Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:18:
Overigens snap ik niet helemaal dat bij MMO's als Rift en WoW "show target of target" by default uit staat. Da's dus echt bijna onmisbaar!
Inderdaad, en niet te vergeten, target forwarding staat ook standaard uit! (attack your targets target)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Hoe kan je iemand zijn target dan volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:37:
Door de optie aan te zetten in de menu opties...

@ kaluro2 je snapt mijn post weer eens niet.

Je leest volgens mij alles als bash terwijl ik het juist postief bedoel.
Ik heb vanaf beta 3 mee gedaan en speel wow 6 jaar, dus weet uitstekend waar ik het over heb.
The feeling is the same. en dat is een goed punt van Rift, voor de rest zijn de events inderdaad anders. EN dat is dus vernieuwend!

[ Voor 25% gewijzigd door Dakreal op 11-03-2011 10:51 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:37:
Je kunt een target volgens mij niet echt volgen. Ik kan namelijk niet echt zien welk target geselecteerd is, je ziet alleen het plaatje van de tegenstander bij targets target. Maar als er 3 gelijke tegenstanders in het "veld" staan, zie je dus niet wie van de 3 is geselecteerd. (tenzij ook hier nog een optie voor is die ik nog niet heb gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31
Is het dan zo dat als je target forwarding aanzet, je niet een vijand maar bijvoorbeeld de tank in je raid selecteert en dan met je attacks automatisch altijd degene aanvalt die door de tank is geselecteerd? Of snap ik het verkeerd.

Edit: @ bovenstaande reactie: als je show target of target aan hebt staan dan kun je gewoon op het target van je target clicken om die te selecteren. Bijvoorbeeld, je selecteert je tank, verschijnt er naast zijn portret een portret van zijn target en daar kun je op clicken om die te selecteren.

[ Voor 39% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-03-2011 11:10 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59
Sommige UI-dingen zie je ook echt alleen als iemand je erop wijst. Zo dacht ik ook weken lang (beta t/m paar dagen terug :X) dat je nergens kon zien hoe lang je (rogue) stealth ability nog te gaan had, ik zag nergens een buff met een timer ofzo. Tot ik toevallig op het Rift-forum een post las dat er een stealth timertje links naast je bottom action bars verschijnt.
Dat viel mij vanaf de eerste seconde al op :p Plus als je nog 2 skillpoints in je tree gooit blijf je infinit stealthed.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
kKaltUu schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:11:
[...]

Dat viel mij vanaf de eerste seconde al op :p Plus als je nog 2 skillpoints in je tree gooit blijf je infinit stealthed.
Grappig genoeg las ik het in een draadje met wensen / klachten / etc. op het Rift-forum. Hadden al een stuk of 10 mensen geklaagd dat ze niet konden zien wanneer stealth zou aflopen , allemaal feature requests, postte er doodleuk iemand waar ze moesten kijken.
Het was me zelf nog niet opgevallen maar ik liep gelukkig ook nog niet te gillen dat er een stealth counter moest komen, boehoe! :D

Edit: kan even niet vinden waar je 2 punten in moet stoppen om inf stealth te krijgen?

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-03-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kKaltUu schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:11:
[...]

Volgens mij heb je een typo :P pas op 21 talentpoints ( met assasin ) heb je infinite stealth.

Gisteren trouwens ff saboteur uitgeprobeerd met riftstalker/bard (3e spec aangeschaft).
Wat is dat lol zeg.. 5 charges erop, paar bommen, detonate... bye

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:09:
Is het dan zo dat als je target forwarding aanzet, je niet een vijand maar bijvoorbeeld de tank in je raid selecteert en dan met je attacks automatisch altijd degene aanvalt die door de tank is geselecteerd? Of snap ik het verkeerd.
Yup. Dus je cast dan op de target van je tank, echt handig. Vice versa kan ook; ik kan healen op de target van de mob die ik geselecteerd heb. Een nadeel: mobs targetting zichzelf erg regelmatic. Kennelijk heeft de AI de alt-selfcast knop niet gevonden ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 13:08
Dakreal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:23:
[...]

Volgens mij heb je een typo :P pas op 21 talentpoints ( met assasin ) heb je infinite stealth.

Gisteren trouwens ff saboteur uitgeprobeerd met riftstalker/bard (3e spec aangeschaft).
Wat houd infinite stealth in dan? Dat je onbeperkt stealth kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
En de gameplay is bij lange na niet zo casual.
Het probleem zijn al die mensen die in een andere mmo altijd moeten gaan zeiken over wow, en zgn zijn al die games (die vooral features missen) zgn hardcore terwijl er nog niet eens echte end-game is om die vergelijking te maken (ik ben weer gestopt met rift omdat het gewoon same shit different graphics was).

Al heeft deze game wel meer potentie als ze wat mogelijkheden tot modificaties toevoegen (addons, en nee: die spelen het spel niet voor je) en de kwaliteit van pve end-game waarborgen (nu is het even afwachten hoe goed dat gaat zijn)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik snap sowieso niet hoe je kunt stellen dat de gameplay niet op elkaar lijkt. Wow lijkt in grote mate ook op EQ en DAoC bijvoorbeeld. Het is gewoon een beetje de standaard MMORPG stijl in hoe zo'n spel werkt. En Rift heeft duidelijk leentjebuur gespeeld. Je hoeft maar een profession als Alchemy naast de WoW versie te leggen en je ziet duidelijk hoe bijvoorbeeld flasks zijn overgenomen. Niks mis mee, WoW deed hetzelfde bij zijn voorgangers.

Ik snap de allergische reacties ook niet zo. Dat het veel op WoW lijkt is absoluut niet 'slecht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

blouweKip schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:02:
[...]

Al heeft deze game wel meer potentie als ze wat mogelijkheden tot modificaties toevoegen (addons, en nee: die spelen het spel niet voor je) en de kwaliteit van pve end-game waarborgen (nu is het even afwachten hoe goed dat gaat zijn)
Nou van mij mogen ze die addons weg laten. Sommige zijn idd niet zo erg, maar een addon als DBM (deadly boss mods) maakt het spel nou niet bepaald aantrekkelijker. Ik vond het dan ook jammer dat die addon gepresenteerd werd voor WoW toen ik het nog speelde. Maargoed ieder zijn voorkeur natuurlijk. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Multensor op 11-03-2011 12:17 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
blouweKip schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:02:
[...]

Het probleem zijn al die mensen die in een andere mmo altijd moeten gaan zeiken over wow, en zgn zijn al die games (die vooral features missen) zgn hardcore terwijl er nog niet eens echte end-game is om die vergelijking te maken (ik ben weer gestopt met rift omdat het gewoon same shit different graphics was).

Alle handigheden die WoW aan het begin miste, zitten hier praktisch allemaal in. Modificaties is het begin van het einde van een niet-af spel :) Zoals er in WoW mensen niet meer zonde clique of andere meuk kunnen healen. Rift is idd redelijk gelijk aan wow op zekere punten, echter is WoW daarentegen doodgespeeld en daarom speel ik liever Rift.

Als jij zelf weer WoW speelt snap ik niet waar je je druk om maakt wat hier gezegd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Alles wat Blizzard in "WoW" heeft gegooit de afgelopen 5/6 jaar zit nu allemaal al in de release van Rift. Het spel is pas uit en bied nou al een geweldige gameplay.

Niet alles zit erin maar de meeste dingen wel, die relavant belangrijk zijn voor een MMO.
Ik heb WoW met plezier gespeeld alleen Rift bied op dit moment betere services aan.

In principe zijn alle MMO's het zelfde alleen bied de één een ander jasje aan dan de ander.

---
Hebben jullie de nieuwe patchnotes gelezen? Ziet er allemaal goed uit. Ze besteden goed de aandacht aan de classes/souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
J.Christ schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:46:
Hebben jullie de nieuwe patchnotes gelezen? Ziet er allemaal goed uit. Ze besteden goed de aandacht aan de classes/souls.
Ja lekker 24% incoming healing nerf op mijn mainspec (riftstalker tank build). Het zal wel erg nodig voor zijn geweest. Maar ik weet nu al dat ik dit ga merken.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Uhmmie schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:41:
[...]

Ja lekker 24% incoming healing nerf op mijn mainspec (riftstalker tank build). Het zal wel erg nodig voor zijn geweest. Maar ik weet nu al dat ik dit ga merken.
Ik moet zeggen dat ik dat niet heel erg vind, werd laatst uit een groep gehaald (als Reaver/Pally) omdat er een rogue tank beschikbaar was (vond de cleric makkelijker healen)

Ik ben trouwens nog maar level 23 ben en heb dus geen idee van 30+

[ Voor 3% gewijzigd door Jarrean op 11-03-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Sommige UI-dingen zie je ook echt alleen als iemand je erop wijst. Zo dacht ik ook weken lang (beta t/m paar dagen terug :X) dat je nergens kon zien hoe lang je (rogue) stealth ability nog te gaan had, ik zag nergens een buff met een timer ofzo. Tot ik toevallig op het Rift-forum een post las dat er een stealth timertje links naast je bottom action bars verschijnt.

Overigens snap ik niet helemaal dat bij MMO's als Rift en WoW "show target of target" by default uit staat. Da's dus echt bijna onmisbaar!
Moest ook even zoeken eerst. Nu heb ik infinite stealth :D

Oh en dat is dus stealth die gewoon duurt tot canceled of je een ability gebruikt die stealth breakt.

[ Voor 16% gewijzigd door OxiMoron op 11-03-2011 13:48 ]

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Uhmmie schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:41:
[...]

Een guildy van me raadde een RS spec aan omdat je ongeacht hoeveel je pulled niet dood kan gaan. Lijkt me dat dat daar iets mee te maken heeft. Vind het ook niet meer dan logisch dat ze daar het e.e.a. op herbalanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Hydra schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:49:
[...]

Een guildy van me raadde een RS spec aan omdat je ongeacht hoeveel je pulled niet dood kan gaan. Lijkt me dat dat daar iets mee te maken heeft. Vind het ook niet meer dan logisch dat ze daar het e.e.a. op herbalanceren.
Welk level was je guildie? En geef mij dat spec dan maar. Want daar klopt dus echt geen bal van.

Ja in solo pve grinding kan je veel beesten aan (maar dat komt niet door de bovenstaande skill die generfed is en vindt ik ook geen meet waarde).. Maar in (expert) instances moet je echt wel opletten hoeveel je pulled als RS. Het probleem was gewoon dat teveel rogues voor pvp een sidestep maakte naar riftstalker puur voor de +30% healing. Ik had het dan ook logischer gevonden als ze de skil hoger in de tree hadden geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
OxiMoron schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:45:
[...]

Moest ook even zoeken eerst. Nu heb ik infinite stealth :D

Oh en dat is dus stealth die gewoon duurt tot canceled of je een ability gebruikt die stealth breakt.
Maar da's dus alleen te krijgen als je een hele bak punten in assassin stopt? Ik ben Nightblade met een paar puntjes assassin en een paar blade dancer.

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-03-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Heeft iemand nog interessante argumenten waarom Rift hetzelfde zou spelen als WoW? Of zijn mijn tegenargumenten zo perfect geweest?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
kaluro2 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:15:
Heeft iemand nog interessante argumenten waarom Rift hetzelfde zou spelen als WoW? Of zijn mijn tegenargumenten zo perfect geweest?
Het verschil zit hem in hoe je tegen een game aan kijkt. Ik denk dat de meeste die zeggen 'het is net als wow' bedoelen dat als je wow niet leuk vindt. Je niet moet verwachten dat deze game zo anders is dat je dit in eens wel vet vindt (alhoewel dat theoretisch wel zou kunnen ;)). En als je wow wel leuk vindt of hebt gevonden dat je je in deze game ook wel kan vinden. (muv dat groepje dat het zo stoer vindt om te zeggen dat wow een <random negatief statement> is, maar het ondertussen wel 6 jaar heeft gespeeld.)

Persoonlijk vindt ik rift overigens meer een soort van kindje van LOTRO met Warhammer die les leeft gehad van Mr. Vanilla Warcraft en bij zijn broertje <vul hier maar een hoop mmorpgs in tussen wow en nu> geleerd heeft wat het niet moet doen.

Uit eindelijk heb je dan een verfrissende game, waar iedereen weer een tijdje plezier van kan hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Uhmmie op 11-03-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sorry maar welke tegenargumenten? Niemand claimt dat Rift exact hetzelfde is (gelukkig niet) maar er zijn gewoon veel overeenkomsten tussen Rift, WoW en hun voorgangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Zullen we WoW anders in een WoW topic gaan bespreken?
Rift ==Rift.
WoW heb ik nooit gespeeld en het zal me eigenlijk een worst zijn als het hetzelfde is of niet.

Dus, maar weer ontopic naar Rift? :D

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Precies laten we weer ontopic gaan.

Voor de liefhebbers: Het Grote World of Warcraft Topic

[ Voor 6% gewijzigd door Evion op 11-03-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Mooi, hebben we dat ook weer (voor de 20e keer) gehad.

Heb er nog een behoorlijke dobber aan om wat geld te verdienen zeg...
Paar vrienden van me zijn van server geswitched om met mij te kunnen samen spelen, een had de CE maar voor de andere 2 kon ik dus mooi een mount kopen. Cha-ching - 5 plat.
Verder m'n lvl 40 mount gekocht: - 35 plat.
En ik ben koopzoek qua artifacts: - 20 plat totaal zo'n beetje nu gok ik.
Uiteraard het lvl'en van crafting professions niet vergeten (bij mezelf en een vriend van me): - 40 plat

Nou, al met al heb ik op dit moment (naja, toen ik gisteravond uitlogde) nog 2 plat en 49 gold 8)7

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Renquin schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:07:
Mooi, hebben we dat ook weer (voor de 20e keer) gehad.

Heb er nog een behoorlijke dobber aan om wat geld te verdienen zeg...
Paar vrienden van me zijn van server geswitched om met mij te kunnen samen spelen, een had de CE maar voor de andere 2 kon ik dus mooi een mount kopen. Cha-ching - 5 plat.
Verder m'n lvl 40 mount gekocht: - 35 plat.
En ik ben koopzoek qua artifacts: - 20 plat totaal zo'n beetje nu gok ik.
Uiteraard het lvl'en van crafting professions niet vergeten (bij mezelf en een vriend van me): - 40 plat

Nou, al met al heb ik op dit moment (naja, toen ik gisteravond uitlogde) nog 2 plat en 49 gold 8)7
Ik zit, op mijn lvl33 toon, nu op zo'n 55 plat (nog geen lvl40 mount gekocht natuurlijk). Dat geld is voornamelijk verdiend met quests en artifacts verkopen. En dan verkoop ik alleen maar dubbele, ik heb al 45 sets artifacts ingeleverd dus aardig op weg naar de helft van de epic turtle mount.

Ik koop soms ook wel artifacts maar alleen als ze goed betaalbaar zijn (max. 20G voor een witte, 1x een blauwe gekocht voor 1 plat).

Qua crafting... ik heb maar 2 professions, butchering en outfitting. Outfitting heb ik telkens zo'n hoge skill dat ik nog een paar levels erbij moet krijgen voordat ik kan dragen wat ik maak om mee te skillen. Butchering blijft vanzelf wel skillen.

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-03-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

geld moet rollen. is goed voor de economie :). Ik heb laatst weet ik veel hoeveel plat uitgegeven aan dye :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Hydra schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:33:
[...]

Sorry maar welke tegenargumenten? Niemand claimt dat Rift exact hetzelfde is (gelukkig niet) maar er zijn gewoon veel overeenkomsten tussen Rift, WoW en hun voorgangers.
Vorige pagina, 2 posts van mij geleden.
Sneezzer schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:51:
[...]

Zullen we WoW anders in een WoW topic gaan bespreken?
Rift ==Rift.
WoW heb ik nooit gespeeld en het zal me eigenlijk een worst zijn als het hetzelfde is of niet.

Dus, maar weer ontopic naar Rift? :D
We bespreken rift, die vergelijkingen zouden tonen met een andere game, dat hoort niet thuis in het topic van die andere game, zo blijf je aan de gang.
J.Christ schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:00:
Precies laten we weer ontopic gaan.

Voor de liefhebbers: Het Grote World of Warcraft Topic
En als we daar over rift=wow rift=/=wow beginnen, worden we weer hiernaartoe gestuurd. ;)
Multensor schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:16:
geld moet rollen. is goed voor de economie :). Ik heb laatst weet ik veel hoeveel plat uitgegeven aan dye :)
Inderdaad. Koop leather, maak boots, runebreak ze en verkoop de mats voor 10x zoveel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
kaluro2 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:18:
[...]

En als we daar over rift=wow rift=/=wow beginnen, worden we weer hiernaartoe gestuurd. ;)
Dan maak je er toch een apart topic over. Ik snap best dat mensen hier liever over Rift en Rift alleen praten dan eindeloos dezelfde vergelijkingen met andere spellen te zien langskomen. Lees de 2 Rift topics maar eens terug, alles wat je hebt aangedragen is al 10x eerder gezegd en er is ook al 10x op gereageerd.

Rift is een MMO en er zijn dus overeenkomsten met andere MMO's. En net als andere MMO's zijn er verschillen die hem onderscheidend maken van weer andere MMO's.

Eigenlijk is daarmee alles gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Dat dye'en is opzich nog aan de prijzige kant vind ik! Zou het echt pas doen wanneer ik genoeg geld heb :)

Btw, misschien ga ik een eigen guild beginnen op Shivermere doelgericht op PVE en langzaam naar PVP groeien voor als "erbij". Weet het nog niet zeker, eerst nog even brainstormen erover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
[...]
Dan lijkt me de boodschap duidelijk. Anders maar je een topic:

WoW VS Rift ..

Just leave it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
J.Christ schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:21:
Dat dye'en is opzich nog aan de prijzige kant vind ik! Zou het echt pas doen wanneer ik genoeg geld heb :)

Btw, misschien ga ik een eigen guild beginnen op Shivermere doelgericht op PVE en langzaam naar PVP groeien voor als "erbij". Weet het nog niet zeker, eerst nog even brainstormen erover!
Dye is helemaal niet zo duur toch :S Volgens mij koop je voor 1 plat echt je tassen vol met dye.

Ik dye al mijn kleding (zowel primary als secondary colour: dark grey). Ik ben een rogue, ik wil geen clowns- / my little pony / my first sony kleuren op mijn leer. Dark grey is in-game practisch zwart.

Ik las overigens op het Rift-forum dat de dye vendors op het moment uit het spel zijn gehaald, er zou een exploit zijn geweest waarbij je gratis eindeloos bruine verf kon kopen :X Lekker game breaking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:25:
[...]

Dye is helemaal niet zo duur toch :S Volgens mij koop je voor 1 plat echt je tassen vol met dye.

Ik dye al mijn kleding (zowel primary als secondary colour: dark grey). Ik ben een rogue, ik wil geen clowns- / my little pony / my first sony kleuren op mijn leer. Dark grey is in-game practisch zwart.

Ik las overigens op het Rift-forum dat de dye vendors op het moment uit het spel zijn gehaald, er zou een exploit zijn geweest waarbij je gratis eindeloos bruine verf kon kopen :X Lekker game breaking...
Best wel triest van mij dat ik niet eens wist dat je uberhaupt kon Dyen.. ik dacht dat ze dat alleen in Warhammer hadden hehe. Ik heb alleen op dit moment nog een leren lange jas aan.. wil nog ff een korte breast"plate" fixen :p Vanavond heb ik eindelijk weer tijd om ff fatsoenlijk tijd aan mijn rogue te besteden.. op dit moment ben ik pas lvl 22 omdat ik gewoon geen tijd gehad heb...

~80 runebreaking
~80 outfitting
~100 butchering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:25:
[...]

Die dyes kun je dan weer verkopen voor 50% van de aankoopwaarde.
Waardoor je dus eigenlijk gratis geld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Jegorex schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:29:
[...]

Die dyes kun je dan weer verkopen voor 50% van de aankoopwaarde.
Waardoor je dus eigenlijk gratis geld krijgt.
Ah ja, niet aan gedacht idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Sindswanneer zijn de dyevendors dan uit het spel? Gister avond waren ze namelijk nog aanwezig.
15 gold voor 1 dye (normale kleur)

En het dubbele voor een speciale kleur, weet het niet precies. Vind het alsnog prijzig!
Komt waarschijnlijk dat ik de character hebt van Dagobert Duck 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:15:
Qua crafting... ik heb maar 2 professions, butchering en outfitting. Outfitting heb ik telkens zo'n hoge skill dat ik nog een paar levels erbij moet krijgen voordat ik kan dragen wat ik maak om mee te skillen. Butchering blijft vanzelf wel skillen.
Dat is dan weer niet zo slim... Neem mining of foraging erbij, kan je de mats verkopen = extra inkomsten :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

dye is idd duur. En ik wilde uiteraard de lichtste kleur paars (roze) hebben. Dus alles is nu lichtpaars :). Het ziet er wel super uit natuurlijk :P

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Renquin schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:36:
[...]

Dat is dan weer niet zo slim... Neem mining of foraging erbij, kan je de mats verkopen = extra inkomsten :)
Weet ik... eigenlijk is het ontstaan omdat ik niet wist of er nog iets handig bij butchering / outfitting paste maar uiteindelijk heb ik te lang gewacht en kan ik nu alsnog in low lvls gaan minen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Multensor schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:39:
[...]
dye is idd duur. En ik wilde uiteraard de lichtste kleur paars (roze) hebben. Dus alles is nu lichtpaars :). Het ziet er wel super uit natuurlijk :P
Lichtpaars kan inderdaad heel mooi staan! Ik ga nu nog geen dye's kopen, wil eerst m'n mount hebben. :D
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:39:
[...]
Weet ik... eigenlijk is het ontstaan omdat ik niet wist of er nog iets handig bij butchering / outfitting paste maar uiteindelijk heb ik te lang gewacht en kan ik nu alsnog in low lvls gaan minen ofzo.
De NPC's geven aan welke proff bij welke past, tenminste dat had ik gisteravond wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer

We bespreken rift, die vergelijkingen zouden tonen met een andere game, dat hoort niet thuis in het topic van die andere game, zo blijf je aan de gang.
We bespreken inderdaad Rift. (inderdaad punt)
Je kunt best overeenkomsten zien cq melden maar elke tweede pagina over WoW zeuren gaat ook vervelen!

En al helemaal vragen om je punten te weerleggen terwijl er blijkbaar niemand geintresseerd is in je (bijna) trol is wel een beetje erg sneu, vind je zelf ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023

Yo, daar wil ik het wel binnenkort mee met je over hebben :), in de positieve zin van t woord ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Het is niet de bedoeling, en zeker niet bevorderlijk voor de sfeer, om hier spellen te gaan vergelijken. Een vraag ter info is geen probleem, maar hele discussies hierover dragen niks bij.

Als je World of Warcraft helemaal te Wow vindt, kan je hier naartoe: Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 241

Dit topic gaat over Rift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Thnx PWM!
Merroc schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:08:
[...]
Yo, daar wil ik het wel binnenkort mee met je over hebben :), in de positieve zin van t woord ;).
Waarover wil je het hebben ? De guild neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
Ja dat ja, maar komt vanavond wel als je online bent, gaan we niet op t forum doen natuurlijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:39:
[...]

Je hebt je skill best snel naar je huidige lvl hoor :) Uurtje of 2 rondlopen en je zit zo op 175 skill.
+ de geminede/geforagede spullen kan je nu goed verkopen ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Merroc schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:31:
Ja dat ja, maar komt vanavond wel als je online bent, gaan we niet op t forum doen natuurlijk :P.
Leuk dat je intresse toont! Ik wil het van de grond stampen en zo elite mogelijk worden!
Ben vanavond rond 22:30 online tot diep in de nacht :)

--
Had gisteravond (bijna) alle questen gedaan in de eerste "hoofdstad" van de Defiant's (ben even de naam vergeten, iets met een M) opzich de moeite waard, krijg je leuke spulletjes van!

[ Voor 21% gewijzigd door Evion op 11-03-2011 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Meridian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

SERVERS UP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nice, ben net klaar met werken, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhoreb
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 10:14
Dakreal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:23:
[...]
Ik ga het vanavond ook uitproberen. lvl 24 ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhoreb
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 10:14
J.Christ schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:46:
Alles wat Blizzard in "WoW" heeft gegooit de afgelopen 5/6 jaar zit nu allemaal al in de release van Rift. Het spel is pas uit en bied nou al een geweldige gameplay.

Niet alles zit erin maar de meeste dingen wel, die relavant belangrijk zijn voor een MMO.
Ik heb WoW met plezier gespeeld alleen Rift bied op dit moment betere services aan.

In principe zijn alle MMO's het zelfde alleen bied de één een ander jasje aan dan de ander.

---
Wat ik vooral mis is een mod als altoholic en auctionator. Speel momenteel 4 characters, allemaal rond de 20 en heb vaak geen idee welke puppet nog wat heeft aan crafting materials. "Even" 20 dingen op de AH zetten is hier ook een aardige klus :)
Ben voorlopig nog zeer tevreden over Rift, waardoor WoW (voorlopig?) niet meer gespeeld wordt. Het enige nadeel tot nu toe vind ik de replayability van de content. Er is maar 1 starting zone per kant, en je moet zo'n beetje alle quests doen om klaar te zijn voor de volgende zone. Ik moet dus met alle 4 de puppets precies hetzelfde doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 11:47
Dag 2 en 3 van level 50.

Gisteren nog een expert gedaan maar uiteindelijk niet veel kunnen doen.

Vandaag daarentegen wel. We hebben eerst Expert Rift gedaan! Hier heb je een expert lure nodig en allemaal wat samen gelegd en we hadden hem. Het was zeer leuk, wel erg moeilijk maar veel buitenstaanders die eens kwamen kijken dus kregen veel hulp. Uiteindelijk 2 items, 1 epic en 1 rare. Je krijgt dan ook nog de hoogste sourcestone. Veel plezier en dat voor max 15min.

Daarna hadden we het idee om wat rifts in shimmersand te farmen. Een paar 45+ meegenomen want XP in rifts is weer gestegen. Na een uurtje of 2 hadden ze ongeveer 110% van hun level, ikzelf 10k planarites een hele trop planar essences en nog 2 invasies gedaan. Deze zijn namelijk sinds patch veel frequenter in hoger gebied en dat vind ik goed!

Tot nu toe zeer tevreden over level 50. Heb me al veel vermaakt en Trion lost alles op tijd op. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iemand die een Nederlandse speler in Shivermere bij de guild wil hebben. Wil graag een guild :).
Character name: Theearth

Ik ben defiant btw

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Iemand anders de leuke #1018 error?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

yzx schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 09:44:
Iemand anders de leuke #1018 error?
De selfpatcher en die 2 andere waar hij op vast loopt -> rechtermuisklik -> compatibiliteit -> uitvoeren als administrator aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

kaluro2 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:21:
[...]

De selfpatcher en die 2 andere waar hij op vast loopt -> rechtermuisklik -> compatibiliteit -> uitvoeren als administrator aanvinken.
Heeft geholpen kreeg ineens een update van ~250mb binnen :D dank je

@hieronder: hier kost 2 maandan 28euro, klinkt zeer logisch via gamercard ( prepaid )
Die 12euro is als je via bank betaalt

[ Voor 16% gewijzigd door yzx op 12-03-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik een gamecard kan halen, want de Nederlandse prijzen klopt helemaal niets van. Volgens Trion kost 1 maand Rift 12 euro en geen 20 euro....

Kan ik een kaart van game.co.uk ook gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-08 19:26

YoVla

Yoghurt met vla

g2play.net kan je ze bestellen met ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
g2play.net heeft ook een aanbieding voor het spel zelf + 30dagen gametijd (35 euro ipv 50), maar die is "out of stock".
Digale producten die out of stock zijn... het moet niet gekker worden! 8)7

Edit: hij was alweer op voorraad, dus gelijk besteld... Maar echt wtf! 10min na het bestellen kreeg ik dit mailtje van hun.
To verify your order in our store we need to answer you 2 questions:
Firstly , have you ever used proxy server to make an order in our store ? If not, I need you to tell me some details about your last logging ( IP address).
Secondly, which city are you currently in ?
As this is a standard procedure in our shop it would be really helpful if you answer these two questions above.
Thank you for your help and understanding.
Thank you for contacting us.
Ik heb maar braaf een mailtje teruggestuurd omdat het relatief weinig kwaad kan volgens mij, maar echt vrolijk wordt ik niet van deze praktijken... Rare procedure, zeker voor de gemiddelde gebruiker die misschien niet eens weet wat een IP is.

Edit2: code binnen, client aan het downloaden... :z

[ Voor 72% gewijzigd door firlian op 12-03-2011 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
  • Laatst online: 19-08 08:18
Wat dacht je van de vraag of je via een proxy werkt... als ik de gemiddelde gebruiker inschat heb je meer kans dat ze een ip adres kennen/herkennen dan dat ze weten of wel al dan niet via een proxy server browsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand mijn collectors edition accountje moet tegen een normale vergoeding met een Level 40! warrior erop. pm me maar voor vragen.

Hou het voor gezien met Rift.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2011 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
En toen was ie na 3uur klaar met downloaden, kon ik 5min spelen en gingen de servers offline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 00:29:
Als iemand mijn collectors edition accountje moet tegen een normale vergoeding met een Level 40! warrior erop. pm me maar voor vragen.

Hou het voor gezien met Rift.
Niet geheel bevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
firlian schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:36:
g2play.net heeft ook een aanbieding voor het spel zelf + 30dagen gametijd (35 euro ipv 50), maar die is "out of stock".
Digale producten die out of stock zijn... het moet niet gekker worden! 8)7

Edit: hij was alweer op voorraad, dus gelijk besteld... Maar echt wtf! 10min na het bestellen kreeg ik dit mailtje van hun.

[...]

Ik heb maar braaf een mailtje teruggestuurd omdat het relatief weinig kwaad kan volgens mij, maar echt vrolijk wordt ik niet van deze praktijken... Rare procedure, zeker voor de gemiddelde gebruiker die misschien niet eens weet wat een IP is.

Edit2: code binnen, client aan het downloaden... :z
Dit is waarschijnlijk ter verificatie o.i.d.
Heb zelf ook wel eens wat bij g2play gekocht en had allemaal gezeik omdat mijn order email niet overeen kwam met mijn paypal email. Achja, het is spotgoedkoop, heb er ook mijn Rift vandaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Even tussendoor... Die gear die je krijgt via quests in het begin, kun je die nou helemaal niet verkopen aan een NPC? Ik zie alleen een NPC voor general items, dus die verkoop ik dan maar allemaal omdat m'n inventory telkens vol raakt... Maar alle gear die ik niet (meer) draag gooi ik gewoon weg. Is dat de bedoeling? Want er staat wel een prijs op, en dat lijkt het zo zonde om het weg te gooien. Ik heb nooit WoW gespeeld, dus niet alles is vanzelfsprekend voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
firlian schreef op zondag 13 maart 2011 @ 21:05:
Even tussendoor... Die gear die je krijgt via quests in het begin, kun je die nou helemaal niet verkopen aan een NPC? Ik zie alleen een NPC voor general items, dus die verkoop ik dan maar allemaal omdat m'n inventory telkens vol raakt... Maar alle gear die ik niet (meer) draag gooi ik gewoon weg. Is dat de bedoeling? Want er staat wel een prijs op, en dat lijkt het zo zonde om het weg te gooien. Ik heb nooit WoW gespeeld, dus niet alles is vanzelfsprekend voor mij.
Alleen je startgear die je krijgt bij het aanmaken van je character kun je niet verkopen, alles wat je daarna van quests krijgt kun je gewoon verkopen bij een npc merhcant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Met gear die je draagt zijn er 3 opties
A) weggooien
B) verkopen aan een NPC ( dmv soulbound kun je het niet meer traden )
C) Crafting : Runebreaking en dan nog zijn er items die je niet kunt runebreaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Heraclius schreef op zondag 13 maart 2011 @ 21:20:
[...]

Alleen je startgear die je krijgt bij het aanmaken van je character kun je niet verkopen, alles wat je daarna van quests krijgt kun je gewoon verkopen bij een npc merhcant. ;)
De starter gear kan ik ook gewoon aan een NPC verkopen voor 1 silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

heb het spel net ook maar via G2play besteld, direct code , eenmaal account ingesteld had ik gehoopt om binnen een uur aan de gang te kunnen gaan. Wat blijkt dat de downloader maar met een gammele 100kb/s het spel binnen trekt :/. Maar goed heeft iemand enige idee welke server meeste tweakers/NL'ers zitten etc.?

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
In de openingspost staat een link naar de tweakers userdatabse.
Ik zit op blightweald.
Dat downloaden ging bij mij op gewoon op max speed (800KB/sec in mijn geval :x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
  • Laatst online: 19-08 08:18
bij mij ging het met de bete in eerste instantie met 2 mbit, tijdens een patch van de beta ging het met 3 kb/s en met de headstrart weer emt 5mbit+ ging touw aan te trekken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je kunt alle verkoopbare items aan alle vendors verkopen. Hoeven geen specifieke vendors te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09 11:14
Blightweald hier ook. Had vandaag tijdens een dungeon van 46-80ms (standaard) pieken tot 900ms.
Gisternacht de volledige download van 8+GB in 6 uur met 10Mbit aansluiting. Die ging ook met vlagen van 10bit/s naar 1000kB/s

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
Bedankt voor de info over het verkopen van items allemaal. Ik snapte de interface niet helemaal, dat was het grootste probleem... :-$

Level 13 Kelari Mage (Pyromancer/Elementalist/Archon) op Blightweald.
Tot nu toe nog niet heel erg tevreden met mijn gekozen role.

Edit: na mijn skill points opnieuw te hebben verdeeld gaat het al beter. :)

[ Voor 12% gewijzigd door firlian op 14-03-2011 05:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Mage is wel de moeilijkste class volgens velen in dit spel. Anders dan bij de meeste classes moet je echt de 3 souls op elkaar afstemmen om maximale efficiëntie te halen.

Zelf heb ik Elementalist/Warlock/(Dominator/Pyromancer) waar ik de laatste soul alleen maar voor de level 1 skills heb (transmogrify of de fireballs) Dominator voor dungeons, pyromancer voor pvp. De main damage komt van mij uit Opportunity* icm lange casting time skills, en instant cast DoT's om opportunity te proccen.

Grootste nadeel is de mana management, en die haal ik uit Sacrifice life: Mana, wat in een group met een enkele Heal over time goed samengaat.

*Opprtunity geeft een passive chance om casting time van je volgende skill tot 0 te reduceren, vooral in pvp is dit goddelijk om een berg aan spikedamage te doen, en alles te kunnen casten terwijl je loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mage zou ik aanraden de eerste levels misschien als necromancer te gaan, met warlock & stormcaller. Levelt echt gemakkelijk met de pet en zeker met de life tap abilities, daarnaast als je diep genoeg in de necromancer tree zit kan je die soul purge behalen, die al helemaal overpowered is. Die tikt redelijk hoog en healt jezelf + je pet tegelijker tijd. Gisteren met me lvl 28 een 4-5tal adds solo en eindigen op full hp + mana :)

Daarnaast heb ik voor dungeons pyromancer/archon/elementalist genomen voor de extra damage en dat gaat echt lekker. Grounding buff, pillager stack en je hebt echt een laag manaverbruik in deze obliterate spec.

Voor pvp heb ik me gisteren de combo chloro/warlock/archmage aangeschaft. Echt leuk om te spelen ook, dacht dat ik niet echt voor healing purposes zou kunnen dienen, maar deze soul combo bevalt me echt goed eens je goed doorhebt wat je moet doen.

Lvl 29 nu en me mage bevalt me meer en meer.

Gisteren star quarterback gehaald in the black garden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo mede Rifters! Vermaken jullie je nog een beetje?
Mijn Rogue(Assasin/Bladedancer/Riftstalker) is ondertussen lvl 26 en bijna 27. Gisteren een aantal codexjes gedaan. Wat is dat leuk zeg ^^ Kan nu praktisch wel alles aan 1 on 1. Zoveel pvp controle als assasination. 2 x stun, een snare en veeel bleeds.

Professions gaan ook lekker,
Outfitter op 120
Butchering op 130
Runebreaking op 110+

Op een gegeven moment zit je aan het einde van je craftreeks van bijvoorbeeld medium leather, en krijg je toch geen skillups meer.. maar wel de mats van butchering. Deze kun je dan netjes omtoveren in Runebreaking mats.

Echt makkelijk te levelen op zo een manier!~

Ook met questen aangekomen in Scarlet Gorge, maar wil nog ff paar lvls erbij voordat ik daar efficient kan questen. vanaf 28 lijkt het me daar het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:07:
Zo mede Rifters! Vermaken jullie je nog een beetje?
Mijn Rogue(Assasin/Bladedancer/Riftstalker) is ondertussen lvl 26 en bijna 27. Gisteren een aantal codexjes gedaan. Wat is dat leuk zeg ^^ Kan nu praktisch wel alles aan 1 on 1. Zoveel pvp controle als assasination. 2 x stun, een snare en veeel bleeds.

Professions gaan ook lekker,
Outfitter op 120
Butchering op 130
Runebreaking op 110+

Op een gegeven moment zit je aan het einde van je craftreeks van bijvoorbeeld medium leather, en krijg je toch geen skillups meer.. maar wel de mats van butchering. Deze kun je dan netjes omtoveren in Runebreaking mats.

Echt makkelijk te levelen op zo een manier!~

Ook met questen aangekomen in Scarlet Gorge, maar wil nog ff paar lvls erbij voordat ik daar efficient kan questen. vanaf 28 lijkt het me daar het beste.
Er zijn verschillende lvl 27 quests in scarlet Gorge dus daar kan je gelijk aan de gang eventueel kun je ertussendoor nog de dungeon doen in gloamwood ((Darkening Deeps)) ( heb gister ook 3 runs gedaan , xp gaat dan lekker hoor ) eventueel kun je nog wat rifts aflopen in gloamwood ; de dungeon in scarlet is 30+ dus daar ben je ook al bijna .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die darkening deeps, dat is in guardian gebied als ik het goed begrijp ?

Kan je daar als defiant makkelijk heen ook ? Van het weekend DM (deep mines ? ) gedaan, en het moment dat ik binnenstapte moest ik onmiddellijk aan razorfen kraul denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Goedemorgen,

Na een weekend niet veel te hebben gespeeld ben ik alsnog level 20.5 geworden met m'n rogue! Het laatste quest gebied in freemarch ziet er ongelofelijk vet uit, behoorlijk groot kasteel/fort. Gisteravond aangekomen in een nieuw gebied en gelijk een grote battle tegen foothold invaders! Zag er wreed uit :)

Wel heel veel last van lag-spike's dacht eerst dat het aan mij lag, maar dat was niet het geval! Trion heeft netjes een patch gemaakt en het probleem was gister nog opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:00:
Die darkening deeps, dat is in guardian gebied als ik het goed begrijp ?

Kan je daar als defiant makkelijk heen ook ? Van het weekend DM (deep mines ? ) gedaan, en het moment dat ik binnenstapte moest ik onmiddellijk aan razorfen kraul denken :)
Is inderdaad in het guardian gebied , het ligt naast scarlet gorge wat volgens mij het eerste gebied is wat voor beide rassen q's bied. Maar zit wel helemaal achterin gloam wood dus je moet dan wel er helemaal doorheen wat de nodige pvp kan opleveren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:05:
[...]

Is inderdaad in het guardian gebied , het ligt naast scarlet gorge wat volgens mij het eerste gebied is wat voor beide rassen q's bied. Maar zit wel helemaal achterin gloam wood dus je moet dan wel er helemaal doorheen wat de nodige pvp kan opleveren :-)
Is natuurlijk ook puur afhankelijk of je op een carebear of pvp server zit he ;-)

Waar ik op zit is iig PvP, dus ik moet nog goed uitkijken in Scarlet Gorge.. kwam een hoop Defiants tegen op mijn kruistocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb ook maar een 2e char op Argent aangemaakt.
Een Cleric (Shaman, Druid, Cabalist). Levelt lekker moet ik zeggen, lvl 13 nu. Vanavond weer verder levelen.
Gisteravond was het een beetje laggy.

Een vraagje aan jullie. In de headstart had ik een Turtle (weet even niet hoe ik het anders moet zeggen) als mount. Liep een stuk sneller. Sinds de officiële release heb ik die niet meer. Iemand enig idee hoe dat kan? Schiet nu niet echt op als je al die stukken moet lopen en voor een paard heb ik nog niet genoeg geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Ligt het nou aan mij of is er zo weinig te doen qua quests in Scarlet Gorge? Als ik er 40 quests heb gedaan is het veel en ik kan niks meer vinden. Heb het in eerste instantie ook grotendeels overgeslagen omdat, hoewel uitdagend, veel quests in Scarwood Reach wel te doen bleken rond lvl30. Later ben ik terug gegaan naar SG en toen bleek dat ik er heel snel alweer klaar was. Ik geloof ook dat ik na iets meer dan 30 quests al een achievement kreeg voor het helpen van de locals door het doen van quests.
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:10:
Een vraagje aan jullie. In de headstart had ik een Turtle (weet even niet hoe ik het anders moet zeggen) als mount. Liep een stuk sneller. Sinds de officiële release heb ik die niet meer. Iemand enig idee hoe dat kan? Schiet nu niet echt op als je al die stukken moet lopen en voor een paard heb ik nog niet genoeg geld.
Die turtle (ancient tartagon) is een bonus van de Collector's Edition. Als je wel een pre-order voor een digitale editie had maar niet voor de CE kreeg je tijdens de headstart toch die mount, met de boodschap dat als je aan het einde van de headstart niet een officiële CE-code had ingevuld je die mount weer kwijt zou raken.

[ Voor 42% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-03-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
firlian schreef op zondag 13 maart 2011 @ 03:15:
En toen was ie na 3uur klaar met downloaden, kon ik 5min spelen en gingen de servers offline...
3 uur ? Ik deed er 20 minuten over.. Kan zijn dat het op dat moment aan de servers ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Donderdag Level 50 gedinged op mijn rogue (Bard)
Meteen een HC om eens te zien in welk verschil ik nu merkte met wow qua moeilijkheidsgraad
Setup Warrior Tank, Warrior DPS, Bard(ik), Mage (Chloro), Cleric Healer. RoFE HC werdt het.
Trash niks bijzonders aan op te merken, tenzij er 2 packs werden gepulled das een wipe
Op een paar bosses een paar keer gewiped, niet gerekend op damage inc, adds, mechanics, etc
Overal niet echt veel moelijkere dan een 333ilvl wow HC run.

Van mede guildie die een T1 gesolo healed heeft, dat behoorlijk pittig was en op sommige punten eigenlijk niet te doen is.

Ook heb ik 1 of 2 pvp's gedaan, moet nog serieuze bard build voor pvp gaan zoeken. op dit moment ben meer aan respawnen dan dat ik speel.

verder het weekend beetje met alts rond lopen spelen: mage (6), warrior (11), cleric(15)
kan me niet echt vinden in de andere play styles :S

Wat me wel opviel dat ik op mijn cleric alt zonder er echt veel moeite voordeed een purple shard kreeg.
(zonder dat ik bij de boss ben geweest, slow mount halve map oversteken...)
terwijl me op rogue tot op heden nog niet gelukt is..
Wil graag een purple shard uit de level 42 sectie voor de shield on heal planar.
Zijn het speciefke rift invasies die purple shard geven ?
of is het omdat ik als level 50 in level 45 rift invasie doe ?
of is het puur de rogue build build die gebruik voor grinden (8 rift, 27 bard, 31 ranger)
heb ook een 31 ranger, 18 mm, 17 assis geprobeerd zonder resultaat. (alleen in het icegebied geprobeerd)
Heb 4/5 invasies start to finish actief meegedaan en blauwe shard was maximale dat uit kreeg :(
(2/3 Ice gebied, 1 in zand gebied, 1 stillmore)

[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 14-03-2011 10:40 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Teunis schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:28:
Donderdag Level 50 gedinged op mijn rogue (Bard)
Meteen een HC om eens te zien in welk verschil ik nu merkte met wow qua moeilijkheidsgraad
Setup Warrior Tank, Warrior DPS, Bard(ik), Mage (Chloro), Cleric Healer. RoFE HC werdt het.
Qua setup vrij sterk qua healing dus. tenzij we een dubbele pack pullede das een instand wipe (misschien T2 gear managable).
Verder zeer smooth run paar bosses een paar keer gewiped, niet gerekend op damage inc, adds, mechanics, etc
Overal niet echt veel moelijkere dan een 333ilvl wow HC run.

Van mede guildie die een T1 gesolo healed heeft, dat behoorlijk pittig was en op sommige punten eigenlijk niet te doen is.

1 of 2 pvp's gedaan, moet nog serieuze bard build voor pvp gaan zoeken. op dit moment ben meer aan respawnen dat dat ik speel.

verder het wekend beetje met alts rond lopen spelen: mage (6), warrior (11), cleric(15)
kan me niet echt vinden in de andere play styles :S

Wat me wel opviel zonder dat ik op cleric er echt veel moeite voordeed een purple shard kreeg.
(zonder dat ik op cleric bij de boss ben geweest)
terwijl me op rogue tot op heden nog niet gelukt is..
Wil graag een purple shard uit de level 42 sectie voor de shield on heal planar.
Zijn het speciefke rift invasies die purple shard geven ?
of is het omdat ik als level 50 in level 45 rift invasie doe ?
of is het puur de rogue build build die gebruik voor grinden (8 rift, 27 bard, 31 ranger)
heb ook een 31 ranger, 18 mm, 17 assis geprobeerd zonder resultaat.
Heb 3 invasies start to finish actief meegedaan en blauwe shard was maximale dat uit kreeg :(
Misschien niet helemaal je ding, maar probeer eens Assasin/Bladedancer voor Rifts.
Door de hoge damage zit je altijd wel hoog met contribution. Daarnaast werkt deze setup ook erg goed in pvp. Infinite stealth is hier zeker een pluspunt van. Je kunt je vijand echt verassen, of gewoon punten beschermen in stealth, en lekker sappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Voor de mensen die rogue builds zoeken, ze zijn er in alle soorten en maten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
J.Christ schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:37:
Voor de mensen die rogue builds zoeken, ze zijn er in alle soorten en maten
Daar staan er inderdaad wel een hoop op, echter wil ik op het moment ff lekker zelf min/maxen voor de beste builds. Als je het zo overneemt leer je ook weinig van je class.

Zat daarnet ff op de Riftforums te kijken, das ook weer de laatste keer.. Het lijkt alsof alle kindjes van WoW nu op die forums zitten.. omg.

even een verzameling:
Hi trion, please nerf scissors, rock is fine..

Sincerely Paper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Je kan ze inderdaad zelf maken, de meeste builds kloppen wel met wat ik zoek in een build. High DPS/Range/Stealth, je leert je class pas als je het speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Dakreal schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:57:
Daar staan er inderdaad wel een hoop op, echter wil ik op het moment ff lekker zelf min/maxen voor de beste builds. Als je het zo overneemt leer je ook weinig van je class.
Inderdaad, zit nu zelf ook van alles en nog wat op m'n cleric uit te proberen (voor zover m'n portemonnee het uit aan het houden is... Nieuwe build upskillen (als ik de soul nog nooit geskilled heb) is iets van 10-12 plat op lvl 44 -.- Niet grappig.

Vooral niet omdat ik nog steeds teveel geld uitgeef aan Artifacts :P (zit nu op 43 completed collections ^_^).
Zat daarnet ff op de Riftforums te kijken, das ook weer de laatste keer.. Het lijkt alsof alle kindjes van WoW nu op die forums zitten.. omg.

even een verzameling:
[...]
Mjuh, is niet veel anders dan WoW of welke andere MMO inderdaad.
De officiële forums heb ik sinds, sinds de headstart, vermeden als de pest. De beta forums waren nog wel goed te doen...

Zelf inmiddels lvl 44 geworden. Ook nog steeds niet genoeg tijd gehad om ff lekker door te stomen naar 50 helaas. Zit nu in Iron Pine Peak, met een paar group quests over in Droughtlands...

Mining/Foraging/Artificing allemaal rond de 240 nu ^_^
Verder ben ik blut maar heb ik wel gister m'n 7500 planarite Source Core gekocht (die met 4 lesser en 2 greater plaatsen). De stats die je daaruit kan halen zijn echt ziek gewoon :9~

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Renquin schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:59:
[...]

Inderdaad, zit nu zelf ook van alles en nog wat op m'n cleric uit te proberen (voor zover m'n portemonnee het uit aan het houden is... Nieuwe build upskillen (als ik de soul nog nooit geskilled heb) is iets van 10-12 plat op lvl 44 -.- Niet grappig.

Vooral niet omdat ik nog steeds teveel geld uitgeef aan Artifacts :P (zit nu op 43 completed collections ^_^).

[...]

Mjuh, is niet veel anders dan WoW of welke andere MMO inderdaad.
De officiële forums heb ik sinds, sinds de headstart, vermeden als de pest. De beta forums waren nog wel goed te doen...

Zelf inmiddels lvl 44 geworden. Ook nog steeds niet genoeg tijd gehad om ff lekker door te stomen naar 50 helaas. Zit nu in Iron Pine Peak, met een paar group quests over in Droughtlands...

Mining/Foraging/Artificing allemaal rond de 240 nu ^_^
Verder ben ik blut maar heb ik wel gister m'n 7500 planarite Source Core gekocht (die met 4 lesser en 2 greater plaatsen). De stats die je daaruit kan halen zijn echt ziek gewoon :9~
Die Planar essences zijn altijd nice ja, ik heb gisteren een 1 greater/3 small gekocht.
Moet alleen nog eens wat gaan rifthunten :p zit nu 1 rare essence in hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Wat is nou de grootste/hoofdstad van het spel ? Of heb je in elk gebied een stad zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
J.Christ schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:24:
Wat is nou de grootste/hoofdstad van het spel ? Of heb je in elk gebied een stad zitten ?
In ieder gebied zit wel een stad of nederzetting volgens mij maar beide factions hebben wel echt een hoofdstad en die kom je al vrij snel tegen: Sanctum voor de Guardians en Meridian voor de Defiant.

Ben als stoute lvl20 ofzo ook al eens aan het verkennen geslagen in hoger-level gebieden en toen kwam ik Lantern Hook oid tegen, lijkt me een neutrale stad voor beide factions? Best een gave en vrij grote stad ook.

[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-03-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Red Shard/Portal = Defiant
Blue Shard/Portal = Guardians
Green Shard/Portal = Shared
Bijna alle hubs in: Shimmersand,Stillmoor,Iron Peak,Moonshine, Droughtlands zijn shared

Op level 34 kun je wereld exploren kost je paar deads maar het is te managen.

[ Voor 18% gewijzigd door Teunis op 14-03-2011 12:57 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Op lvl 29 kun je ook al de hele kaart open hebben (als dominator is instant squirel dan wel een eis ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59
Teunis schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:54:
Red Shard/Portal = Defiant
Blue Shard/Portal = Guardians
Green Shard/Portal = Shared
Bijna alle hubs in: Shimmersand,Stillmoor,Iron Peak,Moonshine, Droughtlands zijn shared

Op level 34 kun je wereld exploren kost je paar deads maar het is te managen.
Gewoon die hele map soulwalken, kost wat tijd, maar dan heb je ook wat.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Pagina: 1 ... 7 ... 30 Laatste