RotF is makkelijk met een goede tank en/of healer, alle andere T1 zijn prima te doen in een groen/blauwe mix.
Ik ben vandaag ook maar eens begonnen aan het rogue tanken, en ik moet zeggen dat het totaal niet meevalt om goed te tanken, aggro houden is prima te doen, wat de andere tanks doen heb ik geen idee van (PuG's dan, onze guild tanks zijn allemaal gewoon ervaren en zwaar gegeared) Alleen het probleem met de rogue tank is dat het uren duurt voordat je normale damage mitigation hebt.
5 stacks -> 50% damage reduction
5 stacks -> 50% extra shield
Tegen die tijd heb je al 10-20k damage te pakken waar de meeste healers niet op zitten te wachten.
Daarna gaat het een stuk makkelijker natuurlijk, totaal van 56% damage reduction en dan nog je armor.
Waar ik vooral tegenaan hik in Raids is dat de bosses veel te veel random attacks hebben, te weinig skill te veel luck.
Hylas -> 4k hit soul fracture, Dot van 1k per seconde daarna, totaal damage 7k, dus je moet minimaal 2k heals krijgen om een beetje speling te hebben in die 6/7 seconde.
Daarna kan hylas je nog veranderen in een konijn en een ground AoE spawnen die ook 2.5k damage doet waardoor je minimaal 5k heal moet krijgen binnen 4 seconde, vrij zware pil!
Onze guild zit trouwens erover te denken om van server te wisselen zodra dit mogelijk is naar een drukkere server (drukker in de vorm van meer nolifers dus betere economie) Steampike zit vol met spelers die vooral 's avonds ff inloggen, paar dingen doen, daarna gaan pitten, zo zijn wij als een semi-hardcore guild de beste van de server zonder daar echt veel moeite in te steken.