LMAO....

Dat bewijst dat er door veel mensen niet gelezen/gezocht wordt.
Oorspronkelijke vraag, huidige vraag en zelfs het antwoord waren al gewoon bekend !!!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
LMAO....
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 21:37 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Zinu op 11-05-2011 22:52 ]
Controlleer in ieder geval de instelling die hierboven genoemd is.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:27:
Ik hoop niet dat deze vraag al honderden keren voorbij is gekomen maar:
Hoe kan ik oude posts ophalen met spotweb ? Met spotLITE zie ik posts van meer dan een jaar geleden terwijl spotweb een maand terug gaat... Ik heb vaak genoeg retrieve.php gedraaid...
Owja ik gebruik lightingusenet als provider...
Duumke schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:51:
[...]
Controlleer in ieder geval de instelling die hierboven genoemd is.
Verder start retrieve.php altijd de eerste keer met het binnenhalen van de oudste spot die binnen de retentie van jou provider valt.
Scroll in een spot eens naar beneden (we1rdo).Mar2zz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 07:21:
Ik zie bij gitpulls allemaal dingen langskomen met posting in de naam. Is die functie klaar, bijna klaar of hoe en wat? Zie ik iets over het hoofd? 't enige wat ik miste aan spotweb was de mogelijkheid om ergens een bedankje achter te laten bij een spot.
Ja, opnieuw retrieven is nodig. Komen ze bij jou in je commentsposted tabel?Mar2zz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:29:
thx over het hoofd gezien dus
Niet dat het al werkt bij mij, heb 2 comments gepost. gebeurt niets, ook niet als ik erna opnieuw retrieve staan ze er niet bij. (is dat nodig, opnieuw retrieven?). IK zal ff mijn upload gegevens checken.
Hmm dat is naar. Komt dat erop neer dat als het posten van spots mogelijk gaat worden je nog een andere upload-server moet op kunnen geven?Mar2zz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:39:
Nieuwe retrieve is niet nodig, ze komen er direct bij. Ik zit bij eweka en had upload.eweka.nl als uploadserver ingesteld, maar voor discussiegroepen moet het post.eweka.nl zijn. opgelost dus. super!
[ Voor 56% gewijzigd door Mar2zz op 12-05-2011 08:44 ]
Maar dat zou dan ook betekenen dat jij met het programma spotnet nu geen comments zou kunnen postenMar2zz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:41:
Ja, dat komt daar wel op neer... dat is irritant niet? voor de dev's
Dat is ook de hoofdreden van het hele user systeemMar2zz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:41:
Je moet overigens ingelogd zijn op spotweb met een user om te kunnen posten, anders zie je dat hele reactie toevoegen niet. (voor als anderen het ook over het hoofd zien).
Jij hebt echt nog geen koffie op he? Bekijk een spot eens goed, er staat een regel met Rating inMar2zz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:00:
Dat inzicht had ik gekregen toen nightspirit zei dat ik naar beneden moest scrollen
Leuk dat dit eindelijk kan. Die sterren die je bij een comment kunt geven, wat is dat precies, een rating wat gebruikt wordt door spotnet ofzo? In spotweb zie ik daar niets van terug?
[ Voor 30% gewijzigd door Mar2zz op 12-05-2011 10:10 ]
Ja, tot retrieve.Mar2zz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:09:
Nog maar 1 bakje inderdaad... Maar er staat altijd N/A. En het gekke is, als ik een comment post, met sterren uiteraard, dan doet ajax die comment er gelijk bij. Alleen als ik de spot dan verlaat en dan weer terug ga is ie weg
[ Voor 55% gewijzigd door Mar2zz op 12-05-2011 10:15 ]
Ik weet niet of dat prio heeft, maar ik denk dat het usersystem nu eerst komt. Roadmap!Mar2zz schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:12:
Nou helemaal solved voor mij, me am happy. Heb je enig idee wanneer we ook kunnen spotten? Jij kent de code dus misschien is er al basis gelegd ofzo?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 10:15 ]
Ik kijk nu al uit naar die APIVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:13:
[...]
Ikzelf was meer onder de motorkap bezig, tabellen combineren enzo. En het introduceren van een API. Klik.
Verwijderd
Staat op 0, moet goed zijn toch?Zinu schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:50:
Wat voor retentie heb je ingesteld in ownsettings.php?
Deze dus:
$settings['retention'] = jouwnummerhier;
Verwijderd
$settings['db']['engine'] = 'pdo_sqlite';Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:46:
net git pull gedaan en nu krijg ik als ik wil updaten:
PHP Notice: Undefined index: path in /var/www/spotweb/lib/SpotDb.php on line 33
aan spotdb.php heb ik niets gewijzigd...
[ Voor 5% gewijzigd door Crazymonkey op 12-05-2011 21:22 ]
Klinkt als Eweka? Even zoeken in het topic.Crazymonkey schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:21:
Ik heb een probleem met spotweb. (W2k8r2, met Spotweb Server 1.8.2) ik kan via retrieve niet meer dan 3 dagen binnen halen, ook al heb ik de 'retrieve_newer_than' op 2003 gezet.
Graag help
Thnx, heb de server veranderd in textnews.eweka.nlVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:22:
[...]
Klinkt als Eweka? Even zoeken in het topic.
[ Voor 9% gewijzigd door Crazymonkey op 12-05-2011 21:26 ]
Mensen die de moeite nemen TS te lezen zoeken doorgaans ook even in het topic.Crazymonkey schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:24:
[...]
Thnx, heb de server veranderd in textnews.eweka.nl
miss even op nemen in de topic start
True, en is meer een Eweka issue dan een Spotweb issue.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:40:
[...]
Mensen die de moeite nemen TS te lezen zoeken doorgaans ook even in het topic.
Verwijderd
natuurlijk... thx!!Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:48:
[...]
$settings['db']['engine'] = 'pdo_sqlite';
$settings['db']['path'] = '?';
Zorg ervoor dat path daar goed staat.
Ik heb nog steeds problemen met m'n Comments. Krijg nog steeds de meldingDuumke schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 00:12:
[...]
Volgens mij is het al wel behandeld.
Check je ownsettings.php (en hou settings.php er naast om te zien wat er aan instellingen veranderd is).
Ik denk dat je dan wel een oplossing zult vinden (overigens ook als je het topic goed doorzoekt).
1
| Warning: openssl_verify() [function.openssl-verify]: Don't know how to get public key from this private key in /var/www/spotweb/htdocs/spotweb/lib/SpotSeclibToOpenSsl.php on line 14 |
dit gedaan, heb de RSA keys weggehaald en de keys zelf. Mag niet helpenXaero schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:32:
Gok dat er iets fout staat in je settings table (iets met keys). Deze kan je eventueel eens leeg gooien en upgrade-db draaien?
Same here.Icingdeath schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:02:
Kan het kloppen dat er gisteren iets stuk is gegaan aan de mobiele template?
Sinds de commits van de afgelopen 24 uur, krijg ik alleen nog maar text zonder opmaak op de mobile template.
[ Voor 11% gewijzigd door Duumke op 15-05-2011 22:38 ]
Duumke schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:36:
[...]
Same here.
Lijkt dat het op een of andere manier niet goed is gegaan.
Ik zie net dat er een pull request voor klaar staat.
Nightspirit heeft het alweer gefixt
Werkt die nog steeds met die iOS/Android only compatible jQuery meuk? Of kan ik inmiddels veilig de mobiele template aanzetten zonder dat m'n WP7 gaat bokken?Duumke schreef op zondag 15 mei 2011 @ 22:36:
[...]
Same here.
Lijkt dat het op een of andere manier niet goed is gegaan.
Ik zie net dat er een pull request voor klaar staat.
Nightspirit heeft het alweer gefixt
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Je kan het ook gewoon proberen *geen WP7 heeft en dus niet kan antwoorden*Rowdy.nl schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:31:
[...]
Werkt die nog steeds met die iOS/Android only compatible jQuery meuk? Of kan ik inmiddels veilig de mobiele template aanzetten zonder dat m'n WP7 gaat bokken?
Was ik inderdaad al aan het doen. Helaas niet iig...Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:37:
[...]
Je kan het ook gewoon proberen *geen WP7 heeft en dus niet kan antwoorden*
[ Voor 16% gewijzigd door Rowdy.nl op 16-05-2011 08:54 ]
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Komt misschien omdat de Pull Request nog niet doorgevoerd is door Spotweb zelf.Rowdy.nl schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:48:
[...]
Was ik inderdaad al aan het doen. Helaas niet iig...
https://github.com/spotweb/spotweb/issues/649Webjunkie schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:30:
ik zie dat je nu ook users kan deleten..
niet zo fijn als iedereen die inlogt op je spotweb dat kan doen.
is het niet handig als alle instelmogelijkheden alleen voor 1 bepaalde user mogelijk zijn?
ik weet dat het usersysteem geen prioriteit heeft maar als je toch al die mogelijkheden in spotweb bouwt is het wel fijn als niet iedereen adminnetje kan spelen met je spotweb install.
Beveiliging van een bank vergelijken met een webapp in alpha/beta statusWebjunkie schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:36:
ja die heb ik gelezen
dat is zo'n beetje hetzelfde als eerst stapels geld ergens opslaan en er pas later een bank omheen bouwen
[ Voor 26% gewijzigd door Phoenix1337 op 16-05-2011 10:42 ]
Ik update ook via cron, en bij mij zie ook geen nieuwe postsMar2zz schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:05:
Nu zie ik pas dat ie verplaatst als je een spot aanklikt. hij laat dus de laatst geselecteerde zien. Ach, dat vind ik prima zo, ga ik niet een issue van maken, ze hebben het al druk genoeg
Die stomme cookie en toon nieuwe spots werkt bij mij maar af en toe. eigenlijk alleen maar als ik handmatig retrieve. Via cron dus niet. Anderen ook last van? heb al sinds die feature er is ruzie ermee, maar volgens mij verder niemand?
[ Voor 3% gewijzigd door Senaxx op 16-05-2011 11:30 ]
1. Waarom quote je een post die al zo oud is?Senaxx schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:20:
[...]
Ik update ook via cron, en bij mij zie ook geen nieuwe posts
1. Ik quote die, omdat ik die met search tegenkwam, en mijn probleem omschreef. Ik oude posts quoten verboden?Duumke schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:24:
[...]
1. Waarom quote je een post die al zo oud is?
2. Wat is precies je probleem? Zie je geen nieuwe spots binnen komen, of zie je niet welke posts gemarkeerd zijn als nieuw?
3. Graag meer info wat je zelf geprobeerd hebt e.d.
[ Voor 4% gewijzigd door Senaxx op 16-05-2011 11:37 ]
1. Nee, niet verboden. Maar het zou me niet verbazen als die problemen al opgelost zijn (wel respect voor het feit dat je in ieder geval een zoekpoging hebt gedaan).Senaxx schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:35:
[...]
1. Ik quote die, omdat ik die met search tegenkwam, en mijn probleem omschreef. Ik oude posts quoten verboden?
2. En ik zie wel nieuwe posts binnenkomen, maar niet gemarkeerd worden als nieuw. (dus niet vetgedrukt)
3. Tja wat heb je zelf al geprobeerd? Nieuwe install, nieuwe ownsettings.php. Draait momenteel op een TS-559 Pro II Turbo NAS, geinstalleerd als een QPKG, en laatste git pull, en via een geschedulde cron wordt vervolgens retreive.php gedraaid (elke 8h). Er is 1 user aangemaakt en ingelogged.
Delete een keer al je cookiesSenaxx schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:35:
[...]
1. Ik quote die, omdat ik die met search tegenkwam, en mijn probleem omschreef. Ik oude posts quoten verboden?
2. En ik zie wel nieuwe posts binnenkomen, maar niet gemarkeerd worden als nieuw. (dus niet vetgedrukt)
3. Tja wat heb je zelf al geprobeerd? Nieuwe install, nieuwe ownsettings.php. Draait momenteel op een TS-559 Pro II Turbo NAS, geinstalleerd als een QPKG, en laatste git pull, en via een geschedulde cron wordt vervolgens retreive.php gedraaid (elke 8h). Er is 1 user aangemaakt en ingelogged.
LOL... Ik zit op het werk.
[ Voor 19% gewijzigd door Duumke op 16-05-2011 11:45 ]
PwndDuumke schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:44:
[...]
Uhm... mijn quote staat al boven die van jou....
voor beide geldt dat je bij het begin moet beginnenVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:39:
[...]
Beveiliging van een bank vergelijken met een webapp in alpha/beta status
Als het zo belangrijk voor je is beveilig je het voorlopig toch op een andere manier. Je bent niet beperkt tot de huidige implementatie.
Zoek eens op htaccess in combinatie met htpasswdWebjunkie schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:48:
[...]
op het moment er is jammer genoeg maar 1 andere manier en dat is geen andere users toelaten op je spotweb.
Misschien zou je dan eens na moeten gaan of je die mensen wel toegang wilt geven.Webjunkie schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:01:
dat heb ik natuurlijk al zo beveiligd, maar je weet zelf dat als je je wachtwoord aan 1 persoon geeft dat die het dan weer doorgeeft aan minimaal 5 anderen.
die geven het dan ook weer door en voor je het weet zitten er een hoop mensen op die je niet kent.
dat maakt me ook niet zo veel uit maar als er 1 minkukel in een dronken bui users gaat deleten..
[ Voor 50% gewijzigd door Webjunkie op 16-05-2011 12:07 ]
Gebruikers worden trouwens niet eens echt verwijderd, er gaat alleen een bool van 0 naar 1.Als dat geen hint is hoe je zaken voorlopig automagisch weer op 0 kan krijgen weet ik het ook niet meerWebjunkie schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:05:
dat is idd de enige optie die op het moment overblijft en dat is natuurlijk wel een beetje jammer.
edit: of niet pullen dus
op het moment is het niet mogelijk om bij mij users te deleten en ik denk dat ik dan maar een tijdje wacht met pullen tot het echt moet omdat spotweb niet meer werkt.
Me browsercookies heb ik al verwijderd, maar slaat spotweb lokaal ook een cookie op?Duumke schreef op maandag 16 mei 2011 @ 11:40:
[...]
3. Probeer eens je cookies te verwijderen, dat zou zomaar kunnen helpen. Er zijn wat problemen met de cookies geweest waardoor er onbekende gevolgen kunnen komen (bijvoorbeeld niet ingelogd raken, en nieuwe spots markeren zou daar wellicht goed bij kunnen passen).
Ik vind het al wel meer dan een alpha versie.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:45:
Het is software in ontwikkeling, alpha status at best. Dat jij dat graag openbaar wilt plaatsen moet je zelf weten, maar daar is het op dit moment gewoon niet voor gemaakt. Klagen over de beveiliging of in welke volgorde zaken worden geïmplementeerd is totaal nog niet aan de orde. Dat is dan ook de reden dat de TS nog vol staat met hoe spotweb af te schermen voor de buitenwereld.
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Fixed.Phoenix1337 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:40:
Nog meer mensen die bij een retrieve elke keer een duplicate entry voor de primary key in de nntp tabel krijgen ?
Met pdo krijg ik deze foutmelding, met de gewone mysql gaat hij gewoon door.
Dan filter je toch (ook) op basis van het IP-adres? Dan weet je zeker dat het uitsluitend mensen betreft die je kent...Webjunkie schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:01:
dat heb ik natuurlijk al zo beveiligd, maar je weet zelf dat als je je wachtwoord aan 1 persoon geeft dat die het dan weer doorgeeft aan minimaal 5 anderen.
die geven het dan ook weer door en voor je het weet zitten er een hoop mensen op die je niet kent.
dat maakt me ook niet zo veel uit maar als er 1 minkukel in een dronken bui users gaat deleten..
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2011 14:47 ]
Veel mensen hebben thuis geen vast IP adres. (just a thought)CptChaos schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:45:
[...]
Dan filter je toch (ook) op basis van het IP-adres? Dan weet je zeker dat het uitsluitend mensen betreft die je kent...Dit kan namelijk óók worden ingesteld in een .htaccess of eventueel via een firewall.
In NL over het algemeen wel, BE weet ik niet zo, mijn broer (die in BE woont) lijkt het wel te hebben.Duumke schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:47:
Veel mensen hebben thuis geen vast IP adres. (just a thought)
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Dan ben ik benieuwd hoe...LeechGuy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:39:
En dat je comments kunt posten.
En de post een beoordeling gevenLeechGuy schreef op maandag 16 mei 2011 @ 15:39:
En dat je comments kunt posten.
Een revisienummer is geen versienummer natuurlijk; over het algemeen wordt bij softwareprojecten wel een bepaald versienummer gehanteerd van de software zodat je makkelijk een overzicht kunt krijgen van versie 1 support a,b,c, versie 1.1 lost bugs d,e,f op etc. waarbij je het versienummer dus ophoogt bij een product wat af/stabiel is en dus wordt opgeleverd.Phoenix1337 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:09:
Versienummers heb je toch ? Die van git zeg maar
"Revisienummers" zijn ook versie nummers.Leftblank schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:12:
[...]
Een revisienummer is geen versienummer natuurlijk; over het algemeen wordt bij softwareprojecten wel een bepaald versienummer gehanteerd van de software zodat je makkelijk een overzicht kunt krijgen van versie 1 support a,b,c, versie 1.1 lost bugs d,e,f op etc. waarbij je het versienummer dus ophoogt bij een product wat af/stabiel is en dus wordt opgeleverd.
Wat de andere poster naar mijn idee wou benadrukken is dat het nu bij spotweb nogal gissen is welke revisie wat nou oplost of aan features toevoegt waardoor het topic hier ook redelijk vol staat met posts over zaken die zo nu en dan mis lopen. Dit terwijl het met git juist goed te doen is om tags aan te maken om stabiele revisies aan te kunnen geven en branches voor zaken die elkaar kunnen bijten. Op die manier kun je ongeacht waar de developers mee bezig zijn als user altijd een stabiele versie downloaden en ook naar bepaalde milestones toewerken bijvoorbeeld.
Wat doet \ in de URL die je geeft dan?Recklezz schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:42:
nou schiet mij maar lek, in internet explorer 9 werkt het wel. Firefox is de veroorzaker. Zo kan ik alleen de splendid template gebruiken, die andere ljkt een css file niet te laden. (adblock staat uit) Ik ga even verder zoeken wat er hier gebeurt..
Ik zie deze reactie nu pas, vandaar dat ik nu pas reageer. Ik was vergeten aan te geven, dat ik daar al gekeken heb. Voer ik daar een nieuw WW in, dan wordt het nieuwe WW niet ingesteld.Duumke schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:49:
@CptChaos: Het is wel mogelijk. Log in met de naam van die gebruiker > Klik op de naam van de gebruiker > Klik links op wijzigen gebruiker.
Daar kun je een nieuw wachtwoord opgeven voor bestaande gebruikers..
Dat weet ik, maar hoeft ook niet, zolang die gebruikers dat zélf maar kunnen.Het is echter nog niet mogelijk om wachtwoorden van andere accounts met een soort van "admin" account aan te passen
[ Voor 112% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2011 19:02 ]
Probeer het eens via ?page=edituser&userid=<insert id>. Krijg je dan een error oid?CptChaos schreef op maandag 16 mei 2011 @ 18:51:
[...]
Ik zie deze reactie nu pas, vandaar dat ik nu pas reageer. Ik was vergeten aan te geven, dat ik daar al gekeken heb. Voer ik daar een nieuw WW in, dan wordt het nieuwe WW niet ingesteld.
En het enige wat $tplHelper->makeBaseUrl("full"); doet is $this->_settings->get('spotweburl');Recklezz schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:58:
Er is geen enkele \ te vinden in de (own)settings.php. Als ik de source bekijk zie ik hem hier terugkomen :
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
<html>
<head>
<meta http-equiv='Content-Type' content='text/html; charset=utf-8'>
<title>SpotWeb - overzicht</title>
<meta name="robots" content="noindex, nofollow">
<base href='http://spotweb.domeinnaam.nl\/'>
Daarna de header.inc.php bekeken van het template, daar staat deze variable : <base href='<?php echo $tplHelper->makeBaseUrl("full"); ?>'>
Je hebt gelijk dat IE wat soepeler is met die backslash, maar waar komt ie dan vandaan?
Je hoeft toch ook niet niet te upgraden? Spotweb is al een aantal weken gewoon stabiel en draait bij zonder noemenswaardige problemen, alleen is dat upgraden wel leuk om te zien wat er beter wordtWebjunkie schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:51:
ach.. klagen..
zie het als opbouwende kritiek voor een eventueel volgend projekt
$settings['spotweburl'] = 'http://spotweb.domeinnaam.nl/';Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:11:
[...]
En het enige wat $tplHelper->makeBaseUrl("full"); doet is $this->_settings->get('spotweburl');
Ik krijg dan een success melding te zien. Eens even testen of dat werkt. Ook inloggen werkt dan. Thnx!Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:44:
Probeer het eens via ?page=edituser&userid=<insert id>. Krijg je dan een error oid?
Dan zou ik eens updaten als ik jou was, als dat het enige is wat je ziet staan, als het goed is wordt dat namelijk tegenwoordig automatisch bepaald.Recklezz schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:16:
$settings['spotweburl'] = 'http://spotweb.domeinnaam.nl/';
[ Voor 55% gewijzigd door CH4OS op 16-05-2011 20:25 ]
Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat je het niet kunt/mag overriden in je ownsettings.CptChaos schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:23:
[...]
Dan zou ik eens updaten als ik jou was, als dat het enige is wat je ziet staan, als het goed is wordt dat namelijk tegenwoordig automatisch bepaald.
Klopt, maar het valt weg als het automatisch bepaald wordt, vind ik althans.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:46:
Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat je het niet kunt/mag overriden in je ownsettings.
Je kunt je filters nu al updaten hoor, hoef je niet op zijn template te wachten.Workaholic schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:46:
Goed nieuws
https://github.com/spotweb/spotweb/issues/568
Het is nu mogelijk om te sorteren op het aantal reacties (simpele manier van snel filteren op populaire films bijvoorbeeld). Kan niet wachten totdat Weirdo dit gaat toevoegen in zijn template.. dan kan ik mijn filter met films (2010) of (2011) in de titel mooi gebruiken om snel te sorteren op populaire/recente films.
Ik heb daar met de tengels niet aangezetenCptChaos schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:23:
[...]
Ik krijg dan een success melding te zien. Eens even testen of dat werkt. Ook inloggen werkt dan. Thnx!Nog wel even een andere vraag: heb jij dat gedeelte geschreven of Spotweb? Ik heb namelijk wel iets anders gevonden, waar ik een issue van wil maken. Weet niet of ik die dan beter bij jou kan melden of bij Spotweb zelf.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq