[PC] Minecraft - Deel #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 42 Laatste
Acties:
  • 298.693 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:32

Toppertje

www.davideografie.nl

1.9 pre 4: Klik hier!

Zonder draken helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:45

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Komen er serieus draken? nog even het is world of minecraft.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

TerreurBV schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:07:
[...]

Voor een draak (test van notch): Klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
TerreurBV schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:07:
Ja want elk spel waar draken in zitten is afgeleid van WoW...

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 13:05
Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:13:
[...]

Volgens mij zit er maar een paar draken in WoW, mja je hebt gelijk. Slaat nergens op.

Annyway, kheb bij prelease 3 wel gezien dat je "lvl" word bijgehouden als je xp oppakt.
Komen die skills al bijna?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:13:
[...]

Is niet alleen om die draken maar ook om lvl systeem en dat je magic potions kan maken, minecraft gaat na mijn mening iets te veel de fantasy kant op.

Ik hou meer persoonlijk van steam punk en industrieel (zijn mods voor ik weet) en niet dat je aan het bouwen bent en er in eens een draak in je nek zit te hijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
TerreurBV schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:20:
Is niet alleen om die draken maar ook om lvl systeem en dat je magic potions kan maken, minecraft gaat na mijn mening iets te veel de fantasy kant op.

Ik hou meer persoonlijk van steam punk en industrieel (zijn mods voor ik weet) en niet dat je aan het bouwen bent en er in eens een draak in je nek zit te hijgen.
Speel je toch op peaceful?

En wat betreft dat levellen: dat is gewoon gedaan om het zinvol te maken mobs te slachten. Op dit moment zijn ze vooral gewoon irritant omdat je weinig aan ze hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:22:
[...]

Speel je toch op peaceful?

En wat betreft dat levellen: dat is gewoon gedaan om het zinvol te maken mobs te slachten. Op dit moment zijn ze vooral gewoon irritant omdat je weinig aan ze hebt.
De mobs heb je overigens wel nodig voor bepaalde materialen (wol, veren, leer, string, kruit) en voedsel (vlees). Maar wanneer je gewoon lekker wilt bouwen, dan is creative mode natuurlijk super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Ehh.. als je ziet wat die draak kan slopen... heb ik liever 10 endermen om me heen die af en toe misschien een blokje meenemen... 8)7

Oh, wacht even, de titel van het filmpje is: "Why Ender Dragons won't spawn in the main world", ah, dat scheelt! |:(

@Toppertje, yup, dat had ik ook "al" gezien... :)

[ Voor 40% gewijzigd door NaN op 13-10-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Sangroid schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 17:44:
Ehh.. als je ziet wat die draak kan slopen... heb ik liever 10 endermen om me heen die af en toe misschien een blokje meenemen... 8)7
Hij heeft dat filmpje gemaakt om te laten zien waarom draken niet in de normale wereld voor zullen komen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
[...]

Gelukkig is minecraft niet van jou maar van notch en volgt hij zijn manier met zijn spel. Lekker met fantasy en survival aspecten en niet alleen maar puur bouwen anders pak ik wel me lego doos van de zolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03
[...]

Het is altijd al de bedoeling geweest dat Minecraft fantasy RPG game wordt. Ik weet nog wel dat ik zei dat draken, NPC towns en dergelijke in Minecraft passen en iedereen riep moord en brand dat dit absoluut geen Minecraft is.

Echter, Notch heeft al heel vroeg aangegeven dat hij ooit hoopte draken, NPC towns en levelen in het spel te maken. Dus ja, het is zeer zeker wel Minecraft en de bedoeling. :)

Dat jij meer van steampunk houdt is enkel jou mening. Er zijn vast ook mensen die graag moderne tijd zien of wat niet. :)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo allemaal zie zou er bijna bij het aanmaken van een nieuwe wereld een "advanced" knop moeten komen die buiten een seed ook zowat elke extra functionaliteit kan aan en uit schakelen:

dan kan je een wereld maken met als friendly mobs enkel schapen, als enige biome types swamp en ocean, geen npc villages, geen nether, geen enderman, geen creepers (yippie), geen potions, geen enchants, ...

kan iedereen eindelijk eens stoppen zagen met wat wel en niet in minecraft hoort en kunnen we gewoon in koor zeggen "dan zet je die content toch gewoon uit?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
http://imgur.com/2iFRw

Nog meer fanboy brekend materiaal een ronde maan en zon :P

Ook al heeft Notch nu een poll gemaakt waar je kan kiezen of je hem rond / vierkant wil houden.

http://poll.pollcode.com/A0qQ

*heeft al een ronde maan+ zon met texture pack* maar ik vind rond mooier dus ik heb voor rond gekozen.

Minecraft word wat het team wilt wat het word met hier en daar wat tips van de community.
De rest word geregeld met mods die uiteindelijk makkelijker worden om te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:45:
Als ik het zo allemaal zie zou er bijna bij het aanmaken van een nieuwe wereld een "advanced" knop moeten komen die buiten een seed ook zowat elke extra functionaliteit kan aan en uit schakelen:

dan kan je een wereld maken met als friendly mobs enkel schapen, als enige biome types swamp en ocean, geen npc villages, geen nether, geen enderman, geen creepers (yippie), geen potions, geen enchants, ...

kan iedereen eindelijk eens stoppen zagen met wat wel en niet in minecraft hoort en kunnen we gewoon in koor zeggen "dan zet je die content toch gewoon uit?"
Ben het hier wel mee eens, is ook een van de features die ik zeer graag zou zien. Welke er langzaam maar zeker ook in lijken te komen, zo kan je al aangeven of je gebouwen aan of uit zet (npc village, underground mine, strongholds).

Moeilijkheid op peacefull = geen evil mobs, wel friendly mobs.

Geen nether is makkelijk (geen portal bouwen) en hetzelfde geldt voor potions en enchants. Maar ik snap dat als je multiplayer wilt spelen niet iedereen hier aan houdt en het als nog vervelend kan worden. Maar voor singleplayer zijn die meeste dingen al mogelijk.

Toch, hoe meer features erbij komen hoe meer een advanced world options nodig gaat worden.

Ook heeft Jeb getwittered dat "World Types" iets wat hem leuk lijkt, zoals een cave world. Dus, is al een hint voor nieuwe advanced world option: World types.

Edit: HAHA die pol: 44% wil rond, 43% wil vierkant en de rest doesn't care. Fijn als dit zo blijft! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dreanor op 13-10-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:50:
[...]

Ook heeft Jeb getwittered dat "World Types" iets wat hem leuk lijkt, zoals een cave world. Dus, is al een hint voor nieuwe advanced world option: World types.
Zat er al héééél lang geleden niet al eens zoiets in ? Ik denk in de "classic" nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Dreanor schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:50:
[...]
Toch, hoe meer features erbij komen hoe meer een advanced world options nodig gaat worden.

World types zit er al in vanaf 1.8.0 :) hij is nog grijs op normal :P
Maar betekend alleen dat de bestaande functie verder word uitgebreid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:51:
[...]

Zat er al héééél lang geleden niet al eens zoiets in ? Ik denk in de "classic" nog.
Ja inderdaad bij een hele oude versie kon je verschillende types doen. Zoals met veel lava.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

-kardo- schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:32:
[...]

Gelukkig is minecraft niet van jou maar van notch en volgt hij zijn manier met zijn spel. Lekker met fantasy en survival aspecten en niet alleen maar puur bouwen anders pak ik wel me lego doos van de zolder.
Hence ''Persoonlijk'' en na ''mijn mening''.
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:45:

Dat zou ideaal zijn, creative mode is leuk maar niet helemaal bevredigend, survival is dat dan weer wel maar elke keer moeten duiken voor harakiri creepers is iritant.

[ Voor 6% gewijzigd door 42dpi op 13-10-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
uhm ik krijg deze error als ik buildcraft 2.2.1 installeer in mc 1.8.1:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
13-okt-2011 19:47:07 ModLoader init
FINE: ModLoader Server Beta 1.8.1 Initializing...
13-okt-2011 19:47:07 ModLoader readFromClassPath
FINER: Adding mods from C:\Users\Frank\AppData\Roaming\.minecraft\server\minecraft_server.jar
13-okt-2011 19:47:07 ModLoader readFromClassPath
FINER: Zip found.
13-okt-2011 19:47:07 ModLoader addMod
FINE: Mod Loaded: "mod_BuildCraftCore 2.1.1" from mod_BuildCraftCore.class
FINE: Mod Loaded: "mod_BuildCraftTransport 2.1.1" from mod_BuildCraftTransport.class
FINE: Mod Loaded: "mod_BuildCraftBuilders 2.1.1" from mod_BuildCraftBuilders.class
FINE: Mod Loaded: "mod_BuildCraftEnergy 2.1.1" from mod_BuildCraftEnergy.class
FINE: Mod Loaded: "mod_BuildCraftFactory 2.1.1" from mod_BuildCraftFactory.class
13-okt-2011 19:47:07 ModLoader init
FINER: THROW
java.lang.VerifyError: (class: buildcraft/api/PowerFramework, method: savePowerProvider signature: (Lbuildcraft/api/IPowerReceptor;Liq;)V) Incompatible argument to function
    at BuildCraftCore.initialize(BuildCraftCore.java:97)
    at mod_BuildCraftCore.initialize(mod_BuildCraftCore.java:14)
    at mod_BuildCraftCore.ModsLoaded(mod_BuildCraftCore.java:18)
    at ModLoader.init(ModLoader.java:615)
    at ModLoader.Init(ModLoader.java:1269)
    at net.minecraft.server.MinecraftServer.c(MinecraftServer.java:74)
    at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:262)
    at ce.run(SourceFile:417)
13-okt-2011 19:47:07 ModLoader ThrowException
SEVERE: Unexpected exception
java.lang.VerifyError: (class: buildcraft/api/PowerFramework, method: savePowerProvider signature: (Lbuildcraft/api/IPowerReceptor;Liq;)V) Incompatible argument to function
    at BuildCraftCore.initialize(BuildCraftCore.java:97)
    at mod_BuildCraftCore.initialize(mod_BuildCraftCore.java:14)
    at mod_BuildCraftCore.ModsLoaded(mod_BuildCraftCore.java:18)
    at ModLoader.init(ModLoader.java:615)
    at ModLoader.Init(ModLoader.java:1269)
    at net.minecraft.server.MinecraftServer.c(MinecraftServer.java:74)
    at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:262)
    at ce.run(SourceFile:417)

iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

williewonka03 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:50:
uhm ik krijg deze error als ik buildcraft 2.2.1 installeer in mc 1.8.1:

iemand een idee wat ik fout doe?
META-INF verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:41

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

ModLoaderMP in de minecraft.jar gedaan? :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
meat-inf moet je niet verwijderen in de server en ja ik heb het volgende in de server.jar gestopt:
modloadermp
modloadermp fix
forge server 1.1.1
buildcraft 2.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:25
hmm ik ben nu in The End, ik kan alleen niet vinden hoe ik weer terug moet komen. :/

Iemand een idee?
http://www.minecraftwiki.net/wiki/The_End

doh, onderaan het artikel
As for now, there's no possible way to leave the End without falling in the Void and killing yourself. It is likely that defeating the Enderdragon is a way to get back to the normal world and not losing all your items.

[ Voor 46% gewijzigd door SeenD op 13-10-2011 20:40 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:58
Tsja, de wiki zegt zelf:
"There is no known escape method yet without killing yourself.".
Dus denk dat weinig mensen het hier weten.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ja en ik was ook lekker intelligent bezig door met mn geliefde hardcore wereld te gaan exploren... :/

Net aangevallen door 8 endermen, Ternauwernood overleefd. Ik ga maar een huisje bouwen en daar proberen te overleven, heb gelukkig dirt en water en meloenzaad bij me.
T is zo irritant dat je niet gewoon kan rondkijken zonder aggro te wekken bij de endermen. :D

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
SeenD schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:54:
Ja en ik was ook lekker intelligent bezig door met mn geliefde hardcore wereld te gaan exploren... :/

Net aangevallen door 8 endermen, Ternauwernood overleefd. Ik ga maar een huisje bouwen en daar proberen te overleven, heb gelukkig dirt en water en meloenzaad bij me.
T is zo irritant dat je niet gewoon kan rondkijken zonder aggro te wekken bij de endermen. :D
dan kijk je ze toch gewoon niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
williewonka03 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:55:
[...]

dan kijk je ze toch gewoon niet aan?
Ja klopt, maar t is best lastig, het zijn er zoveel. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
SeenD schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:02:
[...]

ja ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Teutates schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:48:
Ook al heeft Notch nu een poll gemaakt waar je kan kiezen of je hem rond / vierkant wil houden.

http://poll.pollcode.com/A0qQ
Op dit moment 20,225 voor rond, 20,267 voor vierkant.

Ik geloof dat de community wel erg verdeelt is over dit onderwerp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Rond of vierkant, je zal het achteraf toch kunnen aanpassen via texture pack waarschijnlijk.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
williewonka03 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 20:31:
meat-inf moet je niet verwijderen in de server en ja ik heb het volgende in de server.jar gestopt:
modloadermp
modloadermp fix
forge server 1.1.1
buildcraft 2.2.1
moet buildcraft niet in je mod folder ipv in je server.jar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met de upgrade van 1.8 naar 1.9 pre het probleem dat er opeens ijs groeit op rare plekken in mijn wereld. Ik had dus uitgebreid verkend (meer dan een week, echt een enorme save) en eindelijk een mooi plekje gevonden om een episch kasteel te bouwen. Echter leken de nieuwe dingen als structuren in de nether me ook wel erg gaaf en daarom heb ik de upgrade naar 1.9 gemaakt.

Toen groeide er opeens ijs op allemaal plekken waar normaal nooit ijs groeit. Ik vroeg me al af hoe dat opeens zo kwam, maar het blijkt dus dat vanuit de seed bepaald wordt waar ijs groeit (en ik geloof ook sneeuw valt) en niet vanaf het landschap zelf.

Nu heb ik er even over nagedacht en volgens mij zijn er 3 mogelijke oplossingen:

1) Opnieuw beginnen - dit doe ik liever pas weer na de officiële release, zeker omdat mijn huidige wereld best fijn is.
2) Een groot deel van de huidige wereld via een editor in een nieuw level gooien.
3) De seed veranderen, zodat ijs en sneeuw elders genereren.

Volgens mij is 3 de makkelijkste oplossing. Je krijgt wel rare randen bij nieuwe gebieden, maar dat kreeg je toch al wel omdat het biomegebeuren veranderd is. Voor de rest zijn er volgens mij weinig nadelen, behalve dan dat je geen lelieblaadjes in de bestaande moerassen krijgt :p

Ziet iemand anders nog een reden waarom dit geen goed idee zou zijn?

Overigens viel het me wel op dat met 1.9 pre opeens ontzettend veel sneeuwbiomes gegenereerd werden. Ik weet niet of dat inmiddels wat bijgesteld is, maar bij elke van de 4 werelden die ik daarna gestart ben kwam ik in een enorm sneeuwveld uit, danwel aan de rand van een enorm sneeuwveld. Het lijkt/leek er een beetje op dat na het ontbreken van de snowbiomes het spul de andere kant op doorgeschoten is, vooral ook omdat ik sneeuw totaal niet interessant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1shot1kill schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:45:
[...]

Selection Votes
Round! 44% 33,500
Square! 44% 33,498
Don't care! 12% 9,079

)-:

maar rond hoort toch niet in mc d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:51
Grappig, dat de community echt precies in 2en is verdeeld over zoiets. Zie je niet vaak :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 15-09 23:08
Ronde zon + maan.

Verder vind ik de Nether wel geinig. De nether is bedoeld om je snel te kunnen verplaatsen in je wereld. Maak 2 poorten in je wereld met een flinke afstand ertussen en maak er 2 in de nether. Je kunt nu makkelijk heen-en-weer reizen.

Omdat je in de nether helemaal plat gebombardeerd wordt door vliegende suikerklonten die fikkende sneeuwballen schieten, is het aan te raden een stenen bunker te bouwen tussen je 2 poorten, eventueel met een uitgang voor als je de nether wilt verkennen.

Ik vind t spel prima zoals-ie is. De mobs maken het spel uitdagend en nu ik lvls omhoog ga, ben ik ook veel meer geneigd om gewoon 's nachts lekker op een weiland te staan en alles af te slachten.

Ik heb nog geen structures in de nether gezien trouwens. Heb een heel eind (25% van een kaart) gereist in de nether na een upgrade van 1.8.1 naar 1.9p3, maar helaas.

[ Voor 10% gewijzigd door Gamebuster op 14-10-2011 08:39 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vierkant. De basiseenheid is vierkant, dus de maan is vierkant. Simple as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:37:
Vierkant. De basiseenheid is vierkant, dus de maan is vierkant. Simple as that.
Mag van mij best een rondje zijn hoor, maar dan wel opgebouwd uit vierkanten, waarbij het zichtbaar is dat het vierkanten zijn :P

Je maakt toch ook ronde torens en gebouwen in minecraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij boeit die maan niet, s'nachts zit toch veilig in mijn bedje ver van al de enge creepers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Bartjeh schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:04:
[...]

Mag van mij best een rondje zijn hoor, maar dan wel opgebouwd uit vierkanten, waarbij het zichtbaar is dat het vierkanten zijn :P

Je maakt toch ook ronde torens en gebouwen in minecraft?
De image op twitter die gepost is is ook opgebouwd uit vierkanten ;) ook al is hij rond.
is uiteindelijk rond geworden.

Logica rond percentage + dont care percentage ( notch vatte dat op als jij mag kiezen notch xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Pixels zijn nog steeds vierkant :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

^^^

Mijn gedachten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-02 21:20
Gisteren lol gehad met draken in pre4. :P

Klik voor plaatje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:17
1shot1kill schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 22:45:
[...]

een van de comments daarop:

"Wow its much closer then I thought it would be! traveling to the moon would be interesting as some one mentioned, crafting a rocker ship would be loads of fun."

Geen gek idee :P

Ik heb voor square gestemd, als het hele spel vierkant is, moet je geen ronde zon/maan gaan maken, maar die ook gewoon vierkant doen :)
dnbrainwash schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:22:
Gisteren lol gehad met draken in pre4. :P

Klik voor plaatje. :)
Awesome!!

[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 14-10-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafti
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-11-2022

mafti

Kopyright Liberation Front

maan en zon zijn groter dan 1 blokje, dus moet het wel "rond" zijn op basis van meerdere blokjes.

kan je ook de "dark side of the moon" bezoeken, halve manen, etc.

en solar flares ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SeenD schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 21:02:
In het begin vond ik ze echt cool maar nu vind ik ze vooral gewoon irritant eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Hydra schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:43:
[...]

In het begin vond ik ze echt cool maar nu vind ik ze vooral gewoon irritant eigenlijk...
Lol ja, ik word helemaal depressief van t naar beneden kijken, en ze niet aankijken.

Ik denk dat ik maar de too many items mod gaan installeren om een netherportal te maken en terug te gaan, das de enige mogelijkheid tot nu om uit de The End te komen. Er is wel genoeg obsidian in The End maar ik kan geen portal maken.

Ik wilde modvrij spelen. :) Op zich kan ik dat nog wel doen. :/ Maar is toch minder leuk als ik vast zit in The End. Ik zal er nog ff over nadenken. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk zal je om van The End terug naar de gewone wereld te gaan iets met die draken moeten doen. Als je dan in hardcore mode speelt wordt dat zo'n beetje "end-game-content", ofwel ben je goed voorbereid met hele stacks potions, items, ... ofwel niet en dan ben je alles kwijt.
Lijkt me wel te passen binnen de RPG-richting die notch schijnbaar opwilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ja, zo lijkt het wel.

Dat The End (hense the name) ook het eind doel van het spel wordt. Immers, Notch heeft altijd aangegeven een optioneel eind doel in het spel te willen hebben waar je je als speler op kan focussen.

Nu lijkt dit een leuk, passend eind doel. One way trip naar The End, waar je inderdaad of goed voorbereid in moet, of niet (dus met armor, potions, enchants, ponpoen helm, etc).

Ik vraag mij trouwens af of die nieuwe ronde maan een voorbode is voor bloodmoon, waar mobs sterker worden of iets dergelijks (net als in Terarria)? Waarom anders maan fases toevoegen aan het spel?

ps. ik heb liever vierkante maan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:13:
...
Ik vraag mij trouwens af of die nieuwe ronde maan een voorbode is voor bloodmoon, waar mobs sterker worden of iets dergelijks (net als in Terarria)? Waarom anders maan fases toevoegen aan het spel?

ps. ik heb liever vierkante maan. :P
Mij lijkt het me ook een voorbereiding op "iets" dat om de zoveel tijd "kan" gebeuren. Wat het is zal nog wel komen zeker ? Wat me ook logisch lijkt dat het lichtniveau s'nachts afhankelijk zal worden van de maanstand. En natuurlijk w e e r w o l v e n :o

ps. ik wil een driekante maan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:50

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik wil weerwolven!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Ik wil 2 manen. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Neeeee ...

Dat was mijn eerste reactie, maar toen ging ik puntjes verbinden.

Maan cyclus > Volle maan > Weerwolf

NPC Villages > NPC's > Weerwolf?

Wildlife > Wolven > Weerwolf?

Er zitten nu dus allerlei elementen in die weerwolven ondersteunen. Dus nu zeg ik Jaaaaa ...

Denk aan NPC Village waar met volle maan iedere NPC een weerwolf wordt.

Of gewoon met volle maan lege NPC Villages en random spawning weerwolven?

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:44

Austin

Uit een boek

Of je eigen wolven die veranderen in weerwolven bij volle maan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:50

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gewoon een aparte mob, een weerwolf die lijkt op een wolf, maar donkerder is, rode ogen en alleen snachts te vinden is. En als die een NPC bijt, dat die dan in een weerwolf verandert bij volle maan :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Precies, de bouwstenen liggen er al voor weerwolven. Dus kom maar op ...

Maar dan moet de weerwolf wel unieke eigen gedrag of aanvallen krijgen natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreanor schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:55:
Precies, de bouwstenen liggen er al voor weerwolven. Dus kom maar op ...

Maar dan moet de weerwolf wel unieke eigen gedrag of aanvallen krijgen natuurlijk. :)
Kan enkel met gouden wapens aangevallen worden ?
Ok, klopt niet helemaal met de klassieke weerwolf, maar het zou die gouden rommel voor iets nuttig maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:57:
maar het zou die gouden rommel voor iets nuttig maken :)
Gouden gereedschap is momenteel het beste, alleen de durability is zo laag als dat van hout :')

Voeg liever zilver toe en laat het gebruik van Goud (en of zilver) toe in het maken van potions.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Austin schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:38:
Of je eigen wolven die veranderen in weerwolven bij volle maan >:)
Da's een wolfweer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Hoe heb je die draken gespawnt in pre 4 ik dacht dat het niet kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Even een sneak preview van ons kasteel. Gebak in action :D

Afbeeldingslocatie: http://f.refe.be/s/javaw_10-14-11_16-30-33.png

[ Voor 3% gewijzigd door Phyxion op 14-10-2011 16:31 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik ben wat aan het spelen met de Buildcraft mod in combinatie met de Equivalent Exchange mod.
Het plan is een gigantische volledig automatische Diamond factory op zetten :)

Ik heb eerst veel brandstof (coal/charcoal) nodig voor de Steam engines die de quarry's moeten gaan aansturen.
Ik ben een cactus farm aan het bouwen en met behulp van de EqEx mod ga ik de cactus omzetten naar wood en die dan in een reeks furnaces verbranden naar charcoal.

Dit heb ik tot nu toe.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XY9oQZ8T9IVoJqTAi3gBhX4y/medium.jpg
Dit is mijn cactus farm, heb een andere opzet dan de meesten gebruiken puur alleen omdat ik dit mooier vind :)
Het is een farm van 13 lagen met 4 cactussen per laag, ik heb nu 2 torens klaar.
1 toren produceert ongeveer 220 cactussen per uur.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UyTvQ36JNROW7eh2gQyqVzo7/medium.jpg
De cactussen worden via water stromen naar een gat geleid onder de middelste toren.
Om de middelste toren komen nog 4 torens te staan die de cactussen allemaal naar het gat onder de middelste toren leiden.
Als dit in de toekomst niet toereikend is kan ik er nog een ring van torens om bouwen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/drXQlDexFtDUS7dJId0HBhAn/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qchphhQXEKhZgTitYUjosrEl/medium.jpg
Ze vallen dus in het gat en komen dan hier terecht waar ze automagisch in de buizen worden opgezogen en naar een kist woren getransporteert.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DRizJOL9gAVnly7tx6kaXpX1/medium.jpg
Hier worden de cactussen omgezet naar hout waarna het hout naar de furnaces word geleid en omgezet word naar charcoal.
Dit hele systeem is self-sufficient dus de furnace word ook gevoed met het charcoal die ze zelf maken.

Minecraft vanille is al verslavend maar met sommige mods word dat alleen maar erger :Y

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Phyxion schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:27:
Even een sneak preview van ons kasteel. Gebak in action :D

[afbeelding]
Welke texturepack is dat????

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
RZor schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:38:
[...]

Welke texturepack is dat????
Volgens mij is dat JohnSmith Texture Pack.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rakkerzero schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:16:
[...]

Volgens mij is dat JohnSmith Texture Pack.
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit er sterk over te twijfelen om nu, of over een maand (Bij de release) een nieuw deeltje te openen. Vandaar deze kleine poll:

Poll: Deeltje #3
Nu!
Straks!
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=375691&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Edit: Zoals gewoonlijk zal ik zelf niet stemmen.

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 15-10-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Je kan best een nieuw topic openen hoor. Maar misschien kun je het beste wachten tot Minecon voorbij is en nieuwe informatie over minecraft beschikbaar is, zodat je dan de ts daaraan kunt aanpassen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik heb (als eerste :P) voor "Straks" gestemd. De reden is om met de release en nieuwe, mooie, nette topic te maken. Nieuw release, nieuwe topic start zeg maar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Eerst draaide minecraft altijd rond de 50-100fps, maar sinds die 1.8 update loopt hij tussen de 10-20fps... weet iemand hier een reden voor? want hij laggd nu hard

Edit: Laat maar. Bleek dat hij hem afspeelde op de onboard videokaart. Nu speel ik weer tussen de 150-250 fps :D

[ Voor 27% gewijzigd door LuckyLukeNL op 16-10-2011 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo hee, zomaar 100-150 fps erbij met een update? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 03:11:
Zo hee, zomaar 100-150 fps erbij met een update? :p
Da zou pas een driver zijn :P

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Ik mis een I don't care option. ;-)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een drama wat betreft het uitzoeken van hardware. De ene week onspeelbaar, de andere week draait het als een pulsar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man man man, ik ben al blij dat het 10fps draait :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:00:
[...]

Wel een drama wat betreft het uitzoeken van hardware. De ene week onspeelbaar, de andere week draait het als een pulsar.
Minecraft die CFX of SLI kan gebruiken :+ mja zou niet slecht zijn bij 512x512 texture pack of beter single card GPU use _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Kak, ben ik level 13, val in midden in het lava @ nether...

Reden is trouwens echt lomp, was ik bijna bij me portal, zie ik pigman staan aan rand van enorme afgrond... Leuk.. ik sla hem dus naar beneden (ik kijk over randje om hem te zien afbranden), slaat er vervolgens een andere pigman mij in de rug ook naar beneden

[ Voor 69% gewijzigd door Paniohitus op 16-10-2011 11:25 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:01:
man man man, ik ben al blij dat het 10fps draait :D
Ik heb inmiddels best goede framerates op de X2, maar soms is het opbouwen van de meuk in de verte nog wel een probleem bij het ontdekken/oriënteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik verbaas mij echt over de Framerates die iedereen hier krijgt. Ik heb zelf een 5850 in samenwerking met een X6 1050T, maar de fps hangt hier rond de 30-50 als ik rondloop. Als alle chunks zijn geladen wordt dit wel 80, maar er zijn natuurlijk vrij weinig mensen die maar in 1 chunk blijven hangen.
Dan heb ik wel nog een "Hi-Res" Texturepack(128x), maar dat zou met het videogeheugen van de 5850 natuurlijk vrij weinig moeten uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Preddie schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:19:
Kak, ben ik level 13, val in midden in het lava @ nether...

Reden is trouwens echt lomp, was ik bijna bij me portal, zie ik pigman staan aan rand van enorme afgrond... Leuk.. ik sla hem dus naar beneden (ik kijk over randje om hem te zien afbranden), slaat er vervolgens een andere pigman mij in de rug ook naar beneden
Sorry, maar... LOL! "Revenge!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gammro schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:42:
Ik verbaas mij echt over de Framerates die iedereen hier krijgt. Ik heb zelf een 5850 in samenwerking met een X6 1050T, maar de fps hangt hier rond de 30-50 als ik rondloop. Als alle chunks zijn geladen wordt dit wel 80, maar er zijn natuurlijk vrij weinig mensen die maar in 1 chunk blijven hangen.
Dan heb ik wel nog een "Hi-Res" Texturepack(128x), maar dat zou met het videogeheugen van de 5850 natuurlijk vrij weinig moeten uitmaken.
Nou ja, ik heb het over goede framerates ten opzichte van mijn Pentium 4, hè :) Ik speel nu met een oude X2 Toledo 2,4 GHz en een GTS450 1GB en dat speelt soepel genoeg om me geen enkele zorgen meer te maken of het nu 30, 70 of 250 frames zijn. Goed is goed, klaar. Die P4 stoorde echt door z'n traagheid, al was het wel speelbaar met iets mindere instellingen. Maargoed, geen uitzicht stoort me dus onzettend :p

Het enige waar ik me zoals gezegd dus nu wat aan stoor is die opbouw in de verte. Heb overigens alles maxed (hoewel ik soms naar Fast Graphics schakel, lijkt geen verschil te maken) met Max FPS als instelling.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
haha als ik alles low zet speelt hij hem op 600fps af lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet er wel bijzeggen dat ik op een 5 jaar oud laptopje met celeron M (die het druk aan het begeven is), "onboard" videokaartje van niks en 2GB Ram werk he ;) op mijn werk (waar de kleine tijdens de zomermaanden speelde, ik doe dat natuuuurlijk niet) haal ik wel stukken meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Bij mijn pc zit ik nog met een ATI Radeon 9800 Pro en daar draait Minecraft niet zo goed mee...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wel lastig zeg om een goeie cave spider farm te maken. cactus werkt niet goed, want als je gaten hebt kruipen ze er gewoon doorheen. Drowning trap werkt ook niet, want ze gaan we dat water niet in bij mij. Iemand die een idee heeft om het wel goed te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Rakkerzero schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:26:
Wel lastig zeg om een goeie cave spider farm te maken. cactus werkt niet goed, want als je gaten hebt kruipen ze er gewoon doorheen. Drowning trap werkt ook niet, want ze gaan we dat water niet in bij mij. Iemand die een idee heeft om het wel goed te doen?
Val trap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Water trap is en blijft het simpelst ;) zorg je er wel voor dat er bij de ingang voldoende stromen zijn zodat ze er in worden geduwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik vind net deze trap op youtube. Volgens mij moet die wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lava trap kan ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:42

Osxy

Holy crap on a cracker

Lava blade's werken prima.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verbrand dan niet de helft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spiders droppen hun items toch altijd omlaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rakkerzero schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:07:
[...]

Verbrand dan niet de helft?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een spawner hebt gevonden maak je een vak eronder (bepaal zelf grote hoeft niet heel groot) dan vul je bak met een laagje water en zorg je dat het water een richting uitstroomt dan maak je een val omlaag van 3 blokjes, waar het water dus omlaag stroomt. dan maak je een muur van glas(tot het plafond) 1 blokje vanaf wat je net omlaag bent gegaan zodat je dus een waterval krijgt tussen het steen en de glazen muur. de spinnen verdrinken en jij krijgt de spulletjes=blije jij:D
als er iets niet helemaal klopt dan kan je dat gerust aanpassen ik heb dit een keer ergens gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:08:
[...]

als je een spawner hebt gevonden maak je een vak eronder (bepaal zelf grote hoeft niet heel groot) dan vul je bak met een laagje water en zorg je dat het water een richting uitstroomt dan maak je een val omlaag van 3 blokjes, waar het water dus omlaag stroomt. dan maak je een muur van glas(tot het plafond) 1 blokje vanaf wat je net omlaag bent gegaan zodat je dus een waterval krijgt tussen het steen en de glazen muur. de spinnen verdrinken en jij krijgt de spulletjes=blije jij:D
als er iets niet helemaal klopt dan kan je dat gerust aanpassen ik heb dit een keer ergens gezien
Dat heb ik geprobeerd, maar de spinnen verdrinken niet bij me. Ze kruipen gewoon onder glazen muur door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Nu zombies geen veren meer droppen en kippen niet meer spawnen is mijn vraag, hoe komen jullie aan veren?

Uiteraard voor met maken van pijlen, maar ik heb een groot veren tekort tegenwoordig.

Het fokken van kippen schiet niet heel erg snel op of ben ik te ongeduldig?

En nog een ander vraagje, ik zit in een leuke wereld met twee (of drie) grote ravijnen in de buurt van mijn spawn. Echter, beiden zijn totaal verkend (incl. alle zij straatjes, grotten en gaten) en ik heb maar 1 diamant gevonden.

Heb ik pech of spawnen er geen diamanten in ravijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Diamanten komen het meest voor op 5 tot 16 meter hoogte en zullen nooit voorkomen buiten 1 tot 19 meter. Als je F3 indrukt zie je de coords van de camera; de camera is ~1.6 meter vanaf de grond bij 1st person mode. Je hoogte staat achter de Y-coord. Als er Y: 64.6xxxx staat, is je vloer dus op 63 meter hoogte.

http://seancode.com/minutor/

Verder, zonder tools is het vinden van Diamanten een vervelende klus en kan je beter aan toeval overlaten.
___

Spawnen kippen niet meer :|

Ik heb me ook al gek gezocht naar kippen overigens.

edit: Ik zie niets over niet-spawnende kippen. Ze zijn gewoon zeldzaam, maar spawnen AFAIK nog wel.

[ Voor 94% gewijzigd door Gamebuster op 16-10-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
-edit-

[ Voor 104% gewijzigd door Gamebuster op 16-10-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Ik kom kippen minder tegen, maar als ik ze dan zie zijn het er een stuk of 10.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Dreanor schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:42:
... en kippen niet meer spawnen ...
Met niet meer spawnen bedoel ik dieren in het algemeen. Dat er een vast aantal per chuck spawn en niet meer.

Eerder spawned dieren oneindig, nu moet je het van het fokken hebben.

Dat bedoelde ik met bovenstaande quote.

Maar mijn vragen blijven:

Hoe kom ik aan veel veren (ik kom echt pijlen tekort tegenwoordig).

En heb ik pech dat met het verkennen van twee volledige ravijnen, met bijbehorende zij gangen en grotten, ik pas 1 diamant gevonden heb?

Eerder vond ik met verkennen van grotten meer dan genoeg diamant om nonstop diamanten tools te blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Ravijnen worden na het renderen van de grotten en gangstelsels gewoon door de kaart getrokken. Dat kan je zien aan de mijngangen die onderbroken worden, of strongholds die half weg zijn. Ze gaan daarbij geen extra diamanten gaan plaatsen.

internix.be

Pagina: 1 ... 37 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.