Ik kom zelden onder de 30 fps in sanctum of bij een drukke rift of outdoor boss. Bij normaal questen zit ik rond de 50. Op 1920x1200 met ultra settings. Heb geen high end bak, maar ook zeker geen low end. i7 920 / HD 5870 / 6Gb. Ik speel full screen windowed.belfrink schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:19:
[...]
Het ligt in drukke gebieden (steden e.d.) niet echt aan je hardware maar meer aan de engine.
Op het forum hebben mensen met high end bakken dezelfde problemen.
Questen gaat prima bij mij maar zodra ik Sanctum betreed word het een slideshow.
Hopelijk kunnen ze hier nog iets aan fixen want als het zo blijft gaan veel mensen stoppen denk ik ...
Met mijn setup kom ik nooit onder de 40 fps, waar ik ook ben. Dus dit ligt niet aan de engine maar gewoon aan je eigen pc.belfrink schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:19:
[...]
Het ligt in drukke gebieden (steden e.d.) niet echt aan je hardware maar meer aan de engine.
Op het forum hebben mensen met high end bakken dezelfde problemen.
Questen gaat prima bij mij maar zodra ik Sanctum betreed word het een slideshow.
Hopelijk kunnen ze hier nog iets aan fixen want als het zo blijft gaan veel mensen stoppen denk ik ...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Er is wel degelijk wat aan de hand met het spel. Ik kan me nog herrineren pre 1.1 toen ik alles (alleen shadows uit) op ultra kon draaien en rond de 30 fps zat. Na 1.1 kelderde dat naar 17 fps. Toen alles terug geschroeft naar ongeveer high. Ik had toen weer stabiel +- 30 fps, behalve natuurlijk in meridian. In de pre-patch (1.12) kelderde de boel weer en nu na 1.2 is het weer redelijk stabiel.Dakreal schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 12:59:
[...]
Met mijn setup kom ik nooit onder de 40 fps, waar ik ook ben. Dus dit ligt niet aan de engine maar gewoon aan je eigen pc.
In die tijd heb ik niets gewijzigd aan mijn configuratie. Ik draai het spel op mijn laptop, i7 720qm, 8 GB DDR3, 1GB 5870m GDDR5 en rift is geinstaleerd op een 120 GB SSD.
[ Voor 7% gewijzigd door Lukin op 11-05-2011 13:10 ]
Wat het probleem is is Shadows/shaders. Ati/ AMD videokaarten gaan daar niet zo goed mee om. Als je dat aanpast zou het beter moeten gaan.Lukin schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:08:
[...]
Er is wel degelijk wat aan de hand met het spel. Ik kan me nog herrineren pre 1.1 toen ik alles (alleen shadows uit) op ultra kon draaien en rond de 30 fps zat. Na 1.1 kelderde dat naar 17 fps. Toen alles terug geschroeft naar ongeveer high. Ik had toen weer stabiel +- 30 fps, behalve natuurlijk in meridian. In de pre-patch (1.12) kelderde de boel weer en nu na 1.2 is het weer redelijk stabiel.
In die tijd heb ik niets gewijzigd aan mijn configuratie. Ik draai het spel op mijn laptop, i7 720qm, 8 GB DDR3, 1GB 5870m GDDR5 en rift is geinstaleerd op een 120 GB SSD.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Net besteld:
Core i5 2300mhz
GT525
4GB geheugen.
Dit alles zit in een laptop... Ik ga er vanuit dat dit goed gaat draaien.
Vorige laptop:
Core Duo T7500
4GB geheugen
ATI 4570
Hier draaide het ook soepel op (mits op low natuurlijk).
In beide gevallen speel ik op 1366 - 720 (zo uit het hoofd), dus niet op een 1080p scherm.
Core i5 2300mhz
GT525
4GB geheugen.
Dit alles zit in een laptop... Ik ga er vanuit dat dit goed gaat draaien.
Vorige laptop:
Core Duo T7500
4GB geheugen
ATI 4570
Hier draaide het ook soepel op (mits op low natuurlijk).
In beide gevallen speel ik op 1366 - 720 (zo uit het hoofd), dus niet op een 1080p scherm.
[ Voor 16% gewijzigd door Sneezzer op 11-05-2011 13:28 ]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Staan allebei op "uit" of "minimaal". Helpt niets helaas.Dakreal schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 13:21:
[...]
Wat het probleem is is Shadows/shaders. Ati/ AMD videokaarten gaan daar niet zo goed mee om. Als je dat aanpast zou het beter moeten gaan.
@Sneezer
Ik denk dat je daarmee op medium settings wel stabiel zou moeten kunnen spelen.
[ Voor 13% gewijzigd door Lukin op 11-05-2011 14:21 ]
Vandaag 1.2
Toch wat dingen geprobeerd:
Shard first:
-Expert Earth Rift
-Raid Earth Rift
-Raid Fire Rift (tot phase 3, daarna zijn we gestopt, tis een klote rift)
10 man instance:
1e boss Pittig
2e boss Heel erg leuk (tis een simon says boss, dus als hij zegt jump, springen, run, turn etc.
(Lures first, items, crafting stuff, achievement met die artifacts uit meridian)
Om 05:00 opgestaan, om 9:15 eindelijk begonnen.
Momenteel nog mee bezig, ik gok een 30 wipes momenteel en nu even 45 minuten break.
En Fridge, bedankt voor de felicitatie
Highland hiero
Shard first:
-Expert Earth Rift
-Raid Earth Rift
10 man instance:
1e boss Pittig
2e boss Heel erg leuk (tis een simon says boss, dus als hij zegt jump, springen, run, turn etc.
(Lures first, items, crafting stuff, achievement met die artifacts uit meridian)
Momenteel nog mee bezig, ik gok een 30 wipes momenteel en nu even 45 minuten break.
En Fridge, bedankt voor de felicitatie
[ Voor 12% gewijzigd door Highlandd op 11-05-2011 15:16 ]
Ik moet zeggen dat ik vind dat mijn pc`s prestaties in meridian erg naar beneden zijn gegaan.
Had ik gister avond nog 20 - 30 fps in meridian had ik vanmiddag nog maar 3 tot 10..... en dan was er eigenlijk nauwelijks volk online
Had ik gister avond nog 20 - 30 fps in meridian had ik vanmiddag nog maar 3 tot 10..... en dan was er eigenlijk nauwelijks volk online
Damn, ik speel een Pyro (mage) puur PvE en ik snap niet hoe mensen nu kunnen zeggen dat we weer gebuffed zijn?? Ground of Strength (GoS) deed voor de patch 30% damage reduction, immune to CC en bij elke damaging attack 30% kans op stun!
NU doet diezelfde GoS 10% MINDER damage, geen stuns meer en alleen elemental resistance en extra armor. Immune to CC is gebleven.
Voordeel was juist, imho, de stuns, wat maakte dat je veel mobs kon omleggen voordat ze bij je zijn.
Nu staan ze direct vor je neus op je in te beuken. Heb in Shimmersand gexperimenteerd en het resultaat:
Als ik daar 4 mobs achter elkaar (1 voor 1!) aanval dan hield ik in de oude situtie 80-85% health over. In de nieuwe situatie zit ik dan rond de 35% :x
In de oude situatie kon ik twee mobs tegelijkertijd melee op me nog wel handelen... Hoef ik nu niet meer te proberen...
Nerfen ok, maar er iets compleet anders van maken omdat er zoveel pvp-ers over schelden is toch wel zwaar minder ...
NU doet diezelfde GoS 10% MINDER damage, geen stuns meer en alleen elemental resistance en extra armor. Immune to CC is gebleven.
Voordeel was juist, imho, de stuns, wat maakte dat je veel mobs kon omleggen voordat ze bij je zijn.
Nu staan ze direct vor je neus op je in te beuken. Heb in Shimmersand gexperimenteerd en het resultaat:
Als ik daar 4 mobs achter elkaar (1 voor 1!) aanval dan hield ik in de oude situtie 80-85% health over. In de nieuwe situatie zit ik dan rond de 35% :x
In de oude situatie kon ik twee mobs tegelijkertijd melee op me nog wel handelen... Hoef ik nu niet meer te proberen...
Nerfen ok, maar er iets compleet anders van maken omdat er zoveel pvp-ers over schelden is toch wel zwaar minder ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Doet mij toch denken aan huilie, er zijn nog meer Ground effects he, 1tje die dus beter is dan de op GoS. Daarnaast nuke je met pyro nog steeds veel verrot-SaveMe- schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:02:
Damn, ik speel een Pyro (mage) puur PvE en ik snap niet hoe mensen nu kunnen zeggen dat we weer gebuffed zijn?? Ground of Strength (GoS) deed voor de patch 30% damage reduction, immune to CC en bij elke damaging attack 30% kans op stun!
Er is geen betere Ground. GoS is de hoogste (meeste talentpoints, 44) en degene die maakt dat mijn mage eindelijk wat survivability kreeg. Ik klaag niet over de damge output, wel over hoe makkelijk ik als mage (zonder GoS) onder de zoden lig ...Dakreal schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:47:
[...]
Doet mij toch denken aan huilie, er zijn nog meer Ground effects he, 1tje die dus beter is dan de op GoS. Daarnaast nuke je met pyro nog steeds veel verrot
Waarom heb je uberhaupt survivability nodig als je alleen PvE doet? daarnaast, waarom zou je in PvE uberhaupt Ground of Strength gebruiken? beetje dubbel verhaal. Tevens heb je een shield die eventueel burst damage kan opvangen of aoe damage. en met 4k hp ga je niet ge1-shot worden als je tactics volgt.-SaveMe- schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:59:
[...]
Er is geen betere Ground. GoS is de hoogste (meeste talentpoints, 44) en degene die maakt dat mijn mage eindelijk wat survivability kreeg. Ik klaag niet over de damge output, wel over hoe makkelijk ik als mage (zonder GoS) onder de zoden lig ...
Alles leuk en aardig, maar kijk ff rond online, ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat je een veel betere build kunt krijgen, als jij alleen maar PvE-ed, pak dan een pet.-SaveMe- schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:02:
Het kost wel wat moeite, maar meestal is het volledig waard.
Ik ben een rogue en heb 5 builds momenteel,
-1 voor pvp
-1 voor ranged ( ook mijn farming gear, gebruik tanking pet)
-1 voor melee
-1 voor melee AoE (Sab build)
-1 voor support (Bard)
En als ik een 6e role mocht hebben dan had ik tank erbij gepakt.
Zoals je ziet is dit omdat je voor elke situatie een andere role nodig hebt om efficient te blijven.
vandaag maar eens begonnen met de trial, en vermaak me er best mee
Sorry hoor, maar ga zelf maar eens een full pyro, met wat warlock voor reconstruct tegen de downtime, spelen. In de hogere areas vecht je vaker wel dan niet tegen meerdere (3+) mobs. Ik heb geen tank pet.Dakreal schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 19:00:
[...]
Waarom heb je uberhaupt survivability nodig als je alleen PvE doet? daarnaast, waarom zou je in PvE uberhaupt Ground of Strength gebruiken? beetje dubbel verhaal. Tevens heb je een shield die eventueel burst damage kan opvangen of aoe damage. en met 4k hp ga je niet ge1-shot worden als je tactics volgt.
Met ground of strength kreeg ik in PvE survivability als 3 mobs op me staan te hakken. Met de aanpassing ben ik weer back to being squishy. Twee concrete praktijkvoorbeelden, vanavond nog getest:
In Shimmersand heb je in de dunes van die spinnen lopen met 8 kleintjes bij zich. Die moet ik aoe-en. In de oude situatie kon dat en hield ik genoeg health over.NU moet ik een pot slikken en dan nog heb ikde kans dat ik het niet haal omdat ze allemaal op me in staan te hakken.
Ook in Shimmersand, moet je van die dargonroots killen. Tijdens het killen komt er 2x een add uit Die je ook moet killen. En als je de root vernietigd, dan krijg je nogmaals drie mobs op je. Ik heb de grootste moeite om hier nu in leven te blijven, waar ik tot gisteren het makkelijk aan kon.
Dus niet lopen drammen dat GoS geen use heeft in PvE, dat is echt onzin. Ze hebben de abilty niet generfed, maar compleet veranderd. En daarmee MIJN SOLO PvE ervaring. Mag ik daar van balen alstublieft?
Je hebt gedronken of bedoel je dit echt serious ?Waarom heb je uberhaupt survivability nodig als je alleen PvE doet
Ik hoor een beetje een "Ik kan niet alle content easy-mode meer soloën waar ik dat voorheen als enige calling wel kon"-klacht, amiright?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
You're right sir!SnoeiKoei schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:18:
Ik hoor een beetje een "Ik kan niet alle content easy-mode meer soloën waar ik dat voorheen als enige calling wel kon"-klacht, amiright?
"That's what I do. I drink and I know things."
Gister eens gestoeid met het looking for group systeem.
Eerste indruk, Wat een onding.
Ik had me ingeschreven als tank en support, (moet nog wennen aan mijn tank rotation na de patch dus ging niet helemaal soepel
) uiteraard na 1 of 2 wipes verliet weer iemand de groep. Hoe dan een nieuw iemand te krijgen? Het is vaker voorgekomen dat ik plotseling dat keuze schermpje in beeld krijg waar ik ready moet klikken en dat ik BAM naar een andere instance warp. Terwijl we in de huidige instance al voor de boss stonden.
Het moet toch mogelijk zijn om een persoon erbij te krijgen zonder opnieuw te hoeven beginnen in een andere instance! hoe?!? wij hebben het niet gevonden
Heb ook met mijn huidige favor maar eens wat PVP gear (r1) gekocht, en moet zeggen dat dit aardig bijdraagt in het laten neervallen van de tegenstanders!
Eerste indruk, Wat een onding.
Ik had me ingeschreven als tank en support, (moet nog wennen aan mijn tank rotation na de patch dus ging niet helemaal soepel
Het moet toch mogelijk zijn om een persoon erbij te krijgen zonder opnieuw te hoeven beginnen in een andere instance! hoe?!? wij hebben het niet gevonden
Heb ook met mijn huidige favor maar eens wat PVP gear (r1) gekocht, en moet zeggen dat dit aardig bijdraagt in het laten neervallen van de tegenstanders!
Ervanuitgaande dat PvE Raiding is, is pyro de juiste spec.-SaveMe- schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:51:
[...]
Sorry hoor, maar ga zelf maar eens een full pyro, met wat warlock voor reconstruct tegen de downtime, spelen. In de hogere areas vecht je vaker wel dan niet tegen meerdere (3+) mobs. Ik heb geen tank pet.
Met ground of strength kreeg ik in PvE survivability als 3 mobs op me staan te hakken. Met de aanpassing ben ik weer back to being squishy. Twee concrete praktijkvoorbeelden, vanavond nog getest:
In Shimmersand heb je in de dunes van die spinnen lopen met 8 kleintjes bij zich. Die moet ik aoe-en. In de oude situatie kon dat en hield ik genoeg health over.NU moet ik een pot slikken en dan nog heb ikde kans dat ik het niet haal omdat ze allemaal op me in staan te hakken.
Ook in Shimmersand, moet je van die dargonroots killen. Tijdens het killen komt er 2x een add uit Die je ook moet killen. En als je de root vernietigd, dan krijg je nogmaals drie mobs op je. Ik heb de grootste moeite om hier nu in leven te blijven, waar ik tot gisteren het makkelijk aan kon.
Dus niet lopen drammen dat GoS geen use heeft in PvE, dat is echt onzin. Ze hebben de abilty niet generfed, maar compleet veranderd. En daarmee MIJN SOLO PvE ervaring. Mag ik daar van balen alstublieft?
[...]
Je hebt gedronken of bedoel je dit echt serious ?
Voor questing zou ik Elementalist/Warlock/Archon gaan. Kun je zelfs elites solo'en.
toen ik lvl 32 was, was ik in Scarlet Gorge bezig met die Major fire rift (quest is dat).
Volledig gesolo'd. Oftewel, probeer dat eens ;-)
Not at all. Levelling een pyro is absoluut geen easy mode, en dat hoeft ook niet. Maar ik wil wel de quests aankunnen zonder overmatig te moeten rennen en respawnen ...SnoeiKoei schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:18:
Verwijderd
Pak dan een stukje van de chloro tree erbij. Als je er 10 punten in steekt, heb je al hele leuke healing mogelijkheden en dus veel meer survivability.-SaveMe- schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:02:
[...]
Not at all. Levelling een pyro is absoluut geen easy mode, en dat hoeft ook niet. Maar ik wil wel de quests aankunnen zonder overmatig te moeten rennen en respawnen ...
Wij zijn 3 uur bezig geweest met de 1e boss, maar wat we ook probeerden, we kregen hem niet neer.Dondorp schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:11:
Vandaag 1.2
Shard first:
-Expert Earth Rift
-Raid Earth Rift
10 man instance:
1e boss Pittig
En Fridge, bedankt voor de felicitatieHighland hiero
Rond 80% HP ging telkens de switch van onze tanks verkeerd. dat beest reageert niet op taunts ofzo.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Pyro is gewoon niet voor solo, pyro is voor pvp of voor Raiding.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:05:
[...]
Pak dan een stukje van de chloro tree erbij. Als je er 10 punten in steekt, heb je al hele leuke healing mogelijkheden en dus veel meer survivability.
Voor Solo mage kun je beter Elementalist gebruiken. Waarom denk je dat er verschillende soul tree's zijn
Dat vind ik zo'n onzin! Het voordeel is juist dat je kunt spelen zoals je zelf het leukst vindt. Ik heb drie alts, waarvan de hoogste L31 is. Ik heb genoeg geexperimenteerd met de souls, maar een full pyro vind ik het leukst om te spelen. PvE. Ik doe niet aan PvP. En dan mag ik het toch jammer vinden dat een fundamenteel onderdeel van MIJN build ineens totaal anders wordt.Dakreal schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:13:
[...]
Pyro is gewoon niet voor solo, pyro is voor pvp of voor Raiding.
Voor Solo mage kun je beter Elementalist gebruiken. Waarom denk je dat er verschillende soul tree's zijnniet om je blind te staren op 1 soul iig.
Ik heb juist een stukje warlock erbij genomen om de downtime te verminderen, mede door reconstruct. Maar genoeg erover, IK vind het jammer en dat mag, lijkt mij ...
Het gaat er toch om dat je lekker je questjes kunt doen? je hebt 3 roles voor peanuts, dan zou ik als ik jou was gewoon een Elementalist maken, samen met je pet kun je alles aan en ga je niet dood.-SaveMe- schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:25:
[...]
Dat vind ik zo'n onzin! Het voordeel is juist dat je kunt spelen zoals je zelf het leukst vindt. Ik heb drie alts, waarvan de hoogste L31 is. Ik heb genoeg geexperimenteerd met de souls, maar een full pyro vind ik het leukst om te spelen. PvE. Ik doe niet aan PvP. En dan mag ik het toch jammer vinden dat een fundamenteel onderdeel van MIJN build ineens totaal anders wordt.
Ik heb juist een stukje warlock erbij genomen om de downtime te verminderen, mede door reconstruct. Maar genoeg erover, IK vind het jammer en dat mag, lijkt mij ...
Daarnaast is het niet jouw Build, maar een standaard pyro build die gewoon te sterk was dan ze initieel bedoeld hadden. Als je graag Pyro wilt blijven moet je iig niet zeuren, maar leren adapten.
Verwijderd
Ik heb ook een pyro geleveld tot aan 50 en heb bijna geen last van downtime.-SaveMe- schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:25:
[...]
Dat vind ik zo'n onzin! Het voordeel is juist dat je kunt spelen zoals je zelf het leukst vindt. Ik heb drie alts, waarvan de hoogste L31 is. Ik heb genoeg geexperimenteerd met de souls, maar een full pyro vind ik het leukst om te spelen. PvE. Ik doe niet aan PvP. En dan mag ik het toch jammer vinden dat een fundamenteel onderdeel van MIJN build ineens totaal anders wordt.
Heb een pyro/archon/elementalist Voordeel is dat je bij alle 3 een skill heb in de skill tree voor een schild dat dmg blockt en dan kan je van archon na het gevecht je reburst mana gebruiken. 0% downtime
Hallo allemaal,
Doordat mijn Paypal gehacked is en ik er weinig vertrouwen meer in heb met dat bedrijf kan iemand mij vertellen hoe de Rift Game Cards precies werken?
Doordat mijn Paypal gehacked is en ik er weinig vertrouwen meer in heb met dat bedrijf kan iemand mij vertellen hoe de Rift Game Cards precies werken?
http://lmgtfy.com/?q=hoe+werkt+de+Rift+Game+Cards+preciesKeffie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:58:
Hallo allemaal,
Verwijderd
Kaartje kopen, code moet je online invoeren. Ga naar http://eu.riftgame.com/en/ en druk links boven op login.Keffie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:58:
Hallo allemaal,
Je gaat naar "Manage Games" en hier zie je "Apply Time Card". Code invullen. Klaar.
Je kan ook gewoon normaal en niet zo reageren, reageer dan gewoon niet.
Dankjewel voor je antwoord.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:45:
[...]
Kaartje kopen, code moet je online invoeren. Ga naar http://eu.riftgame.com/en/ en druk links boven op login.
Je gaat naar "Manage Games" en hier zie je "Apply Time Card". Code invullen. Klaar.
[ Voor 41% gewijzigd door Frozenhands op 13-05-2011 10:54 ]
Sorry hoor, maar ik heb je vraag met 1 woord aangepast en in google gezet. Sommige mensen doen gewoon te weinig moeite voor informatie, en daar zijn de forums niet voor bedoelt.Keffie schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:54:
[...]
Je kan ook gewoon normaal en niet zo reageren, reageer dan gewoon niet.
[...]
Dankjewel voor je antwoord.
Dat terzijde:
Gisteren lekker met een maat wat Rift's geclosed en wat gepvpd. Vind het wel relaxt dat je nu zonder pvp rank al pvp gear kunt kopen voor je favor, zo heb je tenminste wat om voor te pvpen
Hier heb ik ook al dankbaar gebruik van gemaakt, er zit dan wel valor op maar ook voor PvE zijn sommigen monsterlijke upgrades voor mijn itemsVind het wel relaxt dat je nu zonder pvp rank al pvp gear kunt kopen voor je favor, zo heb je tenminste wat om voor te pvpen
hey mensen even een vraagje, ik wil aan de game gaan beginnen, maar dan wel op de US servers. Als ik nu dus bijvoorbeeld de game koop via steam, kan ik dan gewoon gamecards uit een nederlandse winkel gebruiken?
tevens, waar moet ik die dan precies invullen, gewoon onder Apply Code?
Mijn laatste vraag, als iemand uit de US mij een invite stuurt, levert dit dan problemen op met de gamecards?
Mijn laatste vraag, als iemand uit de US mij een invite stuurt, levert dit dan problemen op met de gamecards?
Je mag met je account zowel hier als in de US spelen. Of het slim is is wat anders , je zult iig meer lag hebben.
We do what we must because we can.
speel nu de trial en weinig tot geen last van ( speelde ook DC Universe op US servers inclusief de raids ). Maar EU gamecards werken dus gewoon?
Volgens mij maakt dit niet uit, Ik heb de game in dollars gekocht en betaal nu gewoon in euro's. Ze doen dus niet zo moeilijk over dat soort zaken.Raxious schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:20:
hey mensen even een vraagje, ik wil aan de game gaan beginnen, maar dan wel op de US servers. Als ik nu dus bijvoorbeeld de game koop via steam, kan ik dan gewoon gamecards uit een nederlandse winkel gebruiken?
maar jij hebt hem via de bank lopen? ik wil hem namelijk echt met gamecards lopen.
Als ik wat rondkijk op internet lijkt er geen verschil te zijn in de soorten Gamecards (als in EU US)Raxious schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:30:
maar jij hebt hem via de bank lopen? ik wil hem namelijk echt met gamecards lopen.
Zeker weten doe ik het niet, maar ik ben er toch vrij zeker van dat je een gamecard kan gebruiken onafhankelijk van je locatie of server waar je op speelt.
@Rax je moet ingame toch ook nog de shard kiezen waarop je wilt spelen. Je kiest hier dan voor een US shard. De gamecard zorgt er gewoon voor dat je überhaupt kan spelen
ah ok, kopen jullie de gamecards gewoon via internet, of in de winkel?
Winkel EN via internet. Ik kan gewoon met gamecards (maakt niet uit waar gekocht) op US shards en EU shards zitten.Raxious schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:42:
ah ok, kopen jullie de gamecards gewoon via internet, of in de winkel?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Misschien even iets heel voor de hand liggend maar het lijkt nu wel heel erg op een helpdesk. Wellicht weer wat meer over de game hebben in plaats van waar je gamecards kunt kopen etc.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik kan met trots zeggen dat Trion de laatste baas van CC heeft veranderd, maar dat we hem weer kapot hebben gemaakt 
Bij de lightningfase draaide de eerste keer de boss rond met d'r bliksem. Bij de andere keren dat deze voorkwam focusste ze op 1 punt en draaide ze niet meer om
Kan ook zijn dat we de baas ervoor iets van 4x achter elkaar kunnen doen door een leuke bug
Bij de lightningfase draaide de eerste keer de boss rond met d'r bliksem. Bij de andere keren dat deze voorkwam focusste ze op 1 punt en draaide ze niet meer om
Kan ook zijn dat we de baas ervoor iets van 4x achter elkaar kunnen doen door een leuke bug
srry dat ik informeer, maar de rift website staat geen info, ik kan daar niet posten, en ik heb al een hoop gezeik gehad met DC Universe Online, dus vandaar dat ik het allemaal ff zeker wil weten.psychoclown schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:24:
[mbr]Misschien even iets heel voor de hand liggend maar het lijkt nu wel heel erg op een helpdesk. Wellicht weer wat meer over de game hebben in plaats van waar je gamecards kunt kopen etc.[/]
Die lightning is echt zwaar k*t. Dat van die baas ervoor dat heb ik voor 1.2 ook al eens meegemaakt ... die stond er direct weerkKaltUu schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:29:
Ik kan met trots zeggen dat Trion de laatste baas van CC heeft veranderd, maar dat we hem weer kapot hebben gemaakt

https://trionworlds.custhelp.com/ kunnen je vast helpen met vragenRaxious schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:30:
[...]
srry dat ik informeer, maar de rift website staat geen info, ik kan daar niet posten, en ik heb al een hoop gezeik gehad met DC Universe Online, dus vandaar dat ik het allemaal ff zeker wil weten.
http://www.gamecard.nu/pr...aid_time_card_30_day.html nederlandse site met kaarten
http://www.g2play.net/store/Rift/ heeft ook nog wat kaarten
En waarschijnlijk hebben winkels als bijv. de GameMania wel kaarten te koop, of op de lijst staan.
*was kut-SaveMe- schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:46:
[...]
Die lightning is echt zwaar k*t. Dat van die baas ervoor dat heb ik voor 1.2 ook al eens meegemaakt ... die stond er direct weer
De lightning nu is flink verbeterd, je kan er nu binnen een seconde uitlopen en de graphics kloppen nu iig.
[ Voor 22% gewijzigd door kKaltUu op 13-05-2011 12:50 ]
Gister hadden wij een bug in realm of the fae bij die grote boom. Iets te vroeg gepulled waardoor meerdere mensen buiten gesloten werden vervolgens gewiped (ook die erbuiten stonden). De heg ging heel even omlaag maar al snel weer omhoog. Niet meer omlaag gekomen, hebben instance dus niet kunnen finishen..kKaltUu schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:48:
[...]
https://trionworlds.custhelp.com/ kunnen je vast helpen met vragen
http://www.gamecard.nu/pr...aid_time_card_30_day.html nederlandse site met kaarten
http://www.g2play.net/store/Rift/ heeft ook nog wat kaarten
En waarschijnlijk hebben winkels als bijv. de GameMania wel kaarten te koop, of op de lijst staan.
[...]
*was kut
De lightning nu is flink verbeterd, je kan er nu binnen een seconde uitlopen en de graphics kloppen nu iig.
Bij jullie ook al eens voorgekomen?
Bij mij toevallig van de week ook . Wij hebben het echter nog wel voor elkaar gekregen om hem te pullen en te resetten , daardoor ging die heg echt even 4 a 5 seconde omlaag . Wel 20 mins lopen klootzakken , maar oke .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Je kan doorlopen en weggaan, en als je bij de winterboss bent, kan je naar beneden droppen.
Bij de 1e boss van fae is ook een bug, als je de boss of adds killt op het moment dat je doodgaat, reset de boss maar ligt er wel een lijk met loot. wij hebben dat 3 keer per ongeluk gedaan
Bij de 1e boss van fae is ook een bug, als je de boss of adds killt op het moment dat je doodgaat, reset de boss maar ligt er wel een lijk met loot. wij hebben dat 3 keer per ongeluk gedaan
[ Voor 51% gewijzigd door kKaltUu op 13-05-2011 13:09 ]
ok, zojuist game gekocht en gamecard, dus ik ga er zometeen mee beginnen ^^ thx iedereen voor de hulp
Is al meerdere malen bij ons voorgekomen, we hebben het opgelost door een pet de boss te laten pullen van buiten de heg, daarna de pet weer terug te trekken met de boss achter zich aan. Op het moment dat de boss reset gaat de heg 2 tellen naar beneden en kan je naar binnen rennen. Wel snel zijn anders is die weer omhoog.Hydrosine schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:55:
[...]
Gister hadden wij een bug in realm of the fae bij die grote boom. Iets te vroeg gepulled waardoor meerdere mensen buiten gesloten werden vervolgens gewiped (ook die erbuiten stonden). De heg ging heel even omlaag maar al snel weer omhoog. Niet meer omlaag gekomen, hebben instance dus niet kunnen finishen..
Veel plezier!Raxious schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:14:
ok, zojuist game gekocht en gamecard, dus ik ga er zometeen mee beginnen ^^ thx iedereen voor de hulp
Want a cookie?!
holy crap, zit een beetje als lvl 10 te lvlen, wordt opeens de hele lucht zwart, en openen er overal rifts, beetje jammer dat dan ook al die maps lvl 17 - 18 zijn, en ik ze geen damage kan doen, maar op hoger lvl is dit best wel vet volgens mij
Ik heb de laatste paar dagen die nieuwe 10 man instance geprobeerd, waar ik de conclusie moet plaatsen dat dit voor 95% van de server absoluut buiten bereik is van hun gear & kunnen.
We hebben vandaag vrij vlot boss 2 & 3 gekilled, nadat we een uur of 6 gewiped hadden op boss 2.
Zeer leuke mechanics op de bosses hier btw.
Alleen boss 4 is toch wel vrij extreem pittig.
We hebben hem niet verder dan 65% ofzo gekregen, en hij schijnt pas echt moeilijk te worden onder 30%
Hier trouwens een screenie, vrij trots erop

We hebben vandaag vrij vlot boss 2 & 3 gekilled, nadat we een uur of 6 gewiped hadden op boss 2.
We hebben hem niet verder dan 65% ofzo gekregen, en hij schijnt pas echt moeilijk te worden onder 30%

Kan zijn dat hij taunt immune is na zoveel taunts, ik heb geen idee of jullie tank dat continu spammed.kKaltUu schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:10:
[...]
Wij zijn 3 uur bezig geweest met de 1e boss, maar wat we ook probeerden, we kregen hem niet neer.
Rond 80% HP ging telkens de switch van onze tanks verkeerd. dat beest reageert niet op taunts ofzo.
[ Voor 34% gewijzigd door Highlandd op 14-05-2011 01:51 ]
Bij ons resette de boss steeds als er iemand dood ging. Gevolg de dode spelers buiten de heg, de andere binnen de heg. Als een van ons binnen de heg zich liet killen resette de boss weer en ging de heg weer open. We kwamen ook niet verder bij deze boss...Hydrosine schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:55:
[...]
Gister hadden wij een bug in realm of the fae bij die grote boom. Iets te vroeg gepulled waardoor meerdere mensen buiten gesloten werden vervolgens gewiped (ook die erbuiten stonden). De heg ging heel even omlaag maar al snel weer omhoog. Niet meer omlaag gekomen, hebben instance dus niet kunnen finishen..
leuk, had vanochtend even niets te doen en kwam Rift ergens tegen.
Even trial aangemaakt, en voor ik het wist was ik 8 levels verder.
Maar gelijk het spel gekocht dus. Ben twee jaar geleden met WoW gestopt en dit is de eerste mmo die me gelijk te pakken heeft sindsdien.
Even trial aangemaakt, en voor ik het wist was ik 8 levels verder.
Maar gelijk het spel gekocht dus. Ben twee jaar geleden met WoW gestopt en dit is de eerste mmo die me gelijk te pakken heeft sindsdien.
@Fantomas leuk!
Welke shard ben je gaan spelen en welke kant ?
Ben toch ook wel benieuwd geworden en nu bezig de trial te installeren.
Heeft iemand hier met crossfire GPUtjes ook veel last in The Black Garden?
krijg zoeen extreme fps drops en geen van de drivers maken verschil.
On the bright side vetjes Port Scion gedaan, was eerste van de mijn server die gelaunched was, drek maar al 17 servers first mee genomen en na 1 rondje was ik al friendly
Weet iemand nog een leuk warrior pvp specje?
On the bright side vetjes Port Scion gedaan, was eerste van de mijn server die gelaunched was, drek maar al 17 servers first mee genomen en na 1 rondje was ik al friendly
Weet iemand nog een leuk warrior pvp specje?
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
In eerste instantie op Whitefall, maar daar liep ik gisteren al tegen een queue van 30 minuten aan. Nu maar even gerolled op Shivermere.Nemm schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:01:
@Fantomas leuk!Welke shard ben je gaan spelen en welke kant ?
Defiant
Cleric (in WoW had ik het meeste lol met healen dus leek me een goed begin)
Name: Malagate.
Toch ook maar even geupgrade naar de CE voor de mount en extra bagspace, dat scheelt toch al weer.
Moet hij weer gaan pochenDondorp schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 01:48:
Ik heb de laatste paar dagen die nieuwe 10 man instance geprobeerd, waar ik de conclusie moet plaatsen dat dit voor 95% van de server absoluut buiten bereik is van hun gear & kunnen.
We hebben hem niet verder dan 65% ofzo gekregen, en hij schijnt pas echt moeilijk te worden onder 30%![]()
[afbeelding]
[...]
Kan zijn dat hij taunt immune is na zoveel taunts, ik heb geen idee of jullie tank dat continu spammed.
Maar thanks voor de tip, het gaat puur fout bij de tanks, bij teveel stacks moet de 2e tank het overnemen, maar dat lukt niet en dan gaan ze beiden dood.
Gister weer een Infiltrator Johlen geprobeerd. we komen telkens tot 4-5% HP over, maar dan gaat iedereen dood door whisps en melee vliegen in de rondte door de bommen.
We zetten ranged/healers bij de 4 bomen neer, en alle meelee volgen de tank. Probleem is dat de healers ook bommen op zich krijgen en dan niet kunnen overleven.
Woensdag maar nog een keer proberen
We zien in elk geval wel voortgang, we pakken Duke nu in een keer, dus zodra we Johlen uitgevogeld hebben zal dat ook telkens een cakewalk worden
Gezellig, er zitten meerdere tweakers op Shivermere!Fantomas schreef op maandag 16 mei 2011 @ 07:34:
[...]
In eerste instantie op Whitefall, maar daar liep ik gisteren al tegen een queue van 30 minuten aan. Nu maar even gerolled op Shivermere.
Defiant
Cleric (in WoW had ik het meeste lol met healen dus leek me een goed begin)
Name: Malagate.
Toch ook maar even geupgrade naar de CE voor de mount en extra bagspace, dat scheelt toch al weer.
Als je op zoek bent naar een leuke guild kan je eens kijken op NIDhq.org dit is de guild waar ik ben blijven plakken na enkele guild hops. Lekker groot, veel mensen bereidt om samen te spelen
Ingamename: Lyme
Zo, vrijdag in de middag lvl 50 geworden en meteen gegeared door de guild ;-)
Daarna meteen tier2 dungeons gedaan en heb mijn focus nu op 225 dus in principe ben ik nu klaar voor raids.
Tijd voor een alt denk ik zo..
Daarna meteen tier2 dungeons gedaan en heb mijn focus nu op 225 dus in principe ben ik nu klaar voor raids.
Tijd voor een alt denk ik zo..
Gister na het eten LFG opgestart en door 3 dungeons heengerold
Heb nu voldoende stats om T2 te tanken en DPS-en. Vanavond wil ik even opzoek naar een range build voor mijn rogue, iemand nog suggesties? (zam-linkje?)
Paar keer door een T2 heenrennen en dan hoop ik mee te kunnen doen in de raid
Eindelijk weer eens echt met de groep spelen!
Paar keer door een T2 heenrennen en dan hoop ik mee te kunnen doen in de raid
Ik had last van preformanceissues, terwijl m'n CPU's uit z'n neus stonden te eten. Toen ik MainThreadCPU = naar 0 had gezet kreeg ik na herstarten van Rift een overal betere preformance.
Misschien iets om naar te kijken. (voor degenen met issues).
Ik heb eerlijk gezegd nog niet eens gelet op mijn CPU verbruik. Ik zal daar eens naar gaan kijken vanavond. In welk bestand heb je dat aangepast?kKaltUu schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:43:
Ik had last van preformanceissues, terwijl m'n CPU's uit z'n neus stonden te eten. Toen ik MainThreadCPU = naar 0 had gezet kreeg ik na herstarten van Rift een overal betere preformance.
rift.cfg, deze zit in %ProgramFiles%/Rift dacht ik.Lukin schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:52:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd nog niet eens gelet op mijn CPU verbruik. Ik zal daar eens naar gaan kijken vanavond. In welk bestand heb je dat aangepast?
Ik speel zelf met een GTX260 en een Q9550, en overal schommelt mijn FPS van 16 tot 40. Na deze setting op 0 gezet te hebben merk ik in ieder geval dat het spel soepeler voor mij loopt. Geen idee of dit voor anderen ook zo is.
Interessant. Zelf heb ik ook die specs en ik zie soms inderdaad schommeling, al belemmert het niet mijn spelen, dat gaat nog prima. Ook geen last van frame drops in Sanctum.
Voor de geinteresseerden, op het moment kost rift bij direct2drive maar £17,50 (~€ 20 ), en £19,95 (~ € 22,80) voor collector's edition.
standard edition
Digital Collector's Edition
edit: zo te zien is de aanbieding al weer afgelopen.
standard edition
Digital Collector's Edition
edit: zo te zien is de aanbieding al weer afgelopen.
[ Voor 6% gewijzigd door racingfreak op 17-05-2011 22:29 ]
Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet
Dat CPU trukje lijkt te werken. Ik vond hier nog een aantal andere tweak.
Gister nog 16k exp voor lvl 50 Mage ( eindelijk ). Was al laat dus vandaag maar afmaken! Alvast wat gear klaar liggen dus kan gelijk knallen
Weet iemand tevens wat voor rewards je kan verwachten van elite invasions? Degene met een timer dus van bijvoorbeeld 45 minuten om de klus te klaren. Ik heb vaak genoeg een epic kist gehad van een invasie waarin bijvoorbeeld een plaque zat. Kan je echter ook epic wapens krijgen etc van invasies.?
Trouwens voor de tekenaars onder ons
http://news.deviantart.com/article/151243/
DeviantArt heeft in samenwerking met Rift een contest opgezet voor het maken van een nieuwe mega grote boss. De winnaar krijgt een aardig zakcentje en wat goodies!
Weet iemand tevens wat voor rewards je kan verwachten van elite invasions? Degene met een timer dus van bijvoorbeeld 45 minuten om de klus te klaren. Ik heb vaak genoeg een epic kist gehad van een invasie waarin bijvoorbeeld een plaque zat. Kan je echter ook epic wapens krijgen etc van invasies.?
Trouwens voor de tekenaars onder ons
DeviantArt heeft in samenwerking met Rift een contest opgezet voor het maken van een nieuwe mega grote boss. De winnaar krijgt een aardig zakcentje en wat goodies!
Een beter cpu truuk is dit
0, 1, 2, 3
Hierdoor worden alle 4 de cores dus aangesproken,
Ligt er dus aan hoeveel cores je cpu heeft.
Als je er twee hebt dus 0, 1
0, 1, 2, 3
Hierdoor worden alle 4 de cores dus aangesproken,
Ligt er dus aan hoeveel cores je cpu heeft.
Als je er twee hebt dus 0, 1
Hmmm.... ik zie hier best veel figuren van Steampike opdoemen. En dan ook nog eens (ex-)Aeon Knight.
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
Verwijderd
CPU truckje ook eens gaan toepassen dit weekend. 
Verder iemand enige weet waar ik nog een Collector's Edition box kan aanschaffen? Ben al een goede week het net en winkels aan het afschuimen om toch nog een doosje te vinden, maar helaas
Digitale downloads genoeg, maar had graag het fysieke in handen gehad.
Verder iemand enige weet waar ik nog een Collector's Edition box kan aanschaffen? Ben al een goede week het net en winkels aan het afschuimen om toch nog een doosje te vinden, maar helaas
Digitale downloads genoeg, maar had graag het fysieke in handen gehad.
Ook Steampike rifter hier! Ondertussen al een dikke 10 dagen lvl 50, kan met de guild mee T2'en. Wij hebben echter last van het feit dat ik zogezegd niet gegeared ben voor T2, terwijl ik dat echt wel ben adhv gear requirements. Daardoor moeten we elke keer naar de instance lopen, en lopen we dus ook plaques mis ...
Is het normaal dat als ik queue voor 'Random dungeon' en AP & CC normal ik een uur moet wachten op een groep. Dat was gisteren zo, van 20h liggen queuen, 21h een groep, 25min CC, terug in de queue, en dan anderhalf uur niets ... Ik queue trouwens als Tank & DPS (warrior).
Is het normaal dat als ik queue voor 'Random dungeon' en AP & CC normal ik een uur moet wachten op een groep. Dat was gisteren zo, van 20h liggen queuen, 21h een groep, 25min CC, terug in de queue, en dan anderhalf uur niets ... Ik queue trouwens als Tank & DPS (warrior).
Ik heb 3 dagen achter elkaar ongeveer 2,5 uur lopen wachten op een groep in de LFG. Ook hier AP en CC normaal. Ondertussen uiteraard verder gaan questen en vanmiddag 50. Hopelijk vindt hij wat makkelijker groups voor T1.
Edit: vraag me af of het aan de server aanbod ligt of aan de LFG die niet werkt.
Edit: vraag me af of het aan de server aanbod ligt of aan de LFG die niet werkt.
[ Voor 16% gewijzigd door Nemm op 20-05-2011 12:57 ]
Ik zou die LFG tool er gewoon naast gebruiken en dan gewoon nog de Level 50 channel regelmatig plagen met berichtjes voor dungeons. Dat werkte voor de tool ook dus...
En wie mag jij zijn?Hmmm schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:20:
Hmmm.... ik zie hier best veel figuren van Steampike opdoemen. En dan ook nog eens (ex-)Aeon Knight.
Ik ben een guildy van jou.
Dus je hebt wel 100+ toughness?
Dan zou je er zo in moeten kunnen...
steam heeft de game in de aanbieding, 33,49 euro voor de normale, CE is 40,19 euro
Verwijderd
Ik heb mijn CE account ook in de aanbieding met een 46 warrior erop.Raxious schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:25:
steam heeft de game in de aanbieding, 33,49 euro voor de normale, CE is 40,19 euro
Mocht iemand die willen dan mag ie die van mij het spotgoedkoop overnemen.
Steampike is geen heel erg actieve server (highend), lijkt erop also het wel weer aan het aantrekken is, steeds meer guilds pakken GSB geheel al, hopelijk nu nog begint men met een goede AH te maken.Nemm schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 12:56:
Ik heb 3 dagen achter elkaar ongeveer 2,5 uur lopen wachten op een groep in de LFG. Ook hier AP en CC normaal. Ondertussen uiteraard verder gaan questen en vanmiddag 50. Hopelijk vindt hij wat makkelijker groups voor T1.
Het is wel ideale plek voor casual gamers, geen hardcore guild, slechts een semi-hardcore die rustig bezig is.
Als ik nog een keer iets van die 'Max' zie dan ga ik dood. Die gast heeft in zijn eentje 40% van alle mats op de AH staan.
[ Voor 7% gewijzigd door Highlandd op 21-05-2011 20:59 ]
Het aanbieden van accounts is niet toegestaan
[ Voor 93% gewijzigd door PWM op 23-05-2011 11:19 ]
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
lol, voor zover ik weet is het illegaal om een account te verkopen.Dit gaat namelijk tegen de CoC in.
Ik vind het een beetje een grijs gebied.Raxious schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:31:
lol, voor zover ik weet is het illegaal om een account te verkopen.Dit gaat namelijk tegen de CoC in.
Ingame items zijn verboden te verkopen, maar 2e hands spellen mogen volgens mij gewoon verkocht worden.
Misschien is het wel toegestaan als eerst alle characters verwijderd worden?
Helaas, het is zeker geen grijs gebied:Jegorex schreef op maandag 23 mei 2011 @ 04:35:
[...]
Ik vind het een beetje een grijs gebied.
Ingame items zijn verboden te verkopen, maar 2e hands spellen mogen volgens mij gewoon verkocht worden.
Misschien is het wel toegestaan als eerst alle characters verwijderd worden?
Trion does not recognize the transfer of Accounts. You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void.
Illegaal is een groot woord, accounts verkopen voor mmo's is relatief normaal, je zult alleen moeten zorgen dat ze er niet achter komen.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Wut? je kan met gemak het doosje en/of zelfs de key verkopen. Het probleem is dat de key wordt gebruikt bij je account om het product te activeren / te spelen.blouweKip schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:18:
Illegaal is een groot woord, accounts verkopen voor mmo's is relatief normaal, je zult alleen moeten zorgen dat ze er niet achter komen.
Op het moment dat je accounts gaat verkopen, kan Trion niet meer controleren wie het speelt, en wie de rechtmatige eigenaar is.
Aangezien Trion dus accounts gelijk stelt aan natuurlijke personen, is het dus niet mogelijk om accounts door te verkopen.
Hier zitten geen als of maar aan, dit staat duidelijk in de AV, en als je Rift (of een ander spel fwiw) wilt spelen moet je dus een eigen account aanmaken.
Linksom of rechtsom is het aanbieden van accounts op GoT sowieso niet toegestaan, los van wat de AV van de betreffende dienst meldt
Ondertussen heb ik het gevonden. Ik heb geen 100+ toughness, wel 150+ hit. Ik zou dus mee moeten kunnen als DPS, helaas moet je voor alle rollen die je kan hebben ook gequalificeerd zijn. Dat is wel degelijk een known issue atm.Sneezzer schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:43:
Dus je hebt wel 100+ toughness?
Verwijderd
Voor zij die wensten:
When the next major RIFT™ update hits early this summer, subscribers will be treated to a surprise – free character transfers. Trion Worlds announced today that with RIFT 1.3, players will have the ability to move to select servers in their territory once each week, taking all items, achievements, and titles with them. Additionally, guild leaders will be able to move their guild’s level and experience.
When the next major RIFT™ update hits early this summer, subscribers will be treated to a surprise – free character transfers. Trion Worlds announced today that with RIFT 1.3, players will have the ability to move to select servers in their territory once each week, taking all items, achievements, and titles with them. Additionally, guild leaders will be able to move their guild’s level and experience.
Kijk dat is wel goed nieuws, dan ga ik ff kijken of ik met mijn maten naar een drukkere server kan
Gelukkig is Cinderon niet helemaal leeg ofzo, maar de verdeling Guardian - Defiance is echt om te janken.
Gisterenavond was echt wel lucky. Eerst anderhalf uur liggen queuen voor AP, ondertussen wat aan het questen in Shimmersand. Eindelijk een groep, 2x AP gerund, 2de run waren allemaal warrior drops. Was als tank de enige warrior, dus ging vlotjes. Tenslotte nog CC gedaan, ook vlot erdoor.
Dan gingen we met de guild wat expert rifts doen, 5 in totaal fzo. Daar droppen een Gelgen Chestplate (epic, T1.5, dps, ik ben niet main tank), een T1.5 epic axe (ik ben paragon) en epic boots met +crit. Main tank (tevens guildleader) heeft alles aan mij gelaten. Woot!
http://rift.zam.com/en/it...1010101/Gelgen-Chestplate
Degene die gisteren dropte had wel 100 armor meer?
Dan gingen we met de guild wat expert rifts doen, 5 in totaal fzo. Daar droppen een Gelgen Chestplate (epic, T1.5, dps, ik ben niet main tank), een T1.5 epic axe (ik ben paragon) en epic boots met +crit. Main tank (tevens guildleader) heeft alles aan mij gelaten. Woot!
http://rift.zam.com/en/it...1010101/Gelgen-Chestplate
Degene die gisteren dropte had wel 100 armor meer?
[ Voor 9% gewijzigd door Dnomaid op 24-05-2011 10:19 ]
Mijn punt was dat het woord "illegaal" ten onrechte wordt gebruikt (een beetje zoals men de laatste jaren crackers voor hackers aanziet etc)Hier zitten geen als of maar aan, dit staat duidelijk in de AV, en als je Rift (of een ander spel fwiw) wilt spelen moet je dus een eigen account aanmaken.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Staar je niet gelijk blind op alle servers waar je wel heen zou willenDakreal schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:47:
Kijk dat is wel goed nieuws, dan ga ik ff kijken of ik met mijn maten naar een drukkere server kanGelukkig is Cinderon niet helemaal leeg ofzo, maar de verdeling Guardian - Defiance is echt om te janken.
Het lijkt me wel dat je server transfers hebt naar gelijke rulesets, dus dan zit je sowieso aan een beperkte groep met PvP servers.Nemm schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:46:
[...]
Staar je niet gelijk blind op alle servers waar je wel heen zou willenJe kunt waarschijnlijk maar naar bepaalde server toe switchen. Ergens in de tekst staat namelijk ook "Select servers". Echter nog steeds een leuke toevoeging die je 1x per week kunt toepassen! Je kunt zelfs heel je guild overplaatsen naar een andere server blijkt
Al zitten wij echter wel goed op Sparkwing waar het toch redelijk bevolkt is!
Moet zeggen dat ik PVP eigenlijk nog excisting vind.
Ik zit zelf op Shivermere (dus pvp server) maar veel maar dan ganking is het eigenlijk niet aangezien er geen echte objectives of iets dergelijks zijn.
Dus veel meer dan elkaar dwars zitten is er eigenlijk niet bij....
Wel leuk natuurlijk om een andere guild dwars te zitten als ze een expert/raid rift doen ;-) maar echte PVP mis ik wel....
Ik zit zelf op Shivermere (dus pvp server) maar veel maar dan ganking is het eigenlijk niet aangezien er geen echte objectives of iets dergelijks zijn.
Dus veel meer dan elkaar dwars zitten is er eigenlijk niet bij....
Wel leuk natuurlijk om een andere guild dwars te zitten als ze een expert/raid rift doen ;-) maar echte PVP mis ik wel....
Merken jullie ook dat er steeds meer "publieke" raids worden georganiseerd? Als in: vroegah was het altijd dat er binnen een guild raids worden afgesproken en ook vrolijk 20 man op komen draven. Nu is het zo dat ongeveer 10~15 in de guild zitten, en de rest kennissen zijn van de guild.
Of zelfs iemand die geen guild heeft, een raid organiseert en andere lui de raid joinen.
Of zelfs iemand die geen guild heeft, een raid organiseert en andere lui de raid joinen.