Stillmore: Bovenop de berg met weg naar iron pine peak-SaveMe- schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 00:08:
Bijna 40! Zijn er nog meer 40 mounts dan die achterin Sanctum? Een snellere versie van die Yarnosaur (die ik nu heb) wellicht ?
Iron pine peak: Voor de library
Shimmersand: in main stad op marktplein
Argent Glade: weg naar beneden (strak naar beneden aan westkant rivier)
Even kort over 1.1:
Nerfs zijn prima naar mijn mening, vond sab geen zak aan, nightblade is erg leuk
hotfix 13 geeft sabs weer meer power, vraag me af wat dat gaat betekenen.
Greenscale hotfixes zijn gewoon kut, alle bosses zijn moeilijker gemaakt, we hebben gister hylas neergekregen (nummer 11 in europa) en zijn vandaag hele avond bezig geweest met greenscale zelf.
Verder PvP is weer leuk, op het punt na dat warriors veel te veel CC mogelijkheden hebben, ik ben de helft van de tijd slowed of stunned of rooted of feared....of polymorphed.
Assassin rogues die in stealth lopen te stunnen voor 5 seconden zijn pain in the a$$ aangezien je ze maar een halve seconde ziet.
Gister ook een chestitem T2 gekocht, was wel eens tijd ik zat over de 300 plaques maar ik vond die items het niet super waard om er 200 aan te spenderen, hoopte eigenlijk op een T3 drop in greenscale.
Event: Tsja, tis momenteel gewoon grinden voor 300 van die items om de lvl 50 ring te kunnen kopen, verder boeien mij de pets en meuk niet zo.
Hopelijk is de Raid wel te doen, schijnt rond de moeilijkheid van Hylas en greenscale te zitten, dat word dus een week heel hard aanpoten met de guild om die neer te krijgen.
En ik hoop dat er ook een beetje meer event mogelijkheid is voor non-hardcore spelers.
Ohja, en vandaag maar even Prestige 2 gehaald, warfronting is weer leuk (op die stomme CTF map na)