk dat vooral bekend staat om haar Personal Media Players en andere gadgets, maar gezien de tablet hype heeft het merk ook een Android tablet in ontwikkeling. Ainol is al begonnen met het teasen van een model, welke moet komen met een IPS display en Android 3.0 Honeycomb.

De Cortex A9 processor aan boord zou genoeg kracht moeten leveren om het besturingssysteem aan te sturen. Het scherm heeft een resolutie van 1.280 bij 800 pixels. Verder specs worden niet genoemd, maar er is wel een camera aan de voorzijde, een audio jack, HDMI poort en een microSD slot. Ook zijn er fysieke knoppen, wat een opmerkelijke keuze is voor een Honeycomb tablet.

Dus toch Chinese tablets met Honeycomb?

Afbeeldingslocatie: http://www.tabletsmagazine.nl/wp-content/uploads/2011/03/Ainol-tablet.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tabletsmagazine.nl/wp-content/uploads/2011/03/Ainol-tablet-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tabletsmagazine.nl/wp-content/uploads/2011/03/Ainol-tablet-3.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door nathalia op 29-03-2011 10:30 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripwire999 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:15:
[...]

Gelijk heb je :D deze dus:
http://www.dealextreme.co...-usb-cortex-a8-1ghz-57770

Dus heeft iemand enig idee of Honeycomb hierop kan draaien en is er iemand die deze tablet heeft en zijn gebruikers ervaring wilt delen?
Deze heb ik thuis liggen, via Sk.net aangeschaft. Leuk ding.. niet super zwaar.. maar waar ga je het voor gebruiken.
Ik heb er een aantal nieuws apps. kleine spelletjes en plex opgeinstalleerd. leuk ding voor als je bijv. tv kijkt en ondertussen even internet op wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
tomic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:50:
[...]

Waar zijn die 7" inch android tablets met een 1024x600 scherm?
Uit China lmd... ;)
De Dreambook W7 is er eentje. Dacht dat er meer waren, maar lijkt allemaal deze ene tablet te zijn!

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De Dreambook W7 is de enige China Tab op dit moment met deze resolutie. Ik heb nog geen andere tablet aangekondigd gezien die deze specs heeft. Vanaf vandaag kan ik deze tablet weer iets goedkoper inkopen.

Zelf nu al een tijdje gebruikt met ADW en werkt nog steeds prettig. Alleen zit ik nu in het buitenland zonder 3G kaart er in.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:06
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:32:
[...]

Deze heb ik thuis liggen, via Sk.net aangeschaft. Leuk ding.. niet super zwaar.. maar waar ga je het voor gebruiken.
Ik heb er een aantal nieuws apps. kleine spelletjes en plex opgeinstalleerd. leuk ding voor als je bijv. tv kijkt en ondertussen even internet op wil.
Waar ik hem voornamelijk voor wil gebruiken is ebooks lezen (school boeken) filmpjes kijken en af en toe een game. Kan je aangeven hoelang de batterij meegaat en wat de kwaliteit is van het product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
Sinds gisteren ben ik een trotse eigenaar van een toshiba folio 100. Met foliomod is dit ding gruwelijk snel! Het enige wat tegenvalt is eigenlijk het scherm, de verlichting en kijkhoeken zeer matig. Gevoeligheid en 4-punts multitouch zijn daarentegen geweldig! ik heb hem aangechaft voor 140 euro omdat het intern geheugen niet werd herkend, maar na het aanmaken van nieuwe partities via adb werkt hij weer als een zonnetje en heb ik 100 euro bespaard. Echt een top dingen tot nu toe, maar ik zou niet 250 ervoor over hebben, dan liever een tweedhands ipad.. hoop nu alleen nog dat de modders hier honeycomb op krijgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Laatst online: 14-09 21:31

tomic

Smexylittlebabe!

kiddyl schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:08:
De Dreambook W7 is de enige China Tab op dit moment met deze resolutie. Ik heb nog geen andere tablet aangekondigd gezien die deze specs heeft. Vanaf vandaag kan ik deze tablet weer iets goedkoper inkopen.
Dat er 1 tablet op 7" is met die resolutie vind ik dus redelijk onbegrijpelijk.

Mijn moeder komt even op bezoek uit de VS en neemt nu een NOOK Color mee van B&N. slaat nergens op natuurlijk; maar er kan gewoon gingerbread op draaien of honeycomb.
Én die heeft wel een IPS 7" met 1024 x 600. en dan dus niet het kijkprobleem zoals hierboven staat beschreven met de Toshiba Folio....

Aanrader dus!

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best een tof ding die Nook, maar geen GPS, geen (interne) 3G, geen camera. Daarom niet geschikt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 17:51

Rincewind

Take me in your arms tonight

Ok. Sinds gisteren ben ik aan het spelen met een Haipad M701 (2GB versie). Het draait momenteel android 2.1 en in de toekomst ga ik er (waarschijnlijk) 2.2 opzetten. Het is gisteren gelijk geroot dus klaar voor het betere mod-werk ;-)

Ik zit nog met een paar vragen:
  • zijn er anderen die deze tablet hebben en waar ik de *juiste* 2.2 kan vinden die werkt ? Er zijn er een aantal maar ik durf het nog niet aan vanwege de kans op een brick..
  • Ik wil graag kleinere iconen. LCD Density changer lukt het niet... Kan het wellicht met een andere launcher ?
  • Wat is een lichte en goede launcher ? Zeam ? Of toch Launcher pro ?
  • Aldiko 'ziet' niet mijn sdcard om de boeken te importeren . ES file explorer wel. Wie weet raad ? Andere ereader software ?
  • Hoe backup ik het tablet ?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Rincewind schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:21:
Ok. Sinds gisteren ben ik aan het spelen met een Haipad M701 (2GB versie). Het draait momenteel android 2.1 en in de toekomst ga ik er (waarschijnlijk) 2.2 opzetten. Het is gisteren gelijk geroot dus klaar voor het betere mod-werk ;-)

Ik zit nog met een paar vragen:
  • [KNIP]
  • Hoe backup ik het tablet ?
Titanium Backup vind ik erg prettig. Qua launcher gebruik ik ADW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Sinds vanmiddag een Dreambook W7 op de schoot en wat een geweldig ding, haarscherp beeld en een gevoelig scherm zeker een aanrader. (ook de verkoper!) Op het schermformaat na krijg ik er toch wel een Ipad gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
joopdroid schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:51:
Sinds vanmiddag een Dreambook W7 op de schoot en wat een geweldig ding, haarscherp beeld en een gevoelig scherm zeker een aanrader. (ook de verkoper!) Op het schermformaat na krijg ik er toch wel een Ipad gevoel bij.
Heb je de GPS al uitgeprobeerd en zo ja wat zijn de bevindingen?
Kun je me vertellen waar je hem hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik pas de topictitel even aan, zodat deze wat beter de lading dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

Eeeeeeeeeeeerhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmm

ik weet niet of deze topic naam de apparaten eer aan doet...
Onbekend en obscure laat het klinken alsof we hier een beetje leipe hobbyisten zijn die spelen met hun leipe obscure electronica die onbekend is bij iedereen... :P

Ik vind persoonlijk veel beter en veel nauwkeuriger -> Het Grote OEM Android Tablets Topic - Deel 4.

Gezien de merknamen niet boeien maar de tablets zelf zeker niet obscuur zijn lijkt mij "OEM" beter.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23
I agree with XanderDrake.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
Idd die topic titel :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Nu online
van de andere kant: tweak factor is wel +10

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik heb een zeer obscure ePad met Froyo besteld bij BIC voor maar liefst 55 euro en wacht met smart. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopdroid
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
René van Gaalen schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:46:
[...]

Heb je de GPS al uitgeprobeerd en zo ja wat zijn de bevindingen?
Kun je me vertellen waar je hem hebt besteld?
Tja, de gps is zoals op iedere telefoon: een A naar B route geen probleem maar helaas een import gpx of wpt bestand dat gaat niet. Misschien met een commerciële navigatie app wel??? en dat zoek ik nu juist wel
iemand enig idee??
Het is mijn eerste ervaring met Android en de market maar het is geweldig.
De verkoper die vind je in een van de berichten hierboven (mag geen reclame maken) ik zou niet weten wie of wat er achter zijn (misschien ook wel haar) forum naam zit, maar deze is te vertrouwen. En de prijs van een W7 is nu ook gezakt.
Verdere ervaringen: de kijkhoek: iedereen die naast je kan zo meekijken! de accu; met nog niet al te veel apps gaat deze zeker 4 uur mee, dan ben ik er zelf ook wel even klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

RoD schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:58:
Ik pas de topictitel even aan, zodat deze wat beter de lading dekt.
obscuur uit de "van Dale"

ob·scuur
1 duister > Nee
2 onbekend > ja dat wel..
3 van weinig aanzien > tja...

Met andere woorden XanderDrake heeft wel gelijk... obscuur dekt niet precies de lading en is meer een stempel van subjectiveit dan wat anders. Dan zou ik inderdaad zeggen of "OEM" of eerder "onbekend"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Obscuur is niet per se subjectief, zoals de Van Dale al aangeeft. Maargoed, dan pakken we daar even een alternatief woord voor, omdat het een subjectieve lading heeft.

Voortaan daarvoor graag even een topicreport aanmaken, zoals een enkeling wel gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

RoD schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 22:04:
Obscuur is niet per se subjectief, zoals de Van Dale al aangeeft. Maargoed, dan pakken we daar even een alternatief woord voor, omdat het een subjectieve lading heeft.

Voortaan daarvoor graag even een topicreport aanmaken, zoals een enkeling wel gedaan heeft.
ok.. prima zo.. niks meer aan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Nu online
Obscuur vindt ik in Tweakerland een Geuzennaam. Lekker underground en meer van dat soort gevoelens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hyp Hyper schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:56:
Ik heb een zeer obscure ePad met Froyo besteld bij BIC voor maar liefst 55 euro en wacht met smart. :)
Welke is dat precies? (linkje?)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:21

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik ben benieuwd of er iemand al in het bezit is van de Dropad A8 / Herotab C8 (en dus niet de Haipad M7, die heeft een mindere processor). Ik weet dat WiLLoW_TieN er een heeft besteld en zit dus even op een Nederlandse gebruikerservaring te wachten. Ik heb zelf een HTC Desire en verwacht dat deze Dropad A8 een vergelijkbare gebruikerservaring heeft.

Het gaat dus om dit tablet . Eigenlijk mag je niet meer twijfelen voor € 142,- , maar wil toch even weten hoe hij echt bevalt. In de Haipad versie heb ik geen interesse, daar zijn meer problemen mee heb ik gelezen ivm de processor.

offtopic: Wel leuk een dagelijks wijzigende topictitel :) Is alleen steeds wel ff zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 02-04-2011 08:52 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hij lijkt me ook wel vet. Als ik niet al zo veel troep had liggen had ik hem besteld (twee netbooks, htc shift).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

janvanduschoten schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 08:51:
Ik ben benieuwd of er iemand al in het bezit is van de Dropad A8 / Herotab C8 (en dus niet de Haipad M7, die heeft een mindere processor). Ik weet dat WiLLoW_TieN er een heeft besteld en zit dus even op een Nederlandse gebruikerservaring te wachten. Ik heb zelf een HTC Desire en verwacht dat deze Dropad A8 een vergelijkbare gebruikerservaring heeft.

Het gaat dus om dit tablet . Eigenlijk mag je niet meer twijfelen voor € 142,- , maar wil toch even weten hoe hij echt bevalt. In de Haipad versie heb ik geen interesse, daar zijn meer problemen mee heb ik gelezen ivm de processor.

offtopic: Wel leuk een dagelijks wijzigende topictitel :) Is alleen steeds wel ff zoeken.
Die heb ik sinds gisteren in huis!
Via Kiddyl zijn SK.

Hij is/was voor mijn zoon en ik heb hem direct na het laden voorzien van de laatste firmware die wel aangepast is om hem eventueel te rooten.
Hij is snel, WiFi is stabiel en de Market werkt ook probleemloos.

Heb er gisteravond de hele avond mee gespeeld en ben er zeer over te spreken.

Helaas blijkt mijn zoon nu geen geld te hebben voor dit apparaat en ik heb net een Galaxy Tab gekocht, we zien wel wat we er mee doen. Marktplaats is geduldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

i2Paq schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:09:
[...]

Die heb ik sinds gisteren in huis!
Via Kiddyl zijn SK.

Hij is/was voor mijn zoon en ik heb hem direct na het laden voorzien van de laatste firmware die wel aangepast is om hem eventueel te rooten.
Hij is snel, WiFi is stabiel en de Market werkt ook probleemloos.

Heb er gisteravond de hele avond mee gespeeld en ben er zeer over te spreken.

Helaas blijkt mijn zoon nu geen geld te hebben voor dit apparaat en ik heb net een Galaxy Tab gekocht, we zien wel wat we er mee doen. Marktplaats is geduldig.
Als je hm vergelijkt met de Tab wat zijn dan de grootste verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
janvanduschoten schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 08:51:
Ik weet dat WiLLoW_TieN er een heeft besteld en zit dus even op een Nederlandse gebruikerservaring te wachten.
Ik heb van Dealextreme inmiddels een HK/China post post Track&Trace nummer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Gutteguttegut schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:18:
[...]
Als je hm vergelijkt met de Tab wat zijn dan de grootste verschillen?
De snelheid van beide is nagenoeg gelijk. Ook het scherm reageert goed waarbij de Tab een hogere resolutie heeft maar ik ben er nog niet uit of dit nu echt een voordeel is.
Natuurlijk is de batterij-duur van de Tab beter, maar als ik dan kijk naar mijn Galaxy S is die daar weer bedroevend slecht.
Zonder meer 5uur uit de batterij gehaald en constant op het Internet gezeten.
De Tab heeft GPS en kan G3 aan, handig voor als je veel in de auto zit maar tegenwoordig heb je overal WiFi dus zeker voor Nederland ga je dat niet echt missen.
Ook het gewicht valt me niet tegen.

Enige grootte verschil zijn de knoppen op de Galaxy Tab en deze "Herotab", ik ben gewend aan de Tab en dan is het even denken welke te gebruiken op de Herotab. Maar het werkt er niet minder om.

Omdat de laatste firmware op de Herotab staat kan ik geen verschil zien met de firmware waarmee hij geleverd werd. De huidige firmware werkt, voor mij dan, prima.
Deze speciale versie heb ik gevonden op Herotab C8/Dropad A8 - Firmware Update News .

Niet echt grote verschillen dus, die worden meer bepaald door je wensen en het doel waarvoor je zo'n tablet koopt.

[ Voor 4% gewijzigd door i2Paq op 02-04-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
i2Paq schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 14:42:
[...]

De snelheid van beide is nagenoeg gelijk. Ook het scherm reageert goed waarbij de Tab een hogere resolutie heeft maar ik ben er nog niet uit of dit nu echt een voordeel is.
Natuurlijk is de batterij-duur van de Tab beter, maar als ik dan kijk naar mijn Galaxy S is die daar weer bedroevend slecht.
Zonder meer 5uur uit de batterij gehaald en constant op het Internet gezeten.
De Tab heeft GPS en kan G3 aan, handig voor als je veel in de auto zit maar tegenwoordig heb je overal WiFi dus zeker voor Nederland ga je dat niet echt missen.
Ook het gewicht valt me niet tegen.

Enige grootte verschil zijn de knoppen op de Galaxy Tab en deze "Herotab", ik ben gewend aan de Tab en dan is het even denken welke te gebruiken op de Herotab. Maar het werkt er niet minder om.

Omdat de laatste firmware op de Herotab staat kan ik geen verschil zien met de firmware waarmee hij geleverd werd. De huidige firmware werkt, voor mij dan, prima.
Deze speciale versie heb ik gevonden op Herotab C8/Dropad A8 - Firmware Update News .

Niet echt grote verschillen dus, die worden meer bepaald door je wensen en het doel waarvoor je zo'n tablet koopt.
Ik heb iemand horen zeggen dat het ding traag wordt als je op de browser zit? Niet dus?

En als je 'm wegdoet, I'm interested :)

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Sier schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 14:49:
[...]

Ik heb iemand horen zeggen dat het ding traag wordt als je op de browser zit? Niet dus?

En als je 'm wegdoet, I'm interested :)
Dat trager worden van de browser, youtube enz. dat klopt. De browser stopt geregeld helemaal en er rest vaak niet anders dan reboot en dan is hij weer snel zo lang het duurt soms kort soms langer. Ik heb al maanden ervaring met twee van deze apparaten n.l. de haipad m7 en de herotab c8 en ze hadden er allebei last van. Heb het ook aangekaart op slatedroid en volgens sommige mensen daar zit het probleem in de kernel. Maar zo is er meestal wel wat met onze chinese exoten en de prijs is er dan ook naar. Ik heb of had diverse shanzhai cortex a8 tablets en de TMD Mid, alias herotab m816 is voor mij het meest stabiele en snelste apparaat, met voor sommigen helaas een resistief scherm.
Tenslotte wil ik de dropad, c8 zeker niet vergelijken met de galaxy tab die ik ook heb, de tab loopt stabiel heeft een veel beter scherm, accu, is zeker 100 gr lichter enz. en ja, alle waar is meestal naar zijn geld.

Hier een link naar het herotab c8 forum op slatedroid waar vandaag iemand vraagt naar een oplossing van het probleem.

Very disappointed, the same problem with Dolphin Mini + in-browser flash video. System starts off fresh with > 200 MB RAM, dropping to 50 or less after flash video for 10-15 minutes. Cannot be recovered by task killer. Eventually everything freeze. Only reboot can reset eberything to normal. Is this a memory management problem? (My Google N1 phone with Froyo never drops the RAM below 150MB with browsing and flash video)

[ Voor 22% gewijzigd door janesh op 02-04-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Gisteravond bijna 5uur op het internet gezeten en nergens iets van gemerkt.

Zal er morgen nog eens mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
i2Paq schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:46:
Gisteravond bijna 5uur op het internet gezeten en nergens iets van gemerkt.

Zal er morgen nog eens mee spelen.
Ja laat aub even weten want er is ook een DroPAD A8 van Dealextreme onderweg naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Volgens mij is die van samenkopen niet exact hetzelfde als van dealextreme wan de laatste heeft 4 GB nandflash en van samenkopen 2gb . Ook verwijst kiddyl voor aan aangepast ROM naar Haipad software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
janvanduschoten schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:43:
Volgens mij is die van samenkopen niet exact hetzelfde als van dealextreme wan de laatste heeft 4 GB nandflash en van samenkopen 2gb . Ook verwijst kiddyl voor aan aangepast ROM naar Haipad software.
Laten we hopen dat je gelijk hebt en dat die DroPAD hier geen last van heeft.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 19:10:
[...]

Laten we hopen dat je gelijk hebt en dat die DroPAD hier geen last van heeft.... :/
Wanneer krijg je je Dropad A8 binnen? En kun je dan misschien testen of hij trager wordt na verloop van tijd? Ik ben ook erg geïnteresseerd in de Dropad/Herotab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Ik weet niet wat jij bedoeld met nandflash, maar ik heb mijn haipad m7 al wel 20 keer open gehad en zoals je kunt zien op de foto's zit er tussen de 4 128 Mb ram geheugen chips een chip waarvan het nut niet erg duidelijk is en er zijn ook uitvoeringen zonder.
Het systeem staat op een 4 Gb micro sd cart die in het slot zit wat ook te zien is op de foto. Ik hoop het niet voor jullie maar zoals gezegd die twee van mij leden aan het zelfde euvel. De herotab C8 heb ik verkocht en de koper ingelicht en op de haipad heb ik wel tig keer nieuwe firmware gezet, maar steeds met de zelfde kernel en hetzelfde resultaat.
Als dit probleem er niet was dan was het zeker voor die prijs een super apparaat want hij is snel en gevoelig met de standaard android 2.2 UI. Een nadeel vind ik zijn gewicht en het matige scherm vergeleken met b.v. een ipad en galaxy tab.

Voor de liefhebbers van resistief hier een die nog goedkoper is dan de dropad met verder dezelfde specs.

[ Voor 3% gewijzigd door janesh op 02-04-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Klopt, er zit 2gb in plus heb ik de firmware geladen voor een Herotab.
Ben nu al de hele tijd aan het internetten via de standaard browser en de Dolphin browser plus veel youtube maar de mijne is nog steeds razend snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
Nook Color hoe kom je eraan?

[ Voor 158% gewijzigd door streelder op 03-04-2011 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Die Dropad op Dealextreme is echt gaaf. Ik zou 'm bijna kopen naast mijn Desire Z, gewoon voor thuis browsen etc, maar is dit echt de moeite waard? Meer mensen die zo'n tablet naast hun (android) smartphone hebben gekocht, en wat zijn de ervaringen daarmee?

Wel jammer dat die tablets niet gewoon in een webwinkel in Nederland voor wat meer zijn te bestellen, heb altijd wat twijfels bij Chinese webshops. Wat zijn ongeveer de gemiddelde levertijden van DX met tablets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

En nog steeds met mijn tablet online. Dit bericht en het vorige is er mee getyped.
Geen vastlopers of traagheid, installeren via market of appbrain gaat zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
i2Paq schreef op zondag 03 april 2011 @ 00:21:
En nog steeds met mijn tablet online. Dit bericht en het vorige is er mee getyped.
Geen vastlopers of traagheid, installeren via market of appbrain gaat zonder problemen.
Heb je de Dropad van DealExtreme? En misschien is het ook 'matter of time' of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De China Tabs krijgen langzaam maar zeker Android 2.3. Vandaag een eerste in mijn handen gekregen met een stabiele firmware. Het betreft de 8" tablet uit mijn actie met de Samsung 1.2GHz processor. De tablet is nog sneller geworden dan hij al was in ieder geval. Android 2.3.1 en firmware datum is 20110401. Denk dat hij binnenkort ook overal te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ja, we kregen al nieuws van Pandawill dat de MID816 zeer recentelijk van een 2.3 firmware werd voorzien. Dus ze koppelen daden aan woorden en komen hun beloftes na :) zeer goed om te horen.

Wanneer zijn al je 8" tablets voorzien van 2.3 Kiddyl?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

En ohja, ik vind de topic titel een stuk beter. Hoewel het toch niet helemaal de realiteit weerspiegelt. Ik bedoel, de OEM Chinapads kan je ondertussen kopen in elke Computerland, Mediamarkt, Dixons, Paradigit, Its, Modern, Mycom, Bart Smit en Intertoys. En volgens mij op veel meer plekken.
Het zou me niet verbazen als miljoenen Nederlands wel eens een Chinapad hebben gezien in een folder of reclame aanbod online of offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Sier schreef op zondag 03 april 2011 @ 00:48:
[...]

Heb je de Dropad van DealExtreme? En misschien is het ook 'matter of time' of zo?
Nee, via Kiddyl.
En nog steeds doet hij het want ook dit bericht is er mee getyped.

Ruim 1 uur flash films bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
i2Paq schreef op zondag 03 april 2011 @ 00:21:
Mijn laatste reactie over de dropad a8, hier een post op slatedroid vandaag waarin de reviewer het volgende zegt

Then we got all so famous ram drain bug where no matter what browser you use it either freezes blacks out the screen or just stops responding and you have to do a hard button reset with on/off switch the tablet provides, sometimes it goes for hours no issue and sometimes an hour and freeze.

zijn hele review hier voor liefhebbers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
XanderDrake schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:04:
Ja, we kregen al nieuws van Pandawill dat de MID816 zeer recentelijk van een 2.3 firmware werd voorzien. Dus ze koppelen daden aan woorden en komen hun beloftes na :) zeer goed om te horen.

Wanneer zijn al je 8" tablets voorzien van 2.3 Kiddyl?
Vanaf vandaag. Ik bied maar 1 8" tablet aan, maar het is in ieder geval 1 stap in de goede richting en is het hopen dat de andere tablets snel volgen.

Ik had eerder al een tablet getest met een single core CortexA9 chipset, maar het totaal plaatje maakte de tablet niet heel aantrekkelijk zoals bijboorbeeld een capacitief scherm. Al moet ik toegeven dat onder bepaalde situaties een resistief scherm voordelen heeft boven een capacitief scherm.

Nu heb ik binnenkort een tablet met een NEC Dual Core Cortex-A9 1GHz processor. De GPU is een PowerVR530. Op papier ziet het er heel goed uit en CPU uit de EMMA Mobile/EV serie is nog geen 2 maanden geleden aangekondigd. Ik verwacht nog niet heel snel een product, maar wie weet hoe goed de support is van NEC voor Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
De Powervr SGX530 vind ik te mager als ik kijk naar de ipad 1 en de wits a81e, en deze vergelijk met de herotab c8, m816 en galaxy tab met de 540 als gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Laatst online: 14-09 21:31

tomic

Smexylittlebabe!

Ze zijn alleen te koop bij de Amerikaanse Bruna :+ (Barnes & Nobles)
Dus je zult hem of daar moeten bestellen of iemand weten die er even 1 wil ophalen bij een B&N of Wallmart.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

janesh schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:04:
[...]

Mijn laatste reactie over de dropad a8, hier een post op slatedroid vandaag waarin de reviewer het volgende zegt

Then we got all so famous ram drain bug where no matter what browser you use it either freezes blacks out the screen or just stops responding and you have to do a hard button reset with on/off switch the tablet provides, sometimes it goes for hours no issue and sometimes an hour and freeze.

zijn hele review hier voor liefhebbers
Ik snap dat je iets wil bewijzen maar ik probeer nu al diverse malen aan te geven dat wat ik ook doe en hoe lang/vaak ik ook films kijk in de standaard browser of de Dolphin browser, ik kan gewoon blijven doen wat ik wil.

Mijn MAC adres blijft het zelfde, de G-sensor doet niets vreemds (speel echter geen spel).
Ik heb de meeste vreemde posities aangenomen en zelfs op Porntube ( :o ) naar films gekeken in de hoop tegen een probleem aan te lopen.
Disclaimer: ik kijk dus normaal nooit op die site O-)

Gisteravond en vannacht dus gekeken tot hij helemaal leeg was, zeker 5uur achter elkaar en on-onderbroken. Nu ligt hij aan de lader en ga straks verder.

[ Voor 19% gewijzigd door i2Paq op 03-04-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ben nu wel benieuwd wat het verschil is tussen de dealextreme en sk tablet. Ze zijn niet exact hetzelfde, maar vooral het browser probleem zou bij mij toch wel een dealbreaker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

janvanduschoten schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:57:
Ben nu wel benieuwd wat het verschil is tussen de dealextreme en sk tablet. Ze zijn niet exact hetzelfde, maar vooral het browser probleem zou bij mij toch wel een dealbreaker zijn.
Ik heb maar even in dat topic op Slatedroid gereageerd omdat ik mijn Tablet absoluut niet in de fout krijg.

Mijn zoon, voor wie hij eigenlijk was, heeft bijna 5uur films, Internet, Anfy Birds en Dungeon Defender lopen spelen maar het enige wat terugloopt is de batterij-lading.
Ook het geheugen blijft nagenoeg dat wat hij is na opstarten (en hij is gisteren rond 15u opgestart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
i2Paq schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:45:
[...]

Ik heb maar even in dat topic op Slatedroid gereageerd omdat ik mijn Tablet absoluut niet in de fout krijg.

Mijn zoon, voor wie hij eigenlijk was, heeft bijna 5uur films, Internet, Anfy Birds en Dungeon Defender lopen spelen maar het enige wat terugloopt is de batterij-lading.
Ook het geheugen blijft nagenoeg dat wat hij is na opstarten (en hij is gisteren rond 15u opgestart).
Hoe lang hebben jullie het tablet al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Sier schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:04:
[...]

Hoe lang hebben jullie het tablet al?
We hebben hem sinds vrijdag in huis en vanaf gistermiddag intensief gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
i2Paq schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:08:
[...]

We hebben hem sinds vrijdag in huis en vanaf gistermiddag intensief gebruikt.
Typisch. Misschien gaan er pas na een aantal dagen zich problemen voor doen, of helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:27
janesh schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 20:31:
[...]

Ik weet niet wat jij bedoeld met nandflash, maar ik heb mijn haipad m7 al wel 20 keer open gehad en zoals je kunt zien op de foto's zit er tussen de 4 128 Mb ram geheugen chips een chip waarvan het nut niet erg duidelijk is en er zijn ook uitvoeringen zonder.
Het systeem staat op een 4 Gb micro sd cart die in het slot zit wat ook te zien is op de foto.
Dat is een 2Gb (256 MB) Samsung NAND...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Sier schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:11:
[...]

Typisch. Misschien gaan er pas na een aantal dagen zich problemen voor doen, of helemaal niet.
Anderen die dezelfde tablet van Kiddyl hebben zeggen er ook geen last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hmmm, ben nu toch echt benieuwd wat WillowTien binnenkrijgt en hoe die werkt. Kan (en zal ook zeer waarschijnlijk) wel eens een firmware / ROM probleempje zijn die met het flashen van een custom ROM helemaal weg is.

Net nog even bij de MM naar binnen gelopen om te kijken wat qua formaat prettig is, 7"of 9 á 10", maar 7 "lijkt me wat klein. Ik zoek iets wat tussen mij Desire (3,7") en laptop ( 15,6") zit. Ik heb even snel bij de Ipad ,9,7" en een redelijk groot formaat, en een Galaxy Tab , 7 " en toch ook wel een slag groter dan m'n HTC gekeken. Ben er nog niet uit.... (zal wel 8 "worden dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
janvanduschoten schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:28:
Hmmm, ben nu toch echt benieuwd wat WiLLoW_TieN binnenkrijgt en hoe die werkt. Kan (en zal ook zeer waarschijnlijk) wel eens een firmware / ROM probleempje zijn die met het flashen van een custom ROM helemaal weg is.

Net nog even bij de MM naar binnen gelopen om te kijken wat qua formaat prettig is, 7"of 9 á 10", maar 7 "lijkt me wat klein. Ik zoek iets wat tussen mij Desire (3,7") en laptop ( 15,6") zit. Ik heb even snel bij de Ipad ,9,7" en een redelijk groot formaat, en een Galaxy Tab , 7 " en toch ook wel een slag groter dan m'n HTC gekeken. Ben er nog niet uit.... (zal wel 8 "worden dan ;) )
Zodra ik wat weet laat ik het hier weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:45
Zijn er al meerdere personen met een Dreambook W7?
Ben erg benieuwd naar de ervaringen.
Lijkt me een mooi handzaam formaat, 7" en 1024x600

Heb nu zelf Toshiba Folio 100 in huis en dit is met FolioMod 1.4 een heerlijk apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

janvanduschoten schreef op maandag 04 april 2011 @ 15:28:
Hmmm, ben nu toch echt benieuwd wat WillowTien binnenkrijgt en hoe die werkt. Kan (en zal ook zeer waarschijnlijk) wel eens een firmware / ROM probleempje zijn die met het flashen van een custom ROM helemaal weg is.

7" is op zich prima. Ik heb een Galaxy Tab en dus een 7" tablet via Kiddyl.
Persoonlijk denk ik dat een 8" of 9" prettiger is, 10" is me te groot.
Vandaag die nieuwe iPad2 in mijn handen gehad, vergeleken met de huidge tablets flinterdun en mag er zeker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:56
nathalia schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:18:
[...]

Om m'n eigen bericht iets onderuit te halen:

Ainol is een merk dat vooral bekend staat om haar Personal Media Players en andere gadgets, maar gezien de tablet hype heeft het merk ook een Android tablet in ontwikkeling. Ainol is al begonnen met het teasen van een model, welke moet komen met een IPS display en Android 3.0 Honeycomb.

De Cortex A9 processor aan boord zou genoeg kracht moeten leveren om het besturingssysteem aan te sturen. Het scherm heeft een resolutie van 1.280 bij 800 pixels. Verder specs worden niet genoemd, maar er is wel een camera aan de voorzijde, een audio jack, HDMI poort en een microSD slot. Ook zijn er fysieke knoppen, wat een opmerkelijke keuze is voor een Honeycomb tablet.

Dus toch Chinese tablets met Honeycomb?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aah, naar zo een Chinees zoek ik :>
HDMI output, standaard Android 3.0, hot swap mSD slot, hoge resolutie 10 inch ips scherm, meer hardwareknoppen, relatief krachtige processor en een leuke naam.
Kan alleen nergens een datum en prijsindicatie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik ben van plan om een 7 inch tablet aan te schaffen.
Doel/gebruik is om op de bank mijn mail door te nemen maar vooral ook om al mijn video/audio streamers aan te sturen, denk hierbij aan squeezeboxen voor audio en dreamboxen voor video via sateliet.
Al mijn apparatuur kan ik nu via een Motorola Milestone bedienen (Android 2.2) met gratis en soms betaalde aps.

Hoe zit het nu als ik een tablet met Android 3.0 aanschaf, zijn de aps die ik nu op de Milestone heb draaien te gebruiken of is daar geen zekerheid over te geven?
Ik begrijp dat er nog niet echt veel specifieke aps voor 3.0 zijn maar het is mij niet helemaal duidelijk of de aps die voor bijvoorbeeld een android mobiele telefoon zijn geschreven wel/niet werken op 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
yur400 schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:04:
[...]
Kan alleen nergens een datum en prijsindicatie vinden.
Het zijn renders van een concept. Het apparaat bestaat (nog) helemaal niet.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de VIA VT8650 in hun tablet. Deze zag ik namelijk hier staan:
http://cgi.ebay.com/7-Epa...4cf5e91dc6#ht_4903wt_1139
En voor omgerekend 65 euro lig ik niet wakker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Dimiz schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:52:
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de VIA VT8650 in hun tablet. Deze zag ik namelijk hier staan:
http://cgi.ebay.com/7-Epa...4cf5e91dc6#ht_4903wt_1139
En voor omgerekend 65 euro lig ik niet wakker!
De verkoper van deze tablet heeft welgeteld een reputatie van 1. In Ebay termen is dat 6x niks.
Ik zou het niet doen, misschien een vergelijkbare tablet voor die prijs maar dan een andere verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 21:00
http://cgi.ebay.com/Epad-...kid%3D8238543054757025306 is toch hetzelfde tablet?

Lijkt me niet veel tbh, specs zijn niet beter dan me Hero en kan daar niet echt op gamen.

[ Voor 11% gewijzigd door Minaaj op 05-04-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Minaaj schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:01:
http://cgi.ebay.com/Epad-...kid%3D8238543054757025306 is toch hetzelfde tablet?

Lijkt me niet veel tbh, specs zijn niet beter dan me Hero en kan daar niet echt op gamen.
3G...dat denk ik niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
@XanderDrake Ging me even om het product, kon namelijk mijn vorige eBay verkoper niet meer vinden. Ben me verder heel goed bekenr met eBay ;-). Ik wil er niet op gamen persee, beetje angrybirds misschien, voornamelijk surfen, chatten en heel misschien een filmpje.

@Minaaj Ah, oke, hoe trekt die van jou Angry Birds bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
Ben toch heel erg geinterreseerd in de Tablet die Kiddyl aanbied:
Android 2.3 8" Samsung 1.2GHz

Maar heb er een aantal vragen over:
* Hoe goed is het Resistief Multitouch scherm?
* Is dit alleen met een voorwerp te bedienen?
* Zijn er ook hand-on filmpjes en of foto's van?
* Komt hier in de toekomst android 3.0 voor in aanmerking / beschikbaar?

Ben gewoon erg benieuwd naar reviews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

streelder schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:51:
Ben toch heel erg geinterreseerd in de Tablet die Kiddyl aanbied:
Android 2.3 8" Samsung 1.2GHz

Maar heb er een aantal vragen over:
* Hoe goed is het Resistief Multitouch scherm?
* Is dit alleen met een voorwerp te bedienen?
* Zijn er ook hand-on filmpjes en of foto's van?
* Komt hier in de toekomst android 3.0 voor in aanmerking / beschikbaar?

Ben gewoon erg benieuwd naar reviews :)
Eerlijk gezegd twijfel ik of je wel gezocht hebt:

Dit is het GoT topic over deze tablet (de MID 816 btw)
Hier is een goede video review

Android 2.3 is al functioneel en wordt/is beschikbaar, 3.0 komt er zeker aan. Touch scherm wordt als zeer goed ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
Mijn excuses normaliter weet ik alles wel te vinden op tweakers, maar had er geen seconde over nagedacht dat er al een andere topic hierover was.

Bedankt!!
XanderDrake schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:30:
[...]

Eerlijk gezegd twijfel ik of je wel gezocht hebt:

Dit is het GoT topic over deze tablet (de MID 816 btw)
Hier is een goede video review

Android 2.3 is al functioneel en wordt/is beschikbaar, 3.0 komt er zeker aan. Touch scherm wordt als zeer goed ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Brrr dat tablet van DX is wel heel erg verleidelijk voor 140 euro.

Zijn hier al mensen die hem via DX binnen hebben? Of alleen via Samenkopen?

Zijn er voor dat tablet nog hoesjes te vinden met toetsenbord? Of de site van DX zie ik niets van zulk soort hoesjes.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
madmaus schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:08:
Brrr dat tablet van DX is wel heel erg verleidelijk voor 140 euro.
De mijne is onderweg. Lees net op dealextreme.com -->

Destination - Netherlands
The item (RT0877311XXHK) left Hong Kong for its destination on 6-Apr-2011"

Duurt dus nog wel even.. :( Was besteld en betaald op 22 Maart !

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 06-04-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Ik ben heel benieuwd naar jou ervaringen.
Op DX is nog geen 1 review te lezen.

DX is nou eenmaal niet zo snel met leveren. Maar tot nu toe komt het altijd aan bij mij.

Ik ben over 4 weken 3,5 week op vakantie, en daarna ga ik mezelf denk ik ook maar trakteren op iets moois :)

Hopelijk krijgen we ooit een (custom) 3.0 ROM voor dit tablet.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik ben aan het wachten op deze.
Lijkt wat op die ViaPad geloof ik. Deze heeft me met coupons en een referer maar 54 euro gekost, dus toch wel interessant imo. :)

Zie trouwens op de Chinapost tracking dat ie na 4 dagen al in Amsterdam ligt. Is dit niet verdacht snel voor een gratis verzending en zou ik nu een bericht van de douane kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hyp Hyper schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:19:
Lijkt wat op die ViaPad geloof ik. Deze heeft me met coupons en een referer maar 54 euro gekost, dus toch wel interessant imo. :)

Zie trouwens op de Chinapost tracking dat ie na 4 dagen al in Amsterdam ligt. Is dit niet verdacht snel voor een gratis verzending en zou ik nu een bericht van de douane kunnen verwachten?
Die lijkt verdacht veel op dat Intertoys ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point-blanK501
  • Laatst online: 04-09 18:03
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:13:
[...]

De mijne is onderweg. Lees net op dealextreme.com -->

Destination - Netherlands
The item (RT0877311XXHK) left Hong Kong for its destination on 6-Apr-2011"

Duurt dus nog wel even.. :( Was besteld en betaald op 22 Maart !
De mijne is ook net vertrokken uit HK..

The item (RT0877644XXHK) left Hong Kong for its destination on 6-Apr-2011
Hoop dat ze er ook over 4 dagen zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
Na lang wachten op een leuke android 3.0 tablet, toch bezweken onder de druk en een Herotab MID816 besteld op http://www.merimobiles.co...1_2GHz_8GB_p/meri0541.htm

Je had 3 verzendopties en ik had de middelste genomen, dat betekent 6-8 werkdagen, mij benieuwen hoelang het daadwerkelijk duurt. Ga er wel een beetje vanuit dat voor deze tablet een 3.0 rom beschikbaar komt Ik las wel dat er een 2.3 versie al in de omloop is dus die zal ik ook gelijk erop zetten indien het binnen is.

Iemand ervaring met de verzendoptie: YANWEN/EMS Express 6-8 Business Days
op merimobiles.com ?

Nu ook maar hopen op geen extra kosten a la BTW/invoerrechten of iets degelijks.

[ Voor 3% gewijzigd door streelder op 06-04-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Dit gaat een mooi tabletje worden volgens mij, heb er nog geen een aangeschaft(ooit) maar dit begint mijn aandacht toch wel te trekken.

http://www.cobyusa.com/?p...num_id=10565&pcat_id=1013

1GHz, 512mb ram, alleen jammer dat er alleen WiFi 802.11 b/g in zit en ook niet /n, maar daar valt nog mee te leven.

Op amazon staat hij voor 342dollar pre order, omgerekend 245euro?(als je geen belasting ect hoeft te betalen, via via als gift verzenden) is dat een mooi prijsje.

Vind dat de tablet er verder goed uitziet qua stijl.

"nog een kleine presentatie gevonden"

http://www.besttabletpcsr...ros-mid1024-tablet-p.html

Cam en mic, dus wellicht kan je mooi skype op dat ding installeren!

En hij heeft ook nog een broertje (8inch, wat een mooie schermgroote is imo) voor 245 dollar, http://www.besttabletpcsr...os-mid8024-tablet-pc.html

[ Voor 15% gewijzigd door Minaaj op 06-04-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Hyp Hyper schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:19:

Nou, hij is er zonder extra kosten. :)

Eerste indruk: mwoah
Het scherm is minder goed dan dat van de Rocktab. Hij draait netjes Froyo en flash werkt. (bij dumpert merk je wel dat hij het niet helemaal trekt btw)
Ondanks dat BIC zegt 'google maps en market' staat er alleen een fake market op, geen maps en mis ik de verdere google integratie. Da's wat minder.
Verder lijkt ie tot nu toe wel okay en tja.. wat verwacht je voor een tab met froyo voor 55 euro ook. :)
Gutteguttegut schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:04:
Die lijkt verdacht veel op dat Intertoys ding :)
Haha ja. Ook usb via een verloopje en zo te zien dezelfde specs. Die is wel bijna 2 keer zo duur. :P
Heeft die wel de volledige market etc.? (intertoys tab topic eens doorspitten denk ik...)

edit: het is zo te zien idd dezelfde. Divx playback is hier ook ruk.

[ Voor 16% gewijzigd door Hyp Hyper op 06-04-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hyp Hyper schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:19:
Eerste indruk: mwoah
Het scherm is minder goed dan dat van de Rocktab. Hij draait netjes Froyo en flash werkt. (bij dumpert merk je wel dat hij het niet helemaal trekt btw)
Ondanks dat BIC zegt 'google maps en market' staat er alleen een fake market op, geen maps en mis ik de verdere google integratie. Da's wat minder.
Verder lijkt ie tot nu toe wel okay en tja.. wat verwacht je voor een tab met froyo voor 55 euro ook. :)
Zozo, redelijke flash ondersteuning, doch niet perfect? Ik ben onder de indruk Via :) Had ik niet verwacht van zon low budget chipset. Jammer dat de rest niet zo degelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turboprop
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 13:03
Just for info.
Op 31 maart bij alibaba een Flytouch3 (Superpad2) gekocht.
http://www.aliexpress.com/snapshot/100801388.html
En vandaag is ie geleverd. Helaas wel €25 moeten bijbetalen aan BTW.
Goed verpakt en geleverd door DHL, tracking heeft nietgewerkt.

Eerste indruk:
matig maar zeer werkbaar scherm (je moet behoorlijk drukken),
dumpert filmpjes spelen maar daar is dan ook alles mee gezegd,
Market geeft niet alles weer, alleen de gratis apps en dan nog niet allemaal.

Helaas komende dagen geen tijd om verder uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Iemand die een goed verzend punt weet van amerika naar nederland? zodat ze het inpakken als cadeau oid waardoor je wellicht belasting ontloopt. Heb er zelf al paar gevonden trouwens.

Ik zag net dus dat op amazon het 8inch tablet voor omgerekend 150euro te koop is en daarvoor wil ik hem wel aanschaffen opzich.

Hier amazon link,
http://www.amazon.com/gp/product/B004Q1P0S6?ie=UTF8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zie niet echt veel info over het tablet, type processor, vermoedelijk een resistief scherm (?), geen idee hoeveel intern geheugen, enz. Persoonlijk zou ik hem overslaan als er niet meer info bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
streelder schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:44:
Na lang wachten op een leuke android 3.0 tablet, toch bezweken onder de druk en een Herotab MID816 besteld op http://www.merimobiles.co...1_2GHz_8GB_p/meri0541.htm

Je had 3 verzendopties en ik had de middelste genomen, dat betekent 6-8 werkdagen, mij benieuwen hoelang het daadwerkelijk duurt. Ga er wel een beetje vanuit dat voor deze tablet een 3.0 rom beschikbaar komt Ik las wel dat er een 2.3 versie al in de omloop is dus die zal ik ook gelijk erop zetten indien het binnen is.

Iemand ervaring met de verzendoptie: YANWEN/EMS Express 6-8 Business Days
op merimobiles.com ?

Nu ook maar hopen op geen extra kosten a la BTW/invoerrechten of iets degelijks.
Shipping 18 April?

De tablet is goed en een van de snelste China Tabs en het scherm reageert erg goed en kun je makkelijk bedienen met je vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
janvanduschoten schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:27:
Ik zie niet echt veel info over het tablet, type processor, vermoedelijk een resistief scherm (?), geen idee hoeveel intern geheugen, enz. Persoonlijk zou ik hem overslaan als er niet meer info bij staat.
even verder kijken dan je neus lang is leert dat het best een interressant tablet is voor een redelijke prijs, en coby heeft nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:13
Vind de 1024 ook wel interessant (hoewel de 1025 nog interessanter zou zijn, maar daar hoor je niets meer over mbt release datum). Weet iemand toevallig hoelang je met 1 battery charge kunt werken? Kan ik nl nergens terugvinden tot nu toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
XanderDrake schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:05:
[...]

Zozo, redelijke flash ondersteuning, doch niet perfect? Ik ben onder de indruk Via :) Had ik niet verwacht van zon low budget chipset. Jammer dat de rest niet zo degelijk is.
Flashfilmpjes lopen niet lekker, maar flash animaties etc. op sites doen het prima.
Verder is het tablet niet zoveel soeps vind ik. Divx liep helemaal niet bv.
Heb hem trouwens al gebricked in een poging een andere firmware erop te gooien. (eerst bootloop en nu gaat ie helemaal niet meer aan :P)
Achja.. 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD-tekenaar
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:25
Binnenkort wil ook een Android 3.0 Honeycomb tablet (Wifi-only) kopen en via een draadloze router verbinden met mijn thuisnetwerk met windows pc's.
Later wil ik een netwerkprinter aanschaffen en zo kan ik vanuit elke apparaat gaan printen.
(De netwerkprinter is dus niet gekoppeld aan een pc maar rechtstreeks aan een router)
Ik ga er vanuit dat ik vanuit elke windows pc kan printen, maar lukt printen dan ook met een Android Honeycomb tablet naar dezelfde printer?

[ Voor 6% gewijzigd door CAD-tekenaar op 07-04-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
CAD-tekenaar schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:35:
Binnenkort wil ook een Android 3.0 Honeycomb tablet (Wifi-only) kopen en via een draadloze router verbinden met mijn thuisnetwerk met windows pc's.
Later wil ik een netwerkprinter aanschaffen en zo kan ik vanuit elke apparaat gaan printen.
(De netwerkprinter is dus niet gekoppeld aan een pc maar rechtstreeks aan een router)
Ik ga er vanuit dat ik vanuit elke windows pc kan printen, maar lukt printen dan ook met een Android Honeycomb tablet naar dezelfde printer?
Dat lukt me nu zelfs met een Froyo tablet op een draadloze HP netwerkprinter. Moest wel eerst een app daarvoor installeren uit de Market: PrinterShare™ Mobile Print

Misschien dat het met Honeycomb nog wel makkelijk gaat.
Pagina: 1 ... 4 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.