Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ breins

http://tweakers.net/produ...0D6500 review door breins

Afbeeldingslocatie: http://eis.ac/images/awards/42.jpg?1315847004

European Best Buy TV 2011-2012 - Samsung UE40D6500

De Samsung UE40D6500 biedt in dit messcherpe prijssegment de beste functies, de hoogste kwaliteit en het mooiste design. De Edge LED-TV heeft 3D en DLNA-connectiviteit aan boord, en beschikt ook over een ingebouwde WLAN-module. Smart TV-functies geven toegang tot die fascinerende wereld van online entertainment en handige toepassingen als Skype en diensten van sociale netwerken. De beeldkwaliteit is erg goed in zowel 2D als 3D. Dankzij de LED-technologie is de televisie slank en verbruikt hij een minimum aan energie: erg belangrijk voor de ecologisch bewuste consument. Ook leuk is de mogelijkheid om Apple- en Android- smartphones te gebruiken als afstandsbediening. Ingebouwde DVB-T-, DVB-C- en DVB-S-tuners maken een extra set top box overbodig.

http://www.eisa.eu/award/...est-buy-tv-2011-2012.html

i rest my case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Leuk vrouwtje, maar ze noemt de tv op 0:33 een UE40D7500. Volgens mij bestaat die niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reiben schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:27:
[...]

Leuk vrouwtje, maar ze noemt de tv op 0:33 een UE40D7500. Volgens mij bestaat die niet :)
daarom is ze model geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ja dat is waar, maar modellen horen niet te praten dus hier is wat mis gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:59:
Ik heb de 40d8000 nu twee maanden en ik ben erg tevreden over het beeld en de mogelijkheden van deze tv.
Ik heb gecalibreerd op basis van deze post op avforums.

Het digitale beeld is heel mooi, maar hd is echt super!
Een minpuntje is misschien de neiging tot clouding, dat viel me in het begin wel op. Je ziet het vooral bij zwart stilstaand beeld. Na calibratie is het minimaal en bij normaal gebruik voor mij een non-issue.
Als ik het beeld vergelijk met de tv van de ouwe, een Phillips 9705 (dat is een full led), vind ik het beeld van de samsung er toch net iets strakker/mooier uitzien, zeker met zwaar bewegend beeld *O*

Ik zap met de cli+ van UPC en dat gaat redelijk vlot. Bij het aanzetten van de tv duurt het wel even voor er signaal doorkomt.
Het ordenen van de kanalen moet wel met een rare omweg :? [conspiracy]ik vermoed ivm "certificering" voor/door UPC/ziggo, die lijken een of ander belang bij een bepaalde kanaal volgorde hebben :X [/conspiracy]
Belangrijkste is dat het beeld gewoon goed is O+
Hoe kun je nu een led tv calibreren op basis van de calibratie van een plasma 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:42:
[...]

Hoe kun je nu een led tv calibreren op basis van de calibratie van een plasma 8)7
Niet en bovendien is dat ook nog afhankelijk van de specifieke situatie, licht omstandigheden, exacte scherm (ook in dezelfde serie kunnen afwijkingen zitten).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkdiz
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
superpolm schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 22:09:
Mijn internetbrowser doet het niet meer na de update.
mijnes ook niet :(

in fact, geen enkele netwerk applicatie functioneerd meer...

nog meer mensen met dit probleem?
(EU40D8000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-10 13:53
checkdiz schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:07:
[...]

(EU40D8000)
Als iets bij mijn Tv niet meer functioneert ga ik altijd resetten.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

checkdiz schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:07:
[...]

(EU40D8000)
ooit 1x een update via usb gedaan ivm de qwerty AB, voor de rest altijd op aangeven TV, nog geen problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breins schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:29:
[...]

ik heb het het al een gepost een jpg van de 8000 , En wat ik zeg klop over 7000 en 8000, Maar
hier heb ik het wel over de 55" dus niet over een wc tv die jij bezit
Heb een 46 inch op de slaapkamer uhh dus zit er vrij dicht op en weet heus wel wat kwaliteit is, en die foto die je had gepost was fake, maar je bent wel heel volwassen voor een vent van 78 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:08:
@ breins

[afbeelding]

De Samsung UE40D6500 biedt in dit messcherpe prijssegment de beste functies, de hoogste kwaliteit en het mooiste design. De Edge LED-TV heeft 3D en DLNA-connectiviteit aan boord, en beschikt ook over een ingebouwde WLAN-module. Smart TV-functies geven toegang tot die fascinerende wereld van online entertainment en handige toepassingen als Skype en diensten van sociale netwerken. De beeldkwaliteit is erg goed in zowel 2D als 3D. Dankzij de LED-technologie is de televisie slank en verbruikt hij een minimum aan energie: erg belangrijk voor de ecologisch bewuste consument. Ook leuk is de mogelijkheid om Apple- en Android- smartphones te gebruiken als afstandsbediening. Ingebouwde DVB-T-, DVB-C- en DVB-S-tuners maken een extra set top box overbodig.

i rest my case
Thx jooptelevisie, Hij heeft het hier nooit gehad over dat hij een D6500 had, enkel een D7000 en daarna omgeruilt voor een D8000 en dan een D6500 zo slecht beoordelen, bij het AC Ryan forum zei die eerst wat een top apparaat hoef nooit meer iets anders en daarna was het 1 van de slechtste apparaten en ging die in andere topics posten dat niemand een AC Ryan moest kopen omdat het een kut apparaat is. en die vent is nog wel 78 jaar oud hahahaha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey-W
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-07 19:26
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:42:
[...]
Men heeft de instellingen overgenomen van een gekalibreerde 55D7000....... en dat is géén plasma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey-W schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:33:
[...]

Men heeft de instellingen overgenomen van een gekalibreerde 55D7000....... en dat is géén plasma ;)
Altijd gedacht dat de grotere schermen plasma waren, maar je hebt gelijk. Zal de instellingen ook eens overnemen, hoewel ik nog wel het idee heb dat de 55 inch een heel ander panel kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Reiben schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:27:
[...]

En daarnaast is het ook niet de UE40D6500. Zo te zien, omdat-ie wit is, is het de UE40D6510 of UE46D6510.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:21:
[...]

Heb een 46 inch op de slaapkamer uhh dus zit er vrij dicht op en weet heus wel wat kwaliteit is, en die foto die je had gepost was fake, maar je bent wel heel volwassen voor een vent van 78 8)7
Snap niet zo goed dat iedereen zo blijft reageren op Breins. Gewoon geen aandacht aan schenken. Dan houdt het vanzelf op.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:26
Reiben schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:35:
Ja dat is waar, maar modellen horen niet te praten dus hier is wat mis gegaan.
lol....

Mag wel even he....ff tussendoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 maandjes de 6530, zéér over te spreken. Ook al heb ik hem niet voor de 3D gekocht (maar voor het ramscherpe beeld!) vind ik het tóch jammer dat er zo weinig / geen 3D footage staat in bijvoorbeeld de filmapplicatie. Om nou een 3dbd te kopen; ook weer zo duur..
En een nadeel dat je geen webschijven kunt aansluiten; mijn nas is niet te benaderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:24:
Ik heb sinds 2 maandjes de 6530, zéér over te spreken. Ook al heb ik hem niet voor de 3D gekocht (maar voor het ramscherpe beeld!) vind ik het tóch jammer dat er zo weinig / geen 3D footage staat in bijvoorbeeld de filmapplicatie. Om nou een 3dbd te kopen; ook weer zo duur..
En een nadeel dat je geen webschijven kunt aansluiten; mijn nas is niet te benaderen :(
Binnenkort komt YouTube 3D beschikbaar via je Smart Hub (helemaal gratis!). Samsung zal voorlopig de enige zijn die YouTube 3D aanbiedt dus met Samsung zit je nu in ieder geval goed. Met YouTube 3D krijg je in ieder geval wel weer een hoop extra (korte) content. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Laatst online: 23-06-2012
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:25:
[...]

Thx jooptelevisie, Hij heeft het hier nooit gehad over dat hij een D6500 had, enkel een D7000 en daarna omgeruilt voor een D8000 en dan een D6500 zo slecht beoordelen, bij het AC Ryan forum zei die eerst wat een top apparaat hoef nooit meer iets anders en daarna was het 1 van de slechtste apparaten en ging die in andere topics posten dat niemand een AC Ryan moest kopen omdat het een kut apparaat is. en die vent is nog wel 78 jaar oud hahahaha 8)7
goed lezen dat gaat over de originelen FW van ac rayan maar niet over de media8 alternatieve FW dus niet verdraaien
en je heb volkomen gelijk met de fabriek FW is ac-rayan een kut product en vele zijn dit met mijn eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:21:
[...]

fake??? kijk eens goed naar mijn post datum en naar de datum op de foto speciaal voor jou gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
Nosferatu111072 schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:57:
[...]

Snap niet zo goed dat iedereen zo blijft reageren op Breins. Gewoon geen aandacht aan schenken. Dan houdt het vanzelf op.
Ik begrijp jullie ontkennen van clouding niet zo, het instellen van de tv daar krijg je clouding echt niet mee weg
als je dat geloof 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:44
Hahn schreef op maandag 12 september 2011 @ 18:34:
Denk dat de kans klein is, want het zou zomaar kunnen dat de voet van de 46" ook groter is dan die van de 40". Maar als hij die tv sowieso wilt, kan je het altijd proberen, wie weet kan het wel :P
Dan gaan we het inderdaad gewoon maar proberen als hij hem binnen heeft ;)
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:24:
Dat is hier geen probleem (syno 211j).
Heb je wel dlna aanstaan op je nas? De tv ziet namelijk alleen maar die 3 mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Ben sinds dit weekend ook een blije bezitten van een 46D7000. Kom van een 12 jaar oude Philips CRT af, dus dat is een wereld van verschil.

Bij installatie pikte hij initieel mijn Neotion CI+ module voor Ziggo niet. Vond toen ergens een resetcode (mute, 2, 4, 7, exit) waarna hij hem wel pakte. Enige andere probleem dat ik nu heb is dat hij elke keer dat hij in standby is geweest de netwerk instellingen kwijt is.
Ik verbind hem via WPS met mijn router, maar kan ik dus elke keer opnieuw lopen doen. Moet nog eens proberen of het wel goed gaat als ik mijn WPA key invoer, maar daar heb ik me tot nu toe nog niet toe kunnen zetten (rotklus met 64 random karakters). Of ik moet het boekje gewoon nog even lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamera
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:08:
@ breins

[afbeelding]

i rest my case
Tja, DVB-S tuner werkt allen als je geen Ziggo module insteekt! Mijn toestel 2 keer vervangen ivm die probleem, maar nog niet opgelost. 46D6530, 40D7000 en nu 46D7000 heb ik; als ik satellite zenders kijken dan moet ik Ziggo module eruit halen, anders beeld geblokeert.
Goede service van Samsung Nederland !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-10 20:40
frickY schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:15:
Ben sinds dit weekend ook een blije bezitten van een 46D7000. Kom van een 12 jaar oude Philips CRT af, dus dat is een wereld van verschil.

Bij installatie pikte hij initieel mijn Neotion CI+ module voor Ziggo niet. Vond toen ergens een resetcode (mute, 2, 4, 7, exit) waarna hij hem wel pakte. Enige andere probleem dat ik nu heb is dat hij elke keer dat hij in standby is geweest de netwerk instellingen kwijt is.
Ik verbind hem via WPS met mijn router, maar kan ik dus elke keer opnieuw lopen doen. Moet nog eens proberen of het wel goed gaat als ik mijn WPA key invoer, maar daar heb ik me tot nu toe nog niet toe kunnen zetten (rotklus met 64 random karakters). Of ik moet het boekje gewoon nog even lezen.
Heb je de Neotion module nieuwe gekocht bij de TV? Dan zou ik deze retouneren en een SMIT module nemen. Samsung i.s.m. Neotion is vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vorige week mijn 3D Brillen en Moviemax tegoed ontvangen, maar nog steeds geen Cashback na 8 weken, als ik ze verschillende mails stuur (al 2 weken) komt er geen enkele reactie terug, wat kan je nu nog doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Ben dat actieformulier voor de remotes aan het invullen..
Vul het aanmeldformulier online in en print deze uit. Stuur deze samen met de originele streepjescode, serienummer en een kopie van uw aankoopbon
Originele streepjescode? Huh? Op de doos? Op de TV? Iemand?
ben het formulier voor mijn ouders aan het invullen, en als ik het goed begrijp heb ik nog iets fysieks nodig van hun, das balen, want afstand is 65 km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-10 14:39
UltraSub schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:15:

[...]

ben het formulier voor mijn ouders aan het invullen, en als ik het goed begrijp heb ik nog iets fysieks nodig van hun, das balen, want afstand is 65 km.
Bij de TV ging het om de streepjescode op de doos.. dus ik denk dat dat heir ook het geval is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
breins schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:43:
Toch wel erg jammer dat de 55" zo veel clouding heeft
Ik heb een 55d6500 En vrijwel zonder clouding. Ik word wel eens een perfectionist en pietje precies genoemd. Zeer zeer tevreden gebruiker hiero :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:15:

[...]

Op de doos, die moet je er voorzichtig aftrekken, is best stevig dus scheurt niet zo snel maar voorzichtigheid is wel belangerijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
MY00 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:04:
Heb je de Neotion module nieuwe gekocht bij de TV? Dan zou ik deze retouneren en een SMIT module nemen. Samsung i.s.m. Neotion is vragen om problemen.
Ja. In de vorm van een "Startpakket Ziggo".
Ik had al berichten gevonden dat SMIT werd aangeraden voor Samsungs, maar las ook heel veel berichten van mensen met Neotion in recente Samsungs die geen problemen hadden.
TV, beugel, bril en CI+ module komen bij Bol.com vandaan, en die heeft alleen die Neotion's zo blijkt.

Na installatie overigens geen problemen meer. Elke keer dat ik mijn tv aanzet krijg ik wel een melding "Checking CI card" waarna het beeld na een paar seconden verschijnt. Ging er vanuit dat dit normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:34:
[...]
Op de doos, die moet je er voorzichtig aftrekken, is best stevig dus scheurt niet zo snel maar voorzichtigheid is wel belangerijk.
Ik heb de code gewoon uitgeknipt uit de doos en met karton eronder opgestuurd, wilde niet het risico van scheuren nemen. Heb netjes de brillen en moviemax pas ontvangen, dus blijkbaar was dat ook goed :+
frickY schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:14:
[...]
Na installatie overigens geen problemen meer. Elke keer dat ik mijn tv aanzet krijg ik wel een melding "Checking CI card" waarna het beeld na een paar seconden verschijnt. Ging er vanuit dat dit normaal is?
Klopt, bij opstarten zie je hem even authenticeren wat daarna verdwijnt. Is bij mij ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Thanks voor de antwoorden mbt de streepjescode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
UltraSub schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:48:
Thanks voor de antwoorden mbt de streepjescode!
Die krijg je er niet heel af, beetje vochtig maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Reiben schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:53:
[...]

Heb ik gedaan, kreeg ik dit terug:

[...]

Daar weer een mailtje op gestuurd dat er helemaal geen brillen in zaten, en daar hebben ze niet meer op gereageerd. Tja, het is zeker niet netjes van ze, maar ik wilde toch al die oplaadbare brillen ipv die met een losse batterij.
En vandaag kreeg ik onverwacht een pakketje van ze binnen met daarin een SSG-3100GB 3D bril :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
  • Laatst online: 07:52
gisteren een vraag aan samsung gesteld betreffende het niet kunnen afspelen van media content op een ue40d7000 (via een externe hdd).

dit is wat samsung ervan zegt;

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot de aansluiting van uw HDD op uw Samsung UE40D7000.

Het ziet ernaar uit dat de klachten veroorzaakt worden doordat de HDD niet aan de juiste specificaties
voldoet. De HDD dient namelijk de volgende specificaties te hebben:

- USB 2.0;
- Een geheugen van gelijk aan of kleiner dan 1 Terrabyte;
- 5400 touren per minuut;
- Géén eigen voeding.

Indien u nog vragen hebt, kunt u ons Contact Center bereiken op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-
7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen
zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Contact center medewerker.
Samsung Electronics Benelux
T: 0900-samsung/0900-7267864
W: www.samsung.nl

dit zou kunnen kloppen, aangezien mijn gebruikte hdd ongeveer het tegenovergestelde is van wat ze opgeven.
(met voeding, 2 tb)

wellicht dat er meer mensen problemen hebben mbt dit punt... doe er je voordeel mee!

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 16-03-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 15:31
is bij jullie teletekst op NED 1,2 en 3 ook met zo'n groenige achtergrond kleur. Deze verdwijnt na een tijdje wel, maar vind het wel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:44
mvanveluw schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:36:
gisteren een vraag aan samsung gesteld betreffende het niet kunnen afspelen van media content op een ue40d7000 (via een externe hdd).

dit is wat samsung ervan zegt;

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot de aansluiting van uw HDD op uw Samsung UE40D7000.

Het ziet ernaar uit dat de klachten veroorzaakt worden doordat de HDD niet aan de juiste specificaties
voldoet. De HDD dient namelijk de volgende specificaties te hebben:

- USB 2.0;
- Een geheugen van gelijk aan of kleiner dan 1 Terrabyte;
- 5400 touren per minuut;
- Géén eigen voeding.

Indien u nog vragen hebt, kunt u ons Contact Center bereiken op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-
7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen
zijn.

Met vriendelijke groet,

Contact center medewerker.
Samsung Electronics Benelux
T: 0900-samsung/0900-7267864
W: www.samsung.nl

dit zou kunnen kloppen, aangezien mijn gebruikte hdd ongeveer het tegenovergestelde is van wat ze opgeven.
(met voeding, 2 tb)

wellicht dat er meer mensen problemen hebben mbt dit punt... doe er je voordeel mee!
Afspelen van media content als in, een film afspelen vanaf je ext. HDD?

Ik heb dit getest met een MyBook van 500 GB, die dus wel over voeding beschikt en dit werkte gewoon.

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 16-03-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
  • Laatst online: 07:52
ja, dat is wat ik bedoel,
bij mij werkte dit niet of nauwelijks... slechts een enkele film speelde af, maar verreweg het meeste niet.

• JeroenV_
screamhouse schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:50:
is bij jullie teletekst op NED 1,2 en 3 ook met zo'n groenige achtergrond kleur. Deze verdwijnt na een tijdje wel, maar vind het wel irritant
Ja, de kleur van TT verschilt per keer. Soms begint hij netjes zwart, maar na wat pagina's te bladeren verspringt hij plotseling. Soms komt het nette zwarte wel weer terug, soms ook niet.

• MY00
mvanveluw schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:02:
ja, dat is wat ik bedoel,
bij mij werkte dit niet of nauwelijks... slechts een enkele film speelde af, maar verreweg het meeste niet.
Ik heb zelf een HD met externe voeding van 1,5 Tb op de TV aangesloten en dit werkt perfect.
Wel heb ik de HD in 2 partities gedeeld, een deelte voor op te nemen en een ander voor het afspelen van bestanden.

Google eens op "partition open source windows" voor een tooltje en partitioneer de schijf eens.

Verwijderd

Ik heb de laatste update geinstalleerd op mijn 46d8000.
De door mij geinstalleerde apps verdwijnen echter nog steeds ongeveer een dag nadat ik ze heb geinstalleerd!
Hebben jullie dat ook nog? De apps valllen sowieso erg tegen, erg kinderlijk, het lijkt leuk in de advertentie, maar wat heb je er aan? Uitzending gemist zou leuk zijn! (en dat er een betaversie is weet ik maar dat is geen app)

Verwijderd

40d8000
gisteravond was het weer zover -zwak of geen signaal- blokkerig beeld of blijft hangen op de voorgaande zender.

blijft de vraag, bijna altijd goed (zou je denken legt niet aan mijn installatie) en waarom dan ineens wel??

allemaal goede versterkers splitters en F-connectoren en goede coax kabel.
Als ik de Ziggo laat komen om het binnenkomende signaal te meten zul je net zien dat er dan goed beeld is.

heeft ieman nog idee om mogelijke oorzaken uit te sluiten.

• frickY
Storing vanaf andere kabels of electrische apparaten? Stond de magnetron aan? Sloeg de vriezer aan?
Dat soort dingen.

Heb gister de WPA2-key maar eens ingevuld in plaats van via WPS te verbinden, maar nadat de tv op standby is geweest is hij die ook vergeten. Herkent niemand dit probleem?
Wat zou het kunnen zijn? Zit er in de TV een cmos met batterijtje die leeg is?
Alle andere instellingen blijven wel gewoon behouden.

De laatste firmware is al geïnstalleerd.

[ Voor 60% gewijzigd door frickY op 14-09-2011 08:49 ]

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 12:25
MY00 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 07:34:
[...]

Ik heb zelf een HD met externe voeding van 1,5 Tb op de TV aangesloten en dit werkt perfect.
Wel heb ik de HD in 2 partities gedeeld, een deelte voor op te nemen en een ander voor het afspelen van bestanden.

Google eens op "partition open source windows" voor een tooltje en partitioneer de schijf eens.
IK heb ook een 1.5TB HD met eigen voeding aangesloten, een enkele partitie en bomvol met muziek, movies en fotos... Geen probleem behalve dan dat de DLNA server van de TV op een gegeven moment 'vol' zit, bepaalde bestanden en mappen kan ik niet ingaan....

• Mauridia
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 14:29

Mauridia

Spotify Artist: Tjodh

frickY schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:47:
...KNIP

Heb gister de WPA2-key maar eens ingevuld in plaats van via WPS te verbinden, maar nadat de tv op standby is geweest is hij die ook vergeten. Herkent niemand dit probleem?
Wat zou het kunnen zijn? Zit er in de TV een cmos met batterijtje die leeg is?
Alle andere instellingen blijven wel gewoon behouden.

De laatste firmware is al geïnstalleerd.
Bij mij hielp het om de netwerkinstellingen handmatig in te voeren!
IP Modus handmatig, IP-adres, subnet, gateway, dns etc...

Sindsdien géén problemen meer gehad. :)

Beam this message up, Scottie!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Mijn teletext wordt soms zelfs blauw haha, de apps doen t niet altijd, worden verwijdert, Canal Digitaal zenders die gecodeerd zijn zijn soms onkijkbaar, door een CI fout of iets dergelijks; minuten wachten of de TV uitzetten helpt dan, netwerkfouten... 8)7

Gulfstream G650

• GerCor
Samsung is momenteel bezig nieuwe servers te installeren m.b.t. SmartHUB. Dit i.v.m. de enorme vraag naar de Tv's. Netwerkstoring is daarvan het gevolg maar, volgens Samsung, tijdelijk.

Dat mag je ook wel hopen natuurlijk, maar voorlopig kunnen er netwerkstoringen optreden.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• frickY
Mauridia schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:20:
Ohja, goede tip! Ga dit vanavond proberen.

Als ik wat gewent ben aan het toestel maar eens kijken of ik wat apps kan ontwikkelen. Zag dat we het momenteel sowieso nog zonder uitzending gemist moeten doen. En een twitter-ticker lijkt me ook handiger dan de ingebouwde 'Social'.

• Kamera
Na de twee Neotion module heb ik Conax module met KPN Digitenne signal geprobeerd. Deze keer satellite tuner werkt zonder probleem, niet meer vastlopende beeld. Snel Smith module besteld. Ik ben benieuwd.

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:36

MARTIJN_

<<---^|^--->>

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:30:
Ik heb de laatste update geinstalleerd op mijn 46d8000.
De door mij geinstalleerde apps verdwijnen echter nog steeds ongeveer een dag nadat ik ze heb geinstalleerd!
Hebben jullie dat ook nog? De apps valllen sowieso erg tegen, erg kinderlijk, het lijkt leuk in de advertentie, maar wat heb je er aan? Uitzending gemist zou leuk zijn! (en dat er een betaversie is weet ik maar dat is geen app)
Bij een update worden dan je beeld instelling ook gereset?
Ik heb een 32D6530 en er is een update beschikbaar, maar moet ik daarna mijn tv weer kalibreren?

PGEQRZEM

Verwijderd

MY00 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:04:
[...]

Klopt! Heb mijn Neotion ook vervangen voor een Smit en de t.v. heeft geen last meer van wegvallend beeld e.d.!

• GerCor
MARTIJN_ schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:53:
[...]

Bij een update worden dan je beeld instelling ook gereset?
Ik heb een 32D6530 en er is een update beschikbaar, maar moet ik daarna mijn tv weer kalibreren?
Nee. Wel als er straks een upgrade is die met een 2 begint.

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 14-09-2011 19:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:13:
Heb vorige week mijn 3D Brillen en Moviemax tegoed ontvangen, maar nog steeds geen Cashback na 8 weken, als ik ze verschillende mails stuur (al 2 weken) komt er geen enkele reactie terug, wat kan je nu nog doen? 8)7
Ik heb deze week ook eens gemaild met hoe/wat over de Smart Pack Actie (heb na 6 weken ook nog geen brillen en zelfs geen bevestiging gehad) en kreeg netjes de volgende dag dit bericht terug:

Dank u voor uw email met betrekking tot de Smart Pack Actie.
Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.
Daar we enige vertraging in de afhandeling van de Smart Pack Actie ervaren, kan het inderdaad dat u een deel of nog geen Smart Pack Actie ontvangen heeft. Ik kan u mededelen dat wij deze week een nieuwe bestelling brillen binnen krijgen. Wij zullen er alles aan doen om uw gegevens zo goed en spoedig mogelijk te verwerken en uw producten te verzenden. Indien nog vragen heeft willen wij u verzoeken om nogmaals een email te sturen, of om telefonisch contact op te nemen met ons Contact Center.
Het Contact Center kunt u bereiken op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864).
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Contact Center Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.

Ze hebben het ´gewoon´ druk, snap ik ook wel met zo´n actie, dat wil toch iedereen ;)

• Brynnie
  • Niet online
Heeft iemand van jullie ook problemen met steeds wegvallende netwerkverbinding? Dit gebeurt zowel bij bedrade verbinding als bij wifi. Op die ogenblikken hebben andere bedrade toestellen (Apple tv 2) of wifi (iPad) wel probleemloze verbindingen. Het probleem situeert zich dus niet bij het netwerk, maar bij de tv...

Ik heb de 46d8000.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:32:
[...]

Ik heb deze week ook eens gemaild met hoe/wat over de Smart Pack Actie (heb na 6 weken ook nog geen brillen en zelfs geen bevestiging gehad) en kreeg netjes de volgende dag dit bericht terug:

Dank u voor uw email met betrekking tot de Smart Pack Actie.
Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.
Daar we enige vertraging in de afhandeling van de Smart Pack Actie ervaren, kan het inderdaad dat u een deel of nog geen Smart Pack Actie ontvangen heeft. Ik kan u mededelen dat wij deze week een nieuwe bestelling brillen binnen krijgen. Wij zullen er alles aan doen om uw gegevens zo goed en spoedig mogelijk te verwerken en uw producten te verzenden. Indien nog vragen heeft willen wij u verzoeken om nogmaals een email te sturen, of om telefonisch contact op te nemen met ons Contact Center.
Het Contact Center kunt u bereiken op het nummer 0900 – SAMSUNG (0900-7267864).
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Contact Center Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.

Ze hebben het ´gewoon´ druk, snap ik ook wel met zo´n actie, dat wil toch iedereen ;)
Dat is gewoon een standaard mailtje dus stelt niks voor maar dat de brillen vertraging oplopen is begrijpelijk
Maar dat geld niet voor de cash back dan moeten ze niet beloven binnen 4 weken, heb inmiddels
Via het twitter account van mn vriendin gereageerd met mijn klacht op samsung nl twitter
En werd gelijk gemailt en heb zeer goed contact gehad en werd steeds super snel terug gemailt.
Zij vond het ook belachelijk en zit er nu flink achteraan voor me, dus dat kunnen de andere mensen ook proberen.

• Kamera
Mijn probleem opgelost. Voor deze probleem Samsung NL kon niet helpen. Omdat ze hebben nooit dit soort klachten gehoord. Tja, sorry maar ik wil naast mijn kabel signaal wil ik ook FTA satellite signaal ook gebruiken.

Ik wil graag hier duidelijk opschrijven:

Met Neotion module standaard Ziggo kanalen gebruik ik. Bij de kabel alles prima. Ik gebruik ook FTA satelliet signalen. Installatie ging zonder probleem. Alle FTA zenders goed gevonden. Maar als ik satelliet zenders kijk en kanaal zap dan beeld+geluid geblokkeerd. Ik moest module eruit halen of tv uit en aan zetten.

Door deze probleem verkoper heeft 3 keer ( verschillende model ) mijn televisie vervangen. Eerste had ik UE46D6530, daarna heb ik UE40D7000 en laatste keer UE46D7000 gekregen (natuurlijk met bijbetaling). Hier wil ik aan Bestekeus een grote bedankt zeggen.

En twee verschillende versie Neotion module geprobeerd, probleem wordt niet opgelost. Dan heb ik een Conax module met zijn KPN smartcard van buurman geleend en getest. Met Conax module bij de satelliet ging prima.

Uiteindelijk een Smit module besteld, vanavond binnengekregen. Snel langdurige test uitgevoerd met satelliet zenders, alles werkt naar behoren. En heb ik ook gemerkt dat bij de Ziggo kanalen gaat nog sneller.

Dus, Samsung LCD samen met Smit module werkt optimaal.

Samsung NL, ik denk dat die verhaal jullie niet missen. Ik moest zoveel geld betalen voor 0900 nummers om te mijn probleem uitleggen!

Verwijderd

MARTIJN_ schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:53:
[...]Bij een update worden dan je beeld instelling ook gereset?
Natuurlijk heb je toch alle instellingen die je veranderde/aanpaste op papier staan. Meestal bij een firmwareupgrade krijg je een reset van alle instellingen, gebeurt dit, is het een kleintje van dit lijstje af te lopen en je TV opnieuw af te stellen. Heb je tijd, kan je dan eventueel nakijken of de afstelling nog klopt.

• MY00
Brynnie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:43:
Heeft iemand van jullie ook problemen met steeds wegvallende netwerkverbinding? Dit gebeurt zowel bij bedrade verbinding als bij wifi. Op die ogenblikken hebben andere bedrade toestellen (Apple tv 2) of wifi (iPad) wel probleemloze verbindingen. Het probleem situeert zich dus niet bij het netwerk, maar bij de tv...

Ik heb de 46d8000.
Er zijn al eerder posts geweest die dit probleem aankaarten. Heb ook wel eens dat ik geen contact kan maken, maar 10 seconden later lukt het dan wel. Blijkbaar hebben ze te veel TV's verkocht en dan kunnen hun servers niet aan. 8)7

• frickY
Mauridia schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:20:
Helaas, dat werkt ook niet.

Laatste mogelijkheid is dat het aan mijn WPS2 sleutel ligt. Mijn Wii pikt die ook niet.
Ik heb 63 willekeurige karakters, in de trant van LWE}{02*[q|z.. ook een heel plezier om met de afstandsbediening in te voeren :)
Alleen het verschil is dat mijn Wii in het geheel niet kon verbinden, en mijn TV het prima doet tot de volgende standby. Ik denk dat hij hem niet goed opslaat in zijn geheugen, oid.

Bij de Wii heb ik dit opgelost door in plaats van de pre-shared key de hexadecimale key in te vullen. Vanavond even proberen of dit bji mijn tv ook helpt

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:10

13art

Moderator Mobile
Gewoon even nieuwsgierig hoor maar waarom in hemelsnaam zoveel karakters?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• checkdiz
  • Niet online
MY00 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 07:34:
[...]

Op mijn D8000 staat een popcornhour aangesloten, met een 2TB HDD. Er staat al 0.5TB aan content op.

Zou ik alsnog deze harde schijf op kunnen delen, zodat ik een gedeelte van die HDD gebruik voor tv opnames?

• frickY
l3art schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:28:
Gewoon even nieuwsgierig hoor maar waarom in hemelsnaam zoveel karakters?
Obsessieve paranoïa :)
Dat ding is automatisch gegenereerd en bied, in tegenstelling tot kortere passphrases, de maximale WPA2 encryptie. Dus vooral omdat het kan -- of eigenlijk -- zou moeten werken.

Maar mocht ik met dat tooltje ook geen succes hebben dan wordt het tijd hem te veranderen in iets dat wel werkt met mijn tv.

Verwijderd

Bij Pixmania.be staat Samsung UE40D6500ZF 3D LED Smart TV voor mooi prijsje. Waarvoor staat die ZF?
Bij redcoon.be is er ook een groot verschil in prijs tussen NL en gewone versie voor de D65xx modellen.

Iemand enig idee?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2011 10:40 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 14:39

n00bs

Het is weer Zomer!

frickY schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:38:
[...]

Obsessieve paranoïa :)
Dat ding is automatisch gegenereerd en bied, in tegenstelling tot kortere passphrases, de maximale WPA2 encryptie. Dus vooral omdat het kan -- of eigenlijk -- zou moeten werken.

Maar mocht ik met dat tooltje ook geen succes hebben dan wordt het tijd hem te veranderen in iets dat wel werkt met mijn tv.
Nog veiliger is je netwerk volledig down te gooien (vooral WiFi) op momenten dat je er toch niet bent. Scheelt ook nog eens geld ;)

• sebastiaan1973
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:39:
Bij Pixmania.be staat Samsung UE40D6500ZF 3D LED Smart TV voor mooi prijsje. Waarvoor staat die ZF?
Bij redcoon.be is er ook een groot verschil in prijs tussen NL en gewone versie voor de D65xx modellen.

Iemand enig idee?
Even Samsung gebeld. ZF is een Frans toestel.

Verwijderd

Weet iemand wat het verschil is tussen een
UE46D8000 Art.nr: 2729
http://www.qplaza.nl/arti..._800_Hz_Clear_Motion.html
en een
UE46D8000 Art.nr: 2804
http://www.qplaza.nl/arti...t_2_x_een_3D_Bril_!!.html

En dan heb ik het natuurlijk niet over de brillen, of misschien zit het prijsverschil daar wel in !?
Bij Qplaza !

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2011 13:08 ]

• MY00
checkdiz schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:04:
[...]

Op mijn D8000 staat een popcornhour aangesloten, met een 2TB HDD. Er staat al 0.5TB aan content op.

Zou ik alsnog deze harde schijf op kunnen delen, zodat ik een gedeelte van die HDD gebruik voor tv opnames?
Dit moet kunnen. Heb het op mijn HD ook gedaan. Had gezocht op een opensource partitie tooltje en deze deed het werk binnen de 5 minuten.

• MY00
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:06:
en een

En dan heb ik het natuurlijk niet over de brillen, of misschien zit het prijsverschil daar wel in !?
Bij Qplaza !
Zie niet echt een verschil muv het feit dat de TV met brillen goedkoper is dan die zonder 8)7
Zou anders gewoon even een mail sturen of ff bellen.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:06:
en een

Bij Qplaza !
Het lijkt mij dat ze een prijsverlaging hebben doorgevoerd en als actie 2 3D brillen erbij stoppen, maar daarbij zijn vergeten om het oude prijsartikel eraf te halen. Ik zou even mailen als je zekerheid wilt.

• MY00
Het HbbTV kun je dus blijkbaar gewoon aanzetten, zie http://www.ebay.de/itm/Er...in_77&hash=item35b52bf567

Maar alleen heb je niet deze AB nodig om in het service menu te komen. Er staat hier reeds beschreven hoe je hier in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacewagon
  • Laatst online: 10-10 19:25
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:28:
[...]

Dat is gewoon een standaard mailtje dus stelt niks voor maar dat de brillen vertraging oplopen is begrijpelijk
Maar dat geld niet voor de cash back dan moeten ze niet beloven binnen 4 weken, heb inmiddels
Via het twitter account van mn vriendin gereageerd met mijn klacht op samsung nl twitter
En werd gelijk gemailt en heb zeer goed contact gehad en werd steeds super snel terug gemailt.
Zij vond het ook belachelijk en zit er nu flink achteraan voor me, dus dat kunnen de andere mensen ook proberen.
Ik kreeg een mailtje waarin o.a. dit stond:

Wegens de vele reacties op de Shrek- en SmartPack-actie ondervinden wij enige vertraging in de
afhandeling van deze acties. Het kan het inderdaad dat u een deel of nog producten van de acties ontvangen
heeft. Ik kan u geen indicatie geven over wanneer u iets kunt ontvangen, er wordt hiervoor namelijk naar uw
status gekeken, dit houdt in dat u vanaf de datum van uw aankoop een wachttijd van tien weken heeft, wel kan ik u mededelen dat wij deze week een nieuwe bestelling 3D-brillen binnen krijgen. Wij willen u vragen
om nog even geduld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht alleen maar op 2 brillen sinds 23 juni, ik kreeg op 18 augustus een brief van Samsung dat de aanvraag niet compleet is en dat de aankoopbon er niet bij zou zijn.(zat er wel bij)
Meteen weer alles in een enveloppe gedaan opgestuurd maar tot op heden 0 reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacewagon schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:47:
[...]
Ik kreeg een mailtje waarin o.a. dit stond:

Wegens de vele reacties op de Shrek- en SmartPack-actie ondervinden wij enige vertraging in de
afhandeling van deze acties. Het kan het inderdaad dat u een deel of nog producten van de acties ontvangen
heeft. Ik kan u geen indicatie geven over wanneer u iets kunt ontvangen, er wordt hiervoor namelijk naar uw
status gekeken, dit houdt in dat u vanaf de datum van uw aankoop een wachttijd van tien weken heeft, wel kan ik u mededelen dat wij deze week een nieuwe bestelling 3D-brillen binnen krijgen. Wij willen u vragen
om nog even geduld te hebben.
Ze hebben het iedere keer over een deel, en een nieuwe voorraad brillen maar niet over de 150 euro,
Ik wacht wel dat is het probleem niet maar het is gewoon een beetje vaag, alle mensen kregen eerst hun geld terug en wachtte vervolgens een tijd op hun brillen en hier is t precies andersom maar ook omdat ik korting op de tv had gekregen en dat staat ook op de bon, misschien dat ze daar moeilijk over doen, maar daar heb ik verder geen boodschap aan want dit staat ook niet in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:54:
[...]

Ze hebben het iedere keer over een deel, en een nieuwe voorraad brillen maar niet over de 150 euro,
Ik wacht wel dat is het probleem niet maar het is gewoon een beetje vaag, alle mensen kregen eerst hun geld terug en wachtte vervolgens een tijd op hun brillen en hier is t precies andersom maar ook omdat ik korting op de tv had gekregen en dat staat ook op de bon, misschien dat ze daar moeilijk over doen, maar daar heb ik verder geen boodschap aan want dit staat ook niet in de voorwaarden.
Het maakt Samsung natuurlijk niet uit waar de winkel het product uiteindelijk voor verkoopt. De winkel moet het product bij hun inkopen voor een bepaald bedrag en daar geeft Samsung de cashback op. Wat ik me wel kan indenken dat ze nu aanvragen binnen krijgen van TV's welke geen NL's types zijn.

Zal eens een mail sturen waar mijn AB blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkdiz
  • Niet online
MY00 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:27:
[...]

Dit moet kunnen. Heb het op mijn HD ook gedaan. Had gezocht op een opensource partitie tooltje en deze deed het werk binnen de 5 minuten.
mm dat ga ik dan maar gauw proberen...
als het lukt, heb ik voor niks een 32GB TDK usb stick gekocht over timeshift/opnames..

usb stick werkt trouwens prima, dus als er nog geinteresseerden zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Laatst online: 10:11
Als je opneemt in hoogste kwaliteit, ben je voor een uurtje ongeveer 40GB kwijt aan ruimte op je opslag medium. Een sticky van 32GB is dan wel een beetje aan de kleine kant he..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappie911
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 09:30
Een paar weken geleden toen ik de D6500 net had, de "explore 3d" app getest, dat werkte toen vloeiend.

Nu ik hoop binnenkort toch een keer mijn brillen te ontvangen, heb ik nog eens gekeken, en zag ook dat er

nieuw materiaal in stond, echter het loopt nu echter super langzaam ! :(

Hij moet nu steeds bufferen om de 2 sec, met dezelfde internet aansluiting / situatie.

Ik heb bij mijn weten maar 1 keer geupdate, toen de Tv daar zelf om vroeg.

Hoe werkt deze app bij jullie ?

Als ik dan eindelijk m'n brillen een keer krijg, zou het toch wel leuk zijn als dit zou werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Bij mij hapert dat enorm maar dat kan ook door mijn internetverbinding komen. Ik vind het jammer dat je die filmpjes moet streamen en niet kan downloaden.

Is er trouwens (legaal) 3d materiaal dat je van internet kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De trailer van Shrek deed het in ieder geval prima op mijn d7000.
Reiben schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:03:
Is er trouwens (legaal) 3d materiaal dat je van internet kan downloaden?
Youtube heeft het een en ander;
YouTube: Kanaal van 3D - YouTube.
Geen idee of dat zo op je toestel werkt, of nog op de nieuwe app moet wachten.

[ Voor 86% gewijzigd door frickY op 16-09-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkdiz
  • Niet online
Bartje-bart schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 12:54:
Als je opneemt in hoogste kwaliteit, ben je voor een uurtje ongeveer 40GB kwijt aan ruimte op je opslag medium. Een sticky van 32GB is dan wel een beetje aan de kleine kant he..;)
nee joh! Toch geen 40GB?? Of ik ben in de war.. ik heb volgens mij in de hoogste kwaliteit opgenomen en was 15 gb kwijt voor een uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
checkdiz schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:21:
[...]nee joh! Toch geen 40GB?? Of ik ben in de war.. ik heb volgens mij in de hoogste kwaliteit opgenomen en was 15 gb kwijt voor een uur..
1080P opnemen is ongeveer 4 GB bij per 15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
MY00 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:24:
[...]Zal eens een mail sturen waar mijn AB blijft ;)
Had vanmorgen een tweet gestuurd en een mail.
Van beide snel bericht. Had in de tweet AB genoemd en men begreep dit niet. Dus dit maar even toegelicht.
Verder kreeg ik als antwoord op de mail dat ik een mail moest sturen naar smartremote@samsungactie.com

Ook even gedaan dus. Hou julllie op de hoogtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
frickY schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:00:
Laatste mogelijkheid is dat het aan mijn WPS2 sleutel ligt. Mijn Wii pikt die ook niet.
Ik heb 63 willekeurige karakters, in de trant van LWE}{02*[q|z.. ook een heel plezier om met de afstandsbediening in te voeren :)
Alleen het verschil is dat mijn Wii in het geheel niet kon verbinden, en mijn TV het prima doet tot de volgende standby. Ik denk dat hij hem niet goed opslaat in zijn geheugen, oid.

Bij de Wii heb ik dit opgelost door in plaats van de pre-shared key de hexadecimale key in te vullen. Vanavond even proberen of dit bji mijn tv ook helpt
Het tooltje hielp ook niet. Heb nu een kortere en eenvoudigere passphrase en daarmee is het probleem direct verdwenen.
Is dus een foutje in de televisie die WPA niet volledig correct ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
UE46D7080 van Qplaza omgeruild omdat die echt extreem last had van clouding. Er was me een 46D7000 beloofd als vervanger.

Pak de tv uit, is het een 46D7090LS.

Ga hem wel weer ophangen en afstellen, kijken of het wat is. Maar voor afspraken moet je dus niet bij Q-plaza zijn. Ze reageren nooit op je mail en doen dus niet wat ze toezeggen. Vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Daar kun je op wachten als je bij de goedkoopste bestelt. De lagere prijs in euro's betaal je gewoon bij in mindere service. Als je met Easyjet vliegt moet je ook geen lekker eten verwachten.
offtopic:
Je krijgt uberhaupt geen eten

[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 16-09-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
BartozV schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:27:
[...]

Ahh. da's dan jammer, ben ik mooi slachtoffer van mijn eigen toegeeflijkheid 8)7 en heb ik nu 1GB ipv 2GB. Maar zoveel apps ga ik toch niet op de TV zetten.
Wel een gi-ga-beeld zeg _/-\o_ ... maarja, zit er nu nog erg dicht bij. Deze maat hebben we gekocht voor de nieuwe woonkamer, we zijn namelijk nog aan het verbouwen. Straks zitten we er 5 meter vanaf ;)

Heb wel gedoe met de Ci+ module, netjes volgens handleiding de TV geïnstalleerd, Ziggo frequentie en netwerknummer ingevoerd: 290 zenders gevonden (97 radio, 103 TV). Gechecked: NL1 HD werkt, rest gecodeerd. Daarna de TV uitgezet, CAM module erin met smartcard, TV aan:
Ci+ error: toestel certificaat ongeldig verlopen 17 :?
Na veel gegoogle: cam module eruit, TV gereset (15 sec. exitknop indrukken op AB), procedure herhaald maar nu de smartcard eruit gelaten en na installatie pas erin: wéér 'ci+ error toestel certificaat ongeldig verlopen 17'
*zucht* Smartcard eruitgegooid, héél oud @home kaartje erin: E30-4 Even geduld a.u.b.
Kijk, dat is al beter... maar nu staatie daar al een kwartier op en nog geen beeld.
Toch maar Ziggo bellen dan?
Ik heb exact hetzelfde met mijn 46D7090 van Q-Plaza en ben er onderhand echt helemaal klaar mee.

Hoe heb jij dit nou opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
sebastiaan1973 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:29:
Bedankt. Ik zit bij Tele2 & hiervoor bij Ziggo. Zou het niet werken van digitale tv van een buitenlands toestel alleen te maken hebben of ze geschikt zijn voor cl+ ?
Ja, dat slaat puur op CI+.
Als je een losse setopbox aansluit maakt het allemaal niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
frickY schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:55:
Daar kun je op wachten als je bij de goedkoopste bestelt. De lagere prijs in euro's betaal je gewoon bij in mindere service. Als je met Easyjet vliegt moet je ook geen lekker eten verwachten.
offtopic:
Je krijgt uberhaupt geen eten
Dat staat wat mij betreft los van afspraken nakomen. Q-Plaza pakt de 'winst' op de levering van niet Nederlandse modellen en zolang die het goed doen, kan ik daar prima mee leven.

Echter, dingen beloven en ze dan gewoon niet nakomen heb ik een pesthekel aan. Tv doet het trouwens wel, Ci+ probleem is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauridia

Mauridia

partyondude schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:27:
UE46D7080 van Qplaza omgeruild omdat die echt extreem last had van clouding. Er was me een 46D7000 beloofd als vervanger.

Pak de tv uit, is het een 46D7090LS.

Ga hem wel weer ophangen en afstellen, kijken of het wat is. Maar voor afspraken moet je dus niet bij Q-plaza zijn. Ze reageren nooit op je mail en doen dus niet wat ze toezeggen. Vermoeiend.
Ja maar je kunt toch ook checken in de winkel, wat er op de doos staat?
46D7090 inplaats van 46D7000

Tenzij er op de doos 46D7000 staat, terwijl er een 46D7090 inzit! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-10 12:19
partyondude schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:02:
[...]

Ik heb exact hetzelfde met mijn 46D7090 van Q-Plaza en ben er onderhand echt helemaal klaar mee.

Hoe heb jij dit nou opgelost?
TV aan met kaart erin.
TV staat aan, haal de kaart eruit, na 2 seconden er weer in.
Kijk eens wat hij dan doet? Of het goed is voor de electronica geen idee,
maar het is het proberen waard. Als het goed is moet hij zeggen:
authenticatie 20% > 40% ..... etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Mauridia schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:30:
[...]

Ja maar je kunt toch ook checken in de winkel, wat er op de doos staat?
46D7090 inplaats van 46D7000

Tenzij er op de doos 46D7000 staat, terwijl er een 46D7090 inzit! :?
Dat kan ja. Alleen zijn bij Q-Plaza 'toevallig' de landcode stickers van de dozen afgescheurd, 2e keer al dat ik dit meemaak daar. Aan de buitenzijde van de doos is verder niets te zien, staat inderdaad gewoon 46D7000 op, maar dat is die dus niet.

Authentificatie probleem is in ieder geval opgelost, ga morgen wel aan de slag met de AVS HD 709 DVD

[ Voor 9% gewijzigd door partyondude op 16-09-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb een vraag,

Ik heb nu ongeveer 5 maanden een samsung UE40D7000
Ben er erg tevreden mee, totdat de nieuwe firmware 1015.0 vorige week geinstalleerd werd.
Heb nu bij uitzendingen (vooral voetbal)
dat er soms een soort slow motion beeld (trage framerate) krijg om de paar minuten.
alsof het beeld het niet aan kan. Daarvoor had ik dat helemaal niet.
Heb een UPC HD decoder, heb al getest met een andere decoder maar dat mocht niet baten.
Ik heb nog een andere Samsung led tv met dezelfde HD decoder en daar heb ik het niet.
Wat moet ik doen?
kan ik misschien die firmware weer terugzetten? en hoe?
op de website van Samsung staat alleen de laatste firmware 1015.0.

Heeft iemand hem nog misschien op een usb stick? had volgens mij eerst 1013.0

Bedankt en ik hoor graag een reactie.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:14

Wildfire

Joy to the world!

Dat gaat je niet lukken, iig zeker niet met de normale losse firmware omdat de TV alleen nieuwere versies accepteert. Een downgrade gaat zo niet lukken. Misschien dat vanuit het (normaliter niet benaderbare) service menu nog wel een downgrade is te regelen, maar ik betwijfel het.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dat is dan wel minder.
Kan ik in de servicemenu naar fabrieksinstellingen?
zodat de firmware ook weer teruggezet wordt?

Ben weleens in het servicemenu geweest voor een reset .
maar bleef toen gewoon dezelfde firmware.
Heb nog een samsung tv ook led maar die heeft het niet .
Dus moet het probleem wel liggen aan de firmware of tv zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wildfire schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:34:
Dat gaat je niet lukken, iig zeker niet met de normale losse firmware omdat de TV alleen nieuwere versies accepteert. Een downgrade gaat zo niet lukken. Misschien dat vanuit het (normaliter niet benaderbare) service menu nog wel een downgrade is te regelen, maar ik betwijfel het.
Ik kon bij (wel een ander type) via "alternatieve installatie" in het upgrade menu terug naar de vorige versie (wel maar 1 vorige versie beschikbaar).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
Bor de Wollef schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:43:
[...]

Ik kon bij (wel een ander type) via "alternatieve installatie" in het upgrade menu terug naar de vorige versie (wel maar 1 vorige versie beschikbaar).
Dat bestaat al een hele tijd niet meer, was bij de 2010 modellen al 'opgelost' door Samsung.

Maaaaaarrrrrrr wat niet is ....http://www.dtvforum.info/index.php?showtopic=95635

• Mauridia

Mauridia

partyondude schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:42:
[...]

Dat kan ja. Alleen zijn bij Q-Plaza 'toevallig' de landcode stickers van de dozen afgescheurd, 2e keer al dat ik dit meemaak daar. Aan de buitenzijde van de doos is verder niets te zien, staat inderdaad gewoon 46D7000 op, maar dat is die dus niet.

Authentificatie probleem is in ieder geval opgelost, ga morgen wel aan de slag met de AVS HD 709 DVD
Bij mijn doos (ook Qplaza), zat de landencode er gewoon op! Daarbij wist ik toen tóch niet, dat die laatste letter het land aangaf, en met mij een hoop anderen ook niet. Eraf halen heeft ook weinig zin, gezien het niks uitmaakt waar je tv vandaan komt. Je kunt de landcode met een beetje moeite gewoon op EU Benelux, dus NL zetten.

Blijkt ook wel, je hebt nu weer een duits model (ga ik maar van uit 46D7090) en géén authenticatie problemen, mooi toch? :)

Verwijderd

frickY schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:13:
[...]
Ohja, goede tip! Ga dit vanavond proberen.

Als ik wat gewent ben aan het toestel maar eens kijken of ik wat apps kan ontwikkelen. Zag dat we het momenteel sowieso nog zonder uitzending gemist moeten doen. En een twitter-ticker lijkt me ook handiger dan de ingebouwde 'Social'.
http://beta.uitzendinggemist.nl/
Ook op dit forum had je kunnen lezen dat we gelukkig niet zonder hoeven, en wel het complete aanbod en niet zoals bij veel apps waar je alleen de laatste 7 dagen kunt terugzien.

Verwijderd

Wat is het verschil tussen de Samsung UE D6000, D7000 en D8000 serie?
Pagina: 1 ... 48 ... 99 Laatste