Drama post????Rekenblok schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 16:18:
[...]
Dat is dan wel een beetje overtrokken reactie. XMS wilt graag je probleem oplossen maar om daar nu gelijk zo'n drama post van te maken, is dat nou echt nodig?
Het is maar hoe je het interpreteert. Volgens mij heb je, als consument, recht op een werkend "product".
Dat het bedrijf waar je het product afneemt geen goed/ compleet/ werkend product kan leveren door derden is voor de consument geen issue.
De XMS Glasvezel ervaringen topic staat vol met meldingen van storingen en andere problemen (ik zou hier wel een linkje willen plaatsen met een voorbeeld, maar ik zou werkelijk niet weten waar te beginnen

Jij (Rekenblok) probeert hier om mensen te helpen (en dat is echt 100 punten

Ik geloof echt wel dat iedereen alles probeert om eventuele problemen op te lossen (van uit XMS) maar blijft feit dat er van af dag 1 specifieke problemen zijn die er nu nog steeds zijn. Ik ben van mening dat iedereen daar over mag posten zonder dat dit gebagatelliseerd word. Dat is nog onbeleefd naar betalende klanten ook.
Helaas laat ik ik me verleiden tot het verdedigen van een (door mij EN andere gemaakte) legitieme opmerking maar het is dan ook al heeeeeeeeeeeel lang geleden dat de klant nog koning was. Ik zou toch graag zien dat bedrijven dat weer in ere gaan herstellen.
Ik weet het is kort door de bocht en het geldt zeker niet voor alle bedrijven maar ik ben gewoon allergisch voor het bagatelliseren van legitieme klachten/ opmerkingen met onzinnige (en vooral onterechte) excuses!