Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:05:
[...]
Dat randje hoort er niet en zou mij ook storen, Kun je beter voor een D6*** Gaan veel minder last van bleeding geen randje stukkie goedkoper iets minder design maar toch een perfect beeld.
Al heeft de D7000/8000 gewoon een strakker en beter beeld, ik hoop dat samsung volgend jaar komt met een stabiele televisie met net zo'n dunne rand als de7000/8000 nu heeft maar dan zonder het randje en de bleeding misschien nog 400cmr erbij knallen net als de awardwinning 46 inch van Philips 2500euri! and im am probably in.
je zegt het zelf al de D7/8 geeft strakker beeld dan ga ik niet voor de D6 natuurlijk

al was de vormgeving voor mij de doorslag
het komt ook door berichten van andere dat je op dingen extra gaat letten zoals dat randje, gister voor het eerst een film gezien en niet aan dat randje gedacht en is me tijdens de film ook niet opgevallen, het valt me wel op, als ik hier topics lees en de tv aan zet, dat ik me meteen op het randje fixeer
dan moet ik er ook bijzeggen dat als ik me op dat randje fixeer, de film/tv compleet mis omdat ik alleen maar dat randje probeer te zien.
Bleeding geen last van, alleen als ik hem op zwart/grijs beeld zet, maar aangezien ik nooit naar zwart beeld kijk heb ik er geen last van, tijdens gewoon gebruik met backlight op 12...
wie kijkt er nou naar een grijs of zwart beeld de hele dag ? het meeste wat ik hier lees zijn het mensen die er een USB stick in stoppen met grijs plaatje en dan klagen ik heb last van bleeding... maar ik lees bijna nooit iemand die zegt er last van te hebben tijdens gewoon gebruik.
ik had het ook op mijn oude Sony X2000 zelfde verhaal, op AV beeld zie je het, maar tijdens gebruik was het me bijna nooit opgevallen, en die tv was +/- 6 jaar oud.. nu met de samsung valt het me totaal niet meer op.
wil je geen bleeding, dan kan je beter voor plasma gaan, Sony heeft er last van, op mijn Philips van een jaar oud zit het ook, en de LG van mijn buurman heeft het ook, allemaal op AV bron of zwart/grijs beeld, gewoon gebruik geen last van (op de oude Sony’s na dan)