[PC] Minecraft - Deel #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 42 Laatste
Acties:
  • 298.727 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:57
TepelStreeltje schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 18:03:
Als er cookies bij komen, komt er dus ook Cacao bij! en dus ook bruine kleurstof :)
Zijn er ergens patchnotes?? want ik mis dat altijd bij de updates van minecraft :/
Patch notes: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Version_history
Wel af en toe opnieuw kijken, zeker vlak na een update want niet alles staat natuurlijk meteen gedocumenteerd.

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:07:
Nu al spijt dat ik heb geupdate, ik kan niet meer in TweakCraft en ik kan niet 1 wolf vinden.... :(
Wolven spawnen blijkbaar niet zomaar overal, enkel in forest en taiga biomes
Minecraftwiki:
Wolves will spawn in forest and taiga biomes.

[ Voor 32% gewijzigd door Otherside1982 op 01-04-2011 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 08:22
Gister paar nieuwe velden gestart en een eind gelopen maar geen wolf gevonden.
lol :+ het is makkelijker om diamant te vinden.

Ik begreep gister maar niet waarom mijn mineos server steeds out of date was, ik had m geupdatet, hij draait nog maar 2 dagen, dus ik heb er nog weinig verstand van. Voor de mensen zoals ik die het niet weten, zet bukkit uit en hij is weer goed, ff wachten op de bukkit update. :D

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Ik laat nogal laat pas wat weten maar de server is (grotendeels) successvol overgezet naar 1.4
CraftIRC en CraftBook (wat ervan al werkte ;p) staan uit atm. CrafIRC doet veel plugins poef gaan for no apparent reason. Dat moet nog verder onderzocht worden!
Voor de rest doet alles het, je kan met wolfjes spelen op TC :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-09 08:57

Comgenie

Soms heb je dat

Met wolfjes spelen kan ik bevestigen, heb ik net gedaan op TweakCraft :)
Afbeeldingslocatie: http://xkcd.nl/dkY/s-ebcadd6432f4/2011-4-1+9.59.png

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ben me gister nog helemaal de pleuris geschrokken. Wat met een nieuwe spawn bezig om wolfjes te testen, en had mezelf een leuk hutje in de bergwand uitgehakt. Kom ik de volgende ochtend naar buiten, kijk links: clear, rechts: clear. PSSSSSSSSTBOEM!!!! Creeper was me van bovenop de berg waar ik m'n huis had besprongen. Ik zat IRL echt tegen 't plafond :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 13:26
GuntherDW schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:23:
Ik laat nogal laat pas wat weten maar de server is (grotendeels) successvol overgezet naar 1.4
CraftIRC en CraftBook (wat ervan al werkte ;p) staan uit atm. CrafIRC doet veel plugins poef gaan for no apparent reason. Dat moet nog verder onderzocht worden!
Voor de rest doet alles het, je kan met wolfjes spelen op TC :D.
Hm opzich wel vreemd, bij mij is CraftIRC juist de enige plugin die wel nog werkt ;)
Ik zal eens testen wat er gebeurt als ik hem uitzet :p bedankt voor de tip in elk geval.

edit: zonder CraftIRC zie ik ook 10000 error's. Toch welke build hebben jullie dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Mattie112 op 01-04-2011 10:48 ]

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:19

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

In ieder geval kan ik nu normaal in een bed slapen zonder om de haverklap aangevallen te worden door een skelly of een zombie.. maar de spawn point blijft hetzelfde. Pfft. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trinsec schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:00:
In ieder geval kan ik nu normaal in een bed slapen zonder om de haverklap aangevallen te worden door een skelly of een zombie.. maar de spawn point blijft hetzelfde. Pfft. :P
Mag van mij ook wel zo blijven. Anders heb ik ook mijn spawnhutje voor niets gebouwd :N

Edit: wacht even, wat bedoel je nou? Het spawnpoint verhuist nu toch ook mee lees ik?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Otherside1982 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:13:
[...]

Patch notes: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Version_history
Wel af en toe opnieuw kijken, zeker vlak na een update want niet alles staat natuurlijk meteen gedocumenteerd.
ah, nice, dank je :)

Ik heb 1 cocoa bean gevonden, is er een manier om die te planten?
of moet je daar echt specifiek seeds voor hebben :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
nee, je kan er alleen bruine wol van maken. in de toekomst wel hij dat wel erin zetten. dat je hem kan planten.

en haha als je naar die minecraft store gaat en je komt bij het bedrag 10.000 dan komt er een melding dan moet je OKE klikken. ;)

http://www.minecraft.net/store/loot.jsp

[ Voor 88% gewijzigd door LuckyLukeNL op 01-04-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
LuckyLukeNL schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 23:08:
nee, je kan er alleen bruine wol van maken. in de toekomst wel hij dat wel erin zetten. dat je hem kan planten.

en haha als je naar die minecraft store gaat en je komt bij het bedrag 10.000 dan komt er een melding dan moet je OKE klikken. ;)

http://www.minecraft.net/store/loot.jsp
Alleen als je geen epilepsie hebt ja ;)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:02

Toppertje

www.davideografie.nl

Sinds een tijdje hebben we een eigen server, en onlangs hebben we een Mob tower gebouwd, daarnaast staat een cactus farm met 12 verdiepingen met elk 100 cactus...

Echter is er geen mogelijkheid om daarbij in de buurt te komen, de boel loopt overal vast...
we vroegen ons af wat ervoor nodig is om dit weer gewoon soepel te laten verlopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Teveel mobs, maakt het de server teveel waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

jep, dat had ik idd ook bedacht. maar wat kunnen we veranderen in hard of software zodat het allemaal lekker soepel loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik dus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 19:19
Als je een grote map hebt is veel werkgeheugen belangrijk, maar ik gok dat je in dit geval een snellere processor nodig hebt, niet meer cores maar een snellere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:13
Net even op de tweakers server gegeken. Damn dat ziet er goed uit. Is denk ik een beetje te hoog gegrepen voor een beginnende speler als ik. Iemand een tip voor een iets kleiner servertje voor soort van beginners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Op mijn server zijn we pas weer 'overnieuw' begonnen, mocht je interesse hebben:
"mc.keilame.nl" bouwrechten zijn nodig en dit gaat atm nog handmatig ask ff een admin dan krijg je ze zo ;)
oh, zeg ff dat het mag van "mattie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

ik dus schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:11:
Als je een grote map hebt is veel werkgeheugen belangrijk, maar ik gok dat je in dit geval een snellere processor nodig hebt, niet meer cores maar een snellere.
Oke, we hebben nu nog een Mob tower gemaakt, dichtbij spawn (maar of dat wat uitmaakt...?) en als je daar naartoe gaat is er niks aan de hand... we snappen er nu niet veel meer van ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Laatst online: 23-09 15:59

ykz

Ik weet niet of je Bukkit gebruikt, maar anders kan je de plugin "MobLimiter" gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

ykz schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 22:35:
Ik weet niet of je Bukkit gebruikt, maar anders kan je de plugin "MobLimiter" gebruiken.
Ja we gebruiken Bukkit. Maar we willen het aantal mobs dat spawnt niet minder maken, we willen alleen gewoon weer overal kunnen komen, en niet bij de ene mob tower wel, en bij de andere niet...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
ykz schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 22:35:
We limiteerden mobs eerst even, maar nu doen we dat enkel in de nether.
Dit doen we door een paar checks in de worldguard code te rammen.

Nuja, het kan evengoed in eenders welke andere plugin maar worldguard zag er het meest "fit for the job" uit.

Als ik mobs niet limiteerd in de nether was het ghast disco party :3.

@Paar posts hierboven. Met CraftIRC werkt CraftIRC wel idd, maar veel plugins kunnen niet meer in inner classes. Bv worldedit geeft bij alles dan "IllegalAccessError".
We gebruiken een self-built git versie, omdat we met een fix zitten voor de tool durability..
Daar zitten we een paar git commits maar achter.

Achja, het feit dat WorldEdit en WorldGuard het gewoon deed bij ons terwijl de meeste andere servers het zonder moesten doen was echt een uniek gevoel :+. Dat heb je als je een "moet altijd up to date" rage hebt, en alle plugin daardoor dus ook zelf moet gaan liggen modden/updaten :+.

een /version geeft dit btw
code:
1
2
3
>version
04:31:15 [INFO] This server is running Craftbukkit version git-Bukkit-0.0.0-617-g78ac8a8 (MC: 1.4)
04:31:15 [INFO] This server is also sporting some funky dev build of Bukkit!

[ Voor 9% gewijzigd door GuntherDW op 03-04-2011 04:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ah ok, ik gebruik atm een 1.3 server welke 1.4 clients acccepteerd ;) altijd handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ff een kort vraagje over minecraft server, k heb mineos draaien, en als je iets in je oven aan t bakken bent en je logt uit maar de server gaat door, moet ie dan niet alles afbakken? Of moeten er minstens 1 iemand op de server aanwezig zijn om alles te laten doorgaan?

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Volgesmij unload de server de chunk wanneer er niemand is en gaat je oven niet door. Hetzelfde is als je erg ver weg gaat, de chunk wordt dan ook unloaded en redstone/oven/e.d. werken dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:00

MsG

Forumzwerver

Geld dat ook offline voor lava enzo? Ik had hele vuurbergen gemaakt van emmers lava, maar een paar dagen later was dat er niet meer toen ik het weer eens opende.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MsG schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:58:
Geld dat ook offline voor lava enzo? Ik had hele vuurbergen gemaakt van emmers lava, maar een paar dagen later was dat er niet meer toen ik het weer eens opende.
Dat klinkt alsof iemand je vuurbergen niet op prijs stelde. Blocks verdwijnen niet, maar 'state' wel, dus ik vermoed dat dat mineos gebeuren gewoon unload is.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-09 08:34
Na twee maand toch maar weer eens Minecraft gedownload vooral naar de nieuwe update die er zijn. Nu wou ik een map maken met Cartograph van mijn wereld maar die werkt niet meer, waarschijnlijk door het anders opslaan van de wereld.
Is er een andere applicatie om een map te maken of kan dit niet meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze hier doet het wel op 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-09 08:34
Ja super, deze werkt wel, dank u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21
Zeg, weet iemand of de bed/spawn al werkt. Want ik heb een bed in een huis gezet, geslapen en expres dood gegaan alleen spawn ik op mijn orginele spawn ...

Of komt dat omdat mijn orginele spawn slechts enkele blokken verwijderd is van mijn bed (blok of 30).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het bed ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:00

MsG

Forumzwerver

Hydra schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:02:
[...]

Dat klinkt alsof iemand je vuurbergen niet op prijs stelde. Blocks verdwijnen niet, maar 'state' wel, dus ik vermoed dat dat mineos gebeuren gewoon unload is.
Offline he :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Laatst online: 06-09 20:47
Dan is je source blok (lava) verdwenen..... daar stroomt de lava uit en als die weg is verdwijnt ook het stromende gedeelte.

of je hebt per ongeluk je lava blok afgedekt (vervangen) door een andere block het stromende gedeelte verdwijnt dan. aangezien de bron weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
@mattie112, dat klinkt wel logisch, thx. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-02 21:20
MsG schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:58:
Als je de source block weghaald duurt het even voordat de rest van de lava die er nog uit is gevloeid verdwijnt, mischien was dat het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Ik heb echt een rot probleem. Om de zoveel tijd loopt me computer helemaal vast als ik minecraft speel. Het beeldscherm gaat op zwart en ik kan niks doen, maar ik hoor wel geluid van andere dingen en kan wel skypen. Heeft iemand anders ook dit probleem. Trouwens ik welk forum gedeelte zou ik dit moeten posten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Zet eens taakbeheer open terwijl je speelt en kijk even wat het met je ram/cpu verbruik doet. Dan kan je in elk geval een idee krijgen war het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 13:11
Videokaart overbelast wellicht? Probeer 'Limit Framerate' eens in te schakelen in de video settings.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Marcks schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:39:
Videokaart overbelast wellicht? Probeer 'Limit Framerate' eens in te schakelen in de video settings.
Geprobeert en hij viel nog steeds uit. Ik ging dan maar op me broertje computer spelen (die heeft precies dezelfde) en daar werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
-kardo- schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:25:
[...]

Geprobeert en hij viel nog steeds uit. Ik ging dan maar op me broertje computer spelen (die heeft precies dezelfde) en daar werkt het wel.
Teveel stof in de kaart/pc? Te heet of staat de cooler fan handmatig op te lage snelheid?

Mijn broertjes laptop viel ook steeds uit, toen heb ik met perslucht de laptop opgeblazen ... schoon geblazen en nu loopt tie weer als een zonnetje.

Maar volgens mij gaan we ietswat offtopic. Mijn excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Mijn server: db.vdweb.nl

[ Voor 141% gewijzigd door Cyw00d op 04-04-2011 23:29 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:44:
[...]

Teveel stof in de kaart/pc? Te heet of staat de cooler fan handmatig op te lage snelheid?

Mijn broertjes laptop viel ook steeds uit, toen heb ik met perslucht de laptop opgeblazen ... schoon geblazen en nu loopt tie weer als een zonnetje.

Volgens mij niet hoor ;p. Je helpt een ander bij het spelen van Minecraft. Ontopic dus ;d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Dreanor schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:44:
[...]

Denk het eigenlijk niet want het is alleen bij minecraft en ik heb nooit aan de Cooler fan gezeten. Misschien is het teveel stof maar alsnog wel vreemd dat het alleen dan bij minecraft gebeurt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ik miste gister op mn eigen server opeens 2 enorme chunks in de game.
We waren met zn drie'en op de server, best wel actief.
Nu bedenk ik, t begon toen t donker werd, en we wilden de nacht overslaan, dus we hadden alledrie een bed op de locatie, en gingen slapen. Toen werd 1 iemand wakker en viel in een chunk, dus ik daarna de server herstart, en de locatie waar ik was, kreeg toen ook een chunk. Dus ik viel te pletter en was alle inventory kwijt.
Zou t een bug kunnen zijn met het bed en de relocation van de spawnpunt?
Die andere kerel die in een chunk viel wilde respawnen, waar hij had geslapen, alleen respawn location was missing, was de error.

Anyhow, de server die ik heb is ook niet heel boeiend, hardwarematig, 512mb geheugen, 1.2ghz 1 core processor. Voor 3 man is t volgens mij zat, ik heb mineos draaien en verder is de machine leeg. Zou t aan mn hardware liggen, dat ik chunks kwijtraak?

Voor 4.1 heb ik t nog niet meegemaakt. En voordat we gister voor de eerste x t slapentruukje deden, was t ook nog niet voorgekomen.

Edit:
Ik ben niet de enige.
http://www.minecraftforum...676bd430f90488721e691a6c6 :/
Dus t lijkt toch op een bed bug
Pardon the pun. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door SeenD op 05-04-2011 11:13 . Reden: nog een forum bericht gevonden. ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
ik heb ff een vraagje....

ik draai mijn server op bukkit, en ik gebruik groupmanager. als ik in de user.yml en group.yml ga kijken staat alle tekst achter elkaar ipv onder elkaar. :S als ik dan de orginele tekst weer pak en die erin zet staat alles onder elkaar. maar als ik de server weer aanzet staat alle tekst weer achter elkaar. het is dan nog heel moeilijk om iets aan te passen of iets te vinden. weet iemand het probleem? vroeger had ik dit namelijk nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 21:17
Gisteren ben ik aangesproken door Leon (als het goed is) omdat blijkbaar onder mijn Cornelia dorp met kasteel zijn vault zit. Uiteraard geen probleem om mijn gedeelte voor hem te laten verplaatsen.
Heb wel al een stuk gevonden om te gaan zitten.

Kan even niet vinden of op de platte kaart in het noorden stuk naar links die pukkel (uitstulping) al in gebruik is. Zo niet, wil ik graag mijn gedeelte daar heen laten verplaatsen. Lekker rustig dan. :D Kan ik ook nog eens kijken om verder uit te breiden daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Sinds vorige week begonnen met Minecraft, grotwoning gemaakt, huis gebouwd, creeper die van boven op je springt -> huisje weg. Allemaal al mee gemaakt :) Zal later wat screens posten mijn van kasteel(tje) die nu in aanbouw is. Ik heb echter altijd een te kort aan iron. Moet ik dom weg dieper graven om meer iron te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 25-09 08:55
Ik kom ook nauwelijks Iron tegen. Werken jullie nou echt "strategisch" met lagen waar veel te vinden is, of gewoon graven en wel zien wat je tegenkomt?

En, nog goeie strategieen om monsterspawners te ontmantelen? Ik weet dat ik er fakkels omheen moet zetten, maar in combat ben ik niet zo goed (beetje iron armor, stone sword).

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-09 12:10
citruspers schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:29:
Ik kom ook nauwelijks Iron tegen. Werken jullie nou echt "strategisch" met lagen waar veel te vinden is, of gewoon graven en wel zien wat je tegenkomt?
Je kan het beste naar een lekker uitgebreide grottenstelsel zoeken en die helemaal uitkammen, dan kom je snel genoeg veel iron tegen. Ga je zelf een mijn uitbikken, ben je veel langer bezig voordat je wat vind. Het vinden van zulke grote stelsels is vaak wel even flink zoeken en ook een kwestie van geluk.
En, nog goeie strategieen om monsterspawners te ontmantelen? Ik weet dat ik er fakkels omheen moet zetten, maar in combat ben ik niet zo goed (beetje iron armor, stone sword).
Paar fakkels omheen, alles wat gespawnd is killen en daarna met een diamond pick inhakken op het kleine kooitje, levert bij mij weinig problemen op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:35

Crp

citruspers schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:29:

ik graaf er meestal onderdoor en sla het van onder kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
LuckyLukeNL schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:54:

ik draai mijn server op bukkit, en ik gebruik groupmanager. als ik in de user.yml en group.yml ga kijken staat alle tekst achter elkaar ipv onder elkaar. :S als ik dan de orginele tekst weer pak en die erin zet staat alles onder elkaar. maar als ik de server weer aanzet staat alle tekst weer achter elkaar. het is dan nog heel moeilijk om iets aan te passen of iets te vinden. weet iemand het probleem? vroeger had ik dit namelijk nooit
iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49
Het word op T.net niet gewaardeerd als je je eigen topics of posts bumpt, dit is zelfs tegen de regels.. Wacht gewoon even af of er iemand reageert, zo niet -> Vraag het morgen opnieuw.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
ja srry hoor...maar er waren al zoveel andere antwoorden overheen gegaan dat niet iedereen dit leest...wist niet dat de regels zo streng waren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 25-09 08:55
Om Lucky's vraag te beantwoorden: zal wel te maken hebben met de manier waarop je besturingssysteem linebreaks afhandelt in de text files. Probeer een andere editor, zoals notepad++.

Ik heb net mijn eerste monsterspawner gedisablet. Als een gek langs alle zombies rennen, spawner omringen met fakkels, mezelf inbouwen in een hoekje en ze lekker allemaal doodcampen met mijn pijl en boog :D

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
LuckyLukeNL schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:54:

Idd, dit had ik ook, open het met notepad++ en het staat keurig recht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Crp schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:52:
[...]

ik graaf er meestal onderdoor en sla het van onder kapot
Nee doe dat niet. Vooral niet als je een skeleton spawner vindt. Maar maak er een trap van zodat de monsters die spawnen dood gaan en jij lekker de items krijgt. Iets met lava en water moet je doen vindt je vast wel op google hoe en om het te verslaan. Maak een gang naast de dungeon die eentje lager ligt dan de vloer en sla op de benen van de mobs en plaats gewoon veel toches,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skellie trap is echt handig om te hebben. Ik maak altijd water om de cage en eronder, dat stroomt naar beneden, waar ik het zo laat stromen tot het nog maar 2 breed is. Dan maak je een 90 graden bocht, en waar het water tegen de muur stroomt, dus bij de bocht, zet je een cactus op 1 hoog. Dan duwen de skellies elkaar daartegen, en ze schieten elkaar dood als jij in de buurt bent. Je verliest ook nog eens amper items.
Een paar uurtjes afken daar en je hebt zo een inventory pijlen.

Het kan natuurlijk ook met lava, maar bij mijn lava traps gaan altijd te veel items verloren, die springen dan omhoog en verdwijnen in de lava.

Owja, als je echt melig wil zijn, kan je ook met netherrack en vuur+veel redstone klooien.
Je begint zoals de ander...
Dan zet je een gate (craftbook 1) Deze is normaal open, maar na een tijdje, een halve min ofzo, gaat de gate dicht. Dan gaat na enige tijd, als al het water weg is, het vuur aan voor 5 secs, waardoor alles daar lkkr affikt. Het fikt gelukkig niet lang genoeg om de items te vernietigen, dus als je weet dat alles dood is, laat je het water weer stromen. Dan komen de mobs weer. Dit alles natuurlijk automatiseren zodat jij niks hoeft te doen, en alles dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik zit zo eens te kijken naar filmpjes van mods (voornamelijk Wild Grass) en ik vind dat toch verdomde veel sfeer aan het spel toevoegen zeg. Kijk dit filmpje eens, hij lijkt wel in een tropische jungle te minecraften. :P

YouTube: County Gnarlo Overgrown with Wild Grass!

Jammer dat de mods niet 1.4 geupdate zijn ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 16:23

-ko-

Leidend Voorwerp

Uh, misschien een noobvraag.. Maar hoe kom ik aan Monster Spawn blocks? Dungeons? Ik heb er nog geen een gevonden. Hoe vind je die?

Danku.. :D

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ko- schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:35:
Uh, misschien een noobvraag.. Maar hoe kom ik aan Monster Spawn blocks? Dungeons? Ik heb er nog geen een gevonden. Hoe vind je die?

Danku.. :D
Voor noobvragen heb je de unnoobomatic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zullen we dan heel GoT maar sluiten als we mensen voor vragen naar Google doorsturen? Zo kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Dreanor schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:26:
Ik zit zo eens te kijken naar filmpjes van mods (voornamelijk Wild Grass) en ik vind dat toch verdomde veel sfeer aan het spel toevoegen zeg. Kijk dit filmpje eens, hij lijkt wel in een tropische jungle te minecraften. :P

YouTube: County Gnarlo Overgrown with Wild Grass!

Jammer dat de mods niet 1.4 geupdate zijn ... :(
Ziet er goed uit! Die plantjes doen mij wel denken aan Duke Nukem 3d, nep 3d objecten :P
Vandaag maar eens een texture pack downloaden, het mag grafisch allemaal iets mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik vind het nog steeds vaag dat op mijn pc Minecraft niet super lekker draait. Zo traag is die niet namelijk.
Heb een AMD x2 64 6000+, 4GB RAM, SSD 120GB Vertex2 en een Radeon 5770 VaporX met 1GB geheugen. Zowel online als offline loopt het niet lekker. Of ik nu de standaard texture pack gebruik of niet.

Kan me herinneren dat het vroegah wel beter liep. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Arunia schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:26:
Ik vind het nog steeds vaag dat op mijn pc Minecraft niet super lekker draait. Zo traag is die niet namelijk.
Heb een AMD x2 64 6000+, 4GB RAM, SSD 120GB Vertex2 en een Radeon 5770 VaporX met 1GB geheugen. Zowel online als offline loopt het niet lekker. Of ik nu de standaard texture pack gebruik of niet.

Kan me herinneren dat het vroegah wel beter liep. :P
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=17&t=155770&sid=15fa728182e8225512939e06a7a1beb4 Misschien wel iets voor je ik ga het ook ff uitproberen zodat ik kan minecraften op de laptop. En misschien komt het door je CPU dat het wat slomer is. Java blijft erg CPU intesief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
-kardo- schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:33:
[...]

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=17&t=155770&sid=15fa728182e8225512939e06a7a1beb4 Misschien wel iets voor je ik ga het ook ff uitproberen zodat ik kan minecraften op de laptop. En misschien komt het door je CPU dat het wat slomer is. Java blijft erg CPU intesief
Het rare is dat mijn CPU nog niet eens tot halverwege komt tijdens het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
EDIT: laat maar.

[ Voor 92% gewijzigd door -kardo- op 06-04-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken het probleem niet, maar ik zou toch even de spelling en grammatica van die petitie nakijken want zo is het bijna niet serieus te nemen. Afgezien daarvan, Notch tweeten werkt prima om zijn aandacht te krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Maar twitter levert hem natuurlijk niet $0,01 per handtekening op. Met een doel van 50.000 handtekeningen is dat een hoop geld ;)

Maar zoals al gezegd, lees je tekst nog eens door want zo lijkt het alsof het geschreven is door iemand in de eerste van de middelbare school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
-kardo- schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:21:
Ik heb echt genoeg van de crash bug dus ik ben gewoon een pepitie begonnne: http://www.petitionspot.com/petitions/minecrafbug/
Help de mensen die er last van hebben (en dat zijn er veel).
Wat raar dat er in een "beta" game fouten/bugs zitten...
Deze "pepitie" heeft toch geen zin? 8)7

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik kwam laatst een filmpje tegen op youtube waar ze op een server de aarde hadden nagebouwd (gewoon een bol). Daarin zag ik dat ze een andere "texture" gebruikten voor wanneer je een blok target.
Heb al even zitten kijken, maar afgezien van een mod om die hele selectie te verwijderen, kan ik niet iets vinden om bijvoorbeeld het hele blok op te laten lichten.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Arunia schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:08:
Ik kwam laatst een filmpje tegen op youtube waar ze op een server de aarde hadden nagebouwd (gewoon een bol). Daarin zag ik dat ze een andere "texture" gebruikten voor wanneer je een blok target.
Heb al even zitten kijken, maar afgezien van een mod om die hele selectie te verwijderen, kan ik niet iets vinden om bijvoorbeeld het hele blok op te laten lichten.

Iemand een idee?
Ik heb dat filmpje net ook even bekeken, maar hoort dat niet in die versie van minecraft?? Volgens mij is dat geen plug-in of iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Gisteren een texture pack gedownload, wat ziet Minecraft er nu opeens goed uit! Ook maar direct opnieuw begonnen op een pracht plek, zal morgen wat screenshots posten. Dit weekend een huis bouwen op een berg met een geweldig uitzicht, eerst flink zand schepen om Sandstone te maken. Excel werkt trouwens perfect om uit te tekenen/rekenen hoeveel blocks ik nodig heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Loev schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:04:
Gisteren een texture pack gedownload, wat ziet Minecraft er nu opeens goed uit! Ook maar direct opnieuw begonnen op een pracht plek, zal morgen wat screenshots posten. Dit weekend een huis bouwen op een berg met een geweldig uitzicht, eerst flink zand schepen om Sandstone te maken. Excel werkt trouwens perfect om uit te tekenen/rekenen hoeveel blocks ik nodig heb. :)
minedraft.net is ook erg handig!! ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Toppertje schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:35:
[...]

Ik heb dat filmpje net ook even bekeken, maar hoort dat niet in die versie van minecraft?? Volgens mij is dat geen plug-in of iets dergelijks...
Ik heb even zitten kijken en probeer nu eigenlijk Class bestanden te editten van Minecraft. Dit doe ik met de mod bestanden van die mod waarbij juist dat selectie kader verdwijnt.
Kom op dit moment nog even niet ver, maar wellicht dat ik later meer tijd heb om daar naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Persoonlijk heb ik goede ervaring met http://minecraftstructureplanner.com/
Moet je wel wat extra 3d-java libraries te installeren.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

IStealYourGun schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:18:
[...]
Persoonlijk heb ik goede ervaring met http://minecraftstructureplanner.com/
Moet je wel wat extra 3d-java libraries te installeren.
Ziet er leuk uit, helaas werkt het bij mij niet... telkens dezelfde foutmelding: Failed to create 3D view panel for circle. Ik heb 3D java wel gewoon geinstalleerd.

Iemand die toevallig de oplossing heeft??

Oja, in Minecraft 1.5 komt sneeuw en regen: Klikje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:45

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm, ik kwam voor het eerst sandstone in het wild tegen! dat had ik ook nog nooit gezien. Zat allemaal onder clay en boven zand.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Bezulba schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:14:
hmm, ik kwam voor het eerst sandstone in het wild tegen! dat had ik ook nog nooit gezien. Zat allemaal onder clay en boven zand.
Volgens mij vind je onder zand altijd zandsteen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Invisible_man schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:23:
[...]

Volgens mij vind je onder zand altijd zandsteen hoor.
Tenzij je wereld is gegenereerd voordat sandstone er überhaupt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
Toppertje schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:23:
[...]

Tenzij je wereld is gegenereerd voordat sandstone er überhaupt was.
Ah, kan dat ook :) ben pas begin dit jaar in het spel gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Bezulba schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:14:
is voor mij goeie indicatie dat je in een nieuw gegenereerde chunk bent :D
Kwam het ook tegen, tegelijk met ontzettend veel clay. lijkt wel of dat meer spawned in de nieuwe chunks...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
TepelStreeltje schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:54:
[...]

Kwam het ook tegen, tegelijk met ontzettend veel clay. lijkt wel of dat meer spawned in de nieuwe chunks...
Agree, clay kom ik nooit tegen en nu al een paar best grote voorraden gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:54:
Ik was voor de grap ook eens een nieuwe wereld gestart op een nieuw systeem en ik kwam inderdaad ook een bak clay tegen, terwijl ik dat eerder in het wild nog nooit had gezien. Wel een beetje jammer, want mijn 'echte' wereld begon nu net een beetje leuk te worden, maar als ik allerlei materialen niet heb vind ik het wel een beetje jammer.

Maargoed, ik merkte al dat ik nu veel rapper bij allerlei resources was omdat ik nu gerichter zoek. Ik heb nog nooit zo snel iron gehad.
Twylight schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:44:
Zullen we dan heel GoT maar sluiten als we mensen voor vragen naar Google doorsturen? Zo kinderachtig.
Dit is een vraag die binnen twee minuten via Google te vinden is. Soms realiseren mensen zich dat niet en kan je ze helpen door ze daar even aan te herinneren. Daar worden ze zelf ook beter van, want dat is een stuk sneller dan wachten tot iemand anders het antwoord op een forum plaatst.

Als het niet de eerste hit op Google was geweest had ik overigens wel een directe link gegeven, maar hier heeft hij meer aan. Sowieso meer dan een zeurderige post die helemaal niet over Minecraft gaat :> Zeuren is zo kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Laatst online: 06-09 20:47
Regen en sneeuw in volgende update.

http://i.imgur.com/UVNCC.jpg

maar notch heeft zelf al gezien dat het nog getweaked moet worden :P

1)crops krijgen water
2)regen maakt vuur uit
3)ook donder blijkbaar :)

wolven worden nat... in de regen.. weet niet wat dat voor boeiends zal zijn maar we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, de sneeuw was erg leuk maar lastig dat het altijd aan was of helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49
Van mij mag het ook bijv sneeuwvlokjes dwarrelen ofzo, en mag het ook miezeren. Veel leukere effecten als een sneeuwstorm of zware regenbui.

Ik hoop trouwens wel dat het ook heel donker kan worden, en dat je dan alleen onweer hoort :D

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

~nevermind

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
11/11/11
We had a board meeting today, which felt relatively grown up and mature. We had it at a nice asian restaurant, and there was food, drinks and coffee. Carl held a nice presentation, showing the progress of the company, and we discussed and voted about various details on where to go and what to do. The most relevant parts for Minecraft is that we decided to bring in bug fixing into the development method in a more clear way so that people working customer support can add them as tasks for us, and that we finally set a release date for Minecraft.

It’s a bit tricky to really do a release for Minecraft as we keep updating it all the time. For one, the version we deem as the “full version” won’t be very different at all from what the game was like a week ago, and we’ll keep adding features after the release as well, so it’s really more of a milestone when we finally get rid of the Beta label, and some kind of goal for us to work towards. The plan is to be open with this and try to get people to cheer us on as much as possible, but to be open with the fact that the game won’t change much at the actual release day. (It’s more a progress up until that point)

We picked November 11, with the unofficial tagline “us too”.

It’s the same date as a few other games and movies, and the one I’m the most excited about is Skyrim, so that will be a nice reward for me if we actually manage to hit that date!

And, in case you want an update on Minecraft:

We’ve been working on finishing up Achievements and Statistics for 1.5, I ran into some issues with JSON, got frustrated, and added weather instead. Developing new features like that is what I enjoy doing the most, so I ended up covering a lot of ground. There’s periodic downfall (snow in snowy areas, rain in others, nothing in deserts) that make the sky darker, hides the sun, moon and stars, and makes everything wet. Ice grows back in cold regions, and snowfall covers the ground when it’s snowing. During rain/snow, there can be occasional thunderstorms with lightning. I haven’t finished the actual lightning bolt yet, but everything else is fairly done.
Once the stats are done and the weather has been tested through, we’ll release 1.5. I’m guessing this will be next week. The piston mod might get added, but it will not be in time for 1.5.
bron: http://notch.tumblr.com/

ben benieuwd, dat hele weer-systeem zit er wel gaaf uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik hoop dat ze naast alle features ook nog eens zorgen dat ze de snelheid van het spel finetunen. Om één of andere reden lijkt het net of het spel steeds langzamer wordt. zelfs zonder enige mods. Waar ik het vroeger snel kon spelen, draait het nu niet zo heel lekker meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
Arunia schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:28:
Ik hoop dat ze naast alle features ook nog eens zorgen dat ze de snelheid van het spel finetunen. Om één of andere reden lijkt het net of het spel steeds langzamer wordt. zelfs zonder enige mods. Waar ik het vroeger snel kon spelen, draait het nu niet zo heel lekker meer.
Geprobeerd om soft lighting uit te zetten? Dat zit er sinds 1.3/1.4(?) in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Minecraft staat zelfs op de frontpage :)
nieuws: Minecraft komt op 11 november uit bèta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Piston mod lijkt me wel héél leuk, zou veel problemen kunnen oplossen. :-)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zhalix schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:42:
[...]

Geprobeerd om soft lighting uit te zetten? Dat zit er sinds 1.3/1.4(?) in.
Nope, ook dat helpt niet echt. Heb een tijd met alles laag gespeeld en zelfs dat doet weinig.

Ga binnenkort mijn pc maar eens opnieuw installeren (heb al een tijdje een SSD, maar gewisselt voor een ander merk (zelfde snelheid). Wellicht dat er iets niet lekker is in de installatie, maar naar mijn idee is het al wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

IStealYourGun schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:57:
Piston mod lijkt me wel héél leuk, zou veel problemen kunnen oplossen. :-)
Welke problemen zou het op moeten lossen dan? Ik heb hem even bekeken en het zag er grappig uit, maar welke problemen het op zou lossen kan ik zo 1,2,3 niet bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Toppertje schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:28:
[...]

Welke problemen zou het op moeten lossen dan? Ik heb hem even bekeken en het zag er grappig uit, maar welke problemen het op zou lossen kan ik zo 1,2,3 niet bedenken...
Om eentje te noemen. Voor mijn mobtrap diep onder de grond waar ik nog volop aan bezig ben, heb ik een shutdown functie voorzien. Ik heb enkele lava blokken die langs verschillende kanalen naar de mobtrap lopen en uiteindelijk uit gaten in het plafond komt, waardoor heel de zaal verlicht word en alle mobs verbranden. Behalve die in het water, die worden afgevoerd. Nu moet ik dat systeem helemaal manueel opstarten door eerst een trap op te lopen en een blok aarde te verwijderen.

Zou leuker zijn mocht dat gewoon lukken met een switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:18
Gebruikt iemand hier eigenlijk de 3D functie? Ik heb zo'n gratis kartonnen brilletje wat bij een tijdschrift zat en die werkt erg goed voor afbeeldingen. Als ik em echter bij Minecraft opzet heb ik ontzettend veel moeite om mijn ogen zodanig in te stellen dat ik het 3d-effect zie en als ik ga bewegen in het spel ben ik het zo weer kwijt. Ook doen na 2 minuten m'n ogen zeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
ondersteunt je beeldscherm wel 3d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
LuckyLukeNL schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:37:
ondersteunt je beeldscherm wel 3d?
Dat maakt dus niets uit. De enige vraag die je hier zou kunnen stellen of het beeldscherm kleuren ondersteunt. Hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StoOker
  • Laatst online: 19-09 16:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Melkunie schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:22:
Gebruikt iemand hier eigenlijk de 3D functie? Ik heb zo'n gratis kartonnen brilletje wat bij een tijdschrift zat en die werkt erg goed voor afbeeldingen. Als ik em echter bij Minecraft opzet heb ik ontzettend veel moeite om mijn ogen zodanig in te stellen dat ik het 3d-effect zie en als ik ga bewegen in het spel ben ik het zo weer kwijt. Ook doen na 2 minuten m'n ogen zeer.
Ik heb het geprobeerd maar dat 3D effect is echt heel erg "zwaar voor het brein", ik zie na 5 minuten nog steeds scheel. Die anaglyph 3D brilletjes werken gewoon slecht ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.