Want? Betere drivers, optimale aansturing?drumstickNL schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:58:
Wel apart dat een software update het scherm verbeterd.
GerkeP
Want? Betere drivers, optimale aansturing?drumstickNL schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:58:
Wel apart dat een software update het scherm verbeterd.
GerkeP
Google noemt het zelf een 'minor feature update' . Er zit dus weinig nieuws in: http://developer.android.com/sdk/android-3.2.htmldrumstickNL schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:42:
Wat zijn de veranderingen?
Waarom zou je in hemelsnaam een Microsoft NTFS format je sd kaartjes willen formateren?dragon2 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 12:48:
Nog een tip voor mensen die hier wellicht ook tegenaan lopen:
De A100 kan NIET overweg met NTFS geformateerde microSD kaartjes. Hij ziet hem wel, maar mounten en dus lezen kan niet. Dus je moet naar FAT32. Vind ik wel flut, mijn transformer kan wel prima overweg met NTFS en nu kan ik mijn 16GB en 32GB kaartjes niet zomaar uitwisselen... Of ik moet bij kleinere videofiles blijven.
Beetje achterhaald, Acer
GerkeP
psn: jagermeistertim
Verwijderd
Nee ik kreeg alleen de 3.2 update 1 keer aangeboden en heb em natuurlijk ook maar 1 keer geinstalleerd.TTHEEBO1 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:11:
Ik heb inmiddels al 3x een update gekregen de afgelopen 3 dagen. Nu met de derde geeft mn tablet aan dat het gaat om een ongeldige update.
Klinkt dit bekend?
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Heb ze hier beide, Iconia A500 gemiddeld 7 uur gebruik, de Transformer 6,5 uur.4play schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:11:
Zijn de iconia en de transformer niet gelijk dan, er zit dezelfde chipset en soc in... Heeft de iconia een minder goede accu dan?
GerkeP
De A100 gaat echt beduidend korter mee dan de TF (zonder dock). Ik heb geen idee van de A500, ik mag aannemen dat daar een grotere accu in zit dan in de A100.4play schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:11:
Zijn de iconia en de transformer niet gelijk dan, er zit dezelfde chipset en soc in... Heeft de iconia een minder goede accu dan?
Ligt aan de user instellingen.dragon2 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 20:06:
[...]
De A100 gaat echt beduidend korter mee dan de TF (zonder dock). Ik heb geen idee van de A500, ik mag aannemen dat daar een grotere accu in zit dan in de A100.
talkin' is cheap, people follow like sheep
A100 staat bekend om zijn belachelijk lage batterijduur, de A500 niet.uroy schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:35:
[...]
Ligt aan de user instellingen.
Ga daar maar eens mee spelen, ik heb er geen problemen mee
XXXVI
[ Voor 43% gewijzigd door Wolfensteijn op 11-10-2011 09:36 ]
[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 12-10-2011 14:08 ]
XXXVI
Dat is een nadeel van elk mobiel OS (tot nu toe that is). Ze ondersteunen geen meerdere gebruikers. Uiteraard op systeem niveau wel, maar het is niet mogelijk om met een inlog te bepalen wie er gebruik van gaat maken.ephymerous schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:10:
• Is het mogelijk met meerdere gebruikers te werken? Mijn vriendin kan dan ook mijn tablet gebruiken met dr eigen e-mail enzo.
Hopelijk wordt dat dan toegevoegd in Icecream Sandwich.Wolfensteijn schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:29:
[...]
Dat is een nadeel van elk mobiel OS (tot nu toe that is). Ze ondersteunen geen meerdere gebruikers. Uiteraard op systeem niveau wel, maar het is niet mogelijk om met een inlog te bepalen wie er gebruik van gaat maken.
Zowel, Android, als iOS als Windows Phone 7 als BlackBerry als WebOS kunnen dat niet.
[ Voor 49% gewijzigd door ephymerous op 13-10-2011 11:02 ]
XXXVI
Fijn om te horen dat je aankoop niet tegen is gevallenephymerous schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:01:
Een avondje doorspelen brengt me tot de conclusie dat het een top apparaat is. Wat ik nog niet voor elkaar krijg is om vanaf mijn nas een 720p MKV af te spelen met MX Player (die zou de Iconia moeten ondersteunen). Vanaf een usb stick gaat het schokkend.
Ik heb er inmiddels 4 geprobeerd. Geen van allen spelen ze vloeiend. Nu is dit wel een MKV waar later subs ingebakken zijn. Ik probeer vanavond nog even een andere.uroy schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:20:
[...]
Fijn om te horen dat je aankoop niet tegen is gevallen
Kijk ff naar je appz. volgens mij zit er een app tussen (media serv of clear.fi) of zo iets.
Weet het niet meer precies, maar je kan het proberen.
Is lang geleden dat ik er mee heb gespeeld sinds ik de Galaxy tab heb.
En probeer verschillende spelers en Codecs
XXXVI
[ Voor 3% gewijzigd door Crescendo op 13-10-2011 16:30 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Crescendo op 13-10-2011 20:02 ]
Dan kan je er usbsticks mee gebruiken. Ik vind dat handigZoutePeper schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:58:
De Asus heeft geen USB Port bedoel je? En wat is het grote voordeel van deze USB Port? Tja ik vind de PB mooier, maar die zal dan wel dezelfde gebrekkige klantenservice hebben als de Acer. En waar ik vooral mee zit, tel je er 50 euro bij heb je Xoom of zo"n Sony S, waarbij ik de Xoom ook mooi vind. (al heeft die geen werkende SD port)
Over de Asus en de dock, dat is toch enkel handig al ga ik er een film op kijken?
XXXVI
Heel handigephymerous schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:18:
[...]
Dan kan je er usbsticks mee gebruiken. Ik vind dat handig
Mijn inziens nietZoutePeper schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:27:
Maare of ik nou een Asus een Acer of een PB koop, geen van de drie zou een miskoop zijn toch?
XXXVI
Weet je wel wat er wordt bedoeld met de dock voor de asus? Dat is namelijk een heel toetsenbord, compleet met extra ingebouwde accu, 2x (fullsize) usb poort en sd-cardreader. Dat is de hele clou van de Transformer: hij "transformt" naar een mini laptopje. Je kunt er dan ook gewoon een muis enzo op aansluiten.ZoutePeper schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:58:
Over de Asus en de dock, dat is toch enkel handig al ga ik er een film op kijken?
Historisch gezien is PB een budget consumentenmerk met een brakke klantenservice. Acer had best goed spul (de travelmate laptops bv) maar Acer en PB zijn nu hetzelfde bedrijf dus dat belooft niet veel goeds.ZoutePeper schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 16:26:
Vanwaar eigenlijk dat je geen voorstander bent van PB?
[ Voor 21% gewijzigd door rambocus op 19-10-2011 20:30 ]
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
[ Voor 23% gewijzigd door ephymerous op 16-10-2011 19:25 ]
XXXVI
Nergens geloof ik.ephymerous schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:19:
Verdorie, achterkant beschadigd... weet iemand waar je een nieuwe kan bestellen?
/edit:(
Google en Ebay brengen me niet verder.
Weet iemand of er een toetsen combinatie op de A500 is waarmee een screenshot gemaakt word?golem501 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:40:
Op m'n iPhone kan ik met home en aan tegelijk een screenshot maken... hoe gaat die op de A500?
Klopt. 10 telefoontjes verder... en nog geen nieuwe achterkant. Acer zelf stuurt me van het kastje naar de muur
XXXVI
Kijk in de market voor screenshot en installerengolem501 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:40:
Op m'n iPhone kan ik met home en aan tegelijk een screenshot maken... hoe gaat die op de A500?
Verwijderd
EHt is alleen jammer dat de meest screenshot apps alleen werken als je je tablet geroot hebturoy schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:05:
[...]
Kijk in de market voor screenshot en installeren
[ Voor 49% gewijzigd door TTHEEBO1 op 26-10-2011 11:51 ]
Hoi wat is er precies aan beschadigd ? Dacht dat de achterkant vrij stevig was, ik denk dat je even gedult moet hebben , diverse internet shops die nu compleet nieuwe behuizingen voor smartphones leveren zullen dit ook voor tablets gaan doen.ephymerous schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:43:
[...]
Klopt. 10 telefoontjes verder... en nog geen nieuwe achterkant. Acer zelf stuurt me van het kastje naar de muur
In het hoekje is ie wat verbogen. Met een hoop geduld, tangetjes en een vijltje sluit het nu weer enigszins normaal en valt het amper op. Maar toch wil ik een nieuwevideoman schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:49:
[...]
Hoi wat is er precies aan beschadigd ? Dacht dat de achterkant vrij stevig was, ik denk dat je even gedult moet hebben , diverse internet shops die nu compleet nieuwe behuizingen voor smartphones leveren zullen dit ook voor tablets gaan doen.
Kun je er geen sticker overheen plakken ?
XXXVI
Bij mij blijft 'ie zeggen dat mijn serial number invalid is. Je SNID kan je trouwens vinden op de sticker op het klepje bij je microSD-slot.Get N.O.V.A. 2, Asphalt 6 & Dungeon Hunter 2 for FREE on your Acer Iconia Tab A500 and A501, designed especially to enhance your multimedia, web and gaming experience.
How to get the games?
Start the "Top HD Games" application in ICONIA TAB A500/A501 and tap the top banner, or go to http://wapshop.gameloft.com/iconia_voucher_promo/ in the ICONIA TAB A500/A501 browser .
Note: Android 3.2 is required
[ Voor 23% gewijzigd door jacobras op 26-10-2011 19:25 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Verwijderd
Ja, de Acer Iconia serie heeft Gorilla Glass. Ik ben tevreden met de standaardbrowser.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:32:
Weet iemand of de Acer iconia Tab A501 Gorilla Glass heeft?
Ik binnen nu en 5 dagen binnen.
Ik zou graag ook willen weten wat de betere browser is buiten de standaard browser.
En ook wat de betere File Explorer is.
Ik heb het hele topic al doorgelezen maar ben er niet echt iets specifieks over te weten gekomen.
Alvast dank voor reactie,!
Verwijderd
Even deze post ondersteunen!jacobras schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:02:
[...]
Ja, de Acer Iconia serie heeft Gorilla Glass. Ik ben tevreden met de standaardbrowser.
Ik gebruik meerdere filebrowsers. File Manager HD gebruik ik het meeste, is tabletgeoptimaliseerd en lijkt goede support van maker te hebben. Daarnaast gebruik ik ES File Explorer, maar die is niet geoptimaliseerd voor tablets. Ik gebruik ES alleen als ik wat naar/van een netwerkshare, Dropbox of FTP wil verplaatsen.
Een mooie site voor tabletgeoptimaliseerde apps is trouwens Tablified.com
Oeps, dat was ik een vergeten te melden. File Manager HD ondersteund inderdaad LAN-connecties. Wat ik erg mooi vind is dat je bookmarks kan maken. Links heb ik bijvoorbeeld 3 favoriete mappen, waarvan één op mijn tablet zelf en twee op een NAS.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:45:
Kan File manager HD geen gebruik maken van netwerkshare?
Wat ik ook nog graag wilde weten of er een mogelijkheid is om muziek van een netwerkshare/NAS te streamen en af te laten spelen op mijn stereo installatie.
Je moet niet inloggen met je SNID maar met je serial nummer. Die kan je vinden in instellingen/over tablet/apparaat informatie/ sn code die moet je invullen dat werktenbij mij ook...jacobras schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:19:
Iemand dit gelukt? (van Gameloft's Facebook pagina)
[...]
Bij mij blijft 'ie zeggen dat mijn serial number invalid is. Je SNID kan je trouwens vinden op de sticker op het klepje bij je microSD-slot.
Inloggen met SNID bij 'My downloads' lukt trouwens wel, maar daar zegt ie dat ik geen downloads heb. Wat ook niet klopt, heb tijdje terug 2 spellen bij ze gekocht. Ik koop nooit meer iets via Gameloft zelf, altijd problemen ermee. Wel goede support gelukkig
Dat dacht ik al, maar mijn SN-code is niet zichtbaar onder apparaatinformatie (draai custom rom Taboonay 2.2):4play schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:21:
[...]
Je moet niet inloggen met je SNID maar met je serial nummer. Die kan je vinden in instellingen/over tablet/apparaat informatie/ sn code die moet je invullen dat werktenbij mij ook...
Je snid werk niet dat is ook niet je serial nummer, de sn code is een lange code met letteres en cijfers. En ik draai 3.1 nogaltijd en dan werken die games ook...
[ Voor 3% gewijzigd door jacobras op 30-10-2011 12:16 ]
Een screenprotector zou geen invloed moeten hebben op je touchscreen. Leg maar eens een stuk plastic over je screen, het blijft werken.diver99 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:07:
weet iemand het antwoord op mijn vragen
Heb sinds kort ook een A500 en denk er nu over een screenprotector te plaatsen
Heeft dit invloed op het touchgedeelte?
Als ik iets op de tab wil plaatsen maar dan op de losse geheugenkaart moet ik dan nog iets speciaals doen of wordt dit automatisch daar opgeslagen.
Verwijderd
Al eens geprobeerd met een iets kleiner kaartje? 8Gig ofzo?acertab schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:58:
Ik ben in het bezit van de acertab a500
als ik er een micro sd kaart in doe en er wat opzet
En dan kijk staat alles erop zet ik hem uit dan zijn er na lege mappen.
Weet iemand hoe dat kan.
Is een 32gig van scandisk
I second thatVerwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:04:
Ik vind dit apparaat zo geweldig!!!!!! nog steeds
Hallo dan blijft het wel staan maar het zou toch moeten werken .Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 21:04:
Ik vind dit apparaat zo geweldig!!!!!! nog steeds
Verwijderd
Ik heb mijne nu bijna 1/2 jaar en hij blijft aangeven dat hij up to dwte is 3.1 nog even ik ik kan al 4.0 erop zetten voordat ik 3.2 officieel heb.. dus ja het kan lang duren, en rooten schijnt ook een negatieve invloed te hebben op de updates.,.Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 12:44:
Beste lezers.
Ik ben in het bezit van een Acer iconia tab a501. Daar heb ik nog 3.0.1 op staan. Ik wil deze ook geupdate hebben naar 3.2, maar bij systeem update geeft hij telkens aan het systeem is up to date. Apparaat is nu ongeveer halve week in gebruik.
Duurt het zo lang voordat het apparaat bij acer aangemeld is ofzo voordat de update gepushed word?
Iemand ervaring hiermee?
Alvast dat voor reactie's
Zodra je éénmaal op custom zit dan kun je 'updaten' zonder al je instellingen te verliezen..... gisterenavond nog ff snel van Thor V12 -> naar Thor V13 geupdate binnen 5(!) minuten (download&install). Alles 100% qua instellingen behouden!4play schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 10:58:
Ik wilde toch wel wachten op de officiële ROM van Acer maar aangezien ik dan ook mijn Root verlies ga ik toch maar voor een custom rom denk ik. Het is nu niet zo dat Acer echt heel veel aan de ROM veranderd heeft.
Alleen het verliezen van alle instellingen daar zie ik zo tegen op elke keer... Het begint op een windows installatie te lijken. Het is beter van 0 af aan te beginnen maar dan moet je al je DATA er weer op gaan zetten...
PFFFTTTTTT...
Verwijderd
Whipen? volgens mij bleef bij de overgang van 3.1 naar 3.2 alles gewoon staan.4play schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:01:
Moet ik straks weer whipen als ik van 3.2 naar 4.01 ga ???
Dan wacht ik weel even ik denk dat de rommakers nu als een bezetene aan het coden zijn voor Ice Cream Sandwich aangezien die nu officieel uit is.
De kans is aanwezig dat je alles opnieuw moet gaan doen, simpelweg omdat ICS geen aparte storage meer heeft voor de apps. In ICS kan alle geheugen gebruikt worden voor de apps4play schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 22:09:
Ja maar blijft alles tussen 3.1 en 4.01 ook staan ?
GerkeP
Verwijderd
XXXVI
Jep, ik draai 'm nuephymerous schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:39:
Op Tegra Owners staat een custom ICS rom die qua ontwikkeling al redelijk ver is
Ofwel je tab aan je pc hangen en dan via je windows verkenner, ofwel via een gallerie programma vanuit je tab, kun je per foto verwijderen. Misschien kan het ook wel via een filemanager op de tab maar dan heb ik nog niet geprobeerd.diver99 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:54:
weet iemand hoe ik oude foto's e.d van de acer tablet afkrijg. Met windows heb je een rechter muisknop maar hoe werkt het bij de acer?
Trouwens zeer tevreden met het apparaat op zich
Via een filemanager kan je inderdaad de foto's verwijderen. Ik gebruik zelf graag File Manager HD.dragon2 schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:25:
[...]
Ofwel je tab aan je pc hangen en dan via je windows verkenner, ofwel via een gallerie programma vanuit je tab, kun je per foto verwijderen. Misschien kan het ook wel via een filemanager op de tab maar dan heb ik nog niet geprobeerd.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq