j1nx schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:50:
[...]
Wat denk je zelf? 2 jaar geleden lag die vezel er niet, en nu ook niet hoor. En ik verwacht dat hij er over 2 jaar vanaf nu nog niet ligt.
En als je ernaar vraagt, dan weet niemand er vanaf.
PS. Overigens heb ik wel mijn email gemist van "Pocket Legends" met hun kado dat alle levels open zijn.
Ik durf het niet te zeggen want ik ben er niet meer geweest,ik weet alleen dat het niet zozeer XMS was die hier de dienst uit maakte maar Portaal,Portaal wilde die vezel,Portaal had het budget en Portaal heeft het betaald,ik zat toen in die commissie en heb tegen Hertzinger gestemd,Lijbrandt had hier de studentenwoningen al voorzien en dat spul was wel goed.
Maar aannemer Grebbezicht en Portaal hebben zo'n goedkoop mogelijke deal gewild en Hertzinger heeft een lokale GSO neergegooid met zo goedkoop mogelijk spul.
XMS was de dienstenleverancier maar niet de opdrachtgever,technisch gezien is Reggefiber nu de eigenaar van die hoop ouwe troep ( oops ik bedoel het kopstation) dus ik zie het meer van, XMS heeft nu de erfenis gekregen van een oude bende gekoppeld aan een goed net (op tv gebied).
Grebbezicht is allang failliet en Portaal heeft de handen er ook vanaf getrokken, of ze nog eigenaar is of het verkocht hebben aan Reggefiber weet ik niet.
Portaal vindt de aanleg van de vezel hier een flop geworden,qua aanmeldingen,nieuwe Portaal woningen worden ook niet meer van glas voorzien.
Dat het TV deel hier dus zo oud en zo slecht is komt niet door XMS maar omdat Portaal een zo'n goedkoop mogelijke deal wilde.
En zelf denk ik dat Reggefiber zoiets heeft van, voor dat beperkte aantal in Leiden dat de analoge tv dienst nog gebruikt,waarvan ook nog eens blijkbaar de helft denkt,die ruis boeit me niet,de digitale tv is wel goed,het merendeel dat al xms heeft gebruikt analoog toch op zijn hoogst nog voor de tweede tv,dus die aanschaf halen ze er niet zo snel meer uit.
XMS kan je hierin de schuld niet geven,het was Portaal die voor 10 cent voor een euro spullen wilde...