De stekker is voor mij niet echt goed bereikbaar. Maar ik denk zelf dat het juist aan Windows ligt. Aan mijn TV is niets veranderd, Windows heeft onlangs zijn patch-ronde gehad.Wildfire schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:30:
Bij mij gaat het om een bekabelde verbinding, TV zit via anderhalve meter kabel rechtstreeks op de router. Al tig films gekeken zonder problemen, alleen vorige week en deze week dus dat de film werd afgebroken en de melding kwam dat er geen apparaat verbonden zou zijn. AllShare draait van een Windows Server 2008 R2 systeem die up-to-date is.
Als het bij jou nog eens voorkomt frickY, zet de TV dan eens uit en haal de stroom er even vanaf. Dan weer aanzetten. Zul je zien dat AllShare weer normaal is. Hetgeen mij doet denken dat het probleem in de TV zit, niet in de AllShare-server zelf.
Als jij de stekker niet uit de tv had gehaald had hij wellicht na dezelfde tijd ook weer gewoon gewerkt
Beetje de vraag of er meer mensen zijn die via Allshare kijken, geen problemen hebben met Windows, of juist ook problemen hebben maar zonder Windows.