Inmiddels Icewatch inderdaad
iedereen van Sparkwing moet verhuizen i.v.m. trial server. Het was dan ook opeens erg rustig
wat wel netjes is, is dat je kunt zien naar wel shard je guild is verhuist waardoor hij makkelijk terug te vinden is. Ook join je automatisch de guild weer bij het overplaatsen. En dat alles in maar enkele seconden! Netjes en soepel gemaakt!
Inderdaad nogal jammer.. Had vrij veel vrienden uit diverse guilds maar die zijn allemaal naar verschillende servers gegaan.. En ik zat zelf ook in brotherhood, maar ook in brotherhood is lang niet iedereen naar Icewatch gegaan.. Ik weet zelf nog niet wat ik ga doen als ik over een week of 2 weer kan gamen. Ik denk dat ik op dit moment misschien wat eerder achter de kleinere groep aan ga die naar Argent zijn gegaan.Nemm schreef op maandag 27 juni 2011 @ 08:58:
Inmiddels Icewatch inderdaadiedereen van Sparkwing moet verhuizen i.v.m. trial server.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Klopt, iedereen kan nu kiezen wat hij of zij wilt spelen, Pvp, Pve etc dus er zullen mensen elders heen gaan. Ik moet zeggen dat ondanks niet 100% is overgegaan (wat te verwachten is naar zo een server switch) we toch een mooie groep over hebben. Gister avond weer dik 30+ lvl 50's online + ook lagere levels.
Jammer alleen van de enorme lag spikes op het moment die alle servers treft. Zover op de officiële forums staat wordt er aan gewerkt. Gister avond echter niet de T2's kunnen afronden doordat de healer het niet kon bijbenen met de lag. Zo nu en dan lag spikes van 2700 en 2x zelfs 26.000. Toen knalde ik er ook een keer uit..
Jammer alleen van de enorme lag spikes op het moment die alle servers treft. Zover op de officiële forums staat wordt er aan gewerkt. Gister avond echter niet de T2's kunnen afronden doordat de healer het niet kon bijbenen met de lag. Zo nu en dan lag spikes van 2700 en 2x zelfs 26.000. Toen knalde ik er ook een keer uit..
Vreemd genoeg beginnen de lagspikes weer rond 21:00. Dus net als aan het begin, toen de game net uit was (toen 20:00 wintertijd).
Gisteren voor het eerst met mijn mage op een gemiddelde dps van 1007 uitgekomen op de boss practice dummy ;-)
Kan mijn mage nu dus op de plank leggen voor raids en werken aan mijn tank-rogue
Gisteren voor het eerst met mijn mage op een gemiddelde dps van 1007 uitgekomen op de boss practice dummy ;-)
Kan mijn mage nu dus op de plank leggen voor raids en werken aan mijn tank-rogue
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Gister en eergister idd last van gehad @ steampike, schijnt bug te zijn van 1.3 ook non-high-populated servers hebben / hadden lagg.Sneezzer schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:29:
Vreemd genoeg beginnen de lagspikes weer rond 21:00. Dus net als aan het begin, toen de game net uit was (toen 20:00 wintertijd).
Wij hebben er vandaag iig geen problemen mee gehad tijdens raiden (al was dat van 20:00 tot 22:00)
kan zijn dat het vandaag gewoon rustig was, ik zal het updaten.
Gister geen last meer gehad van lag, volgens mij hebben ze het opgelost. Ik was tevens in Sanctum toen opeens Phase 2 inging
gelijk die nieuwe questen gedaan + een water invasion in Shimmer. Volgens mij moeten die nu wel vaker komen ook i.v.m. de questen van Phase 2
Inderdaad op Shivermere was gisteren geen lag meer te bekennen! Gisteren lekker op m'n cleric samen met een maat wezen beuken (hij is mage) in Droughtlands. Ik ben nu lvl 40 en hij lvl 39. nog een klein stukje, en gelukkig heb ik nu al de 90% mount
hij moet nog ff een level wachten.
Wat is die 60% mount janken zeg >_<
Wat is die 60% mount janken zeg >_<
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Als ik jou was had ik lekker gewacht tot lvl 50 en dan de 110% variant gekocht
scheelt je een hoop plat! Athans dat is wat ik heb gedaan
Die laatste 10 levels heb ik voornamelijk in shimmersand gedaan en dat ging als een trein.
plat zatNemm schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:10:
Als ik jou was had ik lekker gewacht tot lvl 50 en dan de 110% variant gekochtscheelt je een hoop plat! Athans dat is wat ik heb gedaan
Die laatste 10 levels heb ik voornamelijk in shimmersand gedaan en dat ging als een trein.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Toen ik van 60% naar 110% ging was dat een Boost! Heerlijk dat moment dat je opeens onwijs snel kan rondreizen. Echter nu mag er wel weer een van 130% komen
Heb op mijn main al de 110% en dat is idd sneller, maar je lvlt sneller door die 35 plat uit te geven of 13/14k favor. 35 plat is weinig imo. Op het stuk van 40-50 haal je makkelijk 80p op met questen.Nemm schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:26:
Toen ik van 60% naar 110% ging was dat een Boost! Heerlijk dat moment dat je opeens onwijs snel kan rondreizen. Echter nu mag er wel weer een van 130% komen
Beetje voorbarig misschien, maar ik vrees dat onze guild uiteen aan het vallen is. Ik speel op Steampike aan Guardian kant, lvl 50 warrior met T2 tank & dps gear en dus raid-ready. Raid rifts al een paar keer gedaan, alsook voorzichtige stapjes in GSB en GP. Mogelijk ben ik dus op zoek naar een nieuwe guild, die iemand zoals ik kan gebruiken. Als iemand dus plaats heeft in zijn guild, graag een PM of in-game: Dnomaid.
Onze guild is ook te klein voor 20 man raids...
Als er iemand in een guild op Shivermere zit die raids doet maar soms een party te kort komt, wij kunnen altijd een vol t2 party leveren.
We willen eigenlijk wel bij elkaar blijven (spelen al 4 jaar samen) maar zijn altijd bereid om samen te werken.
Als er iemand in een guild op Shivermere zit die raids doet maar soms een party te kort komt, wij kunnen altijd een vol t2 party leveren.
We willen eigenlijk wel bij elkaar blijven (spelen al 4 jaar samen) maar zijn altijd bereid om samen te werken.
Ben je defiant of Guardian? Ik ben nog met een maat + zus + vriend van zus op zoek naar een fatsoenlijke guild (Guardian)Sneezzer schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:16:
Onze guild is ook te klein voor 20 man raids...
Zit aan de guardian kant.
Stuur ingame maar een tel naar: Bonkers (ben ik), Tinkerbell, Ensir, Svefik of Uzziel.
Het is wel een engelstalige guild.
ps. Zeg er wel even bij dat je door Bonkers bent gestuurd.
Stuur ingame maar een tel naar: Bonkers (ben ik), Tinkerbell, Ensir, Svefik of Uzziel.
Ah gezellig, Ik heb de volgende poppies:Sneezzer schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:37:
Zit aan de guardian kant.
Rogue(Lise) (50) voor PvP (maar misschien ook wel PvE aangezien dat nu viable is)
Mage(Darisha) (50)puur voor PvE.
En ik ben bezig met een tank cleric(Dakreal).
Zal even kijken of we vanavond ff contact op kunnen nemen.
Gezellig iig
Gezellig!
Hopelijk krijgen we op deze manier genoeg body om te kunnen raiden ;-)
Hopelijk krijgen we op deze manier genoeg body om te kunnen raiden ;-)
Ik merk toch wel dat de meeste guilds met dit probleem kampen. Net even te weinig members online om 20 man raids te kunnen doen. Dit ervaar ik zelf ook vaak en merk/hoor ik veel in de omgeving. 10 man raid doen we daarin tegen iedere week ongeveer 3 keer, maar 20man raid telkens net even te weinig man online.
Je kunt ook bij mij in de guild komen ( PM me ). Wel dien je wel op IceWatch te zitten
Echter iedereen is welkom, klein en groot zolang het maar gezellig is met ze alle.
Je kunt ook bij mij in de guild komen ( PM me ). Wel dien je wel op IceWatch te zitten
Ons probleem is vooral dat onze zweedse members (voor zover ze members waren en niet profiteurs), nadat ze 50 en volledig door de guild gegeared waren vertrokken zijn naar three crowns.... koste ons 10 mensen (ondanks dat ze steeds met het eigen groepje dungeons in gingen) waar we op hadden gerekend voor raids.
Welke Guild zit je dan?Dnomaid schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:35:
Beetje voorbarig misschien, maar ik vrees dat onze guild uiteen aan het vallen is. Ik speel op Steampike aan Guardian kant, lvl 50 warrior met T2 tank & dps gear en dus raid-ready. Raid rifts al een paar keer gedaan, alsook voorzichtige stapjes in GSB en GP. Mogelijk ben ik dus op zoek naar een nieuwe guild, die iemand zoals ik kan gebruiken. Als iemand dus plaats heeft in zijn guild, graag een PM of in-game: Dnomaid.
Ik zit zelf ook op Steampike met een paar vrienden, we zijn nog wel aan het levelen hoor maar we zijn wel op zoek naar een leuke guild om straks experts en raids mee te doen.
Misschien is het wel leuk als we allemaal op Shivermere gaan zitten. Het is een drukbevolkte server, goeie economie, nog steeds levelende mensen, en veeel lvl 50's!
Daarnaast is een PvP server altijd spannend en leuk.
Daarnaast is een PvP server altijd spannend en leuk.
Doe maar maar PvE
maar met zoveel mogelijk op 1 server zitten is natuurlijk altijd leuk! Zeker gezien we dan soepele raid tijden kunnen instellen. Ik zie het in de praktijk echter niet zo snel gebeuren gezien iedereen wel vrienden of quild mates heeft die hij niet graag zomaar achter laat. Uiteraard kunnen die meekomen
Hmm PvE servers doe ik niet aan ;-) is erg saai imo ^^
[ Voor 21% gewijzigd door Dakreal op 01-07-2011 17:57 ]
Een hoed voor de eerste gelukkige lezer
HTPC-FXN9-NZHH-EQYQ-DCCL
HTPC-FXN9-NZHH-EQYQ-DCCL
Dankjesphere87 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 00:30:
Een hoed voor de eerste gelukkige lezer![]()
HTPC-FXN9-NZHH-EQYQ-DCCL
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Hoe krijg je die codes voor hoedjes ect?
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Die krijg je af en toe random door Team Fortress 2 te spelenToasterxD schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 10:06:
Hoe krijg je die codes voor hoedjes ect?
Nice
ik hou me wel aanbevolen voor zo een hoedje
heb ze gezien op internet ergens. Is het nog steeds zo een spinnen hoed waarbij je hoofd is ingewikkeld ?
YupNemm schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:57:
Niceik hou me wel aanbevolen voor zo een hoedje
heb ze gezien op internet ergens. Is het nog steeds zo een spinnen hoed waarbij je hoofd is ingewikkeld ?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ja dat is idd zo, hieronder is een filmpje van mij met de wellspun hat (is eigenlijk een test video van de ingame record featureNemm schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:57:
Niceik hou me wel aanbevolen voor zo een hoedje
Ziet er leuk uit
past ook leuk bij de rest van je outfit
Helaas voor de 2e, en ik vrees laatste keer, mijn account gecanceled. Ondanks meerdere berichten aan de support desk maar ook een hoop negatieve informatie via Google - de game is gewoon onspeelbaar. Ik haal tegenwoordig (het word gewoon erger!) ~9 FPS in Sanctum, zelfs met de low quality renderer. Ik weet dat een GT 330m een middelmatige kaart is en dat een hoop mensen roepen dat je op een notebook niet hoort te gamen, maar ik vind dit echt waardeloos slecht, zeker gezien het feit dat een hoop andere recente games gewoon prima werken.Dit soort prestaties zou ik verwachten van een onboard kaart, niet van een recente Geforce.
Jammer, is een leuke game.
Ja, FPS is altijd laag in Rift. Ik zit zelf altijd rond de 20-30 zelfs nu ik een 560GTX TI Hawk heb. Maarja gelukkig is dat wel speelbaar.HTT-Thalan schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:17:
Helaas voor de 2e, en ik vrees laatste keer, mijn account gecanceled. Ondanks meerdere berichten aan de support desk maar ook een hoop negatieve informatie via Google - de game is gewoon onspeelbaar. Ik haal tegenwoordig (het word gewoon erger!) ~9 FPS in Sanctum, zelfs met de low quality renderer. Ik weet dat een GT 330m een middelmatige kaart is en dat een hoop mensen roepen dat je op een notebook niet hoort te gamen, maar ik vind dit echt waardeloos slecht, zeker gezien het feit dat een hoop andere recente games gewoon prima werken.Dit soort prestaties zou ik verwachten van een onboard kaart, niet van een recente Geforce.
Euhm mijn 3,5 jaar oude pc met een duocore en een gt8800 haalt dat al op medium, mijn nieuwe pc met i5 en gtx560 haalt 50-70 op high settings. Dus je hebt toch nog ergens een bottleneckMrBlueEyes schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:26:
[...]
Ja, FPS is altijd laag in Rift. Ik zit zelf altijd rond de 20-30 zelfs nu ik een 560GTX TI Hawk heb. Maarja gelukkig is dat wel speelbaar.
We do what we must because we can.
ja, dat deed mijn 8800gts ook inderdaad. Of mijn Q6600 moet enorm tegenvallen. Raar dat die het dan zo enorm tegenhoud.ResuCigam schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:32:
[...]
Euhm mijn 3,5 jaar oude pc met een duocore en een gt8800 haalt dat al op medium, mijn nieuwe pc met i5 en gtx560 haalt 50-70 op high settings. Dus je hebt toch nog ergens een bottleneck
@ Sneezzer,
Sorry dat ik alweer vertrokken ben uit je guild. Maar ben op aanraden van vrienden naar Blood Iron verkast. Valt ook op dat het een betere server is daar
veel betere bevolking. Misschien dat we elkaar nog treffen op Blood Iron!
Sorry dat ik alweer vertrokken ben uit je guild. Maar ben op aanraden van vrienden naar Blood Iron verkast. Valt ook op dat het een betere server is daar
Leuk, daar zit ik ook. Defiant kant.Dakreal schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:13:
@ Sneezzer,
Sorry dat ik alweer vertrokken ben uit je guild. Maar ben op aanraden van vrienden naar Blood Iron verkast. Valt ook op dat het een betere server is daarveel betere bevolking. Misschien dat we elkaar nog treffen op Blood Iron!
Ik heb iets met support desks de laatste tijd
. Zojuist met Ziggo, maar gister en vandaag met Trion!
Na het annuleren van mijn account kreeg ik de vraag om een 'questionnaire' in te vullen. (Lees: 1 veld waarin je gevraagd word naar de reden van opzegging).
Ik netjes uitleggen dat de performance op mijn 'middelmatige' gamenotebook, alhoewel nog wel iets sneller dan hun 'recommend specs' op de doos, om te huilen is met gemiddeld 10 fps op de low quality renderer, en dat dit voor mij gewoon onspeelbaar is en blijft. Tot dit beter word stop ik met spelen, maar ik heb er weinig hoop op.
Krijg ik een dag later zowaar antwoord! Ik denk: "Mooi, eindelijk een support desk die het wat aantrekt, in tegenstelling tot 'toen' bij World of Warcaft. Wat mailen ze mij?
Dus mijn antwoord was iets minder vriendelijk: Jongens, kap er maar mee, het heeft geen zin 'support' te verlenen als jullie mijn feedback & email helemaal niet lezen. En toen nog met hoofdletters dat de verbinding PRIMA is, maar dat het de GRAFISCHE PERFORMANCE is die zwaar onder de maat is op mijn systeem.
Het antwoord daarop, hedenavond:
Het is bar gesteld met de 'service' van bedrijven tegenwoordig.
Na het annuleren van mijn account kreeg ik de vraag om een 'questionnaire' in te vullen. (Lees: 1 veld waarin je gevraagd word naar de reden van opzegging).
Ik netjes uitleggen dat de performance op mijn 'middelmatige' gamenotebook, alhoewel nog wel iets sneller dan hun 'recommend specs' op de doos, om te huilen is met gemiddeld 10 fps op de low quality renderer, en dat dit voor mij gewoon onspeelbaar is en blijft. Tot dit beter word stop ik met spelen, maar ik heb er weinig hoop op.
Krijg ik een dag later zowaar antwoord! Ik denk: "Mooi, eindelijk een support desk die het wat aantrekt, in tegenstelling tot 'toen' bij World of Warcaft. Wat mailen ze mij?
Ik denk wtf? Connection problems? Dus ik netjes maar duidelijk terugmailen dat mijn performance op de lijn geen problemen geeft, mijn ping is netjes laag en consistent. Mijn probleem zit hem in de performance van de game op mijn laptop zelf. Het antwoord:Hello Sven!
Thank you for contacting us regarding RIFT.
I’m very sorry for the inconvenience this issue has caused you. As a player myself I can understand how frustrating these connection issues can be. There is some network information we would like to gather from you.
You can check for network problems by running ping and tracert tests. To do this, press the Windows + R keys simultaneously to open the Run window. Type "cmd" (without the quotes) and click OK, and this will open a command line window. At the command prompt type the following and press (...)
En toen werd ik toch giftig. Waarom om feedback vragen als je er niks mee doet? Ze lezen de mail niet eens! Ze sturen gewoon een willekeurige cut&paste response terug, net als de meeste Warcraft support medewerkers.Hello Sven!
I apologize for the difficulties you are experiencing with RIFT. I realize this can be frustrating and I'm happy to assist you in this matter. You will need to make sure that your router has been properly configured for RIFT. The two things you will want to do to ensure this is to make sure that your router's firmware has been updated to the most recent version, and also make sure that the proper ports for playing Rift have been opened for both incoming and outgoing network (...)
Dus mijn antwoord was iets minder vriendelijk: Jongens, kap er maar mee, het heeft geen zin 'support' te verlenen als jullie mijn feedback & email helemaal niet lezen. En toen nog met hoofdletters dat de verbinding PRIMA is, maar dat het de GRAFISCHE PERFORMANCE is die zwaar onder de maat is op mijn systeem.
Het antwoord daarop, hedenavond:
Met andere woorden, je moet eerst door een soort computersysteem heen om te bewijzen dat je een echt mens bent die echt support nodig heeft en een medewerker te spreken wil krijgen !?Hello !
We appreciate your patience while we continue to look into this issue. Your incident has been escalated to our Tier 3 team for additional assistance.
Your ticket can be updated by you at any time by going to http://trionworlds.custhelp.com/ and logging in with your account name and password. Once you are successfully logged in (...)
Hehe, mocht je Lise ( Rogue) eens tegenkomen ;-) Dan kun je zwaaien. Meestal benk wel aant ganken in Stillmoor.
Ik heb ze gebeld omdat ik niet meer kon inloggen. Die kerel die ik aan de lijn kreeg vertelde me 4 keer precies hetzelfde zinnetje, alsof ik een robot aan de lijn had. Hij voegde er nog aan toe "If this were to happen to me I would want to have this fixed as soon as possible.".HTT-Thalan schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:25:
I apologize for the difficulties you are experiencing with RIFT. I realize this can be frustrating and I'm happy to assist you in this matter.
Dit herhaalde hij na elk antwoord dat ik gaf op een vraag die hij stelde. Na de derde keer zaten m'n nagels in mijn bureau, wat is dat irritant zeg.
Maar goed, zo gaat dat denk ik dan in de States (want daar kwam ik uit) maar ik werd verder wel goed geholpen. Ik denk in een minuut of 5 a 10 kon ik weer inloggen. Wat ik wel heel netjes vond was dat hij me vroeg om in te loggen terwijl hij erop wachtte. Hij wilde bevestiging dat ik daadwerkelijk kon inloggen voordat hij ophing.
Dit heeft niets te maken met incapabele mensen of dat ze je pissed off willen makenInflatableMouse schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:11:
[...]
Ik heb ze gebeld omdat ik niet meer kon inloggen. Die kerel die ik aan de lijn kreeg vertelde me 4 keer precies hetzelfde zinnetje, alsof ik een robot aan de lijn had. Hij voegde er nog aan toe "If this were to happen to me I would want to have this fixed as soon as possible.".
Dit herhaalde hij na elk antwoord dat ik gaf op een vraag die hij stelde. Na de derde keer zaten m'n nagels in mijn bureau, wat is dat irritant zeg.
Maar goed, zo gaat dat denk ik dan in de States (want daar kwam ik uit) maar ik werd verder wel goed geholpen. Ik denk in een minuut of 5 a 10 kon ik weer inloggen. Wat ik wel heel netjes vond was dat hij me vroeg om in te loggen terwijl hij erop wachtte. Hij wilde bevestiging dat ik daadwerkelijk kon inloggen voordat hij ophing.
Amerikaanse mensen zijn gewoon uberbeleefd. Ik ben in New York geweest, en daar zijn ze *jaja* allemaal zo. Wij zijn dat hier gewoon niet gewend.
Ik ben wat aan het zoeken naar pvp builds enzo voor Warriors.
Wat vinden jullie van zoiets?
http://rift.zam.com/en/st...t.AhoxboMhzsM.gczqczrzd.V
Wat vinden jullie van zoiets?
http://rift.zam.com/en/st...t.AhoxboMhzsM.gczqczrzd.V
Ik ben van plan om dit spel te gaan kopen straks, mn monitor heeft het net begeven, straks ff nieuwe kopen, kan ik gelijk dit spel meenemen 
Zijn er wel popjes in de begin gebieden? Niet dat ik straks in mn 1tje daar rondloop
Welke servers zitten veel Nederlanders? (Tweakers?) Zijn stealthers de moeite waard in pvp? Welke stealther combo is het beste?(bard/ranger?)
Tot vanavond
Zijn er wel popjes in de begin gebieden? Niet dat ik straks in mn 1tje daar rondloop
Welke servers zitten veel Nederlanders? (Tweakers?) Zijn stealthers de moeite waard in pvp? Welke stealther combo is het beste?(bard/ranger?)
Tot vanavond
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Volgens mij staat er in de startpost een overzicht van wie waar speelt. Als je PvP shard wilt, zou ik voor Blood Iron gaan, die is mooi bevolkt. Tevens, moet je gewoon spelen wat je leuk lijktCthulhu schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:09:
Ik ben van plan om dit spel te gaan kopen straks, mn monitor heeft het net begeven, straks ff nieuwe kopen, kan ik gelijk dit spel meenemen
Tot vanavond
Ok, zal eerst ff de Trial downloaden, kijken of het bevalt
Verwijderd
Zojuist de digital collectors edition voor de helft van de prijs gekocht, en ben nu de client aan het downloaden. Heb WoW gespeeld sinds 2006, en wil ondertussen wel eens wat anders. Ben erg benieuwd. Vooral het uitgebreide classessysteem klinkt erg leuk. Twijfel nog tussen een Rogue of een Cleric, zal zo eens even wat uitproberen.
Zal zelf ook op de server Blood Iron starten waarschijnlijk
Zal zelf ook op de server Blood Iron starten waarschijnlijk
Als je het spel nog wil kopen; vandaag is hij flink afgeprijsd op Steam. €12,49 voor de normale versie en €14,99 voor de Digital Collector's Edition.
Aanbieding geldt tot morgenavond 19:00.
[ Voor 11% gewijzigd door WickedWizard op 07-07-2011 20:03 ]
Ik ben van plan om via steam Rift te gaan kopen. 12,49 in plaats van de ~35 euro.
Alleen heb ik 2 vragen: zal ik voor 2,50 extra de collectors editie aanschaffen? Is dat het waard?
En gaat mijn gratis maand gelijk in na aanschaf of pas als je Rift activeerd?
Alleen heb ik 2 vragen: zal ik voor 2,50 extra de collectors editie aanschaffen? Is dat het waard?
Verwijderd
Als ik het goed begrijp moet je eerst betalingsgegevens invoeren voordat je die maand krijgt. Dat houdt dus in: Of Creditcard of Paypal. Nog steeds geen iDeal helaas.
Nogal een deal breaker voor mij.
Volgens mij krijg je van Steam een mailtje met daarin de key. Die moet je dan activeren in account management van Rift op de website.
Volgens mij krijg je van Steam een mailtje met daarin de key. Die moet je dan activeren in account management van Rift op de website.
Je kan ook een time card kopen in een winkel/webshop en die gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:53:
Als ik het goed begrijp moet je eerst betalingsgegevens invoeren voordat je die maand krijgt. Dat houdt dus in: Of Creditcard of Paypal. Nog steeds geen iDeal helaas.Nogal een deal breaker voor mij.
wat ik gewoon gedaan heb, is m'n paypal aan m'n account gekoppeld. En nadat m'n account geactiveerd was m'n paypal account weer los gekoppeld. Wat er voor zorgt dat je niet meteen voor een extra maand betaald, maar je wel de 30 dagen krijgt die bij de game zit.
En die mount die je krijgt kun je al meteen vanaf level 1 gebruiken, wat dus erg handig is (al vind ik het persoonlijk maar een lelijk ding). En voor 2,50 extra valt het ook nog wel mee.
Die extra bag ruimte kan in het begin erg van pas komen, normaal kan je bag vrij snel vol zitten.Wub schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:42:
Ik ben van plan om via steam Rift te gaan kopen. 12,49 in plaats van de ~35 euro.
En die mount die je krijgt kun je al meteen vanaf level 1 gebruiken, wat dus erg handig is (al vind ik het persoonlijk maar een lelijk ding). En voor 2,50 extra valt het ook nog wel mee.
Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet
Ik zit heel erg te twijfelen! Een vriend van mij speelt ook Rift, en is er aardig enthousiast over. Heb zelf heel erg veel WoW gespeeld, maar ben daar inmiddels weer mee gestopt. Leuke actie nu op steam waardoor die maar 75% kost! Ben nu de trial aan het downloaden, nog maar 6 uurtjes en dan is de steam actie afgelopen. Probleem is dat ik over 12 dagen op vakantie ga voor 3 weken, dus die 1ste maand gratis is dan echt zonde. Kan je het spel vandaag gewoon kopen en dan over 4,5 week activeren zonder gezeik?
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Die periode gaat pas in op het moment dat je het spel registreerd op je Trion Account. Maar je kunt het beste even een mailtje sturen naar Steam/Trion om te vragen, dan weet je het zeker.Soepstengel schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:04:
Ik zit heel erg te twijfelen! Een vriend van mij speelt ook Rift, en is er aardig enthousiast over. Heb zelf heel erg veel WoW gespeeld, maar ben daar inmiddels weer mee gestopt. Leuke actie nu op steam waardoor die maar 75% kost! Ben nu de trial aan het downloaden, nog maar 6 uurtjes en dan is de steam actie afgelopen. Probleem is dat ik over 12 dagen op vakantie ga voor 3 weken, dus die 1ste maand gratis is dan echt zonde. Kan je het spel vandaag gewoon kopen en dan over 4,5 week activeren zonder gezeik?
Natuurlijk reageren die mensen daar op de helpdesk nooit zo snel als dat je wiltDakreal schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 13:07:
[...]
Die periode gaat pas in op het moment dat je het spel registreerd op je Trion Account. Maar je kunt het beste even een mailtje sturen naar Steam/Trion om te vragen, dan weet je het zeker.
Als je dit vergelijkt met CAPTCHA dan begrijp je het niet helemaal. Iedere helpdesk gebruik een tickets systeem, de ene laat dit verborgen voor de klant, de andere geeft daar inzicht in. Het grote voordeel van zo'n systeem is dat jij kunt zien wat er al gedaan is en wat er op dat moment gebeurt. Maar ik begrijp je frustratie wel hoor! Het lijkt inderdaad op copy paste uit vooraf gesteld e-mails, en blijkbaar lezen ze maar de helft... Gelukkig hebben de meeste spelers weinig te maken met een service deskHTT-Thalan schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:25:
Met andere woorden, je moet eerst door een soort computersysteem heen om te bewijzen dat je een echt mens bent die echt support nodig heeft en een medewerker te spreken wil krijgen !?
Gister ook gespeeld, ben gelijk tot 4u doorgegaan 
Heb een lvl13 Warlock(Demanto), vanaf lvl10 alleen maar Warfonts gedaan, achter elkaar, lvl je best snel
Speel op die PvP server, Guardian kant. Bij die andere faction heb ik een lvl3 Cleric, Slet genaamd
Heb een lvl13 Warlock(Demanto), vanaf lvl10 alleen maar Warfonts gedaan, achter elkaar, lvl je best snel
Speel op die PvP server, Guardian kant. Bij die andere faction heb ik een lvl3 Cleric, Slet genaamd
Om even terug te komen op mijn eigen post, ik heb uiteindelijk nog wel een reactie gekregen vrijdag van de support desk van Rift met de vraag of ik even mijn account wilde bevestigen via de telefoon voordat ze mijn vraag gingen beantwoorden... Handig als je specifiek vraagt om een snelle reactie vanwege een actie die nog maar 5 uur zou bestaan
Kun je je trial account upgraden met een timecard? Ga ik die straks ff kopen
Heb een Assassin Bard gemaakt, die zijn echt sterk, alleen met de trial kun je niet hoger lvlen dan lvl15
Heb een Assassin Bard gemaakt, die zijn echt sterk, alleen met de trial kun je niet hoger lvlen dan lvl15
Ik heb mijn account ook maar eens verplaatst naar bloodiron
Kwam van sagespire.
.
't begint nu wel erg druk te worden @ Blood Iron. Gisteren hadden we al 20 min queue -_-
Sjonge wat is dit klote zeg ....
Uuuurenlang in die queue voor T1's, heb nog maar 8 toughness nodig en 12 hit voor T2's, als ik na uuuuren wachten dan een groep heb dropt er gewoon niks ...
Een goeie guild heb ik ook nog niet kunnen vinden, of het zijn noob guilds die niks organiseren en alleen maar "social" zijn of het zijn elitaire hardcore raiding guilds die geen T1's of zelfs T2's meer runnen.
Kan zelfs niets meer van AH af halen om aan m'n hit/toughness te komen, net nog even een ring er van af gehaald maar daar blijft het bij, meer is er niet. Ik zal dus echt die T1's moeten doen
.
Uuuurenlang in die queue voor T1's, heb nog maar 8 toughness nodig en 12 hit voor T2's, als ik na uuuuren wachten dan een groep heb dropt er gewoon niks ...
Een goeie guild heb ik ook nog niet kunnen vinden, of het zijn noob guilds die niks organiseren en alleen maar "social" zijn of het zijn elitaire hardcore raiding guilds die geen T1's of zelfs T2's meer runnen.
Kan zelfs niets meer van AH af halen om aan m'n hit/toughness te komen, net nog even een ring er van af gehaald maar daar blijft het bij, meer is er niet. Ik zal dus echt die T1's moeten doen
Runes, essences.InflatableMouse schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:50:
Sjonge wat is dit klote zeg ....
Kan zelfs niets meer van AH af halen om aan m'n hit/toughness te komen, net nog even een ring er van af gehaald maar daar blijft het bij, meer is er niet. Ik zal dus echt die T1's moeten doen.
Geen idee welke server je zit, maar op steampike is voor alles wat wilds.
Uh ... ik zit op Steampike
Guardian.
Wat mij betreft zit er hier een ongelovelijk groot gat tussen guilds die niet willen raiden en guilds die 7 dagen per week alles al op farm hebben.
Ik zie zelden of nooit recruitment voorbij komen en de paar keer dat ik zelf ging rondvragen kwam er ook geen reactie op, behalve dan van guilds die eigenlijk niets doen en alleen "gezellig" willen zijn. Da's ook belangrijk begrijp me niet verkeerd maar alleen dat is niet genoeg
Wat mij betreft zit er hier een ongelovelijk groot gat tussen guilds die niet willen raiden en guilds die 7 dagen per week alles al op farm hebben.
Ik zie zelden of nooit recruitment voorbij komen en de paar keer dat ik zelf ging rondvragen kwam er ook geen reactie op, behalve dan van guilds die eigenlijk niets doen en alleen "gezellig" willen zijn. Da's ook belangrijk begrijp me niet verkeerd maar alleen dat is niet genoeg
Op die PvP server recruiten wel guilds, heb ik al regelmatig voorbij zien komen
Net een spannend potje in die 1e Warfront, nipt gewonnen, 498 - 500
Tsja, wij (Dystopia) zijn gewoon rustig aan het recruiten, je kan altijd ff bij Legion aankloppen, die raiden maar zijn verder ook nog gewoon T1/T2 aan het doen.InflatableMouse schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:24:
Uh ... ik zit op SteampikeGuardian.
Meeste guilds die raiden willen gewoon dat je de gear hebt om te raiden.
Legion zit op dit moment tussen hardcore en social in. Drie weken geleden was de guild bijna dood door te weinig leden, nu zijn we samen gegaan met een andere guild en hebben we een samenwerkingsverband. Vaak meer dan 30 level 50 mensen online 's avonds. Deze week zijn we lekker aan het wipen op Lord Greenscale dus progress gaat redelijk vlot. Zijn ook nog veel mensen die T2's doen om gear te verzamelen. Rust onze GM adverteert ook nog steeds dat Legion aan het recruiten is. Daarbij adverteert hij wel dat we 7 dagen per week raiden om de meest fanatieke mensen te krijgen. Maar ik denk dat de meeste van ons 3 avonden raiden. Van 20:00 tot 0:00.
Nu er toch wat berichten langskomen betreft raiden en recruitment. Ik + nog ongeveer 4 spelers zoeken een nieuwe Guild aan de guardian kant. 
We zijn raid ready en hebben er al ervaring mee. T2 hadden we altijd op farm maar in de huidige guild kwamen we niet meer toe aan raiden. Dit doordat er niet genoeg mensen online waren op raid dagen, of geen behoefte hadden aan raiden.
We zijn bereid van server te wisselen zolang we allemaal welkom zijn. Wij garanderen je dan een 5tal sterke spelers erbij voor het raiden + een hoop raid rifts waar we niet meer aan toe kwamen
PM me als jullie wat leuks weten voor ons
We zijn raid ready en hebben er al ervaring mee. T2 hadden we altijd op farm maar in de huidige guild kwamen we niet meer toe aan raiden. Dit doordat er niet genoeg mensen online waren op raid dagen, of geen behoefte hadden aan raiden.
We zijn bereid van server te wisselen zolang we allemaal welkom zijn. Wij garanderen je dan een 5tal sterke spelers erbij voor het raiden + een hoop raid rifts waar we niet meer aan toe kwamen
Voor de mensen met interesse.
Wij zijn van Shivermere (=dode server) naar Riptalon gegaan. We hebben bewust gekozen voor een pve server zodat we snel alts kunnen levelen.
We zijn helaas door de server transfers fors geslonken in nummers, maar hebben een goede raid ready core.
We zoeken spelers die graag dungeons/raids doen.
Mocht je interesse hebben, de guild heet Executed.
Wij zijn van Shivermere (=dode server) naar Riptalon gegaan. We hebben bewust gekozen voor een pve server zodat we snel alts kunnen levelen.
We zijn helaas door de server transfers fors geslonken in nummers, maar hebben een goede raid ready core.
We zoeken spelers die graag dungeons/raids doen.
Mocht je interesse hebben, de guild heet Executed.
Zo ik heb de Excel weer bijgewerkt.
waren maar iets van 3 inschrijvingen sinds juni.
maar toch bijgewerkt :3
waren maar iets van 3 inschrijvingen sinds juni.
maar toch bijgewerkt :3
http://tinyurl.com/5sdar8p
Hmm, mooi moment voor mij toen ik vanmiddag weer Rift ging spelen.
Gisteren zo rond een uur of 10 voor het laatst gespeeld, daarna ergens midden van Silverwood uitgelogd met de gedachte dat ik morgen wel weer verder zou gaan. Vanmiddag weer ingelogd, en tot van mijn verbazing stond heel het continent in vuur en vlam! Ik was compleet flabbergasted, dit had ik niet verwacht! Volgens mij was er een soort van invasie aan de gang met fire rifts. Vergeef me, maar ik weet nog niet precies hoe alles in elkaar zit.
Uiteindelijk ben ik 1,5 uur bezig geweest om alle portals en aanhang weer dicht te krijgen, samen met wat andere gasten die er ook waren. Dikke pret kan ik je zeggen! Je gaat het spel spelen met de verwachting quests te gaan doen en uiteindelijk ben je toch heel wat anders aan het doen
Leuk dat de wereld zo veranderd, ook al is het maar tijdelijk. Wilde ik even delen
Gisteren zo rond een uur of 10 voor het laatst gespeeld, daarna ergens midden van Silverwood uitgelogd met de gedachte dat ik morgen wel weer verder zou gaan. Vanmiddag weer ingelogd, en tot van mijn verbazing stond heel het continent in vuur en vlam! Ik was compleet flabbergasted, dit had ik niet verwacht! Volgens mij was er een soort van invasie aan de gang met fire rifts. Vergeef me, maar ik weet nog niet precies hoe alles in elkaar zit.
Uiteindelijk ben ik 1,5 uur bezig geweest om alle portals en aanhang weer dicht te krijgen, samen met wat andere gasten die er ook waren. Dikke pret kan ik je zeggen! Je gaat het spel spelen met de verwachting quests te gaan doen en uiteindelijk ben je toch heel wat anders aan het doen
Zone events worden met de tijd wel irritant, je NPC voor je quest wordt gekilled, jij wordt overvallen door groep elite invasion groups, een rift op je quest spot. En doe je een keertje mee, spawnt de boss en jij staat nog aan de andere kant van de map, eenmaal daar is de boss al dood, geen loot, geen exp..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het is wel druk op alle servers als ik de lijsten telkens bekijk. Zouden ze meer servers bij gaan plaatsen? Ik kom telkens in een queue bij het inloggen...
.
Ik heb zelf nog nooit een queue gehad, maar de dungeon queue sta ik rustig uurtje in wacht
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2011 13:25 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb alleen de eerste week een queue gehad.
Riptalon is nu lekker druk, maar geen queues gehad nog.
Riptalon is nu lekker druk, maar geen queues gehad nog.
Bloodiron is erg druk ja, rond 20:00 laatste tijd altijd wel in een queue.
Tot nu toe nog nooit een que gehad op Icewatch
Terwijl het er toch aardig druk is!
Welke guild zit jij op IW? Ook in de Dutch Defiants? Zo ja, HOI!!!
Maar je hebt gelijk, geen login queus, wel ellenlange queus op de T2 dungeons imho.
Maar je hebt gelijk, geen login queus, wel ellenlange queus op de T2 dungeons imho.
Ik vind het zelf op Icewatch trouwens helemaal niet zo druk, heb juist het idee dat het allemaal wat leeg is sinds de free transfers mogelijk zijn? 
offtopic:
Japser, je hebt de groetjes van Madison. Gekke Hollander.
Japser, je hebt de groetjes van Madison. Gekke Hollander.
@jasper, ik zit sinds kort bij Ctrl Alt Elite. Dit is aan de guardian kant 
@captain, ik zit er pas sinds de transfers
en voor mij is het een hele vooruit gang vergeleken met de vorige server waar ik vanaf MOEST.
@captain, ik zit er pas sinds de transfers
Jullie zijn alle vijf van harte welkom bij Legion op steampike.Whisper Rust of mij (Harajuku) online. Ik weet alleen niet of je kan verhuizen naar steampike omdat de server aardig vol is. Hoewel ik wel heb begrepen dat je met hulp van een GM nog gewoon op de server kan komen.Nemm schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:20:
Nu er toch wat berichten langskomen betreft raiden en recruitment. Ik + nog ongeveer 4 spelers zoeken een nieuwe Guild aan de guardian kant.
We zijn bereid van server te wisselen zolang we allemaal welkom zijn. Wij garanderen je dan een 5tal sterke spelers erbij voor het raiden + een hoop raid rifts waar we niet meer aan toe kwamenPM me als jullie wat leuks weten voor ons
hey Japser
Nilus hier
hoe gaat het?
Ben zelf ondertussen naar de Riptalon server verhuisd nadat Icewatch een beetje overlopen werd door Russen.
Nilus hier
hoe gaat het?
Ben zelf ondertussen naar de Riptalon server verhuisd nadat Icewatch een beetje overlopen werd door Russen.
Hey Nilus! Het valt toch opzich wel mee met die Russen volgens mij? Heb dr iig weinig last van en amuseer me wel. Hoe is het @ Riptalon dan?
@GrrGrr bedankt voor je uitnodiging
op het moment zit ik echter in een guild en kijken we even of dat wat is.
Ik en m'n maat zijn er net vertrokken dus er is plek.GrrGrr schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:45:
[...]
Jullie zijn alle vijf van harte welkom bij Legion op steampike.Whisper Rust of mij (Harajuku) online. Ik weet alleen niet of je kan verhuizen naar steampike omdat de server aardig vol is. Hoewel ik wel heb begrepen dat je met hulp van een GM nog gewoon op de server kan komen.
Steampike vond ik echt een klote server en ik ben blij dat ik er weg ben. Laatste dagen in Legion doorgebracht en sorry maar het kon mij niet bekoren. Rust is een aardige kerel, doet heel hard z'n best heb ik het idee maar over het algemeen, 9 van de 10 keer krijg je geen reactie als je wat vraagt in guild chat, veel voelen zich te goed om nog t2's te doen en als ze dan een keer mee gaan kan je werkelijk niets goed doen en weten ze alles beter.
Verhuisd naar Riptalon (wat werkt dat goed zeg, transfer is instant

Maar goed, ieder z'n ding ik kan me voorstellen als je gesettled en met vrienden bent dat het verder wel goed is, als buitenstaander was het voor mij niet leuk iig.
Verder heb ik zo'n ongelovelijke pech met drops, het is onvoorstelbaar. 10 dagen later en ik heb bijna alleen nog maar gear van plaques. Op m'n wapen na zijn er tot nu toe nog maar een paar aardige dingen gedropped, en ik doe elke dag meerdere runs
Ik zit op steampike en kan met niet vinden in de woorden hierboven, mijn mening is juist dat er zat mogelijkheden zijn om dingen te doen. /50 chat is niet echt de plek om vriendjes te maken, meer een plek om te trollen.
Maargoed, ik zit dan ook in dystopia, wij doen alleen T2's omdat we ons vervelen of een achievement willen, gearwise zitten wij wel snor. Maar het is momenteel een saai punt in rift, het is farmen farmen farmen.
Raid rifts farmen voor de sigil, 20 man raids farmen voor marks & relics.
Hammerknell kan van mij part niet vroeg genoeg komen, eindelijk meer dan 1 á 2 raidavonds per week.
Maargoed, ik zit dan ook in dystopia, wij doen alleen T2's omdat we ons vervelen of een achievement willen, gearwise zitten wij wel snor. Maar het is momenteel een saai punt in rift, het is farmen farmen farmen.
Hammerknell kan van mij part niet vroeg genoeg komen, eindelijk meer dan 1 á 2 raidavonds per week.
Dus end-content is redelijk gelijk aan die 'andere MMO'? Eenmaal gedaan is er buiten PVP ook bijzonder weinig meer te doen. Nu ik bijna 40 aan ben getikt vroeg ik me al af of dit spel mij uberhaubt gaat boeien op lvl50, maar als ik het zo hoor heeft 50 aantikken dan nog weinig nut voor mij.Dondorp schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:16:
Geloof me je gaat best nog even bezig zijn om T1's te kunnen doen, dan T2's, raid rifts en paar weekjes later kan mischien gaan raiden.SinergyX schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:48:
[...]
Dus end-content is redelijk gelijk aan die 'andere MMO'? Eenmaal gedaan is er buiten PVP ook bijzonder weinig meer te doen. Nu ik bijna 40 aan ben getikt vroeg ik me al af of dit spel mij uberhaubt gaat boeien op lvl50, maar als ik het zo hoor heeft 50 aantikken dan nog weinig nut voor mij.
Tegen de tijd dat je dan alle raidgear hebt is Hammerknel er wel en kan je verder
Verder heb je inderdaad helemaal gelijk, er is relatief weinig te doen. Als een paar rifts en invasions heb gedaan heb je het ook wel gezien. Persoonlijk vind ik de rewards ronduit een belediging voor rifts/invasions en ik dan veel liever dungeons en zometeen raids.
Maar goed, voor mij is Rift een "filler" totdat Guild Wars 2 uitkomt
Initieel in Silverwood en Gloamnogwat vond ik die rifts en worldevents echt geweldig, met ze allen rondrennen om alles neer te meppen, maar ze later ook in <plekje helemaal NW> te hebben met enkel elites in aantallen die je zelfs in totaal niet eens in dungeons ziet, werd het al behoorlijk irritant. Om daarna op lvl39 gewoon te worden neergemaaid door een elite-lvl20 invasion-group van een rift in Silver, toen had ik het echt wel gezien.InflatableMouse schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:54:
Verder heb je inderdaad helemaal gelijk, er is relatief weinig te doen. Als een paar rifts en invasions heb gedaan heb je het ook wel gezien. Persoonlijk vind ik de rewards ronduit een belediging voor rifts/invasions en ik dan veel liever dungeons en zometeen raids.
In WoW had ik al de pest aan het feit dat je bepaalde raids/dungeons over en over moest doen, juist voor die ene item, lijkt het hier ook niet echt anders te zijn. De variant op het holy-trinity principe vond ik wel een aardige aanvulling om me bezig te houden, echter door de progressie in damage (of beter, slechte progressie) loopt dat eigelijk weer op nul.
Leuk tussendoortje, ook ik zit te wachten op GW2, maar eerst nog Tera
Een quote van de RIFT website voor het geval je je afvraagt wat je moet doen
: "Once you turn 50 in the game, there's Port Scion, Prestige ranks, level 50 Events, expert instances, expert rifts, raid rifts, 10 and 20 player raids, epic quest lines, and still more, including the recently added level 50 “Twisted” artifact collections."
Verwijderd
overigens is er zat te doen na 50 hoor.. aleen het trekt niet altijd iederen
-achievement hunting ala wow..
-artifact collecting
-dungeons & die achievements
-pvp & pvp achievements "daily pvp quests zijn soms ook erg vermakelijk"
-altraids
-rifting DRR pug oid.
en Alternative advancement KOMT binnekort ook
-achievement hunting ala wow..
-artifact collecting
-dungeons & die achievements
-altraids

-rifting DRR pug oid.
en Alternative advancement KOMT binnekort ook
Lol, dit vind ik juist de grootste "grap" van het spel.... PVP daily, en dan blijkt het dat je PVE dingetjes moet doen....Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:29:
Verwijderd
Zit erg te twijfelen om deze game aan te schaffen, ben toe aan een nieuwe MMO maar wil het tog redelijk casual spelen. Iemand die mij de woorden kunnen zeggen om me over de streep te trekken?
-Het speelt vlot.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:18:
Zit erg te twijfelen om deze game aan te schaffen, ben toe aan een nieuwe MMO maar wil het toch redelijk casual spelen. Iemand die mij de woorden kunnen zeggen om me over de streep te trekken?
-Veel keuze mogelijkheden vwb build.
-Ziet er goed uit.
-bijna geen bugs.
(Tip als je twijfelt over de class om te spelen: Neem een cleric, dan kun je ranged of melee en van healer tot tank)
Verwijderd
kweet niet wat er op jouw server gebeurd maar doordat die PVE quests er zijn en mensen "geforceerd" worden om in bepaalde tijd in een gebied te blijven is er in die zones dus onwijs veel PVP op whitefall..Lol, dit vind ik juist de grootste "grap" van het spel.... PVP daily, en dan blijkt het dat je PVE dingetjes moet doen....
PVE voor PVP trion +1, er is goed over nagedacht en ik kan dus ook niet wachten op hoe ze de PVP riifts gaan doen
Is het trouwens mogelijk voor een tank om 'off the table' te gaan? Ik lees dat dodge/parry capped op 20% zitten, dan warlord (als warrior) met -5% hitrate, is het haalbaar om 55% block te krijgen? Ze hebben 10% block increase, via talents kan je nog 10% block halen, dan zou je dus 35% block uit gear moeten krijgen. Uit guides zou 50% niet eens zo moeilijk zijn om te halen.
Vind zelf de scaling van avoidance/block naar lvl50 toe echt belachelijk, op level 41 kom ik niet verder dan een 8/8/9 DPB (plus 15% uit skill), voelt niet bepaald als een tank zoals je het leest uit guides (die uitgaan van lvl50).
Vind zelf de scaling van avoidance/block naar lvl50 toe echt belachelijk, op level 41 kom ik niet verder dan een 8/8/9 DPB (plus 15% uit skill), voelt niet bepaald als een tank zoals je het leest uit guides (die uitgaan van lvl50).
welke server is eigenlijk het beste om te beginnen, pve of pvp maakt me niet uit. ik weet waar die meeste hier got zitten welke servers
Ik adviseer een medium pop server te kiezen. Zelf zit ik op Icewatch en dat is PVE.
[ Voor 87% gewijzigd door Nemm op 20-07-2011 18:45 ]
Verwijderd
ik zat pre nerf op 104% "1500+ blockrating" chance met trinket en 87% chance zonderSinergyX schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:55:
Is het trouwens mogelijk voor een tank om 'off the table' te gaan? Ik lees dat dodge/parry capped op 20% zitten, dan warlord (als warrior) met -5% hitrate, is het haalbaar om 55% block te krijgen? Ze hebben 10% block increase, via talents kan je nog 10% block halen, dan zou je dus 35% block uit gear moeten krijgen. Uit guides zou 50% niet eens zo moeilijk zijn om te halen.
"dat met 15% dodge en 12% parry" dus ja het is mogelijk maar RNG blijft RNG en je zult waarschijnlijk nogsteeds eens gehit worden "zie uitleg helemaal onderin over 3 roll"
Na de nerf :
86% trinket 77% zonder "doordat ik ong 900+ block rating heb en dus al softcap heb
De softcap en hardcap zijn aleen van Block rating talenten die percentage's block geven worden hier niet in meegerekent
je haalt softcap van 40% block op precies 824 Rating (0.04854% block kans per point).
na de soft cap krijg je maar 0.014592% block kans per point
Dit betekent dat je 2195 rating moet hebben om de hardcap van 60% te halen
Formule voor het uitrekenen van block
code:
1
| Blocked amount = Block rating / ( block rating + 721 ) * 100 |
(als je een 100% accurate waarde wil, het is 15/1028)
overigens zowel dodge block en parry zijn allen deelbaar
Dodge 10/422
parry 10/618
Block voor softcap 10/206
ofwel als je softcap hebt> stack dodge, want het stacked faster tot 20% voor Avoidance cap.
daarna parry naar 20%.... maar dat gaat je hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren tot in laat hammerknell of de volgende
en tegen die tijd verwacht ik wel weer een nerf
3 Roll uitleg
code:
1
2
3
4
| Roll 1 crit OF no crit -- toughness check hier, reduceeert crit dmg naarmate van tougness value Roll 2 parry dodge OF hit Roll 3 Block OF No Block |
laten we zeggen 100 attacks
code:
1
2
3
| Roll 1 Crit doet hier even niet toe. Roll 2 je hebt 25-30% kans een attack the evaden, 75-70 attacks gaan door Roll 3 75 % kans om die 75 attacks the blocken 75/100*25 = 18.75% HITS |
Dagboek momentje
en eindelijk, naar zeer agressief te hebben gerecruit hebben we een super roster voor hammerknell..
gister een testrun gedaan hier zijn de results
" in 1 dag voor iedereen ALLE achievements gedaan en ROS/GSB gecleared in 3 uur, das 30min sneller dan we normaal deden"

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 10:43 ]