En hier weer een rare.
Buurman overkant,weer lid geworden van xms (jullie eredivisie schijnt goedkoper te zijn) telefoonstoring. (dode lijn en bij bellen met mobiel de melding dat het nummer niet in gebruik is)
Ik echter, kan gewoon bellen.
Er is dus iets wat de packetfront laat vastlopen,alleen als dat signaal uit de pop zou komen,zou mijn telefoon ook geblokkeerd zijn.
De telefoonstoring die ik gisteren had,had hij weer niet.
In alle gevallen helpt het om het packetfront even opnieuw op te starten,maar de telefoonstoring treedt dus niet bij iedereen op het zelfde moment op de pop op.
Wat de ams-ix betreft, steeds als de storing optrad had het geen zin de browser opnieuw op te starten,geen zin om opnieuw een download te starten,het had geen zin om mijn pc te rebooten,het had geen zin om mijn router te resetten en het had geen zin om de packetfront te rebooten.
Al die acties gedaan en de boel bleef gewoon dood.
Via Ziggo kon ik wel zien dat dan de Nikhef een dip maakte maar met XMS kon ik zelfs de bewuste Nikhef page en grafieken niet meer laden, ik kon niet eens meer op tweakers komen.
Ziggo heeft iets van 20 lijnen bij Nikhef,misschien verdeelt men daar het aanbod en de vraag beter zodat een dip niet zo snel opgemerkt wordt.
Sorry dat ik ff pissig werd maar had even het idee dat je de boel wilde bagataliseren,maar als ik het over een Nikhef storing heb dan heb ik het niet over een paar minuten,dan bedoel ik dat serieus.
[Voor 9% gewijzigd door Nick39 op 03-03-2011 15:58]