Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
-SaveMe- schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 00:08:
Bijna 40! Zijn er nog meer 40 mounts dan die achterin Sanctum? Een snellere versie van die Yarnosaur (die ik nu heb) wellicht ?
Stillmore: Bovenop de berg met weg naar iron pine peak
Iron pine peak: Voor de library
Shimmersand: in main stad op marktplein
Argent Glade: weg naar beneden (strak naar beneden aan westkant rivier)

Even kort over 1.1:
Nerfs zijn prima naar mijn mening, vond sab geen zak aan, nightblade is erg leuk
hotfix 13 geeft sabs weer meer power, vraag me af wat dat gaat betekenen.
Greenscale hotfixes zijn gewoon kut, alle bosses zijn moeilijker gemaakt, we hebben gister hylas neergekregen (nummer 11 in europa) en zijn vandaag hele avond bezig geweest met greenscale zelf.

Verder PvP is weer leuk, op het punt na dat warriors veel te veel CC mogelijkheden hebben, ik ben de helft van de tijd slowed of stunned of rooted of feared....of polymorphed.
Assassin rogues die in stealth lopen te stunnen voor 5 seconden zijn pain in the a$$ aangezien je ze maar een halve seconde ziet.

Gister ook een chestitem T2 gekocht, was wel eens tijd ik zat over de 300 plaques maar ik vond die items het niet super waard om er 200 aan te spenderen, hoopte eigenlijk op een T3 drop in greenscale.

Event: Tsja, tis momenteel gewoon grinden voor 300 van die items om de lvl 50 ring te kunnen kopen, verder boeien mij de pets en meuk niet zo.
Hopelijk is de Raid wel te doen, schijnt rond de moeilijkheid van Hylas en greenscale te zitten, dat word dus een week heel hard aanpoten met de guild om die neer te krijgen.
En ik hoop dat er ook een beetje meer event mogelijkheid is voor non-hardcore spelers.

Ohja, en vandaag maar even Prestige 2 gehaald, warfronting is weer leuk (op die stomme CTF map na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Gister m'n crafting alt even van Outfitting 110 naar 250 gelift. Nu ff ergens een lading spellspun vandaan halen en dan even voor al m'n altjes spellspun bags maken :P

Verder nog wat van de normale quests gedaan in Shimmersand en Stillmoor en m'n rogue alt van der rested exp afgeholpen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52
Heb me op uitnodiging van Kkaltuu aangesloten bij Aeon Knights, gezellige boel en een aardig grote club leden online (waaronder Kkaltuu en Paterpor dus en missch nog wel meer tweakers?).

@48 zonder tankspec FC getankt voor 3 guildies die wel in de normale level range zaten, was erg lachen (en stiekem nog best oppassen, zelfs @48 slaan die lvl30 elites soms nog best hard).
Verder ook al 1 zo'n grote death event in Stillmoor meegemaakt maar het is me niet duidelijk of daar nou zo'n colossus is gespawnd of niet aan het eind, zo ja dan was die zo snel dood dat de meesten in de zone hem nooit hebben gezien. Jammer, zo wordt het lastig dat quest item van die cache quest te krijgen (de rest heb ik wel al).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59
SnoeiKoei schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:54:
Heb me op uitnodiging van Kkaltuu aangesloten bij Aeon Knights, gezellige boel en een aardig grote club leden online (waaronder Kkaltuu en Paterpor dus en missch nog wel meer tweakers?).

@48 zonder tankspec FC getankt voor 3 guildies die wel in de normale level range zaten, was erg lachen (en stiekem nog best oppassen, zelfs @48 slaan die lvl30 elites soms nog best hard).
Verder ook al 1 zo'n grote death event in Stillmoor meegemaakt maar het is me niet duidelijk of daar nou zo'n colossus is gespawnd of niet aan het eind, zo ja dan was die zo snel dood dat de meesten in de zone hem nooit hebben gezien. Jammer, zo wordt het lastig dat quest item van die cache quest te krijgen (de rest heb ik wel al).
Probleem in stillmoor was dat er een wardstone is die verdedigd moest worden. Deze was vernietigd een aantal seconden nadat de boss gespawned was.
Ik heb toch zo'n sourcestone gekregen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
kKaltUu schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:34:
[...]

Probleem in stillmoor was dat er een wardstone is die verdedigd moest worden. Deze was vernietigd een aantal seconden nadat de boss gespawned was.
Ik heb toch zo'n sourcestone gekregen.
Ohhh is dat wat er gebeurde, snapte er al niks van... Mijn ervaring in andere zones was al dat het vaak wel wat langer duurt dan een paar seconden om een invasion boss neer te halen.

Idd, ik heb ook zo'n epic (ancient?) sourcestone gekregen ja. Maar ik hoopte toch op een boss kill, dan had ik m'n world event quest klaar (en een mooie wapenupgrade) gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
(edit: Sorry voor dubbelpost...) Nieuwe hotfix komt eraan, ik neem alleen aan dat dat deze maand al gebeurt en niet pas in mei :P
Hotfix #13: [NA] TBD - [EU] 3:00am BST 5/4/11
Hotfix #13: 2:00am BST 5/3/11

GENERAL
* The intensity of Alsbeth’s assault on Telara is increasing! The number of rifts, invasions, and zone events is rising in all zones!
* Fixed a bug that was allowing some creative people to equip one more weapon than they had hands for. This was not an intentional advantage of being an Ascended.
* Removed Valmera mounts from the resourceful Defiant players who managed to purchase them. Don't worry, we refunded the cost, and hope you enjoyed them while they lasted!
* The Dye Vendors will be returning from their vacation with this update.
* Guild and PvP Quests: Killing the same character more than once will again give credit toward these quests.
* Quest: Harbinger of Sorrows: Modified quest text for better clarity.
* The Saga of the Endless: Trophies of Death: Quest now updates by closing Death Rifts.

COMBAT
* Warriors: Tempered Will, Paladin's Devotion, and Ruthless Pursuit can now only be used when the Warrior is under one of the effects these abilities remove.
* Tracking abilities no longer dismount you on use.

BEASTMASTER
* Protective Companion's Pounce taunt now properly causes the taunt target to switch to the pet.

ELEMENTALIST
* Icy Carapace: Rank 7 now lists the correct damage for this ability.

SABOTEUR
* Charge Booster: Reworded description for more clarity. Using Detonate with 5 Combo Points will fire off a Booster Charge, dealing 50% weapon damage. The total damage dealt is increased by 15% for every point spent in Saboteur above 21.

VINDICATOR [PvP]
* Tactical Strike: Fixed an issue causing this to trigger several times more often than it should. Now triggers 5% per point spent. Damage increase to target has been reduced from 10% to 5% per stack. Description updated to note that this stacks up to 5 times.

VOID KNIGHT
* Residual Absorption will no longer show as a buff that can be clicked on to remove.

WARLOCK
* Empowered Darkness: Ability will no longer get overwritten by weaker buffs.

DUNGEONS AND RAIDS
* A number of Greenscale belts were incorrectly equippable by all characters. They are now limited by class for equipping.
* King's Breach: Expert: Konstantin's Mathosian Fury can no longer be removed by player abilities. It also has a tooltip description!

CRAFTING
* Salvaging Rings and Necklaces that use gems in their recipes now returns salvaged gemstone items as well as regular gems.
* Crafted bow: The ability on Hawk's Talon was not triggering, and has been fixed.
* Crafted bow: Verdant Archbow's tooltip has been corrected so it properly lists the damage done.
* Relic-quality items should now be Salvageable and Runebreakable, although why you would want to break such lovely items remains a mystery. But you can, if you want to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:24
@hierboven

Deze hotfix is inmiddels al actief in Europa. Althans heb hem deze morgen al gedownload.
De datum is een typo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ah, mooi. De dye vendors komen weer terug :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Pff ik moet nog aan experts beginnen ookal ben ik net 50 , en dan te bedenken dat er al mensen volop aan het raiden zijn , wat gaan die hard zeg ...

Welke mount valt er dan in Rifts ?

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Een spook ezel geloof ik.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
MaFFia schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:31:
Pff ik moet nog aan experts beginnen ookal ben ik net 50 , en dan te bedenken dat er al mensen volop aan het raiden zijn , wat gaan die hard zeg ...

Welke mount valt er dan in Rifts ?
Deze, spectral horse (plaatje van interwebz):

Afbeeldingslocatie: http://gaarawarrgabs.files.wordpress.com/2011/03/spectral-horse.jpg?w=600&h=684

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Renquin schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:29:
Ah, mooi. De dye vendors komen weer terug :)
Idd, ik heb een hoop mooie geartjes gehad gisteren die ik mooi wou kleuren. Alleen de vendors waren nog weg :) Kan ik dat vanavond mooi doen!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Ziet er erg vet uit die horse! hoop hem ook nog te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Jammer genoeg is het blijkbaar alleen te halen als random rift drop, niet bij die vendor.

Er is een Planar Lure van de Death Serpent (die te maken is met infused souls, te halen uit dungeons) waar een Raid Rift mee geopend kan worden.
Leuk en aardig, maar op een begeven moment zijn er een 8 tal beestjes die verslagen moeten worden. Probleem is: dingen doen 43k damage per hit aan een single target. :X
Ik heb daar mijn lesje wel geleerd, ik wacht wel tot iemand anders aanvalt en dan begin ik zachtjes aan met damage te doen :p

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Vergeet niet dat dat paardje enkel tijdens deze event werkt.
De epic variant, die dropt in de instance, zal echter nog wel na de event werken.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Laatst online: 12-09 13:08
Hydrosine schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:55:
Ziet er erg vet uit die horse! hoop hem ook nog te bemachtigen.
Toevallig heb ik deze mount, ziet er bruut uit! Kreeg hem tijdens rift's killen, easy to get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Renquin schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:53:
Vergeet niet dat dat paardje enkel tijdens deze event werkt.
De epic variant, die dropt in de instance, zal echter nog wel na de event werken.
Hoe kom je daarbij? Is een gerucht dat ook op t Trion-forum te vinden is maar het enige wat is gezegd is dat de niet-epic versie alleen tijdens het event te VERKRIJGEN is, hij is wel permanent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
SnoeiKoei schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:00:
[...]

Hoe kom je daarbij? Is een gerucht dat ook op t Trion-forum te vinden is maar het enige wat is gezegd is dat de niet-epic versie alleen tijdens het event te VERKRIJGEN is, hij is wel permanent.
Na mijn idee zijn ze alletwee permanent. Weet je wat de dropchange is? (%) anders heb ik heel veel geluk gehad!
Toen ik hem vond was ik in freemarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Van de officiele site:
While the normal steed—usable by Ascended of any level—will only be available during the actual event, the armored version will remain in the game, exclusive to the River of Souls raid.
Ik kan het verkeerd begrijpen, maar het lijkt mij dat enkel de epic na de event nog te gebruiken is in de River of Souls raid. De normale is alleen tijdens het event te gebruiken.

Maja, zoals ik al zei, ik kan het verkeerd lezen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Niet online
Nope. Je kan hem alleen vinden als drop tijdens de event. De epic blijft een potentiele drop in de River of Souls dungeon. Zo lees ik het teminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Hoorde dat er eindelijk guest passes zijn. Klopt dit? Iemand er nog 1 over?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Heb het spel vorige week gewonnen bij Rabradio op 3FM.
Ik ga als Defiant op Shivermere spelen. Iemand die me uit kan nodigen voor een "GoT" guild?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Er is geen GoT guild in rift actief.
Beste is om bij de player database te kijken (zover deze up to date is)
En 1 van deze personen te benaderen.

-
Gisteren onze eerste T2 (RD) gedaan helaas wegens tijd niet kunnen afmaken.
zover ging het prima, 3 van 5 bosses down, met stuk of 3/4 tries op 4de

Verder ben ik voornamelijk mijn mage aan levelen. tbh dit spel heeft op dit moment echt 0.0 replay value.
misscien dat de cleric nog ga bekijken maar ik denk het niet.
Oke met 8x een wow char levelen kun je die content ook wel dromen

[ Voor 58% gewijzigd door Teunis op 05-04-2011 15:52 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Teunis schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:47:Verder ben ik voornamelijk mijn mage aan levelen. tbh dit spel heeft op dit moment echt 0.0 replay value.
misscien dat de cleric nog ga bekijken maar ik denk het niet.
Oke met 8x een wow char levelen kun je die content ook wel dromen
True inderdaad, vervelende is ook dat iedere class in hetzelfde gebied begint. Het zou de replay value al iets omhoog halen als je per class een ander begin gebied had (zoals in WoW). Dit brengt iedergeval de eerste 12 levels wat meer nieuwe content. Na 8 chars zoals je zegt had je in WoW ook wel alle begin gebieden gezien, maar bij het proberen van nieuwe classes is dit wel leuke in iedergeval.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Blegh, ik kan niet meer dan 2 uur achter elkaar spelen omdat mijn videokaart (4890) dan crasht, en daarna het niet meer langer dan 5 minuten achter elkaar uithoudt, ik heb vanalles geprobeerd, maar ik kan het probleem echt niet vinden (Rift is het enige spel waar ik het heb, verder geen enkele benchmark of game waar het gebeurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
Gremios schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:33:
Heb het spel vorige week gewonnen bij Rabradio op 3FM.
Ik ga als Defiant op Shivermere spelen. Iemand die me uit kan nodigen voor een "GoT" guild?
Roep maar je ingame naam, dan invite ik je zodra ik je online zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Merroc schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:51:
[...]

Roep maar je ingame naam, dan invite ik je zodra ik je online zie.
Ingame name is: Occelot
Alvast bedankt :9

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Dondorp schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 04:34:
[...]

Stillmore: Bovenop de berg met weg naar iron pine peak
Iron pine peak: Voor de library
Shimmersand: in main stad op marktplein
Argent Glade: weg naar beneden (strak naar beneden aan westkant rivier)
Weet je ook welke mounts op die plekken te halen zijn. Ben namelijk helemaal nog niet in stillmore/shimmersand en Ironpeak geweest als L40. Dan weet ik of het de moeite is om er speciaal voor naar toe te rijden ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
-SaveMe- schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 22:15:
[...]

Weet je ook welke mounts op die plekken te halen zijn. Ben namelijk helemaal nog niet in stillmore/shimmersand en Ironpeak geweest als L40. Dan weet ik of het de moeite is om er speciaal voor naar toe te rijden ...
Dat heeft het sowieso niet volgens mij, want ik geloof dat je voor al die mounts een zekere hoeveelheid notoriety moet hebben met de faction die hem verkoopt, dus je moet al een tijd aan het questen zijn geweest in die gebieden.
Stillmoor is een soort gorilla-mount, Shimmersand meen ik zo'n gazelle-beest als waar de Defiant op rijden en Ironpine Peaks dacht ik zo'n Yarnosaur, een soort van kruising neushoorn/dikke lama. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apex667
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-09 11:57
hugoy schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:26:
Blegh, ik kan niet meer dan 2 uur achter elkaar spelen omdat mijn videokaart (4890) dan crasht, en daarna het niet meer langer dan 5 minuten achter elkaar uithoudt, ik heb vanalles geprobeerd, maar ik kan het probleem echt niet vinden (Rift is het enige spel waar ik het heb, verder geen enkele benchmark of game waar het gebeurt)
Heb je al je videodrivers geupdate naar de laatste versie? (11.3 geloof ik)
Ik had dat probleem ook en daarmee was het opgelost :)

[ Voor 0% gewijzigd door apex667 op 06-04-2011 08:43 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
SnoeiKoei schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:25:
[...]
Dat heeft het sowieso niet volgens mij, want ik geloof dat je voor al die mounts een zekere hoeveelheid notoriety moet hebben met de faction die hem verkoopt, dus je moet al een tijd aan het questen zijn geweest in die gebieden.
Stillmoor is een soort gorilla-mount, Shimmersand meen ik zo'n gazelle-beest als waar de Defiant op rijden en Ironpine Peaks dacht ik zo'n Yarnosaur, een soort van kruising neushoorn/dikke lama. Correct me if I'm wrong.
Je moet minimaal Glorified om de mount in de level 50 zones te kunnen kopen, en noway dat je al glorified op level 40 bent.
enige reputition mount die een fresh 50 kan kopen is die met de begin factie

Friendly (10k) -> Decortated (20k) -> Honored (35k) -> Revered (60k) -> Glorified

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Teunis schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:51:
[...]

Je moet minimaal Glorified om de mount in de level 50 zones te kunnen kopen, en noway dat je al glorified op level 40 bent.
enige reputition mount die een fresh 50 kan kopen is die met de begin factie

Friendly (10k) -> Decortated (20k) -> Honored (35k) -> Revered (60k) -> Glorified
Maar die vendors verkopen dacht ik niet alleen 110% (lvl50) mounts toch, maar ook de lvl40 versies? Welke notoriety moet je daarvoor hebben, ook glorified?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
SnoeiKoei schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:29:
[...]
Maar die vendors verkopen dacht ik niet alleen 110% (lvl50) mounts toch, maar ook de lvl40 versies? Welke notoriety moet je daarvoor hebben, ook glorified?
Zou eerlijk gezegt niet weten, vind 2x voor mount betalen beetje zonden platinum
is ook al meer dan maand geleden dat gechecked heb 1 mount is voorlopig voldoende totdat ik overvloed aan plat heb

Stillmoor (2710, 2480)
Iron Peak (4465, 1670)
Shimmersand (6580, 7085) Deze weet niet 100% zeker iedergeval ergens in die stad
Ik kan er iets naast doordat ik met mr dummy map de coords heb gecreeërd

[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 06-04-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hey Rifters!

Er is zoveel te doen op lvl 50 dat ik de helft niet eens kan doen door tijd tekort, gisteren even daily's gedaan van Dragon slaygers en MoO, vervolgens Expert Fae, en daarna was het alweer bedtijd.

Wel dikke upgrades gescoord, en m'n epic helm met outfitter gecraft.
Tevens al mijn proffs naar 300 getrokken, dus dat project is ook weer afgerond :)

Ik vind echt dat er veel tijd in het design van items is gestoken, het ziet er allemaal prachtig uit!

Afbeeldingslocatie: http://assets.enjin.com.s3.amazonaws.com/users/412592/pics/full/134772.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 06-04-2011 10:48 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Dakreal schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:47:
Ik vind echt dat er veel tijd in het design van items is gestoken, het ziet er allemaal prachtig uit!
Ik wil dit graag zeggen over de monsters / NPC's... maar dat kan ik niet :'(
Elke monster is 6x gerecycled, wat behoorlijk jammer is.
Zelfs een aantal bosses zien er hetzelfde uit met een ander naampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kKaltUu schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:50:
[...]

Ik wil dit graag zeggen over de monsters / NPC's... maar dat kan ik niet :'(
Elke monster is 6x gerecycled, wat behoorlijk jammer is.
Zelfs een aantal bosses zien er hetzelfde uit met een ander naampje.
Mwoah, dit is niet anders dan bij andere MMO's ik stoor me er in ieder geval niet aan hoor.
Zolang ze maar mooi doodgaan en leuke geluidjes maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Het is misschien een domme vraag aangezien iedereen in die topic rift speelt: Maar ik ben wow momenteel goed zat aan het worden en ik ben op zoek naar iets anders.

Ik heb op het internet reviews bekeken en me even in het spel verdiept en het lijkt me een tof alternatief! Maar blijft dit spel net zo lang boeien als bijvoorbeeld World of Warcraft? (ik weet dat het moeilijk te vergelijken is). En denken jullie dat dit niet net zo gaat eindigen als Aion?

Ik hoop dat jullie me wat informatie kunnen geven, al is het een domme vraag in dit topic. Anders ga ik straks maar eens naar de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Maar weer een lief dagboek-itempje vandaag:

Gisteren

* world event weapon cache quest afgerond en een mooie blue quality dagger gekregen, yay! Laatste quest item dropte van een zone death event boss die niks met het world event te maken had volgens mij.
* eindelijk die rottige epic/saga quest in Silverwood geklaard, "Care and Imprisonment of Changelings", dus nu op weg naar de ongetwijfeld ook frustrerende vervolgen. Voor de fix had ik beide vereiste bosses in Silverwood al meer dan 4x elk neergehaald maar nooit het nodige quest item gekregen...
* lvl49 gedingd -> 50 gaat lukken deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Nipje schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:08:
Het is misschien een domme vraag aangezien iedereen in die topic rift speelt: Maar ik ben wow momenteel goed zat aan het worden en ik ben op zoek naar iets anders.

Ik heb op het internet reviews bekeken en me even in het spel verdiept en het lijkt me een tof alternatief! Maar blijft dit spel net zo lang boeien als bijvoorbeeld World of Warcraft? (ik weet dat het moeilijk te vergelijken is). En denken jullie dat dit niet net zo gaat eindigen als Aion?

Ik hoop dat jullie me wat informatie kunnen geven, al is het een domme vraag in dit topic. Anders ga ik straks maar eens naar de winkel!
Ga maar alvast naar de winkel toe dan! Ik kan je wel dingen gaan toezeggen maar alleen jij komt er zelf achter.
Het spel is zeker de moeite waard, I'm still in love <3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Nipje schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:08:

Er is net een weekend geweest waarin je het spel gratiz kon uitproberen dmv guest passes. Zou een mooie kans zijn geweest om het uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
SnoeiKoei schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:42:
[...]

Er is net een weekend geweest waarin je het spel gratiz kon uitproberen dmv guest passes. Zou een mooie kans zijn geweest om het uit te proberen.
Ja ik hoorde het inderdaad.. Jammer :(.

Ik ga maar gewoon lekker naar de winkel!

Zijn hier ook mensen die Aion gespeeld hebben? Ik ben benieuwd of dit spel iets langer blijft hangen dan Aion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Hier wow,aion, en nu rift

De vergelijking met wow zijn zeer hoog.
grootste aanpassing zijn de rifts (><)
in dit spel moet je dus niet raar opkijken als een quest hub door een invasie beheert wordt
en major invasie, lijken hun doel te bereiken, level 50 de wereld weer intreken
maar voor hoe lang is maar de vraag.

Tja of het leeg loop zoals Aion mee gaat maken, kan niemand voorspellen
Mijn persoonlijk grootse nadeel in Aion was de PVP always on mode
ben ook zeer blij met de PvE server, moet er niet aandenken om major invasie te moeten doen op pvp server
maar ja ik speelde aion ook nooit vanwege de pvp, ook al was het verplicht

Tot op heden nog geen spijt van de switch naar rift (van wow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf ook WoW, Aion en Rift gespeeld (Rift nu nog steeds dan, WoW op een extreem laag pitje :P) en vind Rift vele malen boeiender dan Aion. Ik zie mezelf in ieder geval niet snel afhaken in Rift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nipje schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:44:
[...]

Ja ik hoorde het inderdaad.. Jammer :(.

Ik ga maar gewoon lekker naar de winkel!

Zijn hier ook mensen die Aion gespeeld hebben? Ik ben benieuwd of dit spel iets langer blijft hangen dan Aion :)
Ik heb zelf Aion in de beta gespeeld, maar toen vond ik Aion al ontzettend slecht, het was niet mooi. Combat was houterig, tevens vond ik de graphics matig voor een "nieuwe" game.

Ik kan tig redenen bedenken om Rift wel leuk te vinden, echter is er maar 1 die telt. En dat is gewoon je eigen ervaring :) Er zijn op dit moment nog erg veel mensen die Rift spelen, en de beste manier is het gewoon zelf proberen.

Als je het spel bij de Free Record Shop haalt ( geen reclame) kost het maar 39,95. als je het dan alsnog niet leuk vind, ben je maar 40 euro kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Ik ben geinterreseerd in Rift, Ik heb dit spel in de beta gespeeld. Maar dat was 20min vond het wel leuk had alleen geen tijd ervoor. Nu het uit is vroeg ik me af heeft dit spel nou echt public Quest zoals warhammer had.
Ook vroeg ik me af hoe de endgame is? (meer pvp of pve)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Dakreal schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:58:
[...]
Ik heb zelf Aion in de beta gespeeld, maar toen vond ik Aion al ontzettend slecht, het was niet mooi. Combat was houterig, tevens vond ik de graphics matig voor een "nieuwe" game.
:| :X :? 7(8)7
Oh beta, dus dan heb je nooit de endgame set's gezien.

De Armor set + Alle animatie die moves hebben vind ik nog steeds de beste die tot nu gezien heb.
Je hebt inderdaad slechte sets, maar somige endgame sets zijn gewoon adembenemed omnaar te kijken.
Daar kan rift nog wat van leren.

Grafisch vond ik spel mooier in elkaar zitten dan rift. (o ja wtb wings again, gliding O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Tja, amor en weapon looks kun je wel aan Koreanen overlaten. Niet altijd realistisch, maar het zag er wel cool uit. :*)

Probleem van Aion is dat het niet echt voor het westerse publiek geschikt is, toch nog iets te hardcore. Heb er zelf wel lol aan beleeft maar op een gegeven moment was ik het grinden en het eindeloos doen van dungeons, zonder ook maar een goed item tegen te komen, wel zat.

Rift bevalt me wat dat betreft vele malen beter. Ben al een aantal weken lvl50 en vermaak me nog steeds met de expert dungeons en de daily quests.
Binnenkort ook maar weer eens verder met m'n alt. :)

Nu alleen hopen dat de rogue weer eens wat buffs krijgt. Want dat de rogue van alle classes het minst dps doet is toch wel, op z'n zachts gezegd, opmerkelijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:51:
Hallo Ik ben geinterreseerd in Rift, Ik heb dit spel in de beta gespeeld. Maar dat was 20min vond het wel leuk had alleen geen tijd ervoor. Nu het uit is vroeg ik me af heeft dit spel nou echt public Quest zoals warhammer had.
Ook vroeg ik me af hoe de endgame is? (meer pvp of pve)

Public quest = Rift's

Het is een vergelijkbaar iets, de eng-game kan ik helaas geen antwoord opgeven. Ben nog niet zo ver :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Laatst online: 05-09 09:47
Ik zit al weken te twijfelen om Rift te kopen. Ik heb de beta gespeeld als cleric maar dat boeide me niet zo erg en ik ben toen weer terug gegaan naar WoW. Maar WoW begint me nu steeds meer tegen te staan en ik denk dat ik toch maar voor Rift ga en kies voor een melee dps... rogue waarschijnlijk.
Op de beta heb ik niet echt veel kunnen zien van de professions e.d. Zijn die een beetje interessant? En vooral op lagere levels? In wow had je 99% van de tijd niets aan je low level craftables en dat vond ik een erg groot gemis. En hoe zit 't in Rift met een auction house?

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mensen let op:

Ik zag net in mijn spambox alweer scammers die proberen middels "lijkende" legitieme mails je inloggegevens afhandig te maken! Let hier goed voor op :P

Voorbeeld: LET OP, klik niet op link of ga niet naar die site.

Hello,

Tirion account password has been changed successfully.

Please remember to use your account or the game Tirion world record new password.

Without this change, please contact us immediately Tirion support
Login: Support Center

Sincerely,
Terry Dion WorldWorld

[ Voor 56% gewijzigd door Dakreal op 06-04-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Edit die link er even helemaal uit? Die site zit vol keyloggers en andere shit.
Maarja ik heb zelf ondertussen al andere mails voorbij zien komen die nog "slimmer" in elkaar zijn gezet.
Sjah ze moeten iets he (die goldspammers).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Dakreal schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:47:
Hey Rifters!

Er is zoveel te doen op lvl 50 dat ik de helft niet eens kan doen door tijd tekort, gisteren even daily's gedaan van Dragon slaygers en MoO, vervolgens Expert Fae, en daarna was het alweer bedtijd.

Wel dikke upgrades gescoord, en m'n epic helm met outfitter gecraft.
Tevens al mijn proffs naar 300 getrokken, dus dat project is ook weer afgerond :)

[afbeelding]
Op mijn cleric zit ik ook regelmatig naar de armorz en helmetz te kijken hoe mooi die zijn. Vind dat Trion er erg goed in is geslaagd een eenduidige en fantasierijke artstyle in de game te creëren.

Wat zijn jullie builds voor top DPS op een cleric? Moet nog de soul halen voor Inquisitor en wil dan Inq/Shaman/Druid proberen, in die volgorde. Lekker slopen met een 2H. Vind m'n guardian elfje maar een lekker wijf. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
apex667 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:34:
[...]

Heb je al je videodrivers geupdate naar de laatste versie? (11.3 geloof ik)
Ik had dat probleem ook en daarmee was het opgelost :)
Helaas, gister 11.3 gedownload, en helemaal met driver sweeper ervoor (doe ik normaal nooit) maar zonet toch weer gewoon eruit gegooid na een uur, dit verziekt flink mijn plezier in het spel, helemaal als het steeds midden in een warfront of dungeon is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Voor de cleric is volgens mij.
Inq/Just/... (die met de instand heal :D)
Justicar 12 punt voor de heal, en mana on melee hit
AoE van deze build is echt hoog + zeer hoge surviability, infinit mana.

Als build wilt hebben moet dat even na gaan vragen bij de cleric in mijn guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Gisteren Rift verplaatst van mijn RAID5 naar SSD. Gaat allemaal wel iets soepeler, maar op zich merkte ik weinig verschil, gezien het laden van nieuwe gebieden al <2sec duurde.
Maar nu drukte ik net even op de recover button en kreeg ik na 3sec al de melding dat ie klaar was, terwijl dit op mijn RAID5 ~5min duurde. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hugoy schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:12:
[...]

Helaas, gister 11.3 gedownload, en helemaal met driver sweeper ervoor (doe ik normaal nooit) maar zonet toch weer gewoon eruit gegooid na een uur, dit verziekt flink mijn plezier in het spel, helemaal als het steeds midden in een warfront of dungeon is :/
Ik heb een dergelijk probleem ook gehad als ik aan het gamen was. Het probleem was bij mij dat mijn Wifi Pcie kaart precies onder de fan zat van mijn vidkaart, waardoor mijn vidkaart zichzelf lekker warm hield. Je kunt eventueel bij Spielery & Problemen een topic aanmaken. Dit topic is daar helaas niet voor bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Teunis schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:12:

Sentinel toevallig? Staat me iets bij dat die een instant heal heeft.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:33
Heb het dan toch maar aangeschaft ook, erg genoten van de trial. En 40 Euro op direct2drive UK voor de CE was een koopje :p.

Voor de eerste keer FAE gedaan vandaag. Vrij easy dungeon, enige wat ik als tank eigenlijk mis is iets als threat plates ofzo (is er ergens binnen de options een optie welk iets soortgelijks aanzet? Heb het iig niet kunnen vinden zo snel). Met alle spell effects is het vaak lastig te zien wie er nu precies wordt aangevallen :p.

Dat laatste stukje was zeer mooi die effecten van dat sneeuw weer, zeer mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers heb ik voor aankomend weekend weer 25 gratis keys waarmee je Rift kan uitproberen :) Stuur even een DM mocht je er een willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
  • Laatst online: 19-08 08:18
xbox2go, heeft iedereen die key`s of ben jij hier in een van de weinigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnows schreef op woensdag 06 april 2011 @ 23:43:
xbox2go, heeft iedereen die key`s of ben jij hier in een van de weinigen?
Heb ze van TrionWorlds zojuist ontvangen gezien de website in handtekening. Ik krijg binnenkort ook goodies etc van ze daarover later meer, ik ga die trouwens hier weggeven aan de Rift spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
ik zal morgen eens op mijn account kijken, misschien dat alleen CE mensen die keys krijgen? verder wanneer ik de mogelijkheid tot keys weg geven bezit zal ik mij melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe krijgen alleen websites die die Rift promoten zoals fansites (zie handtekening) en uiteraard ook Tweakers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
oke, dan krijg ik geen keys :). bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan. Mocht je er een willen hebben voor jezelf of voor iemand anders DM even dan stuur ik je er eentje toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnows
zelf speel ik sinds de headstart en kijk ik er nog steeds naar uit om te kunnen spelen, verder weet ik op dit moment niemand die ook zou willen spelen iig bedankt voor het aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Ik heb voor komend weekend ook een key ontvangen die 5 keer gebruikt kan worden. En ik heb gewoon de standaard editie! en beheer geen site of niks..
Dus misschien ontvangen jullie ze ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Hydrosine schreef op donderdag 07 april 2011 @ 08:41:
Ik heb voor komend weekend ook een key ontvangen die 5 keer gebruikt kan worden. En ik heb gewoon de standaard editie! en beheer geen site of niks..
Dus misschien ontvangen jullie ze ook nog.
Klopt heb ik ook ontvangen. 2 x zelfs. Maar wat ik zag was het wel 2 x dezelfde code.
Kan misschien komen omdat ik mijn standaard editie van de week een digitale upgrade heb gegeven naar special editie?

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
Gisteren dan toch maar overstag gegaan en Rift aangeschaft. Paar uurtjes kunnen spelen als Rogue (assassin soul) en was al redelijk snel lvl10. (Op blightweald als Defiant). Nu nog opzoek naar een leuke guild :)
Heb me erg vermaakt gisteravond. Lang geleden dat dat is gebeurd! Ik kwam op lvl10 bij zo'n haven aan vlak bij meridian(?) en daar was net een vage invasie aan de gang. Uiteindelijk leverde dat zo'n epic shard gevalletje op... wat kan ik hiermee? Heb ook zo'n ding in een blue variant ergens opgepikt...
Jammer dat ik vanavond niet kan spelen, maar heb een lang en vrij weekend voor de boeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Teunis schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:12:

Hmz... ik had nog niet over die combo nagedacht.

Gebruik zelf een inquisitor/cabalist/sentinel (51/15/0) build. Hiermee heb je 2 mana return abilities, 1 channeled heal en 1 instant heal (+ dat je vex je ook voor 90% van de dmg healt, wat aardig op kan lopen).

Ik zit nooit zonder mana, ga echt zelden dood (meer dan 4 mobs tegelijk pullen is misschien dood) en mijn aoe en normale dmg zijn behoorlijk hoog ^_^

Maar misschien leuk om die inq/just/sent eens uit te proberen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Potame schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:11:
Gisteren dan toch maar overstag gegaan en Rift aangeschaft. Paar uurtjes kunnen spelen als Rogue (assassin soul) en was al redelijk snel lvl10. (Op blightweald als Defiant). Nu nog opzoek naar een leuke guild :)
Heb me erg vermaakt gisteravond. Lang geleden dat dat is gebeurd! Ik kwam op lvl10 bij zo'n haven aan vlak bij meridian(?) en daar was net een vage invasie aan de gang. Uiteindelijk leverde dat zo'n epic shard gevalletje op... wat kan ik hiermee? Heb ook zo'n ding in een blue variant ergens opgepikt...
Jammer dat ik vanavond niet kan spelen, maar heb een lang en vrij weekend voor de boeg :D
Vet dat je zo snel in de actie wordt gegooid.
Je kan die (source)shard gebruiken om bij de planar vendors behoorlijk lekkere items te kopen (de allereerste zit in kings breach).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Potame schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:11:
Welkom ingame en op de server :)
Zit zelf in de guild Tranquility, we zijn op zoek naar alles behalve Clerics. Het is een leuke, gezellig en sociale guild (zo vind ik zelf).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
Wat is je ingame naam? Of moet 't officieel via een application op de website?

Kan trouwens iemand me iets vertellen over de professions? Ik heb Butchering/Outfitter/Runecrafting.
Is het verstandig om op lagere levels butchering een beetje te grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 22:04
Ben nu bezig met een justicar/shaman combo voor solo (meeste punten in justicar) voor mijn level 42 cleric. Single target is hij best wel langzaam, maar AoE is echt niet normaal.

Mijn record tot nu toe is 12 zelfde level mobs pullen en die neermaaien. (heb nog niet meer kunnen pullen omdat ik nog niet een gebied heb gevonden waar ik meer dan 12 tegelijk kon pullen). Het mooie is, hoe meer mobs, hoe beter mijn survivability word vanwege justicar's salvation. Met mana restore on melee van zowel justicar als shaman eindig ik die AoE pulls altijd met 100% health en mana. Hoef mijzelf zelden te healen, maar als dat wel moet heb ik genoeg heals tot mijn beschikking via doctrines en een instant 100% heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcell
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 12:58
edit dubbelpost

[ Voor 92% gewijzigd door Mcell op 07-04-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
marcrenzo schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:34:
Ben nu bezig met een justicar/shaman combo voor solo (meeste punten in justicar) voor mijn level 42 cleric. Single target is hij best wel langzaam, maar AoE is echt niet normaal.

Mijn record tot nu toe is 12 zelfde level mobs pullen en die neermaaien. (heb nog niet meer kunnen pullen omdat ik nog niet een gebied heb gevonden waar ik meer dan 12 tegelijk kon pullen). Het mooie is, hoe meer mobs, hoe beter mijn survivability word vanwege justicar's salvation. Met mana restore on melee van zowel justicar als shaman eindig ik die AoE pulls altijd met 100% health en mana. Hoef mijzelf zelden te healen, maar als dat wel moet heb ik genoeg heals tot mijn beschikking via doctrines en een instant 100% heal.
Kun je deze build eens ergens online zetten?
Ben zelf nu een Cleric Alt begonnen en had een moeilijke start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcell
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 12:58
Ik volg dit topic al een tijdje en ben oud WoW speler. Ik ben eigenlijk weer op zoek naar iets nieuws, en denk dat Rift wel iets is. Heeft er iemand nog een trial key of iets dergelijks, zodat ik het een keer kan proberen?

Daarnaast wil ik graag weten hoe het combat system is in Rift, vond het in WoW altijd wel lekker snel en direct spelen, iets wat mij in andere mmo's bijna altijd tegenviel. Heb enkele filmpjes gezien, en daar zag t er wel goed uit namelijk, maar zou liever wat gebruikerservaringen horen. Bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door Mcell op 07-04-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Mcell schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:44:
Ik volg dit topic al een tijdje en ben oud WoW speler. Ik ben eigenlijk weer op zoek naar iets nieuws, en denk dat Rift wel iets is. Heeft er iemand nog een trial key of iets dergelijks, zodat ik het een keer kan proberen?

Daarnaast wil ik graag weten hoe het combat system is in Rift, vond het in WoW altijd wel lekker snel en direct spelen, iets wat mij in andere mmo's bijna altijd tegenviel. Heb enkele filmpjes gezien, en daar zag t er wel goed uit namelijk, maar zou liever wat gebruikerservaringen horen. Bedankt!
Als je mij even een Direct message stuurt dan stuur ik je een key terug :) Deze is geldig voor komend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 22:04
Hydrosine schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:43:
[...]

Kun je deze build eens ergens online zetten?
Ben zelf nu een Cleric Alt begonnen en had een moeilijke start!
Dat is deze build, 4 punten in sentinel zijn voor de extra ranged pull ability.

Dit doe ik allemaal inclusief bijbehorende macro's (ranged pull macro, single target macro, aoe macro, heal macro), maar zit nu op mijn werk dus kan ze zo niet posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Potame schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:27:
Wat is je ingame naam? Of moet 't officieel via een application op de website?

Kan trouwens iemand me iets vertellen over de professions? Ik heb Butchering/Outfitter/Runecrafting.
Is het verstandig om op lagere levels butchering een beetje te grinden?
Ik zou het als ik jou was even officieel doen via het forum. Verder kan je Alyvian whisperen als die online is (guild master en ook Nederlander).
marcrenzo schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:34:

Je hebt nu dus een aardige tank build te pakken :) Vandaar dat het zo lekker gaat qua aoe maar niet qua single target.
Is idd behoorlijk fijn, alleen wordt het op lvl 50 wel ietsjes lastiger, maar dit is ook af te vangen.

Zit zelf ook wat te kloten met een tank buildje, healing en dps heb ik nu wel rond :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf ERG nieuwschierig na deze game, ik heb er veel over gelezen en spreekt me ontzettend aan.
Als iemand een trial code overheeft zou ik deze graag willen gebruiken.
En natuurlijk een server tip ;) gezelliger met wat NL'ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:52:
Ik ben zelf ERG nieuwschierig na deze game, ik heb er veel over gelezen en spreekt me ontzettend aan.
Als iemand een trial code overheeft zou ik deze graag willen gebruiken.
En natuurlijk een server tip ;) gezelliger met wat NL'ers
Als je er nog geen hebt, mag je mij een berichtje sturen want ik heb er net vers één in m'n mailbox gekregen.

Met de bovenstaande build ga ik eens aan de slag op mijn cleric. Waarom hebben cleric shields zoveel minder armor dan warrior shield btw? Komt dat omdat ze betere healing abilities hebben? (scheelt bijna met een factor 5 qua armor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Toch maar voor gekozen om rift te halen! Ben warrior op steampike.

Welke Souls raden jullie aan voor DPS? Ik heb momenteel beastmaster en champion maar ik heb GEEN idee of dat wat is:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nipje schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:33:
Toch maar voor gekozen om rift te halen! Ben warrior op steampike.

Welke Souls raden jullie aan voor DPS? Ik heb momenteel beastmaster en champion maar ik heb GEEN idee of dat wat is:')
MIsschien is het wel leuk om dit zelf uit te zoeken? Offensive = dps, Defense = tank, support = buffbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Dakreal schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:08:
[...]

MIsschien is het wel leuk om dit zelf uit te zoeken? Offensive = dps, Defense = tank, support = buffbot.
Kijk daar was ik een beetje naar op zoek, dan kom ik er verder zelf wel uit :D. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Steampike! Mooie server lol ! ;-)
Ik ben rogue. Ranger\marksman\sab.
Die sab speelt echt lekker! niet normaal. Alle andere souls bij de weg ook al vrijgespeeld en ook al een beetje mee gestoeit. Ben daarintegen nog maar level 23. afgelopen dagen alleen bezig geweest met Rifts. Schiet niet echt op met xp verdienen op die manier. Hoop op een drop van die spectral horse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
totempaal schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:36:
Steampike! Mooie server lol ! ;-)
Ik ben rogue. Ranger\marksman\sab.
Die sab speelt echt lekker! niet normaal. Alle andere souls bij de weg ook al vrijgespeeld en ook al een beetje mee gestoeit. Ben daarintegen nog maar level 23. afgelopen dagen alleen bezig geweest met Rifts. Schiet niet echt op met xp verdienen op die manier. Hoop op een drop van die spectral horse.
Er is toch niks mis met deze server he? :O. Anders kan ik nog switchen snel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Nee helemaal niet!
Haha ik zit er ook. ;-) En nog een paar van GOT als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Als je er nou meteen ff bij vertelt of je guardian of defiant speelt hebben andere Steampikers er nog wat aan :P

Hier Paradox, guardian rogue. Vanavond de laatste 4 XP-bars levelen en dan ben ik lvl50! Yay!

Vwb het world event, ik heb nu eigenlijk de loot al die ik er uit wilde halen (spectral horse, wapen van de cache quest, 18 slot bag, hound pet en dat ding om zo'n paarse glow mee te krijgen (matcht goed bij die hound, zelfde effect!). Zaterdag kan ik heeeel misschien het begin meemaken van phase 2 maar die schijnt maar een paar uur te duren en 's middags moet ik weg. Dan ben ik pas 's avonds laat weer thuis. Hopelijk kan ik zondagmorgen dan nog iets van phase 3 zien. Maar het zuigt wel kont dat er een massaal world event wordt aangekondigd, dan is het de hele week nogal rustig en moet je zoeken naar zones met activiteit en daarna komen er 2 interessante fases die ieder in een paar uur worden afgeraffeld?? Zorg dan op z'n minst dat iedere fase minstens een paar dagen duurt, dan heeft iedereen er iets aan.

1 van de eerste echte punten van kritiek die ik heb op Rift en Trion, verder blijft het een keigoed spel met super service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik zit momenteel nog met een E7400 C2D (4GB DDR2) met een 4850 (1GB) Saphire videokaart en ik vroeg me af of ik met een nieuwe videokaart van +- 125 tot 150 euro nog wat nuttige preformance winst kan boeken in deze game?

Ik zat te denken aan een Asus EAH6850 DC/2DIS/1GD5/V2 of een Asus ENGTX550 Ti DC TOP/DI/1GD5, maar ik weet niet goed waar rift beter op draait? Op zicht speelt het spel redelijk op mijn huidige pc tot dat ik in een raid van 20 man zit. Dan trekt mijn pc het echt niet meer.

Zou een dergelijke upgrade genoeg zijn? Of is mijn cpu nu al de bottleneck?

Het gaat me trouwens dus ook echt alleen om rift (speel geen andere spellen momenteel).

[ Voor 22% gewijzigd door Uhmmie op 07-04-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ah sorry.

Ik speel Guardian! Mijn in-game name is Nipje. Zijn jullie ook guardian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Uhmmie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:48:
Ik zit momenteel nog met een E7400 C2D (4GB DDR2) met een 4850 (1GB) Saphire videokaart en ik vroeg me af of ik met een nieuwe videokaart van +- 125 tot 150 euro nog wat nuttige preformance winst kan boeken in deze game?

Ik zat te denken aan een Asus EAH6850 DC/2DIS/1GD5/V2 of een Asus ENGTX550 Ti DC TOP/DI/1GD5, maar ik weet niet goed waar rift beter op draait? Op zicht speelt het spel redelijk op mijn huidige pc tot dat ik in een raid van 20 man zit. Dan trekt mijn pc het echt niet meer.

Zou een dergelijke upgrade genoeg zijn? Of is mijn cpu nu al de bottleneck?

Naast rift speel ik overigens niks anders, dus het gaat hier echt om rift (en ik kan geen reviews van de bovenstaande videokaarten vinden in combinatie met rift).
Ik zou het iig raar vinden als je CPU de bottleneck niet is.
Maar voor zo veel geld: meten = weten, kijk eens wat je cpu/gpu/mem/schijf-verbruik is en pak de zwakke punten aan.
Nipje schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:48:
Ah sorry.

Ik speel Guardian! Mijn in-game name is Nipje. Zijn jullie ook guardian?
Bibje, Snoeikoei en ik zijn iig Guardians in 1 guild op Steampike.

Waarschijnlijk is het beste als je even in de TS kijkt, staat namelijk een lijst van wie waar speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Oja was ik vergeten te vermelden....... Guardian! Naam is Miriyam. Bibje ben ik al een keer tegen gekomen. Helaas stond hij AFK.....
Welke guild zitten jullie? Veel Nederlanders in de guild? Ik zit momenteel wel bij een guild maar altijd op zoek naar wat beters en vind het gezelliger om in guild te zitten met wat meer Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
kKaltUu schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:50:
[...]

Ik zou het iig raar vinden als je CPU de bottleneck niet is.
Maar voor zo veel geld: meten = weten, kijk eens wat je cpu/gpu/mem/schijf-verbruik is en pak de zwakke punten aan.
5 jaar terug had ik precies geweten hoe of wat of waar... Maar tegenwoordig houdt ik me er allemaal niet meer zoveel mee bezig. Waar kan ik ergens zien hoe zwaar mijn videokaart het heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie veel mensen guardian spelen :P is dat gewoon een goede class of veel gewild ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:11:
ik zie veel mensen guardian spelen :P is dat gewoon een goede class of veel gewild ?
Mwa, het is óf guardian óf defiant, net als horde en alliance bij WoW. De een zal ik zo niet beter noemen dan de andere. Tenzij het om warfronts gaat, want daar is guardian duidelijk beter })
totempaal schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:55:
Oja was ik vergeten te vermelden....... Guardian! Naam is Miriyam. Bibje ben ik al een keer tegen gekomen. Helaas stond hij AFK.....
Welke guild zitten jullie? Veel Nederlanders in de guild? Ik zit momenteel wel bij een guild maar altijd op zoek naar wat beters en vind het gezelliger om in guild te zitten met wat meer Nederlanders.
Zit een redelijk aantal Nederlanders in, het staat je altijd vrij om eens langs te springen bij een van ons (of andere tweakers natuurlijk).
Uhmmie schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:59:
[...]

5 jaar terug had ik precies geweten hoe of wat of waar... Maar tegenwoordig houdt ik me er allemaal niet meer zoveel mee bezig. Waar kan ik ergens zien hoe zwaar mijn videokaart het heeft?
Een programma als GPU-Z kan al veel dingen van je videokaart blootleggen, maar ik denk dat dat een beetje te offtopic raakt, misschien dat hier: Videokaarten & Beeldschermen wat interresants staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:21:
[...]

Mwa, het is óf guardian óf defiant, net als horde en alliance bij WoW. De een zal ik zo niet beter noemen dan de andere. Tenzij het om warfronts gaat, want daar is guardian duidelijk beter })
Aah dus het is gewoon de faction.... defiant it is :P zodra ik de trial-key heb kom k eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:47:

Vwb het world event, ik heb nu eigenlijk de loot al die ik er uit wilde halen (spectral horse, wapen van de cache quest, 18 slot bag, hound pet en dat ding om zo'n paarse glow mee te krijgen (matcht goed bij die hound, zelfde effect!).
SnoeiKoei,

mag ik misschien vragen hoe deze items ingame allemaal noemen? Ben zelf ook nog op zoek naar enkele van deze items. Bag en cache heb ik al, maar het paard, pet hound ( drop? ) en glowie ding ( drop?? ) lijken me te ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:42:
[...]

SnoeiKoei,

mag ik misschien vragen hoe deze items ingame allemaal noemen? Ben zelf ook nog op zoek naar enkele van deze items. Bag en cache heb ik al, maar het paard, pet hound ( drop? ) en glowie ding ( drop?? ) lijken me te ontbreken.
Paard heet "spectral horse" en is een drop van death rifts en invasions, gewoon uit je planar loot window, maar schijnbaar wel snikkelend zeldzaam. Ik heb maar 1x een andere gezien bij ons op de shard.

Die hound en glow item kun je kopen voor (ieder) 100 van die Otherworldly Shadestone. De hound heet voluit Shade Touched Hound en die glow thingy heet Touch of the Shade.

Zie voor een handige event guide:

http://gaarawarrgabs.word...t-rift-world-event-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Hmm ik ben toch echt ff de weg kwijt met de souls :O. Ik ben bang dat ik, als ik nu verkeerd kies, straks allemaal nieuwe gear kan gaan halen.

Anyway ik heb nu: Beastmaster, Riftblade en Champion

Is dat een beetje een goeie keuze voor een damage warrior?
Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste