Heh, ik gebruik Riftstalker/Bard/Blade Dancer en kan vrij goed 3 mobs aan. (Yay voor roguetankingSnoeiKoei schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:52:
[...]
Ligt niet aan jou hoor, als ze met hun drieën op je in staan te hakken komt dat best hard aan met je leren armor.
Ik weet niet welke spec je hebt maar als ik een pak slaag wil overleven sla ik meestal 1 mob buiten westen en pak ik eerst de anderen aan. Verder heb ik zo'n ability waar ik tijdelijk +50% dodge krijg, scheelt een boel damage.
Nightblade / Assassin / Blade Dancer hier.
Dat wist ik dus ook niet. Heel erg bedankt, want het zal exact zo gegaan zijn als Snoei zegt. Er zaten twee raids achter invasions aan, dus het was een continu gevecht wie als eerste mobs tagde. Zelf heb ik helemaal niemand aangevallen, want ik had het te druk met healen.Teunis schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 12:03:
Pff, Menu -> Setup -> Interface -> Combat -> Auto flag PVP off
klaar, lekker aoe-en, tabtargeten healen maakt niet uit of iemand in pvp flag tussen staat
al aan staan sinds ik gevonden heb, speel op pvE server voor reden.
(Ps enige nadeel is als je iemand van andere factie wil aanvallen moet je specifiek aanzetten)
tja als je op pvp server speelt vraag je er om.
Ik vind het debiel dat ik op lvl49 ge-1-shot kan worden. Dat heeft niets meer met spelbalans te maken. Dan ben je als spelontwerper je werk gewoon niet gedaan. Maw incompetent.
Verwijderd
heb ook dit, maar ga nog al te vaak dood tegen 3 mobs -_-.White Dust schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:56:
[...]
Heh, ik gebruik Riftstalker/Bard/Blade Dancer en kan vrij goed 3 mobs aan. (Yay voor roguetanking)
Heb het spel nog een kans gegeven... helaas waste of time
lvl 44 nu heb altijd full bard gehad, en nu lees ik dat bard ook nog generfed word lol
Maja het gaat niet om de nerf het is gewoon geen pvp game
wow met andere gfx bg noem ik het.
Back to Dark Age of Camelot

lvl 44 nu heb altijd full bard gehad, en nu lees ik dat bard ook nog generfed word lol

Maja het gaat niet om de nerf het is gewoon geen pvp game
Back to Dark Age of Camelot
Je zit zeker te zeiken over de Saboteur? Je begrijpt hoop ik wel dat een Saboteur eerst 5 charges moet plaatsen? In die tijd kan een Assasin makkelijk dubbel zoveel damage doen. Voordeel van de Saboteur is dat healers er niet op kunnen reageren.. en dat hoort ook zo.Bertus15 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:44:
[...]
Dat wist ik dus ook niet. Heel erg bedankt, want het zal exact zo gegaan zijn als Snoei zegt. Er zaten twee raids achter invasions aan, dus het was een continu gevecht wie als eerste mobs tagde. Zelf heb ik helemaal niemand aangevallen, want ik had het te druk met healen.
Ik vind het debiel dat ik op lvl49 ge-1-shot kan worden. Dat heeft niets meer met spelbalans te maken. Dan ben je als spelontwerper je werk gewoon niet gedaan. Maw incompetent.
Dat "hoort zo" is een mening, vergeet dat niet. Het is niet meer dan logisch dat dit voor slachtoffers frustrerend is.q-enf0rcer.1 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:33:
[...]
Je zit zeker te zeiken over de Saboteur? Je begrijpt hoop ik wel dat een Saboteur eerst 5 charges moet plaatsen? In die tijd kan een Assasin makkelijk dubbel zoveel damage doen. Voordeel van de Saboteur is dat healers er niet op kunnen reageren.. en dat hoort ook zo.
https://niels.nu
Tuurlijk is het frustrerend als iemand je one shot, maar daar kan je je wel tegen wapenen.
Paar manieren:
- Zorg dat je HP altijd vol is.
- Let op je debuff bar, op het moment dat je charges krijgt defence buff activeren.
- Verhoog je endurance indien nodig..
Volgens mij is het ook nog mogelijk de charges te cleansen, hoe dat werkt weet ik niet precies. Ik heb zelf namelijk nooit last van de saboteur.
Paar manieren:
- Zorg dat je HP altijd vol is.
- Let op je debuff bar, op het moment dat je charges krijgt defence buff activeren.
- Verhoog je endurance indien nodig..
Volgens mij is het ook nog mogelijk de charges te cleansen, hoe dat werkt weet ik niet precies. Ik heb zelf namelijk nooit last van de saboteur.
Als je een mage bent wen er dan maar aan dat je in warfronts decoy bent ;p
Om als een mage wat te doen in pvp op lvl 50 moet je óf chloro healer speccen (saaie spec) óf extreem veel geluk hebben als pyro met resists (root) en crits (cb). Buiten die mogelijkheden komt er wel een melee rogue die je stunt en killed voordat je ook maar iets kan doen, een marksman rogue die ff zn nuke spam en je in 3 seconden killed, of een dps warrior die jou sowieso al in 3 seconden neerlegt.
Dit mag je dan enkele honderden spellen volhouden tot je prestige rank 6 hebt zodat je misschien wel een kleine kans heb met een volle archmage spec
Om als een mage wat te doen in pvp op lvl 50 moet je óf chloro healer speccen (saaie spec) óf extreem veel geluk hebben als pyro met resists (root) en crits (cb). Buiten die mogelijkheden komt er wel een melee rogue die je stunt en killed voordat je ook maar iets kan doen, een marksman rogue die ff zn nuke spam en je in 3 seconden killed, of een dps warrior die jou sowieso al in 3 seconden neerlegt.
Dit mag je dan enkele honderden spellen volhouden tot je prestige rank 6 hebt zodat je misschien wel een kleine kans heb met een volle archmage spec
Gisteren het spel ook gekocht. Heb een High Elf Cleric gemaakt op Icewatch en ze is nu level 7 
Gekozen voor Sentinel / Warden / Purifier. Heb niet echt een build in mijn achterhoofd maar dat zien we wel.
Dat zal waarschijnlijk wel een paar keer respeccen worden
Tot nu toe is mijn indruk van het spel uitermate positief. Keybinds en dergelijke zijn voor een groot gedeelte (zo niet helemaal) gelijk aan WoW. Wat ik niet erg vind. Spellcasts zien er goed uit. Omgeving ziet er zeer netjes uit. Gameplay is ook prima.
Vanavond maar eens uitzoeken hoe crafting in zijn werk gaat
Heb weer een verslaving erbij om naast LOTRO te doen
Gekozen voor Sentinel / Warden / Purifier. Heb niet echt een build in mijn achterhoofd maar dat zien we wel.
Dat zal waarschijnlijk wel een paar keer respeccen worden
Tot nu toe is mijn indruk van het spel uitermate positief. Keybinds en dergelijke zijn voor een groot gedeelte (zo niet helemaal) gelijk aan WoW. Wat ik niet erg vind. Spellcasts zien er goed uit. Omgeving ziet er zeer netjes uit. Gameplay is ook prima.
Vanavond maar eens uitzoeken hoe crafting in zijn werk gaat
He who controls the Spice, controls the Universe.
Momenteel zijn de patch notes voor versie 1.1 op de test server live! Ik denk dat deze grotendeels ook zo over gaan naar de live servers. zie de volgende post voor de volledige patch notes.
http://forums.riftgame.co...38&viewfull=1#post1828338
http://forums.riftgame.co...38&viewfull=1#post1828338
Jij leest echt niet wat andere schrijven he. Beetje bashen en zelf zeiken en verder niks. Dat clerics niet willen healen is hun goed recht. Dit telt overigens ook voor alle andere callings, die een bepaalde role niet op zich willen nemen. Iedereen moet gewoon lekker doen wat hij/zij zelf wilt.Dakreal schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:30:
[...]
Dus wat je aangeeft is dat jij ook geen zin hebt om te healen en dat er een probleem is met healers.
Funny.. Mensen die klagen dat er een tekort aan healers zijn en vervolgens niet bereid zijn om te healen vind ik echt nutteloos.
Zelfde als in Warfronts, omg.. no healers again.. Guardian sux bla bla. Roll een healer en doe er wat aan, oh wacht.. healers zijn niet fotm
Ik hoop dat Trion doorgaat zoals ze bezig zijn, het spel is vrijdag officieel 3 weken uit, en mensen klagen nu al...
Geduld van een kurk noemen we dat.
Zoals ik in mijneerdere post al aangaf zou ik maar al te graag healen, maar als bard kan je niet mainhealen en dat is het enige spec binnen de rogue calling die kan healen en was het nu net bard wat me in eerste instantie aantrok in deze game (speelde ook bard in DAoC en ministrel in LOTRO).
Het enige waar ik geen zin in heb is om nu al met alts te beginnen, nu ik net mijn eerste character level 50 heb. Ik wil gewoon met mijn huidige character eerst alle endgame content zien voor ik weer met een nieuwe character begin.
[ Voor 13% gewijzigd door Uhmmie op 24-03-2011 09:33 . Reden: Even herschreven want het stond vol rare zin constructies. ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Had wel graag gezien dat "Bard" meer kon dat het nu kan. Iets meer heals zodat je toch "main" healer bent. Aan de andere kant ben je dan een hybrid class.Uhmmie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:13:
[...]
Jij leest echt niet wat andere schrijven he. Beetje bashen en zelf zeiken en verder niks. Ik geef zelfs aan dat ik het het goed recht vindt van clerics die niet willen healen (net als alle andere souls). Iedereen moet lekker doen wat hij/zij zelf wilt.
Zoals ik in meer eerdere post al aangaf zou ik maar al te graag healen, maar als bard kan je niet mainhealen en dat is het enige spec binnen de rogue calling die kan healen.
Het enige waar ik geen zin in heb is om nog een character van level 1 naar 50 te leven, nu ik net mijn eerste character alle zo goed als elke quest in de game gecomplete heb. Ik wil gewoon met mijn huidige character eerst alle endgame content zien voor ik weer met een nieuwe character begin.
Met WoW ben ik endgame altijd healer geweest, mis het toch wel.. alleen om weer een poppetje te gaan levelen.. hell no.
[ Voor 5% gewijzigd door Evion op 24-03-2011 09:23 ]
Helaas staat in de nieuwste beta patch notes dat de bard generfed wordt dat er nog maar maximaal 5 targets geheald worden. Dat ben je dus zelf, eventueel je pet en nog 3 anderen.J.Christ schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:21:
[...]
Had wel graag gezien dat "Bard" meer kon dat het nu kan. Iets meer heals zodat je toch "main" healer bent. Aan de andere kant ben je dan een hybrid class.
Met WoW ben ik endgame altijd healer geweest, mis het toch wel.. alleen om weer een poppetje te gaan levelen.. hell no.
Ik vind het wel jammer, maar ik blijf toch nog voornamelijk mijn bard spelen! Heb het idee dat de debuff coda's en die 4 vigors toch wel heel veel uitmaken in langere gevechten.
[ Voor 7% gewijzigd door Hydrosine op 24-03-2011 09:34 ]
Yup maar het is niet alleen bard. Alle AoE healings zijn generfed naar max 5 targets. Ik had het persoonlijk liever gezien dat het dan gewoon je hele groep inclusief pets was (als je dus in en raid zit). Want nu zal je zien dat je straks niet eens je pet meer mag summonen omdat hij net die critische paar aoe heals ontvangt die beter een van de spelers had kunnen healen.Hydrosine schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:33:
[...]
Helaas staat in de nieuwste beta patch notes dat de bard generfed wordt dat er nog maar maximaal 5 targets geheald worden. Dat ben je dus zelf, eventueel je pet en nog 3 anderen.
Ik vind het wel jammer, maar ik blijf toch nog voornamelijk mijn bard spelen!
Niet alle group heals healen maar 5 targets he.Hydrosine schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:33:
[...]
Helaas staat in de nieuwste beta patch notes dat de bard generfed wordt dat er nog maar maximaal 5 targets geheald worden. Dat ben je dus zelf, eventueel je pet en nog 3 anderen.
Ik vind het wel jammer, maar ik blijf toch nog voornamelijk mijn bard spelen! Heb het idee dat de debuff coda's en die 4 vigors toch wel heel veel uitmaken in langere gevechten.
BARD
* Invigorated Soul, Coda of Restoration: Now affects up to 5 targets.
* Motif of Regeneration: Now unlocked at 24 points. Now casts on the Bard and heals up to 10 raid or group members nearby with each tick.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik lees prima, maar deze algemene whinetrain is een trend die ook in andere spellen voorkomen. Veel mensen zeuren graag dat niemand healed, maar niemand denkt eraan om een healer te rollen.Uhmmie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:13:
[...]
Jij leest echt niet wat andere schrijven he. Beetje bashen en zelf zeiken en verder niks. Dat clerics niet willen healen is hun goed recht. Dit telt overigens ook voor alle andere callings, die een bepaalde role niet op zich willen nemen. Iedereen moet gewoon lekker doen wat hij/zij zelf wilt.
Zoals ik in mijneerdere post al aangaf zou ik maar al te graag healen, maar als bard kan je niet mainhealen en dat is het enige spec binnen de rogue calling die kan healen en was het nu net bard wat me in eerste instantie aantrok in deze game (speelde ook bard in DAoC en ministrel in LOTRO).
Het enige waar ik geen zin in heb is om nu al met alts te beginnen, nu ik net mijn eerste character level 50 heb. Ik wil gewoon met mijn huidige character eerst alle endgame content zien voor ik weer met een nieuwe character begin.
Dat jij nou de uitzondering bent is prachtig, maar de uitzondering bevestigd in dit geval dus niet de regel.
Daarnast bash ik niet, maar constateer ik feiten uit mijn ervaringen met MMO's. Dus shush please
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Jammer dat hier geen trial of iets dergelijks voor mogelijk is, wil het graag eens proberen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dakreal schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:40:
[...]
Ik lees prima, maar deze algemene whinetrain is een trend die ook in andere spellen voorkomen. Veel mensen zeuren graag dat niemand healed, maar niemand denkt eraan om een healer te rollen.
Dat jij nou de uitzondering bent is prachtig, maar de uitzondering bevestigd in dit geval dus niet de regel.
Daarnast bash ik niet, maar constateer ik feiten uit mijn ervaringen met MMO's. Dus shush please
offtopic:
Maar je post het op die manier dat het lijkt als of het direct tegen mij gericht is terwijl ik juist al aangaf dat ik wel zou willen healen, maar de mogelijkheid niet heb. Maarja laat verder maar zitten..
Maar je post het op die manier dat het lijkt als of het direct tegen mij gericht is terwijl ik juist al aangaf dat ik wel zou willen healen, maar de mogelijkheid niet heb. Maarja laat verder maar zitten..
Net even die patch notes 1.1 zitten lezen. Sjah wat zal ik zeggen. Voor pvp was sab leuk, geen idee hoe dat na de patch zal zijn. Voor PvE ben ik blij dat straks alle andere lines in line zullen zijn met sab zodat de andere specs ook een kans krijgen. Ik zie de patch wel positief in. Straks maar eens de alpha client downloaden om te testen.
Het spel is net uit, met hiervoor 7(?) Beta trajecten die gratis gespeeld konden worden. Denk dat het publiek wat Rift wilde bereiken ook bereikt is met dit traject, en is er ook niet echt een grote vraag voor guestpasses.Damian schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:42:
Jammer dat hier geen trial of iets dergelijks voor mogelijk is, wil het graag eens proberen.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Sterker nog hoe jammer het ook is voor de personen die net de beta's gemist hebben. Ik vind het eigenlijk wel prettig dat er geen trial is, levert vaak toch een hoop extra spam ingame op.kKaltUu schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:54:
[...]
Het spel is net uit, met hiervoor 7(?) Beta trajecten die gratis gespeeld konden worden. Denk dat het publiek wat Rift wilde bereiken ook bereikt is met dit traject, en is er ook niet echt een grote vraag voor guestpasses.
meeste games hebben in het begin geen trial. Bij lotro kwam dat geloof ik pas na 3 kwart jaar.
Verwacht dat het nog wel komt
Maar dat je er nog wel even geduld voor moet hebben!
Verwacht dat het nog wel komt
Grappig, na die patch notes staan er al 33 pagina's gewhine van warriors die geen ranged dps meer kunnen spammen met flame spear.
Om eerlijk te zijn, is de mainstream groep gemiddeld nog (lang) geen level 50.Uhmmie schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:49:
Alleen het LFG moet echt beter. Ik hou helemaal niet van zeuren. Maar de game is echt een hel geworden sinds ik 50 ben. Gisteren avond was toch wel een toppunt. Ik ben samen met wat guildies 2.5uur lang bezig geweest om een healer te vinden voor Experts. De verhouding online (level 50's) was iets van:
- 30% warriors
- 40% rogues
- 20% mages
- 10% clerics
Kijk naar de echte mainstream groep ->
- Beperkte vrije tijd
- De game willen zien
- Beetje worldpvpen, warfronts doen, riften.. questen op laag pitje
- Rustig aan doen, alles verkennen
- Ontevreden zijn over char en re-rollen
Waarschinlijk is het in de 10-40 reeks een stuk drukker dan in de 40-50 reeks.
Dus ik vind het een beetje flauw om zo vroeg na de launch al te zeuren om tekort aan 50 personeel.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ja idd, ik lach me rot... Nu kan ik niet meer tanken, terwijl er letterlijk in staat dat je meer threat genereerd zodat tanken er niet onder lijdt.SnoeiKoei schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:03:
Grappig, na die patch notes staan er al 33 pagina's gewhine van warriors die geen ranged dps meer kunnen spammen met flame spear.
Ik vraag me alleen af waar de Assasin notes staan. Had op z'n minst iets met Backstab verwacht, op dit moment is die wel iets krachtiger, maar voor positional en een talentpoint had ik wel iets meer verwacht. Voor de rest ben ik erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken in Warfronts.
Valt me ook op dat een hoop warriors zeggen dat ze stoppen, ik snap dat echt niet hoor. Je weet dat een spec overpowered is, en dan ga je stoppen als het gebalanceerd word.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Mensen die aankondigen te rage quitten heb je altijd te over als ze de nerfbat zien naderen. Bij iedere FOTM spec bij iedere MMO.Dakreal schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:12:
[...]
Valt me ook op dat een hoop warriors zeggen dat ze stoppen, ik snap dat echt niet hoor. Je weet dat een spec overpowered is, en dan ga je stoppen als het gebalanceerd word.
Omdat ze denken dat ze met hun 9 euro p/mnd Trion kunnen beinvloeden. Al zouden ze 1% van de playerbase zover kunnen krijgen om te rage quiten. Dan merkt Trion daar nog steeds bijna niks van.SnoeiKoei schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:15:
[...]
Mensen die aankondigen te rage quitten heb je altijd te over als ze de nerfbat zien naderen. Bij iedere FOTM spec bij iedere MMO.
Zulke spelers voegen toch niets toeUhmmie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:21:
[...]
Omdat ze denken dat ze met hun 9 euro p/mnd Trion kunnen beinvloeden. Al zouden ze 1% van de playerbase zover kunnen krijgen om te rage quiten. Dan merkt Trion daar nog steeds bijna niks van.
Hoe kijken jullie tegen de wijzigingen aan? Zit er nog iets bij wat jullie ook graag zagen bij jullie souls?
Saboteur wordt hard generft, maar ik vind het wel hard verdientDakreal schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:33:
[...]
Zulke spelers voegen toch niets toeGisteren idd nog gebruik gemaakt van Founders offer. Scheelt toch weer wat munten hehe.
Hoe kijken jullie tegen de wijzigingen aan? Zit er nog iets bij wat jullie ook graag zagen bij jullie souls?
Ikzelf ben vaak sabo of bard, en in warfronts 100% saboteur omdat het echt gewoon een faceroll op je keyboard is om iemand te killen. Rapid Setup + 1 charge is vaak meer dan genoeg om iemand te killen als hij half HP is.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik denk dat dit vooral een balancing patch is betreft souls.. Denk dat nieuwe zaken voor souls nog wel even op zich laten wachten!!Dakreal schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:33:
[...]
Zulke spelers voegen toch niets toeGisteren idd nog gebruik gemaakt van Founders offer. Scheelt toch weer wat munten hehe.
Vraag me alleen af of de problemen met crafting nu opgelost zijn, kan dit niet duidelijk uit de patchnotes halen
Wat voor problemen heb je met Crafting?Hydrosine schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:39:
[...]
Ik denk dat dit vooral een balancing patch is betreft souls.. Denk dat nieuwe zaken voor souls nog wel even op zich laten wachten!!
Vraag me alleen af of de problemen met crafting nu opgelost zijn, kan dit niet duidelijk uit de patchnotes halen
En a little love voor mijn mage zie ik in de patch notes... wooot!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik zelf ben er nog niet mee in aanraking geweest, maar op de forums lees ik dat het bijna onmogelijk is om aan plaques te komen. Tevens lijken reclaimable gems niet te droppen momenteel.
Ben benieuwd!-SaveMe- schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:46:
En a little love voor mijn mage zie ik in de patch notes... wooot!
Mja base damage omhoog, ben benieuwd of dat heel veel impact heeft
Vervelend genoeg kan ik de patchnotes niet lezen op het werk...
Kan iemand misschien een stukje knip/plak doen mbt Dominator/Warlock?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Inderdaad ik heb al 20 master daileys voor RC ingeleverd en ik heb al 18 master daileys voor outfitter ingeleverd. 38 kansen dus en 0 plaques. Een guildie van mij heeft er 6 ingeleverd en heeft al 2 plaquesHydrosine schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:51:
[...]
Ik zelf ben er nog niet mee in aanraking geweest, maar op de forums lees ik dat het bijna onmogelijk is om aan plaques te komen. Tevens lijken reclaimable gems niet te droppen momenteel.
Eerlijk? Geen idee. Ik hoop alleen dat ik ook eens wat plaques krijg.
Sneezzer schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:52:
DOMINATOR
* Priest's Lament: The primary debuff on this ability is no longer affected by diminishing returns. The silence proc debuff is still affected.
* Haunting Pain: Will only trigger on the first tick of damage from a damage shield.
WARLOCK
* Neddra's Might: No longer requires a target to cast.
* Neddra's Torture: Reduced cooldown to 20 seconds.
DOMINATORSneezzer schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:52:
* Priest's Lament: The primary debuff on this ability is no longer affected by diminishing returns. The silence proc debuff is still affected.
* Haunting Pain: Will only trigger on the first tick of damage from a damage shield.
WARLOCK
* Neddra's Might: No longer requires a target to cast.
* Neddra's Torture: Reduced cooldown to 20 seconds.
Saboteur heeft een 10 meter reduction op zijn charges, verder is er niks generfed.kKaltUu schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:38:
[...]
Saboteur wordt hard generft, maar ik vind het wel hard verdient![]()
Ikzelf ben vaak sabo of bard, en in warfronts 100% saboteur omdat het echt gewoon een faceroll op je keyboard is om iemand te killen. Rapid Setup + 1 charge is vaak meer dan genoeg om iemand te killen als hij half HP is.
Je doet veel meer damage door 5 verschillende charges te gebruiken dan 5x blast charge, dit kan echt 20% damage schelen ofzo. Dus de nerf dat alle charges apart af gaan is niet bepaald een nerf.
Mensen die 5x blast charge stacken, lopen zeer veel damage mis...
een 10 meter reduction nerf is wel hard, maar verder geen damage nerf of iets dergelijks.
Er is een talent die per unieke charge, een extra charge erbij gooit.
5x blast charge + 1 = 6 blast charges
1x blast(+1) 1x amber(+1) 1x spike(+1) 1x splinter(+1) 1x shrapnel(+1) charge = 10 charges total
4 extra charges en nog de extra effecten die je erbij krijgt. de initiële damage is al meer dan bij de 5x blast charges en de extra DoTs doen nog meer pijn.
Dus dat alle charges apart critten is geen nerf... tenzij je puur op "geluk" speelde en hoopte op een wat, 25% crit chance op je blast charges? Je zou überhaupt geen mass blast charges moeten gebruiken.
Ga nog maar eens even de patch notes lezenkaluro2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:57:
[...]
1x blast(+1) 1x amber(+1) 1x spike(+1) 1x splinter(+1) 1x shrapnel(+1) charge = 10 charges total
[ Voor 92% gewijzigd door Uhmmie op 24-03-2011 11:04 ]
Thasquealer schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:52:
[...]
Ben benieuwd!
Elk beetje helptITEMS
* Increased the amount of Armor on Cloth items.
Heb even vlug gelezen, zit op mn werk namelijk.. wat heb ik over het hoofd gezien?!

lekker mages eten op mijn Sin, omnomnom
(en bertus 15)
Bedankt, mooi, kan dus op ongeveer dezelfde manier blijven spelen
Ik zal je helpen:kaluro2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:01:
[...]
Heb even vlug gelezen, zit op mn werk namelijk.. wat heb ik over het hoofd gezien?!
Charge Booster: The power of each stack of Charges attached to the target is increased by 1 when they are detonated.
Charge Booster: Redesigned to an active ability rather than a passive. When activated, the damage of your Charges is increased by 50% when detonated. This ability does not trigger global cooldown and is on a 1.5 minute cooldown.
[ Voor 26% gewijzigd door Uhmmie op 24-03-2011 11:08 ]
Gemiddeld zal de schade inderdaad gelijk blijven, maar de kans op piek damage is nu veel kleiner.kaluro2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:57:
[...]
Dus dat alle charges apart critten is geen nerf... tenzij je puur op "geluk" speelde en hoopte op een wat, 25% crit chance op je blast charges? Je zou überhaupt geen mass blast charges moeten gebruiken.
Oh nu je het zegt, finaal overheen gekeken.. Dit is wel balen dan. We kwamen amper mee met andere classes hun DPS als saboteur zijnde, elke andere rogue soul liep zwaar achter met DPS vergeleken met andere classes.Uhmmie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:05:
[...]
Ik zal je helpen:
[...]
Dat betekend dus dat je 1x per elke (90/6=) 15 rotaties van 5charges+1detonate je 50% extra damage doet. En de rest van de tijd je dus zo ongeveer 50% van je dps kwijt bent (op de andere 14 cycles).
Ik zie ook nergens een warrior fix staan dat ze ipv 5%, 100% armor penetration hadden en 1100 DPS doen in PvE, vergeleken met de 500-700 van andere archetypes. .. ik hoop dat dit wel gefixt wordt.
Ik zal je helpen:kaluro2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:01:Heb even vlug gelezen, zit op mn werk namelijk.. wat heb ik over het hoofd gezien?!
Charge Booster: The power of each stack of Charges attached to the target is increased by 1 when they are detonated.
Dat betekend dus dat je op 1x per 1.5 minuut na je 50% van je dps met jou voorbeeld kwijt gaat raken. Vertel me nu nog maar eens dat je rotatie van:Charge Booster: Redesigned to an active ability rather than a passive. When activated, the damage of your Charges is increased by 50% when detonated. This ability does not trigger global cooldown and is on a 1.5 minute cooldown.
1x blast 1x amber 1x spike 1x splinter 1x shrapnel charge = 5 charges total "optimaal" is.kaluro2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:57:
En of je nog steeds achter dit statement staat:
kaluro2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:57:
Saboteur heeft een 10 meter reduction op zijn charges, verder is er niks generfed.
[ Voor 3% gewijzigd door Uhmmie op 24-03-2011 11:13 ]
Je denkt teveel uit DPS oogpunt, dit vergt 6-11 handelingen om uberhaupt damage te doen.kaluro2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:57:
[...]
Saboteur heeft een 10 meter reduction op zijn charges, verder is er niks generfed.
Je doet veel meer damage door 5 verschillende charges te gebruiken dan 5x blast charge, dit kan echt 20% damage schelen ofzo. Dus de nerf dat alle charges apart af gaan is niet bepaald een nerf.
Mensen die 5x blast charge stacken, lopen zeer veel damage mis...
een 10 meter reduction nerf is wel hard, maar verder geen damage nerf of iets dergelijks.
Er is een talent die per unieke charge, een extra charge erbij gooit.
5x blast charge + 1 = 6 blast charges
4 extra charges en nog de extra effecten die je erbij krijgt. de initiële damage is al meer dan bij de 5x blast charges en de extra DoTs doen nog meer pijn.
Mijn meuk is: die Rapid setup (next attack will add 5 charges..) en dan blast charge, en daarna detonate.
dat zijn 3 tot 8 handelingen minder, als iemand dan nog niet neer is, is het wel flink makkelijker om hem down te krijgen met een combo van overige charges.
Dit betekend dat van PvP oogpunt.. rapid setup -> blast charge -> charge booster -> detonate nu meer damage doet dan voorheen..Uhmmie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:11:
[...]
Ik zal je helpen:
[...]
[...]
Dat betekend dus dat je op 1x per 1.5 minuut na je 50% van je dps met jou voorbeeld kwijt gaat raken. Vertel me nu nog maar eens dat je rotatie van:
[...]
1x blast 1x amber 1x spike 1x splinter 1x shrapnel charge = 5 charges total "optimaal" is.
En of je nog steeds achter dit statement staat:
[...]
Ja en changes aan de pyromancer tree. Laat ik nu een pyro zijn... Mijn mage doet al veel damage en meer is alleen maar fijn. Ik crit erg vaak met mijn mage, dit itt mijn warrior. Survivalbility van de mage is erg laag, maar door de Warlouk soul wel managable...Thasquealer schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:52:
[...]
Ben benieuwd!
Ben benieuwd hoe de warrior chages uitpakken. AOE damge merk ik niks van, zover was ik nog niet in de tree ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ow en Yeah! for hoger armor bij cloth ;-)
Met spike charge doe je het bijna het dubbele aan damagekaluro2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:16:
[...]
Dit betekend dat van PvP oogpunt.. rapid setup -> blast charge -> charge booster -> detonate nu meer damage doet dan voorheen..(Laten we de alles of niets crit dat weggehaald is even wegdenken)
Met spike charge krijgt iemand ook 5 - 10 seconden om te healen. Dan ga ik liever voor een sure kill.Uhmmie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:07:
[...]
Met spike charge doe je het bijna het dubbele aan damagetuurlijk het duurt 6 seconde, maar tis nog steeds cast en forget. Denk wel dat je bijna zeker boven de 5k komt per keer.
Sure kill met veel damage -> kill met heel veel damage
Die sure kill heb je al niet meer.kKaltUu schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:38:
[...]
Met spike charge krijgt iemand ook 5 - 10 seconden om te healen. Dan ga ik liever voor een sure kill.
Sure kill met veel damage -> kill met heel veel damage
[edit] Althans als dalijk armor gefixt is in pvp + armor fix voor blast charge + hoe nu crit uitgerekend wordt denk ik dat het zeker geen sure kill meer is. Ook niet met de nieuwe charger.
[ Voor 23% gewijzigd door Uhmmie op 24-03-2011 12:48 ]
Hmmm hoe moet dat straks met m'n rogue op lvl 50?
Saboteur en bard hard aangepakt, ranger/mm lage dps en melee niet gewenst....
DPS Warrior krijgt zelfde probleem met ranged only fights. En reaver generfed omdat het wel lekker leveled?
Nuja, het zijn maar alpha patch notes. Ben benieuwd wat er in de release notes komt te staan straks.
DPS Warrior krijgt zelfde probleem met ranged only fights. En reaver generfed omdat het wel lekker leveled?
Nuja, het zijn maar alpha patch notes. Ben benieuwd wat er in de release notes komt te staan straks.
Marksman doet echt uitstekende damage hoor.zhoreb schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:02:
Hmmm hoe moet dat straks met m'n rogue op lvl 50?
Daarnaast was een Reaver gewoon overpowered, hetzelfde geld voor Riftblade.
200 DPS onder de andere archetypes qua DPS, noem ik niet "uitstekend".Dakreal schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:12:
[...]
Marksman doet echt uitstekende damage hoor.
De huidige saboteur komt nog amper mee met DPS (in melee range, ranged is nog triester).
[/quote]
Ik gebruik geen combat parsers, maar ik weet wel zeker dat ik met MM echt veel damage doe middels AoE, en singletarget gaat ook uitstekend hoor.kaluro2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:20:
[...]
200 DPS onder de andere archetypes qua DPS, noem ik niet "uitstekend".
De huidige saboteur komt nog amper mee met DPS (in melee range, ranged is nog triester).
[/quote]
Binnenkort komt er een balancing patch, lekker spelen wat je leuk vind. Trion zorgt er wel voor dat alles gebalanceerd wordt.
MM doet heel veel damage met AOE dat is een feit. Singletarget is opzich ook goed alleen jammer dat je geen kant op kan als je geen pet naast je zij hebt.
Marksman is imo niet goed buiten instance, (met cc en snares wel erg goed in pvp).J.Christ schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:59:
MM doet heel veel damage met AOE dat is een feit. Singletarget is opzich ook goed alleen jammer dat je geen kant op kan als je geen pet naast je zij hebt.
Ik gebruik het puur als ik een dungeon doe. de nummers die je ziet is echt dikke lol!
Fan out met bv 20 mobs, is 20x ~200 damage. Crossfire met 20 mobs is 20x ~400 damage.
altijd leuk, Runic Descent is echt lache als Marksman.
Alleen raakt fan out/crossfire per shot max 4 (8 full talented) mobsDakreal schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:45:
[...]
Marksman is imo niet goed buiten instance, (met cc en snares wel erg goed in pvp).
Ik gebruik het puur als ik een dungeon doe. de nummers die je ziet is echt dikke lol!
Fan out met bv 20 mobs, is 20x ~200 damage. Crossfire met 20 mobs is 20x ~400 damage.
altijd leuk, Runic Descent is echt lache als Marksman.
idd, 8 targets dus, nog steeds 1600 damage per global cd, ~1200 dps lijkt me.Merroc schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:58:
[...]
Alleen raakt fan out/crossfire per shot max 4 (8 full talented) mobs.
Lijkt me valide zo ^^
Dat valt wel mee hoor, ik zit zelf als warlock met necro off-soul mage op ~900 dps en als pyro/warlock mage ~850 dps in t2 expert gear singletarget. De marksman rogues waar ik experts mee doe zitten daar dicht in de buurt, zo rond de 800-850 dps (ook met t2 expert set).kaluro2 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:20:
[...]
200 DPS onder de andere archetypes qua DPS, noem ik niet "uitstekend".
[/quote]
We worden op dit moment enkel nog compleet vernietigd op de dps meter door een dps warrior (die topt 1100-1300 dps singletarget, moet wel zeggen dat die warrior die wij meestal in de groep hebben in een guild zit die raids doen en hij heeft dus ook wat raid gear) maar daar zal verandering inkomen na de patch.
Rogue GCD is 1 sec, geen 1.5Dakreal schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:21:
[...]
idd, 8 targets dus, nog steeds 1600 damage per global cd, ~1200 dps lijkt me.
Lijkt me valide zo ^^
Paragon's 0 talent "Combat Precision" is bugged, hierdoor geven abilities die geen combat points genereren, 100% armor penetration ipv 5%.. Oftewel ze doen 30% tot 60% meer damage dan zou moetenWebsnake schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:26:
[...]
Dat valt wel mee hoor, ik zit zelf als warlock met necro off-soul mage op ~900 dps en als pyro/warlock mage ~850 dps in t2 expert gear singletarget. De marksman rogues waar ik experts mee doe zitten daar dicht in de buurt, zo rond de 800-850 dps (ook met t2 expert set).
We worden op dit moment enkel nog compleet vernietigd op de dps meter door een dps warrior (die topt 1100-1300 dps singletarget, moet wel zeggen dat die warrior die wij meestal in de groep hebben in een guild zit die raids doen en hij heeft dus ook wat raid gear) maar daar zal verandering inkomen na de patch.
Vandaar dat de warrior dps zo overdreven is..
Ik zie ook geen fix in de 1.1 changelog staan dus ik vrees het ergste..
Gisteren heb ik na lang zwoegen level 40 aangetikt. Gelijk een nieuwe mount gekocht, ben er gelijk verliefd op geworden haha.
"That's what I do. I drink and I know things."
Ik heb er helaas de knaken niet voorKeffie schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:04:
Gisteren heb ik na lang zwoegen level 40 aangetikt. Gelijk een nieuwe mount gekocht, ben er gelijk verliefd op geworden haha.
Ben nu maar hard aant sparen! Want merk toch dat ik tijdens een zone invasion als eerste weg ren en als laatste aankom(extreem, maar het verschil is er zeker)!
Dat is inderdaad wel balen. Nu moet ik echter wel bekennen dat ik niet ben gaan craften tussendoor of gekke dingen heb gekocht. Heb al mijn gear via de normale wegen gehaald (via guests & instances). Nu komt het lastige gedeelte om naar level 50 toe te gaan, ik denk dat dit wel even gaat duren aangezien ik alleen maar in de avonden en weekenden kan spelenHydrosine schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:07:
[...]
Ik heb er helaas de knaken niet voorben eigenlijk niet boven de 22P gekomen, Telkens kwamen uitgaves tussendoor om craften te levelen of skills kopen voor nieuwe build.
Ben nu maar hard aant sparen! Want merk toch dat ik tijdens een zone invasion als eerste weg ren en als laatste aankom(extreem, maar het verschil is er zeker)!
"That's what I do. I drink and I know things."
Hoe krijg je dat voor elkaar... Ik zie op het Rift forum ook mensen die klagen dat ze zo moeilijk aan valuta komen maar volgens mij is dat nog het allermakkelijkste aspect van het spel. Op lvl40 had ik 105P, mount gekocht en zat ik weer op 70. Nu ben ik lvl42 en zit ik alweer op 132P ofzo, zo'n 62P in 2 levels. Ik heb 1 crafting profession, outfitting, en die zit op skill 220 ofzo, enige reden dat die niet hoger is, is dat ik er materiaal voor nodig heb dat uit zones als Shimmersand komt en daar ben ik nog niet aan het questen (wel telkens even een rondje lopen voor artifacts).Hydrosine schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:07:
[...]
Ik heb er helaas de knaken niet voorben eigenlijk niet boven de 22P gekomen, Telkens kwamen uitgaves tussendoor om craften te levelen of skills kopen voor nieuwe build.
Hoe verdien ik dat geld? Met name door het zoeken van artifacts. Alle dubbelen gaan op AH. Dat levert per avond een flinke smak geld op en als je een beetje geluk hebt vind je een zeldzame (blauw) en die leveren zomaar 20-30P op per stuk. De algemene gaan meestal voor 10-50G weg, groene zitten op 50G-1P per stuk.
Het inleveren van complete sets levert ook aardig geld op, sets uit Shimmersand geven vaak naast de lucky coin nog wat leuke pots en scrolls en iets van 50G ofzo. En zo nu en dan krijg je bij een grote set in de goody bag een random epic, afhankelijk van het level slot gaan die ook voor 5-25P op AH.
Heb ik nog niet eens mijn 3e profession geleveld (mining, ik moet nog tin minen om te skillen

Gister even gekeken naar full riftstalker (tank) om mee te levelen, ik vond het geen succes.. kon amper 3 mobs aan (ging zelfs dood) doe ik nou iets verkeerd?
Ik had hetzelfde probleem, nu heb ik gister met deze build getanked in een instance en dit ging veeeeel beter. Vooral omdat je dan een healer achter je hebt staan denk ik. Na geoefend te hebben in deze instance kon ik in de normale world wel 3 mobs aan (met moeite).J.Christ schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:34:
Gister even gekeken naar full riftstalker (tank) om mee te levelen, ik vond het geen succes.. kon amper 3 mobs aan (ging zelfs dood) doe ik nou iets verkeerd?
Al met al is dit geen fijne build om mee te levelen vind ik.
Ik level meestal in mijn Bard en Assasin. (Bard als ik low health ben, mobs gaan wat trager dood maar ik kom er full health uit) en Assasin als ik dikke klappen wil uitdelen. Ik cycle dus constant tussen deze 2 eigenlijk
Assasin is nightblade is dat geval niet beter?Hydrosine schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:40:
[...]
Ik had hetzelfde probleem, nu heb ik gister met deze build getanked in een instance en dit ging veeeeel beter. Vooral omdat je dan een healer achter je hebt staan denk ik. Na geoefend te hebben in deze instance kon ik in de normale world wel 3 mobs aan (met moeite).
Al met al is dit geen fijne build om mee te levelen vind ik.
Ik level meestal in mijn Bard en Assasin. (Bard als ik low health ben, mobs gaan wat trager dood maar ik kom er full health uit) en Assasin als ik dikke klappen wil uitdelen. Ik cycle dus constant tussen deze 2 eigenlijk
Uhm nou ben ik even aan het twijfelen, volgens mij gebruik ik inderdaad nightblade. Het is in ieder geval de soul waar de 30 seconden stealth in zit... (iemand die kan stealthen is voor mij een assasin >.<)J.Christ schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:45:
[...]
Assasin is nightblade is dat geval niet beter?
Dat kan Nightblade zijn, Assasin heeft een talent dat stealth pas weg gaat als je het uitzet (handig)Hydrosine schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:49:
[...]
Uhm nou ben ik even aan het twijfelen, volgens mij gebruik ik inderdaad nightblade. Het is in ieder geval de soul waar de 30 seconden stealth in zit... (iemand die kan stealthen is voor mij een assasin >.<)
Dat quest idd prettig. Ik heb ook Nightblade erbij genomen, wil deze nog eens gaan testen in een dungeon. Voor solo questen is de mogelijkheid om zelf je target te kiezen en in alle rust dat doen erg prettig. Geeft veel controle over de gevechten. Daarnaast gaan de mobs ook erg snel dood.J.Christ schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:50:
[...]
Dat kan Nightblade zijn, Assasin heeft een talent dat stealth pas weg gaat als je het uitzet (handig)
In mijn opzicht is assassin beter om te soloen dan nightblade.
- Je doet meer damage (althans dat idee heb ik)
- Betere crowd control (stuns, slow zonder CD)
- Dots: je kan dus evt wegrennen als het gevaarlijk wordt
- infin stealth: vooral handig tegen world pvp
.
oh en vooral ook slip away: voor when the s hits the fan
.
- infin stealth: vooral handig tegen world pvp
oh en vooral ook slip away: voor when the s hits the fan
[ Voor 10% gewijzigd door Merroc op 25-03-2011 10:02 ]
Zijn er hier mensen die goed zijn met macro's?
Ik zit met het volgende; mijn rogue heeft een paar verschillende finishers, waarvan ik er 2 gebruik. 1 daarvan is een ranged attack (Flame Thrust), de andere is alleen zinvol als je target in melee range is (Scourge of Darkness). Wat ik zou willen is beide finishers aan dezelfde key binden zegmaar, zodat ik SoD gebruik (die een dmg bonus geeft op de volgende 10 weapon strikes) als ik in melee range aan het knokken ben en FT als ik te ver weg sta voor melee.
Afhankelijk van mijn range zou een macro dus moeten kiezen wat er gecast wordt. Probleem hierbij is dat je SoD sowieso wel kunt casten als je buiten melee range staat, het is alleen niet erg zinnig maar het geeft dus geen error ofzo die je kunt gebruiken om een macro te vertellen alsnog FT te gebruiken.
Is zoiets mogelijk met een macro? Zo ja, weet iemand hoe?
Edit: ik heb zelf de meeste punten in Nightblade zitten maar ik maak wel gebruik van een boel Assassin dingen. Alleen nog niet genoeg puntjes voor permanent stealth dus ik moet goed opletten waar ik ben als de stealth timer afloopt. Maar NAssassin heeft laag in de tree wel het talent Silent Footsteps, zodat je minder makkelijk gespot wordt als je stealtht (lvl50 mobs zien me niet, ik kan er doorheen lopen!) en geen speed debuff meer hebt in stealth! Ook ideaal, ik kan niet wachten tot ik dat kan combineren met Improved Stealth.
Edit: fixed, ik zei per ongeluk dat Silent Footsteps Nightblade was...
Ik zit met het volgende; mijn rogue heeft een paar verschillende finishers, waarvan ik er 2 gebruik. 1 daarvan is een ranged attack (Flame Thrust), de andere is alleen zinvol als je target in melee range is (Scourge of Darkness). Wat ik zou willen is beide finishers aan dezelfde key binden zegmaar, zodat ik SoD gebruik (die een dmg bonus geeft op de volgende 10 weapon strikes) als ik in melee range aan het knokken ben en FT als ik te ver weg sta voor melee.
Afhankelijk van mijn range zou een macro dus moeten kiezen wat er gecast wordt. Probleem hierbij is dat je SoD sowieso wel kunt casten als je buiten melee range staat, het is alleen niet erg zinnig maar het geeft dus geen error ofzo die je kunt gebruiken om een macro te vertellen alsnog FT te gebruiken.
Edit: ik heb zelf de meeste punten in Nightblade zitten maar ik maak wel gebruik van een boel Assassin dingen. Alleen nog niet genoeg puntjes voor permanent stealth dus ik moet goed opletten waar ik ben als de stealth timer afloopt. Maar NAssassin heeft laag in de tree wel het talent Silent Footsteps, zodat je minder makkelijk gespot wordt als je stealtht (lvl50 mobs zien me niet, ik kan er doorheen lopen!) en geen speed debuff meer hebt in stealth! Ook ideaal, ik kan niet wachten tot ik dat kan combineren met Improved Stealth.
[ Voor 27% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-03-2011 10:15 ]
Mmm, vanavond maar even testen. Voor mij idee gaat het niet snel genoeg met rogue en ben ik out of options!Merroc schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:01:
In mijn opzicht is assassin beter om te soloen dan nightblade.
- infin stealth: vooral handig tegen world pvp.
oh en vooral ook slip away: voor when the s hits the fan.
/cast Scourge of DarknessSnoeiKoei schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:09:
Zijn er hier mensen die goed zijn met macro's?
/cast Flame Thrust
op deze manier probeert hij je melee finisher te doen, maar als je niet in melee staat lukt dat niet en doet hij Flame Thrust?
edit: verkeerd gelezen, SoD is altijd castable, nee helaas is het dan niet mogelijk.
psn-id: Jacman
Edit: laat maar, je was er al achter
[ Voor 92% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-03-2011 10:32 ]
Ik ben zojuist maar silverwood binnen gedrongen om artifacts te verzamelen. Bijna meteen raak met een blauwe. Es kijken hoeveel dat waard kan zijn
.
Hehe, dit ga ik morgen ook maar een middagje doen denk ik.Merroc schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:56:
Ik ben zojuist maar silverwood binnen gedrongen om artifacts te verzamelen. Bijna meteen raak met een blauwe. Es kijken hoeveel dat waard kan zijn.
Is de enige mogelijkheid zowat voor mij om nog nieuwe collections te krijgen...
Zit nu op 86 compleet en moet bij ongeveer 40 collections alleen de blauwe nog. Die zijn bijna onvindbaar en als ze op de AH staan, kosten ze tussen de 15 en 100 plat...

Want a cookie?!
Ik ga het vanavond al doen, maar wel gelijk verkopen!Renquin schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:13:
[...]
Hehe, dit ga ik morgen ook maar een middagje doen denk ik.
Zit nu op 86 compleet en moet bij ongeveer 40 collections alleen de blauwe nog. Die zijn bijna onvindbaar en als ze op de AH staan, kosten ze tussen de 15 en 100 plat...
Ik zit sinds gisteravond op 89 compleet, moet idd ook nog een hele bak sets afmaken met alleen een blauweRenquin schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:13:
[...]
Hehe, dit ga ik morgen ook maar een middagje doen denk ik.

Dan mag je je er wel even goed in gaan verdiepen waar je juist de blauwe vandaan haalt, die spawnen maar op een paar plekken en respawn duurt uren (en dan is de kans groot dat het geen blauwe maar een groene is ook). Als er nog iemand aan het zoeken is moet je al geluk hebben dus. Artifacts zoeken is een leuke bezigheid en je kunt er goed aan verdienen maar om specifiek de blauwe te gaan zoeken om ervan te leven zegmaar, da's een heel ander verhaal. Je moet er tegenaan lopen. Als je alleen de blauwe wil zul je zien dat het tegenvalt, dat heb je na een avond wel gezien.J.Christ schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:14:
[...]
Ik ga het vanavond al doen, maar wel gelijk verkopen!
[ Voor 32% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-03-2011 12:25 ]
Het is ook de bedoeling dat de groene ook verkocht wordenSnoeiKoei schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:21:
[...]
Dan mag je je er wel even goed in gaan verdiepen waar je juist de blauwe vandaan haalt, die spawnen maar op een paar plekken en respawn duurt uren (en dan is de kans groot dat het geen blauwe maar een groene is ook). Als er nog iemand aan het zoeken is moet je al geluk hebben dus. Artifacts zoeken is een leuke bezigheid en je kunt er goed aan verdienen maar om specifiek de blauwe te gaan zoeken om ervan te leven zegmaar, da's een heel ander verhaal. Je moet er tegenaan lopen. Als je alleen de blauwe wil zul je zien dat het tegenvalt, dat heb je na een avond wel gezien.
Snap ik, ik waarschuw je dus: als je denkt dat artifacts farmen EZ-mode geld verdienen is, wat je makkelijk naast je normale bezigheden doet zoals questen, dan kom je van een koude kermis thuis. Je moet namelijk JUIST op de plekken zijn waar voor de rest geen reet te doen is en daar heel wat uren doorbrengen. Je kiest ervoor in plaats van questen / levelen etc. Voor mij is het zo compleet mogelijk krijgen van de artifact sets, en bijbehorende beloningen en achievements, een doel op zich en een leuk side effect ervan is dat ik er leuk aan verdien, maar anders ga je het echt wel snel voor gezien houden voorspel ik.J.Christ schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 12:39:
[...]
Het is ook de bedoeling dat de groene ook verkocht wordenZelf geef ik niets om de Artifacts maar als je er goed aan verdien wil ik ze best opzoeken
Even ter illustratie, ik heb dus in die dagen dat ik meer dan 60 plat verdiende in een paar avonden bij elkaar makkelijk meer dan 1000 artifacts geloot. Anders gaat het je ook echt niet lukken. De blauwe liggen niet voor het oprapen.
[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-03-2011 13:05 ]
Verwijderd
Ze liggen er toch juist wel om op te rapen? Maar inderdaad, ben zelf nog maar weinig blauwe tegengekomen, de meeste heb ik tot nu toe alleen via invasion/rift rewards verkregen. En ik ben al een poos level 50, dus heb al redelijk wat zones afgelopen.SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:04:
[...]
Even ter illustratie, ik heb dus in die dagen dat ik meer dan 60 plat verdiende in een paar avonden bij elkaar makkelijk meer dan 1000 artifacts geloot. Anders gaat het je ook echt niet lukken. De blauwe liggen niet voor het oprapen.
Ik ben in totaal 2 blauwe tegengekomen, en een aantal uncommons, ik kreeg mijn blauwe niet verkocht, dus lekker zelf gebruikt. de dubbele gaan naar een maat van mij, en hij geeft mij zijn dubbele. Zo helpen we elkaar mooi ermeeVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:22:
[...]
Ze liggen er toch juist wel om op te rapen? Maar inderdaad, ben zelf nog maar weinig blauwe tegengekomen, de meeste heb ik tot nu toe alleen via invasion/rift rewards verkregen. En ik ben al een poos level 50, dus heb al redelijk wat zones afgelopen.
Ik ben tot nog toe 1 paarse tegen gekomen, handje vol blauwe en zat groen/wit.
Heb nu 30 complete sets....
Ik doe het vooral icm. warfronts, heb vaste rondjes per zone om dan even door te wandelen.
Zelf vind ik het leuker om te doen dan quests (ben dus ook pas 36).
Warfronts + artifacts zoeken + achievements/titles, is zo'n beetje mijn rift game.
Ik doe het vooral icm. warfronts, heb vaste rondjes per zone om dan even door te wandelen.
Warfronts + artifacts zoeken + achievements/titles, is zo'n beetje mijn rift game.
Vergeet niet dat je, als je arties verkoopt uit de start gebieden van de andere zeide, je daar best nog wel wat geld aan kan verdienen 
Die gaan op Blightweald aan de Defiant kan voor ~75g per stuk over de AH
Het gaat mij er gewoon om dat ik die sets af kan maken, maar ik denk idd dat het door Silverwood e.d. lopen gaat worden om maar nieuwe sets in een keer vol te krijgen ^_^
Die gaan op Blightweald aan de Defiant kan voor ~75g per stuk over de AH
Het gaat mij er gewoon om dat ik die sets af kan maken, maar ik denk idd dat het door Silverwood e.d. lopen gaat worden om maar nieuwe sets in een keer vol te krijgen ^_^
Want a cookie?!
Die ene paarse is meteen ook het enige epic artifact in het spel, en dan met zo'n briljante naam: "You mistake this for weapon upgrade". Die hele set is briljant trouwens: "Rorf Collection; Awesome Reward" (setnaam) bestaat uitSneezzer schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:43:
Ik ben tot nog toe 1 paarse tegen gekomen, handje vol blauwe en zat groen/wit.
- Cat
- Humorous But Degrading Kobold Item
- You Mistake This For Weapon Upgrade
- Reused Item From Earlier Zone
- Story Point Lost on Most People
- Game Changing Twist
Mwah, hij is zeldzaam genoeg in het begin. Nu valt het idd wel mee. Staan er gemiddeld 5 op de AH hierSnoeiKoei schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:50:
[...]
Die ene paarse is meteen ook het enige epic artifact in het spel, en dan met zo'n briljante naam: "You mistake this for weapon upgrade". Die hele set is briljant trouwens: "Rorf Collection; Awesome Reward" (setnaam) bestaat uitEn die purple is helemaal niet erg zeldzaam
- Cat
- Humorous But Degrading Kobold Item
- You Mistake This For Weapon Upgrade
- Reused Item From Earlier Zone
- Story Point Lost on Most People
- Game Changing Twist
Beetje jammer alleen dat ik er nog eentje van die set moet
Want a cookie?!
Ja alles uit hogere level gebieden is zeldzaam aan het begin. Ik bedoel natuurlijk qua drop chance. Hij is lang zo zeldzaam niet als de blue, Game Changing Twist, ondanks dat het een epic is. Dat bedoel ik. Die blue is ook de enige die ik nog niet heb uit de set.Renquin schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:52:
[...]
Mwah, hij is zeldzaam genoeg in het begin. Nu valt het idd wel mee. Staan er gemiddeld 5 op de AH hier
Beetje jammer alleen dat ik er nog eentje van die set moetKomt nog wel een keertje ^_^
Dan is je voorspelling niet juist, gok ik.SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:04:
[...]
Snap ik, ik waarschuw je dus: als je denkt dat artifacts farmen EZ-mode geld verdienen is, wat je makkelijk naast je normale bezigheden doet zoals questen, dan kom je van een koude kermis thuis. Je moet namelijk JUIST op de plekken zijn waar voor de rest geen reet te doen is en daar heel wat uren doorbrengen. Je kiest ervoor in plaats van questen / levelen etc. Voor mij is het zo compleet mogelijk krijgen van de artifact sets, en bijbehorende beloningen en achievements, een doel op zich en een leuk side effect ervan is dat ik er leuk aan verdien, maar anders ga je het echt wel snel voor gezien houden voorspel ik.
-------------------------------------
Word het niet tijd voor deel 3?
[ Voor 3% gewijzigd door Evion op 25-03-2011 14:06 ]
Over 1k posts. Als je dat wilt hanteren kan er best een teil 3 gemacht worden.
BTW:
nieuws: Rift krijgt eerste grote update
Ik zit me af te vragen of het slim wordt om mn lvl 40 mount te skippen zodat ik (meer) geld heb voor mijn level 50 mount. Daarom ben ik nu ook even op artifact hunt kijken of het een beetje loont.
Gewoon kopen, die 32plat stelt echt niet veel meer voor wanneer je lvl 50 bentMerroc schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:34:
Ik zit me af te vragen of het slim wordt om mn lvl 40 mount te skippen zodat ik (meer) geld heb voor mijn level 50 mount. Daarom ben ik nu ook even op artifact hunt kijken of het een beetje loont.
En die nieuwe mount is echt enorm fijn
[ Voor 5% gewijzigd door firlian op 25-03-2011 15:06 ]
Lol, ik ga hem dus overslaan...
Puur uit geld nood (zit meestal tussen de 50g en 5P) om de één of andere reden vliegt het de deur uit tijdens het levelen van weaponcrafting.
Puur uit geld nood (zit meestal tussen de 50g en 5P) om de één of andere reden vliegt het de deur uit tijdens het levelen van weaponcrafting.
Welke profs heb je nog meer dan? Ik level mij weaponsmith met de mats die ik gather.Sneezzer schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:14:
Lol, ik ga hem dus overslaan...
Signed, ik heb 'm ook gekocht (35 plat mount) en het is echt zo fijn. Je rent een stuk sneller, minder dismounts en het scheelt echt gewoonfirlian schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:05:
[...]
Gewoon kopen, die 32plat stelt echt niet veel meer voor wanneer je lvl 50 bent
En die nieuwe mount is echt enorm fijn