Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:39:
[...]
Ik heb een D7000 maar dual view heb ik ook niet staan.
Moet dit ergens geactiveerd worden mss?
Je moet wel de juiste app downloaden.. namelijk Samsung Smart View. Met de Samsung Remote-app krijg je de Dual View-button niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Zag zojuist dat er ook een handige developer is die de Samsung Galaxy II-only Smart View-app heeft aangepast zodat hij ook op andere Android-devices draait. Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1177692 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 20:28:
Welke usb sticks zijn geschikt voor de samsung UE40D8000 voor het opnemen van programma`s? Heb nu een sandisk cruzer van 16gb die niet werkt.
Heb net een Sandisk Cruzer Micro 4GB geprobeerd (FAT32 geformatteerd) en die werkt prima op mijn D8000.

Edit: dat was dus FAT32 geformatteerd met wat videobestanden erop. Afspelen van 10mbit h.264 ging goed. Na het formatteren als VFAT voor opname door de TV kwam deze stick niet door de prestatietest en weigert de TV erop op te nemen cq te timeshiften. Toch raar, want ik kopieer nu naar diezelfde stick een mp4 van 4GB met ruim 5MB/sec.

[ Voor 34% gewijzigd door BamSlam_ op 26-12-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:23
Alleen, met 4GB kun je weinig. Hooguit 1 film opnemen of timeshift.

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 26-12-2011 14:19 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Klopt, daarom heb ik er een 1TB harddisk aan hangen. 't ging me er alleen om eens te checken of m'n TV die stick slikt. Aangezien er zoveel geklaagd wordt over niet herkende stikkies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemHVH
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-06-2024
IK heb deze gekocht dit lijkt mij gewoon een topper Samsung LED 3D TV - UE46D6510 YouTube: Samsung LED TV met 3D kopen? Samsung Led 6510 series met UE46D6510 + UE40D6510. Top Samsung 3D tv's!
erg veel mogelijk het is meer een PC-TV. wat hebben wij over 10 jaar de mogelijkheden zijn oneindig.
dit is cool voor iemand die van nieuwe technieken houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb een poos terug een D6530 gekocht met 2 Bluetooth 3d brillen. Nu komt het sporadisch voor dat ik met zijn 3 of 4en een 3d film wil kijken. In ieder geval lang niet vaak genoeg om een extra aankoop te verantwoorden.

Mijn vader heeft een C serie met 2 IR brillen die ik voor zulke gelegenheden zou kunnen lenen. Ik heb in het service menu IR_ON_OFF op ON gezet, maar helaas reageren de IR brillen nog niet op mijn TV. Zie ik een actie over het hoofd, moeten ze nog op een bepaalde manier gekoppeld worden? De brillen zijn van het type SSG-2100AB/XD

[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 26-12-2011 17:05 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 08:22
VivaAtloni schreef op zondag 25 december 2011 @ 12:22:
Ik heb een D6530 tv en wil mijn mkv's wireless streamen.
Ik heb zyxel modem/router van telfort die theoretisch 150mbit is, maar de mkv laadt steeds tussendoor, dus snelheid is waarschijnlijk niet toereikend.
Nu wil ik een nieuwe router kopen die 300mbit N aan kan. Weet iemand of de samsung ook deze snelheden aan kan of zit hier een 150mbit N ontvanger in?
Weet iemand dit? Zit er een dual band wifi N in de D6530?

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:11
Zit er in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joansom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-07 18:41
Nu ruim een maand een UE46D8000 in huis. Sinds 2 weken zit er een witte streep van ca 75 cm op het scherm (kleurt deels mee). Volgens mij een rij defecte ledlampjes.
De servicedesk adviseert een software update, evt. daarna reparatie.
1) Kan software het probleem zijn?
2) wat is de meest recentste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik ben nu sinds een poosje weer met 3d in de weer (zie bovenstaande post van mij). Nu valt me op dat ik ontzettend veel crosstalk heb. Nu is dat in sommige gevallen wel overkomelijk, ware het niet dat dit films (en games) zijn die een paar maand terug nog retestrak waren. Bijvoorbeeld bij gt5 zie ik nu praktisch altijd crosstalk bij strepen op de weg, waar ik dit eerder nooit zag (en geloof me, ik heb gezocht). Ik heb al mijn beeldinstellingen gereset, zonder succes. Ook heb ik de diverse instellingen in dit topic geprobeert, maar ook geen merkbare verbetering.

Enkele van de films die eerder goed te zien waren (zeer beperkte crosstalk hadden ze toen al), zijn nu praktisch niet te kijken. Heeft iemand enig idee welke instelling of welke oorzaak roet in het eten gooit?

[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 26-12-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
joansom schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:57:
Nu ruim een maand een UE46D8000 in huis. Sinds 2 weken zit er een witte streep van ca 75 cm op het scherm (kleurt deels mee). [...]
Zou je er eens een foto van willen maken? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet en wellicht kunnen we er hier dan meer over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 14:56
joansom schreef op maandag 26 december 2011 @ 22:57:
Nu ruim een maand een UE46D8000 in huis. Sinds 2 weken zit er een witte streep van ca 75 cm op het scherm (kleurt deels mee). Volgens mij een rij defecte ledlampjes.
De servicedesk adviseert een software update, evt. daarna reparatie.
1) Kan software het probleem zijn?
2) wat is de meest recentste versie?
Software update zal niet helpen, maar doe hem toch maar. Doe je het nu zelf niet, doet de installateur het wel als hij hem komt repareren.

De enige LEDjes in je TV zitten overigens in de randen als backlight. Weergave is gewoon LCD ;)

@Magic
Zijn de batterijen van je bril niet gewoon aan vervanging toe?

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 26-12-2011 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
frickY schreef op maandag 26 december 2011 @ 23:52:
[...]

@Magic
Zijn de batterijen van je bril niet gewoon aan vervanging toe?
Ook deze heb ik vervangen, wel met batterijen die bij dealextreme wegkomen, morgen zal ik het nog met wat betere kwaliteit batterijen proberen, maar aangezien beide brillen precies hetzelfde weergeven, waar de ene bril iets meer dan een maand geleden nieuwe batterij heeft gekregen en de andere nog nooit, verwacht ik niet dat hier het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel eens willen weten hoelang het zeppen van zenders doet?? ik ben bij verschillende zaken geweest maar daar konden ze niet zeppen hadden maar 1 kanaal.. duurt dit lang en is dit frustrerend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joansom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-07 18:41
BamSlam_ schreef op maandag 26 december 2011 @ 23:15:
[...]

Zou je er eens een foto van willen maken? Ben benieuwd hoe dat eruit ziet en wellicht kunnen we er hier dan meer over zeggen.
[IMG=http://img233.imageshack.us/img233/8633/img6375qg.jpg][/IMG]

[ Voor 10% gewijzigd door joansom op 27-12-2011 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:15:
Ik zou wel eens willen weten hoelang het zeppen van zenders doet?? ik ben bij verschillende zaken geweest maar daar konden ze niet zeppen hadden maar 1 kanaal.. duurt dit lang en is dit frustrerend..
Ongeveer 2 seconden, en dat went snel.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-09 17:40
Herkend iemand onderstaand probleem?

Ik heb een UE55D6500 en af en toe hapert de afstandsbediening. Als ik dan op een toets druk dan gaat de verlichting van de afstandsbediening branden. Geef ik dan een kleine tik op de bediening, en het werkt weer.

En ik ben niet de enige met dit probleem. Mijn schoonouders hebben dezelfde tv met precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Dat van die haperende AB komt me bekend voor. Heb het zowel met de originele AB, alsmede met de QWERTY AB. Beiden hetzelfde issue.
En even later werkt alles weer zonder haperen...geen touw aan vast te knopen... :?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 17:30
Vervang de batterijen maar, waarschijnlijk gebruiken jullie de bijgeleverde batterijen. Ik had dit ook tot dat ik de batterijen verving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
Ik heb ze net vervangen, eens kijken of het daar echt aan ligt.

Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:03

mlo

de standaard bijgeleverde batterijen zijn echt waardeloos, na een maand kreeg ik ook hele aparte kuren. Traag reageren/niet reageren. Na vervanging werkt het allemaal weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:52
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 00:15:
Bij digitale (HD-)TV duurt het bij iedere TV/settopbox langer dan 'analoog', inderdaad een seconde of 2. Daar ga je niet aan ontkomen...

Echter, bij ons thuis (en de meeste mensen die ik ken) wordt er nauwelijks nog 'klassiek gezapt' (dus van 1 naar 2, 3, 4, 5, etc.) aangezien je natuurlijk een EPG hebt :) Je kijkt in het lijstje welk programma op is, en die selecteer je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
Nu ik toch bezig ben.
Ik heb mijn D6500 nu een aantal maanden in gebruik.
Mijn ervaringen:

positief:
++ prachtig design
++ perfect beeld (vooral in HD)

negatief:
-- het "opstarten" van de tv duurt lang (25 seconden voordat je beeld hebt)
-- zap-snelheid laat te wensen over
-- af en toe krijg ik een CI+ CRC error (heel kort). Ziggo + Ziggo ci+ module.

Ervaren jullie dit ook zo?

[ Voor 3% gewijzigd door aeng op 27-12-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlo

mlo

redah schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:14:
[...]

Bij digitale (HD-)TV duurt het bij iedere TV/settopbox langer dan 'analoog', inderdaad een seconde of 2. Daar ga je niet aan ontkomen...

Echter, bij ons thuis (en de meeste mensen die ik ken) wordt er nauwelijks nog 'klassiek gezapt' (dus van 1 naar 2, 3, 4, 5, etc.) aangezien je natuurlijk een EPG hebt :) Je kijkt in het lijstje welk programma op is, en die selecteer je dan.
Klopt wat ik zelf ook erg handig vind is de channel List, hiermee kan je zien wat er nu op is, inclusies een groenbalkje met hoe lang het progamma al bezig is. Maar je kan ook zien wat er later op de kanalen komt (programma gids) door op de (gele) C te drukken

En verder is het ook nog mogelijk om programma informatie te verkrijgen door op info te drukken, je krijgt dan info over het huidige programma, met de pijltjes toetsen kan je dan ook info krijgen over de programma's van andere kanalen of latere tijdstippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
BamSlam_ schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:47:
Zag zojuist dat er ook een handige developer is die de Samsung Galaxy II-only Smart View-app heeft aangepast zodat hij ook op andere Android-devices draait. Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1177692 :9
Helaas werkt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeng
GerCor schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 02:10:
[...]

Ongeveer 2 seconden, en dat went snel.
Bij mij exact 4 seconden van drukken tot beeld. En dat went niet. (D6500)

[ Voor 3% gewijzigd door aeng op 27-12-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlo

mlo

aeng schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:59:
[...]

Bij mij exact 4 seconden van drukken tot beeld. (D6500)
bij mijn D7000 inderdaad ook exact 4 seconden. Ziggo met Neotion module

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
En de nieuwe firmware (in ieder geval voor mijn D7000) is uit:

http://www.samsung.com/nl...tv/UE46D7000LSXXN-support

T-GAPDEUC-1020.0

Ze hebben met Kerst doorgewerkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
mlo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:05:
Mijn D7000 met @SMiT module doet er 2 seconden over bij SD, en tussen de 2 en 3 seconden bij HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 18:19
Ik vrees toch dat het paneel vervangen moet worden. Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad met een ander toestel van samsung. Uit eindelijk duurde de reparatie 2 dagen. Daarna nooit geen last meer van gehad. Wel balen dat er nu al een storing in zit na zo'n korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist AllShare geinstalleerd (pfff traag programma zeg). Maar het streamen werkt wel. MKV bestanden in HD kwaliteit gaat prima. MAARRRR waarom werken de subtitles niet?? Dat is echt heel irritant.
Heeft iemand hiervoor een oplossing behalve overal losse .srt files te extracten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 14:27:
Ik heb zojuist AllShare geinstalleerd (pfff traag programma zeg). Maar het streamen werkt wel. MKV bestanden in HD kwaliteit gaat prima. MAARRRR waarom werken de subtitles niet?? Dat is echt heel irritant.
Heeft iemand hiervoor een oplossing behalve overal losse .srt files te extracten?
Sommige MKV files pakt ie wel met subs andere weer niet. Ligt mischien aan de naam van de sub. (nederlands,dutch ect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 11:52

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

frickY schreef op maandag 26 december 2011 @ 10:29:
[...]

Laatste update (1020) nog niet geïnstalleerd?
Thanks! Even gekeken, en die firmware is van vandaag. 3 zenders getest, en allemaal synchroon. Uber! Bedankt!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Laatst online: 03-10 18:29
Ik zag ook dat er PVR improvements in zitten, fingers crossed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 11:52

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Smirnoff schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 15:29:
Ik zag ook dat er PVR improvements in zitten, fingers crossed :)
That does the trick! Hier in ieder geval is het weer prima! ;-)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Heeft er iemand een idee hoe ik best mijn D6750 kan kalibreren?
Mijn zoektocht op internet heeft me voorlopig nog niet veel wijzer gemaakt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den Deze schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 16:29:
Heeft er iemand een idee hoe ik best mijn D6750 kan kalibreren?
Mijn zoektocht op internet heeft me voorlopig nog niet veel wijzer gemaakt... :(
Ergens hier in het Topic staan links naar een DVD die je geloof ik kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Verwijderd schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 17:00:
[...]

Ergens hier in het Topic staan links naar een DVD die je geloof ik kunt downloaden.
Heb ik al naar gezocht maar geen resultaat :'(
Ik kan vooral instellingen vinden voor de D7000 & D8000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den Deze schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:18:
[...]

Heb ik al naar gezocht maar geen resultaat :'(
Type bovenin het zoekvenster: AVS HD 709 DVD in of zoek via google naar de download link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaks
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-02 18:03
Firmware versie 1019 zorgt i.d.d. voor problemen met de beeld/geluid synchronisatie tijdens het afspelen van opgenomen TV-programma's (PVR-functie). Dit ligt niet aan uw toestel, of aan het gebruikte USB storage device (aangenomen dat het USB-device bij firmware versie 1018 wel goed werkte uiteraard).

Dit is een bekende bug in versie 1019, en was de belangrijkste reden om versie 1020 uit te brengen. Het is ten zeerste af te raden firmware versie 1019 te installeren.

De TV kan trouwens direct via Internet ge-upgrade worden naar versie 1020, dus geen gekloot met USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
2TheMaks schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:01:
[...]

De TV kan trouwens direct via Internet ge-upgrade worden naar versie 1020, dus geen gekloot met USB.
Heb 1020 inderdaad via internet geïnstalleerd. Clouding lijkt zo goed als weg te zijn (al was dat bij mij sowieso al niet hinderlijk aanwezig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:40:
[...]

Maar zou het ook zo kunnen zijn dat zo'n achterlijk toetsenbordje een driver nodig heeft, welke je vervolgens niet kunt installeren op je Tv? De Samsung Remote app is gratis .... dus, alweer geen argument.
Dat zou zomaar de reden kunnen zijn. Maar voor mij is een toetsenbord toch noodzakelijk om de verschillende apps goed te kunnen gebruiken. Samsung kan de developers beter wat tijd laten vrij maken om een simpele driver te laten werken op een SMART-tv ipv. De TV heeft erg veel potentie, maar zolang er geen toetsenbord aan gekoppeld kan worden raad ik iedereen af er een te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
TexMex schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:34:
[...]

Clouding lijkt zo goed als weg te zijn (al was dat bij mij sowieso al niet hinderlijk aanwezig).
Kan clouding dmv firmware veranderen dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Iemand al wat info over de 2012 modellen? CES misschien? :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den Deze schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 19:18:
[...]Heb ik al naar gezocht maar geen resultaat :'(
Plasma of LCD Kalibreren hoe? <- klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Bedankt voor de link, ga ik meteen proberen :)

Gisteren heb ik enkele hdmi-kabels bijgekocht, had er nog maar eentje meer en heb ik een 2e kabel aangesloten op mijn D6750.
Mijn digicorder steekt in hdmi 1, mijn BR-speler had ik in hdmi 2 gestoken maar ik kreeg op via deze poort echter geen beeld.
Even geprobeerd in hdmi 3 en hij werkte direct...
Bij hdmi 2 staat er ook (arc) tussen haakjes bij; blijkbaar een Audio Return Channel.
Is deze poort dan enkel voor het aansluiten van een eventueel audio systeem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Laatst online: 03-10 18:29
SalimRMAF schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:45:
Op de teaser zie je de 3D brillen op tafel blijven liggen, dus misschien 3D zonder brillen te bekijken?
(Youtube: YouTube: Samsung Televisions at CES 2012)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms is het zwart in beeld van mijn d6750 niet echt zwart, maar lijkt er wat licht doorheen te komen. Zou dit een instelling zijn? Dit is dus niet continue zo, maar merk ik bijv. Bij een cabaret voorstelling waar de achtergrond zwart is.
Ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 23:33

Wildfire

Joy to the world!

BamSlam_ schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:47:
En dat is dus niet waar. Bleek fake te zijn. Het enige wat iedereen kreeg was de remote control app, die toch al beschikbaar was voor alle Android devices.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reko
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-12-2011
Ik wil eigenlijk als ik niet thuis ben een PVR opname kunnen schedulen. Dus op Internet in een EPG een programma selecteren dat dan thuis door mijn D6530 op de HD wordt opgenomen.
Zoiets kon ik vroeger op mijn KISS player. Gebruikte ik niet dagelijks, maar was wel leuk.
Is dat mogelijk (of: wie bakt er een App voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Wildfire schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:35:
[...]
En dat is dus niet waar. Bleek fake te zijn. Het enige wat iedereen kreeg was de remote control app, die toch al beschikbaar was voor alle Android devices.
Inderdaad.. zelf inmiddels ook geconstateerd op een Android tablet van de Aldi. Bummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op woensdag 28 december 2011 @ 00:45:
CES is 10-13 Januari. dus dan beginnen er Specs uit te lekken, overigens is het wel bekend dat ze met een 55'' inch OLED TV op de CES zullen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt die nieuwe app "swipe it" ? Wat moet je nu downloaden op je ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Magic schreef op maandag 26 december 2011 @ 23:10:
Ik ben nu sinds een poosje weer met 3d in de weer (zie bovenstaande post van mij). Nu valt me op dat ik ontzettend veel crosstalk heb. Nu is dat in sommige gevallen wel overkomelijk, ware het niet dat dit films (en games) zijn die een paar maand terug nog retestrak waren. Bijvoorbeeld bij gt5 zie ik nu praktisch altijd crosstalk bij strepen op de weg, waar ik dit eerder nooit zag (en geloof me, ik heb gezocht). Ik heb al mijn beeldinstellingen gereset, zonder succes. Ook heb ik de diverse instellingen in dit topic geprobeert, maar ook geen merkbare verbetering.

Enkele van de films die eerder goed te zien waren (zeer beperkte crosstalk hadden ze toen al), zijn nu praktisch niet te kijken. Heeft iemand enig idee welke instelling of welke oorzaak roet in het eten gooit?
Bovenstaand probleem blijft hardnekkig bestaan. Wat ik in de tussentijd nog heb geprobeerd:

- Beeldinstellingen gereset
- Alle kabels uit de tv gehaald, en het originele voedingssnoer plaatsen (heb een langere genomen ivm kabel wegwerken).
- Nieuwe batterijen in de brillen gedaan en opnieuw gekoppeld
- TV teruggezet naar fabrieksinstellingen
- Alle beeldinstellingen geprobeerd of het effect meer of minder wordt.
- Alles wat kan storen op bluetooth uitgezet (gsm/computers/wifi/dect telefoon).

Aangezien de laatste keer dat ik echt een 3d game/film heb gezien in de (na)zomer was dacht ik dat het iets met de temperatuur te maken had (lcd wordt langzamer als het kouder is?). De brillen heb ik even boven de radiator gehouden, zonder succes. De tv zelf is wel enigszins koud, maar het lijkt me een futiele actie om die te verwarmen.

Verder is me opgevallen dat er _altijd_ crosstalk is (mits het beeld op een ander vlak staat dan op het schermvlak). Zelfs wanneer de kleuren en helderheid vlak bij elkaar liggen. Omschakeltijd van het LCD paneel van de TV lijkt me hierdoor uitgesloten.

Heeft iemand enig idee waar dit nog aan kan liggen, of kan ik beter samsung bellen? Dat crosstalk soms onvermijdelijk is begrijp ik, maar dit is heel extreem. Voor de voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://stuff.diender.eu/crosstalk1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://stuff.diender.eu/crosstalk2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
mlo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 12:05:
Idem voor mij inderdaad.
Blijft irritant langzaam.

Helemaal omdat als je niet het maximale televisie-pakket hebt je allerlei gaten tussen de zenders hebt waar je maar net doorheen moet weten te zappen. Probeer meestal wat uit de EPG te kiezen maar ook daar zie je niet of je een zender nu wel of niet hebt.

@Magic
Dat is wel vrij hevig ja. Geldt dit voor beide glazen of alleen voor links?
Alsof de hele timing off is...
Kun je de brillen opnieuw 'pairen' ?

[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 28-12-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Smirnoff schreef op woensdag 28 december 2011 @ 10:21:
[...]
Op de teaser zie je de 3D brillen op tafel blijven liggen, dus misschien 3D zonder brillen te bekijken?
(Youtube: YouTube: Samsung Televisions at CES 2012)
Ligt er idd wel erg dik op, ben benieuwd.
Maar ja het zou natuurlijk er ook op kunnen doelen dat ze iets van de tablet naar de tv streamen.
Wat dan natuurlijk helemaal niet zo spannend meer is.

[ Voor 16% gewijzigd door MY00 op 28-12-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
frickY schreef op woensdag 28 december 2011 @ 17:19:
[...]
@Magic
Dat is wel vrij hevig ja. Geldt dit voor beide glazen of alleen voor links?
Alsof de hele timing off is...
Kun je de brillen opnieuw 'pairen' ?
Dit geld voor beide glazen inderdaad, alleen dan is de "schaduw" natuurlijk aan de andere kant. Timing zat ik ook aan te denken inderdaad, pairen heb ik gedaan voor zover dat mogelijk is (knop ingedrukt houden tot tv opnieuw zegt "bril gepaired".

Aan de bril zelf ligt het ook niet verwacht ik, aangezien mijn andere bril precies hetzelfde weergeeft. Ze komen echter wel uit een bundel aanbieding (2 brillen in 1 doosje), dus ze zijn wel uit dezelfde batch. Helaas ken ik verder niemand met een D-serie samsung die in de buurt woont en brillen heeft om het even uit te sluiten.

[ Voor 14% gewijzigd door Magic op 28-12-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Idem voor mij inderdaad.

Helemaal omdat als je niet het maximale televisie-pakket hebt je allerlei gaten tussen de zenders hebt waar je maar net doorheen moet weten te zappen. Probeer meestal wat uit de EPG te kiezen maar ook daar zie je niet of je een zender nu wel of niet hebt.
Snap al dat moeilijke gedoe niet zo over het sloom opstarten? 25 seconde? een Humax doet er gemiddeld 2 á 3 minuten over.. en het schakelen naar de zender duurd daar ook gewoon 2 seconde ofzo (wel iets sneller dan een module) maargoed lekker boeiend verder. hoe bedoel je het kan niet luxe genoeg tegenwoordig :P denk dat het probleem eerder bij ziggo ligt dan bij de apparaten, je moet toch een stream ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

ik heb nu redelijk heel dit lange forum door gespit en ik denk dat ik wel uit ben
het wordt een eud6500 en dan de 40 " waarschijnlijk .

nu is het foka heel goedkoop. en bij media veel duurder. ik begreep dat ze bij de mediamarkt wel eens tegemoet komen met de prijs?

is dit zo en hoe pak je zo iets aan :) misschien iemand ervaring hier ?

mvg

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 20:40:
Hoi allemaal,

ik heb nu redelijk heel dit lange forum door gespit en ik denk dat ik wel uit ben
het wordt een eud6500 en dan de 40 " waarschijnlijk .

nu is het foka heel goedkoop. en bij media veel duurder. ik begreep dat ze bij de mediamarkt wel eens tegemoet komen met de prijs?

is dit zo en hoe pak je zo iets aan :) misschien iemand ervaring hier ?

mvg

Marcel
Gewoon vragen of ze nog wat aan de prijs kunnen doen en dat je bij Foka de TV voor een bedrag van €.... kunt krijgen en of hun daar in mee gaan, doen ze dat niet zeg je gewoon dat je hem bij Foka gaat bestellen. Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer...
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:50
Bij het opvragen van de prijs van de 46 inch D8000 bij Foka werd in het mailbericht aangegeven dat komende 30 en 31 december bij aankoop in de superstore er extra kassa korting geldt bij een aankoop van Samsung D8000.

Heeft iemand een ervaring met/idee van aan welke bedragen (kassa korting) ik hier moet denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
[...]
Idem voor mij inderdaad.

Waarom gebruik je de favorietenlijst dan niet? Maak je eigen favorietenlijst en dan hoef je de lege zenderposities niet te zien.

• Meivogeltje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05-2023
Dreamer... schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:25:
Bij het opvragen van de prijs van de 46 inch D8000 bij Foka werd in het mailbericht aangegeven dat komende 30 en 31 december bij aankoop in de superstore er extra kassa korting geldt bij een aankoop van Samsung D8000.

Heeft iemand een ervaring met/idee van aan welke bedragen (kassa korting) ik hier moet denken?
Toen ik een recent deze vraag stelde bij hun vorige kassa korting(tijdens samsung demo dag 1 of 2 weken geleden) scheelde dat volgens mij 100 euro op een d8000. Ze blijven daar bij foka kassa korting geven :)

Verwijderd

Heeft iemand toevallig recent een prijsinfo gehad van Foka van de 40D7000?

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 00:50

Quan Vu

Hoi

Dreamer... schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:25:

Hehe, als je op de dagen langskomt dat ik werk krijg je ook van mij gewoon die kassakorting ;).

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

• spacewagon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:14
Ik heb sinds kort iets geks met mijn TV. Ik heb een UE46D6510 waar tot voor kort firmware 1013 op draaide. Dit weekend kon ik TV online updaten naar versie 1017. Dat heb ik gedaan. Na een paar keer opnieuw opstarten kwam de melding dat de update was voltooid. Maar in het menu stond nog 1013. Daarna nog een keer gedaan en toen stond er netjes 1017 op.

Maar nu komt het gekke. Als ik de TV aan zet, dan komt eerst altijd even het CI-menu met Authenticatie Start en eventjes later Authenticatie OK. Dat werkt altijd prima. Maar nu heb ik al een aantal keer gehad dat 'ie blijft "hangen" op Authenticatie Start. Na een seconde of tien gaat de TV automatisch uit en direct weer aan. Na het SMART TV logo komt weer het CI-menu en dan gaat 'ie wel door van Authenticatie Start naar Authenticatie OK.

Hebben jullie dit ook (gehad)?

• Remco Tr
spacewagon schreef op donderdag 29 december 2011 @ 08:53:
Ik heb sinds kort iets geks met mijn TV. Ik heb een UE46D6510 waar tot voor kort firmware 1013 op draaide. Dit weekend kon ik TV online updaten naar versie 1017. Dat heb ik gedaan. Na een paar keer opnieuw opstarten kwam de melding dat de update was voltooid. Maar in het menu stond nog 1013. Daarna nog een keer gedaan en toen stond er netjes 1017 op.

Maar nu komt het gekke. Als ik de TV aan zet, dan komt eerst altijd even het CI-menu met Authenticatie Start en eventjes later Authenticatie OK. Dat werkt altijd prima. Maar nu heb ik al een aantal keer gehad dat 'ie blijft "hangen" op Authenticatie Start. Na een seconde of tien gaat de TV automatisch uit en direct weer aan. Na het SMART TV logo komt weer het CI-menu en dan gaat 'ie wel door van Authenticatie Start naar Authenticatie OK.

Hebben jullie dit ook (gehad)?
Cam module even eruit en erin als tv aanstaat.

• frickY
GerCor schreef op woensdag 28 december 2011 @ 22:46:
Waarom gebruik je de favorietenlijst dan niet? Maak je eigen favorietenlijst en dan hoef je de lege zenderposities niet te zien.
Die heb ik nog niet ontdekt :?
Enige favorieten die ik zie op mijn D7000 zijn bij de sources, en ook daar snap ik geen drol van :)

• spacewagon
Remco Tr schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:39:
[...]

Thanks! De hele module? Of volstaat de kaart?

Klopt het dat een update van CI module software niet (nooit) mogelijk is via het menu?

[ Voor 17% gewijzigd door spacewagon op 29-12-2011 10:53 ]

• Nats_DB
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:28
Mijn vader heeft een oogaandoening, een grotere TV is een van de mogelijkheden om het leven te vergemakkelijken.

De Keuze.
Gezocht is naar een TV met de mogelijkheid van het vergroten van ondertiteling vanuit teletekst (pagina 888), de Samsung UExxD8000 heeft deze mogelijkheid (na teletekst herhaald op TOOLS drukken, de klantenservice van Samsung (T 0900-7267864) was er zelf niet van op de hoogte).

De aankoop.
De PC gekocht via qplaza (www.qplaza.nl), mondeling werd de garantie gegeven dat het toestel Ziggo geschikt is.

Analoog - digitaal
Na plaatsing aangesloten als standaard voor de bestaande TV (Analoog) en na enkele weken Ziggo gebeld met de vraag wat nodig was voor de omzetting naar Digitale TV. Volgens de Ziggo klantenservice (T 0900-1884, bedroevend hoe weinig die mensen weten) welke aangaf enkel een smartcard volstaat welke we beter in de winkel kunnen kopen, via Ziggo komen er extra kosten bij. Dit advies bleek onvolledig, een C+ module en smartcard zijn nodig.
Ook werd aangegeven dat Ziggo standaard 2 weken alle zenders beschikbaar stelt en het zou mogelijk zijn om enkel de zenders welke toekomstig in het abonnement zitten te activeren op vraag. Dit laatste werd achteraf bij terugbellen glashard door Ziggo ontkent, gevolg twee keer de TV instellen omdat een deel van de zenders op zwart gaat na 2 weken.

Activeren
Het omzetten van analoog naar digitaal was niet eenvoudig. De TV bleek een niet NL versie. Samsung Nederland (klantenservice, achten zich wederom deskundig) gaf aan met 100% zekerheid dat een extra externe decoder nodig was. Gelukkig klopt dit niet.

Met hulp van qplaza (telefonisch advies) is de TV ingesteld .
De volgende settings (in Plug en Play menu) maakte het verschil:
Netwerk SNEL
HANDMATIG
Netwerk ID 1111 (instellen als 01111, regio afhankelijk)
Frequentie 356000 kHz (door Ziggo opgegeven als 356 MHz, nu kHz, regio afhankelijk)
Modulatie is QAM-64
Symboolfrequentie 6875 (ontbrak in de Ziggo info)

Gevolg vele zenders gevonden enkel NL 1 werkt.
De Smartcard was wel al enkele weken terug geactiveerd maar doordat de TV nog niet werkte door Ziggo weer geblokkeerd. Een kwestie van enkele uren….

• rindertb
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:59
Bij mijn D6500 verdwijnen een paar dagen na zenderzoeken de radiozenders. Er is geen kanalenlijst Radio meer. :? Ik heb signaal van Ziggo. Hebben meer mensen dit of weet iemand een oplossing?

Edit: Ik zie dat Ziggo voor de radiokanalen nummers onder de 1000 opgeeft terwijl na een zoekopdracht de TV deze plus 1000 weergeeft. Misschien komen de radiozenders in de kanalenlijst na een aantal dagen tussen die van de tv te staan.

[ Voor 38% gewijzigd door rindertb op 29-12-2011 13:57 ]

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Vraag me al heel lang af wat het nut is van de favorieten in je bron menu (het gele sterretje)?

Bij een zenderlijst is het natuurlijk duidelijk, maar het bron menu kun je niet filteren op favo's dus wat heeft het voor nut dat je een bron kunt aanmerken als favoriet? Of zou dat misschien met een latere firmware mogelijk worden?

In mijn optiek is deze functionaliteit nog niet helemaal af. Er zijn 5 favorieten, maar je kunt ze geen andere naam geven, alles heet favoriet 1 t/m 5. Voor de zenderlijst (op kabel en sat) zou het al een enorme stap voorwaarts zijn als ik de favo's zou kunnen hernoemen.

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:58
Vandaag de firmware op mijn D6750 geüpgraded naar versie 1017.1. Opmerkelijk is dat het volume via HDMI naar mijn AV receiver beduidend zachter is. Op de receiver heb ik de input maximaal gecorrigeerd met +12 dB en zelfs dat brengt het vorige geluidsniveau niet terug! Iemand een oplossing?

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

frickY schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:45:
[...]

Die heb ik nog niet ontdekt :?
Enige favorieten die ik zie op mijn D7000 zijn bij de sources, en ook daar snap ik geen drol van :)
Onder het kopje Smart Hub heb je een app om favorietenlijst te maken ;).

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
Heb alle spullen opgestuurd voor de cashback aktie, kom ik er net achter dat ik ze niet aan elkaar heb geniet, is dit een probleem?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:08
Als alles in één envelop zit denk ik niet dat ze daar moeilijk over zullen doen :P

The devil is in the details.

• spacewagon
Remco Tr schreef op donderdag 29 december 2011 @ 10:39:
[...]

Helaas, dat heeft niet geholpen. Meerdere keren er in en er uit, zowel met TV aan als uit. Maar nog steeds komt er één keer een reboot van de TV en dan is de Authenticatie OK. Heeft wellicht met de update van 1013 naar 1017 te maken. Hopen op 1018 dan maar.

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2011 @ 13:29:
Hoe werkt die nieuwe app "swipe it" ? Wat moet je nu downloaden op je ipad?
Heb het vanmiddag even getest, je moet de app "Samsung Swipe It" hebben op je telefoon/tab.
Het is vergelijkbaar met "All Share".
Je kunt foto's van je telefoon op de TV tonen met een veegbeweging richting de TV.
Je kunt met meerdere telefoons op de TV inloggen, je krijgt een code te zien op de TV, die je op de telefoons/tablets moet invoeren.

• aeng
spacewagon schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:52:
[...]
Helaas, dat heeft niet geholpen. Meerdere keren er in en er uit, zowel met TV aan als uit. Maar nog steeds komt er één keer een reboot van de TV en dan is de Authenticatie OK. Heeft wellicht met de update van 1013 naar 1017 te maken. Hopen op 1018 dan maar.
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn D6500. Deze week de nieuwste firmware geladen, daarna kwamen de problemen.

De term "trail and error" is volgens mij niet onbekend bij Samsung.

Prutsers zijn het daar.

[ Voor 7% gewijzigd door aeng op 29-12-2011 21:28 ]

• henkyyyyyyy
Hahn schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:52:
Als alles in één envelop zit denk ik niet dat ze daar moeilijk over zullen doen :P
Oke mooi zo! :)
BassieBulk schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:19:
[...]

Heb het vanmiddag even getest, je moet de app "Samsung Swipe It" hebben op je telefoon/tab.
Het is vergelijkbaar met "All Share".
Je kunt foto's van je telefoon op de TV tonen met een veegbeweging richting de TV.
Je kunt met meerdere telefoons op de TV inloggen, je krijgt een code te zien op de TV, die je op de telefoons/tablets moet invoeren.
Ik kan die App niet vinden in de market, iemand een linkje?

[ Voor 16% gewijzigd door henkyyyyyyy op 29-12-2011 21:58 ]

• BassieBulk
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op donderdag 29 december 2011 @ 21:56:Ik kan die App niet vinden in de market, iemand een linkje?
Android Market: SwipeIt - Apps op Android Market

[ Voor 10% gewijzigd door BassieBulk op 29-12-2011 22:07 ]

• henkyyyyyyy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:37
Zit er een fysieke Aan/uitknop op deze tv's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
peppie71 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:08:
Zit er een fysieke Aan/uitknop op deze tv's?
Niet als je bedoelt compleet van de stroom af, wel als je gewoon uit/standby bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag
Ik heb een samsung ue46D8000 tv aangekocht.
Nu heb ik het een en ander gelezen over het aanpassen van de zapsnelheid via het secret menu.
Ik kom wel in het menu maar zie niet wat ik dan zou moeten aanpassen.
kan iemand mij dit vertellen die ook een recente samsung tv heeft (liefst 8000 serie)?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recklezz
  • Laatst online: 03-09 17:06
Even ter info, heb eergisteren een UE46D8000 meegekregen bij Foka voor 1550. Met 150 cashback komt dat netto op 1400. :-)

Gewoon even zeggen dat je hem in de buurt voor 1550 hebt gezien en dan gaan ze mee in die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
spacewagon schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:52:
[...]
Probeer je tv te resetten naar fabrieksinstellingen. en dan:
-Module eruit
-Plug en play zenders zoeken digitaal
-Tv uit
-Cam module ZONDER kaart erin
-Tv aan
-Wachten tot je NED1 ziet
-Smart card in module doen

Ik heb de 46D6530 en heb geen probleem met firmware 1017 icm SMIT module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 02-10 11:31
henkyyyyyyy schreef op donderdag 29 december 2011 @ 19:51:
Heb alle spullen opgestuurd voor de cashback aktie, kom ik er net achter dat ik ze niet aan elkaar heb geniet, is dit een probleem?
Heb zelf de 6530 gekocht icm €50 huurtegoed. Moet ik ook daar al die rommel voor opsturen? Dat had wat mij betreft wel makkelijker gemogen.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Laatst online: 11:30
Recklezz schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:15:
Even ter info, heb eergisteren een UE46D8000 meegekregen bij Foka voor 1550. Met 150 cashback komt dat netto op 1400. :-)

Gewoon even zeggen dat je hem in de buurt voor 1550 hebt gezien en dan gaan ze mee in die prijs.
Sow, dat scheelt nogal. Welke foka was dat? Ga ik morgen even langs >:)

Edit: gaat die doos wel passen in een Seat Ibiza?

[ Voor 6% gewijzigd door Rogar op 30-12-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Rogar schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:09:
[...]

Doos was dacht ik 133 breed als je voor stoelen naar voren schuift moet het denk ik wel passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

Recklezz schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 14:15:

Of je bij mij melden, dan is dat niet nodig : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 13:07
Quan Vu schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:25:
[...]

Quan, omdat ik je niet kan PM/DM'en probeer ik het op deze manier. Verkopen jullie de Samsung HW-D570 soundbar?

PM/DM me pls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het voordat je de Cashback ontvangt van Samsung??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:08
Eskiya schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:43:
[...]

Quan, omdat ik je niet kan PM/DM'en probeer ik het op deze manier. Verkopen jullie de Samsung HW-D570 soundbar?

PM/DM me pls.
Als je wilt kunnen DM'en, dan moet jij dat zelf aanzetten ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 13:07
Hahn schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:58:
[...]

Als je wilt kunnen DM'en, dan moet jij dat zelf aanzetten ;)
Verrek |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Quan Vu schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 23:25:
[...]

Ik meld me bij deze! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recklezz
  • Laatst online: 03-09 17:06
Rogar schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 19:09:
[...]

Rotterdam. Kun je hem zo meenemen, want het magazijn staat er aardig vol kan ik je zeggen.

edit : zaten trouwens 2 van die lichte 3D brilletjes bij in de doos. En naast 150 cashback ook 50 euro tegoed voor Pathe online.

[ Voor 39% gewijzigd door Recklezz op 31-12-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
Recklezz schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:49:
[...]

Rotterdam. Kun je hem zo meenemen, want het magazijn staat er aardig vol kan ik je zeggen.

edit : zaten trouwens 2 van die lichte 3D brilletjes bij in de doos. En naast 150 cashback ook 50 euro tegoed voor Pathe online.
Jaja! Ook hier hangt ie aan de muur! 1549 bij de Foka >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu

Quan Vu

Hoi

Rogar schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 15:53:
[...]

Jaja! Ook hier hangt ie aan de muur! 1549 bij de Foka >:)
Hihi, mooi dat ik je blij hebt kunnen maken met een 46D8000 voor een mooie prijs ^^. Dus je hebt de muurbeugel, die wij niet op voorraad hadden, al ergens vandaan kunnen halen : D?

Pagina: 1 ... 75 ... 99 Laatste