RevenNL schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:05:
Als ik hiermee wil beginnen, welke van deze classen raden jullie mij dan aan om mee te beginnen? (Aangezien je volgens de afbeelding uiteindelijk 3 classen (Pyromancer, Elementalist en Necromancer nodig hebt.)
Necro en Elementalist krijgen beide een pet zonder enige punt in de soul te stoppen, de kracht (healing en dmg) van de pet komen pas later in de soul. De elementalist krijg meteen een tank pet (earth elemental), necromancer krijgt dacht ik pas bij 18 punten een echte tankpet. Beide krijgen een 'sterkere' versie van de pet dieper in de soul (necro krijg je 3 summons erbij, bij elementalist summon je met dezelfde skill gewoon een sterkere variant).
Necro is veel dotjes en de damage van de pet is erg afhankelijk welke dots en debuffs er lopen op je target, al snel krijg je een 'charge consume' ability die damage doet en jezelf+pet healed. Elementalist krijgt een channeled heal ability (5% HP per tick), maar verder geen selfheal.
Makkelijkste is chloro erbij te pakken, hierbij krijg je bij dacht ik 6 punten al een heal, die je met 2 punten extra zelfs instant cast kan maken, in 90% van de gevallen meer dan genoeg. Ga je iets dieper in Chloro kan je zelfs nog betere healing krijgen.
Je bent niet verplicht dus op 1 soul al je punten te zetten, je kan ook exotische mixes maken. Een Pyro/Elementalist/Chloro bijvoorbeeld, Chloro voor heal, elementalist voor tank pet, pyro voor je eigen damage. Gelukkig kan je voor weinig geld altijd je soul resetten, ben je niet tevreden met je huidige spec, reset en probeer je wat anders.
Ik ben zelf van Necro naar ele gegaan, ik vind de upgraded tankpet van necro echt lelijk (tov de eerdere tankpet met zwaard/schild, is de upgrade een 2x 1h undead), ele heeft ook wat meer kracht in de spells ipv bergen dots te spammen. Mijn DPS spec in dungeons is Stormcaller, enorm sterk AoE en erg makkelijk en fijn te spelen voor singletarget.
Zoek wel souls die elkaar matchen, zo heeft Stormcaller een debuff die tot 30% meer airdamage gaat doen, Ele heeft een hele sterke Air attack die daar dus perfect op aansluit. Soms kan je ook gewoon een soul nemen omdat die bijvoorbeeld in de talents 5% meer spellpower geven, zonder ooit gebruik te maken van de skills van die soul.
[
Voor 7% gewijzigd door
SinergyX op 12-08-2011 12:51
]