Uiteraard moet je helemaal zelf weten wat je doet, ik kon mij aan mijn vorige toestel er ook aan ergeren maar heb het voor lief genomen, dit toestel kan ik het heel weinig tot bijna niet aan zien maargoed als er momenteel niks beters is waarom zou je er dan moeilijk over doen? het is helemaal je eigen keuze ik vraag het alleen maar. anders moet je toch misschien over op plasma maar die zou ook weer zijn eigen nadelen hebben. de perfecte TV bestaat gewoon niet.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:12:
[...]
Bij de winkel gekeken naar bovenstaand probleem. Hun toestellen hebben dit ook. Ik geloof niet dat het bij mij thuis erger is dan daar, maar dat is in een verlichte winkel lastig te beoordelen. Ook de d8000 gecontroleerd en daarbij hetzelfde verhaal. Winkel geeft nu aan dat het product binnen de specificaties van samsung valt en niets kan doen, terwijl de monteur het eerder met me eens was dat het niet goed is. Maar eens gaan beraden wat mijn juridische positie is, aangezien het product niet voldoet aan de verwachtingen bij aankoop van dit aangeprezen high-end toestel. Iemand al meer met dit bijltje gehakt?
Vroeger hoorde je ook niemand over hun oude dikke beeldbuis maar tegenwoordig klaagt iedereen over elk klein puntje misschien is het meer een luxe probleem (myself included)
P.S ik heb laatst nog toevallig bij een kennis op zo een oude beeldbuis gekeken en die had ook die strepen door het beeld, LCD TV's en LED Tv's ook allebei, Plasma kan ik niet beoordelen want dat zie ik eigenlijk nergens.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 22:43 ]