Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Vorige week heb ik de trial geprobeerd, was er na 2 dagen al achter dat ik beter het hele spel kon gaan kopen. Tot nu toe bevalt het me prima. Eerst een Cleric aangemaakt met Justicar als mainsoul. Maar viel me toch op dat de gevechten wat eentonig waren. Nu ben ik bezig met een Warrior ( Paladin voornamelijk) en dat bevalt me een heel stuk beter. Gisteren voor het eerst Realm of the Fae gedaan, en dat was toch wel vermakelijk. Met als toetje de mooie final in de sneeuwstorm bovenop de berg. Wat ziet dat er gaaf uit.

Nu nog level 17 (Defiant) en speel op Shivermere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik vond zonet dit nummer over Warfronts: http://soundcloud.com/silent-decisions-studios/warfront

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 10:42
kKaltUu schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:40:
Merken jullie ook dat er steeds meer "publieke" raids worden georganiseerd? Als in: vroegah was het altijd dat er binnen een guild raids worden afgesproken en ook vrolijk 20 man op komen draven. Nu is het zo dat ongeveer 10~15 in de guild zitten, en de rest kennissen zijn van de guild.
Of zelfs iemand die geen guild heeft, een raid organiseert en andere lui de raid joinen.
Op SteamPike is er kerel genaamd "Rust" die GDKP runs organiseert op Raid Rifts. Dropt er een item, mag je gold bieden, hoogste bieder wint het item. Gold wordt verdeeld over de andere spelers.

Onze guild is ook net wat te klein, hebben iets van een 12 level 50. Daarom alliance opgericht met twee andere guilds zodat we toch Raid Rifts enz kunnen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59
Dnomaid schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Op SteamPike is er kerel genaamd "Rust" die GDKP runs organiseert op Raid Rifts. Dropt er een item, mag je gold bieden, hoogste bieder wint het item. Gold wordt verdeeld over de andere spelers.

Onze guild is ook net wat te klein, hebben iets van een 12 level 50. Daarom alliance opgericht met twee andere guilds zodat we toch Raid Rifts enz kunnen gaan doen.
Ik heb rust al een tijd in m'n friendslist staan, en hij was gister ook mee met GSB. De enige reden waarom hij met andere guilds aanloopt is omdat zijn eigen guilds folden :<

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Hmmm. Onze guild is groot genoeg voor greenscale, DPS heeft genoeg stats (200+), healers idem (hebben echter te weinig clerics en ben bang dat een chloro net wat tekort zal komen als full party healer). Het probleem zit hem in de tanks (warriors), die krijgen de toughness niet zo snel over de 200.... klopt het dat je voor greenscale "echte" plate tanks nodig hebt?
Dit is eigenlijk het enige probleem dat we hebben in de guild, alle lvl 50s zijn al ruim t2 ready en een deel al klaar met t2.

Het is wel jammer aangezien juist onze warrior tanks, de mensen zijn die echt 24/7 online zijn en spullen proberen op orde te krijgen..

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Mwa, wij merken ook dat we niet genoeg clerics hebben. Maar healers zijn het probleem ook niet. 2 main healers en een chloro of een bard is vaak al genoeg. Tanks kunnen ook vaak genoeg geswapt worden met bijv een rogue of cleric tank.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Sneezzer schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:36:
Hmmm. Onze guild is groot genoeg voor greenscale, DPS heeft genoeg stats (200+), healers idem (hebben echter te weinig clerics en ben bang dat een chloro net wat tekort zal komen als full party healer). Het probleem zit hem in de tanks (warriors), die krijgen de toughness niet zo snel over de 200.... klopt het dat je voor greenscale "echte" plate tanks nodig hebt?
Dit is eigenlijk het enige probleem dat we hebben in de guild, alle lvl 50s zijn al ruim t2 ready en een deel al klaar met t2.

Het is wel jammer aangezien juist onze warrior tanks, de mensen zijn die echt 24/7 online zijn en spullen proberen op orde te krijgen..
Wij gebruiken al weken een rogue tank als main tank op bosses, een warrior voor backup main en een cleric voor adds tanking. Momenteel zijn rogue tanks gewoon het beste, mits goed gespeeld ofc.

Je moet gewoon beginnen met
-GSB eerste 3 bosses
-RoS eerste boss + foci
-10 man eerste 3 bosses

Daaruit begin je met gearen en als je denkt dat je lekker bezig bent, ga dan door naar hylas, gs etc.
Plutonus is echt een dps race maar verder tank&spank, herald is gewoon irritant en alsbeth is gewoon irritant lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Moeten rogues dan ook in toughness gaan speccen om te tanken of kunnen ze gewoon tanken als ze genoeg Hit hebben?
(ik weet het, noob vraagje, maar ben tot nog toe puur met mijn mage bezig geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Sneezzer schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:41:
Moeten rogues dan ook in toughness gaan speccen om te tanken of kunnen ze gewoon tanken als ze genoeg Hit hebben?
(ik weet het, noob vraagje, maar ben tot nog toe puur met mijn mage bezig geweest).
normal dungeon = geen requirement
Tier 1= 50 toughness
Tier 2 = 100 toughness
Raid = 150 Toughness.

[ Voor 0% gewijzigd door Dakreal op 27-05-2011 13:06 . Reden: aangepast door info van post onder mij. ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
Sneezzer schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:41:
Ja, gewoon exact hetzelfde als warriors 220 hit, 150 toughness
200 toughness is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
rogues doen veel met dodge en damage migitation. toughness is niet zo'n grote factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
kKaltUu schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:54:
rogues doen veel met dodge en damage migitation. toughness is niet zo'n grote factor.
Mag dan wel geen 'grote' factor zijn, maar is toch echt wel cruciaal voor een healer, als jij geen crits op je kan krijgen dan heb je een veel stabielere fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dondorp schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 15:44:
[...]

Mag dan wel geen 'grote' factor zijn, maar is toch echt wel cruciaal voor een healer, als jij geen crits op je kan krijgen dan heb je een veel stabielere fight.
Was het niet zo dat Toughness de damage van crit verlaagt ipv de kans van crits?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Yup. Toughness reduceert de damage van crits voor een x% van de base damage. Bij 200 toughness is dat iets van 300% dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

blouweKip schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:18:
Illegaal is een groot woord, accounts verkopen voor mmo's is relatief normaal, je zult alleen moeten zorgen dat ze er niet achter komen.
Haha, leuke beredenering, zo kun je alles goed praten ;) Zorg er gewoon voor dat niemand er achter komt en het is 'legaal'

Ik mag gerust op de openbare weg 250km/h rijden (yeah, right, met een 1.2 16v twingo :P)

Maar goed. De customer support handelt verdomde snel. Gebeld ommn mobile authenticator te laten verwijderen en ook gelijk gebeurd. (authenticator deed het niet meer nadat mn DesireHD naar android 2.3.3 was geupdate :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
White Dust schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 21:48:
[...]

Haha, leuke beredenering, zo kun je alles goed praten ;) Zorg er gewoon voor dat niemand er achter komt en het is 'legaal'

Ik mag gerust op de openbare weg 250km/h rijden (yeah, right, met een 1.2 16v twingo :P)

Maar goed. De customer support handelt verdomde snel. Gebeld ommn mobile authenticator te laten verwijderen en ook gelijk gebeurd. (authenticator deed het niet meer nadat mn DesireHD naar android 2.3.3 was geupdate :P)
Dit hadden ik en een guildmate van me, en waarschijnlijk hebben ze ook een goede verkoopcursus gekregen want ik vroeg er een aantal dagen extra bij: geen probleem! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Dondorp schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:50:
[...]

Je moet gewoon beginnen met
-GSB eerste 3 bosses
-RoS eerste boss + foci
-10 man eerste 3 bosses
Zou je het ook in de bovenstaande volgorde doen, dus beginnen met GSB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:59:
[...]

Het lijkt me wel dat je server transfers hebt naar gelijke rulesets, dus dan zit je sowieso aan een beperkte groep met PvP servers.
er is al aangegeven dat je van pve>pvp servers kunt en andersom ook
Sneezzer schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:34:
[...]

ja GSB is makkelijker dan de andere 2 en "minder" punishing" voor een niet gevorderde raid

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
GSB is voor een 20 man team toch? Heb je tanks nodig met +200 toughness of is +150 genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gsb is 20 man ja & 150 toughness voor t1 raids

je kan de eertste 3 bosses tanken met 120+ mits je goede healers hebt

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Sneezzer schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:34:
[...]

Zo zou ik het wel doen, aangezien GSB behoorlijk pittig is, en de overige raids nog moeilijker zijn.
Zelf zijn wij al weken bezig met de 2e boss in GSB, waar we telkens in stage 4 komen.
Probleem hiermee is gewoon puur dat we niemand overhouden na de eerste concussions / blindings.

Ik moet wel zeggen: de eerste boss van GSB is echt makkelijk, zolang de shamblers goed gepulled worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:27:
[...]

Zo zou ik het wel doen, aangezien GSB behoorlijk pittig is, en de overige raids nog moeilijker zijn.
Zelf zijn wij al weken bezig met de 2e boss in GSB, waar we telkens in stage 4 komen.
Probleem hiermee is gewoon puur dat we niemand overhouden na de eerste concussions / blindings.

Ik moet wel zeggen: de eerste boss van GSB is echt makkelijk, zolang de shamblers goed gepulled worden.
na de transition switch iedereen stacken op tank "BOVEN op de bom" > dan moven waneer de landmines/mini bombs spawnen

zodra deze weg zijn "let op pet classes kunnen deze risicoloos opblazen" terug naar midden "rince repeat to hij dood is.. en oh mass dispell is je vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Aha,
Dan weet ik nu wat we fout doen..
We zijn begonnen met de 10 man raid aangezien we pas 2 warriors op 150+ hebben (en nog 3 op 120+).
Dus voor ons zou GSB dus eigenlijk eerder kunnen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:29:
[...]

na de transition switch iedereen stacken op tank "BOVEN op de bom" > dan moven waneer de landmines/mini bombs spawnen

zodra deze weg zijn "let op pet classes kunnen deze risicoloos opblazen" terug naar midden "rince repeat to hij dood is.. en oh mass dispell is je vriend
We marken de tank en iedereen gaat hierop staan, zodra er een bom is, gaan de whisps wat meer naar achter. Probleem begint pas op het moment als er een blinding bomb komt samen met een bom: altijd een instawipe. veel van onze DPS kunnen het overleven, maar zodra er meer dan 4 lui doodgaan is het al niet meer te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lastNiv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 16:57
Ik ben sinds gisteravond begonnen met Rift via een nieuw Trial Accountje, ziet er best leuk uit -en de manier waarop er gequest wordt is toch wel leuk gedaan, evenals de 'talents' die je kan kiezen (Ik kom van world of warcraft af dus kan zijn dat ik verkeerde termen neer leg maar dat is dan een soort vergelijkenis denk ik maar).
Ben momenteen een lvl 12 paragorn, riftblade en champion warrior.

Weet iemand vanaf welk lvl je een dungeon/instance zou kunnen doen?

Groetjes,
Roald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 13:00
lastNiv schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:25:
Ik ben sinds gisteravond begonnen met Rift via een nieuw Trial Accountje, ziet er best leuk uit -en de manier waarop er gequest wordt is toch wel leuk gedaan, evenals de 'talents' die je kan kiezen (Ik kom van world of warcraft af dus kan zijn dat ik verkeerde termen neer leg maar dat is dan een soort vergelijkenis denk ik maar).
Ben momenteen een lvl 12 paragorn, riftblade en champion warrior.

Weet iemand vanaf welk lvl je een dungeon/instance zou kunnen doen?

Groetjes,
Roald.
Ben je guardian of defiant? Als Guardian heb je vanaf een level of 18 the Realm of Fae in Silverwood. Defiant heeft volgens mij vanaf zo'n zelfde level Iron Tomb in Freemarch.

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Hmmm schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:58:
[...]

Ben je guardian of defiant? Als Guardian heb je vanaf een level of 18 the Realm of Fae in Silverwood. Defiant heeft volgens mij vanaf zo'n zelfde level Iron Tomb in Freemarch.
Volgens mij kan je ze allebei doen. Maakt niet uit welke factie. Vanaf lvl 15 kan je door middel van op " i " te drukken de dungeon finder openen. Als eerste is Realm of the Fae aan te raden, meen zelfs dat er voor Iron Tomb hogere lvl eisen. Maar gebruik dan dus de dungeon finder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 13:00
tuinïnen schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:20:
[...]

Volgens mij kan je ze allebei doen. Maakt niet uit welke factie. Vanaf lvl 15 kan je door middel van op " i " te drukken de dungeon finder openen. Als eerste is Realm of the Fae aan te raden, meen zelfs dat er voor Iron Tomb hogere lvl eisen. Maar gebruik dan dus de dungeon finder ;)
Ja ok, via de lfg-tool kan je er makkelijk komen. Maar vroegah moest je zelf lopen... en da's lastiger om door dat ruige gebied heen te komen. :P

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hmmm schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 07:54:
[...]

Ja ok, via de lfg-tool kan je er makkelijk komen. Maar vroegah moest je zelf lopen... en da's lastiger om door dat ruige gebied heen te komen. :P
Volgens mij kun je als Guardian aan het begin gebied naar de overkant zwemmen, en dan ben je er al bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Vanaf lvl 15 kun je "realm of the fae" of "Iron tomb" doen

edit: spuit elf.

[ Voor 15% gewijzigd door Sneezzer op 31-05-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31
Dakreal schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:04:
[...]

Volgens mij kun je als Guardian aan het begin gebied naar de overkant zwemmen, en dan ben je er al bijna.
Niet direct... je kunt naar de overkant zwemmen maar je moet weten hoe, anders bots je op onzichtbare muren.

Je kunt wel vanaf Silverwood naar dat eiland zwemmen met die vuurtoren en van daar weer naar Freemarch, en andersom. De tussenstop op het eiland heb je nodig omdat je anders exhausted raakt en verzuipt, maar er zijn ook spawn points van rare artifacts (Freemarch), ondanks dat het feitelijk buiten alle zones ligt :9~
Op deze manier zwem je om de invisible wall heen die tussen de beide zones ligt.

Potverdrie, al een paar weken niet kunnen spelen en ik moet al nadenken over namen van zones |:( Hopelijk krijg ik snel weer meer tijd, af en toe een half uurtje of een uurtje vind ik niet de moeite om in te loggen en dan is het zonde van de subscription...

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 31-05-2011 15:30 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
Pffffffff
Zojuist die laatste boss van de 10man instance gedowned, kostte ons wel 6 avonden maar hij is eindelijk dood, ik zal het je nu al zeggen, je moet een (zeer) goed gegearde groep hebben, met veel te veel luck & tactiek om hem neer te krijgen.

En dan lukt het ons ook nog zonder dat iemand dood gaat 8)7
Vrij trots nu naar bed, jammer dat de defiants op onze shard eerder waren, eerst buggen ze de 3e boss van RoS en nu pakken ze deze ook nog weg.....
Oh en zij hadden hem ook zonder dood gaan blijkbaar...... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Gratz!
Wij krijgen de eerste baas nog niet neer... ;-(
Komt vooral doordat niet iedereen al vol in t2 gear is (sommigen hebben nog niets zelfs.

Wat was julie groeps samenstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Wij hebben de 1e boss één keer gedowned, maar dat was blijkbaar puur geluk.

Wat ik wel afvraag is: doe ik wel genoeg DPS? Ik zit zo rond de 850 DPS.
Helaas kan ik niet in m'n melee spec en ik heb nog geen whetstones op m'n wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik farm al weken ROS/GSB en die 10man was de eerste week al gemold "met perfect kill"

O-)

Afbeeldingslocatie: http://files1.guildlaunch.net/guild/library/203584/achieves3.png

nog geen legendaries voor mij though :\

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Das mooi voor je,
Wil je misschien ook iets delen over het gearniveau en groepssamenstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 15:54
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb toegang tot ROS maar ben een beetje 1/3 T2 en 1/3 T1 en 1/3 overige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:59:
Das mooi voor je,
Wil je misschien ook iets delen over het gearniveau en groepssamenstelling?
voor uruluuk?

2 cleric
1 archon [purge]
1 roguetank of 1 warrior VK/RV/PL hybrid
1 rogue dps "melee"
1 bard
1 Stormcaller
3 BM warrior of 2 BM + MM rogue

ik kan je zo een setup geven voor elke encounter mits dat nodig is.
evt. tacs als je wilt

gear nivo, ik ren rond in vol t3 "MT" 4/6 token de rest raid drops, meeste dps zit rond 50% t3 en de rest t2.5/2 items

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:42
Zijn er eigenlijk ook eenmaal quests dat je verplicht een party nodig hebt?

Bij LOTRO had ik dat al heel snel volgens mij namelijk.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
MrBlueEyes schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:49:
Zijn er eigenlijk ook eenmaal quests dat je verplicht een party nodig hebt?

Bij LOTRO had ik dat al heel snel volgens mij namelijk.
Er zijn een aantal quests waar je een groep voor nodig hebt.
Ik weet zo niet meer welke het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Jegorex schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 01:52:
[...]

Er zijn een aantal quests waar je een groep voor nodig hebt.
Ik weet zo niet meer welke het zijn.
Dat klinkt als enkele;) Bij LOTRO heel veel voor mijn gevoel.

Server krijgt nu een update.

Is er trouwens ergens nieuws te lezen of RIFT een beetje een succes is of niet eigenlijk?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

MrBlueEyes schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 03:14:
[...]

Dat klinkt als enkele;) Bij LOTRO heel veel voor mijn gevoel.

Server krijgt nu een update.

Is er trouwens ergens nieuws te lezen of RIFT een beetje een succes is of niet eigenlijk?
Wanneer is een mmo een succes? 50k subs? 500k?
Er zijn geen officiële getallen, geloof ik, maar als je een goede populated server uit kiest dan is er genoeg te doen ;)

O, en bij LotRo zijn inderdaad veel meer groupquestes. Ze zijn er wel in Rift maar lang zo veel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in rift heb je zo'n 5-6 groupquests per zone, uit de 90-110+ quests die elke zone heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 04:43

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Is er al iets gedaan aan de slechte performance/engine? Ik zit te wachten totdat het spel weer speelbaar word op mijn 'middelmatige' pc (Core i3/Nvidia GT330m).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
denk dat je het over een laptop hebt, aangezien de gt330m een laptop kaart is zover ik het weet. Speel de game op mijn eigen laptop ( i5-450M, HD5870 ) en draai hem hier op max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
White Dust schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 08:20:
[...]

Wanneer is een mmo een succes? 50k subs? 500k?
Er zijn geen officiële getallen, geloof ik, maar als je een goede populated server uit kiest dan is er genoeg te doen ;)

O, en bij LotRo zijn inderdaad veel meer groupquestes. Ze zijn er wel in Rift maar lang zo veel niet.
Succes is voor mij dat Trion blij is met het aantal leden en met uitbreidingen wilt komen en de game lang gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:28
Ik speel de laatste tijd veel met een rogue die echt in een instance met mij als cleric tank zeker 5 of meer keer dood gaat . Ik heb van alles geprobeerd , van respec tot andere speelstyle , maar er is blijkbaar weinig voor of ik zie iets niet goed . 51 build of 38 justi build het maakt niet uit , ik hou geen non-stop agro .
38 justi - 28 sham - warden en preshield en renew wederom geen succes .
Is dit wel normaal , lijkt me niet maar ik zie er ook aardig wat complains over op het rift forum .
Zijn spec is melee blade _ass _ nightblade en ik denk met name dat zijn spikes te hoog zijn , maar dat mag geen excuus zijn aangezien onze gear gelijk is .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
Dan faalt die rogue gewoon, als rogue ben jij dps, geef de tank wat tijd, als jij overgeared bent houdt je dan gewoon simpelzat in etc. of incriminate, werkt erg goed, hoge AoE dps, goede single target (niet beste ofc.)
Aan de andere kant, als jij vol raid T1 gear hebt zullen ze je aggro moeilijk afpakken, jou probleem vooral is magical resistance, die gewoon klote is als cleric tank.
+1 dat je het probeert, maar een main tank is rogue, een adds tank is cleric of warrior en de 3e is cleric.
Tenzij je 3x rogue hebt, dan moet je het gewoon daarmee doen.
Aggro, dmg mitigation etc. is rogue momenteel gewoon het beste, de patch mag van mij wel cleric tanks buffen.
Ik ga menigmaal met cleric tanks in instances en we moeten gewoonweg een goede healer meepakken, nou hebben wij die wel maar het is nog steeds keihard aanpoten. Terwijl als onze main rogue tank meedoet we gewoon lekker kunnen doorstomen.
Ligt misschien aan mijn ervaring maar aggro houden kun je op 2 manieren verbeteren: Gear en Essencewijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spuky10
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-04-2020
ik zag trouwens dat er 3 andere spelers op overlook zitten die defiant spelen.
misschien zijn er nog meer ... en ook op zoek naar een NLtalige guild?
Valere zoekt nog members.
we doen expert rifts en tier dungeons samen.
ook willen we gaan raiden. dus als je interesse hebt, graag contact opnemen met torch of darran of een ander lid van de guild.
ik heet shavirah ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 11:37

Pogostokje

* twiet *

Ik ben nu een tijdje aan het spelen met allerlei class/soul combinaties en recentelijk heb ik er eentje met een pet waar ik mee aan het rondrennen ben.
Al vanaf de lage levels viel mij op dat ik niet goed mouse-over bij de buffs van mijn target kon doen, omdat steeds de naam van mijn pet naar voren kwam.
Ik ben er achter gekomen dat bij mij de pet balk als het ware onzichtbaar nog een stuk naar rechts doorloopt. Als ik met de muis daarover ga, reageert het spel alsof ik op mijn eigen pet zit. Dit onzichtbare scherm overlapt het gebied waar normaal de (de)buffs van mijn target staan.
De support is niet erg behulpzaam, volgens hun ligt het aan mijn client en moet ik recoveren. Dat heb ik gedaan, maar dat helpt niet. Helaas blijft het daar bij vanuit hun kant.

Ik vroeg mij af of iemand die eens kan testen bij zichzelf?

Hier een plaatje voor de duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BLJrr.jpg

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
Ik heb hetzelfde, mijn interface is net anders, maar soms kan ik geen items clicken dan krijg ik de optie "rename" gelijk imho zwaar irritant.

And now for something completely different:
Addons in 1.3:
http://www.riftjunkies.co...t-addons-they-are-coming/

Er is behoorlijk veel speculatie hierover wat dit gaat betekenen, iedereen maar dan ook echt iedereen in mijn guild is bang dat het het spel gaat verpesten.

Mogelijke dingen die dit veroorzaken:
Boss mods
Healbots

Mogelijke dingen voor een beter spel:
UI mods,
1 bag mod
auctionhousemod
mapaddon

Iemand anders hier die er meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Pogostokje schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:04:
Ik ben nu een tijdje aan het spelen met allerlei class/soul combinaties en recentelijk heb ik er eentje met een pet waar ik mee aan het rondrennen ben.
Al vanaf de lage levels viel mij op dat ik niet goed mouse-over bij de buffs van mijn target kon doen, omdat steeds de naam van mijn pet naar voren kwam.
Ik ben er achter gekomen dat bij mij de pet balk als het ware onzichtbaar nog een stuk naar rechts doorloopt. Als ik met de muis daarover ga, reageert het spel alsof ik op mijn eigen pet zit. Dit onzichtbare scherm overlapt het gebied waar normaal de (de)buffs van mijn target staan.
De support is niet erg behulpzaam, volgens hun ligt het aan mijn client en moet ik recoveren. Dat heb ik gedaan, maar dat helpt niet. Helaas blijft het daar bij vanuit hun kant.

[afbeelding]
Ik heb hetzelfde met de groep balken. Die heb ik links, maar gaan ook onzichtbaar over de buffs van mijn target heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Pogostokje schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:04:

[afbeelding]
Heb ik inderdaad ook. Als ik helemaal aan de bovenkant van een buf ga met mijn muis dan krijg ik nog wel tezien wat deze betekent iets eronder niet.

Edit: Je kan trouwens bij edit layout, de locatie van je pet op je scherm iets verplaatsen. Ik deed hem net precies onder mijn eigen karakter gegevens, dan heb ik er tot nu toe geen last meer van.

[ Voor 7% gewijzigd door MrBlueEyes op 04-06-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
MaFFia schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:14:
Ik speel de laatste tijd veel met een rogue die echt in een instance met mij als cleric tank zeker 5 of meer keer dood gaat . Ik heb van alles geprobeerd , van respec tot andere speelstyle , maar er is blijkbaar weinig voor of ik zie iets niet goed . 51 build of 38 justi build het maakt niet uit , ik hou geen non-stop agro .
38 justi - 28 sham - warden en preshield en renew wederom geen succes .
Is dit wel normaal , lijkt me niet maar ik zie er ook aardig wat complains over op het rift forum .
Zijn spec is melee blade _ass _ nightblade en ik denk met name dat zijn spikes te hoog zijn , maar dat mag geen excuus zijn aangezien onze gear gelijk is .
Nightblade threatlevel is bugged, laat hem omrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ipenburg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Cleric tanks doen ook niet zo gek veel threat, wij hebben het nu meerdere malen geprobeerd met een cleric tank aangezien we zowat van elke boss cleric tank troep krijgen. Al onze 6-7 clerics hebben volle justicar gear, Hylas en Herald heb tot nu toe ook op al hun kills hun shields gedropped 8)7

Maar goed, rogues doen ook erg veel threat atm, het kan zijn dat je rogue vriend het gebuggde Deadly Dance met sab gebruikt, daarmee doen onze rogues op dit moment ook ongekend veel DPS.

Patch 1.3 brengt trouwens flink wat buffs voor de Justicar soul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:11:
[...]

voor uruluuk?

2 cleric
1 archon [purge]
1 roguetank of 1 warrior VK/RV/PL hybrid
1 rogue dps "melee"
1 bard
1 Stormcaller
3 BM warrior of 2 BM + MM rogue

ik kan je zo een setup geven voor elke encounter mits dat nodig is.
evt. tacs als je wilt

gear nivo, ik ren rond in vol t3 "MT" 4/6 token de rest raid drops, meeste dps zit rond 50% t3 en de rest t2.5/2 items
Bedankt voor de lijst.
Denk dat wij er met de guild dan tegenaan komen te zitten nu, komend weekeinde weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Ipenburg schreef op maandag 06 juni 2011 @ 07:57:
Cleric tanks doen ook niet zo gek veel threat, wij hebben het nu meerdere malen geprobeerd met een cleric tank aangezien we zowat van elke boss cleric tank troep krijgen. Al onze 6-7 clerics hebben volle justicar gear, Hylas en Herald heb tot nu toe ook op al hun kills hun shields gedropped 8)7

Maar goed, rogues doen ook erg veel threat atm, het kan zijn dat je rogue vriend het gebuggde Deadly Dance met sab gebruikt, daarmee doen onze rogues op dit moment ook ongekend veel DPS.

Ik heb die build ook, en hetgene wat de tanks veel plezier bied is Incriminate (alle threat van de rogue gaat naar een target van je keuze).
Maar ik mag zeggen dat deze build echt heel vies in PvP is, heb er warriors in een keer mee neer kunnen krijgen. Meer hoef ik er ook niet van te vragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Voor de personen die alvast wat meer willen weten over de aankomende World Event :) zie link.

http://rift.zam.com/wiki/..._Prelude_%28Rift_Event%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Iemand trouwens die hier de 1.3 notes wil posten (ja, werk pc dus alles dat neigt naar games is geblokkeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hammerknell 1.3 trailer

http://uk.riftgame.com/en...11&utm_campaign=hammerkne

ZOOOOO EXCITED :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Erg gaaf zeg. Wat vermaak ik me ook prima met de mix van de standaard quests, af en toe een dungeon en vervolgens opeens een invasion. Gewoon zoveel mobs overal dat je moet gaan groupen en erop gaan.

Eerste 2 weken bevallen me prima tot dusver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apex667
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-09 11:57

Working as intended naar het schijnt :)
Zo lees ik het toch op de forums, heb het gisteren ook eens geprobeert en dat geeft idd serieuze dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Ziet er veel belovend uit dat filmpje! :)

Gister tevens de 10 man raid geprobeerd. Ging niet helemaal lekker bij de eerste baas doordat de tweede tank niet genoeg gegeard was. Healers konden hem soms moeilijk in leven houden doordat hij zowat 50% meer damage kreeg dan de main tank. Anders hadden we hem zeker plat gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
Updateje Rift Watch 6: YouTube: ‪RIFT Watch 6 : Climate Change‬‏

Met commentaar er onder van iemand: "There's a NEW ZONE on that map people. Planetouched Wilds, next to the Droughtlands. They've also marked the Shimmersand as Firesand Desert."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Masco schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:33:
Updateje Rift Watch 6: YouTube: ‪RIFT Watch 6 : Climate Change‬‏

Met commentaar er onder van iemand: "There's a NEW ZONE on that map people. Planetouched Wilds, next to the Droughtlands. They've also marked the Shimmersand as Firesand Desert."
Leuk! Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zone zit in al lang in hun riftcasts omdat ze een verouderde map gebruiken

en de zone zelf komt er ooit wel though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Planetouched Wilds en Firesand Desert dateren van oude beta. toen bestond die zone. Planetouched Wilds zal wel een uitbreiding worden van zone in het komende najaar. Ze hebben in een interview al gemeld dat ze mee de kaart willen uitbreiden door middel van updates.

Voor zij die nog van "Spoils of War" gebruik willen maken, het is de laatste week, immers op de PTS zijn de NPCs en quests hiervoor verdwenen. Krijgen toffe nieuwe dailies voor "Waves of Madness".
Dus indien je nog wat artifacts wil met eggshells of mats, of enkele chests of riches dan is het nu nog de moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Weet iemand een goedkoop en betrouwbaar adres voor keys met 30 dagen tijd?

De site waar ik normaal m'n keys/tijd haal (offgamers) heeft ze momenteel niet op voorraad, maar daar zijn ze normaal 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
25 euro voor 30 dagen? :o

Kijk eens bij g2play.net daar is 60 dagen speeltijd 22,99.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 04:43

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

InflatableMouse schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:16:

De site waar ik normaal m'n keys/tijd haal (offgamers) heeft ze momenteel niet op voorraad, maar daar zijn ze normaal 25 euro.
Iemand op Fok! V&A heeft nog 2 keys te koop, op te sturen via pm/email. Hij vraagt er geloof ik 35 voor per 2 kaarten.

Ik ben weer begonnen met spelen, maar helaas is de framerate nog net zo bagger. Soms kom ik met medium uit de voeten, maar na een paar minuten spelen kakt het in en op een gegeven moment willen zelfs low quality renderer settings niet meer boven de ~15 fps uit.

Zonde, het is een toffe game.

[ Voor 25% gewijzigd door HTT-Thalan op 14-06-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Renquin schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:28:
25 euro voor 30 dagen? :o

Kijk eens bij g2play.net daar is 60 dagen speeltijd 22,99.
Een key, niet alleen game time ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
InflatableMouse schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:16:

amazon.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Oke,support werkt goed.

Ik had ooit een gratis weekendje gespeeld en de mobile authenticator gekoppeld. Straal vergeten en later mn telefoon gereset en nooit stil gestaan bij die authenticator.

Ik kon dus niet inloggen en via de support site las ik dat ik moest bellen, tot 9 uur s'avonds. Het was ondertussen al 10 uur geloof ik maar ik kreeg gewoon iemand aan de lijn >:) die heeft me in 10 minuten geholpen en (wat ik echt heel netjes vond) gevraagd of ik kon testen of het werkte terwijl hij erop wachtte.

Andere vraag: is er een soort site zoals Elitist Jerks voor WoW maar dan voor Rift classes? Ik zoek maar alles wat ik vind is generiek qua uitleg.

[ Voor 0% gewijzigd door InflatableMouse op 15-06-2011 12:17 . Reden: verkeerde smiley :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:45

Je kan al je justicars naar me guide sturen als ze die nog niet hebben gelezen. Deze is hier te vinden.
Ik probeer deze guide zo veel mogelijk up to date te houden en uit te breiden (Ik slack met de trinket lijst).

Tevens is hier een wat duidelijker overzicht van de changes voor justicars in patch 1.3 en een volwassen discussie waarom de changes niet genoeg zijn om ons op ongeveer het zelfde niveau te brengen als rogues en warriors. En een dicussie over het strength>all probleem voor justicars.

En als laatste heb ik een spreadsheet gemaakt waarmee ze hun BiS lijst eenvoudig kunnen vinden door simpel weg hun stats in te vullen.
Thread over spreadsheet: http://forums.riftgame.co...05793-Justicar-Speadsheet
Spreadsheet zelf: https://spreadsheets.goog...hl=en_US&authkey=CIfLvNoJ

Ik ben zelf een justicars (waarom zou ik anders die dingen typen) en ben de main tank in mijn guild en heb zelden threat problemen. De enige 2 bazen die ik niet main tank zijn Lord Greenscale doordat ik geen life resistance set heb (crappy magic mitigation van een cleric) en Herald Gaurath doordat ik het makkelijkst de adds oppak van de tanks die we hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ben ondertussen level 15, warrior pala/reaver/warlord. Ik doe vrijwel altijd mee aan de rifts en invasies, erg leuk. In het begin was het levelen wat lastig, weinig damage en toch redelijk snel dood voor een tank. Na level 10 is dat echt met sprongen omhoog gegaan en ondertussen pull ik makkelijk 4 of 5 mobs en gaan ze nog redelijk lekker snel dood (reaver aoe).

Bevalt me erg goed na al die jaartjes Wow en ik hoop dat ook de end game me goed kan boeien want dat is tot nu toe altijd de reden waarom ik bij alle vrijwel andere MMO's afhaak.

Alleen ... waar zijn in hemelsnaam al die healers? Echt, die paar dagen, al die rifts en public groups, heb ik in totaal 2 healers gezien. Ik vind dat echt vreemd, zijn die zo vervelend om te spelen of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
InflatableMouse schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 09:56:
Ben ondertussen level 15, warrior pala/reaver/warlord. Ik doe vrijwel altijd mee aan de rifts en invasies, erg leuk. In het begin was het levelen wat lastig, weinig damage en toch redelijk snel dood voor een tank. Na level 10 is dat echt met sprongen omhoog gegaan en ondertussen pull ik makkelijk 4 of 5 mobs en gaan ze nog redelijk lekker snel dood (reaver aoe).

Bevalt me erg goed na al die jaartjes Wow en ik hoop dat ook de end game me goed kan boeien want dat is tot nu toe altijd de reden waarom ik bij alle vrijwel andere MMO's afhaak.

Alleen ... waar zijn in hemelsnaam al die healers? Echt, die paar dagen, al die rifts en public groups, heb ik in totaal 2 healers gezien. Ik vind dat echt vreemd, zijn die zo vervelend om te spelen of wat?
In guilds zitten ze wel hoor, alleen van die publieke dingen is het misschien minder leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
22 juni patch 1.3 en dan eindelijk Guild Banks! en hopelijk gaan der wat mensen van Riptalon naar een andere server, dan hoef ik niet 's avonds nummer 130 in de queue te zijn :-)

Hopelijk ook een goeie start voor Addons. Ik hou op dit moment deze website in de gaten: http://riftui.com.

Voor ideeen om classes/souls op te doen, kijk ik meestal hier: http://rift.zam.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Is Rift veel veranderd sinds de launch? Ik was redelijk snel level 50 waardoor de fun er een beetje vanaf was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

q-enf0rcer.1 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:25:
Is Rift veel veranderd sinds de launch? Ik was redelijk snel level 50 waardoor de fun er een beetje vanaf was...
Wat mij betreft begint het pas echt bij end game, maar goed ik denk niet dat het in dat opzicht veel verandert is. Levelen gaat redelijk snel wat ik persoonlijk erg prettig vind. Ik vind dat echt verschrikkelijk als dat zo lang moet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Ik ben sinds 2 weekjes ook weer aan het spelen. Ik heb vanaf de launch gespeeld maar het bloede al vrij snel dood op de server en groepen voor dungeons waren echt niet te vinden. Na avondje LFG hebben getyped was ik het zat en ben ik ermee gestopt. Nu zag ik 2 weken geleden dus LFG-tool, Nice! dacht ik. Valt tot dusver toch nog wat tegen. Echt snel een groep heb je niet, al paar keer een hele avond erin gestaan en geen groep gekregen. Misschien komt het door de server waar het rustig is maar dit valt mij wel wat tegen. Zelfs als healer duurd het soms erg lang. Wat vooral vervelend is dat je totaal geen indicatie hebt van hoelang het ongeveer kan gaan duren.

Misschien woensdag eens verhuizen naar een drukke server zodat groepen vinden hopelijk wat sneller verloopt. Nog suggesties voor een 'drukke' server? Ik ben defiant.

Ik ben ook erg benieuwd wat de addons gaan doen voor deze game. Ik wacht met smart op de eerste addons, of heb ik er al een paar gemist? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
PvP of PvE server?
Zit zelf op Blightwaeld PvE en daar is het nog steeds redelijk druk.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Renquin schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:06:
PvP of PvE server?
Zit zelf op Blightwaeld PvE en daar is het nog steeds redelijk druk.
Ik zit ook op Blightwaeld ;) Ons idee van druk is kennelijk ook verschillend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Splendid schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:11:
[...]

Ik zit ook op Blightwaeld ;) Ons idee van druk is kennelijk ook verschillend :P
Moet eerlijk toegeven dat ik niet erg veel meer ingelogged ben.
Maar Blightwaeld is vooralsnog een van de drukste servers in Europa.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Ik moet zeggen dat ik de game toch wel leuk ga vinden. Ik heb de beta gespeeld en ook een weekend (was gratis) op mn oude pc. Ik had alles op de laagste stand staan en stotterde nog steeds bij drukke gebieden. Nu ik hem op mn nieuwe pc speel (op max) is het toch een stuk vermakelijker :D.

Ik ben nu een lvl 16 ranger/marksman/assassin (Defiant) en speel op Blightweald.

Weet iemand nog een leuke guild om te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Splendid schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:39:
Ik ben sinds 2 weekjes ook weer aan het spelen. Ik heb vanaf de launch gespeeld maar het bloede al vrij snel dood op de server en groepen voor dungeons waren echt niet te vinden. Na avondje LFG hebben getyped was ik het zat en ben ik ermee gestopt. Nu zag ik 2 weken geleden dus LFG-tool, Nice! dacht ik. Valt tot dusver toch nog wat tegen. Echt snel een groep heb je niet, al paar keer een hele avond erin gestaan en geen groep gekregen. Misschien komt het door de server waar het rustig is maar dit valt mij wel wat tegen. Zelfs als healer duurd het soms erg lang. Wat vooral vervelend is dat je totaal geen indicatie hebt van hoelang het ongeveer kan gaan duren.

Misschien woensdag eens verhuizen naar een drukke server zodat groepen vinden hopelijk wat sneller verloopt. Nog suggesties voor een 'drukke' server? Ik ben defiant.

Ik ben ook erg benieuwd wat de addons gaan doen voor deze game. Ik wacht met smart op de eerste addons, of heb ik er al een paar gemist? ;)
Is het geen goed idee lid te worden van een guild? Dan kan je regelmatig dungeons doen, genoeg Guilds ook die je niet verplichten helemaal elke avond online te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
MrBlueEyes schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:41:
[...]

Is het geen goed idee lid te worden van een guild? Dan kan je regelmatig dungeons doen, genoeg Guilds ook die je niet verplichten helemaal elke avond online te komen.
Zit ik ook al in, maar daarvan is al zo'n 80-90% level 50 ;) Maar ik kwakkel nog eventje door en wie weet morgen even op een andere server kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo ik heb mijn poppies getransferred naar Shivermere. Wat werkt die tool gemakkelijk en snel zeg.. ik had verwacht dat het de eerste paar dagen niet zou werken door drukte.. binnen 5 min waren al mijn poppies verhuist. Wat een fijn en goed werkend systeem!

Vanavond eens kijken hoe het met de nieuwe mogelijkheden zit op Shivermere. Op Cinderon was het zo rustig dat je eigenlijk niets kon doen anders dan questen tijdens levelen. Af en toe een warfront, maar instances zat er niet in. Hopelijk nu wel, dan kan ik meteen m'n nieuwe justicar tree uit proberen! Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Als er nog guardians opzoek zijn naar een leuke guild die ook raid en volop instances doet, dan kan je altijd Brotherhood proberen op Sparkwing :) Niet veel Nederlanders in de guild maar dat kan natuurlijk veranderen nu met de server transfers ;) Raid time is 8 uur s'avonds.

Trouwens iemand al meegedaan aan het nieuwe world evenement? Gister nog maar even wat questen gedaan in Moonshade voor het geval die invloed kunnen hebben op het world event ( zal wel niet ). Heb tevens gelezen dat er leuke dingen te krijgen zijn tijdens het world event :) ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Laatst online: 11-09 23:38
Ik zit nu in "Sparkwing" met een vriend van me, en daar is het niet erg druk.

Iemand nog een idee welke PvE server een beetje goed bezocht wordt?

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
Zit je aan de defiant side? Bij de guardians heb ik namelijk niet te klagen met het vinden van groep voor 20man raid content of een instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Zijn er geen stats met hoeveel mensen er op een server zitten en wat de verhouding guardians/defiants is?

Ik zit met een Guardian op Steampike en ik vind het wel redelijk bevolkt hoor.

[ Voor 28% gewijzigd door InflatableMouse op 24-06-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
InflatableMouse schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:47:
Zijn er geen stats met hoeveel mensen er op een server zitten en wat de verhouding guardians/defiants is?

Ik zit met een Guardian op Steampike en ik vind het wel redelijk bevolkt hoor.
www.riftstatus.com maar ik weet niet hoeveel mensen er op een server passen ;-)

Medium is iig al aardig druk!

Sinds gisteren ben ik aan de slag met m'n mates op Shivermere ( Guardians ). En heb meteen mijn eerste dungeon al kunnen doen! werkt een stuk beter zo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Hmm. iemand enig idee waarom de lfg is disabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sneezzer schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:57:
Hmm. iemand enig idee waarom de lfg is disabled?
staat in de hotfix van vandaag, er was een probleem dat de group weer gedisband werd of dat er een error kwam als de dungeon group compleet was en je joinde de instance.

Zou nu gefixed moeten zijn als het goed is volgens de hotfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
Guild banks :9~
Lomp duur trouwens
30-300-1500-9000 platinum
Ding zat wel bijna instant vol (1e twee vaults)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 15:45
En mijn justicar guide is verhuist naar een nieuwe versie: http://forums.riftgame.co...-guide-by-Radak-Version-3
Hij is nog niet helemaal up to date maar de stat beschrijvingen, priority, enz en de talent builds zijn weer up-to-date.
En ook het deel over resistance is geupdate en heet nu magic damage en resistance.

Veel plezier er mee voor de justicar's die hier rondhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skiesareblue
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-02-2022
Één gratis hoedje:

KFK7-Q999-XCWM-7HXT-MFZ7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 11:38
skiesareblue schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:31:
Één gratis hoedje:

KFK7-Q999-XCWM-7HXT-MFZ7
Ingenomen! Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Nemm schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:24:
Als er nog guardians opzoek zijn naar een leuke guild die ook raid en volop instances doet, dan kan je altijd Brotherhood proberen op Sparkwing :)
Je bedoeld Icewatch en mjah ik ben benieuwd wat er van overblijft ;)

Currently playing: MTG Arena (PC)

Pagina: 1 ... 21 ... 30 Laatste