Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zie dat LFG ook steeds meer te vaak langs komen.
Een Healer en een Tank word altijd gezocht (en niet altijd gevonden)
Verder krijg ik langzaam aan steeds meer spam whispers.
Ik report ze maar of het wat uithaalt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:55

ResuCigam

BOFH

Dat is vaak standaard bij nieuwe games, healers of tanks zijn niet erg geliefd om snel mee te levelen dus 80% neemt een DPS om mee te beginnen... En dan klagen dat er geen healers of tanks zijn 8)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je maakt 2 chars aan natuurlijk , ik zit aan een paladin te denken als erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 10:42
ResuCigam schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:26:
Dat is vaak standaard bij nieuwe games, healers of tanks zijn niet erg geliefd om snel mee te levelen dus 80% neemt een DPS om mee te beginnen... En dan klagen dat er geen healers of tanks zijn 8)
Is het niet de beauty van Rift dat je nu net een character kan hebben dat een tank role én een dps role heeft? Of een dps role én een healing role?

Met een beetje extra gear en een beetje moeite kan je probleemloos mee met een PUG, zeker voor lvl 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Balen dat ik met mijn mage niet kan tanken ;-)
Ach, zolang ik maar goed als dps of off-healer mee kan ben ik al blij!

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik ben dus ook 50 gedinged met mijn mage. Wat vragen over de endgame content.
Die expert dungeons, T1 en 2, zijn dat 5 man dungeons? En het zijn uitgebreide versies van de normale dungeons? Hoe bepaal of je ene gewone of een expert gaat doen ?
Is er een site met veel info over de eindcontent ?

Verder wil ik graag zo'n mount uit Shimmersand kopen. Is er ergens een overzicht welke mounts waar te koop zijn en bij welke faction dan wat moet zijn ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelvosje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:05
Die expert dungeons, T1 en 2, zijn dat 5 man dungeons?
Ja

En het zijn uitgebreide versies van de normale dungeons?
Ja. Meer bosses. En ook is er meestal meer tactiek nodig.

Hoe bepaal of je ene gewone of een expert gaat doen ?
De group leader kan als hij met zijn rechtermuisknop op zijn avatar klikt een knopje van standard op expert zetten. Dus net als waar je jezelf uit een groep kunt zetten.

Op het officiële forum kun je veel vinden. Je hebt ook sites zoals riftjunkies met guides. Of op rift.zam.com kun je een redelijk actueel overzicht krijgen van items die droppen in dungeons per baas. En er zijn op youtube.com hele lijsten te vinden van dungeon guides.

Verder wil ik graag zo'n mount uit Shimmersand kopen. Is er ergens een overzicht welke mounts waar te koop zijn en bij welke faction dan wat moet zijn ?
Hier staan (zover ik weet) alle mounts: http://rift.zam.com/en/itemlist.html?slot=Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Sneezzer schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:11:
Balen dat ik met mijn mage niet kan tanken ;-)
Ach, zolang ik maar goed als dps of off-healer mee kan ben ik al blij!
Als chloro kan je ook main healer zijn :) Heb laatst een AP run gedaan met een chloro en dat liep net zo goed als met een Cleric. Enige wat me opviel is dat ik in de eerste 5 seconden altijd erg laag kom, maar dit kan ook te maken hebben met dat mijn tank buffs nog niet aan staan. Spikehealing van een chloro voelt voor mij dik in orde, als de hele groep een klap neemt dan wordt dit al heel snel en hard bijgeheald! Mana gebruik daarvoor en cooldowns zou ik absoluut geen idee van hebben :+ baseer me alleen op hoe ik ze ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Lief dagboek,

Na een aantal dagen vrij te hebben gehad heb ik mijn character flink kunnen upgraden. Ik heb zoals ik had gehoopt een T1 runs kunnen doorlopen en flink wat leuke items kunnen bemachtigen, helaas nog geen goede wapens dus daar is nog op te hopen. Tussendoor heb ik mijn PVP naar Prestige 2 rank opwaarderen, hierdoor kon ik ook weer aantal leuke PVP gear kopen. Ook heb ik deze dagen flink gezocht in de gebieden voor artifacts en heb toch een aantal blauwe kunnen vinden en voor flink geld kunnen verkopen, had geen idee dat mensen er zoveel willen voor betalen.

Ook ben ik van guild geswitched en kwam bij toeval in één van de betere guild van Cinderon shard aan Guardian side terecht (Infamous). Zitten ook wat Nederlanders in gelukkig, maar ook veel mensen uit het noorden van Europa heb ik het gevoel.

Ik heb gisteren de eerste echte ‘raid rift’ gedaan met de guild en moet zeggen dat ik hier behoorlijk slecht was, ik moet mijn gear en wapens hiervoor nog flink upgraden.

Dat was hem weer!

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31
Lief dagboek,

Ik had nog een tweetal quests uit de epic/saga quest line in mijn log staan: ik moest in Fae een zwaardje looten van een tijger (don't ask, beats me too) en een aantal Aelfwar aanvoerdertjes te grazen nemen. Nou dacht ik; Fae normal is niet erg leuk @ 50 dus dat komt wel als ik aan expert toe ben. En gisteren was de daily T1: xFae. Mooi! Kon ik mooi meteen wat plaques halen, ik had er nog 2 nodig voor T1 shoulders.

Nou d'r was wel een guildie die wou tanken, met de waarschuwing dat het wel lastig kon worden want hij zat op een epic/life quest waarbij er wat extra events zouden zijn in xFae als hij meeliep. Dps en een healer waren binnen het guild ook zo gevonden dus maar zien hoe ver we zouden komen! Ik houd wel van een uitdaging.

Eerste boss was gewoon niks anders dan anders. Tweede boss moest buiten de poel worden getanked en genuked en niemand mocht in de buurt van de poel komen want dan zouden er een paar honderd adds spawnen. Helaas hebben sommige mensen moeite met het begrijpen van zulke simpele regels dus dat ging bij de eerste poging al fout, boel adds en wipe binnen een paar seconden. Kwartier gewacht buiten Fae zodat de boss soft resette, is degene die net de adds triggerde geDC'd en kwam ook niet meer terug dus vervangen.
Tweede poging ging Luddoghan neer zonder adds en problemen.
Daarna moet je voor die life quest een of andere idol DPS'en tot onder een bepaald percentage en dan een quest item gebruiken. Klinkt simpel maar al ruim voordat je bij die idol bent verschijnen er letterlijk honderden whisps (5.5K hp per stuk) en die doen echt pijn. We hebben pogingen gedaan om de whisps neer te AoE'en maar we kwamen gewoon niet in de buurt van dat ding. En zolang je leeft en in Fae bent blijven er meer whisps spawnen en die verspreiden zich langzaam over heel Fae... Uiteindelijk hadden we enkele duizenden whisps in Fae en nog steeds geen quest gefixt :D Nou ja, boel lol gehad maar ik vraag me wel af hoe je verondersteld wordt die quest tot een goed einde te brengen.

Uiteindelijk hiermee wel de 2 plaques verdiend die ik nog nodig had voor mijn eerste stukkie T1, de shoulders. Yay! En van trash mobs nog een mooie epic neck mogen looten.

Als afsluiter heb ik Fae normal gesolo'd want ik wilde die epic/saga-quests toch nog doen (en het bleek dat die niet eens gedaan konden worden op expert!), met m'n greater Razorbeast als tankje.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Gisteren lvl 44 gehaald, doel voor het weekend lvl 50.
Maar dat gaat moeilijk worden, vanavond en morgen waarschijnlijk geen tijd om te gamen....

Dus nieuw doel: 46 halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

michelvosje schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:12:
Die expert dungeons, T1 en 2, zijn dat 5 man dungeons?
Ja

En het zijn uitgebreide versies van de normale dungeons?
Ja. Meer bosses. En ook is er meestal meer tactiek nodig.

Hoe bepaal of je ene gewone of een expert gaat doen ?
De group leader kan als hij met zijn rechtermuisknop op zijn avatar klikt een knopje van standard op expert zetten. Dus net als waar je jezelf uit een groep kunt zetten.

Op het officiële forum kun je veel vinden. Je hebt ook sites zoals riftjunkies met guides. Of op rift.zam.com kun je een redelijk actueel overzicht krijgen van items die droppen in dungeons per baas. En er zijn op youtube.com hele lijsten te vinden van dungeon guides.

Hier staan (zover ik weet) alle mounts: http://rift.zam.com/en/itemlist.html?slot=Mount
Thanks voor de duidelijke antwoorden! Niet alle mounts staan op die link. Ik mis bijvoorbeeld de Shimmersand epic mount. Weet ondertussen dat ik daar Glorified bij de Dragonslayers moet zijn, maar het is me nog niet duidelijk hoeveel werk/tijd dat kost. CC runs en dailies geven rep, maar nog andere dingen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
In CC schijnt een room te zijn na de 3rd boss met oneindige respawn van 1500hp mobs waar je heel goed DragonSlayer rep kunt farmen en ~25P per uur kunt farmen EN een newbie die bij de ingang zit kunt levelen tot lv50 zonder dat die iets hoeft te doen...
Pretty much.. clear CC, or atleast up to the third boss and kill her, accept the quest to collect the chicks remains, kill the elite in there with 152k hp.. and tada, don't complete the quest.

What this opens up.. is a room full of 6 little beetles, 1.7k hp each, that RESPAWN ENDLESSLY. Where is the good in this? Simple. You can zone a level 12 into CC, and have them sit at the entrance and gain experience while you kill the stuff. The beetles, drop random junk that sells for alot of gold, You spend an hour doing this and you will literally make atleast 18 plat selling GREYS. They also drop greens, blues, and EPICS.

They drop Minor Catalysts more than any other mob, simply because you're constantly farming 6 of them, Literally have over 100 of these things after a couple nights of doing this. NOW Whats even better is that EVERY single one of these bugs is skinnable, which means raise your butchering up to atleast 225. EVERY one of them drops atleast one soulhide, or Ironhide. Even if Soulhide doesn't sell on your servers AH, or the market is flooded with it.. it sells ofr 98 GOLD a stack, so you'll easily make about 600~ soulhide on average in an hour, which comes out to about 5.88 Plat, + the 18+ you'll make from vendoring greys gets you up to 23.88 Plat, assuming you get NO other drops, e.g green/blue/epics, so a baseline average will be about 20-25 plat without getting lucky.

What makes this EVEN MORE EPIC, is that you get Dragonslayer Rep. I leveled my alt here from 15 to 50, and am less than 1k rep away from being Glorified with Dragonslayer, this gets you a blue necklace at level 50, as well as an epic helm and a silly pet, as well as a pretty cool epic mount.

[ Voor 77% gewijzigd door firlian op 30-04-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

firlian schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 00:20:
In CC schijnt een room te zijn na de 3rd boss met oneindige respawn van 1500hp mobs waar je heel goed DragonSlayer rep kunt farmen en ~25P per uur kunt farmen EN een newbie die bij de ingang zit kunt levelen tot lv50 zonder dat die iets hoeft te doen...

[...]
Hmmmm, cool. gisteren die CC ook gedaan, die beetles zijn inderdaad kinderspel. Maar moet ik wel mensen bereid vinden me tot dat level te brengen en de quest niet te completen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Je moet dus niet vergeten dat het voor die mensen ook wat oplevert, namelijk veel rep en plats. Ik neem aan dat dit niet heel erg lang zo zal blijven. Weet ook niet of het nou de bedoeling is om solo die beetles te farmen of als grp.

[ Voor 21% gewijzigd door firlian op 30-04-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

firlian schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 15:38:
Je moet dus niet vergeten dat het voor die mensen ook wat oplevert, namelijk veel rep en plats. Ik neem aan dat dit niet heel erg lang zo zal blijven. Weet ook niet of het nou de bedoeling is om solo die beetles te farmen of als grp.
Ik zit in een kleine guild en het aantal L50s is op een hand te tellen nog, dus zal moeilijk zijn hier een groep voor te vinden. En ik denk dat dit niet de bedoeling is, dus dat gaat er met een patch straks vast weer uit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59
Helaas, de servers zijn op dit moment offline.

hadden ze wel even van tevoren kunnen melden, had 20 keer zitten inloggen voordat ik op het forum keek.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 10:20

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb eerder wat tweaks gedaan om de performance omhoog te krijgen. Dat is toen beter geworden, maar nu is het weer brak. In Meridian gemiddeld 7 fps :{.

Serieus, het is een toffe game, maar dit breekt me toch wel op, het is gewoon onspeelbaar op een normale machine. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelvosje
Hebben jullie deze video al gezien?
YouTube: Rift Expert Dungeons Speedruns (exploit)

Het komt er dus op neer dat een rogue 1 mob moet aanvallen en vervolgens stealth. Dan kan hij daarna alle andere adds pullen door er gewoon langs te lopen. Op het moment dat de rogue bij een boss komt kan hij zich af laten maken door die adds, zodat de adds wegrennen. En de roque kan weer geresurrect worden om vervolgens de boss te verslaan. Alle adds zijn dus overgeslagen.

Morgen kijken of dit nog steeds werkt :)

[ Voor 10% gewijzigd door michelvosje op 01-05-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Duidelijk pre 1.1 en als je kijkt dat ze shard first halen dan is het al helemaal duidelijk.
Ik ken groepen die continu de speed runs doen aangezien het anders gewoon lang duurt.
Mijn gemiddelde run op T2 dungeons is binnen 1 uur en alles erbuiten is 'slacken' oftewel niet je best doen.

Waar we in het begin moeite hadden T1 mobs te clearen pakt onze tank 4/5 pulls in 1x en AoE-en wij die plat.
Maargoed wij zijn dan ook in het algemeen redelijk in Raid gear ingepakt.

Enige echt moeilijke zijn:
T1: Realm of the Fae (35 minuten terwijl lopen al 10 minuten duurt)
T2: Deepstrike Mines, gewoon heel veel bosses.
T2: AP = bugged, geeft iedereen Expert Speedrun achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Lief dagboek,

Afgelopen zondag een aantal runs gelopen waardoor ik nu klaar ben voor T2 met 130 hit als ranged dps. Wat het uiteindelijke doel is dat ik over twee weken klaar ben om raids te lopen met de groep, ben alleen erg benieuwd als dit te behalen is maar dat is even afwachten.

Verder heb ik van het weekend niet veel gedaan omdat ik zaterdag van het padje af was tijdens q’day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Kan iemand (als hij het niet aan z'n account gekoppeld heeft) kijken of de rift authenticator voor android werkt? ik heb het van het weekend geherinstalleerd, en ik kan maar geen nieuwe key genereren bij "setup".

Als je het aan je account gekoppeld hebt, moet je zeker geen nieuwe key gaan genereren, dadelijk zit je in hetzelfde bootje als ik :'(

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
kKaltUu schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:41:
Kan iemand (als hij het niet aan z'n account gekoppeld heeft) kijken of de rift authenticator voor android werkt? ik heb het van het weekend geherinstalleerd, en ik kan maar geen nieuwe key genereren bij "setup".

Als je het aan je account gekoppeld hebt, moet je zeker geen nieuwe key gaan genereren, dadelijk zit je in hetzelfde bootje als ik :'(
Ik heb hem gewoon werkend hier (ja onder kopje setup staat bovenaan code die je invoert in de account @ webpage)
Bel anders ff customer support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Of je gebruikt het gewoon niet en je maakt een sterk wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Zooooooo eindelijk mijn eerste char op level 50. De laatste puntjes moesten mijn vriendin en ik bijelkaar schrapen via Rifts maar we hebben het gehaald.
Vers level 50 zie ik in Stillmoor een grote groep "Guardians" (ik speel aan Defiant kant) vormen voor een rift dus denk leuk even meedoen bleek het een raid rift te zijn, 10 seconden later loopt mijn spookje richting mijn lichaam :P
Nu lekker bezig mijn professions te max levelen en dailies af gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Carthrax schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:29:
Zooooooo eindelijk mijn eerste char op level 50. De laatste puntjes moesten mijn vriendin en ik bijelkaar schrapen via Rifts maar we hebben het gehaald.
Vers level 50 zie ik in Stillmoor een grote groep "Guardians" (ik speel aan Defiant kant) vormen voor een rift dus denk leuk even meedoen bleek het een raid rift te zijn, 10 seconden later loopt mijn spookje richting mijn lichaam :P
Hahaha, ja als een guild een raid aan het doen is dan hebben ze liever geen pottekijkers er bij... wat ik overigens maar al te goed begrijp haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Carthrax schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:29:
Gz! heb je moeten farmen op lvl 50 te worden?

Ik had zelfs nog quest's over toen ik 50 werd. Die heb ik later afgemaakt toen ik 50 was.
Ondertussen vermaak ik me nog steeds op Rift, elke dag wat rep scoren op m'n main, en wat pvp.
Daarnaast ben ik me aant verdiepen in de andere callings zodat ik een beter inzicht krijg wat je van die callings kan verwachten.

en stiekum las ik ook nog dat Assasin gebuffed gaat worden in 1.2 ( ook verdiend), kan ik eindelijk weer als assasin Warfronts in gaan, want Assasin is nu wat underpowered.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Keffie schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:27:
Of je gebruikt het gewoon niet en je maakt een sterk wachtwoord?
Beetje laat sjefke, sterk ww heb ik al, maar auth is wel zo prettig (als het werkt)

Cust support gister proberen te bellen, was al gesloten. kan pas vanaaf weer proberen, daarom vroeg ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Mijn vriendin en ik hebben indd moeten farmen om 50 te worden. We waren compleet door de quests heen.
Daarbij moet ik wel zeggen dat we geen enkele warfront/dungeon hebben gedaan.
Natuurlijk wel rifts mee pakken maar ook daar niet aan rift jagen gedaan.

Gelukkig is het in Stillmoor alles behalve stil ;) qua rifts dus de laatste puntjes waren snel bijelkaar geraapt.

Wij hebben beide niets met pvp dus zodoende geen warfronts en dungeons hebben we niet gedaan omdat de "WoW dungeon experience" er nog in zit dus hielden we het lekker bij questen en riftjes pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Carthrax schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:12:
Mijn vriendin en ik hebben indd moeten farmen om 50 te worden. We waren compleet door de quests heen.

Gelukkig is het in Stillmoor alles behalve stil ;) qua rifts dus de laatste puntjes waren snel bijelkaar geraapt.

Wij hebben beide niets met pvp dus zodoende geen warfronts en dungeons hebben we niet gedaan omdat de "WoW dungeon experience" er nog in zit dus hielden we het lekker bij questen en riftjes pakken.
Alleen levert iedere keer dat je een instance voor het eerst doet, inclusief de quests, je dat bijna een half level per instance op en dan hoef je never nooit te grinden om 50 te worden (buiten de grind-quests om, je zou kunnen zeggen dat levelen sowieso grinden is natuurlijk).

Maar zelfs dan he... heb je echt in iedere zone iedere quest gedaan voordat je doorging naar de volgende zone??? Ik kan me indenken dat je minder xp krijgt als je samen levelt maar dit scheelt dan wel heel erg veel, ik had nog ruim 2,5 complete zones over toen ik 50 werd (heel IPP, bijna heel Stillmoor en 75% van Shimmersand). En dat met weinig rested XP enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Ik heb eigenlijk 0,0 in shimmersand gequest toen ik 50 werd. Wel IPP en Stillmoor erg ver doorgespeeld :)
Verder heb ik in mijn laatste loodjes erg vaak AP gerund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Had zelf 60% van IPP, 75% van Shimmersand en 99,9% (alles behalve de eerste Baron kill) van Stillmoor nog over toen ik 50 werd.
Mijn laatste lvl zo'n beetje compleet in CC gedaan in ongeveer een uurtje powerlvl'en (paar ex-guildies wilden me op 50 hebben zodat ik Experts kon gaan healen :')).

Is er trouwens een Tweakers guild op Blightweald Defiant zijde?

[ Voor 10% gewijzigd door Renquin op 02-05-2011 15:21 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Woohoo gister de artifacts in sanctum weten te bemachtigen :) Makkelijker dan gedacht! Heeft me 6 corpse runs gekost. Kom ik terug in Meridian is het niet veel meer dan 2 plat waard :o.
Toen ik vertrok om deze artifacts te gaan halen afgelopen donderdag, heb heel weinig tijd gehad tussendoor.. Waren deze nog ongeveer 15P ofzo?

Hoop nu stiekem dat ze alleen de mensen gaan belonen die ze zelf gehaald hebben :+ en niet van de AH gekocht hebben. Al zal dit niet te controleren zijn denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Hydrosine schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 08:49:
Hoop nu stiekem dat ze alleen de mensen gaan belonen die ze zelf gehaald hebben :+ en niet van de AH gekocht hebben. Al zal dit niet te controleren zijn denk ik :(
Ik denk WEL dat ze dat controleren, want als je gestolen spul koopt ben je geen burglar he :P Bij die andere achievement, met die squirrel tears, houden ze ook bij of je ze zelf geloot hebt, daarbij helpt kopen van AH ook niet, je MOET ze zelf looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Weer een lijst :+ niet vandaag.. gister gereleased :+
Enjoy.

Ik hoop maar dat die LFG tool het leuker maakt.. Een votekick maakt het toch weer zo onpersoonlijk op de een of andere manier. En dat ze voor die tool specifiek de instances makkelijker maken vind ik ook jammer.
Vind juist de dynamiek die je hebt als speler enorm leuk. Nu blijf je gewoon de hele instance dezelfde role.
PTS 1.2 Addition #2 - 5/2/11

GENERAL
* Added weekly quests to Meridian and Sanctum to obtain a random Expert Rift lure.
* Currency caps are now shown on the character sheet.
* Potentially fixed player armors randomly changing color!
* Daily quest on offer for a particular day now stay the same before and after a shard restart.
* If the last leader-ranked member of a guild is removed due to trial player restrictions, a new leader will automatically be selected.

LOOKING FOR GROUP
* Dungeon Daily quests are now obtained via the Quest tab in the Looking for Group tool.
* Votekick. You can has it.

RIFTS AND INVASIONS
* Zone events now show on the main map which Wardstones need to be defended.
* Defender Achievements for each zone no longer list Rift events that do not occur in those zones.

COMBAT
* Diminishing Returns changes:
* Abilities are now consolidated into two groups for diminishing returns.
- Movement abilities [Root, Knockback, Snare] which were not previously set up with diminishing returns.
- Control abilities [Banish, Disarm, Silence, Fear, Confuse, Mesmerize, Stun]
* In PvP, being hit with a crowd control effect starts a diminishing returns timer. (We are currently testing this value at 30 seconds.) If you are hit with a second effect from the same group (Movement or Control) during that time, the effect is reduced by 50%. You are then immune to additional effects from the same group until the initial timer has expired.
* Crowd control-breaking effects have also been updated with the new Diminishing Returns groups:
* Breaks all effects:
- PvP Souls: Break Free
- Bladedancer: Untangle
- Elementalist: Sever Bonds
- Pyromancer: Flicker
- Ranger: Escape Artist - Escape Artist no longer grants immunities.
- Riftblade: Rift Walk
- Riftstalker: Flashback
* Breaks Control effects:
- Paladin: Devotion
- Reaver: Tempered Will
* Breaks Movement effects:
- Bladedancer: Flash of Steel
- Champion: Ruthless Pursuit
- Marksman: Getaway
- Riftstalker: Shadow Stalk
- Shaman: Battle Charge
- Vindicator: Unrestrained
- Warden: Dissolution
* Damage Reduction updates:
* The following powerful short-duration damage reduction buffs will no longer be overwritten by weaker effects:
- Nightblade: Twilight Shelter
- Riftstalker: Planar Refuge
- Vindicator: Phalanx
- Warlock: Neddra's Essence
* The following abilities no longer stack with other powerful short-duration damage reduction buffs:
- Druid: Strength of the Fae
- Infiltrator: Ignore Pain
- Sentinel: Healer's Covenant
- Void Knight: Singularity
* NPCs will prefer unstealthed targets when picking between targets they're equally mad at.
* You should no longer see NPCs targeting 'invisible man' or other un-targetable phantoms.
* Falling damage no longer triggers abilities and other effects that react to damage taken.
* Fixed an issue causing ability effect tooltips on others to often show incorrect values.

SOULS
* Taunts can now be used three times before diminishing returns affects NPCs [previously 2 times].
* Fixed an issue with the use of Rogue tracking abilities while mounted that would cause the Rogue to 'fall through' their mount.
* Also fixed a bug with Feign Death and Slip Away abilities that sometimes didn't keep you from gaining aggro right after use.
* Cleric snares now list the movement speed reduction on the effect tooltip.

CLERIC

INQUISITOR
* Nysyr's Rebuke: Now shares the same diminishing returns group as other Control abilities.
* PTS bug fix: Life and Death Concord: The cooldown given to Bolt of Depravity when this procs will now show properly in the UI.

SHAMAN
* Vengeance of the Frozen Earth: No longer applies a snare to the target if they are already snared.

TEMPLAR [PvP]
* Barb of Shackles: Now shares the same diminishing returns group as other Movement abilities. No longer applies a snare to the target if they are already snared.
* Blessing of the Martyr: Now gives your damaging abilities a 20% chance to remove 1 buff effect from enemy players. Once triggered, this cannot happen again for 2 seconds.
* Ethereal Shell: Once triggered, cannot happen again for 15 seconds. Reduced duration to 5 seconds; damage reduction reduced to 3% per point spent.
* Arcane Defenses: Spell damage reduction has been reduced to 1% per point spent.

MAGE

ARCHMAGE [PvP]
* Due to the below changes, characters with Soul Points spent in Archmage will receive a free soul respec.
* Lethargy: Removed.
* Degeneration - New Ability: Channels dark energy into the enemy player, dealing Death damage over 3 seconds and removing a single buff effect from the target each second. 30 second cooldown. This ability is obtained after spending 10 points in Archmage.
* Ethereal Shell: Once triggered, cannot happen again for 15 seconds. Damage reduction has been reduced to 3% per point spent.
* Steelweave: Physical damage reduction reduced to 1% per point spent.

CHLOROMANCER
* Seed of Life, Soul Tether: Can no longer be cast on a pet.

DOMINATOR
* Durable Control: Now causes Transmogrify, Mass Exhaustion, and Disorient effects to break after the enemy receives damage equal to 1.5-3% of your max Health, plus 0.15-0.3% of your maximum health for each point spent in Dominator. This only occurs with enemies above 85% health.

ELEMENTALIST
* Water Elemental's Ice Bolt no longer snares the target.

NECROMANCER
* Skeletal Zealot, Skeletal Horror: Readjusted their armor values, which were not previously readjusted after the cloth armor increase in 1.1. Other pets are unaffected.

PYROMANCER
* Ground of Strength: Reduced resistance bonus to 60.
* Cinder Burst and Fulminate can no longer be used within 5 seconds of each other.
* Cinder Burst/Pyromancer's Armor: Fixed an issue where the damage from Cinder Burst would consume a Pyromancer's Armor proc incorrectly if the proc occurred after Cinder Burst was cast but before it landed on the enemy.

STORMCALLER
* Spark of Life: Can no longer be cast on a pet.

WARLOCK
* Improved Life Leech: Updated ability description for more clarity.

ROGUE

INFILTRATOR [PvP]
* Against All Odds: Now triggers from stun, root, or disarm, reducing damage by 3-15% for 5 seconds. Once triggered, cannot be triggered again for 15 seconds.
* Evading Thoughts: Reduced duration to 2 seconds per combo point.
* Take Cover: AoE damage reduction reduced to 3% per point spent.

MARKSMAN
* PTS Bug Fix: Rapid Fire Shot: Fixed a bug where all hits for this would crit if the first hit was a crit.

SABOTEUR
* Traps will no longer follow you when zoning into an instance or using a porticulum.

WARRIOR

PARAGON
* Touch of Tranquility: Now shares the same diminishing returns group as other Control abilities.

VINDICATOR [PvP]
* Forced Recon: No longer applies a snare to the target if they are already snared.

ZONES
* Resolved some issues with major or elite Invasions not dropping loot - mostly seen in Stonefield and Iron Pine Peaks.
* Fixed a bug which could occasionally cause players to 'pinball' over areas of water.

SANCTUM
* Guardian players wondering how they can be knighted as a member of the Sanctuary Guard can now speak to Sir Guysun Lawless in the Lodge of the Planes to the rear of Sanctum. Sir Guysun can direct those seeking this honor to where they may have prerequisite quests incomplete. [Kain storyline quests]

SILVERWOOD
* Rift: Gedlo Supply Drop: Adjusted to prevent creatures getting stuck in stacks of crates...again.

DUNGEONS AND RAIDS
* With the upcoming addition of the Looking for Group tool, we're also in the process of tuning our Expert Dungeons to be completable with one appropriately geared healer per group, instead of frequently requiring a second full healer on top of support heals. Additionally, the power of the items purchased from the Expert Dungeon stores has increased to assist gearing up for further challenges. With these changes we expect more dungeons to be completed more often; as a result, the cost for Expert Dungeon merchant items has increased. Overall, this should net a similar or improved gain rate of plaque-purchased items.
* Reduced the damage dealt by general Expert Dungeon NPCs.
* Dungeon Daily quests are now obtained via the Quest tab in the Looking for Group tool.
* All Raid bosses now drop 5 Plaques of Achievement for each member of the raid.

ABYSSAL PRECIPICE
* Added a portal to Calyx's platform that activates once he is killed that allows players to exit the instance.

IRON TOMB
* Humbart the Bold no longer cleaves players behind him!

ITEMS
* Dragonslayer Covenant, Order of Mathos, and Icewatch notoriety merchants now sell only a single version of their armored mounts.
* Greater Bottle of Tricks, Exalted Bottle of Tricks, Whisker Concoction, Sheepish Concoction, Prancing Concoction, and Abyssal Modifier now share the same diminishing returns as Control abilities.
* Guise of Death and Shroud of Anti-Life now sort properly as Trinkets in the Auction House.
* Fixed Swift Desert Najmok to move at epic mount speed (110%). It was incorrectly using the rare mount speed (90%).
* Corrected an issue with the Greater Essences Rekindled Flameshard, Cinder Flamesource, Combusted Flamesource, Engulfed Flamesource, and Smoldering Flamesource which prevented them from proccing correctly in some situations.

PVP/WARFRONTS
* Diminishing Returns changes:
* Abilities are now consolidated into two groups for diminishing returns.
- Movement abilities [Root, Knockback, Snare] which were not previously set up with diminishing returns.
- Control abilities [Banish, Disarm, Silence, Fear, Confuse, Mesmerize, Stun]
* In PvP, being hit with a crowd control effect starts a diminishing returns timer. (We are currently testing this value at 30 seconds.) If you are hit with a second effect from the same group (Movement or Control) during that time, the effect is reduced by 50%. You are then immune to additional effects from the same group until the initial timer has expired.
* Elementalist: Water Elemental's Ice Bolt no longer snares the target.
* Inquisitor: Nysyr's Rebuke: Now shares the same diminishing returns group as other Control abilities.
* Paragon: Touch of Tranquility: Now shares the same diminishing returns group as other Control abilities.
* Templar: Barb of Shackles: Now shares the same diminishing returns group as other Movement abilities.
* Greater Bottle of Tricks, Exalted Bottle of Tricks, Whisker Concoction, Sheepish Concoction, Prancing Concoction, and Abyssal Modifier now share the same diminishing returns as Control abilities.
* Crowd control-breaking effects have also been updated with the new Diminishing Returns groups:
* Breaks all effects:
- PvP Souls: Break Free
- Bladedancer: Untangle
- Elementalist: Sever Bonds
- Pyromancer: Flicker
- Ranger: Escape Artist - Escape Artist no longer grants immunities.
- Riftblade: Rift Walk
- Riftstalker: Flashback
* Breaks Control effects:
- Paladin: Devotion
- Reaver: Tempered Will
* Breaks Movement effects:
- Bladedancer: Flash of Steel
- Champion: Ruthless Pursuit
- Marksman: Getaway
- Riftstalker: Shadow Stalk
- Shaman: Battle Charge
- Vindicator: Unrestrained
- Warden: Dissolution

CRAFTING
* Crafting daily and weekly quests now scale to match your character level and always award appropriate experience and notoriety.
* Made adjustments to sync up Runebreaking and Outfitter better. Previously, items crafted by Outfitters were too high level to be runebroken by an equal-level Runecrafter. The level ranges for Runebreaking have been updated and expanded to account for this and to be more flexible in general.
* Restricted the drop of crafting Cores to specific mob types when in Shimmersand, Iron Pine Peaks, and Stillmoor - once discovered, these can be targeted for hunting if you're after more Cores!
* Brilliant and Blazing Life Resistance Rune recipes are now differentiated by required skill and planarite cost.
* Resistance Vial recipes now cost 2000 planarite, Heroic Warding Potion recipes now cost 2500 planarite, Brilliant Resistance Rune recipes now cost 1500 planarite, Blazing Resistance Rune recipes now cost 10,000 planarite.

GRAPHICS AND AUDIO
* Fixed an issue with physics which could cause players to become stuck in a 'falling' state on certain collision. Oh, silly gravity.
* Corrected some audio stuttering at the end of combat, specifically in Iron Pine Peaks, Shimmersands, and Droughtlands.
* Turned up the relative volume of the ready check sound.

UI/SETTINGS
* The Guild Exp contribution column on the Guild UI has been changed to show the member's total Achievement score.
* Raidframe ready check marks should be more readable.
* Text for raid warning messages should be more visible, appear instantly, and come with a sound effect.
* The Settings option for 'Show All Party Buffs' is now 'Show only my buffs on target', which behaves the same was as the Debuff visibility options.

CLIENT
* Added alert flashing (similar to aggro flashing) to the client on the Windows taskbar for LFG popups while the game is minimized.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Carthrax schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:12:
Ik heb nu twee toons op 50 en heb met beiden meerdere malen het zelfde probleem gehad; je hebt net te weinig XP om het level te halen waarbij je nieuwe questen op kan pakken. Even een stukkie grinden en dan kun je weer verder. Op 49 heb ik ongeveer een half level aan repeatables en grind werk moeten doen.

Nu je level 50 bent zul je compleet nieuwe dimensies and grind tegen gaan komen. Het is de beste vervanger van content.

[ Voor 0% gewijzigd door Bertus15 op 03-05-2011 09:21 . Reden: Spellen is moeiljik ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Een hele zooi wijzigingen weer. Ben benieuwd hoe de LFG aanpassingen uitpakken...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Zo, gister voor het eerst meegedaan met GSB, we waren bij de 4de boss (Prince Hylas) en lukte de eerste keer zonder wipe :D. Vol goede moed, 3 epics voor de group en 15 plaques per persoon later, zijn we onderweg naar Lord Greenscale gegaan, maar hier kwamen we niet eens voorbij phase 1 :+ Toch wel lol gehad, en uiteindelijk maar een raid rift gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelvosje
Kunnen jullie mij vertellen op wat voor shard jullie spelen.en om welke tijden jullie raiden en hoe vaak? Want ik wordt er een beetje moe van dat ik geen guild kan vinden die kan raiden van 19:00 tot 22:00 (Onze CET tijd). Want de meeste guild op mijn shard spelen van 20:00 tot 23:00 of zelfs nog later. Misschien speel ik gewoon op de verkeerde shard :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Ik zit in NID, Shivermere Defiant zijde.
3 keer per week wordt er een raid georganiseerd, en 2 keer vind deze ook daadwerkelijk plaats gemiddeld :)
Verder zijn er altijd wel 2 of meer mensen te porren voor een T1 of T2.

Er wordt altijd rond 8 begonnen met invites. 6:00 server time en 6:30 server time beginnen ze :) Meestal wordt rond 23:00 ook gewoon gestopt. Dus het is niet dat de raid echt af moet.

www.nidhq.org kun je de agenda inzien als het goed is.

Edit, zie nu dat je deze tijden te laat vindt. Probeer inderdaad eens een duitse server :) Deze zullen ook wel raids wat eerder starten

[ Voor 31% gewijzigd door Hydrosine op 03-05-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
(slechte) tip, Als de tijden je niet liggen dan komt dat vaak doordat je op een engelse server zit....
De meeste mensen hebben dan CET+1 als standaard tijd staan.
Wat je kunt proberen is een duitse server proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Bertus15 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:11:
[...]

Ik heb nu twee toons op 50 en heb met beiden meerdere malen het zelfde probleem gehad; je hebt net te weinig XP om het level te halen waarbij je nieuwe questen op kan pakken. Even een stukkie grinden en dan kun je weer verder. Op 49 heb ik ongeveer een half level aan repeatables en grind werk moeten doen.

Nu je level 50 bent zul je compleet nieuwe dimensies and grind tegen gaan komen. Het is de beste vervanger van content.
Vreemd, ik heb helemaal niet hoeven grinden. Mijn mage werd 50 in Shimmersand halverwege de quests daar. En ik ben nog niet eens in Stillmoor geweest. Geen quest daar gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Bah, ik zit zelf nu even in een dipje qua rift. Mn gear is niet voldoende om te kunnen tanken in T1, voor het te laten craften heb ik geen geld (7P atm). PVP schiet ook niet echt op omdat ik nogal snel dood ga. En DPS is er al zoveel.

Iemand advies over naar welke items ik opzoek moet gaan (liefst gecraft) om voldoende tougness en stats te krijgen om met T1 te beginnen.
Momenteel ben ik mijn dailies in Stillmoor aan het doen om toch wat geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
[b][message=35971807,noline]Iemand advies over naar welke items ik opzoek moet gaan (liefst gecraft) om voldoende tougness en stats te krijgen om met T1 te beginnen.
Momenteel ben ik mijn dailies in Stillmoor aan het doen om toch wat geld te verdienen.
Je kan legs + chest laten craften en dan een +15 thoughness rune op je chest en dan zit je op 25+13+15thoughness (genoeg voor t1).

[edit] Wacht dit is voor rogue tanks.. Maar voor warrior tanks zullen de items ook wel beschikbaar zijn..

[ Voor 11% gewijzigd door Uhmmie op 04-05-2011 09:08 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Uhmmie schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:08:
[...]

Je kan legs + chest laten craften en dan een +15 thoughness rune op je chest en dan zit je op 25+13+15thoughness (genoeg voor t1).

[edit] Wacht dit is voor rogue tanks.. Maar voor warrior tanks zullen de items ook wel beschikbaar zijn..
Heb je ook gelezen dat ie maar 7 plat heeft?

Wat je wel kunt doen is gewoon daily's afmaken en AP+CC runnen, dan moet je gear voldoende zijn om die dungeons te runnen. Rifts doen helpt ook mee, en die Baron Kravic(Stillmoor) geeft mooie legs.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Uhmmie schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:08:
[...]

Die chest had ik inderdaad al gevonden in de artificer lijstjes, Legs nog niet. Misschien eens in de guild rondneuzen of iemand deze voor mij kan craften. De guild bank zou goed gevuld moeten zijn :)

AP+CC heb ik op 49 al erg vaak gedaan. Hier heb ik wel wat hit aan overgehouden, maar er zijn een aantal onderdelen van mijn gear die gewoon zwaar achterliggen. Denk dat ik de guild maar zwaar ga spammen voor wat gloves en een belt, heb het idee dat die het zwaarst achterligen als ik ik vergelijk met armor en stats waardes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Dakreal schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:42:
[...]

Heb je ook gelezen dat ie maar 7 plat heeft?

Wat je wel kunt doen is gewoon daily's afmaken en AP+CC runnen, dan moet je gear voldoende zijn om die dungeons te runnen. Rifts doen helpt ook mee, en die Baron Kravic(Stillmoor) geeft mooie legs.
Ja dat had ik gelezen, maar hij vroeg naar crafts.. En dat zijn de enige opties dan. Beetje guild kan hem met die items wel sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Ik heb de items gevonden en ga hier vnv eens spullen voor bij elkaar zoeken :)
http://rift.zam.com/en/recipe/166950251/Wayward-Brigandine
http://rift.zam.com/en/re.../Steeled-Leather-Leggings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Binnen mijn guild wordend e items gewoon gecraft voor je... voordeel van ons was wel dat we al een bestaande game guild waren en de crafts al van te voren verdeeld waren zodat we alles op hoog level hebben.
Enige wat je soms nog moet doen is de materialen voor de items aanleveren (tja, armorer kan natuurlijk niet alle items onbeperkt maken als hij geen voorraad van grondstoffen heeft).

ps. mijn lvl 46 mage heeft al 50 focus ;-) en dan heb ik nog niets eens mijn mooie paarse items uit de vault aan voor als ik level 50 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
Uiteindelijk heb je crafting alleen nodig voor nieuwe items en raid consumables.
Runecrafting -> runes voor nieuwe items
Artificer -> Staff +crit% en +mana
Weaponsmith -> Weaponstones +crit% en +dps
Apothecary -> Pots pots pots pots & pots (heal, mana, dex, intel, etc.etc.etc.)

Vooral apothecary heeft een mooi taakje omdat hij echt gigantische hoeveelheden moet maken per avond, ik gooi er met gemak 15 pots doorheen. Ik denk dat dit dan ook de meest geldverdienende is momenteel alhoewel je veel moet grinden ervoor (wij geven de apo's allemaal bloemen & rift meuk zodat hij niet 1000 plat per keer kwijt is }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Heb tijden niet meer gespeeld maar kreeg zojuist een mailtje dat m'n account gebanned is voor goldselling. Ik werd getriggerd omdat er in de mail NIET gevraagd werd in te loggen. En ja hoor, "gebanned". Heb maar ff een mailtje teruggestuurd dat ze m'n account weg mogen pleuren, zolang ze me maar niet billen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Oeh, 10 mei komt de nieuwe patch! Ditmaal met een Earth/Fire event wat uiteinlijk leidt tot een nieuwe raid in Shimmersand :)

Ik ga niet alle nieuwe patchnotes posten dit keer, doe ik wel als die voor 1.2 live patch uitkomen! Voor nu wat linkjes:
PTS Addittion #3 http://forums.riftgame.co...on-3&p=2333389&viewfull=1

Press release voor 1.2 http://forums.riftgame.co...10TH&p=2330004&viewfull=1

Patch notes voor 1.12 http://forums.riftgame.co...4-11-EU-2-00am-BST-5-5-11

Ik kijk er naar uit!

Over 1.12 ik vond het al vreemd dat ik een Black Garden gewonnen had en dat in de guild quest de counter voor Codex omhoog ging :+ was dus een bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Lief dagboek,

Gisteren ging mijn guild de eerste raid run doen. Helaas kon ik niet mee doen omdat ik 40 hit te kort kwam (200 hit nodig). Dit was flink balen aangezien ik erg graag mee wou, helaas niks aan te doen. Ik hoop binnenkort meer T2 te gaan doen maar hier is nog weinig animo voor op de shard, ik zal dit vooral moeten doen met guildies als die er tijd voor hebben.

Patch notes 1.12

SPOILS OF WAR - PRELUDE
* The Planes of Earth and Fire are suddenly showing an increase in activity, expanding their reach into zones previously left to other planar forces. Their Rifts and Invasions grow more numerous - but why?
* Look for new daily quests to appear in the cities of Sanctum and Meridian. Investigate the recent appearance of shells belonging to ancient golden dragon eggs, and mysterious coins showing up in Guardian and Defiant economies alike.
* Special reward packs for completing these new quests offer chances for uncommonly seen artifacts, rare and useful crafting materials, platinum and more. Reward packs also have a chance at containing a limited-time companion pet!

GENERAL
* Warfront-related guild quests now only progress on their proper maps.
* Multiple other quests requiring wins in Warfronts were fixed as well.
* Abandoning any variant of the Tools of Destruction quest will no longer remove Shadetouched Scepters, Blades, or Executors from your inventory. Additionally, Shadetouched Caches are no longer unique, so more than one can be held in your inventory at a time.
* Fixed a problem where some characters were not getting locked to the River of Souls raid properly.
* Shimmersand: Permanent Slumber: Fixed an issue that would sometimes prevent this quest from resetting correctly.
* Auto-AFK detection is now a bit less aggressive, so you won't get flagged AFK just for stepping away briefly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Welke raidrun Keffie? GSB heb ik met ~150 Hit gedaan als DPS spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
kKaltUu schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:38:
Welke raidrun Keffie? GSB heb ik met ~150 Hit gedaan als DPS spec.
GSB dus! 150 is wel mogelijk? Nou de minimale eis die hun stelde was minimaal 200!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Keffie schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:56:
[...]

GSB dus! 150 is wel mogelijk? Nou de minimale eis die hun stelde was minimaal 200!
GSB cap is 220. En mjah tussen mogelijk en wat beter is zit een groot verschil. Wij hadden eerst bijna iedereen rond de 150 en een week later had iedereen ff zijn runes aangepakt en was 200+ (meeste zelfs 220) en dat merkte je toch echt wel. Hit/focussus cappen is echt niet zo lastig. Alleen al van runes kan je iets van 75 hit of focus bij elkaar scharrelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Uhmmie schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:12:
[...]

GSB cap is 220. En mjah tussen mogelijk en wat beter is zit een groot verschil. Wij hadden eerst bijna iedereen rond de 150 en een week later had iedereen ff zijn runes aangepakt en was 200+ (meeste zelfs 220) en dat merkte je toch echt wel. Hit/focussus cappen is echt niet zo lastig. Alleen al van runes kan je iets van 75 hit of focus bij elkaar scharrelen.
Al mijn gear gear bezit nu wel de runes, nu nog de rest van de gear aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Keffie schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:24:
[...]

Al mijn gear gear bezit nu wel de runes, nu nog de rest van de gear aanpakken.
Je kan het beste even rondkijken wat de beste runes / gear is voor je char. Zeker met je daggers en ranged weapon moet je ong. 30 Hit per wapen kunnen pakken, en dan heb je nog runes erbij die 15 hit kunnen stapelen.

Gister dropte de Duke een 33+ DPS / 38 hit Axe, en mijn roll was het hoogst, jammer genoeg had ik niet genoeg DKP voor de loot, en kreeg de volgende op de lijst MIJN axe:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
kKaltUu schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:07:
[...]

Je kan het beste even rondkijken wat de beste runes / gear is voor je char. Zeker met je daggers en ranged weapon moet je ong. 30 Hit per wapen kunnen pakken, en dan heb je nog runes erbij die 15 hit kunnen stapelen.

Gister dropte de Duke een 33+ DPS / 38 hit Axe, en mijn roll was het hoogst, jammer genoeg had ik niet genoeg DKP voor de loot, en kreeg de volgende op de lijst MIJN axe:'(
Achja bij mij in de guild zijn we van een vast loot systeem over gestapt op een loot council.. Gevolg een dikke dagger dropt in GSB en die wordt zo zonder rolls of wat dan ook aan een rogue gegeven die nog in T1/Quest gear liep, want het was voor hem de grootste upgrade............... Terwijl die daarvoor dood leuk in de guildchat zat te vertellen dat hij de afgelopen weken een andere game had zitten spelen........ zucht..... Op mijn commentaar of ik dan ook maar beter kon stoppen met het dagelijks runnen van T2s werd niet meer gereageerd. Helaas is er op mijn server geen andere optie (enige guild die raid)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Mwa, daar valt nog wel wat over te zeggen. Zolang het duidelijk en eerlijk is wie er als volgende kan looten moet je er niet over "zeuren". Ik zeur in m'n post, maar ik ben wel blij voor die gast (onze guild is een groep die van andere spellen zijn over komen lopen, en behoorlijk sterk naar elkaar toegegroeid zijn) dus no hard feelings.
Maar waarom stappen jullie niet over naar iets in de trand van DKP or EQDKP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Hmz... Nieuwe update als voorbereiding op 1.2.
Nieuwe quests, nieuwe items, nieuwe vanity pets :D

Can't wait ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Gister eens even gekeken in meridian bij die quest givers. Vind dit leuker opgezet als die death event omdat je hier meteen een reward krijgt als je een quest haalt! Ook mn eerste 4 eieren gevonden in een Earth rift (in stillmoor??).

Komen earth en fire rifts nu in elke zone voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Hydrosine schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:32:
Gister eens even gekeken in meridian bij die quest givers. Vind dit leuker opgezet als die death event omdat je hier meteen een reward krijgt als je een quest haalt! Ook mn eerste 4 eieren gevonden in een Earth rift (in stillmoor??).

Niet in alle zones, per zone heb je een vast setje rifts en invasions van een bepaalde kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydrosine schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:32:

Volgens mij wel met het Event ja, netzoals met River of Souls event :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
kKaltUu schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:35:
Niet in alle zones, per zone heb je een vast setje rifts en invasions van een bepaalde kleur.
Voor deze event dus wel :) Dat is het hele idee van de event namelijk.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 15:54
Gister ook even lekker die Golden Eggs zitten verzamelen :) kwam een major fire invasion in droughtlands waardoor ik er nu 48 heb! :) Deze invasie was echter zo enorm groot dat we hem uiteindelijk hebben verloren. We moesten voor de eerste ronde alleen al 10 elite bosses neerhalen van ieder 700k health. Ook moesten we nog iets van 50 dingen verplaatsen ofzo, en dan nog de kleinere invasie groepjes die rondliepen en ieder een elite bij zich hadden neerhalen. Was wel erg leuk om aan mee te doen want iedere elite boss dropte alleen al een rare sourcestone ( of hoe die ook heten in dat gebied ) + overige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Oh damn, heb helemaal over die pre-1.2 update gelezen. Zolang 1.2 nog niet uit is kan het me reet roesten, ik moet die 200 Plaques halen voor m'n T2 leggings. Had gehoord dat na 1.2 ze nóg duurder gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
kKaltUu schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:12:
Oh damn, heb helemaal over die pre-1.2 update gelezen. Zolang 1.2 nog niet uit is kan het me reet roesten, ik moet die 200 Plaques halen voor m'n T2 leggings. Had gehoord dat na 1.2 ze nóg duurder gaan worden.
Klopt, maar je gaat ook meer plaques per boss krijgen, dus dat nivelleerd weer :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-08 08:18
EIndelijk, ik ook level 50 heeft even geduurd (speel al sinds de pre ding)

Afgelopen vrijdag was ik nog lvl 39 nu 1 week later en flink wat uur 50

trouwens ook ik was op lvl 49 bijna door al mijn q heen, ik had alleen nog 2 in stillmore, maar ben daarvoor toen ik nog 30% nodig had maar CC gaan doen

[ Voor 34% gewijzigd door Donnows op 07-05-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
Vergeet niet dat alle PVE een aanpassing krijgt (lees T1/T2 Gear uit instances, T1/T2/T3 Gear van vendor UND de T3 drops van raid drops.
Dus als je momenteel nog plaques over hebt, koop gewoon die T2 items op, wij doen het iig, iedereen staat bij ons klaar met een vol T2 pakketje zodat we direct het beste eruit kunnen pakken en vergelijken.

Ik hoop alleen dat rogues niet meer van glas zijn in PVP.

Grootste veranderingen 1.2:
* Rogue krijgt buff
* Warrior beastmaster krijgt minor buff
* Mage schijnt redelijk het zelfde te blijven maar is verwoord als een nerf (geen idee hoe het werkelijk zit, hoop zelf dat ze pyro's minder burst geven)
* Cleric nerfs hier en daar.
* Experts worden generfed, minder trashmobs, minder health (-30% heb ik gehoord)
* Nieuwe 10 man instance (kost 25.000 planarite voor 'lure' achtig iets, geen idee.
* Nieuwe raid rifts (earth, fire & crafting) en ze gaan 2500 planarite kosten
* Wardrobe slots, 5e role.
* PVP gear krijgt buff op valor niveau (dmg resistance vs. players)
* PVP krijgt meer notority per quest enzo
* Planarite cap naar 60.000 (moet wel met 25k die je ineens uitgeeft)
* LFG tool die 7x je questbonus verdubbeld, hopelijk is het niet verplicht 7 pugruns te doen elke week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland007
  • Laatst online: 12-09 15:45
Renquin schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:53:
[...]

Klopt, maar je gaat ook meer plaques per boss krijgen, dus dat nivelleerd weer :)
Nee je gaat helaas niet meer plaques per boss krijgen.
Echter worden de stats op alle items uit experts en raids geboost en als gevolg daarvan vind Trion dat de items duurder moeten zijn omdat mensen met de stat increases en de LFG tool meer plauqes/uur zullen krijgen.

En voor heb die mijn justicar guide volgenden deze is nu verplaatst naar dit topic: http://forums.riftgame.co...r-tanking-guide-Version-2

[ Voor 15% gewijzigd door Roeland007 op 08-05-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Roeland007 schreef op zondag 08 mei 2011 @ 16:29:
[...]

Nee je gaat helaas niet meer plaques per boss krijgen.
Echter worden de stats op alle items uit experts en raids geboost en als gevolg daarvan vind Trion dat de items duurder moeten zijn omdat mensen met de stat increases en de LFG tool meer plauqes/uur zullen krijgen.
Er staat duidelijk in dat je per boss 5 plaques gaat krijgen, of je nou t1 of t2 doet. Voor zover ik weet dat dit tot nu toe 1-3 plaques. Of ze moeten het weer uit de patchnotes gehaald hebben...

Natuurlijk nivelleert het niet helemaal bedenk ik me nu. Maar heel erg veel moeite zal je niet hoeven doen, zeker niet met gemakkelijkere trash mobs :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Lol die nieuwe addition van de patch notes (addition 4 van 7 mei)
PTS 1.2 Patch Notes - 5/7/11 - Addition #4

5/7/11 - PTS

RIFTCONNECT
* The optional social network integrations in RIFT have been combined and expanded under the heading 'RiftConnect'.
* Settings for Facebook, Twitter, Tumblr, and YouTube can now be accessed via a button on the lower left corner of the patcher as well as the Settings menu in-game.
* Facebook sign-in status can only be changed from the game patcher.
* In-game recorded video now has options for Twitter, Tumblr, and Facebook sharing.
* The commands used to post updates from in-game are:
- Facebook: /fb, /fbpic
- Tumblr: /tumblr, /tumblrpic
- Twitter: /tweet, /tweetpic
- To send out to everything you're currently logged in to: /blast, /blastpic

GENERAL
* Corrupted coins on the ground in Meridian now behave properly.

LOOKING FOR GROUP
* Players vote-kicked from an LFG group will be prevented from being picked again for re-queues by that group for 15 minutes. Players put on ignore will not be selected for your group ever.
* Players waiting for a group through LFG cannot be joined via public grouping or group merging while in the queue. Players in the LFG queue will drop out of it if they choose to join a public group or invite others into their group themselves.
* If a player has to leave an LFG group mid-dungeon, the group leader will have the option to use the LFG tool to automatically search for a replacement to continue the instance.

WARDROBE SLOTS
* Costume versions of character starting clothes have been added to Clothier merchants in Meridian and Sanctum. PTS bug: Several of these are still having issues with being dyed!

ASCENDED POWERS
* Added new consumable Aspect of the Ancients items to the main Planar Goods Merchants in Sanctum and Meridian. You can carry up to three of these and they restore one planar charge when used.

GUILD PERKS
* Call of the Ascended: No longer works in a dungeon if anyone in the group/raid is in combat. Now has a 20 second casting time.

RIFTS AND INVASIONS
* Wardstones that must be defended as part of a zone event now have their main map icon turn red when they are destroyed.

COMBAT
* Visual effects that appear on the ground from using abilities [ex: Marksman's Pedestal] will no longer disappear when the caster is polymorphed.
* Character sheet tooltips for Hit, Focus, and Toughness now offer suggested amounts for different content tiers.

SOULS

MAGE

ELEMENTALIST
* Planar Expansion: In addition to the original effects on Air and Earth pets, this now increases the damage done by the Greater Water Elemental and increases the duration of the Water pet's Mind Freeze ability.

ROGUE

ASSASSIN
* Slip Away: Seriously? Again? This had better be fixed this time!
* Improved Stealth: Should no longer mysteriously stop working.

MARKSMAN
* PTS fix: Sniper's Pedestal: Fixed a display bug where the buff tooltip was reporting only 10% damage increase.

SABOTEUR
* Last Stand: Removed.
* High Explosives - New Ability: Unlocked at 44 points. Detonate causes the target to Bleed for 6 seconds. The amount of damage dealt is based on your weapon damage and number of combo points used.

WARRIOR
* Warriors: The threat generation of all Finisher abilities has been increased.

WARLORD
* Battlefield Awareness: Now causes Call and Command abilities to generate threat against up to 10 nearby enemies.

ZONES

SHIMMERSAND
* Turn the Hourglass: Fixed to give proper credit when sealing Rifts.

ITEMS
* The speed of the Ancient Tartagon [Collector's Edition mount] now scales to match the speed of the fastest mount you own.
* Nico Lights are now on the global cooldown. Framerates throughout Meridian rejoice.

GRAPHICS AND AUDIO
* Added an Ambient Occlusion option to the Advanced Video Settings which makes lighting look super cool.
* Party member portraits for members in different instances should stop turning non-interactable.
* Fixed incorrect visual textures sometimes being shown on NPCs.
* Updated the ambient sound of rivers to prevent some audio drop-outs.
* Made some audio adjustments to Assassin abilities.

UI/SETTINGS
* If you attach an item or coin to a mail and the subject text is empty, it will auto-fill the name of the item into the subject field.
* Made better error messages for the Auction House.
* Zone names on the main map no longer change size weirdly when clicked on.

CLIENT/SERVER
* More backend server crash fixes!
Dit ook vooral:
* The speed of the Ancient Tartagon [Collector's Edition mount] now scales to match the speed of the fastest mount you own.
Heb ik straks 2 snelle turtles. En weer wat minder reden voor anderen om de artifact mount te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeland007
  • Laatst online: 12-09 15:45
Renquin schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:29:
[...]

Er staat duidelijk in dat je per boss 5 plaques gaat krijgen, of je nou t1 of t2 doet. Voor zover ik weet dat dit tot nu toe 1-3 plaques. Of ze moeten het weer uit de patchnotes gehaald hebben...

Natuurlijk nivelleert het niet helemaal bedenk ik me nu. Maar heel erg veel moeite zal je niet hoeven doen, zeker niet met gemakkelijkere trash mobs :)
Als ik het mij goed herinner ging die 5 per boss over de raid bosses. Hier droppen er sommige 5 en andere 15.
Als het voor experts zou zijn zou dit wel bizar zijn want dat is echt een mega increase.
Zelf heb ik er zoizo al niet veel meer aan omdat, ik op 500+ plaques zit waar ik niks meer mee doe. Maar het zou gearen voor anderen wel heel erg versnellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Hmz... Je zou gelijk kunnen hebben... Ik weet het niet meer :(

Maar ff wachten op de uiteindelijke patchnotes en dan lezen we het wel ^_^

Verder wel leuk van die Tartagon idd, maar je moet alsnog een epic mount kopen wil je die speed increase hebben :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
2 per boss voor T1, met 3 extra voor de daily. 4 per boss voor T2 met 6 extra voor een daily.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-08 08:18
Ik heb ergens het idee dat het voor mij nog wel eens heel erg lang gaat duren voor dat ik goede gear heb.

Momenteel bezit ik alwel 4 plagues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Donnows schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:53:
Momenteel bezit ik alwel 4 plagues
Nog 6 en je bent van bijbelse proporties! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Ik heb er 11, (heb eenmaal akela neergehaald) hoe kan ik volgens jou nu dan naar bijbelse proporties stijgen :D

Heb eindelijk mijn tank gear! helaas superdruk gehad dus nog geen T1 kunnen tanken >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Hydrosine schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:59:
hoe kan ik volgens jou nu dan naar bijbelse proporties stijgen :D
Hint: plaques =/= plagues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Pff heb ik net 90 artifact sets dus bijna mijn epic turtle, heb ik er geen snars aan....
Kan ik alsnog flink plat gaan besteden voor extra snelheid...

Nou ja, het is niet anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sneezzer schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:16:
Pff heb ik net 90 artifact sets dus bijna mijn epic turtle, heb ik er geen snars aan....

Tuurlijk heb je nog wel wat aan die epic turtle...
Ik zou gewoon die laatste 10 afmaken, dat is waarschijnlijk goedkoper dan minimaal 100 plat neertellen voor een normale epic mount.

Dat en die CE turtle is toch echt anders dan de artifact turtle :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Sneezzer schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:16:

Gewoon level 50 worden, problem solved.

Gister 3 uur bezig geweest bij de 2e boss van GSB, telkens bij 10% tot zelfs 5% gekomen om maar hard gewiped te worden.

kut whisps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
kKaltUu schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:27:
Maar waarom stappen jullie niet over naar iets in de trand van DKP or EQDKP?
Dat zagen de officers niet zitten. Die vonden een loot council eerlijker (om hun vriendjes snel te gearen die te druk bezig waren met het spelen van wow etc).. Daarnaast vonden 3 van onze tanks het nodig om een break te nemen.. Gevolg dat we dus al onze raid gegearde tanks kwijt waren. Gevolg daarvan dat mensen pissed off opgestapt zijn.. Maarja het verbaasd me niks.. De sfeer was al een tijdje bagger.. Omdat de officers geen duidelijk sturing hadden en alles op een zooitje uitliep..

Ondertussen met de mensen die nog over waren in onze guild gemerged met een andere guild en nu maar kijken of we snel weer kunnen raiden met duidelijke en eerlijke regels zoals DKP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Persoonlijk ben ik voorstander van lootrolls, mits je er op kunt vertrouwen dat:
A.) Mensen alleen "need" rollen als ze het ook echt nodig hebben.
B.) Mensen ook bereid zijn anderen te helpen als ze zelf het niveau al gepasseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sneezzer schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:55:
Persoonlijk ben ik voorstander van lootrolls, mits je er op kunt vertrouwen dat:
A.) Mensen alleen "need" rollen als ze het ook echt nodig hebben.
B.) Mensen ook bereid zijn anderen te helpen als ze zelf het niveau al gepasseerd zijn.
Helaas geld hetvolgende op MMO's

a.) i need money, so i need because i have to sell it!
b.) Sorry busy with higher content, but i need this nice sword for offspec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Dakreal schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:16:
[...]

I lol'd.

Helaas sad but true :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Dakreal schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:16:
[...]

Correct....
Vandaar dat ik alleen dungeons met guildies doe.
Ik heb geen zin in gehannes met pugs om vervolgens na 2 uur te zien dat de tank op een mage staf gaat rollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Wij hadden laatst een raidrift gedaan, maar omdat masterloot kaputt is, hadden we op mumble afgesproken dat iedereen pass zou doen, en daarna een /roll om rustig een looter te kiezen.
Wat doet een warrior die niet op mumble zit? need en greed op een epic rogue planarite en een epic cleric ring.
Beetje jammer, aangezien hij makkelijk kon zien dat iedereen een "pass" deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb helaas mijn abonnement maar weer stop moeten zetten. Ik weet niet waarom, maar zelfs op low quality renderer wil het spel gewoon écht niet meer. Framerates van 2~5 zijn geen uitzondering in Meridian. Ik snap dat je voor een nieuwe, grafisch vooruitstrevende game wat rustig aan moet doen met graphics op een gemiddelde videokaart, maar dit is echt van de zotte.

Zonde, vond het een leuke game :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
HTT-Thalan schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:04:
Ik heb helaas mijn abonnement maar weer stop moeten zetten. Ik weet niet waarom, maar zelfs op low quality renderer wil het spel gewoon écht niet meer. Framerates van 2~5 zijn geen uitzondering in Meridian. Ik snap dat je voor een nieuwe, grafisch vooruitstrevende game wat rustig aan moet doen met graphics op een gemiddelde videokaart, maar dit is echt van de zotte.

Zonde, vond het een leuke game :(.
Wat voor pc heb je dan? dit spel draait zelfs op mijn oude pc:

Q6600
3gb geheugen
ati 4850

Dat is bij elkaar iets van 300 euro.
Dus het valt allemaal best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
EDIT: NVM

[ Voor 99% gewijzigd door Frozenhands op 10-05-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Meridian en Sanctum vliegen vet laag op FPS, dat is geen geheim. De laatste (of volgende) patch laat de framerate in de steden wat verhogen. Het maakt wel uit of je in windowed noborder draait of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
kKaltUu schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:31:
Wij hadden laatst een raidrift gedaan, maar omdat masterloot kaputt is, hadden we op mumble afgesproken dat iedereen pass zou doen, en daarna een /roll om rustig een looter te kiezen.
Wat doet een warrior die niet op mumble zit? need en greed op een epic rogue planarite en een epic cleric ring.
Beetje jammer, aangezien hij makkelijk kon zien dat iedereen een "pass" deed.
Ik mag aannemen dat deze guildie even op non-actief gezet is?
Waarom is het ook niet in raidchat gemeld verder trouwens? Beeeetje errug dom...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Renquin schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:25:
[...]

Ik mag aannemen dat deze guildie even op non-actief gezet is?
Waarom is het ook niet in raidchat gemeld verder trouwens? Beeeetje errug dom...
Nah, onfortuinlijk, maar het was onze fout dat hij niet op mumble zat. Hij kan toch niets met de items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De officiele 1.2 patchnotes zijn bekend. Het is een ontzettend lange waslijst, hier een link

http://forums.riftgame.co...War-5-10-11-NA-11-5-11-EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 15:54
Hebben jullie op het moment ook last met inloggen? Ik krijg de melding "Use Client Launcher" wanneer ik op Play druk. Volgens de website zijn de servers wel al online.

*Edit, blijkt een probleem te zijn bij heel veel mensen en inmiddels ook bekend bij het team die het nu aan het onderzoeken is*

[ Voor 28% gewijzigd door Nemm op 10-05-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dakreal schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:23:
[...]

Q6600
3gb geheugen
ati 4850

Core i3, 2,2ghz
4gb ram
Nvidia GT330m 1gb

Het is prut in meer gebieden, maar Meridian is de ergste idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Nou, de nieuwe patch is live, 412 mb, maar eens kijken wat het allemaal inhoud...

[ Voor 5% gewijzigd door Renquin op 11-05-2011 10:21 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Dakreal schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:23:
[...]

Q6600
3gb geheugen
ati 4850

Het ligt in drukke gebieden (steden e.d.) niet echt aan je hardware maar meer aan de engine.
Op het forum hebben mensen met high end bakken dezelfde problemen.

Questen gaat prima bij mij maar zodra ik Sanctum betreed word het een slideshow.

Hopelijk kunnen ze hier nog iets aan fixen want als het zo blijft gaan veel mensen stoppen denk ik ...
Pagina: 1 ... 19 ... 30 Laatste