Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Nemm schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 08:38:
[...]

Dat moet je niet hebben nee. Wat mijn voorkeur meestal ook wel heeft is nog een Guild die wat aanprutst. Dan heb je toch meer het idee dat je samen wat bereikt en zei ook wat aan jou hebben :)
Dat is juist het probleem, het is een guild die aanprutst maar dan op hoog niveau, zet er een goede leider neer en je hebt mogelijk echt een heel erg goede guild.
Met een beetje geluk naar de 14e plek op guildranks gewerkt door 3 bosses te pakken, waarvan de meeste bugged (murdantix tar-less, matron op de cleansemanier en highstacks), alleeen zilas kan ik niets over zeggen aangezien ik daar niet bij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik zit met mn cleric in een guild die wil gaan raiden, maar iedereen hangt nog steeds rond in T1/T2, zelfs in T1 Foul Cascade moeten we de laatste baas 4-5x opnieuw doen omdat het niet lukt. Ga je daarna Fae of Lantern T1 doen, ogen dicht huppel je erdoorheen.

Wat ik wel bizar 'goedkoop' vind, T2 eisen is iets van 340/90/0 wisdom/focus/tougness voor een cleric, maar zelfs zonder T1 gear (alles uit AP/CC en quests) zit ik al over de 340 wisdom en zou ik enkel 2-3 minor planars nodig hebben om die 90 focus te halen, wat voor nut heeft heel T1 dan?

Wel beetje jammer dat ze met 1.4 iets aan melee-clerics hebben gedaan, met mijn identieke 22/xx justicar/shaman spec als voor 1.4 kan opeens niet meer de queue in als support. Nu maar goedkoop opgelost door een 3rde dummy spec te nemen en die op 26/xx justicar te zetten, maar in dungeon gewoon met een 22/xx spec rond te lopen. De nieuwe 44 shaman talent is echt perfect voor support, met een 5-target Even Justice heal ik de tank behoorlijk, maar met 26/xx kan ik dit net niet halen.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 08-08-2011 10:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59
Dondorp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 02:21:
[...]

Ach, stop je ook al?

Ik ben zojuist uit mijn guild gestapt omdat ik ziek werd van de council, 1 machtgeil mannetje en 1 persoon die zwaar onder de medicatie zit. Forumpostje gemaakt maar dat mocht niet baten, binnen 1 uur weggejorist.
Ondertussen naar whitefall gegaan om beetje te pvp-en, misschien een guild joinen die beetje aanprutst of een Hammerknell guild die nog een rogue zoekt, moet even kijken.

Archetype waar zit jij bij?
ja, ik wist waar het naartoe ging: bij AK was het leuk en casual raiden, en als ik wat meer wilde ging ik met Rust mee. Probleem is dat ik er snel vatbaar voor teveel spelen ben. Dan ga ik alles neergooien en ga alleen maar op Rift focussen: en dat wil ik juist niet :p

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:08:
Ik zit met mn cleric in een guild die wil gaan raiden, maar iedereen hangt nog steeds rond in T1/T2, zelfs in T1 Foul Cascade moeten we de laatste baas 4-5x opnieuw doen omdat het niet lukt. Ga je daarna Fae of Lantern T1 doen, ogen dicht huppel je erdoorheen.

Wat ik wel bizar 'goedkoop' vind, T2 eisen is iets van 340/90/0 wisdom/focus/tougness voor een cleric, maar zelfs zonder T1 gear (alles uit AP/CC en quests) zit ik al over de 340 wisdom en zou ik enkel 2-3 minor planars nodig hebben om die 90 focus te halen, wat voor nut heeft heel T1 dan?

Wel beetje jammer dat ze met 1.4 iets aan melee-clerics hebben gedaan, met mijn identieke 22/xx justicar/shaman spec als voor 1.4 kan opeens niet meer de queue in als support. Nu maar goedkoop opgelost door een 3rde dummy spec te nemen en die op 26/xx justicar te zetten, maar in dungeon gewoon met een 22/xx spec rond te lopen. De nieuwe 44 shaman talent is echt perfect voor support, met een 5-target Even Justice heal ik de tank behoorlijk, maar met 26/xx kan ik dit net niet halen.
T1 overgear je nu gewoon met craftables en met alle nieuwe zooi die er intussen is bijgesmeten, nut van T1 verdwijnt dan ook. Als game net uit was, alvorens T2 generfed was into oblivion, dan had T1 wel degelijk zijn nut :) Begrijpbaar.

Hoewel, de hele vereiste heisa... Als je met een algemene goede groep gaat, dungeon of raid, maakt het hele lijstje stats niet uit merk ik. Ik steek op 140 focus met me cleric en we waren gisteren DH gaan doen met ze allen -> Stond bij 2de boss netjes op 2de plaats voor DPS,... mmmm oki. Dus de stelling en vereiste van Focus 200... mja, misschien als de rest van de groep ook maar netjes de grens haalt, maar anders... Tis niet dat dankzij een beter gegeared persoon mij persoonlijk DPS opeens meer gaat worden :P

Bij Foul Cascade, wat loopt er dan mis? Raakt de tank niet gehealed of swarmen de adds ofer jullie? of sterft de melee DPS ( was leuk voor mij om eens VOOR de boss te lopen samen met de tank ipv erachter :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 12:51:
T1 overgear je nu gewoon met craftables en met alle nieuwe zooi die er intussen is bijgesmeten, nut van T1 verdwijnt dan ook. Als game net uit was, alvorens T2 generfed was into oblivion, dan had T1 wel degelijk zijn nut :) Begrijpbaar.
Craftables zijn mij iets te duur, 25-30plat per item voor marginale stats tov mijn huidige gear vind ik het niet waard.
Bij Foul Cascade, wat loopt er dan mis? Raakt de tank niet gehealed of swarmen de adds ofer jullie? of sterft de melee DPS ( was leuk voor mij om eens VOOR de boss te lopen samen met de tank ipv erachter :) )
Combinatie van alle 3, adds gaan redelijk weer terug naar de tank, maar die loopt op bepaald moment met 4 adds rond omdat AoE damage te laag is, mede door (punt 2) 2 melee DPS. Ik ben melee support samen waar Even Justice geen target nodig heeft kan ik meelopen op afstand en nonstop dingen raken, maar de champion moet dus melee gaan en krijgt regelmatig die paarse-dot-van-1200dmg op zich. Veel variaties geprobeerd, maar als de healer die infection krijgt (1,5sec stun ofzo) hebben we te weinig alternatieve healing en is het einde oefening.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dondorp schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 02:21:
[...]

Ach, stop je ook al?

Ik ben zojuist uit mijn guild gestapt omdat ik ziek werd van de council, 1 machtgeil mannetje en 1 persoon die zwaar onder de medicatie zit. Forumpostje gemaakt maar dat mocht niet baten, binnen 1 uur weggejorist.
Ondertussen naar whitefall gegaan om beetje te pvp-en, misschien een guild joinen die beetje aanprutst of een Hammerknell guild die nog een rogue zoekt, moet even kijken.

Archetype waar zit jij bij?
Special Olympics, kweet niet of het wat voor je is though "nogal hardcore" maar er zijn op whitefall veel guilds die het best ok doen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

SinergyX schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:00:
[...]

Craftables zijn mij iets te duur, 25-30plat per item voor marginale stats tov mijn huidige gear vind ik het niet waard.

[...]

Combinatie van alle 3, adds gaan redelijk weer terug naar de tank, maar die loopt op bepaald moment met 4 adds rond omdat AoE damage te laag is, mede door (punt 2) 2 melee DPS. Ik ben melee support samen waar Even Justice geen target nodig heeft kan ik meelopen op afstand en nonstop dingen raken, maar de champion moet dus melee gaan en krijgt regelmatig die paarse-dot-van-1200dmg op zich. Veel variaties geprobeerd, maar als de healer die infection krijgt (1,5sec stun ofzo) hebben we te weinig alternatieve healing en is het einde oefening.
Toen ik net T1's ging tanken moest ik ook alles uit de kast trekken met die baas. Vergeleken met de rest van de instance is die behoorlijk hard.

Wat mij hielp is iedereen in het midden laten staan en de boss te kiten in een circel om de groep heen. Ads pak je dan makkelijk als tank op, je avoid de aoe omdat je continue verplaatst.

Is die infection niet te dispellen? Ik kan me niet herinneren dat ons dat dwars zat namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
De dot van de infection is niet zo'n probleem, het is die stun. Als die precies gebeurd als de healer in zijn cast zit, zit de tank 2-3sec zonder heal (als instant op CD zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zabulus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-02-2012
hoi

heb guild op deepstrike-USA (guild lvl 8 bijna 9) doe vooral pvp, iedereen is welkom.
help vooral nieuwe spelers met info, wat instances etc
Heb een 50 rogue, cleric en werk nu aan een warrior.

mailtje ingame naar cagori als er intresse is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:06
zabulus schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:30:
hoi

heb guild op deepstrike-USA (guild lvl 8 bijna 9) doe vooral pvp, iedereen is welkom.
help vooral nieuwe spelers met info, wat instances etc
Heb een 50 rogue, cleric en werk nu aan een warrior.

mailtje ingame naar cagori als er intresse is :)
Waarom heb je voor een USA shard gekozen in plaats van EU?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:43:
De dot van de infection is niet zo'n probleem, het is die stun. Als die precies gebeurd als de healer in zijn cast zit, zit de tank 2-3sec zonder heal (als instant op CD zit).
Hier zou de support dan zeer kort op de bal moeten spelen, als je een warden/purifier bijhebt zorgen dat dots en shield steeds up blijven, de support neemt de healing over als de main healer inpragnated wordt.

Melee DPS moet mee voor de tank lopen, deze zouden in feite nooit damage van poison mogen krijgen met het spoor dat de Queen achterlaat. De adds zijn normaal minder prioritair, een goeie tank kan deze meenemen en zelfs de fight overleven als de healing goed genoeg loopt. Full out DPS op de Queen. Eventueel enkele adds naar het hiernamaals helpen mag, maar is niet de noodzaak.

Ja, gear en wat skill versoepeld de fight, maar dit zou normaal geen "killer" fight mogen zijn. Maar de reden die je bovenbrengt zeggen inderdaad genoeg, zijn net al die puntjes als ze wat verbeteren lukt dat van de eerste maal :)

Even tussendoor: Iemand naar Gamescom in Keulen van jullie voor Rift en anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Gister kwam ik in een pug die blijkbaar een verse 50 aan het gearen was (gros van gear was lvl40), met een behoorlijk gegearde cleric tank (bijna 12k HP). Toen werd het duidelijk, het ligt aan onze tank, alles werd zonder problemen neergemaaid, trash groups werden in 2voud gepulled.

Ben wel van cabalist weer naar inquister gegaan, erg leuke crits doe je daar mee :P

Ik ga zaterdag naar Gamecom, rift staat niet hoog op me lijstje maar ga zeker even kijken :P

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 09-08-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:22:
Gister kwam ik in een pug die blijkbaar een verse 50 aan het gearen was (gros van gear was lvl40), met een behoorlijk gegearde cleric tank (bijna 12k HP). Toen werd het duidelijk, het ligt aan onze tank, alles werd zonder problemen neergemaaid, trash groups werden in 2voud gepulled.

Ben wel van cabalist weer naar inquister gegaan, erg leuke crits doe je daar mee :P

Ik ga zaterdag naar Gamecom, rift staat niet hoog op me lijstje maar ga zeker even kijken :P
Kijk is aan :) Dan komt er dus weeral wat progressie in :)
Eerlijkheidshalve moet en tank normaal ook wat panick buttons hebben hoor indien de healer even "slaapt" of de tank even moet lossen.

-> Spijtig dat je zaterdag gaat, zit mogelijks op donderdag of zondag ginder. Zaterdag mogelijks werken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Een korte vraag:

Ik ben aan het overwegen om ook Rift te gaan spelen. Echter vroeg ik mij af of dit spel ook portable kan worden gespeeld op een andere computer. (dus zonder admin-rechten) Ik had al begrepen dat de download zonder admin-rechten niet mogelijk is, maar als spelen wel kan zonder admin-rechten en portable zoals bij WoW dan lijkt mij dit echt een geweldig spel.

Heeft iemand hier ervaring mee? / Weet hier iets over?

--

Ohh en ik kan de Digital Deluxe Edition kopen voor €2,- meer dan de 'normale'. Doen of is het eigenlijk niets waard?

[ Voor 12% gewijzigd door BinaryRun op 10-08-2011 22:41 ]

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

meer dan waard die digital deluxe. Met die mount kan je in het begin snel aan de slag namelijk

Radical Birds

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

En een grotere starterbag, ook handig.

Je kan ook achteraf nog upgraden naar de deluxe, maar dat kost je meer dan 2 euro.

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik heb bij g2play(.net) de simpele (goedkope) digital download (de niet deluxe versie) gekocht en kreeg ook gewoon een mount en pet en bag aan het begin... dus is dat echt het verschil? of klopt g2play gewoon niet :P

• BinaryRun
CT schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:42:
Ik heb bij g2play(.net) de simpele (goedkope) digital download (de niet deluxe versie) gekocht en kreeg ook gewoon een mount en pet en bag aan het begin... dus is dat echt het verschil? of klopt g2play gewoon niet :P
Ik koop daar dan ook de digital deluxe, maar ik probeer eerst met de trial of het portable werkt.

• SinergyX
  • Nu online
CT schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:42:
Heb je ook de 20% trinket gekregen? Dan zou het de CE versie moeten zijn.
Ancient Tartagon Mount: This two-headed turtle matches the speed of your fastest mount.
Collector’s Satchel: Increases the size of your primary backpack to 24 slots.
Bogling Wastrel: This unique pet sets you apart from the other Ascended.

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 15:54
Gister verder gegaan met de nieuwe epic story line na de bug van het boek, zit ik twee questen verder weer vast in de volgende bug! Echter die hebben ze vanochtend vroeg al opgelost na de nieuwe Hotfix :).

Tevens gister een nieuw(persoonlijk) record gezet voor Expert(T2) dungeon Charmer's Caldera. In 26 minuten de dungeon gecleared :D Geen nieuwe gear gehad maar de plaques zijn nog steeds welkom :)

• SinergyX
  • Nu online
Boek is eindelijk gefixed? Kan ik eindelijk weer verder :)

• BinaryRun
Heeft iemand ervaring met http://www.onlinekeystore...uded-DigitalDownload.html ?

Deze site is 5 euro goedkoper dan de G2play en dit is Collectors Edition ipv Digital Deluxe.

• SinergyX
  • Nu online
Volgens mij zijn deluxe en Collector's identiek, op willekeurige gamesite met deluxe:
The RIFT™ Digital Deluxe Edition includes:

* Collector’s Satchel: Increase the size of your primary backpack to 24 slots.
* Ancient Tartagon Mount: Available at level 20, this two-headed turtle mount increases your speed by 60%.
* Bogling Wastrel: This mischievous, Collector’s Edition-only pet sets you apart from the other Ascended.
* A serial code for account creation.
* Access to the full game via downloadable client.
Dat is precies hetzelfde wat ik eerder qoutte van de rift site zelf, de collector's edition.

• BinaryRun
Hmm okay. Je hebt toevallig geen ervaring met de website zelf?

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 17:06
RevenNL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:06:
Heeft iemand ervaring met http://www.onlinekeystore...uded-DigitalDownload.html ?

Deze site is 5 euro goedkoper dan de G2play en dit is Collectors Edition ipv Digital Deluxe.
Ik heb hier 4x rift CE keys gekocht voor mijzelf en wat vrienden (vette flaming mount gekregen door die referrals 8) )
Ook heb ik 3 time cards en een aantal games gekocht hier.

Ik heb tot nu toe alleen nog maar goeie ervaringen met deze site, wel bleek 1 van de CE keys een standard edtion te zijn toen een maatje de key had geactiveerd.
Na een email heb ik het verschil in prijs tussen de SE en CE netjes terug gestort gekregen.

• BinaryRun
Het lijkt te lukken om het portable te spelen. Patchen zonder admin rechten gaat in elk geval goed!

Offtopic:

Hoe snel is de levering daar?

• SinergyX
  • Nu online
Is die flaming mount characterbound?

• Simcon
SinergyX schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:20:
Is die flaming mount characterbound?
Niet bound alle characters krijgen hem in de inventory, zelfde als de CE items iedere nieuwe char die je maakt heeft hem automatisch in zijn inventory.
Vrijwel instant met paypal als je verified bent, alleen de 1ste keer als je daar bestelt niet.
Moest de 1ste keer dat ik daar bestelde mijn IP doorgeven voor verificatie dat ging vrij vlot, alle keren daarna had ik mijn key binnen een paar minuten.

• SinergyX
  • Nu online
Hmm, dat is interessanter dan bij WoW, waar je er maar 1 per keer kreeg. Voor 45 euro leuke mount, toch eens overwegen :P

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:40:
Hmm, dat is interessanter dan bij WoW, waar je er maar 1 per keer kreeg. Voor 45 euro leuke mount, toch eens overwegen :P
Soms komt het voor dat je bepaalde items niet krijgt op een new character, Trion support/ingame ticketje maken en ze duwen het wel weer in de bus voor jouw.

Maar best netjes dat je deze mount op alle chars kan krijgen en niet zoals bij blizz maar op 1 char moet dedicaten...

Zij die de CE edition had ( physical box ) en problemen hadden met hun memory stick die ze nadien toegestuurd kregen als je hiervoor opteerde, krijgen een nieuwe toegestuurd blijkbaar :) yay! Heb je der 1 van 4GB en 1 van 8GB

Vandaag verder doen in Drowning Halls. Voorlaatste boss zou straks moeten plat gaan :)

• BinaryRun
Simcon schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:37:
[...]

Niet bound alle characters krijgen hem in de inventory, zelfde als de CE items iedere nieuwe char die je maakt heeft hem automatisch in zijn inventory.

[...]

Vrijwel instant met paypal als je verified bent, alleen de 1ste keer als je daar bestelt niet.
Moest de 1ste keer dat ik daar bestelde mijn IP doorgeven voor verificatie dat ging vrij vlot, alle keren daarna had ik mijn key binnen een paar minuten.
Hm... ik betaal met moneybookers, maar dat zou niet anders moeten werken neem ik aan.

Het spel is succesvol geactiveerd. Wel jammer dat ik ook verplicht een gamecard moest kopen, ondanks dat er 30 dagen bij in zat. Ik kreeg de key trouwens na een automatische telefoon verificatie door middel van SMS.

Korte vraag:

Is er een class waarbij je eerst de tegenstander van een afstand verzwakt om vervolgens in close combat het gevecht af te maken?

[ Voor 22% gewijzigd door BinaryRun op 11-08-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RevenNL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:27:
Korte vraag:

Is er een class waarbij je eerst de tegenstander van een afstand verzwakt om vervolgens in close combat het gevecht af te maken?
Zijn er dozijn voor, je stelt zelf samen wat je wil. Kunt bv main Class Rogue nemen en dan Souls zo maken dat je deels Ranged zit en dan melee bv...

Marksman of Saboteur ofzo voor Ranged en dan Riftstalker of andere soul met Melee mogelijkheden. Kunt zelfs een 3de soul zetten om dan weer wat meer hits te kunnen incaseren ( tankie type ). Maar moet ook opletten dat je geen manusje-van-alles maakt.

Souls skills en trees een voor een ff doornemen steeds, kan je steeds zelf je eigen weg gaan hoe je liefst wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Inderdaad een beetje experimenteren met een Rogue denk ik. Je kunt altijd meerdere builds uitproberen en weer herzien zonder moeite.

Heeft iemand al de crocodile mount? :) Even niet meer gespeeld maar vraag me af of er nog bugs zitten in de quest line om die crocodile te krijgen. Laatste keer zaten die er namelijk nog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
RevenNL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:27:
Zijn er diverse, cleric heeft een aardig arsenaal van ranged attacks, in combinatie met een melee soul (shaman, justicar of druid), kan je al flink wat dmg uitdelen voordat de mob bij je komt. Justicar/druid heeft standaard al 3 ranged abilities (wel met cooldown), kan je eventueel inquisiter of cabalist pakken voor ranged.

Rogue vind ik zelf assasin/bard of saboteur/assasin wel aardige combo, saboteur kan zonder agro bommetjes planten en met 1 skill alles laten ontploffen, melee verder afmaken. Bard geeft aardig wat buffs en beetje healing, stuk makkelijker als solo (en in dungeon als support).

Mage is volledig caster/ranged, warrior is nagenoeg volledig melee.

Voor solo vind ik cleric veruit de makkelijkste, je damage is wel iets lager, maar survival is bizar hoog, zeker als justicar (23 punten) kan je bijna niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Bedankt voor jullie advies, kan ik zeker goed gebruiken. Of het officiele Riftgame forum kreeg ik het volgende advies:
26 points into marksman and you can do ranged attacks in melee. throw assassin and nightblade on it for increased damage and stealth. I use it and have no complaints either solo or in groups.
Iemand anders reageerde daarna dat het een dom idee was, alleen werd daar geen argumentatie bij gegeven. Wat denken jullie? En begrijpen jullie wat er bedoeld wordt met 'ranged attacks in melee' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RevenNL schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:27:
Iemand anders reageerde daarna dat het een dom idee was, alleen werd daar geen argumentatie bij gegeven. Wat denken jullie? En begrijpen jullie wat er bedoeld wordt met 'ranged attacks in melee' ?
Point is: Als je met een bow of gun werkt, dan kan je met de meeste normaliter skills van hun geen damage doen in melee combat. Het lijkt nogal moeilijk te zijn om een pijl of blunderbuss in iemands neus te duwen om dan serieuze damage te maken... logica zelve.

26 points marksmen geeft de mogelijkheid om "alle" skills die ranged enkel werken ook in melee combat uit te oefenen. Laats ons zeggen dat je dan een getrained "neuspeuteraar" bent.

Dat dat noodzakelijk dom is, hangt gewoon een beetje af, normaal voor melee damage neem je eerder een melee soul, heeft daar meer voordeel bij. Ranged kan best op Ranged blijven werken, maar in sommige gevallen kan dat close combat "ranged" wel eens goed uitkomen bij kleine omgevingen. ( instances bv )
Nemm schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:54:

Heeft iemand al de crocodile mount? :) Even niet meer gespeeld maar vraag me af of er nog bugs zitten in de quest line om die crocodile te krijgen. Laatste keer zaten die er namelijk nog in.
Bij ons in de guild hebben er al enkele de mount. Moet zelf nog eens wat verder werken aan de line. Of er nu nog bugs inzitten, tot zover ik ben niet mer tegengekomen, hoewel de "book" bug enkel dagen de ronde deed :D

De anderen hadden vrij snel de hele quest line gedaan, alvorens het hele bug circus optreede :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Hmm okay. Ik heb net de build your class video's zitten kijken en een combinatie van Pyromancer, Elementalist en Necromancer / Damage Dealer spreekt mij ook erg aan. Dit doordat je (volgens het filmpje) je undead vrienden kan sturen voor de close combat om ze op afstand te 'vernietigen'. Daarnaast lijkt het me ook een leuke build voor soloing.

Als ik hiermee wil beginnen, welke van deze classen raden jullie mij dan aan om mee te beginnen? (Aangezien je volgens de afbeelding uiteindelijk 3 classen (Pyromancer, Elementalist en Necromancer nodig hebt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ik heb zelf een Pyro, necro, chloro build. Hier ben ik toen destijds mee begonnen en bevalt me nog steeds erg wanneer ik solo speel en aan het questen ben! Dankzij de necromancer krijg je inderdaad wat hulpjes die tevens ook gelijk kunnen tanken en goed agro houden over het algemeen. Dankzij de pyro kan je lekker veel damage doen. En de chloro ( laatste paartje puntjes in gestoken ) geeft je enkele heal opties. Tevens heeft de necro ook een zeer goede aanval die zowel jezelf als je pet health.

Om terug te komen op je vraag, ik zal persoonlijk met necro beginnen omdat je dan gelijk een skelet hebt die je vergezeld :) ook krijg je al een redelijk snel een aanval waarmee je kunt healen ( zie hierboven ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Mag ik vragen waarom je de voorkeur hebt gegeven aan Chloro ipv Ele ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
RevenNL schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:05:
Als ik hiermee wil beginnen, welke van deze classen raden jullie mij dan aan om mee te beginnen? (Aangezien je volgens de afbeelding uiteindelijk 3 classen (Pyromancer, Elementalist en Necromancer nodig hebt.)
Necro en Elementalist krijgen beide een pet zonder enige punt in de soul te stoppen, de kracht (healing en dmg) van de pet komen pas later in de soul. De elementalist krijg meteen een tank pet (earth elemental), necromancer krijgt dacht ik pas bij 18 punten een echte tankpet. Beide krijgen een 'sterkere' versie van de pet dieper in de soul (necro krijg je 3 summons erbij, bij elementalist summon je met dezelfde skill gewoon een sterkere variant).

Necro is veel dotjes en de damage van de pet is erg afhankelijk welke dots en debuffs er lopen op je target, al snel krijg je een 'charge consume' ability die damage doet en jezelf+pet healed. Elementalist krijgt een channeled heal ability (5% HP per tick), maar verder geen selfheal.

Makkelijkste is chloro erbij te pakken, hierbij krijg je bij dacht ik 6 punten al een heal, die je met 2 punten extra zelfs instant cast kan maken, in 90% van de gevallen meer dan genoeg. Ga je iets dieper in Chloro kan je zelfs nog betere healing krijgen.

Je bent niet verplicht dus op 1 soul al je punten te zetten, je kan ook exotische mixes maken. Een Pyro/Elementalist/Chloro bijvoorbeeld, Chloro voor heal, elementalist voor tank pet, pyro voor je eigen damage. Gelukkig kan je voor weinig geld altijd je soul resetten, ben je niet tevreden met je huidige spec, reset en probeer je wat anders.

Ik ben zelf van Necro naar ele gegaan, ik vind de upgraded tankpet van necro echt lelijk (tov de eerdere tankpet met zwaard/schild, is de upgrade een 2x 1h undead), ele heeft ook wat meer kracht in de spells ipv bergen dots te spammen. Mijn DPS spec in dungeons is Stormcaller, enorm sterk AoE en erg makkelijk en fijn te spelen voor singletarget.

Zoek wel souls die elkaar matchen, zo heeft Stormcaller een debuff die tot 30% meer airdamage gaat doen, Ele heeft een hele sterke Air attack die daar dus perfect op aansluit. Soms kan je ook gewoon een soul nemen omdat die bijvoorbeeld in de talents 5% meer spellpower geven, zonder ooit gebruik te maken van de skills van die soul.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 12-08-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
Ik denk dat Pyro Ele necro niet de fijnste is om te lvlen, je hebt wel leuke dmg maar weinig survivability.
Ook heb je 2 souls die beiden een pet geven maar je kan maar 1 pet tegelijk gebruiken. Ele en necro souls combineren is daarom niet optimaal.

Ik speel zelf ook mage en gebruik Pyro/Ele/(archmage of lock) eigenlijk alleen in dungeons als ik DPS ga (wel vette dmg mun hoogste crit tot nu toe was 4.7K en zit gemiddelt op bijna 700dps sustained, dat is dan in T2 dungeons) deze build geeft mij meeste dps maar je bent super squishy.

Voor lvling zou ik warlock/necro/chloro gaan, dan ben je echt niet dood te krijgen en het levelt supersnel.
Echt dikke AOE grinding met deze build, ik kon hiermee zo 6/7 mobs tegelijk pullen en met wat aoe skills binnen een paar seconden doodmaken.

Mage is ook leuk om als healer te spelen, heb ook een cleric alt maar vind healen met de mage echt veel leuker. Heb nu paar keer T2 als main healer gedaan met 51punten in chloro en moet zeggen dat dat best te doen is, je moet er wel bij blijven er is weinig ruimte voor slacking (ben dan ook niet echt super goed gegeared voor T2 nog) maar dat maakt het voor mij alleen maar uitdagender. Was 1st bang dat ik vet zou falen als mage healer, maar mun HPS is vaak net zo hoog soms zelfs hoger dan clerics die ik tegenkom.
En het mooie is je doet ook nog leuk dmg als healer wat een cleric vaak niet doet als ie healed, dus je voegt ook nog een beetje extra dps toe aan je party terwijl je healed.

Chloro is echt mun favoriete spec ATM, vind healen echt leuk ineens weer en behoorlijk uitdagend in T2 ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Maar chloro healing in mid levels is echt geen aanrader :P Zelfs zonder die 51 talent vind ik het een erg irritante spec, je mist nog teveel aan livebound en je spells kunnen regelmatig missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Dus samengevat is een Pyro / Necro / Chrolo verstanding, waarbij je naar keuze de Necro soul ook met Ele zou kunnen wisselen? (En dan met Necro als eerste class? Ben namelijk zelf meer fan van Necro dan Ele)

[ Voor 24% gewijzigd door BinaryRun op 12-08-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
RevenNL schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:39:
Mag ik vragen waarom je de voorkeur hebt gegeven aan Chloro ipv Ele ?
Toen ik net begon aan het spel wist ik nog niet zoveel af van classen etc :) Het leek mij toen een leuke/goede combinatie. Daarnaast steek ik dus danig punten in necro en pyro dat ik bijna geen punten meer over heb. Chloro gaf mij wel de mogelijkheid voor een instant heal spel met een kleine CD en nog een paar spreuken voor die weinig punten. En ik gebruik hem voor solo dus soms is wat healing dan wel handig :) heeft me heel vaak me leven gered tijdens wat sterkere vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
SinergyX schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:18:
Maar chloro healing in mid levels is echt geen aanrader :P Zelfs zonder die 51 talent vind ik het een erg irritante spec, je mist nog teveel aan livebound en je spells kunnen regelmatig missen.
Ja je hebt wel een beetje focus nodig,ik heb ook alleen maar als lvl50 gehealed toen ik al wat gear met focus had.

Moest vaak voor mijn gevoel net iets te lang wachten op een group voor T2 dus toen ben ik maar als healer in de cue gegaan en ineens krijg je dan instant groups. Lijkt wel of niemand wil healen :'( , maar moet ook zeggen dat ik de indruk heb dat mensen healen best lastig vinden in deze game. Kom best veel falende healers tegen en in mijn guild zitten best veel clerics en die hoor ik ook regelmatig zeggen dat ze het er af en toe best moeilijk mee hebben. Ben zelfs clerics tegengekomen die niet meer durven te healen omdat ze dan altijd overal de schuld van krijgen :s.

Ik zit nu op 204 focus dus missen doe ik niet echt in T2, maar idd als je dat niet hebt kan 1 gemiste spell voor veel ellende zorgen. Die laatste skill die je krijgt met 51 punten is voor mij echt een must als ik main healer ben, dat is mijn main heal spell en zonder die spell zou ik main healer niet aan durven in een dungeon.
Als ik naar mun parser kijk is dat ook de spell die zon 40/50% van alle healing doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Hmm een beetje tegenstrijdig die verhalen over het nut van Chloro. Maar zoals het eruit ziet ga ik voor een Necro / Pyro / Chloro waarbij ik met Necro begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
RevenNL schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:31:
Dus samengevat is een Pyro / Necro / Chrolo verstanding, waarbij je naar keuze de Necro soul ook met Ele zou kunnen wisselen? (En dan met Necro als eerste class? Ben namelijk zelf meer fan van Necro dan Ele)
Neem gewoon wat je zelf leuk lijkt, je kunt vanaf level 15 ofzo je spec altijd veranderen en je kunt zelf meerdere specs hebben.
Je zult alleen moeten opletten dat je alleen souls kunt gebruiken van je eigen class

[ Voor 8% gewijzigd door Jegorex op 12-08-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Simcon schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:11:
Ja je hebt wel een beetje focus nodig,ik heb ook alleen maar als lvl50 gehealed toen ik al wat gear met focus had.
Ergens vind ik T2 requirements best scheef, ik mag als tank, dps, support niet T2 de queue in (te weinig toughness, focus), maar dezelfde gear met een healspec.. hoppa, zonder vragen de queue in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
SinergyX schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:28:

Ergens vind ik T2 requirements best scheef, ik mag als tank, dps, support niet T2 de queue in (te weinig toughness, focus), maar dezelfde gear met een healspec.. hoppa, zonder vragen de queue in.
Als mage healer ook? Volgens mij kom ik als mage healer er zonder focus niet in wat me ook logisch lijkt omdat je anders all je dmg spells mist en dan ook niks healed.

Als Cleric heb je alleen een bepaald aantal wisdom nodig om als healer een T2 in te kunnen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Uit die tooltip kan ik enkel wijsmaken dat DPS dus focus/hit requirement heeft, tank toughness, maar healer heb ik niets van gevonden. Als mage weet ik het niet, mijn mage is geen 50 (en zal het ws nooit worden met de huidige que-tijden.. gaat echt nergens meer over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smijt op die gear ff wat cheap wisdom runes en je bent als healer zo vertrokken in T1/T2s ff later kan je je gear toch oprapen/inruilen voor wat focus en begin je wat meer deftige runes erop plaatsen ( of laten maken ).

Alsook met alle events/invasions kan je knappe Essences kopen ( Greater & Lesser ) en die doen ook aardig wat extra hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Over runes gesproken, augments bij crafted gear leveren ook dikke bonussen op :) zeker nu met die nieuwe gear die al goede stats hebben kan je deze nog opkrikken met bijvoorbeeld +20int, en dan achteraf nog even runes erop en je hebt zo +30 of meer. Had toevallig een epic augment drop, verkocht voor 28p gezien ik meer plat nodig had en die int nog wel kon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:47:
Smijt op die gear ff wat cheap wisdom runes en je bent als healer zo vertrokken in T1/T2s ff later kan je je gear toch oprapen/inruilen voor wat focus en begin je wat meer deftige runes erop plaatsen ( of laten maken ).
Als healer kan ik al in T2, maar no way dat ik genoeg spellpower heb om uberhaubt deftig te kunnen healen. Had soms al moeite in een normal (AP?), mijn sterkste healspell tikt ook net 1400 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ben nu lekker een beetje aan het spelen, wel jammer dat ik low-quality rendering moet gebruiken op mijn laptop.(8600M GT / 15-20FPS)

Kan niet wachten tot Maandag, wanneer ik voor het eerst op mijn game-pc kan spelen. (Het daar wel even kort getest, werkt goed op ultra.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Vandaag mijn eerste raid gedaan kon nu door een berg runes die ik kreeg. GP gedaan, alles ging best goed behalve laatste baas wat minder o.a. door mij omdat ik een interrupt cast in mijn macro had :$ Maarja was dan ook niet voorbereid om te beginnen aan een raid.

Was verder wel erg leuk:D Daarnaast nieuwe legs en feet geloot :D

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

RevenNL schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:03:
Ben nu lekker een beetje aan het spelen, wel jammer dat ik low-quality rendering moet gebruiken op mijn laptop.(8600M GT / 15-20FPS)

Kan niet wachten tot Maandag, wanneer ik voor het eerst op mijn game-pc kan spelen. (Het daar wel even kort getest, werkt goed op ultra.)
Eerlijk gezegd was het bij mij zo dat ik gestopt door de slechte performance op mijn oude pc. Nu ik een nieuwe pc heb en op ultra speel is het in een keer veel leuker om de game te spelen :D.

Ik zit nu in de fase waar ik T2 aan het runnen ben en ben met mn guild van het weekend voor het eerst gaan raiden in greenscale blight en hebben de eerste boss gedropt. De 2e is wat moeilijker maar die hebben we waarschijnlijk morgen wel down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Tja, dat kan je ook doen. Maar ik heb het spel net 3 dagen en ach, het is maar voor 1 weekendje. Maandag kan ik weer verder op ultra. :)

Besides, zelfs op low-quality rendering ziet het er ongeveer evengoed uit als WoW. Dus zoveel heb ik nou ook weer niet te klagen. :+

Edit:

Ik heb mijn Pyro soul inmiddels ook + Chloro. Dat gaat echt snel!

[ Voor 12% gewijzigd door BinaryRun op 13-08-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suheri
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:18
zijn er nog guilds op welke server dan ook nog op zoek naar een raid-ready rogue tank? Mijn eigen guild valt enigszins uiteen (nederlandse guild legion op riptalon). Zoek enigszins casual raiding guild. Prefereer een nederlands gesproken guild, maar engelstalig is ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Legion zit er net een paar dagen, jullie komen van Steampike af. Ik wist wel dat er iets aan de hand was :)

Op Riptalon zitten zat guilds die al lang raiden maar ook meer casual guilds die beginnen met raiden. Komen geregeld recruitment messages voorbij, hoeft niet moeilijk te zijn om een nieuwe guild te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik kom er net achter dat mijn shard Argent een PvE-RP server is :/, terwijl ik dacht dat het PvP-PvE was. Weet iemand een goede shard om een transfer naar te doen? Ik ben bijna lvl 15 (nu 11) dus dat is geen probleem.

( RevenNL heeft geen ervaring met PvP, maar dat mag geen probleem zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Ik ben naar een PvP server gegaan nadat ik rank 6 was, dus heb geen idee hoe het zit met lagere levels, al vermoord ik elke defiant die ik zie en niet met 10 man loopt.
Maar hangt af wat je wilt, als je wil kloten de gehele dag nadat je lvl 50 bent dan moet je naar pvp gaan, is gewoon meer te doen.

PvE als je denkt, mwah wil rustig aan doen, niet onverwachts aangevallen worden en beetje tegen npc's aan trappen.
Servers kun je het beste zien op een rift status site ( http://www.riftstatus.net/ )
dan zie je ook wat het de laatste tijd is.
Vanaf daar is het gewoon uitzoeken welke van de 2 je wilt en gaan met de banaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Hmmm... aangezien ik nog nieuw ben bij Rift en ongeveer 2.5 - 3 uur per dag kan spelen ga ik voorlopig nog voor PvE. :+ Nog bedankt voor de link!

[ Voor 9% gewijzigd door BinaryRun op 14-08-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Weet iemand hoe je de volgende bug oplost op 1280x1024?

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/eb8vwi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

RevenNL schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:53:
Weet iemand hoe je de volgende bug oplost op 1280x1024?

[afbeelding]
Ik denk dat je hier beter geholpen gaat worden.

http://forums.riftgame.co...ng-ememy.html#post2976535

Edit: Kan je niet gewoon je UI unlocken en het verslepen?

[ Voor 7% gewijzigd door HaX0r op 14-08-2011 22:37 ]

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

FIX:

Target your self, then just go in options > Edit layout and move it to where you want it. =) Hit save

Alstublieft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
copy+paste ? XD Was inderdaad mijn topic. Customer support (Tier 3) zei het volgende idd:
Hello Martijn,

Thank you for contacting us regarding RIFT.

I apologize for any confusion this issue might have caused. The next time you are online in game, hit escape > click on "edit layout" then click and drag the "target frame" so that it is no longer overlapping your character frame. Note that you can do this with any part of the interface at any time should it be over lapping something else. I hope this information helps.

If you have any additional questions or concerns, please don't hesitate to let us know. Thank you for your continued support of Trion Worlds and for playing RIFT. Your reference number for this ticket is 110814-001425.

Sincerely,

Brandon B.
Account and Technical Support Agent
Trion Worlds Inc.
Extreem snelle support! Echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r

HaX0r

n00b

Wellicht gun je je hengel nu iets meer tijd voortaan. Voordat je er nog 2 uithangt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
* BinaryRun heeft alleen WoW en GuildWars ervaring met minimaal 2 dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Goedendag,

Ik zit er aan te denken om over te stappen naar Icewatch. Ben op dit moment op Argent met een lvl50 Guard, Full T2 gear en alleen nog op zoek naar betere Essence.

Is er een guild die op zoek is naar een Raid Tank/OT. Heb nog niet veel geraid, tot nu toe alleen nog de 1e 3 bosses in Greenscale gedowned, Mag NL guild zijn maar liefst een Int. guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Het je die random attacks van water en vuur NPC's + Defiant in PvE servers ook of is dat RP server only?

(En die berichten zoals Shattered blabla has spread across silverwood)

[ Voor 26% gewijzigd door BinaryRun op 15-08-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
RevenNL schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:50:
Het je die random attacks van water en vuur NPC's + Defiant in PvE servers ook of is dat RP server only?

(En die berichten zoals Shattered blabla has spread across silverwood)
Lijkt mij wel zijn namelijk NPC's.

Sowieso heb je het op PVP servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaymondG schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:29:
Goedendag,

Ik zit er aan te denken om over te stappen naar Icewatch. Ben op dit moment op Argent met een lvl50 Guard, Full T2 gear en alleen nog op zoek naar betere Essence.

Is er een guild die op zoek is naar een Raid Tank/OT. Heb nog niet veel geraid, tot nu toe alleen nog de 1e 3 bosses in Greenscale gedowned, Mag NL guild zijn maar liefst een Int. guild.
Op Icewatch zijn er verschillende guilds die aan je noden voldoen. Ikzelf zit in Consortium (Int), wij zijn geen hardcore raiding guild, lopen een raid instance, of rift(s) enkele keren in de week. Momenteel doen we DH, Greenscale heeft nog niet op de agenda gestaan.

Als ik jouw was eens kijken op de Icewatch fora en zien welke andere guilds er nog zijn, hangt af hoe erg je wil raiden enzo :)

Tot op Icewatch alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Zelf zit ik ook op Icewatch en de server bevalt me prima! Veel mensen online over het algemeen en iedere dag kan je met gemak random DRR groepen vinden. Verder zitten er veel guilds dus je zal er ongetwijfeld 1 vinden die aan jouw eisen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Thx,

Ga ik inderdaad een op het Icewatch gedeelte van het forum kijken. Mijn alt is al over(23 mage) en inderdaad er lopen anderen rond in stonefield, iets dat op Argent niet het geval meer was.

Voeg me anders vast toe aan vriendenlijstje:
Alt= Wizzzz

mijn main volgt later deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertends
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 16:51
SinergyX schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:41:
Uit die tooltip kan ik enkel wijsmaken dat DPS dus focus/hit requirement heeft, tank toughness, maar healer heb ik niets van gevonden. Als mage weet ik het niet, mijn mage is geen 50 (en zal het ws nooit worden met de huidige que-tijden.. gaat echt nergens meer over).
Als Mage Chloro is focus misschien wel belangrijker dan int/SP. Je healt door dmg te doen, en als je heel de tijd mist en dus geen dps doet kan je ook niet healen.

Zelf solo-heal ik alle T2's met men chloro en mijn gear is echt nie zo super (ik raid niet, al men gear komt dus uit T2's of vendor). Zit op 200 focus en maar 900SP, maar elke dmg die ik doe healt wel degelijk mijn party doordat ik zeker de mob niet mis.

Clerics hebben dit probleem niet, zij direct healen de party en hebben dus geen focus nodig hiervoor. (De focus bij cleric is eerder voor dps en volgens een maat van me ook voor tanking (heb zelf geen lvl50 cleric dus dit weet ik niet zeker))

[ Voor 5% gewijzigd door bertends op 16-08-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Ik heb de Crocnard mount, erg gaaf vind ik hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Offtopic:
Niet te geloven dat we zo laat zijn gezakt gezien de huidige Rift vs GuildWars2 discussies.

Anyway, heeft één van jullie advies voor mij Solo build?

http://rift.zam.com/en/stc.html?t=1zIwR.dMoz.akM.b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
RevenNL schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 09:17:
Offtopic:
Niet te geloven dat we zo laat zijn gezakt gezien de huidige Rift vs GuildWars2 discussies.

Je kan op Zam ook kijken naar de meest populaire build. Dan kom je meestal wel op wat leuks uit volgens mij. Of kijken naar het Rift forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even quoten van RiftJunkies voor zij die willen weten wat we mogen verwachten in de komende maand(en)

to patch 1.5:
- 1.5 will go live end of september – beginning of october
- There will be “single-dungeons” as a part of the “Chronicles of Telara”. These dungeons are for more casual players who don’t have the times like full raiders do. You can easily clear this dungeons with 1-2 players (depends on the equip) but the difficulty will not scale with the amount of players in the dungeon. Hammerknell will be the first “solo-dungeon” so that casual gamers are able to see that type of dungeon as well.
- There will be the “Master-Mode”. The Developers said that it is going to be hard to solve these dungeons. It’s for gamers between full raiding and casual. Right now, Darkening Deeps and Deepstrike Mines are the first dungeons in testing phase. There probably will be more depending on which dungeons the community wants to see.
- The new “Hammerknell”-Warfront “Library of the Runemasters” will be released
- The first parts of the new “Planar Achievment System” will go live. From level 50 on you will get points for earned EP from daily quests etc. These points can be spent in 6 extra bonus skilltrees to adjust the characters a little more and give them some finetuning.

other facts:
- The new 10-man-dungeon “Rise of the phoenix” won’t be released with 1.5 because they are focusing on other things (see above) and it is still in testing
- The new 10-man-dungeon will be as hard as Hammerknell just with 10 man!
- The new Zone won’t come live with 1.5
- But there will be new Raid-Rifts with the new zone (1.6 or later)
- The aspect “social-life” was discussed. Developers are planig some fancy features like a “barber-shop” whre you can change the face of your character.
- The “Warrior and leather” issue was discussed. They want to have every class their own equip-class. So warriors won’t prefer leather instead of plate anymore in future. so don’t buy any leather form you tokens any more warriors because they will adjust the items step by step^^

Linkje naar de page met beeldmateriaal

Kijk er alweer naar uit alvast! _/-\o_

• Nemm
Vandaag van start gegaan, het half jarig bestaand van RIFT evenement!
https://eu.riftgame.com/e...-birthday/subscribers.php

Je kunt prijzen winnen en je krijgt een week lang bonus exp etc. Iemand al gespeeld en nieuwe dingen opgemerkt voor dit evenement?

Verwijderd

Nemm schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:27:
Vandaag van start gegaan, het half jarig bestaand van RIFT evenement!
https://eu.riftgame.com/e...-birthday/subscribers.php

Je kunt prijzen winnen en je krijgt een week lang bonus exp etc. Iemand al gespeeld en nieuwe dingen opgemerkt voor dit evenement?
Cake in main cities!!!!

En natuurlijk heavy XP voor alts en proper planerite drops :)

• Nemm
Goed moment dus om een alt te levelen :P Zat er sowieso al aan te denken om een alt aan te maken maar wist nog niet zeker of ik dit aan defiant of guardian kant ging doen. Het lijkt me namelijk leuk om ook de verhaal lijn van de andere kant te doen(defiant).

Ik heb ook gelezen dat je een PC kunt winnen door een feestje te vieren op de meest ongeschikte locatie ergens op de map. Screenshot kan je insturen :) Makkelijk zat om eens een poging te wagen lijkt me :) daarnaast zijn en nog een aantal mogelijkheden om zo een PC te winnen of extra's...

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

RevenNL schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 09:17:
Offtopic:

meeste OP builds op het moment zijn Necro - Lock en Chloro - Lock

Solo pve zoals rifts , mob farming etc doe ik altijd met mijn chloro - lock , 10 Level 50 Mobs is geen probleem

Level 50 Elite solo is geen probleem

bijna eng die build :)

voor 1 vs 1 pvp is de Nerco - lock erg sterk

Group pvp is een 51 Warlock erg sterk

[ Voor 24% gewijzigd door Jabba op 25-08-2011 17:03 ]

• Jabba

Jabba

Firkan

MrBlueEyes schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:55:
Ik heb de Crocnard mount, erg gaaf vind ik hem :D
ben erg blij met mijn 110% Naimok, bergen order of mathos notoriety moeten farmen maar eindelijk gelukt ! *O*

• MrBlueEyes
Jabba schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:54:
[...]

ben erg blij met mijn 110% Naimok, bergen order of mathos notoriety moeten farmen maar eindelijk gelukt ! *O*
Ik moet nog iets van 40K notoriety punten voordat ik ook zover ben.

Alleen die crocnard is wel enorm afwijken in vergelijk met de andere mounts, dat is ook een van de redenen waarom ik hem zo gaaf vind.

• Jabba

Jabba

Firkan

MrBlueEyes schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:56:
[...]

Ik moet nog iets van 40K notoriety punten voordat ik ook zover ben.

Alleen die crocnard is wel enorm afwijken in vergelijk met de andere mounts, dat is ook een van de redenen waarom ik hem zo gaaf vind.
ja ik weet het niet... toen ik hem net had vond ik het wel aardig maar...... ik weet niet.... zo raar laag bij de grond... net een kart ;-)

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:45
Is een van jullie dit ook al opgevallen met dit halve verjaardagsfeest (http://community.riftgame.com/en/2011/08/25/half-birthday/).

Ze hebben een 3-tal contests. En ik denk zal is even de regels checken en dan kom ik dit tegen:
Be a legal resident of: (i) one of the fifty United States (or the District of Columbia); or (ii) Canada (excluding Quebec); or (iii) the member countries of the European Union (excluding the Netherlands).
Dit is de eerste keer dat ik dit zijn bij watvoor contest dan ook.
Een hoop sites hebben ook regelmatig contests maar sommige landen zijn uitgesloten inverband met andere wetgeving maar dit is de eerste keer dat ik het alleen voor nederland zie. Is er recentlijk een wet aangepast hiervoor?

En dit is ook iets waar ik altijd van baal
2. ENTRY. Participants must have active RIFT™ and Facebook® accounts prior to their participation in the Contest.
Ik heb het niet zo op al die community sites. Waarom wordt dit voor een aantal contests altijd verplicht gesteld. Ze hebben hun eigen forum en blog en hebben al je account gegevens. Zou toch genoeg moeten zijn voor diverse toestemming te vragen en gegevens te achterhalen.

Daarnaast voor de mensen die mijn tanking guide hebben gevolgt op het official forum. Ik heb al enige tijd mijn eigen blog het is nog niet veel maar ik hoop dat mensen zich er mee kunnen vermaken: http://justicars.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederland heeft blijkbaar serieus wat andere wetgevingen dan de algemene Europese Unie ( zie het Apple/Samsung geschil ). Zou me dus niet verbazen dat er ook heir weer wat excludes liggen aan het feit dat Trion eerst de Nederlandse wetgeving moet naleven door papieren te tekenen etc...

Puntje 2: Trion heeft al laten verstaan dat ze op Facebook een hoop community members ook aantrekken via Facebook, hence dat men daar nu dus ook naar teruggrijpt. Een te verstaanbare actie. Hier is het geval dat de wenigen mee "moeten" doen met de velen, ook al zint dit niet bij de weinigen. Meedoen met al de rest of links laten liggen is het enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ik vind het maar vreemd dat Nederlands zich uitsluit voor zo iets, of juist zo moeilijk doet.

Simpel gezegd zou je toch gewoon zo een evenement kunnen winnen d.m.v. facebook bijvoorbeeld. En zouden ze het pakje kunnen opsturen via de post naar je. Niemand die hier iets van ziet of überhaupt weet hoe en wat. Hoe dan ook ik stuur lekker mijn inzending in, en ik zie wel waar het schip strand :)

p.s. misschien doet Trion ook wel helemaal niet moeilijk als je als Nederlander meedoet. Maar natuurlijk zijn ze verplicht dit te melden in de voorwaarden.

[ Voor 16% gewijzigd door Nemm op 26-08-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
Ik wou even een keer gaan kijken in deze game, alleen is het zo dat bij de installatie mijn download blijft staan op 8,99 GB / 9,03 GB en de snelheid totaal is verdwenen tot 0.0 - 0.1 KB/s waar de rest met 5,6 MB/s liep.

Enige idee wat het kan zijn? Want gisteren was het al zo en kan geen meldingen er zo snel over vinden.

@hieronder
Ik heb een lopende ticket op de website, geen oplossingen nog. Laat meer weten als ik het ook weet :P

[ Voor 15% gewijzigd door Suicyder op 26-08-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Suicyder schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:19:
Ik wou even een keer gaan kijken in deze game, alleen is het zo dat bij de installatie mijn download blijft staan op 8,99 GB / 9,03 GB en de snelheid totaal is verdwenen tot 0.0 - 0.1 KB/s waar de rest met 5,6 MB/s liep.

Enige idee wat het kan zijn? Want gisteren was het al zo en kan geen meldingen er zo snel over vinden.
Geen idee wat het kan zijn, maar ik weet wel dat de helpdesk van TRION aardig goed werk levert! Je kan ze altijd eens proberen te bellen :) ik denk dat zij jou wel verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Pffff gaat de server down voor een half uur :X

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Heej nu wordt er een 75mb grote update gedownload bij het inloggen, heeft iemand hier de patchnotes van?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

DenniZ schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 07:34:
Heej nu wordt er een 75mb grote update gedownload bij het inloggen, heeft iemand hier de patchnotes van?
Niets bijzonders: http://forums.riftgame.co...-00am-gmt-27-8-11-eu.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
Al de nodige respons van de support desk gehad, tevens van alles zelf geprobeerd, maar nog geen stap verder, dat wordt een matige trial zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Suicyder schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:27:
Al de nodige respons van de support desk gehad, tevens van alles zelf geprobeerd, maar nog geen stap verder, dat wordt een matige trial zo :/
Das zonde, want ik ben echt enthousiast tijdens de trial. Zoals het er nu voor staat ga ik hem wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan V
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

Bastiaan V

Tux's lil' helper

ik ben na een paar maanden pauze weer gestart, met frisse moed :-)

is er een (defiants) guild (liefst een wat grotere) welke nog een lvl50 rogue en een lvl 26 oid cleric kan gebruiken ?

(liefst op icewatch :-) )

[ Voor 9% gewijzigd door Bastiaan V op 27-08-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Roeland007 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 19:56:

Dit is de eerste keer dat ik dit zijn bij watvoor contest dan ook.
Een hoop sites hebben ook regelmatig contests maar sommige landen zijn uitgesloten inverband met andere wetgeving maar dit is de eerste keer dat ik het alleen voor nederland zie. Is er recentlijk een wet aangepast hiervoor?

En dit is ook iets waar ik altijd van baal
Wees gerust, niets nieuw. Ik heb het ook een tijd geleden bij een Blizzard/WoW contest gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imwo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-01-2024
Ok ben vandaag dus lvl 50 geworden en heb meteen wat lvl 50 blue's en epics van de AH gekocht zodat ik T1 dungeons kon gaan doen, maar tot mijn verbazing duurt het soms wel 1.5 tot 2 uur voordat er een group is gevonden met de dungeon tool. (ben wel dps) Is dit normaal of ligt het aan mijn server? en is T2 sneller? Want ik vind er zo niet veel aan als ik telkens 2 uur moet wachten...
Pagina: 1 ... 24 ... 30 Laatste