Ik heb zojuist Acer maar eens gemaild waarom ik geen update ontvang. Geen geduld he...

Het is inmiddels bijna 2 weken geleden dat de eerste gebruikers hun update hebben ontvangen. Ik snap best dat Acer de updates wat wil uitsmeren over gebruikers, om de bandbreedte hoog te houden, maar na bijna 2 weken heeft het wat mij betreft lang genoeg geduurd.
Erg handig trouwens is het "hacker's keyboard", deze heeft dezelfde layout als een normaal keyboard. Dus ook met dezelfde tekens onder de cijfers enzo, en shift, en ctrl, caps lock, esc en pijltjes!

Staat in de market, is gratis. Met het icoontje op de taakbalk kun je wisselen van het normale keyboard naar het hacker's keyboard.
Bovenstaand screenshot is niet van mij trouwens. Hij heeft caps lock aan staan (zie groen lichtje op de shift knop) en daarom zie je nu de tekens ipv de cijfers. Hier wordt het toetsenbord in de applicatie "connectbot" gebruikt, waarmee je ssh connecties kunt maken. Maar met connectbot kun je ook naar "local" verbinden, dan wordt er een normale shell geopend. Ideaal, als je naar een shell verlangt.
[
Voor 132% gewijzigd door
Bergen op 06-06-2011 22:30
. Reden: typo's en aanvullingen ]