Als je de Android Market start moet je je Google account koppelen. Heb je dat gedaan? En waarom wil je hem in fabriekinstellingen krijgen? Hij is toch net nieuw (en dus nog af-fabriek)?Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 01:00:
Ik heb de tablet van het kruidvat ook maar Wat doe ik fout ik kan geen apps downloaden en ook kan ik het apparaat niet in fabriek instellingen krijgen vind overigens de gebruiks aanwijzing ook niet praktisch.moet ik eerst iets doen via mijn computer net als bij de iPad ?
Hmm.. meerdere keren geprobeerd maar het lukt me nog niet om screenshots te maken.G33st schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:51:
[...]
De volume down knop en de uit knop tegelijkertijd een tijdje inhouden. Gisteren getest en werkt perfect!
De camera werkt niet, zoals hierboven aangegeven, 'Camera gestopt'. De kwaliteit van de camera is bedroevend en hij zit ook nog eens aan de verkeerde kant (je maakt foto's van jezelf als je hem gebruikte). Ik heb liever ICS dan dat de camera werkt.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:07:
[...]
Ik heb deze gisteren ook besteld en uiteraard wil ik zo snel mogelijk naar ICS. Ik lees echter een aantal keer dat door deze "update" de camera niet meer zou werken. Is dat bij jou ook het geval? Ik zou het toch fijn vinden als de camera gewoon blijft werken, ook al is de kwaliteit niet optimaal.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19