Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22
Ok, het dus de de roll-table die het bijna onmogelijk maakt (of je moet 100% block halen). Valt me heel erg tegen, zeker gecombineerd met principe dat je pas echt waardes gaat krijgen op end-content.

Toch jammer, ik vond warrior tank best grappig (cleric en rogue zijn gaar), maar als ik met zulke 'kleine' cijfers rond ren, blijf ik wel dps/support :P

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 21-07-2011 11:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:11:
Ok, het dus de de roll-table die het bijna onmogelijk maakt (of je moet 100% block halen). Valt me heel erg tegen, zeker gecombineerd met principe dat je pas echt waardes gaat krijgen op end-content.

Toch jammer, ik vond warrior tank best grappig (cleric en rogue zijn gaar), maar als ik met zulke 'kleine' cijfers rond ren, blijf ik wel dps/support :P
paladin vk warlord spelen voor lowbie tank "voor warlord genoeg voor spotters orders en battlefield awareness dan heb je 0 issues met agro ever"

20 punten in pala voor alle BLOCK talents

dan de rest in voidknight mikken
Dit moet goed genoeg zijn wil je als tank lvlen

lvl 20
http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0cEhg.xz.Ezoh00V

lvl 30
http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0cEhg.xz.Ezoh00V.gc0c

lvl 40
http://rift.zam.com/en/stc.html?t=0cEhg.xz.Ezoh00V.gc0Vf0V

lvl 50
http://rift.zam.com/en/st...hg.xE00ox.Ezoh00V.gc0Vf0V

waneer je t2 experts in gaat zou je evt willen kijken naar een 51VK 7pala 6WL build of 25VK/21Reaver/20pala

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het gaat mij niet om 'wat' ik nodig heb, maar het systeem an sich vind ik gewoon niets. Wat is een tank, als de echte tank stats pas 'goed' worden op T1/T2 hoogte? Nee, zo'n systeem is niets voor mij.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sja alles is in verhouding, je stats worden beter maar mobs hitten ook harder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze meppen nu minder (nouja, ik heb al hits van 1200 langs zien komen), maar je wordt wel een factor 2-3 vaker geraakt. Aion heeft ook zo'n half gaar roll/combat systeem*, absolute cijfers tegen relatieve rolls, iets wat WoW toch goed voor elkaar had (en diverse andere games) :P

*Aion doet dit zelfs opvolgend, parry test, dodge test, block test, je block percentage werkt dus enkel op aanvallen die dus door de parry en dodge test komen.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 21-07-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 10:10:
en tegen die tijd verwacht ik wel weer een nerf
Je wist het gewoon :P
* Block (Chance to Block): Now soft caps at 45%, and the return per point of Block chance rating after 45% is reduced. Hard caps at 60%.
* Block (Amount Absorbed): Now soft caps at 50%, and the return per point of Block absorption rating after 50% is reduced. Hard caps at 65%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste RIFT spelers,

tijdens mijn speelsessie op Team Fortress 2 kreeg als beloning een Redeem Code voor een RIFT item, namelijk de Well Spun Hat. Omdat ik zelf geen RIFT speel heb ik dus helemaal niets aan deze code en wil ik deze graag met jullie delen (helaas maar één keer).

Voor het geval jullie willen weten hoe de (IMHO afschuwelijke) "hat" eruit ziet, hier een voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/c/ca/Wellspunhat.jpg

Mocht je hem willen hebben, dan kun je me een DM sturen. Degene die als eerste een bericht stuurt (geen rare dingen nodig) krijgt van mij de code terug.

Dus wees snel :D

Helaas, de code is vergeven... Gefeliciteerd Chibi2k d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

:o :o zie PM,

Ontopic: Ik zoek momenteel nog een goede/sociale Nederlandse guild. Zijn deze er waar veel tweakers op zitten of welke shard moet ik kiezen als ik weer gaat beginnen :). Heb even deze topic een tijdtje niet meer gevolgd dus als iemand wat tips heeft voor een guild hoor ik het graag :D

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 18:47:
[...]

Je wist het gewoon :P
* Block (Chance to Block): Now soft caps at 45%, and the return per point of Block chance rating after 45% is reduced. Hard caps at 60%.
* Block (Amount Absorbed): Now soft caps at 50%, and the return per point of Block absorption rating after 50% is reduced. Hard caps at 65%
Public test realm ;p

helpt ook als je dagelijks met devs spreekt over bepaalde dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik speel het nu een paar dagen maar ik moet zeggen dat ik persoonlijk de game echt 100x boeiender vind dan bijv. WoW (dat ik vroeger ook wel veel gespeeld heb). Om even een impressie te geven voor de mensen die gewoon casual willen gamen maar zoals ik werd afgeschrikt door de negatieve verhalen (voornamelijk dus door die-hard 24/7 wow spelers, maar daar behoor ik eigenlijk helemaal niet toe, dus stom dat ik mij heb laten leiden door zulke comments op deze game)

Nu ben ik zo'n speler die meestal (voordat mijn interesse weg is) niet tot de hoge level end content mensen behoort. Maar meer degene die inlogt en fantasy/actie wilt zonder uren mij in te lezen in cookie-cutter-gear-combi-berekeningen-criticalhistspellpointblabla-gezeik, of jaren moet rondbanjeren over kale bergen om vervolgens geganked te worden door ene lvl80 zodat je avond gamen bestaat uit: inloggen-lopen-lopen-dood-lopen-lopen-dood-lopen.. quit.

Ik heb een drietal classes snel door de begin fase gespeeld en heb nu een Druid.
De actie waar je gelijk ingegooid wordt eindigd nooit, zelfs als je na een halfuur saai questen denkt goh ik ga uitloggen, KNAL een of andere rift invasie iets (snap er nog weinig van) maar voor je het weet doe je mee aan al dit geweld en krijg je nog leuke kadootjes ook _/-\o_
Als ik dit vergelijk met de eeuwig durende saaie barrens waar je zonder mount uren doorheen moest lopen is dit echt een verademing - en kwa grfx ben ik ook zeer impressed 8) hoe ze dit alles zo snel uit de grond hebben gestampt, ik denk dat ik mij nog wel een tijdje vermaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rift 1.4 instance drowned halls 10 man

is al beschikbaar op PTR mits je een omen sight hebt dus

YouTube: ‪1.4 PTS Drowned Halls first Boss‬‏ - YouTube

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gister mijn beastmaster spec ingeruild voor Champion spec, ongelofelijk hoeveel meer damage champ doet tov beastmaster. Ook AoE gaat erg lekker (talented 5 targets met een 8 target finisher). Fijne afwisseling voor mijn cleric, die inmiddels wel heeel saai wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

champion.

macro al je reactives in je skills > spam buttons > win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Daar was ik nog mee bezig, zag dat ze al standaard 3 reactives hebben (op crit, op block en errr nog 1).

Kan je die <30% finisher ook in een macro zetten? Zodat hij die pakt ipv de normale finisher?
Neem aan dat ik in de macro die als eerst moet zetten en daarna normale finisher.

Wel apart dat met een 1h wapen mijn damage niet eens zo veel lager is, terwijl mijn GCD bijna gehalveerd wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:14:
Daar was ik nog mee bezig, zag dat ze al standaard 3 reactives hebben (op crit, op block en errr nog 1).

Kan je die <30% finisher ook in een macro zetten? Zodat hij die pakt ipv de normale finisher?
Neem aan dat ik in de macro die als eerst moet zetten en daarna normale finisher.

Wel apart dat met een 1h wapen mijn damage niet eens zo veel lager is, terwijl mijn GCD bijna gehalveerd wordt :P
ja gewoon zoals dit

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
#show Bladefury
suppressmacrofailures
cast Deathblow
cast Bladefury
cast Punishing blow
cast bash
cast bloodthirst
cast frenzied strike
cast inescapable fury

disclaimer, even snel getypt zou werkend moeten zijn maar heb geen rift omt e testen of spelling controle hiero ;p

aangezien de deathblow cd lager is en het een effect is dat triggered is door health zal hij altijd deathblow doen als je main target -30% is

en waneer bladefury op cd is zal hij altijd punishing blow gebruiken

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Ben nu een tijdje de standaard Assassin (20) / Saboteur (44) / Ranger (2) aan het spelen, maar wat is dat een verdomt saaie spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:26
Sagespire lijkt aan de Guardian zijde dood te gaan. Zijn op dit moment maar 3 guilds die kunnen raiden. ben zelf helemaal klaar met T2, vind er niets meer aan om te spelen...(doe het puur om guildies en vrienden gear te geven)
Kan zelf namelijk bijna geen betere gear meer vinden daar. Ben dan nu ook opzoek naar een Guardian Guild die T1 Raids doet, Server maakt mij niet zoveel uit, zolang de voertaal maar engels is (ik wil geen Nederlandse guild)

ben een Rogue, liefst DPS (zit zo rond de 1200DPS op tank n Spank bosses).
Ben momenteel bezig mijn Bard sigil op te vullen, heb daarvoor ook de trinket en 2 Greater essences in gebruik.
Ben ook Tank Geared voor T2, heb alleen nog geen sigil, Wordt ook aan gewerkt.

Met wie kan ik komende week eens een raid mee.
enige ervaring die ik tot nu toe heb is de eerste boss @GP (niet down gekregen doordat een tank die tail niet kon ontwijken :S) en ik heb de eerste 3 bosses in GSB gesloopt.

mocht je me Ingame willen pmen @ sagespire. TriFX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
tritimee schreef op maandag 25 juli 2011 @ 01:34:
Sagespire lijkt aan de Guardian zijde dood te gaan. Zijn op dit moment maar 3 guilds die kunnen raiden. ben zelf helemaal klaar met T2, vind er niets meer aan om te spelen...(doe het puur om guildies en vrienden gear te geven)
Kan zelf namelijk bijna geen betere gear meer vinden daar. Ben dan nu ook opzoek naar een Guardian Guild die T1 Raids doet, Server maakt mij niet zoveel uit, zolang de voertaal maar engels is (ik wil geen Nederlandse guild)

ben een Rogue, liefst DPS (zit zo rond de 1200DPS op tank n Spank bosses).
Ben momenteel bezig mijn Bard sigil op te vullen, heb daarvoor ook de trinket en 2 Greater essences in gebruik.
Ben ook Tank Geared voor T2, heb alleen nog geen sigil, Wordt ook aan gewerkt.

Met wie kan ik komende week eens een raid mee.
enige ervaring die ik tot nu toe heb is de eerste boss @GP (niet down gekregen doordat een tank die tail niet kon ontwijken :S) en ik heb de eerste 3 bosses in GSB gesloopt.

mocht je me Ingame willen pmen @ sagespire. TriFX
Wij hebben zojuist (3 dagen terug) 5 spelers van nescio / nescians ofzo erbij gekregen wegens de guild waarin zij zaten weg is.

@archtype, gz met die achievements zien er lekker uit, wij doen dinsdag de GSB conquerer en waarschijnlijk woensdag ros conquerer, afgelopen woensdag ff zitten proberen met no power en een mega fout gemaakt @ herald binnen 10 minuten, maar volgende raid moet dat lukken.

Heb jij wel die GP achievement met "cant take it with you" waarbij je 30 crystals moet laten liggen, das de enige die ik daar nog moet en na 3 pogingen is ie nog steeds bugged, denk ik iig.

Oh en morgen ff P6 worden, moet nog 10k ofzo, maar met daily's is dat 5k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
Dondorp schreef op maandag 25 juli 2011 @ 03:16:
[...]

Wij hebben zojuist (3 dagen terug) 5 spelers van nescio / nescians ofzo erbij gekregen wegens de guild waarin zij zaten weg is.

Oh en morgen ff P6 worden, moet nog 10k ofzo, maar met daily's is dat 5k :P
[semi-offtopic]
Ga je Barbarian achterna? :P lekker aandacht trekken in de lvl 50 chat :P
[/semi-offtopic]

Ja hoorde inderdaad dat nescio is opgeheven, dan zijn alleen SUN en Faith nog over als echte raid guild denk ik? Welke guild zit jij bij Dondorp?. Ben samen met een paar vrienden nu opzoek naar een mogelijkheid om te raiden.

sowieso veel merges gaande, SUN is laatst ook al met phylumists gemergt. Zou daar zeker nog wel bij willen, Faith gaat m niet worden denk ik, omdat iedereen daar al over-geared is.
Mochten er op andere Servers guilds zijn met zo'n 10 man raid ready, dan kunnen we wellicht een merge bespreken. mijn huidige guild heeft ook zo'n 8 a 10 man die qua gear makkelijk mee kunnen komen.

Bottomline, mocht er op Sagespire geen guild zijn waar ik bij kan raiden, ga ik toch van server wisselen. mijn huidige guild is heel erg gezellig, maar ga het er niet lang volhouden met alleen T2 runs en een beetje raid riften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Moet toch even m'n gal spuwen hoor ... 17 dagen gemiddeld 4 experts per dag farmen voor gear voor m'n warrior tank ... enige wat ik er uit heb gehaald is een chest, legs, trinket en wapen. That's it! De eerste 5 dagen T1's, niets gedropt, zonder overdrijven! Ik heb maar wat crafted gekocht van AH en aangevuld met runes om T2's te doen.

Regelmatig ook gericht de instances gedaan die m'n gear zouden moeten droppen, belt, shield, boots bijvoobeeld.

Echt te triest voor woorden die droprates, het is ook niet zo dat het dropte en geninja'd is, nee het dropt gewoon niet. Die chest en legs daarentegen zijn gewoon 3 of 4 keer gedropt :s

Shield heb ik "mazzel" gehad, een guildie had een crafted item kunnen ruilen tegen een de BoE drop, static charged shield en die heb ik voor een "prikkie" van em overgenomen (*uche* 40plat *uche*...).

ow ja, epic offhand is ook gedropped maar da's zo'n minor upgrade dat ik eigenlijk twijfelde of ik ik m'n blue wel moest vervangen.

Het is echt om depressief van te worden ... tel daarbij op hoeveel van die planarite en sourcestones je nodig hebt om iets fatsoenlijks te kopen ...

Heb eigenlijk geen zin meer om er mee door te gaan. Het is dat ik echt graag wil zien hoe end game is, maar het is toch te zot voor woorden dat je je verplicht moet gaan voelen om maar te grinden, dag na dag weken aan een stuk en je schiet er geen kloot mee op zeg. Nul reward voor je inspanning. :r

Goed, krijg natuurlijk wel mn plaques en koop daar m'n gear mee maar de drops zijn allemaal net effe iets beter. Feit dat er iets dropt is natuurlijk je motivatie om er mee door te gaan, niet de instance zelf. Dat is de eerste keer leuk maar gaat ook vervelen zeker als je op 1 dag 3 x de "random" Charmer's Caldera voor je kiezen krijgt }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
tritimee schreef op maandag 25 juli 2011 @ 04:50:
[...]

[semi-offtopic]
Ga je Barbarian achterna? :P lekker aandacht trekken in de lvl 50 chat :P
[/semi-offtopic]

Ja hoorde inderdaad dat nescio is opgeheven, dan zijn alleen SUN en Faith nog over als echte raid guild denk ik? Welke guild zit jij bij Dondorp?. Ben samen met een paar vrienden nu opzoek naar een mogelijkheid om te raiden.

sowieso veel merges gaande, SUN is laatst ook al met phylumists gemergt. Zou daar zeker nog wel bij willen, Faith gaat m niet worden denk ik, omdat iedereen daar al over-geared is.
Mochten er op andere Servers guilds zijn met zo'n 10 man raid ready, dan kunnen we wellicht een merge bespreken. mijn huidige guild heeft ook zo'n 8 a 10 man die qua gear makkelijk mee kunnen komen.

Bottomline, mocht er op Sagespire geen guild zijn waar ik bij kan raiden, ga ik toch van server wisselen. mijn huidige guild is heel erg gezellig, maar ga het er niet lang volhouden met alleen T2 runs en een beetje raid riften.
Ik zit bij dystopia op steampike (pve)

@hierboven, ze hebben het enorm generfed, het is nu echt een mega grind vroeger dropte elke boss een epic item, maar waren de instances ook 2x zo moeilijk.
Dus nu moet je 5x zo vaak gaan wil je in de buurt komen van dezelfde items.

Oh en ik ben net p6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
Dondorp schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:19:
[...]

Ik zit bij dystopia op steampike (pve)

@hierboven, ze hebben het enorm generfed, het is nu echt een mega grind vroeger dropte elke boss een epic item, maar waren de instances ook 2x zo moeilijk.
Dus nu moet je 5x zo vaak gaan wil je in de buurt komen van dezelfde items.

Oh en ik ben net p6
Congratz!

Ben zojuist met 1 guildie overgestapt naar Steampike. Hebben een apply gedaan bij nine worlds, die zijn nog niet al te ver qua raiding en dat is dus voor ons ook leuk (het ontdek gedeelte :P). Binnenkort zullen er waarschijnlijk nog 2 tot 4 mensen volgen.

Schijnbaar is ook driekwart van Nescio naar Steampike gegaan begreep ik vanavond van wat ex-members.

@ Inflatable Mouse,

Drop Rates zijn inderdaad dramatisch, ik heb echt ontiegelijk veel runs gedaan en heb nu nog steeds geen fatsoenlijke shoulders (tanking, omdat ze qua stats beter waren dat T1 dps shoulders) en pvp Boots. mijn Tank Gear (op de wapens na) is echter allang compleet, lijkt wel of dat veel vaker dropt.

Verder wil ik echt nooit meer DD of RD spelen, bij mij en mijn guildies was dat gewoon de standaard dungeon bij een random entry :S

Overigens zijn de T2's nu ook gewoon veel en veel te makkelijk en nauwelijks een uitdaging. Hierdoor wipen wij afentoe compleet random op bosses, daar iedereen gewoon te druk is met chatten en andere dingen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dondorp schreef op maandag 25 juli 2011 @ 03:16:
[...]
Heb jij wel die GP achievement met "cant take it with you" waarbij je 30 crystals moet laten liggen, das de enige die ik daar nog moet en na 3 pogingen is ie nog steeds bugged, denk ik iig.
ja, iedereen minimaal 10k hp voor de laatste phase, niemand mag sterven en niemand raapt iets op uit de laatste phase qua kristallen

wij hebben hem zonder problemen meerdere keren gedaan voor de gehele guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
InflatableMouse schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:49:
Moet toch even m'n gal spuwen hoor ... 17 dagen gemiddeld 4 experts per dag farmen voor gear voor m'n warrior tank ... enige wat ik er uit heb gehaald is een chest, legs, trinket en wapen. That's it! De eerste 5 dagen T1's, niets gedropt, zonder overdrijven! Ik heb maar wat crafted gekocht van AH en aangevuld met runes om T2's te doen.

Regelmatig ook gericht de instances gedaan die m'n gear zouden moeten droppen, belt, shield, boots bijvoobeeld.

Echt te triest voor woorden die droprates, het is ook niet zo dat het dropte en geninja'd is, nee het dropt gewoon niet. Die chest en legs daarentegen zijn gewoon 3 of 4 keer gedropt :s

Shield heb ik "mazzel" gehad, een guildie had een crafted item kunnen ruilen tegen een de BoE drop, static charged shield en die heb ik voor een "prikkie" van em overgenomen (*uche* 40plat *uche*...).

ow ja, epic offhand is ook gedropped maar da's zo'n minor upgrade dat ik eigenlijk twijfelde of ik ik m'n blue wel moest vervangen.

Het is echt om depressief van te worden ... tel daarbij op hoeveel van die planarite en sourcestones je nodig hebt om iets fatsoenlijks te kopen ...

Heb eigenlijk geen zin meer om er mee door te gaan. Het is dat ik echt graag wil zien hoe end game is, maar het is toch te zot voor woorden dat je je verplicht moet gaan voelen om maar te grinden, dag na dag weken aan een stuk en je schiet er geen kloot mee op zeg. Nul reward voor je inspanning. :r

Goed, krijg natuurlijk wel mn plaques en koop daar m'n gear mee maar de drops zijn allemaal net effe iets beter. Feit dat er iets dropt is natuurlijk je motivatie om er mee door te gaan, niet de instance zelf. Dat is de eerste keer leuk maar gaat ook vervelen zeker als je op 1 dag 3 x de "random" Charmer's Caldera voor je kiezen krijgt }:|
Als ik het zo lees dan is het 17 (dagen) x 4 (expert) x 15 (plaques gemiddeld) = 1020 plaques.
Dan ben je dus ongeveer 5 a 6 delen in t2 gear al.
Gear dropt zowiezo niet veel (vind ik ook wel prettig eigenlijk). Gear voor T2 ready kan "iedereen" voor je maken, dus dat is al niet moeilijk.
Het belangrijkste om uit de t2 te halen zijn juist je wapens, trinkets en rings....

ps. dit is de end-game al voor je, enige dat je nog niet doet zijn raids, en die farm je ook voor gear :+

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Sneezzer schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 09:44:
[...]

Als ik het zo lees dan is het 17 (dagen) x 4 (expert) x 15 (plaques gemiddeld) = 1020 plaques.
Dan ben je dus ongeveer 5 a 6 delen in t2 gear al.
Gear dropt zowiezo niet veel (vind ik ook wel prettig eigenlijk). Gear voor T2 ready kan "iedereen" voor je maken, dus dat is al niet moeilijk.
Het belangrijkste om uit de t2 te halen zijn juist je wapens, trinkets en rings....

ps. dit is de end-game al voor je, enige dat je nog niet doet zijn raids, en die farm je ook voor gear :+
Ik heb sowieso de eerste paar honderd aan T1 uit moeten geven om T2 te kunnen doen en daarnaast "the wall" van AH gekocht plus m'n pants, aangevuld met een paar runes om aan m'n hit en toughness te komen.

T2 gear craften? Ik zie niets op AH, wat ik zie is T1-equivalent en vaak net effe iets slechter als de T1 plaque gear. Useless dus.

Ik ben het dus ook totaal niet met je eens dat het "prettig" is dat er zo weinig dropt. Waaorm is dat prettig? Waarom doe je dungeons als er geen reet dropt? Dat is toch je motivatie? Als ik iets met plaques koop na 10 dungeons gedaan te hebben voel ik me echt niet "blij" of zo, het epic gevoel als er iets dropt in een instance is voor mij de motivatie, daar doe je het voor. Dat je aanvult met vendor gear is cool, maar dit is gewoon bullshit. Bijna 3 weken nu en al die shit die dropt maar verkopen. Drop dan niks in instances en doe alles met plaques. Ik vind het echt gewoon onzin en spel bedervend.

Voor wat betreft de moeilijkheidsgraad, ik denk dat jullie te gewend zijn geraakt aan het runnen van de instances met goeie gear. Zoals ik hierboven uitleg ben ik zowel T1 als T2 ingestapt undergeared, runes om aan mn getalletjes te komen. Healers waren echt niet blij met mij en we hadden op veel trashpacks cc nodig of goeie support. Ik moest vaak alles uit de kast trekken qua self buffs (Empowering strikes bv) en zelf healing abilities, warlord party buffs, potions, noem het maar op. Ik vind dat leuk, ik vermaak me er prima bij en nu ik goeie gear heb pull ik gewoon meerdere groepen. Mobs rennen rond in de groep, party members worden gecleaved omdat ik door ze heen ren met mobs achter me kont aan om alles maar te agroen, ff een aoe taunt en een spotters order en ze plakken wel maar dat houd het wel een beetje spannend. Boss fights zijn veel te makkelijk, trash is vaak moeilijker en dat is veel apart eigenlijk. Qua tactics stelt het inderdaad allemaal maar weinig voor. Zijn wel een paar leuke bij, maar ook dat wordt snel routine.

Gisteren voor een paar guildies 2 T1's gerund, da's best boring nu :). Ik dacht op een gegeven moment dat ik gewoon echt niet dood kon :P Was wel weer even grappig om een andere dungeon te doen na al die T2's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Wat ik bedoel is, "iedereen" kan gear voor je maken waarmee je gelijk waardig bent aan t1, dus t2 ready....
Verder zou je ook wat expert rifts kunnen doen (wij sparen de lures op, en knallen op 1 avond 10+ rifts neer). Dat bied de guildies die nog in blauw lopen vaak 2 a 3 mooie items.

Nogmaals, als je gewoon een dungeon in loopt en al je gear dropt alsof het candy is, dan zijn dungeons toch niet leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sneezzer schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:04:
Nogmaals, als je gewoon een dungeon in loopt en al je gear dropt alsof het candy is, dan zijn dungeons toch niet leuk?
Blijft het principe met 'gear', een game die er zo afhankelijk van is, zal altijd zo'n systeem hebben.

Als het systeem dan nog wel beetje met je mee zou denken, dat als je met 5 clerics een dungeon ingaat er dus niet enkel plate, leather en cloth gaat droppen, want dat maakt een dungeon nog minder interessant om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

SinergyX schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:28:
[...]

Blijft het principe met 'gear', een game die er zo afhankelijk van is, zal altijd zo'n systeem hebben.

Als het systeem dan nog wel beetje met je mee zou denken, dat als je met 5 clerics een dungeon ingaat er dus niet enkel plate, leather en cloth gaat droppen, want dat maakt een dungeon nog minder interessant om te doen.
Sneezzer schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 11:04:
Wat ik bedoel is, "iedereen" kan gear voor je maken waarmee je gelijk waardig bent aan t1, dus t2 ready....
Verder zou je ook wat expert rifts kunnen doen (wij sparen de lures op, en knallen op 1 avond 10+ rifts neer). Dat bied de guildies die nog in blauw lopen vaak 2 a 3 mooie items.

Er zit natuurlijk een verschil tussen NIET droppen en "als candy". Het kan ook in meer of mindere mate 'af en toe' droppen. Als ik na meer dan 70 runs nog niets heb zien droppen dan moet je het toch wel met me eens zijn dat er iets niet klopt?

Die crafted is natuurlijk wel leuk maar het kost je aardig wat plat, als je ze van AH koopt zo'n 30/40p per item en het is geen volledige set (volgens mij alleen pants en helm voor een tank). Daar kom je geen T2's mee binnen want daar haal je je stats niet mee. Dat zou ik ook niet willen, net zo min als alle plaques gear, ik wil die dungeon drops zien, daar doe ik het toch voor? Als je die dungeons alleen maar voor de plaques runt, dan kunnen ze net zo goed alle loot wel verwijderen.

Maar nogmaals, dat wil je toch niet? Crafted is leuk als aanvulling, net als je plaques gear. Ik wil m'n items zien droppen, daar run ik dungeons voor. Het feit dat er niets dropt na 70 runs klopt niet.

Ik snap niet dat je dat niet wilt in zien. Dit is niet de eerste MMO die ik speel maar het is wel de eerste MMO die zo'n bizarre droprate heeft, dusdanig dat ik bijna op het punt sta om er maar gewoon mee te kappen, het slaat gewoon nergens meer op.

Expert rifts is inderdaad iets wat ik meer moet doen, maar ook de paar keer dat ik het gedaan heb was het allemaal niet in mijn voordeel.

Maar goed, ondertussen wel raid-ready. Boots zijn nog blue (T2) en ringen zijn blues maar ik zit wel goed in m'n stats denk ik (>200 hit/164 tough/9600 armor of zo en bijna 10K HP unbuffed). Nu moet m'n guild hun zaken op orde krijgen en eens wat gaan organiseren qua raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ach ja, we mogen verschillend denken over drop rates, van mij mag epic echt minder dan 1% droppen, blauwe gear dropped best vaak.
Maar het verbaast me dat je gear "moet" kopen op de AH, hebben jullie geen crafters in de guild die gear voor je kan maken? En dan bedoel ik wel een volle set.
En nogmaals, zorg vooral dat je ook alle goede trinkets en rings hebt, deze droppen best vaak en zijn de enige items die je niet kunt kopen (deze drops vind ik persoonlijk een stuk belangrijker).

En met >200 hit/164 tough/9600 armor of zo en bijna 10K HP unbuffed heb je geen goede build voor raids.... Je zou namelijk alleen als dps mee kunnen, je toughness is te laag om te tanken in raids. Maar voor dps zou je dan een andere spec moeten gaan (verwacht ik) aangezien je nu de HP van een tank hebt zul je op strength/dex wat hebben laten liggen.

Maar dat kan een warrior je waarschijnlijk beter uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
[b][message=36468162,noline]

En met >200 hit/164 tough/9600 armor of zo en bijna 10K HP unbuffed heb je geen goede build voor raids.... Je zou namelijk alleen als dps mee kunnen, je toughness is te laag om te tanken in raids. Maar voor dps zou je dan een andere spec moeten gaan (verwacht ik) aangezien je nu de HP van een tank hebt zul je op strength/dex wat hebben laten liggen.

Maar dat kan een warrior je waarschijnlijk beter uitleggen.
Volgens mij kan je met 150 toughness en 200 Hit al naar de T1 Raids (alle die er nu zijn, heb zelf 172Toughness en 186 Hit), en heb je voor de nieuwe Hammerknell pas 200 Toughness en 300 Hit nodig.

Ik heb iig met mijn built:http://rift.zam.com/en/st...Eh.Ec0Mc.xEz00t.E0MhooVcz met alle pacts 14K Armor 10700 HP 752 Block, en geen 1 healer heeft het tot nu toe moeilijk gehad. Ben volledig T2 behalve de Belt die ik aan het farmen ben in DD.

Ben het er trouwens ook niet mee eens dat gedropte gear altijd beter is. Voor mij als warrior is de meeste zelfs van de plaques beter dan de drops. Maar misschien is dit voor andere klassen anders.
(als je de macro;s ook wilt hebben moet je het maar even melden. Zal ik ze vanavond ff posten)

[ Voor 4% gewijzigd door RaymondG op 26-07-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Sneezzer schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:26:
Ach ja, we mogen verschillend denken over drop rates, van mij mag epic echt minder dan 1% droppen, blauwe gear dropped best vaak.
Uiteraard :).
Sneezzer schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 13:26:En nogmaals, zorg vooral dat je ook alle goede trinkets en rings hebt, deze droppen best vaak en zijn de enige items die je niet kunt kopen (deze drops vind ik persoonlijk een stuk belangrijker).
Ja, maar dan moeten ze wel droppen want ook dat dropt niet. Trinket heb ik wel trouwens.

Ik zou gewoon T1 raids moeten kunnen tanken hoor, er valt weinig meer te upgraden op m'n boots na en 2 ringen die nu nog T2 blue zijn. Die gaan het verschil niet maken. De boots geven wel weer wat meer endurance en 7 extra toughness, maar de drempel is 150 tough dus daar zit ik al ruim overheen. Die nummertjes die ik opgeef zijn unbuffed trouwens he, dus ook zonder self-buffs enzo. Raimond heeft wel best een hoop meer block, ik zit op 472 (38% block en 39,56% damage absorbed).

En screw DPS, ik tank al vanaf level 1 en ik wil niks anders doen :). Heb nu 3 roles dedicated aan tanking en als het nodig is kan ik er nog een vierde bij pakken. De vijfde role heb ik nog niet, 100plat vind ik wat duur als ik het niet direct nodig heb.

@Raymond, ik beweerde ook niet dat drop gear altijd beter is, maar wel vaak.

[ Voor 6% gewijzigd door InflatableMouse op 26-07-2011 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
@Mouse

De block kan jij ook hebben hoor. Dit is wel met mijn Raid built. Als het mijn Mitigation built is met 10 pacts rond de 12,5K armor.

Unbuffed nu 8K armor, 579 Block, 7324 HP. Dus het is echt mijn built die me zoveel Armor en block.

Ja snapte ik wel, was ook niet boos bedoeld mouse :)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ah ok, dan zat ik er naast vwb T1 raids ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:06
Eindelijk phase 5 :D

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Eindelijk, die mist weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beetje jammer dat je nog steeds weinig kan doen met die Rune King's seals, enkel die neck en (2 greater / 4 lesser planar) item zijn interessant. Mijn cleric heeft al 3,5k seals, m'n andere characters allemaal richting de 1000-2000, wat moet je er nu mee? Die cosmetische onzin of pets hoef ik niet, geef dan gewoon een 100% mount ofzo voor 2000 seals.

Grootste irritatie is nog wel het niet kunnen meedoen aan zone-events als je in queue staat, zeker als gemiddelde wachttijd tegen een uur oploopt, maar solo rond te gaan meppen in zone-events levert ook niets op.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 28-07-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Ik heb een gratis trial code gekregen voor 2 weken spelen. Is RIFT de tijd waard? Ik heb al SWTOR besteld.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is zeker interessant om even te proberen, mocht achteraf SWTOR niets zijn, heb je nog een alternatief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Dat lijkt me erg sterk. :P Deze MMO klinkt een beetje als een WOW clone. Grindfest ETC. zijn er echt interessante quests? Ik speel MMO's eigenlijk alleen voor het verhaal, ik stop dan ook al vrij snel met de meeste MMO's.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het verhaal an sich is best mooi, al mis ik zelf cutscenes zoals in bv Guildwars of Aion. Zeker het verhaal tussen 'de goede en de slechte' lijkt helemaal niet zo simpel (defiant staat als slecht, guardians als goed, maar als ik beide verhalen lees, vind ik dat eerder andersom :P).

Daarom haal ik SWTOR ook niet, hoe gaaf ik mooie verhalen vind, starwars heeft me echt nog nooit geinteresseert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verhaal aan sich is dat beide kanten eigenlijk hun eigen visie hebben. The big bad in het verhaal is Regulos en het Dragon gevolg. Guardians geloven in The Vigil goden terwijl Defiant het eerder op Technologie houdt en de goden verloochend. The vigil geeft de Guardians resurection ability om te strijden tegen Regulos die nog steeds Telara probeert binnen te breken door de verzwakte Ward ( schild tussen de andere planes ). Defiant heeft de Resurection van The Vigil kunnen copieeren ( illegaal hoogstwaarschijnlijk ;) ).

Beide begin stories starten eigenlijk in 2 richtingen.

Guardian starten +- 20jaar voor het feitelijke main game terwijl de Defiant starten enkele momenten voor het einde van Telara.

En natuurlijk blamen beide partijen elkaar opdat de Ward zo verzwakt is en dus de Dragons en Regulos nu keet maken op Telara. ( Wel even melden dat Regulos zelf nog niet fysiek aanwezig is in Telara op de moment, maar daar heeft/had ie Alsbeth voor :p )

Maar nu met Hammerknel was er een tijdelijk vredes verdrag -> Kwestie om de grote kannonen op te stellen en hun van munitie te voorzien. Dat verdrag is nu dus echter weeral done :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
Zo, eerste dag voor mij in Hammerknell, me guild had gister murdantix vermoord, shard first met 2 minuten voor de 2e guild van onze shard en 20 minuten van de defiants #1 guild. Lucky us :)

Maar vandaag toch maar ff boss nummer 2 (Matron) gepakt: Bewijs, 2e van rechts ben ik, die maffe springer.
In het begin gingen we helemaal stuk op dingen die naderhand eigenlijk best simpel leken en ben ik erachter gekomen dat de race naar firstkills bizar is. Iedere andere guild wil van andere lui tips horen maar wil ze zelf niet uitgeven. Na de kill al helemaal niet. Gelukkig momenteel is de bugfix erdoorheen, dus morgen gaan we ipv alle T1's farmen gewoon rustig terug naar de towerdefense boss @ HK, gewoon rustig alles proberen aangezien die boss na matron echt GOD moeilijk is, wij krijgen er geen deuk in zonder hits te krijgen op de tank van 15k+, hoorde dat je er een cleric tank moet gebruiken, helaas is die van ons niet zo goed als de warriors/rogue die we gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:06
De pagina van de aankomende 1.4 update.

http://eu.riftgame.com/en/game/updates/legacy-fallen.php

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzou alvast weer proffesion plaques gaan opsparen, zoals het er nu naar uit ziet zijn er al gemiddeld een 15tal nodig voor nieuwe spullen die we kunnen gaan maken. Artificing krijgt zelfs een serieuze staff voor DPS casters die gelijk staat met T3 content.

En voor zij die willen kan je "pokemon"-gewijs uw eigen epic mount gaan groeien. Mossy Turtle. Ben is benieuwd hoeveel turtles er gaan sterven in dat proces :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat had ik niet verwacht :D

zover in HK
2 world first en 1 EU first

en maximation moet eens wat minder gaan explioten .. het word snel oud..
"zelf met dev der bij toen er maar ook wat mis was met runeking werd ie gelijk gedropped.."

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Van het weekend 50 aangetikt, beetje teleurgesteld in wat je nu precies allemaal kan doen. Epic quest story is wel grappig, maar 10x heen en weer hobbelen om lvl20 elites neer te meppen was ik vrij snel zat, om daarna ruim 1,5 uur in de queue te staan voor een T1 dungeon om maar uit irritatie mijn mage maar weer in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

SinergyX schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:50:
Van het weekend 50 aangetikt, beetje teleurgesteld in wat je nu precies allemaal kan doen. Epic quest story is wel grappig, maar 10x heen en weer hobbelen om lvl20 elites neer te meppen was ik vrij snel zat, om daarna ruim 1,5 uur in de queue te staan voor een T1 dungeon om maar uit irritatie mijn mage maar weer in te loggen.
Een goeie guild voor T1 en T2 is een pré in dit spel. Als je als dps in de queue staat kan je inderdaad lang wachten. Hoewel in 1.4 ze cross-shard LFG gaan introduceren, dus dat zou de queue tijden moeten verkorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ulTimaS schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:07:
[...]

Een goeie guild voor T1 en T2 is een pré in dit spel. Als je als dps in de queue staat kan je inderdaad lang wachten. Hoewel in 1.4 ze cross-shard LFG gaan introduceren, dus dat zou de queue tijden moeten verkorten.
tank/healer > dps ratio blijft hetzelfde..

enige mensen die korter wachten zijn healers en tanks dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb in de 3 'grotere' van onze shard gezeten, 1 is echt een vergaarbak van idioten (op 50 niet weten wat je max aantal professions zijn of waar je een 2de soulspec kan kopen..), 1 focus zich enkel nog op T2 en raidrifts (waar ik natuurlijk de gear niet voor heb), de laatste heeft verplichte raiddagen.. nee dank je.

En dan blijft het principe nog steeds 'grind for gear', de reden waarom ik ook bij WoW ben gestopt. Dus ga ik weer rustig verder met mijn alts, Stormcaller speelt erg fijn, al is de queue lang kan ik rustig rond grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

SinergyX schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:13:
Ik heb in de 3 'grotere' van onze shard gezeten, 1 is echt een vergaarbak van idioten (op 50 niet weten wat je max aantal professions zijn of waar je een 2de soulspec kan kopen..), 1 focus zich enkel nog op T2 en raidrifts (waar ik natuurlijk de gear niet voor heb), de laatste heeft verplichte raiddagen.. nee dank je.

En dan blijft het principe nog steeds 'grind for gear', de reden waarom ik ook bij WoW ben gestopt. Dus ga ik weer rustig verder met mijn alts, Stormcaller speelt erg fijn, al is de queue lang kan ik rustig rond grinden.
En dat was precies mijn probleem. Die grind blijft maar met een goeie guild wordt het een stuk dragelijker. De grind gaat overigens gewoon door omdat je sourcestones nodig hebt voor je essences en notoriety voor bepaalde enchants.

Zoek een andere shard zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm Daily raidrift kun je op whitefall gewoon puggen

t1 gear kun je simpel voorbij komen met een guild/crafts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:10:
[...]

tank/healer > dps ratio blijft hetzelfde..

enige mensen die korter wachten zijn healers en tanks dus ;)
Dat zeg je nou wel maar als tank sta ik soms ook uren in de queue als er een keer geen guildies zijn.

Zodra er een support in de groep zit is het instant, volgens mij is dat ook het gene wat niemand wil spelen, support. En als je er dan al eentje heb gaat tie vrolijk dps'en, alsof healers geen afhankelijkheid hebben van gear en dus per definitie alles moeten kunnen solo healen.

Als je niet wilt supporten moet je niet als support queuen. Ze misbruiken hun support role om sneller als dps in een dungeon te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 17:06
Misschien een tip, gebruik de LFG tool niet.
Ik wacht ook altijd uren voordat ik een match heb, advertisen in chat werkt voor mij veel beter.

Ik ben net 50 en ben ook nog beetje T1 aan het doen.
Als ik een paar keer shout in de 50 channel dat ik mensen zoekt voor T1 heb ik meestal zo een groep.

Dit gaat voor mij iig vele malen sneller en heb vaak wel een groep voor T1 dungeons binnen een paar minuten dan. Ik weet niet of het op iedere shard zo is maar iig op Bloodiron waar ik zit heb ik meestal zo een groep voor dungeons op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InflatableMouse schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:33:
[...]

Dat zeg je nou wel maar als tank sta ik soms ook uren in de queue als er een keer geen guildies zijn.

Zodra er een support in de groep zit is het instant, volgens mij is dat ook het gene wat niemand wil spelen, support. En als je er dan al eentje heb gaat tie vrolijk dps'en, alsof healers geen afhankelijkheid hebben van gear en dus per definitie alles moeten kunnen solo healen.

Als je niet wilt supporten moet je niet als support queuen. Ze misbruiken hun support role om sneller als dps in een dungeon te komen.
ja dus voor jou zal er een verbetering zijn, als ik queue op whitefall heb ik binnen 5 min een pug voor welke dungeon ik dan ook wil doen als tank

en support sja.. ik heb geen support class nodig voor dungeons dus mij boeit het niet zo of zij daarna wel of niet dps gaan

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Tja, ik queue voor drie skills met mijn mage ->dps, supp en healer, pop meestal als healer.
Meestal wel pop in 5 minuten, lijkt erop dat er een healer shortage is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 13:04:
[...]en support sja.. ik heb geen support class nodig voor dungeons dus mij boeit het niet zo of zij daarna wel of niet dps gaan
Neu ik op zich ook niet hoor, ligt natuurlijk ook aan de healer maar met een beetje gear en skill trekken ze het meestal wel. Gaat me meer om het principe, als je als support queued moet je niet zeuren als je gevraagd wordt om support te doen. Het is niet de bedoeling om de support role als "cheat" te gebruiken om vervolgens alleen te willen dps'en.

Gisteren eindelijk m'n laatste stukje blue vervangen voor een epic :Y, en werd daarna ook gevraagd om een paar raid rifts te tanken. Stelde geen kont voor overigens, meeste is allemaal tank en spank maar goed, wel een een mooie epic tank essence aan overgehouden. Gaan we vaker doen als het aan mij ligt :9 .

Ik vraag me overigens af of andere ervaren tanks iets gemerkt hebben in de laatste weken met betrekking tot taunts, threat en spotters order. Ik kan in de patch notes niet direct iets vinden maar ik zou zweren dat er iets is aangepast of zelfs dat het een beetje 'bugged' is.

Het gebeurd met enige regelmaat dat als ik een grote groep pull dat er een paar mobs gewoon doorlopen, terwijl ik met 3 CP's een Spotters Order afvuur. Als ik pull, wacht ik altijd totdat ze allemaal redelijk in de buurt zijn en het gaat meestal wel goed maar soms is er altijd wel een eigenwijs er tussen die gewoon doorloopt. SO is 10 meter, limiet is 10 mobs maar zover en zoveel zijn het er niet. Sinds me dit gebeurd ben ik overgestapt op Concussion (aoe taunt), welke een kleinere range heeft maar zelfs dan loopt er soms een soms twee straal langs me heen.

Van de week tijdens een raid rift heb je die groepjes met 4 gele ventjes en een grote (ben even vergeten hoe ze heten en welk rift dat is) maar punt is dat ik die grote van een andere tank moest af taunten. Hij had 1 aoe taunt gebruikt en stond daarna gewoon te dpsen. Die mob reageerde gewoon niet op mij. 3x getaunt waarna ik er maar in ben gesprongen, 3 CP Spotters en een aoe taunt maar toen hingen ze allemaal aan mij :) . Andere tank was wel in staat de grote te taunten en weg te slepen, maar tegen die tijd was tie al bijna dood.

Gisteren een over enthusiaste dps trok een mob van me af doordat tie iets te vroeg begon te schieten. Op het moment dat tie weg liep wisselde de dps van target en gooi ik een taunt op de mob. Hij draait om, loopt 2 stappen naar mij om vervolgens weer om te draaien naar de dpser. Rift Summon, Concussion en toen bleef tie plakken.

En zo heb ik tal van voorbeelden waarbij taunts en Spotters niet meer werken zoals een week of twee/drie geleden en het lijkt er echt op alsof met name taunts bugged zijn. Maar ook Spotters mag natuurlijk niet missen op een groep van 6 mobs die allemaal in range zijn en dps niets doet. In elke instance gebeurd dat wel een keer.

We overleven het allemaal wel da's het punt niet en ik zie altijd wel wat er doorloopt en ik kan er wel mee overweg, ik heb genoeg mogelijkheden om het te corrigeren. Het gaat er mij om of anderen het hebben gemerkt en of er inderdaad iets niet helemaal goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Het kan zijn dat dps wel al wat deed natuurlijk. Ook kan het zijn dat iemand buffs/debuffs aan het plaatsen was of wellicht dat de healer al een heal deed.

Tip: als je wilt weten wie het doet, gebruik dan target from target, dan kun je zien op wie je mob zijn visier heeft. Als het steeds dezelfde persoon is, dan weet je wie nog wat te leren heeft.

ps. natuurlijk alleen target of target voor het kijken, niet "cast on targets target" >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Sneezzer op 02-08-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InflatableMouse schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:08:
[...]

En zo heb ik tal van voorbeelden waarbij taunts en Spotters niet meer werken zoals een week of twee/drie geleden en het lijkt er echt op alsof met name taunts bugged zijn. Maar ook Spotters mag natuurlijk niet missen op een groep van 6 mobs die allemaal in range zijn en dps niets doet. In elke instance gebeurd dat wel een keer.
zolang jij niet op hun agro table staat moet je nooit openen met spotters simpelweg omdat die mecahnic aleen werk waneer jij op hun agro tabel staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik was daar inderdaad niet helemaal duidelijk in maar ik open niet met een Spotters, ik open met een taunt om te pullen. De groep rent op mij af en ik op hen en dan pop ik m'n Spotters met 3 CP's, ik zorg vrijwel altijd dat ik het vorige gevecht met 3 CP's eindig namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Sneezzer schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:30:
Het kan zijn dat dps wel al wat deed natuurlijk. Ook kan het zijn dat iemand buffs/debuffs aan het plaatsen was of wellicht dat de healer al een heal deed.

Tip: als je wilt weten wie het doet, gebruik dan target from target, dan kun je zien op wie je mob zijn visier heeft. Als het steeds dezelfde persoon is, dan weet je wie nog wat te leren heeft.

ps. natuurlijk alleen target of target voor het kijken, niet "cast on targets target" >:)
Ja, dat kan, maar dan nog moet een aoe taunt (of zelfs 3 combo Spotters) genoeg agro genereren om ze op mij te zetten.

Ik had er nooit last van namelijk, het is iets wat pas sinds een twee, mischien 3 weken speelt. Daarvoor werkte het allemaal feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geeft die +damage van spotters dan agro voor jou? Ik gebruik nu altijd Scales of justice (bij volgende hit krijgen ze wpn+life dmg, wat wel mijn agro lijkt te zijn). Wel bizar dat mijn 32 warrior nu al hogere stats heeft dan mijn justicar, zo'n slechte gear heb ik nu ook weer niet op mijn priest :P

Wel gister 2 transfers gedaan naar steampike, randoms gaan stuk rapper, wel mijn tankspec opgegeven en voor cabalist/inquisiter gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

SinergyX schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:00:
Geeft die +damage van spotters dan agro voor jou
Niet direct,
Calls out the weak points on the target, increasing the damage they take from all attacks for 6 seconds:
1 Point: +17 damage, +11 to damage over time effects.
2 Points: +30 damage, +21 to damage over time effects.
3 Points: +43 damage, +27 to damage over time effects.
Het is een Warrior's grootste agro generator maar het is geen taunt. Zoals Archetype terecht aangaf als je niet op de agrotable van een mob staat doet Spotter's initieel dus ook niets. Daarom open ik met een taunt en volg ik het op met een 3 combo spotters maar naar mijn idee werkt dit sinds kort niet meer hetzelfde als voorheen en lijkt het soms mobs "te missen".

Voor SoJ heb je 26 punten in Paladin nodig en dat hebben mijn builds niet. Ik kan zo snel ook niet vinden dat SoJ geadviseerd wordt als AoE agro generator. Ik zeg daarmee niet dat het niet werkt alleen dat ik het kan vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InflatableMouse schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:54:
Ik was daar inderdaad niet helemaal duidelijk in maar ik open niet met een Spotters, ik open met een taunt om te pullen. De groep rent op mij af en ik op hen en dan pop ik m'n Spotters met 3 CP's, ik zorg vrijwel altijd dat ik het vorige gevecht met 3 CP's eindig namelijk.
weet je zeker dat battle field awareness gebuffed is op je ?

voor mij is spotters altijd een zwart gat geweest qua threat..
InflatableMouse schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:16:
[...]

Niet direct,

[...]

Het is een Warrior's grootste agro generator maar het is geen taunt.
spotters niet... Battlefield awareness wel, threat element komt uit die buff vandaan
spotters is aleen de call die het effect triggered

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ja, ik heb altijd BA gebuffed maar Spotter's Order is geen Call ability volgens mij hoor. De omschrijving begint wel met "call's out.." maar alle call en command abilities waar het op van toepassing is hebben in de naam "Call" of "Command" staan, zoals Call to Entrench, Call to battle, Commanding Presence en Aid Command.

De threat van Spotter's is gebaseerd op 6 x endurance. Volgens mij kent iedereen ondertussen deze site wel, maar hier even een quote:
+Threat / +Damage Abilities

I tested abilities without any talents, then began testing them with +Threat and +Damage talents. They all appear to work as intended. Since it looks clear that abilities are scaling in Threat almost entirely off damage dealt, it's worth noting that Small Arms Specialization is essentially a 10% Threat talent. This held true in the data.

Threat Multipliers by Ability

In my most recent testing, the following formulas held true:
  • Nearly all damaging abilities in tank builds have a 5x multiplier of damage, meaning that dealing 200 damage with these abilities will generate 1,000 Threat. This is true of all builder abilities (Empowering, Pacifying Strike...), finisher abilities (Righteous Blow, Devouring Blow...), and at least some special attacks like Retaliation. Not all abilities have been tested to date;
  • Spotter's Order, Call to Entrench, Call to Battle, and Call to Regroup generate a 6x multiplier of your buffed Endurance, meaning if you have 500 Endurance you will generate 3,000 Threat. This is true whether spending 1 combo points or 3 combo points. This is not increased with Aggressive Guardian (20% Threat from Paladin);
  • Reaver DOTs have unique scaling which has not yet been completely determined. Per global cooldown, they appear to generate more Threat when allowed to tick over their full duration than will be gained immediately from using a builder ability like Pacifying Strike.
As a rule, the words "Generates additional threat" in a tooltip should not be considered accurate for an ability. Throughout testing, we frequently found that abilities that weren't listed as generating additional Threat did, and abilities that did list it often didn't. At this point, all tanking abilities tested have a standard Threat multiplier, including abilities like Empowering Strike which don't list it.
http://ciderhelm.com/?cat=36

[ Voor 7% gewijzigd door InflatableMouse op 02-08-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Enige wat ik vind dat in mei dit jaar het nog 35meter was, nu nog 10 meter, maar dat had je al gezien neem ik aan :P Ik neem aan dat die 6x multiplier enkel singletarget is, anders zou battlefield awareness toch wel expliciet genoemd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Nee, aoe op 10 targets max.

Spotter's is 20 meter trouwens, had ik hierboven ook even mis tenzij het ondertussen generfed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dubbel :$

[ Voor 96% gewijzigd door SinergyX op 02-08-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik bedoelde de range van Battlefield awareness, dat is nu nog maar 10 meter.

En zover ik kan vinden, is spotters order wel een call die dus BA triggert, zou je ook kunnen zien aan je 10sec 3% dodge buff.
Bedoel je nu BA of Spotters? De AoE agro van Spotters komt enkel uit BA als ik zo diverse tank-topics lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:51:
Ik bedoelde de range van Battlefield awareness, dat is nu nog maar 10 meter.

En zover ik kan vinden, is spotters order wel een call die dus BA triggert, zou je ook kunnen zien aan je 10sec 3% dodge buff.

[...]

Bedoel je nu BA of Spotters? De AoE agro van Spotters komt enkel uit BA als ik zo diverse tank-topics lees.
Dat niet aleen, spotters is 10 m AOE vanaf je character dus niet vanaf je target
en ja spotters word gezien als een call
InflatableMouse schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:42:
Nee, aoe op 10 targets max.

Spotter's is 20 meter trouwens, had ik hierboven ook even mis tenzij het ondertussen generfed is.
dit is de grootste misconceptie die er is dus, spotters kun je op targets 20 meter ver weg aplyen maar de threat komt dus zoals ik al boven zeg aleen 10m rond je character doordat BA de threat aplied, overigens doet spotters net zoveel threat op 1 combopoint als op 3

voorheen was BA* 35M en triggerde het alles wat Niet in combat was.
"vandaar dus dat je nu direct op de agro list moet staan om threat te aplyen"

spotters zelf heeft altijd een 20m range gehad

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ook last met spotters order af en toe dat een mob niet reageerd soms zelfs niet na herhaaldelijk taunten.
Verder last met xDSM heb bijna 9200 health,full t1 of beter; en kon hem niet runnen met een chloro support en cleric main heal :| hevig endurance gestackt zelfs gravemaker steak gekocht. maarja voorlopig dan maar xRD en xAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:28:
Zelf ook last met spotters order af en toe dat een mob niet reageerd soms zelfs niet na herhaaldelijk taunten.
Verder last met xDSM heb bijna 9200 health,full t1 of beter; en kon hem niet runnen met een chloro support en cleric main heal :| hevig endurance gestackt zelfs gravemaker steak gekocht. maarja voorlopig dan maar xRD en xAP.
herhaaldelijk taunten ?

dat klinkt als taunt imunity "een mob kan maximaal 3x per minuut getaunt worden anders word hij imuun voor taunts"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:19:
[...]

Dat niet aleen, spotters is 10 m AOE vanaf je character dus niet vanaf je target
en ja spotters word gezien als een call

[...]

dit is de grootste misconceptie die er is dus, spotters kun je op targets 20 meter ver weg aplyen maar de threat komt dus zoals ik al boven zeg aleen 10m rond je character doordat BA de threat aplied, overigens doet spotters net zoveel threat op 1 combopoint als op 3

voorheen was BA* 35M en triggerde het alles wat Niet in combat was.
"vandaar dus dat je nu direct op de agro list moet staan om threat te aplyen"

spotters zelf heeft altijd een 20m range gehad
Aha! Dat de threat van mij uitging begreep ik wel maar er zit dus een verschil tussen cast range en "effect" range, weer wat geleerd en Spotter's is dus wel een "call" ability :P

Inderdaad, 1 combo is voor threat gelijk aan 3, echter de buff die je party krijgt niet natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Spotters voor 1.4:
•Spotter's Order: Functionality changed in an effort to balance the DPS this adds to various souls. Now lasts 20 seconds and does not have to be kept up as often, freeing the Warlord to use other finishers. Also now has a 3 second internal cooldown to better equalize Dual Wielding and Two-Handed weapons, or long-cast-time abilities. Due to the increased effect frequency, it is now an added attack rather than a damage value bonus. Damage increased significantly to keep the new version in line with its previous DPS boost.

Lijkt me geen effect te hebben voor BA.

Zag wel dat Cabalist volledig op de schop gaat, best interessant. Shaman heeft wel leuke verandering, beetje retri paladin principe van WoW :) (venguance of primal north voor aoe en winter voor single target).

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 02-08-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:36:
[...]

herhaaldelijk taunten ?

dat klinkt als taunt imunity "een mob kan maximaal 3x per minuut getaunt worden anders word hij imuun voor taunts"
Ik heb dat probleem dus soms ook (zie m'n oorspronkelijke bericht), een taunt behoort een mob te forceren je voor 3 seconden aan te vallen. Ik heb het nu 2 keer meegemaakt dat een taunt helemaal NIETS deed (de mob reageerde gewoon niet) en 1 keer dat een mob wel reageerde maar linea recta weer omdraaide om richting een ander te lopen.

Ook m'n aoe taunt zoals Concussion werkt niet altijd op alle mobs in packs kleiner dan 10. Gewoon een add die een meter bij mij vandaan staat op de healer, pop Concussion en hij blijft gewoon vrolijk de healer klieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InflatableMouse schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:01:
[...]

Ik heb dat probleem dus soms ook (zie m'n oorspronkelijke bericht), een taunt behoort een mob te forceren je voor 3 seconden aan te vallen. Ik heb het nu 2 keer meegemaakt dat een taunt helemaal NIETS deed (de mob reageerde gewoon niet) en 1 keer dat een mob wel reageerde maar linea recta weer omdraaide om richting een ander te lopen.

Ook m'n aoe taunt zoals Concussion werkt niet altijd op alle mobs in packs kleiner dan 10. Gewoon een add die een meter bij mij vandaan staat op de healer, pop Concussion en hij blijft gewoon vrolijk de healer klieren.
2de tank die als een mongool speelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Haha ja zou kunnen ... hij zei van niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik zou echt even een paar avonden met "show target of target" aan spelen.
Klinkt alsof er iemand in je groep de boel loopt te zieken (waarschijnlijk door onkunde), dan kun je in elk geval zorgen dat het nivieau omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik heb dat standaard al aan staan. Ik begrijp wel waar je naar toe wilt en ik doe dat eigenlijk al maar ik zie daar alleen echt het nut van in tijdens het gevecht en niet zo zeer tijdens de pull. Als iemand te vroeg dps't zie ik em in mn Combat Tracker en ik zie spell effects op m'n scherm. Als ik dan een mob door zie lopen weet ik wel hoe laat het is.

Het probleem tijdens de pull is dat je letterlijk de tijd hebt van 1,5 seconde of zo, want zo lang duurt het om je taunt eruit te gooien + GCD en dan Spotters. In dat tijdsbestek heb ik geen tijd om door 6 of 8 targets te tabben of te klikken om te zien wat ze getarget hebben, noch om te zien wat m'n pary members getarget hebben en ook al zou ik dat kunnen dan kan ik daar nog niet zo veel mee.

Op het moment dat een mob doorloopt weet ik al wat tie getarget heeft: 99% van de gevallen is het de healer.

Ik denk dat het probleem hem zit in de wijze waarin ik pull ten opzichte van m'n oude build. Nu ik er meer over nadenk ben ik een paar weken geleden geswitched van Reaver naar VK build en ik heb er gisteren nog es goed opgelet.

In m'n oude build (Reaver) had ik een aoe pull, deep VK heeft dat niet dus ik gebruik een single target taunt. De hele groep reageert er wel op omdat ze gescript gelinkt zijn of zo, maar ik denk dat ik dan dus niet automatisch bij allemaal op de agrotable sta waardoor Spotters niet werkt zoals Archetype aangaf. Daarnaast maakte ik de fout dat de Spotters agro range niet 20 maar 10 meter is. 10 meter is eigenlijk niet zo ver dus dat zal er soms ook wel mee te maken gehad hebben.

Ik denk dat voor wat betreft het missen van mobs tijdens een groep pull dat het em daar in zit, voor wat betreft het niet werken van taunts (andere probleem) had ik gisteren dus WEER last van en dat begint nu echt op mn zenuwen te werken. Raid rift, 2 warrior tanks. Hij springt erin ik moet een mob taunten. Ik taunt, hij draait om, 2 stappen en loopt weer terug, Dat was dus 1 seconde agro. Taunt moet hem 3 seconden dwingen mij aan te vallen. De volgende pull sprong ik er als eerste in, ik drop een concussion en sta daarna alleen te dpsen ... ik zie de andere warrior z'n taunt, eerst Grim Lure, geen response. Daarna zie ik een schild door de lucht vliegen, geen response. Hij rent er naar toe, spotters of aoe taunt en allebei zitten ze op hem. Ik wacht een paar seconden, taunt de mijne terug en het werkt eindelijk.

Hoe meer ik er op let hoe vaker het gebeurd. Dit lijkt wat mij betreft gewoon bugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik las gister ingame dat je met die King's rune seals blijkbaar ook nog een mount kon kopen, heb ik iets gemist of moest je dan wat speciaals doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

SinergyX schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:02:
Ik las gister ingame dat je met die King's rune seals blijkbaar ook nog een mount kon kopen, heb ik iets gemist of moest je dan wat speciaals doen?
Volgens mij niet, maar als dat wel zo is kan ik eindelijjk wat nuttigs kopen met mn shitload of seals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 15:54
Ik vraag me dan af waar en wat voor mount je kunt kopen ermee :) gezien mijn vakantie heb ik er maar tegen de 3000 kunnen sparen. Wel weet ik dat je met PVP favor een mount kunt kopen.

Ook heb ik dingen op de forums gelezen over het zelf groot brengen van een mount die je dus als nog klein wezen of dergelijk moet kopen. In hoe vere dit waar is zou ik niet durven te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Nemm schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:07:
Ik vraag me dan af waar en wat voor mount je kunt kopen ermee :) gezien mijn vakantie heb ik er maar tegen de 3000 kunnen sparen. Wel weet ik dat je met PVP favor een mount kunt kopen.

Ook heb ik dingen op de forums gelezen over het zelf groot brengen van een mount die je dus als nog klein wezen of dergelijk moet kopen. In hoe vere dit waar is zou ik niet durven te zeggen.
Dit wordt volgens mij geïntroduceerd in 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ik ben benieuwd dan :) op het moment ben ik nog lekker bezig met de epic quest line. Iemand hier al de gehele quest line comleted en dus ook het wapen wat je krijgt op het einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik doe al die dailies ook niet meer, eerst had ik die tanking necklace er mee gekocht met onderwater ademen (ondertussen ook al vervangen maar ik hou em wel bij me als ik weer es onder water moet zijn) en daarna sigil of the five vervangen voor die epic sigil met water resist. Mn ouwe sigil gebruik ik nu voor mn dps spec.

Verder totaal geen interesse in al die vanity zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
InflatableMouse schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:23:
Ik doe al die dailies ook niet meer, eerst had ik die tanking necklace er mee gekocht met onderwater ademen (ondertussen ook al vervangen maar ik hou em wel bij me als ik weer es onder water moet zijn) en daarna sigil of the five vervangen voor die epic sigil met water resist. Mn ouwe sigil gebruik ik nu voor mn dps spec.
Geruchten gaan dat 1.4 vandaag zou worden gepatched, dan zijn die quests ook meteen over. purplename had wel aangegeven dat je ze nog wel kan uitgeven (NPC blijft), maar ze dan niet meer kan verdienen.
The items remain available on the World Event merchant (in Planar College for Defiant and Tavril Plaza for Guardian I believe) so you don't need to do a mad rush to spend - but you'll no longer be able to obtain the currency once 1.4 has gone live - so get them while you can!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
InflatableMouse schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:27:
Op het moment dat een mob doorloopt weet ik al wat tie getarget heeft: 99% van de gevallen is het de healer.
Maar meestal is het niet de schuld van de healer.
Iemand pulled een mob, vervolgens healed de healer hem en de mob zal de healer aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:28:
[...]

Geruchten gaan dat 1.4 vandaag zou worden gepatched, dan zijn die quests ook meteen over. purplename had wel aangegeven dat je ze nog wel kan uitgeven (NPC blijft), maar ze dan niet meer kan verdienen.

[...]
der was vanochtend geen patch en geen verdere volle patchnotes op forums vandaag dus verwacht hem niet eigenlijk..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Vandaag worden de amerikaanse shards wel geupdate naar 1.4
bron: http://forums.riftgame.co...-8-00am-pdt-8-3-11-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zal dan voor EU wel paar dagen laten worden, US patch, geen bugs/rare dingen, dan de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Gisteren m'n eerste raid gedaan :), Guilded Prophecy. Was bijzonder geinig omdat we eigenlijk GSB hadden voorbereid maar niet genoeg mensen hadden.

Niemand had dus GP voorbereid en het was dus even puzzelen en uitzoeken hoe we dingen het beste konden doen. Bij Anrak bleek de info op het internet niet te kloppen en moesten we ook wat dingen zelf uitzoeken en bedenken, maakt het erg leuk.

We hebben de juiste manier gevonden, het gevecht stelt eigenlijk geen kont voor maar we miste een healer helaas, mischien hadden sommigen ook niet de juiste spec ik weet het niet. Voor zover ik kan beoordelen had het op zich wel voldoende kunnen zijn als ze de juiste spec hadden en voldoende gegeared waren maar dat waren ze dus niet.

Vanavond nieuwe poging, ik weet zeker dat het gaat lukken en hopelijk met een goeie set healers komen we ook verder dan alleen de eerste boss ;).

Raiden zonder DBM ... geweldig. Realiseerde me het nooit zo maar wat was dat eigenlijk spel bedervend zeg. Ik hoop ook niet dat het er ooit komt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Zover ik heb begrepen is vannacht 1.4 uitgerold. Kan iemand dit al bevestigen? :) Ben erg benieuwd naar de nieuwe dingen zoals de epic quest line, de nieuwe mounth en de nieuwe 10man raid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://forums.riftgame.co...-1-00am-gmt-5-8-11-a.html
Morgen dus pas.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 04-08-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Las op twitter juist de eu release nog even is uitgesteld:
Riftgame RIFT
We're going to be delaying the European update until the shard stability issues are addressed. This is an all hands on deck affair. ^Zann

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

De update is er, ben em nu binnen aan het halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteravond stond er op de patchclient al '1.4 now available', maar was toen nog niet actief :P

Toch jammer dat hij vandaag live is gegaan, ik zit precies op 924 king's rune, had die 2 daily vandaag nog kunnen pakken om die 1000 planar ding te kunnen kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Naja zoveel pech als ik had met loot uit dungeons zoveel geluk komt er nu terug uit raid rifts e.d.

Meerdere essences, gloves en vandaag een ring. Wordt het toch nog wat :P

Vandaag ook onze eerste raid boss down, Anrak. Simpel. Tweede boss leuke pogingen gedaan maar iemand moest weg en votes gingen op om er mee te stoppen ipv te puggen oid.

Deze week staan er leuke dingen op de agenda. Paar runs in GP met de guild en tijdens de raid rift heeft een andere guild me gevraagd een plek in hun tweede groep te nemen als tank in de nieuwe 10-man, DH. Moet even opletten dat ik niet locked out raak voor guild runs maar die is pas vrijdag, woensdag daarop weer reset dus ik denk dat het wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59
Mocht iemand interesse hebben in m'n account om over te nemen of Rift uit te proberen: DM staat open.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
kKaltUu schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 22:57:
Mocht iemand interesse hebben in m'n account om over te nemen of Rift uit te proberen: DM staat open.
Ach, stop je ook al?

Ik ben zojuist uit mijn guild gestapt omdat ik ziek werd van de council, 1 machtgeil mannetje en 1 persoon die zwaar onder de medicatie zit. Forumpostje gemaakt maar dat mocht niet baten, binnen 1 uur weggejorist.
Ondertussen naar whitefall gegaan om beetje te pvp-en, misschien een guild joinen die beetje aanprutst of een Hammerknell guild die nog een rogue zoekt, moet even kijken.

Archetype waar zit jij bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ach, stop je ook al?

Ik ben zojuist uit mijn guild gestapt omdat ik ziek werd van de council, 1 machtgeil mannetje en 1 persoon die zwaar onder de medicatie zit. Forumpostje gemaakt maar dat mocht niet baten, binnen 1 uur weggejorist.
Ondertussen naar whitefall gegaan om beetje te pvp-en, misschien een guild joinen die beetje aanprutst of een Hammerknell guild die nog een rogue zoekt, moet even kijken.

Archetype waar zit jij bij?
Dat moet je niet hebben nee. Wat mijn voorkeur meestal ook wel heeft is nog een Guild die wat aanprutst. Dan heb je toch meer het idee dat je samen wat bereikt en zei ook wat aan jou hebben :)
Pagina: 1 ... 23 ... 30 Laatste