Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bij automatisch zoeken gezocht naar de digitale kanalen.
zoekmodus,snel
netwerk, handmatig
netwerk-id, 1111
freuentie, 956000khz
modulatie, 64qam
symboolsnelheid, 6875 KS/s

het gaat om alle zenders zowel rtl4 veronica, maakt niet uit welk programma.
als ik een losse hd ontvanger aansluit staat er in beeld 1280x720 @50hz
BamSlam_ schreef op zondag 18 december 2011 @ 10:56:
Bij welke zender drukte je op info? Zeker weten dat die zender in HD aangeboden wordt? Want Ziggo biedt niet alle kanalen in HD aan. Of heb je misschien per ongeluk de analoge tuner ingeregeld ipv de digitale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Ik kan het niet vinden maar hoe bedien je een DVD menu als je via een USB of stream een VOB bestand afspeelt.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik de remote app en deze werkt wel volledig met galaxy ace en tab-P1000
waarschijnlijk word de Note niet geheel ondersteund.
ehtweak schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:01:
Er is een Samsung Remote app voor Android om je Samsung TV via je slimfeun te bedienen. Nu installeerde ik die op de Galaxy Note, echter daar gebruikt 'ie maar een deel van het scherm.
Iemand al een remote app gevonden die WEL het hele scherm van de Galaxy Note gebruikt om de TV te bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had al een tijd problemen met de D8000 door bijv.. Darten te kijken op RTL7 HD of Gordon Ramsey: Oorlog In De Keuken op RTL4 HD het beeld was gewoon niet om aan te zien, hele tijd stotteren, niet scherp etc het was gewoon amper te kijken dus 9 van de 10x keek ik ook gewoon niet meer.. gister de nieuwe Firmware 19.2 geinstalleerd en nou ineens loopt alles zo vloeiend als het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:22:
zoekmodus,snel
netwerk, handmatig
netwerk-id, 1111
freuentie, 956000khz
modulatie, 64qam

[...]
Staat er, als je op info drukt, wel "RTL 4 HD", "Veronica HD" etc? Het lijkt erop dat je toch op de SD-versies bent afgestemd.

Overigens zou ik de output-instellingen van je losse HD-ontvanger even checken: de Nederlandse zenders zenden in 1080i uit. Wellicht moet je in de instellingen aangeven dat je ontvanger niet in 720p maar in 1080i beelden naar je TV moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 11:52

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik zou het fijn vinden als ze voor de D8000 series, een update uitbrengen voor de CI.

Elke keer als we nu zappen, krijg je heel kort in beeld dat ie dus gecodeerd is. Velen hebben hier last van. Of is dit technisch onmogelijk?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanner ik de ci+ module gebruik heb ik geen hd, er staat bij het zappen ook geen rtl4 HD ofzo
er staat wel dtv kabel dus is wel digitaal ingesteld maar krijg geen hd output.
software heb inmiddels geupdate, dit zonder resultaat.
neem toch aan dat de ingebouwde tuner HD kan ontvangen? zonder gebruik van een losse tuner?
BamSlam_ schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:41:
[...]

Staat er, als je op info drukt, wel "RTL 4 HD", "Veronica HD" etc? Het lijkt erop dat je toch op de SD-versies bent afgestemd.

Overigens zou ik de output-instellingen van je losse HD-ontvanger even checken: de Nederlandse zenders zenden in 1080i uit. Wellicht moet je in de instellingen aangeven dat je ontvanger niet in 720p maar in 1080i beelden naar je TV moet sturen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:02:
wanner ik de ci+ module gebruik heb ik geen hd, er staat bij het zappen ook geen rtl4 HD ofzo
er staat wel dtv kabel dus is wel digitaal ingesteld maar krijg geen hd output.
software heb inmiddels geupdate, dit zonder resultaat.
neem toch aan dat de ingebouwde tuner HD kan ontvangen? zonder gebruik van een losse tuner?
[...]
Als ik jou was zou ik toch eens de hele kanalenlijst doorzappen. Bij mijn D8000 zijn door Ziggo vanaf preset 1 de Nederlandse kanalen in HD voorgeprogrammeerd. Vanaf preset 901 zijn de NL-kanalen nogmaals aanwezig, maar dan in SD. Dit alles digitaal. En anders zou ik de zenderzoekprocedure opnieuw doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeFoRcE schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:02:
Ik zou het fijn vinden als ze voor de D8000 series, een update uitbrengen voor de CI.

Elke keer als we nu zappen, krijg je heel kort in beeld dat ie dus gecodeerd is. Velen hebben hier last van. Of is dit technisch onmogelijk?
heeft niks met de tv te maken maar met de ci module, daar komen ook wel is updates voor maar niet veel.
moet je op je tv in het menu kijken.. en bij ondersteuning naar ci module en kan je daar kyken of dr een update beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
NeFoRcE schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:02:

Lijkt me een kwestie van in de firmware een wat langere time-out inbouwen alvorens de foutmelding in beeld te brengen.Niet zo heel moeilijk, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opgelost!!

ik wist niet dat ziggo de kanalen vanaf 901 herhaalde hier beginnen bij mij de HD kanalen net andersom dan bij jou! vreemd maar het werkt. bedankt voor de snelle en goede info!
BamSlam_ schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:47:
[...]

Als ik jou was zou ik toch eens de hele kanalenlijst doorzappen. Bij mijn D8000 zijn door Ziggo vanaf preset 1 de Nederlandse kanalen in HD voorgeprogrammeerd. Vanaf preset 901 zijn de NL-kanalen nogmaals aanwezig, maar dan in SD. Dit alles digitaal. En anders zou ik de zenderzoekprocedure opnieuw doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Bizar inderdaad. Maar fijn dat het opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:48:
[...]

Lijkt me een kwestie van in de firmware een wat langere time-out inbouwen alvorens de foutmelding in beeld te brengen.Niet zo heel moeilijk, denk ik.
Het probleem met zappen en de korte melding dat het beeld gecodeerd is doet zich alleen voor bij de Canaal digitaal HD zenders, free to air HD zenders hebben er geen last van.
Het moet in het cam moduul van canaal digitaal zitten . volgens mijn tv leverancier zijn er cam modulen in omloop die wel goed werken maar niet Canaal digitaal gecertificeerd zijn.
Canaal digitaal geeft niet thuis en komt niet verder dan u moet de card maar omruilen voor een ander ( wat natuurlijk geen verschil gaf ).
Dit is een spelletje vinger wijzen naar de ander.
Samsung geeft Canaal Digitaal de schuld en canaal dgitaal de software van Samsung.

Als iemand een oplossing heeft hoor ik dit graag.

Mvg

Hans B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:18:
[...]
Het probleem met zappen en de korte melding dat het beeld gecodeerd is doet zich alleen voor bij de Canaal digitaal HD zenders, free to air HD zenders hebben er geen last van.
Het moet in het cam moduul van canaal digitaal zitten . volgens mijn tv leverancier zijn er cam modulen in omloop die wel goed werken maar niet Canaal digitaal gecertificeerd zijn.
Canaal digitaal geeft niet thuis en komt niet verder dan u moet de card maar omruilen voor een ander ( wat natuurlijk geen verschil gaf ).
Dit is een spelletje vinger wijzen naar de ander.
Samsung geeft Canaal Digitaal de schuld en canaal dgitaal de software van Samsung.
Niet alleen bij Canal Digitaal, ook bij Ziggo doet zich dit voor (met mijn Neotion CI+ door Ziggo gecertificeerde cam). Als is dat alleen bij inschakelen van de TV en niet constant bij het zappen. Overigens was mijn suggestie meer een workaround om de gebruikerservaring te verbeteren dan een echte oplossing.

[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 18-12-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:47:
[...]

heeft niks met de tv te maken maar met de ci module, daar komen ook wel is updates voor maar niet veel.
moet je op je tv in het menu kijken.. en bij ondersteuning naar ci module en kan je daar kyken of dr een update beschikbaar is.
Bedankt! Zal even kijken straks.

Verder rest nog de vraag of er meer zijn die ook de CI hebben, en dat de gids soms onbruikbaar is, in de zin van, vele zenders geven: "geen informatie beschikbaar". En zodra je op 24u+ drukt, wordt het helemaal een drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
Heb nu ook de UE55D8000 dankzij Quan Vu van Foka :)
Heb de prijs van 2150 gekregen inclusief cashback.

Wat een mooi beeld zeg!

Wel even een vraag:

Kun je een MKV bestand streamen naar de TV?
Moet dit dan via AllShare of zijn er betere alternatieven?

Alvast dank!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:14
Mezzmo kan je even proberen, kost uiteindelijk wel geld. (en hij speelt VOB bestanden niet aaneengesloten), maar goed je kan er even me experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

BamSlam_ schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:20:
[...]

Niet alleen bij Canal Digitaal, ook bij Ziggo doet zich dit voor (met mijn Neotion CI+ door Ziggo gecertificeerde cam). Als is dat alleen bij inschakelen van de TV en niet constant bij het zappen. Overigens was mijn suggestie meer een workaround om de gebruikerservaring te verbeteren dan een echte oplossing.
En bij UPC hetzelfde euvel. :'(
Vooral bij het inschakelen zit je eerst 10 seconden tegen 'gecodeerd' signaal aan te kijken, voordat je beeld krijgt. En bij het zappen zie je eerst iedere keer ca. 1 seconde, de tekst van "dit signaal is gecodeerd, neem contact op met UPC op [duur betaald telefoonnumer]" , maar vervolgens werkt het wel.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehtweak schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:54:
[...]

Vooral bij het inschakelen zit je eerst 10 seconden tegen 'gecodeerd' signaal aan te kijken, voordat je beeld krijgt. En bij het zappen zie je eerst iedere keer ca. 1 seconde, de tekst van "dit signaal is gecodeerd, neem contact op met UPC op [duur betaald telefoonnumer]" , maar vervolgens werkt het wel.
Wat hebben ze dan gedaan om het op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
ehtweak schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:54:
[...]
Bij het zappen heb ik nergens last van. (Ziggo, Neotion Cam type PRD-MCIZ-3211, hardware versie 3.0, Product ID FE 02 0002 000D, SDK r23338, Boot r19361, Update ID 2, gefabriceerd in september 2011, op label staat "geschikt voor Ziggo", ).

[ Voor 9% gewijzigd door BamSlam_ op 18-12-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een noob vraagje .. ik lees al weken mee maar weet het nog niet ... we hebben voor 2 weken geleden een 7000 serie gekocht ... en hebben een oude installatie van NAD zonder HDMI / optical enz enz maar willen wel graag het geluid over de luidspreakers hebben ...

Wat te doen ... !!????

Willen van evt wel van NAD een Blau ray kopen .... moeten we nu ook aan een nieuwe receiver denken !??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:24:
Even een noob vraagje .. ik lees al weken mee maar weet het nog niet ... we hebben voor 2 weken geleden een 7000 serie gekocht ... en hebben een oude installatie van NAD zonder HDMI / optical enz enz maar willen wel graag het geluid over de luidspreakers hebben ...
Je zou een kabeltje kunnen trekken van de hoofdtelefoonuitgang van de TV naar een ingang van de NAD. Zo heb ik een tijd lang het bijzonder brakke geluid van mijn Samsung 2333HD weergegeven op een speakerset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05-2023
henkyyyyyyy schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:33:
Heb nu ook de UE55D8000 dankzij Quan Vu van Foka :)
Heb de prijs van 2150 gekregen inclusief cashback.

Wat een mooi beeld zeg!

Wel even een vraag:

Kun je een MKV bestand streamen naar de TV?
Moet dit dan via AllShare of zijn er betere alternatieven?

Alvast dank!
Hoeveel kassakorting kreeg je? Zag in me mail dat het dit weekend extra kassakorting was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:49
BamSlam_ schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:27:
[...]

Je zou een kabeltje kunnen trekken van de hoofdtelefoonuitgang van de TV naar een ingang van de NAD. Zo heb ik een tijd lang het bijzonder brakke geluid van mijn Samsung 2333HD weergegeven op een speakerset.
Of een dac kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Heb ik ook nog geprobeerd icm mijn 2333HD en speakerset. Het nadeel: het niveau van de optische uitgang van de TV is fixed. Je kunt dan niet met de AB van de TV het volume regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Smirnoff schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:49:
Mezzmo kan je even proberen, kost uiteindelijk wel geld. (en hij speelt VOB bestanden niet aaneengesloten), maar goed je kan er even me experimenteren.
Werkt wel alleen hij hapert om de minuut, denk dat het komt omdat ik ze allebei draadloos heb aangesloten.
Zou het nog uitmaken als ik alleen de laptop bedraad aansluit?
Meivogeltje schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:28:
[...]

Hoeveel kassakorting kreeg je? Zag in me mail dat het dit weekend extra kassakorting was :)
in mijn mail had ik de aanbieding van 2400 euro, bij mij ging er dus nog 100 euro vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanicus1968
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 31-05 15:50
Mijn moeder heeft een ue32d6540 maar ze weet niet hoe ze bestanden van de harde schijf kan verwijderen, ik kan het ook in de handleiding niet vinden.

één van jullie weet het vast wel, ik wil het graag voor haar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:13:
[...]

Wat hebben ze dan gedaan om het op te lossen ?
Not, niet, niente, nada, nein. :N
UPC beweert dat het niet aan hun ligt en Samsung beweert dat het niet aan Samsung ligt... 7(8)7
http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=41871.0

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Sorry mensen voor mijn uitspraak, maar het is toch geklaagd.
3% met een upgrade schijnt toch de magische grens te zijn bij die knoeiers van Samsung.
Idem dito fout als met de vorige firmware, overigens lukte 1017 wel 2 weken geleden.

Afbeeldingslocatie: http://img840.imageshack.us/img840/7339/fotogt.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Smirnoff op 18-12-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Smirnoff schreef op zondag 18 december 2011 @ 16:27:
Sorry mensen voor mijn uitspraak, maar het is toch geklaagd.
3% met een upgrade schijnt toch de magische grens te zijn bij die knoeiers van Samsung.
Idem dito fout als met de vorige firmware, overigens lukte 1017 wel 2 weken geleden.

[afbeelding]
Sorry voor mijn uitspraak, maar de enige knoeier ben jijzelf.

Firmware update's werken vooralsnog altijd de eerste poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet een firmware upgrade via USB?

Als ik via wifi zoek zijn er geen upgrades te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:01:
Moet een firmware upgrade via USB?

Als ik via wifi zoek zijn er upgrades te vinden.
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thanks.

Even een goede USB stick halen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
erreen schreef op zondag 18 december 2011 @ 16:55:
[...]

Sorry voor mijn uitspraak, maar de enige knoeier ben jijzelf.

Firmware update's werken vooralsnog altijd de eerste poging.
Hele nuttige en bovendien intelligente opmerking, ik vraag mijzelf af wat je verkeerd aan een USB upgrade kan doen?

[ Voor 10% gewijzigd door Smirnoff op 18-12-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:33:
[...]

Hele nuttige en bovendien intelligente opmerking, ik vraag mijzelf af wat je verkeerd aan een USB upgrade kan doen?
Heb je hem niet na een tijdje wachten op 3% geannuleerd? bij mij bleef die namelijk ook ff hangen op 3% maar daarna ging die gewoon als een tierelier

Ik had overigens eerst de stick geformatteerd, de EXE er op gekopieerd en ook nog is de EXE er op uitgepakt en daarna de update gedaan, wellicht dat het helpt? en anders misschien een andere USB stick proberen? heb zelf slechte ervaringen met USB sticks zo betrouwbaar zijn ze namelijk niet.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:08

Wildfire

Joy to the world!

Ik download altijd de update en als ik die EXE uitvoer laat ik de boel uitpakken naar de root van m'n USB-stick. Tot nu toe zijn hiermee alle upgrades van de UE46D8000 probleemloos verlopen. Je moet idd wel geduld hebben in het begin van de update, hij blijft dan lang staan op 3% ofzo voordat 'ie weer verder gaat.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:40
Hermanicus1968 schreef op zondag 18 december 2011 @ 15:20:
Mijn moeder heeft een ue32d6540 maar ze weet niet hoe ze bestanden van de harde schijf kan verwijderen, ik kan het ook in de handleiding niet vinden.

één van jullie weet het vast wel, ik wil het graag voor haar weten.
Je moet in het scherm waar je de opgenomen bestanden kan zien, naar rechts boven gaan, daar staan 3 iconen. De meeste rechtse icon kun je gebruiken om bestanden te wissen. Je deze dan selecteren en erna verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Smirnoff schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:33:
[...]

Waar het om gaat is dat door jouw onvermogen je gelijk Samsung de schuld in de schoenen schuift.

Zie vorige berichten van mede tweakers voor een uitgebreidere (juiste) uitleg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
erreen schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:14:
[...]

Waar het om gaat is dat door jouw onvermogen je gelijk Samsung de schuld in de schoenen schuift.

Zie vorige berichten van mede tweakers voor een uitgebreidere (juiste) uitleg. :)
Mwa, denk na veel postings (zie vorige berichten) dat ik inmiddels daartoe wel het recht heb.
Maar goed ik denk dat ik een ander probleem heb, aangezien mijn recorded tv ook elke keer errors geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Even 2 vraagjes over de Smarthub:

1) Als ik via de Social hub twitter wil gebruiken, klopt het dan dat ik niet zelf een onderwerp (#) kan zoeken die als feed naast het beeld krijg?

2) Net voor de eerste keer meegemaakt dat de Smart Hub donkerder is dan voorheen, misschien als ik de tv aan en uitzet dat het weer weg is, maar heeft dit nog met de bugs van de Smart Hub te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Bummer. Ik probeerde zojuist een mkv van Smokey & The Bandit (geript van een HD-DVD die nog steeds in mijn bezit is O-) ) via AllShare af te spelen op mijn D8000. Video (VC-1 , 1080p, 24fps) wordt zonder problemen afgespeeld, ook al komt de VC-1 codec niet voor in de ondersteunde codecslijst van Samsung.

Geluid hoor ik echter niet, terwij dit wel aanwezig is in de mkv als een E-AC3 stream. Ook niet als ik naar de geluidsinstellingen ga: de taalkeuze, die eerder oplossing bood bij opnames gemaakt door de D8000, was greyed out en dus niet te benaderen. VLC op Windows 7 speelt de file correct af met geluid.

Heeft iemand ervaring met of een oplossing voor deze problematiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 14:56
De TV zal E-AC3 niet snappen?
Oplossing is dan dus het geluid transcoden in mp3 of iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:02
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:22:
zoekmodus,snel
netwerk, handmatig
netwerk-id, 1111
freuentie, 956000khz
modulatie, 64qam

[...]
Is dat niet de standaard netwerk ID en frequentie ID? Dat moet je handmatig aanpassen aan jouw regio.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
frickY schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:23:
De TV zal E-AC3 niet snappen?
Oplossing is dan dus het geluid transcoden in mp3 of iets anders.
Tot die conclusie ben ik inmiddels ook gekomen.. aan de slag dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
GerCor schreef op zondag 18 december 2011 @ 23:51:
[...]

Is dat niet de standaard netwerk ID en frequentie ID? Dat moet je handmatig aanpassen aan jouw regio.
Wat volgens mij 356 is bij Netwerkcode 1111.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:02
Meivogeltje schreef op maandag 19 december 2011 @ 00:02:
[...]

Wat volgens mij 356 is bij Netwerkcode 1111.
CAIway?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 11:53
Vanochtend zet ik mijn TV (type 6300) aan en ineens staat het beeld op z'n kop 8)7

Via het servicemenu heb ik een factory reset uitgevoerd, maar dit helpt niets.

Iemand enig idee hoe dit kan, maar vooral hoe dit op te lossen is?
Een snelle google search en dit forum levert helaas niets op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 11:53
nrdnmg schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:03:
Vanochtend zet ik mijn TV (type 6300) aan en ineens staat het beeld op z'n kop 8)7

Opgelost: in het servicemenu stond het type TV op 46"en niet op 40".
Na dit verandert te hebben is het beeld nu weer normaal.

Wel vreemd dat dit "spontaan" kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
In ieder geval Ziggo brabant en Limburg naar het schijnt. CAIway ken ik alleen van naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieLaurie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Hey allemaal,

Ik heb besloten na het in de winkel zien staan van de ue55D8000 dat ik een nieuwe tv wil. (Heb nu een 4jaar oude 40" ergens een 5 reeks)

Ga wel nog ff sparen en wrs komt er volgend jaar toch een nieuwe reeks uit? Al enig nieuws hierover?

Ben wel nog aan het twijfelen of ik een 46", 50" of 55" zou nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fk1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023

Fk1

Ik heb hier tussen de regels al iets gelezen over het geluid via de optical-out, kan iemand vertellen hoe het precies zit?

Ik heb mijn TV-settopbox en mediaplayer met HDMI op de TV (UE37D6500) aangesloten. De TV is met de optische uitgang op de receiver aangesloten. Hoeveel kanalen stuurt de TV dan door naar de receiver?

Als dat standaard alleen 2 kanalen links/rechts is (wat ik uit de posts hier begrijp) is er iets aan te doen zodat de TV ook 5.1-audio naar de receiver doorstuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eivissa100
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 09:58
Als ik met mijn afstandsbediening de D7000 opstart op direct bv. Ned. 1 is het beeld, vooral aan de onderkant van het scherm, "digitaal blokkerig". Duurt hooguit een seconde. Starten via de aan/uit knop gaat normaal.
Iemand een idee hoe dat komt? Niet echt een probleem, maar komt wel wat amateuristisch over. En ik ben nieuwsgierig van aard.

Coax-kabel misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymondv.R.
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 21:42
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:24:
Willen van evt wel van NAD een Blau ray kopen .... moeten we nu ook aan een nieuwe receiver denken !??
De NAD T577 heeft 7.1 analoge uitgangen en kan dus ook op 'oude' versterkers/recievers aangesloten worden. De andere twee modellen van NAD hebben dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eivissa100 schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:11:
Als ik met mijn afstandsbediening de D7000 opstart op direct bv. Ned. 1 is het beeld, vooral aan de onderkant van het scherm, "digitaal blokkerig". Duurt hooguit een seconde. Starten via de aan/uit knop gaat normaal.
Iemand een idee hoe dat komt? Niet echt een probleem, maar komt wel wat amateuristisch over. En ik ben nieuwsgierig van aard.

Coax-kabel misschien?
????????????????
Problemen met de copy paste buffer op je computer?
Blokkerige start D7000 <- klik
D7000 start blokkerig op <- klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

meen je niet holy shit bijna lachwekkend maar ik kan me voorstellen dat het echt niet leuk is!

ps: ik heb nog een afstandsbediening te koop met touchscreen YouTube: Samsung RMC30C2 universal Wi-Fi touch remote control / Universalfernbedienung mit Wi-Fi ik gebruik hem nooit bij mijn 55D8000. Ik ben niet zo van de touchscreens. Als je interesse hebt stuur even een pb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke deze is echt flauw maar kan t echt niet laten.

TV op zn kop ophangen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb HD televisie van UPC.
Als ik zap tussen de HD kanalen staat er links boven
1280x720 @50hz.

Zenden de zenders niet in 1080 uit?
Heb ik een instelling fout?

Ik heb tevens 1019 geïnstalleerd op m'n 40D8000.
Waar kan ik een lijst vinden met veranderingen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand de instellingen van de samsung smartviewer om tv te kunnen kijken op je tab?
hij vraagt om een:
url
http port
rtsp port
id
password

id en pasword kan ik denk zelf toewijzen
maar de andere instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Potverdorie!

Mathilde op tv, m'n pa en ma pauzeren 'm even voor een paar minuten, gaan weer verder, en hoppa AV out of sync! Eerst beeld, daarna na een seconde of 3-4 het geluid (meestal andersom als iets out of sync is?!).

Het werkt ook nooit een keertje lekker met die opname functie. Maken gebruik van CI...

Meer mensen met dit probleem? Die out of sync, en aantal seconden, verschilt wel per keer..... :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Laatst online: 11:52
Fk1 schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:06:
Ik heb hier tussen de regels al iets gelezen over het geluid via de optical-out, kan iemand vertellen hoe het precies zit?

Ik heb mijn TV-settopbox en mediaplayer met HDMI op de TV (UE37D6500) aangesloten. De TV is met de optische uitgang op de receiver aangesloten. Hoeveel kanalen stuurt de TV dan door naar de receiver?

Als dat standaard alleen 2 kanalen links/rechts is (wat ik uit de posts hier begrijp) is er iets aan te doen zodat de TV ook 5.1-audio naar de receiver doorstuurt?
Samsung heeft in zijn EDID geprogrammeerd dat de TV slechts 2 speakers heeft, en dus geen 5.1 signaal accepteert. En dat terwijl de TV het prima kan. Samsung heeft echter zelf aangegeven dat de TV het niet kan, en hier zal dus waarschijnlijk wel een rechten-issue aan ten grondslag liggen. Je stuurt namelijk een ongecomprimeerd digitaal signaal naar een 'ander' apparaat (je receiver) dan het apparaat waarmee de HDMI handshake is gemaakt. En stel je voor dat mensen dit gaan aftappen...

Er zijn twee oplossingen, die allebei neerkomen op het 'faken' van een EDID. Dat kan met een computer die via HDMI verbonden is heel eenvoudig: Je kunt in Windows (en in Linux vast ook) een EDID Override opgeven, waarmee je tegen Windows zegt "Nee hoor, die TV doet prima 5.1" en dan stuurt Windows netjes een AC3 stream naar de TV, en is in het menu bij de opties "SPDIF Uitvoer" ineens "Dolby Digital' ipv "PCM" beschikbaar. Dolby Digital en Dolby Digital + worden netjes doorgestuurd, DTS niet.

Met een andere mediaspeler is het alleen mogelijk als de mediaspeler zo'n optie heeft (ik gok dat de meesten dit niet hebben), of als je een 'Gefen HDMI Detective' koopt (ca. €100,-). Dit is een apparaatje dat, terwijl het HDCP-compliant blijft, een EDID naar keuze doorgeeft aan welk apparaat je dan ook aansluit. En dan kun je dus ook forceren dat een mediaspeler 5.1 geluid via HDMI doorstuurt.

Verhalen als "er is geen bandbreedte beschikbaar via HDMI voor 5.1" die je her en der ziet zijn onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

Ik krijg wel meerkanaals uit de tv? Maar ik heb het met HDMI 1.4 met ARC op een receiver met HDMI 1.4 ondersteuning aangesloten. Moet ik wel bij zeggen dat hij het alleen doet bji tv zenders met 5.1 geluid en niet bij een film via USB.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
Quan Vu schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:10:
Ik krijg wel meerkanaals uit de tv? Maar ik heb het met HDMI 1.4 met ARC op een receiver met HDMI 1.4 ondersteuning aangesloten. Moet ik wel bij zeggen dat hij het alleen doet bji tv zenders met 5.1 geluid en niet bij een film via USB.
Jij gebruikt dan ook een HDMI verbinding, en niet een 'simpele' optische uitgang, en daar gaat het nu juist om :) Vandaar dat ik vermoed dat het een HDCP-/rechten-issue is, aangezien optisch niet beschermd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

redah schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:19:
[...]

Jij gebruikt dan ook een HDMI verbinding, en niet een 'simpele' optische uitgang, en daar gaat het nu juist om :) Vandaar dat ik vermoed dat het een HDCP-/rechten-issue is, aangezien optisch niet beschermd kan worden.
Tijd voor een nieuwe receiver dan :+

Ik heb nog een Onkyo 608 voor je in de aanbieding

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
Quan Vu schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:33:
Tijd voor een nieuwe receiver dan :+

Ik heb nog een Onkyo 608 voor je in de aanbieding
Nee hoor, want ik krijg wél Dolby Digital, Dolby Digital + of DTS via mijn simpele optische linkje als ik via USB afspeel :9 Ook via AllShare... Dus ik ben nu wel tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rura.ter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Vraagje, ik wil ook naar een radiostation luisteren op de tv. Als ik nu de tv via de optische uitgang op mijn versterker aansluit, wordt dan het stereogeluid via de optisch uitgang naar mijn versterker gestuurd? Of wordt door de tv alleen dolby 5.1 doorgegeven en dus niet de radiozenders die ik ook via de satteliet ontvang? (D8000)

grtjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
henkyyyyyyy schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:31:
Even 2 vraagjes over de Smarthub:

1) Als ik via de Social hub twitter wil gebruiken, klopt het dan dat ik niet zelf een onderwerp (#) kan zoeken die als feed naast het beeld krijg?

2) Net voor de eerste keer meegemaakt dat de Smart Hub donkerder is dan voorheen, misschien als ik de tv aan en uitzet dat het weer weg is, maar heeft dit nog met de bugs van de Smart Hub te maken?
De 2de vraag is inderdaad opgelost door de tv aan en uit te zetten.
Iemand nog een idee over de 1ste vraag?
Waar het mij om gaat is dat als je bijvoorbeeld the voice aan het kijken bent, dat je dan rechts in je twitterfeed alleen berichten krijg van #tvoh

Ook heb ik last van clouding (UE55D8000) in alle 4 de hoeken rechtsonder het meest en een beetje in het midden. Het komt alleen voor bij een bepaalde zwartkleur. Tussen het zappen van de kanalen gebeurt het niet.
Nu is mijn vraag natuurlijk, is dit acceptabel voor een dure TV?
Of kom je gewoon niet onder clouding uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 07:48:
[...]

De 2de vraag is inderdaad opgelost door de tv aan en uit te zetten.
Iemand nog een idee over de 1ste vraag?
Waar het mij om gaat is dat als je bijvoorbeeld the voice aan het kijken bent, dat je dan rechts in je twitterfeed alleen berichten krijg van #tvoh

Ook heb ik last van clouding (UE55D8000) in alle 4 de hoeken rechtsonder het meest en een beetje in het midden. Het komt alleen voor bij een bepaalde zwartkleur. Tussen het zappen van de kanalen gebeurt het niet.
Nu is mijn vraag natuurlijk, is dit acceptabel voor een dure TV?
Of kom je gewoon niet onder clouding uit?
Probeer eens beeldmodus natural, backlight op 10/11 en helderheid rond de 50. en vanuit daar je instellingen verder afstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:52:
[...]

Probeer eens beeldmodus natural, backlight op 10/11 en helderheid rond de 50. en vanuit daar je instellingen verder afstellen.
Gaan we vanavond proberen, laat weten wat de uitkomst is.
Maar is dat dan geen workaround, ik bedoel ik vind als leek zijnde de tv lekker bright en scherp, moet ik dan om geen clouding te hebben dat laten varen.
Of moet ik gewoon als leek zijnde wat meer aan mijn smaak doen kwa tv instellingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fk1

Fk1

redah schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 00:03:
[...]

Nee hoor, want ik krijg wél Dolby Digital, Dolby Digital + of DTS via mijn simpele optische linkje als ik via USB afspeel :9 Ook via AllShare... Dus ik ben nu wel tevreden :)
Het gaat dus blijkbaar alleen fout als je het geluid via HDMI op de TV binnen krijgt. Als je iets van de USB afspeelt genereert de TV het geluid zelf, en is er geen probleem. Het probleem is, als ik het goed begrijp, dat de TV voor inkomende HDMI-signalen doorgeeft dat er maar 2 speakers zijn, en het HDMI-gekoppelde apparaat geeft dan maar 2 kanalen door.

Ik begrijp dan alleen niet dat het via HDMI-uit naar de receiver wel zou werken, dan komen er toch maar 2 kanalen binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Christian schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:23:
Ik kan het niet vinden maar hoe bedien je een DVD menu als je via een USB of stream een VOB bestand afspeelt.?
Iemand hier nog een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fk1 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:06:
[...]Ik begrijp dan alleen niet dat het via HDMI-uit naar de receiver wel zou werken, dan komen er toch maar 2 kanalen binnen?
Is het niet zo dat HDMI ARC de op de TV geselecteerde audio stream doorgeeft en dus niet kijkt of dit stereo of AC3 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eivissa100
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 09:58
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:40:
[...]

????????????????
Problemen met de copy paste buffer op je computer?
Blokkerige start D7000 <- klik
D7000 start blokkerig op <- klik
Sorry, had de verkeerde draad gekozen. Verder ben ik een newbee op dit terrein.
Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christian schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:07:
[...]Iemand hier nog een oplossing voor?
Volledige DVD? geen idee
In de vob stream met AB cursor: links/rechts/boven/onder voor de mediaspeler en niet met de << of >> van de recorder/externe speler. Audio soms via tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Thuis denken we er over een Samsung D*-model te kopen. We kijken nu eventuele TV programma's op de laptop. Een TV hebben we niet en inmiddels hebben we het gevoel dat het anno 2011 ook wel anders kan. 40 inch is de wens.

Nu vind ik de D5000 voor rond de 520 euro prima. 3D gaan we niet doen. Het uiterlijk is strak. Hij is mooi plat en de reviews zijn redelijk.

Mijn vrouw wil graag een witte TV en dan kom je bij de D6510, maar wel rond de 870 euro. 350 euro meer!
Ja, de bezels zijn smaller en wit, maar tja...

Normaal mopper ik niet over betere hardware, maar nu zie ik het nut van die 350 euro extra echt niet. Zijn er meer redenen om de D6510 te kopen dan enkel de witte bezels? (3D is voor ons geen reden)

Ow ja, waarschijnlijk wil ik er ook wel eens een spelletje op spelen. Wat is de latency van beide modellen? Kon dat niet echt terug vinden in de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn ze bij Samsung aan het kloten zeg met die SMART TV updates om de week.

Probleem 2 weken geleden: Flash film wat je op de Fullscreen zet resulteert in een foutmelding (uw browser is onverwachts afgesloten)

Vorige week een update geweest ( probleem opgelost , dus ik blij

3 dagen geleden> weer een update wat zicht automatisch installeert heb ik nu weer een probleem dat wanneer ik een flash film op automatisch zet dat de zijkanten van het scherm beginnen te flikkeren. (kan je vergelijk met wanneer je de driver van een videokaart van je pc niet hebt gesinatlleerd en je met je muis naar beneden scollt)

Heb een 46d6510, maar Tsjonge jonge zeg. heb ook niet de optie om een vorige versie van SMART tv installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fk1

Fk1

redah schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:01:
[...]

Samsung heeft in zijn EDID geprogrammeerd dat de TV slechts 2 speakers heeft, en dus geen 5.1 signaal accepteert. En dat terwijl de TV het prima kan. Samsung heeft echter zelf aangegeven dat de TV het niet kan, en hier zal dus waarschijnlijk wel een rechten-issue aan ten grondslag liggen. Je stuurt namelijk een ongecomprimeerd digitaal signaal naar een 'ander' apparaat (je receiver) dan het apparaat waarmee de HDMI handshake is gemaakt. En stel je voor dat mensen dit gaan aftappen...

Er zijn twee oplossingen, die allebei neerkomen op het 'faken' van een EDID. Dat kan met een computer die via HDMI verbonden is heel eenvoudig: Je kunt in Windows (en in Linux vast ook) een EDID Override opgeven, waarmee je tegen Windows zegt "Nee hoor, die TV doet prima 5.1" en dan stuurt Windows netjes een AC3 stream naar de TV, en is in het menu bij de opties "SPDIF Uitvoer" ineens "Dolby Digital' ipv "PCM" beschikbaar. Dolby Digital en Dolby Digital + worden netjes doorgestuurd, DTS niet.

Met een andere mediaspeler is het alleen mogelijk als de mediaspeler zo'n optie heeft (ik gok dat de meesten dit niet hebben), of als je een 'Gefen HDMI Detective' koopt (ca. €100,-). Dit is een apparaatje dat, terwijl het HDCP-compliant blijft, een EDID naar keuze doorgeeft aan welk apparaat je dan ook aansluit. En dan kun je dus ook forceren dat een mediaspeler 5.1 geluid via HDMI doorstuurt.

Verhalen als "er is geen bandbreedte beschikbaar via HDMI voor 5.1" die je her en der ziet zijn onzin :)
Dankjewel, dit zijn voor mij helaas geen praktische/betaalbare oplossingen.

Als ik via de optische uitgang toch maar 2 kanalen krijg, is het dan ook een optie om het (2-kanaals) TV-geluid via HDMI naar de versterker te krijgen? Dan heb ik die optische ingang op de versterker weer vrij en sluit ik m'n mediaplayer wel direct op de versterker aan.

Bijv met een kabel als deze:
http://www.ebay.nl/itm/G5...ories&hash=item4160179081

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week vrijdag een Samsung UE40D6500 gekocht. Nu heb ik wat last van backlight bleeding / clouding in de vier hoeken van het scherm.

Nu kan ik de tv omruilen, maar heeft dit zin? Is het een loterij of je net een goede heb gekocht?
Zijn er instellingen die dit sterk verminderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Je moet bij de cashback actie het orginele serienummer van de doos meesturen, moet ik dan een stuk uit de doos knippen?
En zo ja moeten er dan meer postzegels op de envelop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:51:
Je moet bij de cashback actie het orginele serienummer van de doos meesturen, moet ik dan een stuk uit de doos knippen?
Bij mij zat er op de zijkant ook een sticker met 4x het serienummer erop geprint. Ik heb langs het onderste stuk een sneetje gemaakt met een mes en voorzichtig het onderste deel van de sticker losgemaakt van de doos, en dat weer op een A4tje geplakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:51:
Ik heb hem inderdaad uit de doos geknipt. Al met al was de envelop 21 gram.. dus een hoger posttarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Oke dank allebei!

[ Voor 30% gewijzigd door henkyyyyyyy op 20-12-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
BamSlam_ schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:03:
[...]

Ik heb hem inderdaad uit de doos geknipt. Al met al was de envelop 21 gram.. dus een hoger posttarief.
Shit, ik heb de enveloppe helemaal niet gewogen en er maar 1 postzegel opgeplakt (150 euro cashback voor D8000 en 25 euro cashback voor BR-speler). Hopelijk krijg ik daar geen problemen mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloudberry
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-07 13:23
UE37D6750 via de koptelefoon aangesloten op een versterkertje (klik) met daarop weer m'n oude Jamo boxen aangesloten. Het versterkertje gebruikt 3x nix en staat dan ook continu aan. Werkt super!

Nu heb ik heeeel af en toe dat bij het aanzetten van de TV het volume KEIHARD (100%) staat, ondanks dat de TV de avond er voor is uit gezet met normaal volume (10% of zo). Dat is alleen op de 3.5mm audio uitgang, niet op de speakers van de TV zelf. Als ik de +/- toets van het volume aantik, is het geluid gelijk weer op het juiste lagere niveau.

Iemand soortgelijke ervaringen, en beter nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-10 04:27
ik weet het niet meer zeker maar zat volgens mij een wachttijd van 4-6 weken voordat je je cashback hebt en ik heb de mijne net 2 weken geleden op de post gedaan dus ben benieuwd en ook naar de moviemax 50,- huurtegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JivZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 19:49
Hier ook het 3% issue tijdens het upgraden. Uiteindelijk een andere usb stick genomen en daarmee werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
dbz1985 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:07:
ik weet het niet meer zeker maar zat volgens mij een wachttijd van 4-6 weken voordat je je cashback hebt
Ik had mijn cashback een week na het opsturen van de paperassen op mijn rekening staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 13:07
Ik heb die van mij op 8 december opgestuurd en niks meer vernomen. Vorige week gemaild, ook niks..Vanochtend maar eens gebeld. De mevrouw vertelde mij dat ik de status alleen middels het gemailde mailadres kan opvragen.
Kom ik thuis, zie ik dat ze mij een mailtje hebben gestuurd met de vraag of ik de volledige gegevens wil toesturen..
Opgestuurde formulier maar toegestuurd....Wachten maar weer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:43:
Vorige week vrijdag een Samsung UE40D6500 gekocht. Nu heb ik wat last van backlight bleeding / clouding in de vier hoeken van het scherm.

Nu kan ik de tv omruilen, maar heeft dit zin? Is het een loterij of je net een goede heb gekocht?
Backlight terug schroeven naar 6-8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eskiya schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:15:
Ik heb die van mij op 8 december opgestuurd en niks meer vernomen. Vorige week gemaild, ook niks..Vanochtend maar eens gebeld. De mevrouw vertelde mij dat ik de status alleen middels het gemailde mailadres kan opvragen.
Kom ik thuis, zie ik dat ze mij een mailtje hebben gestuurd met de vraag of ik de volledige gegevens wil toesturen..
Opgestuurde formulier maar toegestuurd....Wachten maar weer.....
En nu al zeuren? vent het is pas 20 december. er staat duidelijk in de voorwaarden, BINNEN 4 weken na ontvangst word het afgehandeld. in het ergste geval hebben ze het dus pas Maandag de 12e ontvangen, daarnaast zitten alle feestdagen er ook nog tussen dus gewoon geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:43:

Lees eens een pagina terug daar heb ik het antwoord al gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:03:
[...]

Over een paar gram doen ze over het algemeen niet moeilijk maar het is toch ook de Decembermaand? Dan gelden toch de tarieven van Kerstzegels tot 50 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco Tr schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:41:
[...]

Backlight terug schroeven naar 6-8.
Dan houd je geen beeld meer over, Backlight 10/11 en Helderheid gewoon iets terug brengen, Helderheid werkt beter tegen Clouding dan Backlight hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm... nu al 2x meegemaakt dat tijdens het kijken van een film via AllShare, de TV er opeens mee kapt en de melding geeft dat er geen aangesloten apparaat is. Pas na stroom even van de TV af te hebben gehad kan de TV de AllShare-server weer zien en de film kan gewoon verder gekeken worden.

Lijkt dus echt aan de TV zelf te liggen (UE46D8000 met firmware T-GAP8DEUC-1019.2, maar ook met de vorige firmware kwam het een keer voor) en niet aan AllShare zelf.

[ Voor 55% gewijzigd door Wildfire op 20-12-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 14:56
Had van de week ook dat tijdens het kijken via Allshare (wireless stream van mijn Windows7-pc) de film er tot 3x toe uitklapte. Met de internet vebinding van de pc was op dat moment niets mis.
Na een minuut of 5 sprong de pc weer in de lijst met Sources en kon ik weer verder kijken.

Heb al aardig wat streams op deze manier bekeken, maar dit was de eerste keer met problemen. Heb in de tussentijd geen firmware update geinstalleerd. Vreemd.
UE46D7000 met ik meen de 1018 firmware.

Stream jij toevallig ook vanaf W7? Die heeft in de tussentijd wel updates gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 20-12-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Bij mij gaat het om een bekabelde verbinding, TV zit via anderhalve meter kabel rechtstreeks op de router. Al tig films gekeken zonder problemen, alleen vorige week en deze week dus dat de film werd afgebroken en de melding kwam dat er geen apparaat verbonden zou zijn. AllShare draait van een Windows Server 2008 R2 systeem die up-to-date is.

Als het bij jou nog eens voorkomt frickY, zet de TV dan eens uit en haal de stroom er even vanaf. Dan weer aanzetten. Zul je zien dat AllShare weer normaal is. Hetgeen mij doet denken dat het probleem in de TV zit, niet in de AllShare-server zelf.

[ Voor 26% gewijzigd door Wildfire op 20-12-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Welke serie is het beste voor rond de 1000 euro? minimaal 46inch en DVB-S2 is een must. Ik kwam zelf uit op UE46D6500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Wildfire schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:30:
Bij mij gaat het om een bekabelde verbinding, TV zit via anderhalve meter kabel rechtstreeks op de router. Al tig films gekeken zonder problemen, alleen vorige week en deze week dus dat de film werd afgebroken en de melding kwam dat er geen apparaat verbonden zou zijn. AllShare draait van een Windows Server 2008 R2 systeem die up-to-date is.

Als het bij jou nog eens voorkomt frickY, zet de TV dan eens uit en haal de stroom er even vanaf. Dan weer aanzetten. Zul je zien dat AllShare weer normaal is. Hetgeen mij doet denken dat het probleem in de TV zit, niet in de AllShare-server zelf.
WLAN hier en heb de beschreven problemen ook al sinds een tijdje. Niet gelet op de relatie met de firmware.
Afgelopen weekend 1019.2 geinstalleerd en de TV heeft helemaal geen WLAN verbinding meer. Ook nu weer kan ik de link naar de firmware niet leggen. Maar kaput=kaput, ik ga Samsung inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Emrulez schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:46:
Welke serie is het beste voor rond de 1000 euro? minimaal 46inch en DVB-S2 is een must. Ik kwam zelf uit op UE46D6500.
Rond de 1000 Euro kom je bij Samsung idd op de 6500 uit. Prefeer zelf altijd Samung boven andere merken, op TV gebied. Ben erg tevreden met mijn UE46D6500 (al was deze 1080 Euro, maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:07:
[...]

Dan houd je geen beeld meer over, Backlight 10/11 en Helderheid gewoon iets terug brengen, Helderheid werkt beter tegen Clouding dan Backlight hoor.
Het wordt wel iets minder, maar het gaat nog niet weg. Beter omruilen voor een ander exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:17:
[...]

Het wordt wel iets minder, maar het gaat nog niet weg. Beter omruilen voor een ander exemplaar?
Denk niet dat je daar veel mee opschiet, de Techniek is nou eenmaal nog niet geperfectioneerd
Pagina: 1 ... 73 ... 99 Laatste