cemeli schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 01:37:
Hoe bedoel je schandalig?
Tv 3 weken oud zwarte balk boven aan eerst zelf op onderzoek gegaan veel forums gelezen,
Alle kabels vernieuwd 2 nieuwe HDMI kabels (40 euro)
1 Wii component kabel ( marktplaats10 euro)
Conclusie hielp niet
Had op AVSforum gelezen dat het de beeldscherm was
Samsung gebeld (4 weken na mijn aankoop) alles uitgelegd ,selectro zou mij voor een afspraak bellen
Selectro gebeld en ik zei dat het de probleemhet scherm was , ze zeiden dat de monteur moest gaan beslissen.
Monteur gekomen heeft de pcb ( of zoiets vervangen) en heeft voor de zekerheid hr type scherm opgeschreven,aan gezet beeld goed ( na 15 min weer dezelfde zwartebalk)
Weer Samsung gebeld ,selectro is weer gekomen ( geen scherm bij zich)heeft weer ietys veranderd de moederbord dacht ik of de voeding conclusie hielp niet weer de oude ingezet,toen ik zei dat de scherm al besteld was wist ie het niet ,gelijk bedrijf gebeld gelijk besteld
Monteur weer gekomen met de scherm (ik was heel blij en mijn kinderen ook )scherm vervangen probleem opgelost toch?
Echt niet
Netwerk viel steeds uit. Router gehaald. Niet opgelost
3 d deed het niet
Af en toe Spikkeltjes door heel het scherm
Scherm kon ik niet meer corrigeren
Weer gebeld.
Selecctro heeft de tv meegenomen voor 2 weken had een film bestand gemaakt en een lijstje meegegeven met de laatste firmware
Conclusie ze hebben een nieuwe firmware opgezet( de firmware wat ik zelf al heb gedaan)
3 d instellingen goed gezet? Gecontroleerd in de bijzijn van de monteur deed het nog steed niet
De irritantste probleem ( spikkels) hebben ze niet geconstateerd
Weer gebeld Samsung zou weer een monteur sturen
Ze hebben de monteur gestuurd en gelijk de tv opgehaald
Conclusie
Eind mei gekocht en tot eerste week oktober problemen totaal 5 facturen de laatste telt niet
Kwa geld was ik een router 3 kabels plus ong 87 euro aan telefoon kosten kwijt ( ook mobiel )
En vergeet niet de frustaties en de stress van mij en van mijn familie
Dit was nog de korte verhaal ik zit nog steed te trillen
Het is schandalig voor hun