Mar2zz schreef op maandag 04 april 2011 @ 23:43:
Lullig voor je chaos. maar het is wel logisch dat het gebeurt is. niet iedereen die hier leest/lurkt is geregistreerd en niet iedere tweaker heeft decent manners. wees blij dat je er achter bent gekomen, ook al is de manier waarop niet tof, als die link langer open was blijven staan dan had je misschien wel problemen gekregen met brein ofzo.
Mja ben er dus achter gekomen doordat iemand hier (zijn / haar naam wil ik hier buiten houden) tenminste wel die decent manners had.

Je ownsettingsgenerator hoort bij spotweb, dat maakt het laagdrempeliger enzo. Zou zonde zijn als je die bijdrage wegflikkert en/of onbereikbaar maakt/houdt.
Heb het vlak nadat ik mijn bericht op GoT plaatste verwijderd, ik weet ook nog niet of ik het in ere ga herstellen. Moet het dan helemaal from scratch opnieuw maken. Als ik een snapshot terugzet moet ik van alles en nog meer terugzetten en herstellen, waar ik niet op zit te wachten en het mij anders teveel tijd gaat kosten om het in ere te herstellen.
@Tsurany: Ik heb er ook gelijk een request van gemaakt in de github:
https://github.com/spotweb/spotweb/issues/430. Moet zeggen, als deze er door komt, ben ik zeker bereid om de ownsettings-generator weer opnieuw te maken, dan wil ik het wel gelijk goed gaan doen, nog beter dan ie eigenlijk al was.
[
Voor 12% gewijzigd door
CH4OS op 05-04-2011 00:08
]