SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Even van uit defaint oogppunt ken de Gaurdian names nietfirlian schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:51:
[...]
Nu wou ik dus een 100P mount kopen, maar blijk je daar enorm veel Notoriety voor nodig te hebben, in totaal bijna 140.000. Is er een manier om Glorified te worden zonder 2 maanden lang daily's te farmen?
Je hebt bij de Haven (2/3de hub in defiant zijde, via re rift map coords 6475, 4565) Daar kun je met max freemarch rep (honored) een 100p mount kopen, ja ze zijn beduiden lelijker dan de 125p mechanische paard mounts
De high end rep grind is inderdaad met de nerf niet te doen, 300 per daily, en dan zo'n 90k moeten doen
(meestal eindig je wel begin honored na questen in het gebied)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Shimmersand is trouwens 42+
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
ik had op lvl 14 met veel geluk al een epic stoneLukin schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:50:
Invasions zijn aardig, zie ook eerdere rift opmerking. Alleen de item rewards zijn niet de moeite waard, laat staan dat je ooit een epic stone zal zien droppen. Dit zal je moeten doen omdat je het heel erg leuk vind.
[ Voor 5% gewijzigd door Lukin op 30-03-2011 10:24 ]
Vergeet ook niet uit te geven als je lvl 15 bent he, kun je mooie spullen voor halen!Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:17:
[...]
ik had op lvl 14 met veel geluk al een epic stone
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Jaja kzit ook op Steampike, je kan me vinden op Bibje of Bib.SnoeiKoei schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 08:33:
[...]
Ohjee een stalkerZit je ook op Steampike? Wat is je characternaam?
Ik kom je vast tegen! Welk level en ook guardian?Paterpor schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:06:
[...]
Jaja kzit ook op Steampike, je kan me vinden op Bibje of Bib.
Jij, bent awesomePaterpor schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:06:
[...]
Jaja kzit ook op Steampike, je kan me vinden op Bibje of Bib.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Jouw toon heb ik al wel es langs zien scheuren trouwens
Hehe, ben benieuwd hoeveel mensen er nu daadwerkelijk blijven spelen na 4 april, hoop dat er voldoende blijvenSnoeiKoei schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:23:
[...]
Heb ik iets gemist?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Waarschijnlijk is dan de worldevent verlopen / gratis termijn verlopen voor perorder.
Volgende keer roepen, dan zeg ik wel hoiSnoeiKoei schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:23:
[...]
[ Voor 33% gewijzigd door kKaltUu op 30-03-2011 13:46 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
4 April is het spel 30 dagen in omloop en verloopt de standaard gametijd van de box.
Op dat moment moeten mensen verlengen. En dit is de meest kritieke fase van een MMO.
Ik weet in ieder geval dat ik lekker met maten Premades ga doen in WarfrontsJarrean schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:05:
Ik blijf in ieder geval nog een paar maandjes, dan zie ik wel hoe end-game me blijft boeien (ben nog maar lvl 33, weinig tijd om te spelen en ben een erg trage leveler)
Verwijderd
2 maanden tijd door boxed collectorsDakreal schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:48:
[...]
4 April is het spel 30 dagen in omloop en verloopt de standaard gametijd van de box.
Op dat moment moeten mensen verlengen. En dit is de meest kritieke fase van een MMO.
meevallertje dat het enige wat me niet boeide in dat pakket er niet in zat "de usb stick"

Gasten bij google zijn cool
hehe, ik heb die founders offer gedaan. 4 maanden betalen en 6 maanden krijgen spreekt mij sowieso wel aan. Ik vermaak me nog steeds en speel nu met 6 vrienden op 1 realm. Wij houden ons wel bezigVerwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:26:
[...]
2 maanden tijd door boxed collectors
meevallertje dat het enige wat me niet boeide in dat pakket er niet in zat "de usb stick"
Edit:
@ Hierboven: Dit heeft niets te maken met de 1.1 patch? alleen epeen inetsnelheid?
[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 30-03-2011 14:30 ]
Ik heb de USB stick besteld, maar een paar dagen geleden heb ik ook nog 30 dagen extra speel tijd gekregen.Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:26:
[...]
2 maanden tijd door boxed collectors
De enige reden die ik kan bedenken waarom ik extra speeltijd heb gekregen is omdat mijn account was gehacked toen ze dat lek hadden.
[ Voor 15% gewijzigd door Jegorex op 30-03-2011 14:41 ]
Verwijderd
ik krijg die ook nadat mn eerste 2 maanden over zijnDakreal schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:27:
[...]
hehe, ik heb die founders offer gedaan. 4 maanden betalen en 6 maanden krijgen spreekt mij sowieso wel aan. Ik vermaak me nog steeds en speel nu met 6 vrienden op 1 realm. Wij houden ons wel bezig
Edit:
@ Hierboven: Dit heeft niets te maken met de 1.1 patch? alleen epeen inetsnelheid?
Net gepatched. Flinke update, ben benieuwd naar de veranderingen voor mijn Pyromancer. Krijg een respec, dus dat wordt weer ff puzzelen ...
Ik kan ook nog niet inloggen, alle shards zijn nog greyed out ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
http://forums.riftgame.co...PDT-3-00pm-GMT-3-30-11-**
Ik ben ingelogd op mijn account (website) voor die authenticator, maar ik zie nergens de download links. Is die authenticator alleen een mobiele app ?
Zover ik zie alleen voor android ja, het hele idee is dat je 2 verschillende bronnen hebt waar je informatie vandaan krijgt, net zoals bij je bank met zo'n reader.-SaveMe- schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:50:
Amay, das lang he
Ik ben ingelogd op mijn account (website) voor die authenticator, maar ik zie nergens de download links. Is die authenticator alleen een mobiele app ?
Iphone komt er later bij.
Maar als je nu een keylogger hebt dan kun je zonder je mobiel niet inloggen en padaaa, weer een betere security (het is weliswaar vrijwillig maar ik doe het)
Ja, alleen zitten wij op +2 gmt nu, dus 9 uur vanavond kun je misschien weer inloggen.firlian schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:49:
Ze zouden om 4uur beginnen met updaten en het zou 4uur duren...
http://forums.riftgame.co...PDT-3-00pm-GMT-3-30-11-**
"That's what I do. I drink and I know things."
9800X3D | 3070
Shift HD
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Maar goed, dit was niet de bedoeling schijnt:
Originally Posted by Gersh_Trion View Post
There was a bug fix for an exploit regarding stealth players and aggroing (but not being attacked by) monsters.
That fix shouldn't have dramatically changed the player experience on Live, but we may have some un-intended consequences. We have sombody taking a look at it right now
-Gersh
Is dat een dps parser ingame die hij gebruikt? Ik zie alleen een tweetal out of game parsers. Ik ben wel benieuwd naar mijn dps namelijk.Pedr0 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:00:
Als mensen een goeie stream zoeken die dagelijks online is, http://www.justin.tv/shift_tv#/w/1024930896
Shift HD
There was a bug that was introduced around the 17th March that could result in mobs being unable to detect stealthed players. This bug was fixed in 1.1; so Stealth is once again working as it did at release and in Beta. However we’re still not entirely happy with how it is right now, and we plan to make further adjustments to the detection rules for stealth players vs. both NPCs and players to reduce detection range i.e. it’ll be easier to use stealth. These adjustments are currently in progress and we hope to have them patched soon.
Enige combat parser die ik ken is die van RiftJunkies, hier zit een schermpje in wat altijd on top blijftfirlian schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 00:59:
[...]
Is dat een dps parser ingame die hij gebruikt? Ik zie alleen een tweetal out of game parsers. Ik ben wel benieuwd naar mijn dps namelijk.
Deze maakt gebruik van de combat.log maar er komt echt ongelofelijk veel informatie uit.
Maja, om 19:15 ofzo weer online maar wat een lag. Iedereen die dezelfde quests probeerde te doen. Ben maar op een alt gaan spelen omdat die geen lag ondervond.
Moet wel zeggen dat het event er goed verzorgt uit zag verder. Alles helemaal donker enzo
Owjah, en ik heb m'n 100 collections mount nu \o/ Albino tweekoppig schildpad
kleine edit: de event loopt minimaal tot 10 april, dus dit hebben ze goed gedaan i.v.m. het einde van abonnementen enzo
[ Voor 13% gewijzigd door Renquin op 31-03-2011 09:00 ]
Want a cookie?!
Agh, dat kan een keer gebeuren hè!Renquin schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 08:35:
Moet zeggen dat het een behoorlijk ongelukkige tijd was om te patchen zeg...
Maja, om 19:15 ofzo weer online maar wat een lag. Iedereen die dezelfde quests probeerde te doen. Ben maar op een alt gaan spelen omdat die geen lag ondervond.
Gefeliciteerd! Mag ik hieruit opmaken dat jouw toon al 50 is en 'm ook al kan gebruiken dus? Ik heb de muntjes wel maar nog niet het level, dat wordt m'n volgende taakRenquin schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 08:35:
Moet zeggen dat het een behoorlijk ongelukkige tijd was om te patchen zeg...
Moet wel zeggen dat het event er goed verzorgt uit zag verder. Alles helemaal donker enzo
Owjah, en ik heb m'n 100 collections mount nu \o/ Albino tweekoppig schildpad
kleine edit: de event loopt minimaal tot 10 april, dus dit hebben ze goed gedaan i.v.m. het einde van abonnementen enzo
Dat event gaat uit iig 3 fases bestaan, linksonder in je interface zit nu een knop "world event" en daarmee kun je een overzichtje uitklappen van het event. Fase 2 wordt op 9 april unlocked, ik neem aan dat die ook wel langer dan een dag duurt.
Gisteren de dailies voor dat event meteen even gedaan, grappig te zien dat het weer druk is in lowbie zones: allemaal high lvls enzo die death rifts aan het sluiten waren en planar invaders uitschakelden met een quest item.
On a different note, Scarwood Reach was gisteravond juist lekker rustig dus daar nog even aan het artifarmen geweest... 4 rares gevonden waarvan ik er 3 nog niet had
Wilde persee dinsdagavond die mount hebben, dus heb uiteindelijk nog 1 blauwe gekocht voor 10 plat. Vind ik 20 minuten later, toen ik nog even snel m'n crafting daily ging doen, ook een blauwe
De event zal idd wel iets langer duren, maar wie weet
Die bare knuckled zijn wel grappig idd ^_^
Want a cookie?!
Ach, rng blijft rng, daar kun je geen pijl op trekken.SnoeiKoei schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:09:
[...]
Gefeliciteerd! Mag ik hieruit opmaken dat jouw toon al 50 is en 'm ook al kan gebruiken dus? Ik heb de muntjes wel maar nog niet het level, dat wordt m'n volgende taak![]()
Dat event gaat uit iig 3 fases bestaan, linksonder in je interface zit nu een knop "world event" en daarmee kun je een overzichtje uitklappen van het event. Fase 2 wordt op 9 april unlocked, ik neem aan dat die ook wel langer dan een dag duurt.
Gisteren de dailies voor dat event meteen even gedaan, grappig te zien dat het weer druk is in lowbie zones: allemaal high lvls enzo die death rifts aan het sluiten waren en planar invaders uitschakelden met een quest item.
On a different note, Scarwood Reach was gisteravond juist lekker rustig dus daar nog even aan het artifarmen geweest... 4 rares gevonden waarvan ik er 3 nog niet hadOok nog even de "bare knuckled" dailies gedaan. Beetje jammer: 3x dezelfde tegenstander op rij. Zo gaat het niet hard he, met de collection. Random tegenstanders is leuk maar zorg dan wel dat je geen dubbelen treft op 1 dag...
Ik heb gisteren helaas niet veel kunnen spelen, wel geconstateerd dat alles weer wat soepeler loopt en idd dat er een prob was met stealth waardoor ik door low lvl mobs gewoon uit stealth werd gerukt.
Het viel me eerder al op voor de patch dat stealth waarschijnlijk bugged was, ik kon door alle mobs heenrennen zonder pullen. Maar dit is weer de andere kant ;-)
Even afwachten wat ze eraan gaan doen.
Vanavond ff kijken naar het event en verder levelen. de interactie met spells(knoppen) en het werkelijke uitvoeren is ook weer verbeterd! al met al ben ik met de kleine ervaring van gisteravond content met de patch. En ben zeker benieuwd hoe toekomstige patches gaan zijn.
Kwam iig weinig warriors tegen in Warfronts
Amai dat gaat zot met die artifacts! Ik moet nog 3 artifacts hebben en gloamwood zit erop. Mijn volgende zone wil ik Scarlet Gorge doen maar heb nog niet echt een goede route gevonden. Weet een plek waar altijd groene spawnen en heb daar ook al een rare gekregen maar dat is ook het enigste van goede plaatsjes dat ik weet zijn. Nog tips? Ja mag me ook whisperen op Bibje ^^SnoeiKoei schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:09:
[...]
Gefeliciteerd! Mag ik hieruit opmaken dat jouw toon al 50 is en 'm ook al kan gebruiken dus? Ik heb de muntjes wel maar nog niet het level, dat wordt m'n volgende taak![]()
On a different note, Scarwood Reach was gisteravond juist lekker rustig dus daar nog even aan het artifarmen geweest... 4 rares gevonden waarvan ik er 3 nog niet hadOok nog even de "bare knuckled" dailies gedaan. Beetje jammer: 3x dezelfde tegenstander op rij. Zo gaat het niet hard he, met de collection. Random tegenstanders is leuk maar zorg dan wel dat je geen dubbelen treft op 1 dag...
Scarlet Gorge is niet de makkelijkste zone om artifacts te verzamelen, ik heb het idee dat je er daar meer tijd&moeite in moet stoppen om collecties compleet te krijgen dan elders. Alleen in de grotere grot met Golden Maw cultists en hun constructs erin vond ik redelijk veel artifacts dichtbij elkaar en ook met enige regelmaat groene en blauwe.Paterpor schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:40:
[...]
Amai dat gaat zot met die artifacts! Ik moet nog 3 artifacts hebben en gloamwood zit erop. Mijn volgende zone wil ik Scarlet Gorge doen maar heb nog niet echt een goede route gevonden. Weet een plek waar altijd groene spawnen en heb daar ook al een rare gekregen maar dat is ook het enigste van goede plaatsjes dat ik weet zijn. Nog tips? Ja mag me ook whisperen op Bibje ^^
Een aardige plek voor whites is het pad vanaf Stonefield omlaag, daar liggen vaak artifacts achter de houten schermen (lawinebarrieres?) langs het pad. Hangt er natuurlijk erg vanaf hoeveel verkeer er langs komt.
Ben wel benieuwd naar welk goed plekje jij voor die groene hebt gevonden. Als ik op weg wil naar 200 sets compleet moet ik waarschijnlijk alsnog een boel uit Scarlet Gorge halen.
[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 31-03-2011 09:52 ]
Ik vraag me nog steeds af hoeveel collections er totaal zijn.SnoeiKoei schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:51:
Ben wel benieuwd naar welk goed plekje jij voor die groene hebt gevonden. Als ik op weg wil naar 200 sets compleet moet ik waarschijnlijk alsnog een boel uit Scarlet Gorge halen.
Heb er nu 104 completed en heb er nog iets van 117 open staan...
Want a cookie?!
Een optie in Ah zou wel handig zijn welke je al wel heb eruit te filteren
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Zit nu op 37 complete sets, helaas heb ik niet heel veel speel tijd (ben lvl 36)...
En ik hou er ook van om alle zones te verkennen (heb de hele kaart nu in beeld) maar daardoor heb ik dus ook erg veel incomplete sets.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Post dat dan op de Riftforums, Trion leest actief naar community input, dus misschien als je het erin zet dat ze zoiets moeten toevoegen. Dan komt het er ook mogelijk inMaFFia schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:09:
Kom ik dan met men 14 compleet ... loop ook totaal niet te farmen![]()
Een optie in Ah zou wel handig zijn welke je al wel heb eruit te filteren
Ik heb er 3 complete ofzo ;-) maar ben meer met crafting/questing bezig. Pak uiteraard wel alle artifacts op die ik tegenkom!
Je krijgt minder XP per kill, maar da's volgens mij het enige? Dus het hangt er vanaf of je met 2 ineens veel meer mobs per tijdseenheid kunt slopen, als dat meer dan dubbel zo snel gaat als alleen dan kan het zelfs profit zijn lijkt me.MaFFia schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 12:37:
vraag me alleen of het nou niet heel erg in je nadeel werkt dat je non-stop met 2 man lvled .
Heb het ingame al gemeld/aangevraagd, en een aantal guildies met mij, dus we zullen zienDakreal schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:17:
Post dat dan op de Riftforums, Trion leest actief naar community input, dus misschien als je het erin zet dat ze zoiets moeten toevoegen. Dan komt het er ook mogelijk in
Want a cookie?!
Als je twee handige compatible klasses neemt, dan is het over het algemeen zo dat vooral je downtime fors omlaag gaat als je met twee man levelt. Voorbeeld: Rogue met een healer klasse: de downtime van de rogue zit em in het moeten healen van je toon na een gevecht voordat je de volgende mob kan pakken. Voor de chloro zit de downtime in power, maar omdat je niet zo veel dps hoeft te doen, hoef je niet zo veel mana te burnen; dps doet de rogue wel voor je. Win - win scenario. Het gevecht is niet alleen sneller afgelopen, je kunt veel sneller aan het volgende gevecht beginnen.SnoeiKoei schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:03:
[...]
Je krijgt minder XP per kill, maar da's volgens mij het enige? Dus het hangt er vanaf of je met 2 ineens veel meer mobs per tijdseenheid kunt slopen, als dat meer dan dubbel zo snel gaat als alleen dan kan het zelfs profit zijn lijkt me.
Precies, lijkt me ook, dus dan kan het levelen nog wel sneller gaan. Misschien niet als je telkens alleen het minimale aantal mobs sloopt dat nodig is voor je quests, maar wel als je onderweg gewoon los gaat.Bertus15 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:29:
[...]
Als je twee handige compatible klasses neemt, dan is het over het algemeen zo dat vooral je downtime fors omlaag gaat als je met twee man levelt. Voorbeeld: Rogue met een healer klasse: de downtime van de rogue zit em in het moeten healen van je toon na een gevecht voordat je de volgende mob kan pakken. Voor de chloro zit de downtime in power, maar omdat je niet zo veel dps hoeft te doen, hoef je niet zo veel mana te burnen; dps doet de rogue wel voor je. Win - win scenario. Het gevecht is niet alleen sneller afgelopen, je kunt veel sneller aan het volgende gevecht beginnen.
Rogue is slecht voorbeeld hoorSnoeiKoei schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 15:37:
[...]
Precies, lijkt me ook, dus dan kan het levelen nog wel sneller gaan. Misschien niet als je telkens alleen het minimale aantal mobs sloopt dat nodig is voor je quests, maar wel als je onderweg gewoon los gaat.
De code heb ik al weggegeven, als ik geen vrienden had zou ik hem hier wel neerzetten
Ja, gewoon een payment toevoegen, daarna deleten.Hamert schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:55:
heb net rift gekocht maar moet ook nu gelijk voor een maand betalen kan dit ook anders dat ik eerst de 30 dagen gratis alleen probeerd
Tis zodat alles automatisch geregeld is @ payment.
Als je een betaling invoert, wordt deze pas gebruikt als je eerste gratis maand op is / je tijd op is.Hamert schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:55:
heb net rift gekocht maar moet ook nu gelijk voor een maand betalen kan dit ook anders dat ik eerst de 30 dagen gratis alleen probeerd
Stel je voert in dat je 2 maanden wil kopen via je bankrekening. Dan wordt er pas na 30 dagen geld van je rekening afgeschreven. Vervolgens 2 maanden later weer, etc.
Mits je natuurlijk niet je payment plan verwijderd.
Toen het lek in hun login beveiliging zat was mijn account gehacked en duurde het ongeveer een week voordat ze mijn character een rollback hadden gegeven.
Die runes had ik allemaal al omdat ik mijn USB stick nog niet heb gekregen bij de boxed CE versie....
Recently, you had to wait through an exceptional delay during the processing of your request for support — a delay that did not and will not meet our high bar for responsiveness. For that, you have our sincere apologies.
This is not the experience that you should expect from Trion Worlds. To help make up for the delay, we have:...
- Credited your account 30 days of play time.
- Bestowed via in-game mail, to all your current and future characters, a full set of the special RIFT pre-order bonus weapon enchant runes that you may not have had previously.
Top van Trion
Wow dat is zeker goede service zeg!Jegorex schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 03:23:
Vandaag kreeg ik een email dat ik 30 dagen extra speeltijd heb gekregen omdat de support langzaam was met mijn probleem.
Toen het lek in hun login beveiliging zat was mijn account gehacked en duurde het ongeveer een week voordat ze mijn character een rollback hadden gegeven.
[...]
Die runes had ik allemaal al omdat ik mijn USB stick nog niet heb gekregen bij de boxed CE versie.
Top van Trion
Ik dacht dat mijn positieve beeld van Trion niet verder omhoog kon, maar dit is echt netjes gewoon
Want a cookie?!
Oké even serieus, dat is een beste service die ze leveren. & to be honest dit kom je niet bij alle spellen tegen die zo'n refund geven.Jegorex schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 03:23:
Vandaag kreeg ik een email dat ik 30 dagen extra speeltijd heb gekregen omdat de support langzaam was met mijn probleem.
[...]
Die runes had ik allemaal al omdat ik mijn USB stick nog niet heb gekregen bij de boxed CE versie.
Top van Trion
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Mwah, als je toch nog een maand extra gekregen heb, geef het nog een kans.pingkiller schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:49:
Ook 30 dagen extra gekregen. Heb echter al een week niet meer ingelogt, ben eigenlijk al weer klaar met rift. Best jammer, maarja.
Zeker met die event die nu bezig is, is het zeker de moeite waard
Want a cookie?!
Wat is er dan niet leuk aan volgens jou? Misschien dat we je wat kunnen motiverenpingkiller schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:49:
Ook 30 dagen extra gekregen. Heb echter al een week niet meer ingelogt, ben eigenlijk al weer klaar met rift. Best jammer, maarja.
Een maat van mij is altijd sceptisch over nieuwe MMO's en zelfs hij vind het erg leuk.
Het is meer van hetzelfde, het is niet vernieuwend. Het spel zelf is wel redelijk af en zit goed in elkaar, maar als je al sinds 2001 mmorpgs speelt is het niet zo spannend meer. Heb het waarschijnlijk gewoon wel gehad met dit type mmorpg.Dakreal schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:42:
[...]
Wat is er dan niet leuk aan volgens jou? Misschien dat we je wat kunnen motiveren
Een maat van mij is altijd sceptisch over nieuwe MMO's en zelfs hij vind het erg leuk.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Mja, maar dat geldt voor elke MMO dan, en het is imo wel vernieuwend, alles is nieuw en alles moet je opnieuw onderzoeken. Maar een MMO veranderd nooit haar basis concept, kill mob 4 lewt.pingkiller schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:47:
[...]
Het is meer van hetzelfde, het is niet vernieuwend. Het spel zelf is wel redelijk af en zit goed in elkaar, maar als je al sinds 2001 mmorpgs speelt is het niet zo spannend meer. Heb het waarschijnlijk gewoon wel gehad met dit type mmorpg.
Verwijderd
Here's a multi-use code for our Allies of the Ascended weekend event! EZTC-NJJF-GQT7-EQNL-ZXCH. Let us know what you do with it! ^Zann
Curse accountje aanmaken en je hebt een key.
[ Voor 58% gewijzigd door Moonborne op 01-04-2011 22:41 ]

9800X3D | 3070
verder vermaak ik mij nog prima wanneer ik online kan komen, ben wel echt langzaam met levelen ben nu bijna 32 en speel al sinds de headstart, maarja wanneer je max 4 dagen per week tijd hebt om rustig thuis te zitten blijft er weinig speel tijd over
De battleground (heb er nog maar 1 kunnen doen) is ook zeer vermakelijk. Eindelijk weer eens een bg waarin er daadwerkelijk een competitie is voor een objective, het continue fighting in the middle vind ik toch altijd wel het grootste nadeel in bg's.
Ik vraag me echter af hoe het zit qua spelersaantal buiten dit weekend? Ik speel op Blightweald, dacht kies maar een van de meest populated servers iig. Zijn de rifts een beetje te doen in de lagere zones normaal gesproken? Of zijn er te weinig spelers? In WAR was dat na de 1e maand toch wel een groot probleem met de PQ's destijds.
Ik zit zelf op Icewatch met mijn twee karakters (23 cleric en 15 rogue). En doorgaans genoeg mensen om Rifts te doenpsychodude schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:04:
Moet zeggen het speelt verrassend lekker weg. Tijdens de beta had ik er snel genoeg van omdat er meer gezeik was van fanboys van andere games over hoe klote het spel wel niet was en al dat ik het niet veel heb kunnen spelen. Maar dat is iig voorbij. De public events voelen erg bekend aan (WAR), maar met een positief tintje door geen loot rolls maar daadwerkelijk reward voor wat je gedaan hebt.
De battleground (heb er nog maar 1 kunnen doen) is ook zeer vermakelijk. Eindelijk weer eens een bg waarin er daadwerkelijk een competitie is voor een objective, het continue fighting in the middle vind ik toch altijd wel het grootste nadeel in bg's.
Ik vraag me echter af hoe het zit qua spelersaantal buiten dit weekend? Ik speel op Blightweald, dacht kies maar een van de meest populated servers iig. Zijn de rifts een beetje te doen in de lagere zones normaal gesproken? Of zijn er te weinig spelers? In WAR was dat na de 1e maand toch wel een groot probleem met de PQ's destijds.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Vrijdagavond en gisteren hele dag druk aan het questen geslagen. Ik was level 44 en wil graag als lvl50 aan de latere fasen van het world event deelnemen als ik de kans krijg dus het gaspedaal ging in! Resultaat, nu ben ik lvl48.5 en die resterende 1.5lvl gaat vast wel lukken in een paar avonden deze week.
Ik zou het alleen wel jammer vinden als fase 2 echt maar 1 dag duurt (zaterdag a.s.) want dan kan ik waarschijnlijk niet spelen
Naast questen ook de world event dailies gedaan, ik moet zeggen dat dat toch echt veel leuker is in gebieden voor je eigen level (veel leuker dan lowbie rifts in mekaar meppen in Silverwood).
Gisteravond viel voor mij zo'n Shadetouched Weapon Cache bij het sealen van een event-rift, die start een quest waar ik death invasion wapens voor moet verzamelen en na die quest kan ik dan kiezen tussen 2 blauwe wapens voor mijn class & level (ik ben rogue, ik kan kiezen tussen een bow en een dagger, beiden erg goed). Die wapens vallen in 3 categorieën, ik moet er 5 verzamelen van death invasions, 3 van rifts en 1 van een "death colossus", waarvan ik nog niet weet wat dat laatste voor moet stellen. Die wapens zijn geen gegarandeerde drops trouwens, in de 10+ invasions die ik daarna gesloopt heb heb ik maar 1 wapen gekregen en in de 5+ rifts niet 1 (maar goed, met nog bijna een week aan dailies te gaan voor fase2 komt dat vast nog goed). Ik hoop alleen niet dat die death colossus bosses alleen in fase2 rondlopen ofzo, als die echt maar 1 dag duurt naaien ze een boel mensen die zo'n cache vinden...
Anyways, ik heb me weer prima vermaakt, boel geleveld, boel events gedaan... Ben pas halverwege Shimmersand, heb nog bijna niks gedaan in IPP en helemaal niks in Stilmoore (sp?) dus hoe anderen tegen het einde hele levels hebben moeten grinden is mij echt een raadsel.
Edit: gaat goed trouwens met de event specific drops: ik heb nu die cache, een 18slot bag en de +60% mount, alle drie uit death rifts. Ik geloof dat ik alleen nog een trinket mis nu.
[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-04-2011 09:43 ]
Ik heb vrijdagavond even een paar hele korte rondjes gelopen voor wat artifacts en ben op zoek gegaan naar quests voor het world event. Maar anders dan de dailies (die lvl 10 zijn) in Meridian kon ik er geen vinden..
qua artifacts had ik echt een super run 1 blauwe(bestaan er blauwe??? iig een niet groene
Ik heb dan ook pas een set of 10 compleet
Zaterdag niet gespeeld. en Zondag heb ik op mijn laptop (macbookpro13inchbegin2010
Ik ben begonnen als Inquisitor(en druid), maar dit bleek toch een erg slechte keuze. Alleen maar induction skills. Gelukkig bleek het resetten van je soul nog niks te kosten en heb daarom maar gerespecced naar druid. dit speelt toch een heel stuk beter door! Op level 13 ga ik meteen proberen op de justicar soul te unlocken want deze blijkt volgens velen de ideale solo PvE soul.
Al met al weer geamuseerd met de eerste 2 hubs, rustig aan lekker de quests lezen en het verhaal eens goed begrijpen. Vind het altijd wel leuk als ik mensen wat background informatie kan geven over waarom we een instance doen
Ik heb alweer zin om vanavond te spelen en weet niet of ik mijn cleric verder ga levelen of dat ik tijd ga steken in mijn level 43 rogue om hogerop te komen.
Leuk verhaal ^_^ Zal er zelf ook eens aan beginnen als ik iets boeiends gedana hebSnoeiKoei schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:41:
--knip--
Anyways, ik heb me weer prima vermaakt, boel geleveld, boel events gedaan... Ben pas halverwege Shimmersand, heb nog bijna niks gedaan in IPP en helemaal niks in Stilmoore (sp?) dus hoe anderen tegen het einde hele levels hebben moeten grinden is mij echt een raadsel.
Edit: gaat goed trouwens met de event specific drops: ik heb nu die cache, een 18slot bag en de +60% mount, alle drie uit death rifts. Ik geloof dat ik alleen nog een trinket mis nu.
Ik snapte zelf ook niet hoe mensen een gat hebben qua quests. Als je af en toe een dungeon, wat rifts en misschien zelfs wat pvp doet, dan heb je nog meer dan genoeg over om lvl 50 te geraken.
Moet zelf nu alles nog in Stillmoor en nog een zooi in Shimmersand qua quests.
Afgelopen weekend wel m'n Artificing naar 300 weten te krijgen (eindelijk
Eigenlijk helemaal nog geen tijd gehad om iets met die event te doen en ben zaterdag ook de hele dag bezig.
Ah well, volgende event doe ik wel weer mee. Heb met voor 6 maanden verlengd, dus dat zit wel goed
Want a cookie?!
Verder heb ik mij eigenlijk nog niet bemoeid met het huidige event
Elke dag nu netjes de daily's doen voor rep, dat gaat hard zat met 6 quest's op een dag. Tevens een hoop Warfronts gedaan voor prestige. Iig een shitload te doen nog voor mij.
Heb ook al mijn 110% mountje kunnen kopen, wat een pareltje is dat zeg!
Met m'n cleric had ik bij de eerste rift sluiting een achievement van 10.000 contribution points oid. Kan ik ergens na zo'n event zien hoeveel iedereen 'contribute'?
Fire rifts hebben niks met het world event te maken nee, wat jij hebt meegemaakt is een zone event (grote aanval op die zone, moet je wardstones defenden tegen invasions, x-aantal invasions slopen en y-aantal rifts sluiten, daarna spawnt er een boss en dan sloop je die, klaar). Het world-event staat helemaal in het teken van death, dus death rifts, death invasions etc.Blaim schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:39:
Gisteravond heb ik (denk ik) meegedaan aan het world event door verschillende stages met fire rifts te doen. Ken het spel nog niet goed genoeg om te weten of dit bij het world event hoort, maar er was een flinke opkomst van low en high lvl chars.
Met m'n cleric had ik bij de eerste rift sluiting een achievement van 10.000 contribution points oid. Kan ik ergens na zo'n event zien hoeveel iedereen 'contribute'?
Die (eigen) contribution kon je voor de huidige patch gewoon zien tijdens het doen van een rift of invasion maar nu niet meer, geen idee waarom dat verwijderd is. Heb er nooit een uitleg van Trion voor gevonden.
Dus als ik een death rift close maak ik kans op die speciale 'tokens'? Waar is de vendor waar ik bijvoorbeeld die speciale mount kon krijgen? Ik kan alleen maar de vendor in Meridian vinden die maar iets van 3 dingen heeft.SnoeiKoei schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:47:
[...]
Het world-event staat helemaal in het teken van death, dus death rifts, death invasions etc.
Die 3 dingen zijn sinds zaterdag wel wat meer dan 3! Er zijn ringen bij gekomen en meer companion pets.Hydrosine schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:11:
[...]
Dus als ik een death rift close maak ik kans op die speciale 'tokens'? Waar is de vendor waar ik bijvoorbeeld die speciale mount kon krijgen? Ik kan alleen maar de vendor in Meridian vinden die maar iets van 3 dingen heeft.
Je kunt in je hoofdstad (vraag me niet waar precies in Meridian, in Sanctum is het tussen de brug en de ingang van het grote gebouw) een aantal daily quests oppikken. Voor 1 daarvan moet je bijvoorbeeld 3 death rifts dichten, voor een andere 5 planar invasion mobs (niet per se death) slopen met een item dat je meekrijgt, etc. Als je zo'n daily quest inlevert krijg je de speciale tokens en daar kun je dus bij die vendor dingen mee kopen. Meestal krijg je trouwens ook wel 1 of meer tokens voor het closen van een death rift zelf, maar dat loopt niet hard op (dailies is 10 tokens per quest meen ik).
De mount, 18 slot bag, trinket zijn geen dingen die je kunt kopen maar die droppen als random loot in rifts, dus gewoon in je rift loot window. En ja, vooral die mount schijnt nogal zeldzaam te zijn, ik had er 1 in de 3e rift die ik dichtte maar tot nu toe heb ik er pas 2 gezien op Steampike dus erg veel zullen er niet zijn nog. (Vertekend beeld natuurlijk want mensen van lvl40+ hebben vaak een snellere mount).
[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-04-2011 11:25 ]
Wat voor currency en tokens mag ik absoluut niet missen om de krachtigste spullen niet mis te lopen? (ik geil op mooie 2h maces voor mijn cleric
Dan heb je nog nooit lord of the rings online gespeeldBlaim schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:38:
Dat is het enige wat ik tot nog toe verwarrend aan Rift vind: de vele tokens. Ik heb door dat planarite erg belangrijk is maar heb ook otherwordly dingen en source shards? Het zijn bij de quartermasters dan ook items die maar voor een beperkt aantal levels geschikt zijn en dus wil ik er wel met zoveel mogelijk levels gebruik van maken.
Wat voor currency en tokens mag ik absoluut niet missen om de krachtigste spullen niet mis te lopen? (ik geil op mooie 2h maces voor mijn cleric)
In rift vind ik het wel redelijk duidelijk waar all currency voor dient. Alleen weet ik ook niet waar je het t beste uit kan geven. In de hoofdstad heb je PVP vendors, maar in kleinere stadjes ben ik ook al geregeld pvp gear vendors tegengekomen.
In de hoofdstad heb je reputation nodig voor de PvP rewards, afgezien van de lvl 50 gear.Hydrosine schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:47:
[...]
Dan heb je nog nooit lord of the rings online gespeeldDaar had je er 3 keer zo veel, en deze zaten ook nog allemaal in je normale bag!! (ondertussen hebben ze ook een currency bag geintroduceerd wat een verademing is)
In rift vind ik het wel redelijk duidelijk waar all currency voor dient. Alleen weet ik ook niet waar je het t beste uit kan geven. In de hoofdstad heb je PVP vendors, maar in kleinere stadjes ben ik ook al geregeld pvp gear vendors tegengekomen.
In de losse steden kun je gewoon je favor uitgeven aan iets voor die lvl reeks.
Je kunt beter gewoon je favor opsparen nadat je de lvl 30 bent gepasseerd, omdat de items dan erg duur zijn in vergelijking met wat ze bieden.
Uit de patch notes:SnoeiKoei schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:47:
[...]
Die (eigen) contribution kon je voor de huidige patch gewoon zien tijdens het doen van een rift of invasion maar nu niet meer, geen idee waarom dat verwijderd is. Heb er nooit een uitleg van Trion voor gevonden.
Misschien was het gewoon teveel werk om het contribution window aan te passen op basis van het nieuwe algoritme. Bedoel, ze hebben ook die hele Dyes NPC verwijderd omdat de bruine dye bugged was (gratis).Rift events no longer track player contributie against other players. You are checked for participation in the event and given rewards appropriately. It's still important to participate in as many stages of a Rift or event as possible to receive the best rewards.
Ja da's ook zo vaag, in die brown dye was een bug idd, toen hebben ze die hele NPC weggehaald, die dye gefixt, NPC teruggezet en nou is ie ineens weer weg (sinds gisteren ofzo). Zelfde reden weer?firlian schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:24:
[...]
Uit de patch notes:
[...]
Misschien was het gewoon teveel werk om het contribution window aan te passen op basis van het nieuwe algoritme. Bedoel, ze hebben ook die hele Dyes NPC verwijderd omdat de bruine dye bugged was (gratis).