• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Zowel Tweakers als Samsung.com hebben een prima vergelijkingstool. Als je het echt wilt weten kun je dat echt zelf vinden.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:58:
Wat is het verschil tussen de Samsung UE D6000, D7000 en D8000 serie?
D7000 en D8000, geen verschil behalve design (D8000 heeft chromen rand).

De D6500 en hoger hebben een paar kleine verschillen in vergelijking met de D7/8000 (zoals een wat dikkere rand en 400 Hz CMR ipv 800 Hz CMR).

Lager dan de D6500, en je begint daadwerkelijk functionaliteit te missen. Er is een vergelijkingstool op Samsung.com (ga naar de lijst met alle TV's, en dan klik je op vergelijk bij de TV die je wilt vergelijken). ;)

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 20:40
Uniciteit schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:31:
[...]

D7000 en D8000, geen verschil behalve design (D8000 heeft chromen rand).
Je hebt dit nu al een paar keer geschreven en dit is niet juist. De verschillen zijn reeds meerdere malen hier genoemd dus even zoeken mag geen probleem zijn lijkt mij.

Verder heb je ergens geschreven dat de betzel van de 8000 schitterd, dit is niet waar, hij is namelijk gematteerd.

• MY00
MY00 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:24:
[...]

Had vanmorgen een tweet gestuurd en een mail.
Van beide snel bericht. Had in de tweet AB genoemd en men begreep dit niet. Dus dit maar even toegelicht.
Verder kreeg ik als antwoord op de mail dat ik een mail moest sturen naar smartremote@samsungactie.com

Ook even gedaan dus. Hou julllie op de hoogtte.
Nou dat is snel gegaan. Vanmorgen TNT aan de deur met de AB. _/-\o_

Goed opgelost Samsung, via de tweet opgelost binnen 24 uur.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

MY00 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 11:52:
[...]

Je hebt dit nu al een paar keer geschreven en dit is niet juist. De verschillen zijn reeds meerdere malen hier genoemd dus even zoeken mag geen probleem zijn lijkt mij.

Verder heb je ergens geschreven dat de betzel van de 8000 schitterd, dit is niet waar, hij is namelijk gematteerd.
De D8000 heeft extra RAM geheugen, maar dit merk je niet in dagelijks gebruik. Ik zie niet in waarom je dit er continue bij moet melden, als je het toch niet merkt.

Het is net alsof iemand vraagt wat het verschil is tussen telefoon A en telefoon B en ik geef als antwoord het design. Dat er dan nog één klein verschil is (tel. A maakt 0.01 seconden eerder een belletje doet er niet toe).

De bezel van de D8000 schittert wél meer dan die van de D7000, en dat baseer ik op het feit dat er in dit topic al genoeg gebruikers zijn geweest die dat hebben gemeld ;)

Verwijderd

Uniciteit schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:12:
[...]

De D8000 heeft extra RAM geheugen, maar dit merk je niet in dagelijks gebruik. Ik zie niet in waarom je dit er continue bij moet melden, als je het toch niet merkt.

Het is net alsof iemand vraagt wat het verschil is tussen telefoon A en telefoon B en ik geef als antwoord het design. Dat er dan nog één klein verschil is (tel. A maakt 0.01 seconden eerder een belletje doet er niet toe).

De bezel van de D8000 schittert wél meer dan die van de D7000, en dat baseer ik op het feit dat er in dit topic al genoeg gebruikers zijn geweest die dat hebben gemeld ;)
Ik heb zelf een 8000 en de rand schittert echt niet, de d7000 met dat hoogglans zwart wel.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:15:
[...]

Ik heb zelf een 8000 en de rand schittert echt niet, de d7000 met dat hoogglans zwart wel.
Prima, verandert niks aan het feit dat er hier ook mensen zijn die vinden dat het wel schittert als de zon erop schijnt en dat ze daardoor liever de D7000 omdat die volgens hen minder schittert (en hoogglans zwart??).

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 14:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Iemand enig idee of de Logitech Harmony One werkt met deze tv ??? Lijkt me wel toch?

Professioneel Heftruck Syndroom

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

NeFoRcE schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:44:
Iemand enig idee of de Logitech Harmony One werkt met deze tv ??? Lijkt me wel toch?
Met welke TV? We hebben het hier over 3 hele series van Samsung.

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Logitech Harmony One werkt met praktisch alle nieuwe tv's lijkt me toch? Hij werkt in ieder geval met mijn 40D6500.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Van de Logitech site:
Uw Harmony-afstandsbediening is meteen compatibel met ruim 225.000 apparaten van 5000 merken. Al uw apparaten staan waarschijnlijk in onze database. U hoeft niets extra te programmeren.
En aangezien Reiben meldt dat zijn D6500 het ook ondersteunt, is het logisch dat de hogere modellen ook ondersteunt worden. :)
Reiben schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:54:
Logitech Harmony One werkt met praktisch alle nieuwe tv's lijkt me toch? Hij werkt in ieder geval met mijn 40D6500.
Hoe bevalt de D6500 je trouwens? Je hebt 'm nu toch een weekje ongeveer, als ik het me goed herinner? Wat vind je van de beeldkwaliteit? 3D? Smart Hub? Clouding en backlight bleeding? :)

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 13:53
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:58:
Wat is het verschil tussen de Samsung UE D6000, D7000 en D8000 serie?
LED

Vanaf 6500 een browser, vanaf 7000 (1 gig geheugen) geschikt voor second TV en Samsung Touch Control, de 8000 (2 gig geheugen) heeft een verlicht Samsung logo.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53
Uniciteit schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:12:
[...]

Er werd gevraagd naar de verschillen. En niet naar de verschillen die er volgens Uniciteit toe doen. :+

Verwijderd

Iemand hier ervaring met de duitse website pixxbay de?
http://www.pixxbay.de/pro...3D-Brille-und-Hbb-TV.html

• MY00
Uniciteit schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:21:
[...]
Prima, verandert niks aan het feit dat er hier ook mensen zijn die vinden dat het wel schittert als de zon erop schijnt en dat ze daardoor liever de D7000 omdat die volgens hen minder schittert (en hoogglans zwart??).
Deze mensen hebben dus en een 7000 en een 8000 in huis hangen?

1 ding is zeker dat de geborstelde betzel niet schitterd.

Verder is er nog één groot verschil tussen de 7000 en 8000.
Bij de 7000 heb je nog steeds een zwartrandje tussen de TV en betzel en dit is bij de 8000 niet zo.

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Hmm, balen..

Mijn 46" D7000 eind mei gekocht. Werkte tot vorige week perfect.
Afgelopen zondag besloten al mijn HD kanalen ineens geblokt beeld te gaan geven. Ook films welke ik van de aangesloten externe harde schijf bekijk geven enkel nog geblokt beeld.

Na alles op signaalgebied uitgesloten te hebben maar gaan bellen met de helpdesk van Samsung. Hier helaas echt zelf moeten aandringen op het inschakelen van een monteur, Samsung bleef volhouden dat dit toch echt aan het signaal moest liggen (op mijn vraag waarom usb dan ook problemen gad hadden ze geen antwoord).

Zelfde dag nog gebeld door de monteur. Deze heeft het vermoeden dat mijn moederbord stuk is.
Was helaas niet op vooraad, dus wordt besteld en hopelijk op korte termijn gerepareed.

Zijn er hier toevallig meer mensen welke hetzelfde probleem hebben gehad?

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Waarom bel je Samsung en ben je niet teuggegaan naar de winkel? Er zijn winkels die er moeilijk over doen, als je een reparatie hebt laten uitvoeren zonder overleg met hen.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Uniciteit schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:47:
[...]

Met welke TV? We hebben het hier over 3 hele series van Samsung.
Sorry de 40D8000 ;)

Verwijderd

partyondude schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:27:
UE46D7080 van Qplaza omgeruild omdat die echt extreem last had van clouding. Er was me een 46D7000 beloofd als vervanger.

Pak de tv uit, is het een 46D7090LS.

Ga hem wel weer ophangen en afstellen, kijken of het wat is. Maar voor afspraken moet je dus niet bij Q-plaza zijn. Ze reageren nooit op je mail en doen dus niet wat ze toezeggen. Vermoeiend.
Okee ... dan is duidelijk dat Q-plaza adverteert met bv UE46D8000 en levert bv een UE46D80XX ...
omdat ze deze goedkoper in het buitenland kunnen inkopen !?
Uiteindelijk krijg je dus niet wat je besteld heb ... ???

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:10
Help! Sinds vandaag valt mijn Samsung D6530 spontaan uit. Gisterenavond werkte alles nog prima, maar sinds vanmorgen valt ie spontaan uit, ongeacht de source. Uitvallen gebeurt al snel...na een minuut of 3-4.

Heb de volgende zaken al geprobeerd:
- Harmony One uit de kamer (dacht wellicht dat deze een signaal verstuurde) - geen effect
- Proberen firmware upgrade te doen - is van de week al automatisch gebeurd. Als ik een USB stick met gedownloade firmware gebruik, gebeurd er niks
- Alle andere apparaten ontkoppeld - geen effect

Ik snap er niks van....iemand tips/suggesties?

Het leven is hard...een stoeprand ook.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

styxz schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:49:
Help! Sinds vandaag valt mijn Samsung D6530 spontaan uit. Gisterenavond werkte alles nog prima, maar sinds vanmorgen valt ie spontaan uit, ongeacht de source. Uitvallen gebeurt al snel...na een minuut of 3-4.

- Harmony One uit de kamer (dacht wellicht dat deze een signaal verstuurde) - geen effect
- Proberen firmware upgrade te doen - is van de week al automatisch gebeurd. Als ik een USB stick met gedownloade firmware gebruik, gebeurd er niks

al op een andere groep geprobeerd?

• sMb.Blade
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05-2024
WouterHelm schreef op zondag 11 september 2011 @ 09:04:
Ik heb Twonky (6.0.34) op mijn NAS staan en een probleem met het streamen van foto's naar een 46D8000. Alle foto's worden met een resolutie van 120x160 weergegeven.

Op internet wel meer mensen met dit probleem kunnen zien (in het algemeen met TV's), maar een duidelijke oplossing kan ik niet vinden.
Heb ook een probleem (ook laatste Twonky versie). Van MKV bestanden speelt m'n 55UED8000 geen ondertiteling :-(

Van WMV doen de subs het wel, maar geen geluid.

Iemand ervaring en/of een oplossing hiervoor? Zou echt helemaal top zijn, anders moet ik alsnog een mediaspeler neerzetten.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:16
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:45:
[...]

Okee ... dan is duidelijk dat Q-plaza adverteert met bv UE46D8000 en levert bv een UE46D80XX ...
omdat ze deze goedkoper in het buitenland kunnen inkopen !?
Uiteindelijk krijg je dus niet wat je besteld heb ... ???
Ik kan het ook niet anders uitleggen dan zoals jij het doet. Ze hebben nu wel voor de 3e keer geruild en het lijkt erop dat ik nu een toestel heb met echt minimale clouding in vergelijk met de vorige twee, dus mogelijk dat deze 46D7090 een blijver is.

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:31
styxz schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:49:

Ook paar keer gehad. Heb je zitten "spelen" met uitzetten via de TV of met het wijzigen van de tv gids?
Ik kreeg de problemen met de Rovio tv gids

• GerCor
screamhouse schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:59:
[...]

Ook paar keer gehad. Heb je zitten "spelen" met uitzetten via de TV of met het wijzigen van de tv gids?
http://www.hifi-forum.de/viewthread-151-19426.html

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:31
Hallo experts,

Heb een vraag over de d8000. Heb de tv net uitgepakt en aangezet, alleen staat het beeld nu op zijn kop! Ik ben alle instellingen al nagelopen en heb in de handleiding gekeken, maar ik weet niet hoe ik het beeld goed kan krijgen. Google helpt ook niet.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:14
Dat lijkt me een defect (dat of je hebt het scherm ondersteboven opgehangen, maar dat lijkt me sterk ;) ). Zelfs in het service-menu komt niets voor in de trant van 'flip screen' oid.

• red1
sverzijl schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 23:35:
Dat lijkt me een defect (dat of je hebt het scherm ondersteboven opgehangen, maar dat lijkt me sterk ;) ). Zelfs in het service-menu komt niets voor in de trant van 'flip screen' oid.
Ik kan in het service menu ook niets vinden hierover. Terwijl 1 hit op google wel suggereert dat er in het service menu een 'flip' optie moet zitten. Ben alles nagelopen, maar kan het zelf niet vinden.

Zeer jammer, helemaal nu morgen een mooie voetbaltopper op tv komt. Grr zondag is er ook geen helpdesk oid en de winkel om hem om te ruilen is natuurlijk ook dicht.

Verwijderd

Hey iedereen...

Heb sinds een dikke week een Samsung UE55C8700 Led tv.
Prachtig toestel, maar nu viel me er iets op...

Hij flitst soms wel eens, aleja, is eigenlijk moeilijk te zeggen... Je kunt het wat vergelijken alsof het is dat je even met de ogen knippert.

Iemand een gedacht?

Grtz

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Het in het goede topic vragen: [LCD TV] Samsung C7700, C8700 en C9000 Series ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ja... Die is er ook... bedankt

Grtz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren een vraagje aan de kenners, ik heb vandaag de Samsung UE40D6510 gekocht.
Ziet er goed uit kwa kleur maar nog niet helemaal top, moet hier en daar nog wat finetunen.
Nu mijn vraag als ik mijn Upc hdbox aanzet geeft de tv aan dat deze 1080 is bij 50 hz ??
is dit normaal of zie ik iets over het hoofd. Of is dit gewoon 50 hz en wordt dit door clear motion 400 hz geregeld/

Mijn andere tv een panasonic kon ik in stellen op 50 of 100 Hz maar in de samsung kom ik daar niks over tegen.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Gr leo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2011 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 00:22:
Heren een vraagje aan de kenners, ik heb vandaag de Samsung UE40D6510 gekocht.
Ziet er goed uit kwa kleur maar nog niet helemaal top, moet hier en daar nog wat finetunen.
Nu mijn vraag als ik mijn Upc hdbox aanzet geeft de tv aan dat deze 1080 is bij 50 hz ??
is dit normaal of zie ik iets over het hoofd. Of is dit gewoon 50 hz en wordt dit door clear motion 400 hz geregeld/

Mijn andere tv een panasonic kon ik in stellen op 50 of 100 Hz maar in de samsung kom ik daar niks over tegen.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Gr leo
Dat is het signaal wat binnenkomt. 50 Hz dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
red1 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 23:46:
[...]
Ik kan in het service menu ook niets vinden hierover. Terwijl 1 hit op google wel suggereert dat er in het service menu een 'flip' optie moet zitten. Ben alles nagelopen, maar kan het zelf niet vinden.

Zeer jammer, helemaal nu morgen een mooie voetbaltopper op tv komt. Grr zondag is er ook geen helpdesk oid en de winkel om hem om te ruilen is natuurlijk ook dicht.
Probeer eens een tweet. Ik kreeg vannacht om 00.30 een antwoord van hun.
Maar indien de instelling in het service menu gedaan moet worden zullen ze je het antwoord niet geven.

Vind ook niet ergens op het web iemand die dit probleem eerder heeft gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:10
al op een andere groep geprobeerd?
Bleek niet de groep te zijn of de ROVI guide.
Nu netwerkkabel eruit getrokken, stekker eruit en weer ingeschakeld en nu werkt ie weer als vanouds. Nu nog even proberen of ie ook blijft werken wanneer ik weer de ethernetkabel terugprik.

Blijf het een vaag verhaal vinden, want de afgelopen 3 maanden heb ik echt nergens last van gehad....

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
MY00 schreef op zondag 18 september 2011 @ 08:31:
[...]

Probeer eens een tweet. Ik kreeg vannacht om 00.30 een antwoord van hun.
Maar indien de instelling in het service menu gedaan moet worden zullen ze je het antwoord niet geven.

Vind ook niet ergens op het web iemand die dit probleem eerder heeft gemeld.
Stond vanochtend op en het beeld staat zowaar goed. Ik snap er niks van :?

Daarnaast heb ik een hdmi kabel in het HDMI1(dvi) slot aangesloten, alleen geeft de tv aan dat HDMI4 is aangesloten, dit lijkt me ook niet gezond? Ook staat er dan linksboven in het beeld dat het beeld 50hz is. Hebben andere d8000 gebruikers dit ook?

Maandag toch het toestel om laten ruilen, al ben ik bang dat dat ook zeker een week gaat duren aangezien dit de laatste 60d8000 in de winkel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat 50Hz is de input, zoals al veelvuldig is verteld in dit topic. De tv maakt er vervolgens zelf 200Hz (800Hz CMR) van. Maar voor de rest klinkt het niet heel erg gezond dat 'ie alles omgekeerd ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Uniciteit schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:09:
Van de Logitech site:

[...]

En aangezien Reiben meldt dat zijn D6500 het ook ondersteunt, is het logisch dat de hogere modellen ook ondersteunt worden. :)

[...]

Hoe bevalt de D6500 je trouwens? Je hebt 'm nu toch een weekje ongeveer, als ik het me goed herinner? Wat vind je van de beeldkwaliteit? 3D? Smart Hub? Clouding en backlight bleeding? :)
Ik heb hem inderdaad ruim een week nu, ik heb echter nog niet echt de tijd kunnen nemen om hem uitgebreid te testen (en calibreren). Ik heb wel een 3D film er op gekeken en dat zag er erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 19:47

360Degreez

Typisch weer dit...

Zo! Eergisteren heb ik de 7000 serie opgehaald. We hebben hem bij Foto-Klein kunnen aftikken op € 1619 met een 3D bril, gratis interactieve afstandsbediening (via Samsung) en 5 jaar garantie! Deal of the year.

3D heb ik slechts een paar minuten volgehouden maar ik word toch gek van het geknipper. Ik had gehoopt dat met de 800Hz ook het 3D gedeelte wat vloeiender zou lopen. Mijn vriendin heeft nergens last van vreemd genoeg.

BBC Life op 1080p plukte hij zo van de Synology af dus kan ik mijn drie dagen ouden Asus oPlay Air weer op Marktplaats zetten. ;-)

Het enige probleem waar ik tegenaanloop is het volgende.
In Albrandswaard (nabij Rotterdam) is het digitale basispakket ongecodeerd op de kabel te vinden. Zowel de Sony Bravia op de slaapkamer als een goedkoop hoekieploekie LCD'tje in de keuken plukken ze zo met de automatische zenderzoeker van de kabel.

Ik zou het liefste het digitale signaal direct van de kabel plukken in plaats van het dramatisch-slechte Humax kastje wat we van CAI-Albrandswaard hebben gekocht.

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06-2012
360Degreez schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:54:
Zo! Eergisteren heb ik de 7000 serie opgehaald. We hebben hem bij Foto-Klein kunnen aftikken op € 1619 met een 3D bril, gratis interactieve afstandsbediening (via Samsung) en 5 jaar garantie! Deal of the year.

3D heb ik slechts een paar minuten volgehouden maar ik word toch gek van het geknipper. Ik had gehoopt dat met de 800Hz ook het 3D gedeelte wat vloeiender zou lopen. Mijn vriendin heeft nergens last van vreemd genoeg.

BBC Life op 1080p plukte hij zo van de Synology af dus kan ik mijn drie dagen ouden Asus oPlay Air weer op Marktplaats zetten. ;-)

Het enige probleem waar ik tegenaanloop is het volgende.
In Albrandswaard (nabij Rotterdam) is het digitale basispakket ongecodeerd op de kabel te vinden. Zowel de Sony Bravia op de slaapkamer als een goedkoop hoekieploekie LCD'tje in de keuken plukken ze zo met de automatische zenderzoeker van de kabel.

Ik zou het liefste het digitale signaal direct van de kabel plukken in plaats van het dramatisch-slechte Humax kastje wat we van CAI-Albrandswaard hebben gekocht.
Geen last van Glouding tijdens het tv kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:31
Jij had toch last van clouding? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez

360Degreez

Typisch weer dit...

Het televisie beeld op Analoog en via de Humax ontvanger is zo belabberd dat je niet eens kunt zien of er clouding is of niet.

PS3 en HD materiaal via de NAS ziet er erg goed uit. Bij kleine objecten die snel bewegen zie je wel artifacts, maar dat kan ook aan de compressie van de MKV bestanden liggen. Ik zal voor de lol eens een blueray schijfje halen en via de PS3 kijken. Dat is als het goed is ongecomprimeerd.

Maar nog steeds geen digitale TV via de kabel, drama zeg!

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 12:27

ThaHandy

Discovery Channel

Ik heb dit dus ook gemerkt bij de winkels waar je die tv's even kan testen.
ik kan gewoon zien dat die bril knippers en andere weer niet. dat geknipper had ik weer neit bij een Sony TV (geen idee welk type) das nou weer jammer van samsung : :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

breins schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:23:
[...]

Geen last van Glouding tijdens het tv kijken?
Je verzint hier continue verhalen. Waarom koop je geen Sony HX920 (Full LED TV). Is net wat duurder, maar heb je geen backlight bleeding en clouding. HX820 (Edge LED) heeft daar ook minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Ik neem aan dat je overdag gekeken hebt? Indien dit zo is is het vrij normaal dat je de knippering ziet. Het daglicht is ism de bril de oorzaak hiervan. Als je het donder maakt in de kamer of je wacht tot donker is buiten zou je hier geen last meer van mogen hebben.
360Degreez schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:54:Het enige probleem waar ik tegenaanloop is het volgende.

Heb je het juiste netwerk ID ingevuld en erna de frequentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
  • Laatst online: 19:25
Sla zojuist het nieuwste foldertje van Mikro-Electro open. Daarin staat de UE46D8000 voor... 1699 euro! Als ik me niet vergis, is dat zeker 300 euro goedkoper dan de goedkoopste webwinkel! Of zouden ze een foutje hebben gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
spacewagon schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:18:
Sla zojuist het nieuwste foldertje van Mikro-Electro open. Daarin staat de UE46D8000 voor... 1699 euro! Als ik me niet vergis, is dat zeker 300 euro goedkoper dan de goedkoopste webwinkel! Of zouden ze een foutje hebben gemaakt?
Ja, de 46 is even duur als de 40 uitvoering, dus dat lijkt me wel een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
drfruit schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:14:
[...]

Ja, de 46 is even duur als de 40 uitvoering, dus dat lijkt me wel een foutje.
Wie weet is het een foutje in het voordeel van de koper. Er staat ook nog 117 cm bij, dat is toch 46"? Het is dat hier al een 46" hangt, maar voor een ieder die nog aan het oriënteren is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
Vraagje: als je tijdens het TV kijken op INFO drukt, dan zie je informatie over het programma dat je kijkt. Er staan dan ook wat icoontjes. Ik kan ze niet allemaal herkennen. Naast het groene HD staat een paars icoontje met drie streepjes en twee pijltjes. Wat is dat? Daarnaast staat een grijze met één lijn onderaan en daarnaast een oor. War betekenen die laatste twee?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
spacewagon schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:30:
[...]
Wie weet is het een foutje in het voordeel van de koper. Er staat ook nog 117 cm bij, dat is toch 46"? Het is dat hier al een 46" hangt, maar voor een ieder die nog aan het oriënteren is...
Ik had het over de website, waar beide modellen onder elkaar staan en even duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
spacewagon schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:37:
Vraagje: als je tijdens het TV kijken op INFO drukt, dan zie je informatie over het programma dat je kijkt. Er staan dan ook wat icoontjes. Ik kan ze niet allemaal herkennen. Naast het groene HD staat een paars icoontje met drie streepjes en twee pijltjes. Wat is dat? Daarnaast staat een grijze met één lijn onderaan en daarnaast een oor. War betekenen die laatste twee?

Bedankt!
1. Wordt alleen weergegeven wanneer teletekstinformatie beschikbaar is.
2. Wordt alleen weergegeven wanneer ondertitelingsinformatie beschikbaar is.
3. Wordt alleen weergegeven wanneer ondertitelingsinformatie voor slechthorenden beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
drfruit schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:42:
[...]

Ik had het over de website, waar beide modellen onder elkaar staan en even duur zijn.
Ah, ok! Dat had ik niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:37
Ik heb nu een PS3 op mijn D6530 aangesloten.. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat er ook een 'game'-modus oid op deze tv zat waardoor o.a. de input lag wat minder word (door zegmaar alle 'beeldverbeteraars' uit te zetten).

Ik heb net echter vrijwel alle opties doorgekeken, maar ik kan niks vinden wat hier op lijkt. Zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
GerCor schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:00:
[...]

1. Wordt alleen weergegeven wanneer teletekstinformatie beschikbaar is.
2. Wordt alleen weergegeven wanneer ondertitelingsinformatie beschikbaar is.
3. Wordt alleen weergegeven wanneer ondertitelingsinformatie voor slechthorenden beschikbaar is.
Thanks! Nu nog de vraag wát dat dan voor informatie is en hoe je daar iets mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
spacewagon schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:05:
[...]
Thanks! Nu nog de vraag wát dat dan voor informatie is en hoe je daar iets mee kunt.
Nou, lijkt me duidelijk. Teletekst, ondertiteling en ondertiteling voor slechthorenden.

Zendt een zender geen teletekst uit, dan ontbreekt het icoon als je op info druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Game Modus: zie OP, oftewel:

Menu> Setup ofzo > Algemeen > Spelmodus. :) Staat dus niet onder "beeld".

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 07-10 16:34
spacewagon schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:05:
[...]
Je afstandsbediening heeft een "ondertiteling" knop, waarmee je die aan kunt zetten voor zenders die dat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Laatst online: 23-06-2012
10 keer beter is deze op zeker YouTube: Sony KDL-46 HX920, KDL55HX920 + KDL65HX920! Sony LED tv met 3D functie Sony HX820 serie! - YouTube
bagger samsung deze heeft zelf de apps van uitzending gemist bij Samsung hebben ze alleen maar kinderlijke apps
logies voor de brak ding

[ Voor 12% gewijzigd door breins op 19-09-2011 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
frickY schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:37:
[...]

Je afstandsbediening heeft een "ondertiteling" knop, waarmee je die aan kunt zetten voor zenders die dat ondersteunen.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
spacewagon schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:18:
1699 is een leuke prijs maar zeer zeker geen erg scherpe prijs hoor. Zijn er genoeg voor minder verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkdiz
  • Niet online
En op welke manier draagt deze onleesbare post bij aan dit topic? Don't do drugs my friend..
breins schreef op maandag 19 september 2011 @ 00:27:
10 keer beter is deze op zeker YouTube: Sony KDL-46 HX920, KDL55HX920 + KDL65HX920! Sony LED tv met 3D functie Sony HX820 serie! - YouTube
bagger samsung deze heeft zelf de apps van uitzending gemist bij Samsung hebben ze alleen maar kinderlijke apps
logies voor de brak ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
MY00 schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:10:
[...]

1699 is een leuke prijs maar zeer zeker geen erg scherpe prijs hoor. Zijn er genoeg voor minder verkocht.
Op internet staat 'ie voor minimaal €1929 en dan beweer jij met droge ogen dat ruim €200 goedkoper geen 'scherpe prijs' is? Ik sta soms echt versteld van de mensen in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
checkdiz schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:24:
En op welke manier draagt deze onleesbare post bij aan dit topic? Don't do drugs my friend..

[...]
Hahaha. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ruime twee weken in het bezit van een 40D6530 via de Saturn en wat mij betreft niks dan lof voor dit toestel, mijn opstelling :
Humax 5050C -> HDMI naar Samsung
Humax 5050C -> geluid optisch naar BOSE
ACRyan -> HDMI naar Samsung
AC Ryan -> Digital geluid naar BOSE

Dit alles icm een Logitech Harmony one omdat je anders wel veel AB's hebt liggen, ook deze werkt ook perfect met de Samsung, verkeerde topic maar die Harmony One is echt top!

-Clouding/Bleeding ? echt mijn best gedaan om te zien maar kan het niet vinden :-) nu staat mij tv redelijk dicht bij het raam en in het licht zal je dit minder snel zien.
-WiFi werkt makkelijk en stabiel, heb idee dat apps na laatste update ook sneller laden
- Beeldinstellingen van HDtvtest.co.uk , wellicht al gepost maar ik kon ze niet vinden
(in openingspost zetten?):http://www.facebook.com/photo.php?fbid=231709696873413&set=a.231709686873414.64822.110909255620125&type=1&ref=nf

3D bevalt ook goed, heb de goedkoopste bril en geprobeerd met Explore 3D app en 3D SBS film via de ACRyan. Tot nu toe zonder haperingen of gekke blokjes in beeld.

Garantie
- Samsung verkoopt geen extra garantie, heb nog twee weken om te beslissen of ik de xtra garantie van Saturn koop, kost ruim EUR 100 maar dan ook verzekerd tegen vallen etc..
iemand ervaringen met een claim bij Saturn?

-Actie Qwerty remote
op de 3e september de spullen ingestuurd, nog geen reactie via mail/post, iemand al wel reactie van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360Degreez

360Degreez

Typisch weer dit...

MY00 schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:18:
[...]

Ik neem aan dat je overdag gekeken hebt? Indien dit zo is is het vrij normaal dat je de knippering ziet. Het daglicht is ism de bril de oorzaak hiervan. Als je het donder maakt in de kamer of je wacht tot donker is buiten zou je hier geen last meer van mogen hebben.

[...]

Heb je het juiste netwerk ID ingevuld en erna de frequentie?
Ik heb overdag en 's avonds gekeken, en zonder omgevingslicht is het inderdaad een stuk minder, maar ik zie de TV zelf nog steeds knipperen. Ik ben overigens licht kleurenblind en het is bekend dat je dan iets "sneller" ziet dan een doorsnee niet-kleurenblind persoon. Ik zie ook plasma's en conventionele televisies knipperen. Anyway, brilletje gaat dus in de la :-)

Netwerk ID en Frquentie heb ik overgenomen van de settop box en hij vind alle kanalen prima. Ik vermoed dat voor de ongecodeerde kanalen een andere instelling vereist is. Mijn andere televisies hebben er echter geen probleem mee alleen kan ik in die TV's nergens de Frquentie, ID en symbol rate vinden.

Ik het gapende gat in mijn budget weer is aangevuld ga ik wel kijken voor zo'n CAM gevalletje voor achter op de televisie.

Een ander probleem is dat ik bij elke film die ik via het netwerk kijk handmatig de audio modus op Dolby Surround of DTS moet zetten. Dat haalt hij niet zelf uit het MKV of AVI bestand. Heel irritant omdat je hiervoor eerst door zes menuschermen moet. Tijd voor een update van Samsung ;-)

Ook moet je externe bronnen met surround nog steeds via coax of optisch aansluiten op je versterker. Je TV geeft dit niet door via de optische aansluiting. Deze doet alleen stereo geluid (behalve bij streaming media).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:39

n00bs

Het is weer Zomer!

360Degreez schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:15:
[...]

Ik heb overdag en 's avonds gekeken, en zonder omgevingslicht is het inderdaad een stuk minder, maar ik zie de TV zelf nog steeds knipperen. Ik ben overigens licht kleurenblind en het is bekend dat je dan iets "sneller" ziet dan een doorsnee niet-kleurenblind persoon. Ik zie ook plasma's en conventionele televisies knipperen. Anyway, brilletje gaat dus in de la :-)
Ik ben niet kleurenblind, maar wordt knettergek van Plasma TV's... knipperen als een idioot. Bij een LCD nog nooit waargenomen (wel soms bij hoogfrequente lampen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic gaat vooral over de duurdere modellen van Samsung en dan de 40"+, toch klop ik even aan voor wat advies.

Ik ben niet een heel fervent tv kijker en heb momenteel nog een oude beeldbuis staan. Kijk amper tv maar wel veel dvd's.

Eindelijk heb ik het besluit genomen om maar eens wat nieuws aan te gaan schaffen. De twijfel is er tussen de Samsung D5000 voor weinig (E 415,-) en de Samsung D6500 voor iets meer (E 615,-) beide in 32" want dat is groot genoeg en meer past ook simpelweg niet door een schuine wand. Natuurlijk is een later model altijd beter, maar krijg ik genoeg waar voor mijn geld voor de 1/3 extra?
Verschillen die ik zie tussen de twee modellen zijn: Smart TV (leuk), 3D (wat moet je ermee) en 100hz naar 200hz.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Iets meer? Dat is 50% meer. Ik zou gaan voor die D5000 als Tv niet jouw prioriteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interactive538
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-05-2023
breins schreef op maandag 19 september 2011 @ 00:27:
logies voor de brak ding
Jij hebt je punt wel een keer gemaakt nu, vervuil dit topic aub niet meer door telkens weer je negativiteit te uiten, dat weten we nu wel een keer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:35:
Dit topic gaat vooral over de duurdere modellen van Samsung en dan de 40"+, toch klop ik even aan voor wat advies.

Ik ben niet een heel fervent tv kijker en heb momenteel nog een oude beeldbuis staan. Kijk amper tv maar wel veel dvd's.

Eindelijk heb ik het besluit genomen om maar eens wat nieuws aan te gaan schaffen. De twijfel is er tussen de Samsung D5000 voor weinig (E 415,-) en de Samsung D6500 voor iets meer (E 615,-) beide in 32" want dat is groot genoeg en meer past ook simpelweg niet door een schuine wand. Natuurlijk is een later model altijd beter, maar krijg ik genoeg waar voor mijn geld voor de 1/3 extra?
Verschillen die ik zie tussen de twee modellen zijn: Smart TV (leuk), 3D (wat moet je ermee) en 100hz naar 200hz.

Tips?
SmartTV is leuk voor even maar daarna gebruik je het eigenlijk niet meer.
De D6500 zou mooier beeld moeten geven (zal je nooit merken bij een 32 inch) want dit geld meestal vanaf de grotere modellen 40'' +
De 5000 moet bedraad op internet (voor updates) en de D6500 heeft Wireless.

Beneden staat bij ons een 5000, boven hangt een 5000 op de slaapkamer en mijn vriendin haar ouders hebben ook net een 5000 gekocht, allemaal 40 inch en ter volle tevredenheid.
Dus je kunt gewoon de 32 inch 5000 kopen als je de extra frutsels niet belangerijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:10:
[...]

SmartTV is leuk voor even maar daarna gebruik je het eigenlijk niet meer.
De D6500 zou mooier beeld moeten geven (zal je nooit merken bij een 32 inch) want dit geld meestal vanaf de grotere modellen 40'' +
De 5000 moet bedraad op internet (voor updates) en de D6500 heeft Wireless.

Beneden staat bij ons een 5000, boven hangt een 5000 op de slaapkamer en mijn vriendin haar ouders hebben ook net een 5000 gekocht, allemaal 40 inch en ter volle tevredenheid.
Dus je kunt gewoon de 32 inch 5000 kopen als je de extra frutsels niet belangerijk vind.
Ok, dus als ik het goed begrijp zijn de extra frutsels van de 6500, wireless ipv met een kabeltje (groot voordeel voor mij want kabel gaat niet lukken ivm afstand naar het modem), beetje youtube en dat soort dingen, 3D mogelijkheden en dat ik m'n telefoon als afstandsbediening kan gebruiken (met toetsenbord dus).
Dan heb je nog de mogelijkheid een HD in te pluggen om op te nemen, werkt dat goed? En zit dat ook op de D5000?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:17:
[...]

Ok, dus als ik het goed begrijp zijn de extra frutsels van de 6500, wireless ipv met een kabeltje (groot voordeel voor mij want kabel gaat niet lukken ivm afstand naar het modem), beetje youtube en dat soort dingen, 3D mogelijkheden en dat ik m'n telefoon als afstandsbediening kan gebruiken (met toetsenbord dus).
Dan heb je nog de mogelijkheid een HD in te pluggen om op te nemen, werkt dat goed? En zit dat ook op de D5000?
http://www.hdtvnieuws.nl/...-ue32d6500-lcd-3d-led-tv/

http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/samsung-ue32d5000-lcd-led-tv/

Hier kun je ze perfect vergelijken, die site is echt een aanrader! ook voor andere merken van TV's en andere electronica.

Bij de D5000 kun je er dus geen harddisk aan hangen om op te nemen / pauzeren etc.
Bij de D6500 wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:03:-Actie Qwerty remote
op de 3e september de spullen ingestuurd, nog geen reactie via mail/post, iemand al wel reactie van Samsung?
Heb mijn Tv op 1-09 gekocht paar dagen later de spullen opgestuurd en afgelopen zaterdag de AB ontvangen.
Stuur anders even een tweet naar samsung_NL hierop werd snel gereageerd en kreeg de AB de dag erop geleverd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een leuk nieuwtje voor de mensen met de Samsung 3D tv's.

http://www.3dtvnieuws.nl/3dtv/samsung-komt-met-youtube-3d/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Hahn schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:28:
[...]
Op internet staat 'ie voor minimaal €1929 en dan beweer jij met droge ogen dat ruim €200 goedkoper geen 'scherpe prijs' is? Ik sta soms echt versteld van de mensen in dit topic...
Zijn reeds meldingen geweest dat men de TV al gekocht heeft voor 1575 en al genoeg voor 1599.
Vandaar mijn reactie.

Samsung houd pricewatch goed onder controle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:03:
[...]

http://www.hdtvnieuws.nl/...-ue32d6500-lcd-3d-led-tv/

http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/samsung-ue32d5000-lcd-led-tv/

Hier kun je ze perfect vergelijken, die site is echt een aanrader! ook voor andere merken van TV's en andere electronica.

Bij de D5000 kun je er dus geen harddisk aan hangen om op te nemen / pauzeren etc.
Bij de D6500 wel.
Thanks, dat werkt idd goed. Wat is: "Time shift ready" trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:16:
[...]

Thanks, dat werkt idd goed. Wat is: "Time shift ready" trouwens?
Dat als je er een harddisk aan hangt je kan pauzeren / terug - vooruit spoelen / opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
.. te laat _/-\o_ (opnemen heeft niks met timeshift te maken)

[ Voor 138% gewijzigd door GerCor op 19-09-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk de cashback ontvangen! ik had gewoon via twitter een berichtje gestuurd en ze gingen gelijk aan de slag en was binnen 2 dagen afgehandeld en nu staat het er op!

Dus wat ik nu voor de Samsung UE46D8000 heb betaald is:

- 2099,00 (Met korting van de webshop) = 1799,00
- Smartpack (3d Brillen + Moviemax) verkocht voor 100 euro
- 150 euro cashback.

= In totaal: 1549,00€
Al met al nog steeds een zéér goede prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:16:
[...]

Dat als je er een harddisk aan hangt je kan pauzeren / terug - vooruit spoelen / opnemen.
Ah, da's wel handig zeg. Ik dacht overigens dat dat "Personal Video Recorder" zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:19:
[...]

Ah, da's wel handig zeg. Ik dacht overigens dat dat "Personal Video Recorder" zou zijn.
Sorry foutje, Timeshift is pauzeren etc, Personal Video Recorder = inderdaad opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
[...]

Dat is dus opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:20:
[...]
Sorry foutje, Timeshift is pauzeren etc, Personal Video Recorder = inderdaad opnemen.
Helemaal duidelijk. Toch een moeilijke keuze. Of ik koop een tv, of ik leg 200 euro extra neer voor bijna dezelfde met een paar handige extra opties.
Ik kan toch wel een HD of USB-stick aan de D5000 hangen om films/series te kijken die daar op staan? En wat voor bestandsformaten kan hij dan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:52:
[...]

Helemaal duidelijk. Toch een moeilijke keuze. Of ik koop een tv, of ik leg 200 euro extra neer voor bijna dezelfde met een paar handige extra opties.
Ik kan toch wel een HD of USB-stick aan de D5000 hangen om films/series te kijken die daar op staan? En wat voor bestandsformaten kan hij dan afspelen?
Er zit toch wel een heel degelijk verschil tussen de D5000 en de D6500.

Je kunt er wel een harddisk aanhangen, op papier moet het bijna alle formaten af kunnen spelen
Maar ik vind het voor mij echt verre van optimaal dus ik heb gewoon een AC Ryan er tussen
Die speelt alles veel makkelijker en overzichtelijker af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MY00 schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:10:
[...]

Vertel ... vertel ... vertel eens ???
Vandaag eindelijk de cashback ontvangen! ik had gewoon via twitter een berichtje gestuurd en ze gingen gelijk aan de slag en was binnen 2 dagen afgehandeld en nu staat het er op!

Dus wat ik nu voor de Samsung UE46D8000 heb betaald is:

- 2099,00 (Met korting van de webshop) = 1799,00
- Smartpack (3d Brillen + Moviemax) verkocht voor 100 euro
- 150 euro cashback.

= In totaal: 1549,00€
Al met al nog steeds een zéér goede prijs!
Zo doe je het leuk, das bijna de prijs die ik uit wil geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:21:
[...]

Er zit toch wel een heel degelijk verschil tussen de D5000 en de D6500.

Je kunt er wel een harddisk aanhangen, op papier moet het bijna alle formaten af kunnen spelen
Maar ik vind het voor mij echt verre van optimaal dus ik heb gewoon een AC Ryan er tussen
Die speelt alles veel makkelijker en overzichtelijker af.
Maar goed, als ik die bij een D5000 moet kopen ben ik qua prijs al halverwegen naar de D6500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:02:
[...]

Maar goed, als ik die bij een D5000 moet kopen ben ik qua prijs al halverwegen naar de D6500.
De mediaplayers zijn voor de Samsung Tv's allemaal hetzelde. Bij die D6500 zou je ook een NAS of streamer er bij moeten kopen. Wil je content op een HDD zetten en dat bekijken op een D5000 of een D6500, dan zit er qua afspeelmogelijkheden m.b.t. formaten geen verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen melden welke build-in wifi standaard de UE32D6500 ondersteund? Ik lees namelijk verschillende standaarden op verschillende webshops en in de technische handleiding staat dit niet uitdrukkelijk vermeld.

Is het nu b, g en/of n?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:34:
Zou iemand mij kunnen melden welke build-in wifi standaard de UE32D6500 ondersteund? Ik lees namelijk verschillende standaarden op verschillende webshops en in de technische handleiding staat dit niet uitdrukkelijk vermeld.

Is het nu b, g en/of n?
Alvast bedankt
tegenwoordig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas geleden mijn nieuwe televisie binnen gekregen en ben blijven haken in dat "your video" systeem. Ik kan nergens een bedrag zien of een optie tot huur/koop. iemand enig idee? Ik kijk mijn films vanaf de HDD maar ben toch benieuwd hoe dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:39

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:02:
[...]

Ik zou gewoon de TV's bij de MM oid bekijken met wat jij er zelf van vindt.
Ik ken beiden modellen, maar vind de 5000 een stuk trager met bewegend beeld dan de 65xx serie. Kijkhoek en kleur lijken ook van de 65xx beter te zijn.

Maar dit blijft wel persoonlijk, een ander merkt die verschillen misschien niet eens op en als je toch voor een klein model gaat, dan zou ik eerder naar de prijs kijken en eventueel over 3-4 jaar weer een ander halen. Kan je je 32" in je slaapkamer ophangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:07:
Ik heb pas geleden mijn nieuwe televisie binnen gekregen en ben blijven haken in dat "your video" systeem. Ik kan nergens een bedrag zien of een optie tot huur/koop. iemand enig idee? Ik kijk mijn films vanaf de HDD maar ben toch benieuwd hoe dit werkt.
Je zit verkeerd te kijken. Your video is puur informatief, bij moviemax kan je huren en kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:34:
[...]

Vertel ... vertel ... vertel eens ???
Bij Sameurope.com betaal je €1610 incl. verzending naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
d8000 speelt via twonky media MKV bestanden niet...... wie weet waarom niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 07-10 15:53
Hebben jullie er ook last van dat de NOS Journaal app het niet meer doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
pacificocean schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:41:
Yep. Ik heb het al doorgegeven aan Samsung WebCare.

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 20-09-2011 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
pacificocean schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:41:
Hij wordt nog steeds automatisch gewist.
Als ik hem opnieuw installeer doet hij het inderdaad niet.
Heb nog geprobeerd via http://tv.nos.nl, maar daar is m'n TV (55D8000) te traag voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Venema
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-10 12:24
Er is een update voor de D6500 serie op de samsungsite
Sorry, ze hebben alleen de datum aangepast file 1013.7 is hetzelfde gebleven.

[ Voor 44% gewijzigd door Peter Venema op 20-09-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Laatst online: 12:01
Heeft iemand toevallig ervaring met CI+ van Caiway i.c.m. de Samsung D6530 toevallig? Caiway "denkt" dat het wel moet werken maar geeft geen garantie, en Samsung reageert tot zover niet op m'n smeekbedes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMb.Blade
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05-2024
bluemind schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:05:
d8000 speelt via twonky media MKV bestanden niet...... wie weet waarom niet...
Bij Twonky Config moet je Netwerk Spelers jouw TV op 'Samsung TV' zetten ;-)

heb zelf een D8000 en die speelt de ondertiteling van MKV niet. Zowel embedded als losse .srt doen het niet. Iemand dit wel aan de praat?

Gebruik ook een NAS met Twonky (laatste versie).
Pagina: 1 ... 49 ... 99 Laatste