Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Snoeikoei hoe weet je niet dat ze de Q al gedaan hebben/Q item al hadden/ of gewoon de Q nog niet eens hadden :P

Of waren ze aan flippen dat ze de Q item niet hadden?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SnoeiKoei schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:25:
Update trouwens nog ff voor wat betreft die story quest in Silverwood, waarbij je 2 items moet looten van zone event raid bosses en waarbij slechts 1 persoon, die ook nog in de raid moet zitten die de boss tagt, het quest item kan looten: gisteravond was m'n ticket nog niet behandeld. Wel was opnieuw dezelfde invasion als eergisteren, die van Gnarladon. Lukte me weer om in de raid te komen die Gnarladon tagde, helaas kon ik na de kill niks looten. De log doorgespit, NIEMAND heeft het quest item geloot. Mijn nog openstaande ticket maar weer aangevuld met nieuwe comments, hopelijk wordt er een keer naar deze quest gekeken want dit is echt insane.
Het spel is ook nog geen week uit (officieel), dus ik denk dat ze het druk zat hebben.
Beetje begrip kan geen kwaad ;-) Wees blij dat alles (afgezien van jouw probleem) zo soepel werkt, ik ben afgezien van een paar kleine dingen (geen textures op monsters) nog niet echt iets storends gezien.

Die texture bugs zitten zelfs nog in WoW, en dat is al 6 jaar op de markt. (om maar niet te spreken van de rest van de troep wat niet/goed werkt)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31
yzx schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:27:
Snoeikoei hoe weet je niet dat ze de Q al gedaan hebben/Q item al hadden/ of gewoon de Q nog niet eens hadden :P

Of waren ze aan flippen dat ze de Q item niet hadden?
Je kunt in je chat window gewoon zien wie welke items loot. Niemand lootte ook maar iets van het lichaam van Gnarladon. Tamelijk achterlijk dat je met 80 man een raidboss (waar je in een ongunstig geval sowieso dagen op moet wachten, sta je daar te lurken op lvl30) neerhoekt en dat HOOGSTENS 1 persoon het quest item kan looten. En dat anderen die ook op die quest zitten gewoon pech hebben. Er is vast wel iemand geweest waarvoor Gnarladon lootbaar was maar die heeft dat niet gedaan.
En dan te bedenken dat er nog zo'n boss is die ik moet killen voor deze quest.

Jullie zullen wel denken, laat varen die quest. Zou ik ook zeggen, als dit niet een deel van een questline was die schijnbaar door het hele spel verweven zit. Je mist dan wel iets meer dan gewoon 1 quest. Ik speel Rift ook voor het epische verhaal, niet om zo snel mogelijk lvl50 te worden want dan was ik dat allang.
Dakreal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:32:
[...]
Het spel is ook nog geen week uit (officieel), dus ik denk dat ze het druk zat hebben.
Beetje begrip kan geen kwaad ;-) Wees blij dat alles (afgezien van jouw probleem) zo soepel werkt, ik ben afgezien van een paar kleine dingen (geen textures op monsters) nog niet echt iets storends gezien.

Die texture bugs zitten zelfs nog in WoW, en dat is al 6 jaar op de markt. (om maar niet te spreken van de rest van de troep wat niet/goed werkt)
Ik heb prima begrip voor dat ze het druk hebben, je ziet me toch nergens gefrustreerd zijn dat ze mijn ticket nog niet hebben behandeld? Dat meld ik alleen ter info. Ik hoop alleen dat ze het loot-systeem bij deze quest aanpakken want dit slaat nergens op. Om een questline te maken waar je 2 items moet looten die per raid boss een kans hebben van 1:80 ofzo, dat gaat nergens over.

[ Voor 28% gewijzigd door SnoeiKoei op 09-03-2011 11:40 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59
Dakreal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:32:
[...]

Ze zijn er iig flink mee bezig, ik had vorige week elke dag problemen met een gedeelte in droughtlands (met van die hagedismennekes) waar ik om de 10 seconden spelen uit het spel vloog. Van het weekend kwam er een update. Na deze update bleef mijn beeld op dezelfde precieze momenten hangen, waar na het na 10 seconden weer soepel liep.
Begin deze week nog een patch, en nu loopt het als een zonnetje daar.

Nu nog wel een GM aangesproken over een hidden questchain bij Lantern's hook, waarbij de desbetreffende NPC niet spawned.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

[quote]SnoeiKoei schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:37:
[...]

Je kunt in je chat window gewoon zien wie welke items loot. Niemand lootte ook maar iets van het lichaam van Gnarladon. Tamelijk achterlijk dat je met 80 man een raidboss (waar je in een ongunstig geval sowieso dagen op moet wachten, sta je daar te lurken op lvl30) neerhoekt en dat HOOGSTENS 1 persoon het quest item kan looten. En dat anderen die ook op die quest zitten gewoon pech hebben. Er is vast wel iemand geweest waarvoor Gnarladon lootbaar was maar die heeft dat niet gedaan.
En dan te bedenken dat er nog zo'n boss is die ik moet killen voor deze quest.

Jullie zullen wel denken, laat varen die quest. Zou ik ook zeggen, als dit niet een deel van een questline was die schijnbaar door het hele spel verweven zit. Je mist dan wel iets meer dan gewoon 1 quest. Ik speel Rift ook voor het epische verhaal, niet om zo snel mogelijk lvl50 te worden want dan was ik dat allang.

[...]

Mmm Defiant episch verhaal moet je geen invasion bosses killen dus nog geen probleem daarmee :9~

Wel jammer dat het gebugged is, heb altijd de raid b osses leuk kunnen loote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SnoeiKoei schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:37:
[...]

Ik heb prima begrip voor dat ze het druk hebben, je ziet me toch nergens gefrustreerd zijn dat ze mijn ticket nog niet hebben behandeld? Dat meld ik alleen ter info. Ik hoop alleen dat ze het loot-systeem bij deze quest aanpakken want dit slaat nergens op. Om een questline te maken waar je 2 items moet looten die per raid boss een kans hebben van 1:80 ofzo, dat gaat nergens over.
Ik zeg nergens dat je gefrustreerd bent, hooguit wat geirriteerd omtrend deze quest.
Wel een vreemde quest, ik heb hem nog niet voorbij zien komen als Guardian, en ik ben toch net Gloamwood in gegaan.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
SnoeiKoei wilt gewoon ze item.... duidelijk :3 :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
kKaltUu schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:32:
[...]

Ik ben ook begonnen als pure assassin met bladedancer en riftstalker ernaast, en ik moet zeggen: het kan niet tippen bij saboteur. Assassin heeft leuke damage, dat zeker.
Maar een Saboteur heeft lekkere burstdamage. :D
Speel zelf met Bladedancer als main, Riftstalker en Assassin ernaast. Heel leuk om te spelen aangezien je gemakkelijk meerdere mobs tegelijk aan kan en gewoon met full hp kan eindigen.

Saboteur heb ik ook gespeeld en doet idd een hoop damage. Helaas vind ik er geen moer aan om zo te spelen dus die heb ik gauw weer laten vallen.
En ik verwacht dat ze de sab sowieso wel gaan nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik snap al die ophef niet over saboteurs.. er zijn souls die meer burst damage doen, zonder delay..
Saboteur heeft weinig tot geen insta-burst damage, wat ze zeer ongewild maken in pvp.
Als hun burst damage heeft een aantal seconden delay, dit is echt slecht in pvp.

En dan hebben we het niet over 1v1 PvP, dat is gewoon geen argument voor balancing.

en in PvE doet een ranger zoveel meer damage dan een saboteur, vooral met AoE.

Saboteurs zijn ervoor om delayed burst damage te geven, en redelijk wat ook.. ze zijn goed in zeer kleine fights, niks waard in grotere fights.

Ik snap echt de ophef niet.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
SnoeiKoei schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:25:
Update trouwens nog ff voor wat betreft die story quest in Silverwood, waarbij je 2 items moet looten van zone event raid bosses en waarbij slechts 1 persoon, die ook nog in de raid moet zitten die de boss tagt, het quest item kan looten: gisteravond was m'n ticket nog niet behandeld. Wel was opnieuw dezelfde invasion als eergisteren, die van Gnarladon. Lukte me weer om in de raid te komen die Gnarladon tagde, helaas kon ik na de kill niks looten. De log doorgespit, NIEMAND heeft het quest item geloot. Mijn nog openstaande ticket maar weer aangevuld met nieuwe comments, hopelijk wordt er een keer naar deze quest gekeken want dit is echt insane.
Bij ons in de guild had iemand ook een ticket gemaakt .Deze heeft na 2 dagen het voor elkaar gekregen met mod dat hij verder kon in deze questline . Daarbij werd hij natuurlijk met alles server first .
De volgende questen brengen je naar ROF en wat andere lastige questen in silverwood . Uiteindelijk krijg je items waarvan je denk , doe ik daar nu al die moeite voor =(

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
kaluro2 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:51:
Ik snap al die ophef niet over saboteurs.. er zijn souls die meer burst damage doen, zonder delay..
Saboteur heeft weinig tot geen insta-burst damage, wat ze zeer ongewild maken in pvp.
Als hun burst damage heeft een aantal seconden delay, dit is echt slecht in pvp.

En dan hebben we het niet over 1v1 PvP, dat is gewoon geen argument voor balancing.

Saboteurs zijn ervoor om delayed burst damage te geven, en redelijk wat ook.. ze zijn goed in zeer kleine fights, niks waard in grotere fights.

Dan denk ik dat je nog niet tegenover een saboteur heeft gestaan die Shrapnel Charge, Last Stand, Annihalation bomb en/of Choking Gas Bomb had geleveled. Allemaal harde AOE stun/dmg.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:51:

Als je delayed iemand kan oneshotten omdat hij/zij de traps niet ziet, dan is dit toch op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Dakreal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:06:
[...]

Als je delayed iemand kan oneshotten omdat hij/zij de traps niet ziet, dan is dit toch op?
Een saboteur heeft 5(!!) global cooldowns nodig om charges op je te plaatsen.
In de tussentijd kan je alle charges gewoon cleansen(dispellen/purgen/whatever)..
En one shotten gaat niet gebeuren tenzij je +0 endurance hebt en 0 armor.

Tegen de tijd dat een saboteur zijn charges op je heeft geplaatst heb jij ook al flink veel damage kunnen doen en meer dan 5 -7 seconden gehad om ze te dispellen, ik zie het probleem niet.
kKaltUu schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:05:
[...]

Dan denk ik dat je nog niet tegenover een saboteur heeft gestaan die Shrapnel Charge, Last Stand, Annihalation bomb en/of Choking Gas Bomb had geleveled. Allemaal harde AOE stun/dmg.
Er wordt gezeurd over de charges die na volledig gecharged te zijn, voor zoveel critten.
Wat boeit het als een class wat CC heeft? zo ken ik er nog wel meer.

[ Voor 45% gewijzigd door kaluro2 op 09-03-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:41:
[...]

Een saboteur heeft 5(!!) global cooldowns nodig om charges op je te plaatsen.
In de tussentijd kan je alle charges gewoon cleansen(dispellen/purgen/whatever)..
En one shotten gaat niet gebeuren tenzij je +0 endurance hebt en 0 armor.

Tegen de tijd dat een saboteur zijn charges op je heeft geplaatst heb jij ook al flink veel damage kunnen doen en meer dan 5 -7 seconden gehad om ze te dispellen, ik zie het probleem niet.

[...]

Er wordt gezeurd over de charges die na volledig gecharged te zijn, voor zoveel critten.
Wat boeit het als een class wat CC heeft? zo ken ik er nog wel meer.
Mag ik vragen waarom je zo fel reageert op kritiek op de Saboteur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Dakreal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:57:
[...]

Mag ik vragen waarom je zo fel reageert op kritiek op de Saboteur?
Ik ben zelf Ranger/bard/marksman mocht je het je afvragen.
Ik vind het gewoon triest dat mensen zeuren dat ze voor XXXXX gecrit worden door een saboteur terwijl ze 6+ seconden lang charges op zich hebben laten bouwen. In die 6 seconden doet een saboteur 0 damage en die charges kan je cleansen in de tussentijd.

En in die 6+ seconden heb je zelf tijd zat om hem te stunnen/zelf damage te doen.
Saboteurs die voor charge shot+detonate gaan en zich focussen op crit+damage, zullen zo squishy zijn dat ze al neer gaan als je op ze ademt.

Maar het enige waar de sab critici naar kijken is het uiteindelijke nummer dat op hun scherm verschijnt.

Ik reager ""fel "" om even het e.e.a. op te helderen en mensen uit hun droom te helpen betreffende saboteur. ;)
De saboteur die de CC weg gaat, zal heel wat minder DPS doen en is naar mijn weten ook balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:00:
[...]

Ik vind het gewoon triest dat mensen zeuren dat ze voor XXXXX gecrit worden door een saboteur terwijl ze 6+ seconden lang charges op zich hebben laten bouwen. In die 6 seconden doet een saboteur 0 damage en die charges kan je cleansen in de tussentijd.

En in die 6+ seconden heb je zelf tijd zat om hem te stunnen/zelf damage te doen.
Saboteurs die voor charge shot+detonate gaan en zich focussen op crit+damage, zullen zo squishy zijn dat ze al neer gaan als je op ze ademt.

Maar het enige waar de sab critici naar kijken is het uiteindelijke nummer dat op hun scherm verschijnt.

Ik reager ""fel "" om even het e.e.a. op te helderen en mensen uit hun droom te helpen betreffende saboteur. ;)
De saboteur die de CC weg gaat, zal heel wat minder DPS doen en is naar mijn weten ook balanced.
Mensen mogen toch kritiek uitten als hun dat terecht vinden? Uiteindelijk bepaalt Trion wat er gebeurt met de class, imo mag Assasin ook wel wat getweaked worden, die doet teveel damage en heeft "redelijke" survivability.

Sowieso moet er aan het begin wel getweaked worden, misschien dat de prio's van Saboteur anders gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
kaluro2 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:00:
1v1 is dat niet zo'n issue, punt is gewoon dat je eigen damage krijgt (opbouwen charges) zonder dat je het doorhebt als je ergens anders mee bezig bent, en dan is het opeens *splot*. Ik snap best dat mensen dat irritant vinden. Ik geloof ook wel dat een Sab niet perse meer damage doet, maar de hoeveelheid ineens vinden mensen erg vervelend. Kan ik me best voorstellen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Dakreal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:17:
[...]

Mensen mogen toch kritiek uitten als hun dat terecht vinden?
Ik snap je probleem en/of redenatie niet helemaal. Ik heb niemand de toegang tot het mening uiten ontzegd, Ik heb wat standpunten geleverd betreffende de saboteur om ze de andere kant van het verhaal te laten zien.

Ik heb per definitie niet eens fel gereageerd, dat heb je er ook van gemaakt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Uit de sig van een Rift-forum-gebruiker:
Sab: Blast charge
Sab: Shrapnel Charge
Cleric: Haha, stop that, what are you doing.
Sab: Embers charge
Sab Concussion charge
Cleric: oh come on, what are these little things, they dont even do anything.
Sab: Splinter charge
Cleric: lol yous is so dead
Sab: ANHILATION BOMB
Cleric: OH MY GOD
Sab: HEAD SHOT
Sab: DETONAAAAAATE
Cleric: *dead*
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
kaluro2 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:25:
[...]

Ik snap je probleem en/of redenatie niet helemaal. Ik heb niemand de toegang tot het mening uiten ontzegd, Ik heb wat standpunten geleverd betreffende de saboteur om ze de andere kant van het verhaal te laten zien.

Ik heb per definitie niet eens fel gereageerd, dat heb je er ook van gemaakt. 8)7
Plus je hebt een goed argument, de 6 sec geen damage doen moet wel tegen de DPS die je zelf ontvangt staan, en het is makkelijk de charges te purgen.
Al met al, in PvP speel ik niet tegen al te slimme lui, misschien kom ik er gewoon met geluk vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
SnoeiKoei schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:26:
Uit de sig van een Rift-forum-gebruiker:

[...]

:D
lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Kan iemand mij overtuigen welke ''faction'' ik moet kiezen?

Defiant of gaurdian??
Wat vinden jullie persoonlijk leuker & waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

J.Christ schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:46:

Defiant of gaurdian??
Ik ben momenteel guardian maar de setting staat mij totaal niet aan, defiant heb ik eerlijk gezegd nog niet geprobeerd dus daar kan ik me niet over uiten.

De guardian setting is zeer 'grauw' en 'depressief', vooral gloamwood.. het voelt een beetje aan als een onderdrukte en unhappy community. Hoe de defiant overkomt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

Defiant of gaurdian??
Probeer ze beiden eens uit, tot level 10 ofzo (een character naar level 10 spelen is makkelijk te doen in een avond). Grotendeels is het gewoon smaakafhankelijk. Persoonlijk vind ik de questgebieden van de Guardian faction gewoon mooier en leuker dan die van de Defiant. Lore is leuker aan de Defiant kant, vind ik. Verder maakt het voor PvE geen drol uit. Bij PvP kun je wel in een situatie terecht komen dat de balans op een server heel sterk naar 1 faction uitslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24

Defiant of gaurdian??
Qua verhaal vind ik Defiant beter. (gelovige fundamentalisten VS geeks die overal machines voor bouwen)
Qua omgeving vind ik Guardian iets kleurrijker.

Tijdens de beta heb ik met veel plezier beide factions gespeeld, uiteindelijk heb ik voor Defiant gekozen omdat ik daar meer mensen ken. (die nu allemaal op andere servers spelen ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel een lvl 29 assassin/bladedancer/riftstalker met 16 punten in bladedancer en 22 in assassin ongeveer. Het questen gaat erg snel maar als het aankomt op elites soloen. Heb ik toch echt wat moeite.
Ook 3 mobs tegelijk moet ik wat cds poppen. 2 mobs is gewoon easy.

Weet niet hoe dit zit met andere klassen.

Ook ben ik benieuwd hoe saboteur is voor solo lvling?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Met de beta was ik 21 warrior at gaurdian side, maar defians begint nu kriebels op tewekken bij me. Heb het officieele spel sinds gisteravond en ik wil gelijk een goeie keuze maken en straks niet aan de verkeerde kant zitten. Bij gaurdian weet ik alles tot en met 21, bij de defians weet ik de eerste 3/4 levels. Misschien is het toch leuker om bij defians te gaan beginnen omdat ik daar veder niks ken (kwa questen).

& Ik zag dat de meeste tweakers ( van pvp servers ) op defian kant zitten! Dat erbij de ''ongelovige'' spreekt me ook wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
J.Christ schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:07:
Met de beta was ik 21 warrior at gaurdian side, maar defians begint nu kriebels op tewekken bij me. Heb het officieele spel sinds gisteravond en ik wil gelijk een goeie keuze maken en straks niet aan de verkeerde kant zitten. Bij gaurdian weet ik alles tot en met 21, bij de defians weet ik de eerste 3/4 levels. Misschien is het toch leuker om bij defians te gaan beginnen omdat ik daar veder niks ken (kwa questen).

& Ik zag dat de meeste tweakers ( van pvp servers ) op defian kant zitten! Dat erbij de ''ongelovige'' spreekt me ook wel aan :)
Cinderon zit ik (EN PVP guild, in een erg grote guild en een drukke server, naja medium, maar er zijn echt zat mensen te vinden.
Ik ben zelf Guardian, omdat ik de Defiant races echt lelijk vind. Voor de rest maakt het niet bijzonder veel uit als je niets met lore doet.

Tevens, als je de eerste 21 lvls al kent, kun je ook sneller levelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
[quote]Dakreal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:22:
[...]
Cinderon zit ik (EN PVP guild, in een erg grote guild en een drukke server, naja medium, maar er zijn echt zat mensen te vinden.
Ik ben zelf Guardian, omdat ik de Defiant races echt lelijk vind. Voor de rest maakt het niet bijzonder veel uit als je niets met lore doet.

Tevens, als je de eerste 21 lvls al kent, kun je ook sneller levelen ;-)
[/quote]

Daar geef ik je gelijk in, de eerste 21 levels zijn mooi meegenomen. Maar had gister wel (op gaurdian side) van: "Blegh dit heb ik al eens gedaan" en dat zou ik niet krijgen op de defian kant. Ik zit nog te twijfelen maar ik zit in de buurt om een keuze te maken. Veder is het echt een top spel, nog nooit zo enthousiast geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
J.Christ schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:27:
Daar geef ik je gelijk in, de eerste 21 levels zijn mooi meegenomen. Maar had gister wel (op gaurdian side) van: "Blegh dit heb ik al eens gedaan" en dat zou ik niet krijgen op de defian kant. Ik zit nog te twijfelen maar ik zit in de buurt om een keuze te maken. Veder is het echt een top spel, nog nooit zo enthousiast geweest.
Als jij daar geen zin in hebt, zal ik gewoon lekker Defiant gaan als die je meer aanspreken.
Eventually maakt het niet zo heel veel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Straks maar even kijken wat de avond mij kan bieden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
hey kaluro, op welke server zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

geemfriek schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:36:
Zet je DM's aan, dan stuur ik je een DM.. ik zit op sagespire trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
geemfriek schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:36:
Is dat niet te vinden in de startpost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Overal dat "gezeur" omtrent saboteur had ik op het officiele forum nog een leuk gedichtje gepost :P
Five trolls were crying in galore,
One forgot to check his debuff bar..
And then there were four.

Four trolls paniced and tried to flee,
And then there were three.

Three trolls started the persue,
And then there were two.

Two trolls went into the forum to make alot of pun..
And then there was one.

One troll screamed nerf after what has been done.
But he forgot to check his debuff bar..
And that left us with none!

It doesnt mather what you do..
This saboteur will stick his charges onto you..

(So you better keep an eye on your debuff bar.)
DETONATE!

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heb ff een Sabo spec genomen op m'n rogue: erg lekker met rifts, je zit sowieso op gold contrib :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:02
Meh,zelf fail.
Weggooi accountje aangemaakt voor de beta met onzin info. Later besloten te upgraden naar de volledige versie. Nu heeft iemand het password van mijn account en logt af en toe in en heeft al mijn plat gestolen. Helaas kan ik het wachtwoord niet veranderen omdat ik de secret question niet meer weet. Dus ik bellen, ze kunnen alleen je secret question resetten als je je creditcard info en je geboortedatum weet. Helaas heb ik een bullshit geboortedatum opgegeven die ik nu niet meer weet dus kunnen ze niks voor mij betekenen.
Faaaaaaaaaaaaaaaaaail.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Heb je gebruik gemaakt van 3rd party software dan omdat iemand je account gegevens heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
superbassie schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:51:
Heb je gebruik gemaakt van 3rd party software dan omdat iemand je account gegevens heeft?
Neen. Het is een wachtwoord dat ik voor de registratie op $random websites gebruik. Zal iemand daar wel een databases van gepakt hebben ofzo. Niet handig van mij, maarja..dacht niet dat ik het spel zou kopen toen ik dit account aanmaakte.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bubblewrap schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:35:
Ik ben lvl 39 defiant op Imperium. Speel onder de naam Xbob in de guild Nemesis. Lijkt me leuk als er wat meer Nederlanders in die guild komen. Heb nog nauwelijks Nederlanders gesproken op deze shard.
ik zie die guild heel vaak voor bij poppen :P Ik zit ook op imperium naam is Obexus. Volgens mij best grote guild of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 11:47
Ben vandaag level 50 geworden en ineens Exper Dungeon gedaan. Ben aangenaam verrast. Ik zelf meegegaan als main healer en het was toch wel goed concentratie erbij houden om niet te wipen hoor.

Eerst baas ging vlot, in één keer neer. Tweede hebben we 3 keer gewiped. 4de ook in één keer, 5de ook. 6de uiteindelijk 1 keer gewiped en laatste ook in één keer. Dan nog 3 keer op trash gewiped en klaar waren we achter een uur een half. Een paar blauwe items meegekregen en 8 badges zoals in WoW. Die badges heb je er een paar voor nodig om het eerst T1 stukje binnen te halen. Ik moet er nog 22 en heb dan mijn schouders! Het gaat goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets van de end game raid content gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
pingkiller schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 18:06:
Meh,zelf fail.
Weggooi accountje aangemaakt voor de beta met onzin info. Later besloten te upgraden naar de volledige versie. Nu heeft iemand het password van mijn account en logt af en toe in en heeft al mijn plat gestolen. Helaas kan ik het wachtwoord niet veranderen omdat ik de secret question niet meer weet. Dus ik bellen, ze kunnen alleen je secret question resetten als je je creditcard info en je geboortedatum weet. Helaas heb ik een bullshit geboortedatum opgegeven die ik nu niet meer weet dus kunnen ze niks voor mij betekenen.
Faaaaaaaaaaaaaaaaaail.
weet je misschien wanneer precies al je plat gestolen is?

en waarom zou je eigenlijk onzin info invoeren?

[ Voor 3% gewijzigd door Ienni1983 op 10-03-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Goedemorgen mede-rift gamers,

Gister eindelijk de knoop doorgehakt ik ben Defiant kant gegaan en inmiddels al level 9.
Het verhaal lijn van de Defiants is leuker want het voelt alsof je een "elite" ben die als enige het heeft overleeft.
Met de beta was ik een warrior en vond dat opzich wel leuk maar toen zag ik een vriend hunter spelen en toen gingen m'n oogjes glinsteren!

Level 9 hunter - Defiant @ Shivermere

Dat ernaast kan ik altijd nog "rogue" gaan, altijd een leuke class! Maar eerst even hunter verkennen.
Ranger als main, vanwege de pet(s)
- Bard
- Marksman
Paterpor schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:29:
Ben vandaag level 50 geworden en ineens Exper Dungeon gedaan. Ben aangenaam verrast. Ik zelf meegegaan als main healer en het was toch wel goed concentratie erbij houden om niet te wipen hoor.

Eerst baas ging vlot, in één keer neer. Tweede hebben we 3 keer gewiped. 4de ook in één keer, 5de ook. 6de uiteindelijk 1 keer gewiped en laatste ook in één keer. Dan nog 3 keer op trash gewiped en klaar waren we achter een uur een half. Een paar blauwe items meegekregen en 8 badges zoals in WoW. Die badges heb je er een paar voor nodig om het eerst T1 stukje binnen te halen. Ik moet er nog 22 en heb dan mijn schouders! Het gaat goed zo.
Grats met level 50, goed om te horen dat de dungeons op level 50 lekker moeilijk zijn. Maakt het een uitdaging of niet? Exper dungeon is dat een vergelijking met een Heroic uit WoW?

[ Voor 44% gewijzigd door Evion op 10-03-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
J.Christ schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:53:
Goedemorgen mede-rift gamers,

Gister eindelijk de knoop doorgehakt ik ben Defiant kant gegaan en inmiddels al level 9.
Het verhaal lijn van de Defiants is leuker want het voelt alsof je een "elite" ben die als enige het heeft overleeft.
Met de beta was ik een warrior en vond dat opzich wel leuk maar toen zag ik een vriend hunter spelen en toen gingen m'n oogjes glinsteren!

Level 9 hunter - Defiant @ Shivermere

Dat ernaast kan ik altijd nog "rogue" gaan, altijd een leuke class! Maar eerst even hunter verkennen.
Ranger als main, vanwege de pet(s)
- Bard
- Marksman
Ik heb dezelfde build sinds gisteren bij Guardian (LVL 21) en bevalt me zeer goed :D wellicht dat ik ooit nog begin bij Defiants maar dat zal nog wel een tijdje duren.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Ik heb sinds kort ook maar een 2e role gekocht. Nu een volle PVE spec en een PvP spec. wel zo handig in de warfronts :P.

PvE = ranger/assasin/riftstalker
PvP= assasin/riftstalker/nightblade

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Keffie schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:59:
[...]
Ik heb dezelfde build sinds gisteren bij Guardian (LVL 21) en bevalt me zeer goed :D wellicht dat ik ooit nog begin bij Defiants maar dat zal nog wel een tijdje duren.
Wat vind jij van de optie "bard" ? De extra 10% HP wat je gelijk in het begin kan bijvullen is lekker meegenomen. Maar over de rest ben ik er nog niet over uit. Weet dus niet precies of het een goeie mede soul is, hoe denk jij erover?

& De Ranger soul geeft ook in de eerste 5 punten ook nog 5% HP en 25% naar je pet.

[ Voor 7% gewijzigd door Evion op 10-03-2011 11:28 . Reden: & ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
J.Christ schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:27:
[...]

Wat vind jij van de optie "bard" ? De extra 10% HP wat je gelijk in het begin kan bijvullen is lekker meegenomen. Maar over de rest ben ik er nog niet over uit. Weet dus niet precies of het een goeie mede soul is, hoe denk jij erover?

& De Ranger soul geeft ook in de eerste 5 punten ook nog 5% HP en 25% naar je pet.
Bard is over het algmeen een goede soul. Heerlijke survivability + support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
J.Christ schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:53:

Grats met level 50, goed om te horen dat de dungeons op level 50 lekker moeilijk zijn. Maakt het een uitdaging of niet? Exper dungeon is dat een vergelijking met een Heroic uit WoW?
Dankje, trouwens een type foutje het is Expert Dungeon. Het is inderdaad zoals Heroics in WoW. Ze zijn een lekkere uitdaging inderdaad. Er zijn trouwens ook 2 soorten T1 en T2 wat welk nu juist is weet ik niet maar T1 dungeons zijn makkelijker dan T2 uiteraard maar geven slechter gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Is een bard wel een beetje populair in dungeons? Ik heb een lvl21 bard nu maar nog in geen dungeon geweest.
Ik zie wel voorbij komen dat men zoekt naar dps/tanks/healers maar een bard is toch meer support dan dps?
Het is inderdaad wel een heerlijke spec om mee te soloen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
DPS/tank/healer zijn de 3 rollen die je ook nodig hebt in een dungeon. Support is leuk om te hebben, maar je gaat er niet specifiek op staan zoeken.

Vaak hebben Bards een DPS rol ernaast, dus je kan zelf adverteren voor DPS/support.
Natuurlijk kan je full DPS, maar als je ziet dat je healer problemen heeft: hoppa, switch naar bard en help het healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Bard is inderdaad een support soul, heb je geen dps souls (de overige 2)? Daarmee zou je dan kunnen dpsen.. ?
Paterpor schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:43:
[...]
Dankje, trouwens een type foutje het is Expert Dungeon. Het is inderdaad zoals Heroics in WoW. Ze zijn een lekkere uitdaging inderdaad. Er zijn trouwens ook 2 soorten T1 en T2 wat welk nu juist is weet ik niet maar T1 dungeons zijn makkelijker dan T2 uiteraard maar geven slechter gear.
Typ foutje kan voorkomen :) Dus ze hebben Expert Dungeon met verschillende Tiers? T1/T2 ..
T1 = voor de beginnende level 50s
T2 = voor het zwaardere geschut ?

[ Voor 72% gewijzigd door Evion op 10-03-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Na wat wikken en wegen toch maar even aangeschaft, de skills zien er ook gewoon zo vet uit, echt super.
Nu even de client binnenhalen.

[ Voor 13% gewijzigd door Moonborne op 10-03-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
J.Christ schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:02:
Bard is inderdaad een support soul, heb je geen dps souls (de overige 2)? Daarmee zou je dan kunnen dpsen.. ?

[...]

Typ foutje kan voorkomen :) Dus ze hebben Expert Dungeon met verschillende Tiers? T1/T2 ..
T1 = voor de beginnende level 50s
T2 = voor het zwaardere geschut ?
Abyssal Precipice + Charmer's Caldera normal = voor beginnende level 50s

T1 expert (Realm of the Fae, Iron Tomb, Foul Cascade, King's breach, Lantern Hook) = daarna

Tier1 raid rifts (zijn nog niet in het spel, komen in de volgende update, kun je overslaan voor nu) = daarna

T2 expert (Darkening Deeps, Deepstrike Mines, Runic Descent, Abyssal Precipice, Charmer's Calderra) = daarna

Indoor raids = daarna

Tier2 raid rifts (nog niet in het spel, kun je voor nu overslaan) = daarna

Als je T1 experts ingaat zonder wat gear uit AP of CC is het onwaarschijnlijk dat je bosses kan doen.
Als je T2 experts ingaat zonder minimaal half gear uit T1, wordt je vernietigd door de eerste trashpack :P
Als je raids ingaat zonder volle T2 gear, wordt je wederom vernietigd door trash.

Overigens vind ik de beste groep setup voor T1 experts ongeveer zoiets:

Warrior Tank
Purifier cleric
Rogue DPS
Mage DPS bij voorkeur een pyromancer of warlock build
Chloromancer of Bard

Met zo een groep gaat het altijd erg smooth.

[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 10-03-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
Dankje Websnake, goed uitgelegd.

Wou ook nog even zeggen dat er Expert Rifts zijn die ook al bestaan. Die kan je krijgen door een expert lure te gebruiken op een expert rift.

Is allemaal wat ingewikkeld maar het valt uiteindelijk wel mee.

De vraag over Bard:

Bard is heel belangrijk in experts. Met alleen één healer kom je er vaak niet daarom is Bard of Chloromancer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fellware
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-08 12:31

fellware

Everything can be archieved!

Ik ben onlangs ook begonnen met het spel.

Heb een guardian mage aangemaakt, bevalt mij tot nu toe zeer goed.

Nothing Is Everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
J.Christ schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:27:
[...]

Ja, ik ben tot nu toe er wel tevreden mee en heb uiteraard gelijk de 10% extra HP er bij genomen. Ik ben er inderdaad ook nog niet over uit wat ik verder bij wil. Ik ga binnenkort even puzzelen en kijken als ik een leuke combinatie kan vinden.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhoreb
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 10:14
Ik speel ook een Marksman/bard ranger. Lvl 22 is hij nu, met 12 punten in bard voor cadence en motif healing, en 0 punten in ranger op het moment (alleen voor de pet).

Momenteel gebruik ik een hele simpele rotatie:
Cadence, Empowered Shot of Power Chord, Deadeye Shot, en repeat. Dat is 5 combo points in 3,5 seconden, gevolgd door de marksman finisher. Heb em al zien critten voor 600 in een rift raid. Het is een lekkere simpele rotatie waarbij je nooit zonder energy zit. Of het ook optimaal is voor maximale dps dat betwijfel ik, maar het is wel lekker om om de 5 seconden een groot getal te zien. Zeker als je tussendoor ook een klein beetje support healing doet.

Overigens heb ik de punten die je health verhogen niet genomen. Ik zit op een PVE server (sparkwing) en heb de extra health dus niet nodig. Als eerste zijn de DPS talents aan de beurt. Dubbele motif duration doet veel meer voor DPS dan 10% extra health ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door zhoreb op 10-03-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
  • Laatst online: 19-08 08:18
ik vind het wel fijn dat veel classes ook kunnen offhealen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

zhoreb schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:33:
Ik speel ook een Marksman/bard ranger. Lvl 22 is hij nu, met 12 punten in bard voor cadence en motif healing, en 0 punten in ranger op het moment (alleen voor de pet).

Momenteel gebruik ik een hele simpele rotatie:
Cadence, Empowered Shot, Deadeye Shot, en repeat. Dat is 5 combo points in 3,5 seconden, gevolgd door de marksman finisher. Heb em al zien critten voor 600 in een rift raid. Het is een lekkere simpele rotatie waarbij je nooit zonder energy zit. Of het ook optimaal is voor maximale dps dat betwijfel ik, maar het is wel lekker om om de 5 seconden een groot getal te zien. Zeker als je tussendoor ook een klein beetje support healing doet.
Ik zou 8 punten in ranger stopped voor rejuvenation, zodat je een goede heal voor je pet hebt. Dit helpt aanzienlijk in sommige situaties.

Ik zou implaats van marksman, saboteur gaan. Veel meer DPS dan een marksman, tevens meer CC mogelijkheden. Ook geen issues qua minimum range.

[ Voor 100% gewijzigd door kaluro2 op 10-03-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Ik ben vaak de healer met m'n bard.
Werkt prima als je ook een beetje een goeie tank hebt.

Gewoon Armor anthem, and je motif's up houden dan kun je met je cadance + powercord en dan de healing Coda prima healen. soms is zelfs de healing Code niet nodig, dan kan ik ook dpsen :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fridge-RaideR schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 06:20:
mr dummy, ik heb een stuk meer artifacts op me eigen map staan voor de artifact run die ik telkens doe. Als je me toevoegt op msn kan ik je die wel sturen. Kan je t toevoegen =)
Bedoel je met je eigen map, je ingame map? Dan ben ik namelijk wel benieuwd hoe je dit kunt doen. Als dit kan heb ik dat gigantisch over het hoofd gezien! (kan er niet zo 1,2,3 iets over terugvinden op de forums)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
[quote]Websnake schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:22:
[...]
Abyssal Precipice + Charmer's Caldera normal = voor beginnende level 50s
T1 expert (Realm of the Fae, Iron Tomb, Foul Cascade, King's breach, Lantern Hook) = daarna
Tier1 raid rifts (zijn nog niet in het spel, komen in de volgende update, kun je overslaan voor nu) = daarna
T2 expert (Darkening Deeps, Deepstrike Mines, Runic Descent, Abyssal Precipice, Charmer's Calderra) = daarna
Indoor raids = daarna
Tier2 raid rifts (nog niet in het spel, kun je voor nu overslaan) = daarna
Als je T1 experts ingaat zonder wat gear uit AP of CC is het onwaarschijnlijk dat je bosses kan doen.
Als je T2 experts ingaat zonder minimaal half gear uit T1, wordt je vernietigd door de eerste trashpack :P
Als je raids ingaat zonder volle T2 gear, wordt je wederom vernietigd door trash.
Overigens vind ik de beste groep setup voor T1 experts ongeveer zoiets:
Warrior Tank
Purifier cleric
Rogue DPS
Mage DPS bij voorkeur een pyromancer of warlock build
Chloromancer of Bard
Met zo een groep gaat het altijd erg smooth.
[/quote]

Dankjewel voor deze handige post! Heel veel duidelijkheid! _/-\o_

[quote]Heraclius schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:21:
Na wat wikken en wegen toch maar even aangeschaft, de skills zien er ook gewoon zo vet uit, echt super.
Nu even de client binnenhalen.
[/quote]

Welkom, ja de skills zijn inderdaad heel erg vet hehe :)

[quote]fellware schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:47:
Ik ben onlangs ook begonnen met het spel.
Heb een guardian mage aangemaakt, bevalt mij tot nu toe zeer goed.
[/quote]

Jij ook welkom!
@ Heraclius en Fellware als je wil hebben wij een database van alle tweakers die het spel spelen. Kunnen we zien waar je speel en waar andere spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
OxiMoron schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:21:
Ik ben vaak de healer met m'n bard.
Werkt prima als je ook een beetje een goeie tank hebt.

Gewoon Armor anthem, and je motif's up houden dan kun je met je cadance + powercord en dan de healing Coda prima healen. soms is zelfs de healing Code niet nodig, dan kan ik ook dpsen :D
En als je ziet dat je toch moet healen kan je Riff gebruiken (instant 5 puntjes) en dan Virtuoso (komende 10 seconden geen combopunten verliezen) en dan gewoon je healding blijven spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo terug van vakantie, kan nu eindelijk weer aan de slag vanavond.
Bestelling is binnen van bol.com en die van amazon is ook verstuurd. (had die van bol.com eigenlijk geannuleerd majah). Weet niet of er nog mensen geïnteresseerd zijn in het spel en hem nog niet gekocht hebben? PM me dan want heb er tenslotte 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
J.Christ je zei dat je defiant@Shivermere bent? Hoe heet je char ingame? :) Neem ik even contact met je op :)

edit: of whisper mij @mafketel :)

[ Voor 14% gewijzigd door Merroc op 10-03-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Carthrax schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:56:
Is een bard wel een beetje populair in dungeons? Ik heb een lvl21 bard nu maar nog in geen dungeon geweest.
Ik zie wel voorbij komen dat men zoekt naar dps/tanks/healers maar een bard is toch meer support dan dps?
Het is inderdaad wel een heerlijke spec om mee te soloen.
Je kunt gewoon als Bard mee als DPS hoor. En dan gewoon wat offhealing doen indien nodig. Ik vind het als healer in ieder geval lekker een bard mee te hebben. Jullie nemen een hoop van de AoE healing voor jullie rekening zonder dat het mana kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Vanavond ook weer verder levelen met m'n warrior. Ben afgelopen zondag pas voor het eerst een dungeon ingerend, Realm of the Fae gedaan, en zonder echte problemen doorgelopen.. Aggro houden was geen probleem, en de healer leek geen problemen te hebben om m'n HP hoog te houden. Misschien dit weekend de DD eens proberen.

Zit nu op lvl 28, heb als skills mining/weaponsmith/foraging genomen, en op weaponsmith na zijn ze bijna allemaal up to par. Was gister een heerlijk dagje mining en artifacts zoeken en af en toe een Rift sluiten.
Helaas nog steeds guildloos, heb nog geen guild gezien op Argent die me aansprak, en vind het zonde om nu al te gaan re-rollen.. Het gaat net allemaal zo lekker ;)
Huidige soul tree (Tank) - Warlord/Paladin/Reaver

Leuk spelletje. :)

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Merroc schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:53:
J.Christ je zei dat je defiant@Shivermere bent? Hoe heet je char ingame? :) Neem ik even contact met je op :)

edit: of whisper mij @mafketel :)
Ik zou je toevoegen mafketel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:17:
[...]

Je kunt gewoon als Bard mee als DPS hoor. En dan gewoon wat offhealing doen indien nodig. Ik vind het als healer in ieder geval lekker een bard mee te hebben. Jullie nemen een hoop van de AoE healing voor jullie rekening zonder dat het mana kost.
Wat ook lekker is is een cleric met een beacon op de tank ( alle overhealing van de cleric gaat dan naar de tank). Dus dat werkt als een zonnetje.. enige nadeel dan weer is dat de cleric niet heel veel dps doet.

Er staat 1 of andere grapjas in het overzicht:
JWTZ JWTZ Beunhaas Guardians PVP Polish The Beunbunnies 31

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 10-03-2011 16:29 . Reden: edit,toevoeging sheet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Dakreal schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:26:
[...]

Wat ook lekker is is een cleric met een beacon op de tank ( alle overhealing van de cleric gaat dan naar de tank). Dus dat werkt als een zonnetje.. enige nadeel dan weer is dat de cleric niet heel veel dps doet.
Zolang de tank (en party) blijft leven is het toch goed? DPS betekent ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhoreb
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 10:14
kaluro2 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:59:
[...]

Ik zou 8 punten in ranger stopped voor rejuvenation, zodat je een goede heal voor je pet hebt. Dit helpt aanzienlijk in sommige situaties.

Ik zou implaats van marksman, saboteur gaan. Veel meer DPS dan een marksman, tevens meer CC mogelijkheden. Ook geen issues qua minimum range.
Heb saboteur nog niet echt bekeken, maar volgens mij combineert dat minder lekker met de combopoint building van de Bard. De healing van de bard is op mijn level in ieder geval nog genoeg om je pet in leven te houden, dus ik zie de noodzaak van de ranger punten niet. Als ik sabo ga uitproberen combineer ik hem denk ik wel met de ranger, en dan is die pet healing wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik heb met belangstelling alles gelezen op dit forum en merk weinig negativiteit omtrent deze game. Speel zelf WOW vanaf release, maar heb wow afgelopen maand niet meer aangeraakt omdat het mij niet meer zo kan boeien en ben op zoek naar een vervanger. Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder van Rift gehoord gehad (nooit gezocht naaar een vervanger van wow, dus vandaar misschien) maar het begint toch wel te kriebelen om het aan te schaffen.

Ik heb echter wel een paar vragen die jullie mischien kunnen beantwoorden.

Moet je maandelijks betalen om te kunnen spelen zoals in wow?
levelen = saai grinden? of boeiende verhaallijn met gevarieerde questen?
Bestaat er een soort uitprobeer periode?
Kan je alleen maar raiden en gearen als je in een guild zit? of is alles puggable?
Moet je goede know how hebben van characters? (In wow probeerde ik altijd als tank het maximale eruit te halen qua gear / stats, bij patch veranderingen altijd maar weer checken of ik de stats niet moest veranderen voor betere avoidance etc)
Gebruiken jullie addons? (voor interface, bossfights etc)
Als je wow gewend bent is het dan makkelijk om aan deze game te wennen?

Veel vragen maar ja heb alleen maar wow gespeeld vanaf 2005 tot heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
- Ja, €12.99
-Het is totaal niet saai, verhaal lijn is super in elkaar gezet!
-Nee dat niet, er waren in totaal 7 beta's (if i'm correct)
Kan je alleen maar raiden en gearen als je in een guild zit? of is alles puggable?
- Beide
Moet je goede know how hebben van characters? (In wow probeerde ik altijd als tank het maximale eruit te halen qua gear / stats, bij patch veranderingen altijd maar weer checken of ik de stats niet moest veranderen voor betere avoidance etc)
- Jij kan je character maken zoals jij wil!
- Rift ondersteund geen addons.
- Het is beter dan WoW, dus koop het spel en ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Mistymo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:12:

Veel vragen maar ja heb alleen maar wow gespeeld vanaf 2005 tot heden.
-Ja, maar er is een gereduceerd tarief tot 14 of 15 maart.
-Een combinatie van beide. Ik vind het nu een beetje langdradig worden maar levelen als healing cleric is dan ook niet het allerboeiendste wat er is. Dat is overigens een keuze, je zit niet vast in je rollen.. Absoluut niet zelfs.
-Nee, trials zijn er nog niet.
-Het public group systeem zit goed in elkaar voor belangrijke questmobs en zonewide rift quests met eindbaas. Echte end-game pve raids heb ik zelf geen ervaring mee.
-Knowhow is nog niet nodig. Er wordt al getheorycraft op de Rift forums maar in principe is het spel min of meer nieuw voor iedereen. Stats zijn heel straightforward. Als je een melee cleric role hebt dan worden bijv. je stats als het ware geconverteerd (wisdom wordt dan wat strength is voor een warrior, dus een buff naar AP enzo).
-Addons zijn er niet en zijn ook niet nodig. De interface kan je manipuleren hoe je wil. Er zijn wel 3rd party parsers voor bijvoorbeeld combat damage etc.
-Als je WoW gewend bent rol je hier zo in. Gegarandeerd!

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

zhoreb schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:05:
[...]

Heb saboteur nog niet echt bekeken, maar volgens mij combineert dat minder lekker met de combopoint building van de Bard. De healing van de bard is op mijn level in ieder geval nog genoeg om je pet in leven te houden, dus ik zie de noodzaak van de ranger punten niet. Als ik sabo ga uitproberen combineer ik hem denk ik wel met de ranger, en dan is die pet healing wel handig
Je gebruikt in principe ook alleen de ranger pet +heal en de sabo skills, de bard motifs/buffs zijn gewoon mooi meegenomen en lekker voor wat extra survivability mocht het nodig zijn.
Het focussen op de sabo tree is sowieso geen slecht idee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn:
Alpha patch notes voor 1.1

Let op: Deze staan niet vast maar geven een goed beeld wat er aan gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
J.Christ schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:20:
- Ja, €12.99
-Het is totaal niet saai, verhaal lijn is super in elkaar gezet!
-Nee dat niet, er waren in totaal 7 beta's (if i'm correct)
- Beide
- Jij kan je character maken zoals jij wil!
- Rift ondersteund geen addons.
- Het is beter dan WoW, dus koop het spel en ga spelen :)
Ik zou niet willen zeggen dat het beter is dan WoW, aangezien het qua gameplay gewoon hetzelfde is. Wat wel zo is, is dat de meeste mensen op WoW uitgekeken zijn, en dat Rift een hele goeie vervanger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Nefiorim schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:23:
[...]

-Het public group systeem zit goed in elkaar voor belangrijke questmobs en zonewide rift quests met eindbaas. Echte end-game pve raids heb ik zelf geen ervaring mee.
-Knowhow is nog niet nodig. Er wordt al getheorycraft op de Rift forums maar in principe is het spel min of meer nieuw voor iedereen. Stats zijn heel straightforward. Als je een melee cleric role hebt dan worden bijv. je stats als het ware geconverteerd (wisdom wordt dan wat strength is voor een warrior, dus een buff naar AP enzo).
-
Wat ik in wow wel leuk vond was dat de betere spelers vaak betere items hadden ivm raiden (tegenwoordig kan iedereen in wow epics halen door stom te grinden en stellen de 10 man raids ook geen reet meer voor) maar in Rift kan dus iedereen makkelijk dezelfde gear verkrijgen?

Dus know how niet nodig voor je class? Hmmm dus iedereen kan tanken / dpsen / healen zonder know how van je class?

Ahh denk dat ik het dit weekend maar eens aanschaf en ga aankijken. Duurt levelen lang? weet nog wel dat toen wow uit kwam lvl 60 niet echt heel lang duurde en met elke expansion binnen paar dagen alweer de lvl cap gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mistymo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:38:
Wat ik in wow wel leuk vond was dat de betere spelers vaak betere items hadden ivm raiden (tegenwoordig kan iedereen in wow epics halen door stom te grinden en stellen de 10 man raids ook geen reet meer voor) maar in Rift kan dus iedereen makkelijk dezelfde gear verkrijgen?

Dus know how niet nodig voor je class? Hmmm dus iedereen kan tanken / dpsen / healen zonder know how van je class?

Ahh denk dat ik het dit weekend maar eens aanschaf en ga aankijken. Duurt levelen lang? weet nog wel dat toen wow uit kwam lvl 60 niet echt heel lang duurde en met elke expansion binnen paar dagen alweer de lvl cap gehaald.
Tja, als je te stom bent om te poepen wordt 't lastig, maar MMO's zijn sowieso geen games waar je enorme skills voor nodig hebt. Gear is altijd meer afhankelijk geweest van de hoeveelheid tijd die je erin steekt dan van hoe 'goed' je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Hydra schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:39:
[...]

Tja, als je te stom bent om te poepen wordt 't lastig, maar MMO's zijn sowieso geen games waar je enorme skills voor nodig hebt. Gear is altijd meer afhankelijk geweest van de hoeveelheid tijd die je erin steekt dan van hoe 'goed' je bent.
Tja daar ben ik het niet helemaal mee eens. Gear is nodig om bepaalde encounters te kunnen doen, maar skills zijn toch wel nodig om raids tot een succes te maken. Ben zelf Maintank/Raidleader geweest en kan je vertellen dat als ik soms zie dat mensen niet de brains/skills hebben om met hun class om te gaan raids geen kans van slagen hebben. Maar het lijkt dus dat Rift minder afhankelijk is van skills dan bij WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Mistymo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:47:
[...]

Tja daar ben ik het niet helemaal mee eens. Gear is nodig om bepaalde encounters te kunnen doen, maar skills zijn toch wel nodig om raids tot een succes te maken. Ben zelf Maintank/Raidleader geweest en kan je vertellen dat als ik soms zie dat mensen niet de brains/skills hebben om met hun class om te gaan raids geen kans van slagen hebben. Maar het lijkt dus dat Rift minder afhankelijk is van skills dan bij WoW.
Welke skills heb je nodig?
Tank? -> Aggro houden
Healer? -> Tank in leven houden
DPS? -> Niet teveel threat maken zodat jij de aggro krijgt.

Vindt dit veel moeilijker op rift dan op wow.
Want op rift speel je met 3 souls en ok op wow kun je in 3 talent trees gaan maar dan hebt ge meestal tank/dps, healer/dps, ofzo maar op rift kun je dps/healer/tank zijn allemaal ineen.

Vindt het nog veel te vroeg om over 'skills' te spreken op Rift, want in het begin van wow was het ook maar allemaal zorgen dat je tank in leven bleef. In pvp net hetzelfde etc etc.
Skills komen met de tijd en Rift is een weekje uit dus ;w duurt nog eventjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel 2x. Iemand interesse om het te kopen van me? Zit nog in de verpakking, voor 30 euro verkoop ik hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
pingkiller schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:21:
[...]

Neen. Het is een wachtwoord dat ik voor de registratie op $random websites gebruik. Zal iemand daar wel een databases van gepakt hebben ofzo. Niet handig van mij, maarja..dacht niet dat ik het spel zou kopen toen ik dit account aanmaakte.
Ik ontdek net dat mijn account op eenzelfde manier gehacked is.
Ben zo dom geweest om mijn default password te gebruiken die ik op random onbelangrijke sites gebruik.
Nadat ik Rift heb aangeschaft heb ik er nooit aan gedacht mijn password te veranderen, gelukkig wist ik mijn geheime vraag nog wel.

Nu is het wachten totdat ik antwoord krijg van Trion, hopelijk zijn ze sneller dan NCsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Is het mogelijk om met Ideaal te betalen? ( de maandelijkse kosten?)

zoja dan kap ik met WoW en ga ik dit spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Roshnak schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:57:
Is het mogelijk om met Ideaal te betalen? ( de maandelijkse kosten?)

zoja dan kap ik met WoW en ga ik dit spelen
Nee, maar je kan wel PayPall gebruiken. (bijna even makkelijk ;))

[ Voor 4% gewijzigd door White Dust op 10-03-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mistymo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:47:
Tja, sorry, maar op de juiste momenten uit een voidzone weglopen is nou niet echt rocketsurgery. Het is vooral een kwestie van oefenen. Dat je er een paar falers tussen hebt zitten is vooral omdat sommigen het gewoon niet serieus nemen. Die willen gewoon een paar shiny epics en dat moet niet te veel moeite kosten. Dat zijn die types die alleen op komen dagen op lootruns en op wipenights iets met 'de familie' moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Wat kleine verbeteringen op http://mrdummy.net/riftworldmap/. Het zoeken gaat nu makkelijker met multi-select icon type lijst. Kies wat je in beeld wilt hebben door paar iconen te selecteren, en het verschijnt op het map.

Op dit moment ruim 800 iconen in de database en nog lang niet genoeg. Hulp is nog steeds welkom! Wel heb ik nog meer artifacts ontdekt in Silverwood.
Ik heb wat hulp nodig om wat namen op aantal gebieden te plaatsen. Een voorbeeld is goed te zien in Silverwood. :)
De instructies zijn aangepast met stap voor stap plaatjes hoe je een icoon correct kan plaatsen. Lees het maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Yay, heb mijn account weer terug. Kreeg nu een andere helpdesk dude aan de lijn en die nam genoegen met mijn creditcard informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist aangeschaft! Ik ben heel benieuwd, lees toch veel gemengde reacties. Denk dat ik even begin @ Sparkwing / Defiantsside. In ieder geval een ranged char en voor de rest weet ik het nog niet.... Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Zo, eerste grote patch sinds de release is uit: http://forums.riftgame.co...PST&p=1603352#post1603352 Belangrijkste wijziging voor mij:
* Warfronts: Deserters will not be tolerated! If you leave a Warfront before the match has finished you will not be allowed into additional Warfronts for 15 minutes.
Want ik werd altijd in een game gegooid waar defiant (mijn faction) 400 punten achterstaat, en er allemaal mensen leaven omdat ze hun kansen in een andere battleground zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het nu sinds de headstart, level 40 gehaald en ik heb nog steeds niets kunnen ontdekken wat er echt uitspring. Invasions en rifts zijn leuk, soul systeem is geweldig.
Levelen is same as always, professions is gewoon grindfest, pvp is niets bijzonders en dungeons.. tjah ook gewoon weer hetzelfde.
Dus ik heb het spel ondertussen al in de vrieskast gegooid, daar maar even LoL doen totdat er een nieuwe kandidaat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ben een beetje de souls aan het uitproberen, Necromancer is wel erg tof.
Wat ik ook mooi vind is dat er gedacht is aan detail, als je een player / NPC aanklikt dan kijkt je character die persoon ook echt aan, je ziet het hoofd draaien en zelfs als je er voorbij loopt.
Het is gewoon een erg verfijnde game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
pingkiller schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:33:
Yay, heb mijn account weer terug. Kreeg nu een andere helpdesk dude aan de lijn en die nam genoegen met mijn creditcard informatie.
nou meteen alles niet ala onzin invoeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Dakreal schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:31:
[...]

Ik zou niet willen zeggen dat het beter is dan WoW, aangezien het qua gameplay gewoon hetzelfde is. Wat wel zo is, is dat de meeste mensen op WoW uitgekeken zijn, en dat Rift een hele goeie vervanger is.
De gameplay van rift is niet "hetzelfde als wow", kunnen we eens stoppen met te zeggen dat het hetzelfde is als WoW, zonder onderbouwingen? Dit creeërt nutteloze discussies up den duur...

Rift PvE is dynamisch, PvP valt ook niet te vergelijken met WoW, het gehele combat systeem is balanced rondom de Global cooldown.

Wat overeenkomt is dat het factie tegen factie is, je level up kan gana ,verschillende types gear hebt, kan pvpen en raiden.. Maar hoe het is uitgewerkt en tevens de classes/souls en de hele feel van de game, hebben niks van doen met WoW.

Het is een MMORPG, de standaard elementen \zullen er altijd in zitten. Ik wil jou wel eens een enkel dynamisch event aan zien wijzen in WoW..Hier heb je rifts en invasions en hele steden die overgenomen kunnen worden door Defiant/Guardian player raids, maar dan ook letterlijk overgenomen kunnen worden. (Van die "stenen" die in elke hubje staan, die je kan destroyen en over kan nemen.

De game speelt totaal niet als WoW, ik facepalm dan ook elke keer als iemand dat beweerd, vooral zonder onderbouwingen heb ik er vrij weinig respect voor.

Ik ben nog vergeten te zeggen dat het geen Add-on zergfest is en het spel dus niet voor je gespeeld wordt. Healen/tanken/dpsen kost nog enige moeite momenteel, waaronder ook vele andere dingen :D ook geen enemy castbar!!(toch?!) of flauwe alerts als een enemy op je gaat casten en je het niet door hebt.

Beeld je in, je stealth naar een enemy toe als saboteur zijnde, en begint met charges te gooien.. de enemy ehel groot op het scherm "WARNING GUARDIAN DETECTED" á la wow, moet er niet an denken :P

En de gameplay is bij lange na niet zo casual.

[ Voor 16% gewijzigd door kaluro2 op 11-03-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
hugoy schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:35:
Zo, eerste grote patch sinds de release is uit: http://forums.riftgame.co...PST&p=1603352#post1603352 Belangrijkste wijziging voor mij:
Yay, de epic/story/saga quest waar ik mijn ongenoegen al over heb geuit is gefixt:
* The Care and Imprisonment of Changelings: Changed to not require you to have claimed the colossi mob. You only need to participate in the kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Er zitten genoeg leuke wijzigingen in moet ik zeggen.

Kon een grijns niet onderdrukken toen ik het volgende las:
* The ‘I’m Stuck’ button will stop getting stuck after 24 hours has passed. The irony of this is not lost on us, either.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 08:41:
Ik speel het nu sinds de headstart, level 40 gehaald en ik heb nog steeds niets kunnen ontdekken wat er echt uitspring. Invasions en rifts zijn leuk, soul systeem is geweldig.
Levelen is same as always, professions is gewoon grindfest, pvp is niets bijzonders en dungeons.. tjah ook gewoon weer hetzelfde.
Dus ik heb het spel ondertussen al in de vrieskast gegooid, daar maar even LoL doen totdat er een nieuwe kandidaat komt.
Ik ben van mening dat alle MMO's pas echt beginnen wanneer je max level ben. Wat vind jij niets bijzonders aan pvp en/of dungeons? Zou het graag willen weten!
Hydra schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:39:
[...]

Gear is leuk en speelt een grote rol maar als je niet weet wat je moet doen kom je niet ver in een mmorpg. Vooral niet in een arena/pvp warfront, zelfde geldt voor raiden. Tuurlijk heb je voor een FPS meer reflexie(skill) nodig dan in een MMO en dat realiseren de meeste dan ook wel.

--------
& Ben blij dat Rift geen gebruik van addons maakt, nu mag je het allemaal zelf gaan doen!

[ Voor 3% gewijzigd door Evion op 11-03-2011 09:56 . Reden: & ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:22:
[...]
waaronder ook vele andere dingen :D ook geen enemy castbar!!(toch?!) of flauwe alerts als een enemy op je gaat casten en je het niet door hebt.
Jawel hoor, maar heel miniem, kijk maar is boven het icoontje van je target, daar komt een kleine cast bar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Sommige UI-dingen zie je ook echt alleen als iemand je erop wijst. Zo dacht ik ook weken lang (beta t/m paar dagen terug :X) dat je nergens kon zien hoe lang je (rogue) stealth ability nog te gaan had, ik zag nergens een buff met een timer ofzo. Tot ik toevallig op het Rift-forum een post las dat er een stealth timertje links naast je bottom action bars verschijnt.

Overigens snap ik niet helemaal dat bij MMO's als Rift en WoW "show target of target" by default uit staat. Da's dus echt bijna onmisbaar!

Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste