[PC] Minecraft - Deel #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 42 Laatste
Acties:
  • 298.707 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07
Mja.... Ik wacht wel tot ik morgen weer bij mijn eigen PC ben. Zo enorm dringend is het nu ook weer niet.

Edit:

Geweldig filmpje dit:

Indiana Jones avontuur in Minecraft! :D

[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 09-10-2011 18:17 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik was even klaar met muren en torens bouwen. Dus ben ik begonnen met de huizen in het kasteel. Ben best tevreden :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WjtOunMvS0zMPGakDNdNSkqq/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Ziet er echt wel nice uit al!
Geen zin om op Craftbox te komen spelen?
mc.craftbox.nl

[ Voor 50% gewijzigd door RZor op 10-10-2011 09:17 ]

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cough linkje prerelease laatste versie kwijt cough

red me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Notch op twitter: The surprise was successfully deployed, btw. It's a secret surprise, though. :D
Iemand een idee?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oude rar gewoon verwijderen toch en dze er neergooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, dat maakt het allemaal wel weer erg ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:14:
oude rar gewoon verwijderen toch en dze er neergooien?
.jar maar idd ( ik stop hem in een andere map is makkelijker)
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:39:
[...]

Damn, dat maakt het allemaal wel weer erg ingewikkeld.
Yep minecraft is een game waar de wiki een belangrijk(onmisbaar voor beginners) onderdeel is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....
Yep minecraft is een game waar de wiki een belangrijk(onmisbaar voor beginners) onderdeel is. :P
Ik ben wel zelf schuldig aan het gebruiken van de crafting wiki, maar toch vraag ik me af of juist voor die potions geen soort "randomness" zou kunnen geïmplementeerd worden. Je kan dan wel weten welke mogelijke potions er zijn, en welke mogelijke ingredientenn, maar per world kan het wel verschillen welk ingredient welk potion geeft. Dat geeft nog een beetje "onderzoek" er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fabben schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:55:
In een aantal van die verkeerd gegenereerde vierkanten zit gewoon land en stuff. Erg raar en vervelend.
Heb je netjes een bug report aangemaakt? Dat is de enige en beste manier om er zo snel mogelijk vanaf te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Hyi5xNmyptY]
IStealYourGun schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:14:
Notch op twitter: The surprise was successfully deployed, btw. It's a secret surprise, though. :D
Iemand een idee?
Letop: dit kan de "verrasing zijn"

Maar kan ook gemakkelijk fake zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teutates schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 22:49:
Letop: dit kan de "verrasing zijn"

Maar kan ook gemakkelijk fake zijn ;)
Die was toch al lang bekend? Niet fake in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
De verrassing is dat de capes voor Minecon-gangers geactiveerd zijn. Althans, dat menen ze op het Minecraft forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Hey luitjes, i'm back for some digging :D

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zoals te lezen valt op Notch zijn blog komt er geen tussenrelease meer tot de officiële MineCraft 1.0 release. Wel is er elke week een pre-release.

Van zijn blog:
Pre releases and Adventure Updates

The adventure update is going great! We’re adding features and cramming in content, and then started feature creeping and content creeping. What we’ve got on our hands now is somewhere in between a finished Adventure Mode update and a version of the game we’d be proud to call just “Minecraft”. Not “Minecraft Beta” or “Minecraft Alpha”, but just plain and simple “Minecraft”.

And we’re going to release that version of the game live on stage in Vegas at MineCon! Woooo!

Up until then, instead of trying to squeeze in another real release, we’re going to do weekly (or so) pre releases, aimed at advanced players. We release these via twitter, so make sure to follow me (@notch) and Jens (@jeb_) if you’re interested in those.

Also, we’re finally adding a dragon.
Dus, wachten op 1.9 Beta en de later aangekondige 1.10 Beta heeft dus geen zin meer (als ik het goed begrepen heb) ;)

Bron: http://notch.tumblr.com/p...ses-and-adventure-updates

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Waarvoor ik al een tijd vreesde. Niets mis mee, maar je weet dus niet of de world generator nu echt "af" is. Ik wacht daar echt op tot ik een nieuwe wereld begin.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Er zou eigenlijk een manier moeten worden bedacht waarmee eenvoudig bestaande werelden geupdate kunnen worden met nieuwe dingen zonder dat je met het probleem zit dat de nieuwe functionaliteit pas erbij komt wanneer je op de rand van de unexplored komt en dus nieuwe dingen gegenereerd worden.

Een manier kan zijn dat ze kijken welke gebieden voor x aantal percentage is aangepast. Is dit hetzelfde of minder dan wordt het gebied geupdate met nieuwe content als dit groot genoeg is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Rakkerzero schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:56:
Er zou eigenlijk een manier moeten worden bedacht waarmee eenvoudig bestaande werelden geupdate kunnen worden met nieuwe dingen zonder dat je met het probleem zit dat de nieuwe functionaliteit pas erbij komt wanneer je op de rand van de unexplored komt en dus nieuwe dingen gegenereerd worden.

Een manier kan zijn dat ze kijken welke gebieden voor x aantal percentage is aangepast. Is dit hetzelfde of minder dan wordt het gebied geupdate met nieuwe content als dit groot genoeg is.
Ja inderdaad dat zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:34:
Zoals te lezen valt op Notch zijn blog komt er geen tussenrelease meer tot de officiële MineCraft 1.0 release. Wel is er elke week een pre-release.

Van zijn blog:

[...]

Dus, wachten op 1.9 Beta en de later aangekondige 1.10 Beta heeft dus geen zin meer (als ik het goed begrepen heb) ;)

Bron: http://notch.tumblr.com/p...ses-and-adventure-updates
Ergens hadden ze al vroeg gezegd dat ze via de launcher de spelers de kans zouden geven om "nightly" releases te installeren, ik neem aan dat ze daar nu weer een stapje dichter naar toe gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste video van een nieuwe serie videos die ik heb gemaakt:

Rate/hate (graag met opbouwende kritiek)

Like & Subscribe if you like it! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 12:50
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:08:
Eerste video van een nieuwe serie videos die ik heb gemaakt:

Rate/hate (graag met opbouwende kritiek)

[video]

Like & Subscribe if you like it! :D
misschien laten zien hoe je de lengte en breedte tov hoogte uitrekent van zo'n piramide, want op dat na kan iedereen t wel denk ik :P

voor de rest leuk filmpje! ;)

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:48
Leuke video, maar het 1e wat er een beetje in mij opkomt is "Duh" .
Niet gemeen bedoeld, maar meer vanuit het punt van: Ja. Logisch dat het zo moet 8)7 welke andere omslachtige manier wil je dan gebruiken?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:26:
Leuke video, maar het 1e wat er een beetje in mij opkomt is "Duh" .
Niet gemeen bedoeld, maar meer vanuit het punt van: Ja. Logisch dat het zo moet 8)7 welke andere omslachtige manier wil je dan gebruiken?
Zoals een echte, gevuld dus (met een klein grafkamertje) :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Leuke piramide, maar zonder creative mode ben je wel ff bezig ombenodigde blokken te graven.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gisterenavond mijn kans om een woolfarm te maken verknald. Had een spider mod spawner gevonden, maar ik dacht dat je die dingen mee kon nemen. Dus toen ik hem minede ging ie kapot. Damnit! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
DjThase schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:17:
misschien laten zien hoe je de lengte en breedte tov hoogte uitrekent van zo'n piramide, want op dat na kan iedereen t wel denk ik :P
Breedte is gewoon hoogte * 2 - 1.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:27:
[...]

Echt efficient is dit niet als je een holle ruimte wil maken binnenin ;) tenzij je inderdaad voor de realistic approach gaat, dan zou je gewoon een piramide van dirt kunnen maken. Deze van binnen bedekken met een laag sand(stone) en dan van buiten ook met een laag sand(stone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik vind het nadeel van (grote) holle bouwwerken dat er dus steeds monsters in spawnen. Torches plaatsen helpt wel, maar als je alsnog donkere stukken hebt, spawnen ze alsnog.

Btw.: Weet iemand of de methode in dit filmpje inderdaad werkt?

YouTube: [MINECRAFT]HowToFarm Leather|Wool|Feather|and more animal items

Klinkt anders best interessant om te proberen. Zo kan ik vast wel sneller aan een grote hoeveelheid wol komen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 12-10-2011 12:12 . Reden: Methode schijnt niet te werken. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Niet echt spannend eigenlijk, wat ik vooral jammer vind is dat ie dus niet vierkant is en in 1 blok uitkomt boven op.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:25:
Ik vind het nadeel van (grote) holle bouwwerken dat er dus steeds monsters in spawnen. Torches plaatsen helpt wel, maar als je alsnog donkere stukken hebt, spawnen ze alsnog.

[video]

Klinkt anders best interessant om te proberen. Zo kan ik vast wel sneller aan een grote hoeveelheid wol komen :)
Je kan het proberen, maar ik zie daar paarden, leeuwen, tijgers, (geen konijntjes :'( ) enzo dus er draait wel een mod die extra dieren toevoegt, zou kunnen dat de dieren-spawn-code dus ook is gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 00:27:
[...]

Ik zou zelf denk ik zijn gegaan voor een 1x1 sandpillar tot de maximale hoogte, vanaf daar 8 sandpillars eromeen die 1 blokje minder hoog zijn en dan net zolang doorgaan met onliggende sandpillars tot je op grondniveau bent. Kost wel een enorme hoeveelheid zand, maar dan weet je zeker dat je piramide de maximale hoogte heeft, mooi vierkant wordt én massief is. een grafkamer kan je evt van sandstone vooraf neerzettenop een plek waar hij binnen de zandberg valt.
Ook leuk: in het midden een diamondblock verstoppen voor de fanatieke scheppert! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:53:
[...]

Je kan het proberen, maar ik zie daar paarden, leeuwen, tijgers, (geen konijntjes :'( ) enzo dus er draait wel een mod die extra dieren toevoegt, zou kunnen dat de dieren-spawn-code dus ook is gewijzigd.
Mja, ik ga het wel proberen. Mocht het werken laat ik het wel ff weten.
Mocht iemand andere ideeën hebben om snel aan wol te komen, houd ik me aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 10:25:

[video]

Dat is pre-1.8.1. Nu werkt het spawnen van dieren anders, als er al geen dieren op een stuk land waren dan zullen ze ook niet bij toverslag zomaar verschijnen tenzij ze vanaf elders aan komen wandelen.
Rakkerzero schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 11:56:
[...]

Mocht iemand andere ideeën hebben om snel aan wol te komen, houd ik me aanbevolen :)
Mazzel hebben en een spider dungeon vinden om te farmen of een mob grinder maken en dan wol maken van spinnendraad ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:00:
Mazzel hebben en een spider dungeon vinden om te farmen of een mob grinder maken en dan wol maken van spinnendraad ;)
Ja, had er dus eentje gevonden, maar die heb ik gesloopt uit onwetendheid :+

Ik ga weleens ff kijken of ik er misschien nog eentje kan vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 12-10-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een scheep farm maken ;) (1.9.1 required)

1) maak een wheat farm, zodat je "onbeperkt" wheat hebt
2) maak een omheining (hekken + deur)

Zorg nu dat je 2 of meer schapen in de omheining krijgt, en voer die wheat. Nu krijg je kleine schaapjes.

Wanneer je genoeg schapen hebt kun je ze knippen en heb je een onbeperkte voorraad wol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik moet een pre-1.9.1 oplossing hebben :P

Ik ga dit maar eens maken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zit dan natuurlijk wel met allemaal witte wol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-02 21:20
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:14:
Je zit dan natuurlijk wel met allemaal witte wol...
Niet persee, ik had 2 witte schapen waar een zwart schaapje uit kwam (al verdenk ik de moeder van vreemdgaan :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 15:28
Ik denk dat je beter de wiki kan gebruiken. Het principe klopt, maar de mobroom is wat vreemd opgezet. Dat zal niet veel opleveren t.o.v. een "echte".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
ok ik heb een heel vreemd probleem en ik hoop dat iemand mij alsjeblieft kan helpen. ik draai dus op mijn eigen computer een server en heb de router geforward (zo schrijf je dat toch?). ik en 2 vrienden konden prima connecten en wij zijn druk gaan bouwen. Nou komt het probleem: sinds gisteren kunnen we niet meer normaal connecten. iedere keer als iemand probeert te connecten laad mc en crashed dan vervolgens. ik heb al vanalles geprobeerd: video options naar beneden, render distance in de server.config omlaag. maar 1 iemand tegelijk inloggen. niks helpt. totdat iemand op een ander account inlogde. hij kon vervolgens prima met dat account spelen, zonder enige lag! weet iemand waar dit aan ligt? want dat tweede account crashde na een tijdje ook en ik wil niet 20 accounts aanmaken alleen maar om 10 minuten te spelen. de server console draait prima en geeft geen problemen aan. en ja mijn pc kan het aan om te hosten. dat geeft het feit wel aan dat we in het begin voor meerdere dagen prima konden spelen. weet iemand een oplossing? want ik ben een beetje wanhopig nu. alvast hartelijk bedankt!

EDIT: ja ik heb al op google en youtube gekeken, maar wat ik ook probeer, niks helpt

[ Voor 3% gewijzigd door williewonka03 op 12-10-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
"20 accounts aanmaken"

Tip: Koop het spel en probeer het eens legaal..

Staat verder het IP adres van je server wel statisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
D4NG3R schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:23:
"20 accounts aanmaken"

Tip: Koop het spel en probeer het eens legaal..

Staat verder het IP adres van je server wel statisch?
ik heb de server op offline mode staan zodat ik andere accounts kan testen. en ja het ip staat statisch op mijn lokaal ip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
williewonka03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:31:
[...]

ik heb de server op offline mode staan zodat ik andere accounts kan testen. en ja het ip staat statisch op mijn lokaal ip.
M.a.w. je hebt het dus niet legaal? ik kan me niks voorstellen bij "offline mode om andere accounts testen". Of je bedoelt "andere" clients testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Het valt mij op (en ik ben er blij mee) dat minecraft een van de weinige games is waar er echt heftig door de community gereageerd word op het niet kopen van het spel. Helemaal omdat dit nog een beta versie betreft. Zou dit komen door dat iedereen het Notch gunt? of heb ik het mis en is het tegenwoordig bij alle spellen not done om te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Alwinonline schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:31:
Het valt mij op (en ik ben er blij mee) dat minecraft een van de weinige games is waar er echt heftig door de community gereageerd word op het niet kopen van het spel. Helemaal omdat dit nog een beta versie betreft. Zou dit komen door dat iedereen het Notch gunt? of heb ik het mis en is het tegenwoordig bij alle spellen not done om te downloaden?
Daar zou je wel eens een redelijke discussie kunnen lostrekken. Persoonlijk denk ik dat de kosten voor Minecraft dusdanig laag zijn en dat iedereen een goed gevoel heeft bij de efforts van Mojang, dat ik het wel erg kinderachtig zou vinden als men vindt dat men dit illegaal moet spelen en er voor weigert te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Minecraft kost maar 15 euro, een schijntje vergeleken met de kwaliteit die je terug krijgt. Sowieso is het not done om support te vragen wanneer je niet betaald voor het product. (tenzij het freeware of open source is uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Bovendien is het ook wel een beetje GoT-eigen, hiero worden niet legale activiteiten vrij kordaat de kop in gedrukt.

On topic: ben weer begonnen met MC-en, na ongeveer 3 maanden met een ander spel bezig te zijn geweest (Warzone2100, valt qua graphics goed te vergelijken overigens :) ).
Het is wel even wennen aan de 'honger' die nu in het spel zit, ging gisteren dood in mn main base, wat kennelijk een explosie veroorzaakt. Door de blast werd mijn bed vernield, waardoor ik in het donker respawnde zonder enig idee te hebben waar ook al weer mijn huisje was... ik had mijn huisje kennelijk een flink eind lopen van de spawn-plaats gemaakt, maar dit niet gemarkeerd.

Maar ook dit heeft zeker wel zijn charme, gelijk daarna geprobeerd om in steeds grotere cirkels 'thuis' te vinden, om toch maar een (tijdelijk) schuilplaats te maken. Dit blijft toch echt een van de leukste spellen die ik ken.

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? Je explodeert als je verhongerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
pkopf schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:40:
Bovendien is het ook wel een beetje GoT-eigen, hiero worden niet legale activiteiten vrij kordaat de kop in gedrukt.

On topic: ben weer begonnen met MC-en, na ongeveer 3 maanden met een ander spel bezig te zijn geweest (Warzone2100, valt qua graphics goed te vergelijken overigens :) ).
Het is wel even wennen aan de 'honger' die nu in het spel zit, ging gisteren dood in mn main base, wat kennelijk een explosie veroorzaakt. Door de blast werd mijn bed vernield, waardoor ik in het donker respawnde zonder enig idee te hebben waar ook al weer mijn huisje was... ik had mijn huisje kennelijk een flink eind lopen van de spawn-plaats gemaakt, maar dit niet gemarkeerd.

Maar ook dit heeft zeker wel zijn charme, gelijk daarna geprobeerd om in steeds grotere cirkels 'thuis' te vinden, om toch maar een (tijdelijk) schuilplaats te maken. Dit blijft toch echt een van de leukste spellen die ik ken.
Daar ben ik zeer voorzichtig mee. Mocht ik doodgaan, dan wil ik ook altijd wel een idee hebben waar dat is zodat ik er naar toe kan rennen op het moment dat het zo ver is. :) Ik heb naast MC ook een file open staan die belangrijke coords toont van bijvoorbeeld mijn huis, bepaalde caves, etc. Die plaatsen markeer ik dan met een stack van 15 blocks of iets dergelijks, met een paar torches bovenaan aan de zijkanten zodat ik het later snel kan terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
hij had een creeper naast zich, niks geen honger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
_H_G_ schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:27:
[...]

M.a.w. je hebt het dus niet legaal? ik kan me niks voorstellen bij "offline mode om andere accounts testen". Of je bedoelt "andere" clients testen.
ik bedoel dat ik wil testen of op een ander (ja idd, feitelijk illigaal) account de server het wel doet. en dat deed ie dus. wat natuurlijk heel vreemd is, aangezien de illigale het wel doen en de mijn niet. weet iemand hier nou een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Denk niet je hier een antwoord gaat krijgen hoor...

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Laatst online: 11-04 12:53
ja, een van de dingen die MC interessant maken, is dat je de meeste lessen 'the hardway' leert. Dus dat je je oorspronkelijke spawn even moet aankleden, zodat je je weg terug kunt vinden. Of er een container neerzetten met wat tools.

@TheJukeBox: Dat was het vast! Dat ik daar niet aan had gedacht! Ik weet het niet zeker, maar ik stond binnen, in een goed verlichte ruimte. Net op het moment dat het laatste hartje verdween, ontplofte de boel...
de deur stond wel open, ik was naar buiten gerend om te kijken of er nog een varken of koe liep..

[ Voor 9% gewijzigd door pkopf op 12-10-2011 14:55 ]

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
RZor schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:53:
Denk niet je hier een antwoord gaat krijgen hoor...
waarom niet? ik stel toch gewoon een vraag? ik zie het probleem niet zo. ik heb alleen maar geprobeerd of andere accounts er geen last van hadden. jullie zijn wel echt ontzettend paranoide zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
williewonka03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:54:
[...]

waarom niet? ik stel toch gewoon een vraag? ik zie het probleem niet zo. ik heb alleen maar geprobeerd of andere accounts er geen last van hadden. jullie zijn wel echt ontzettend paranoide zeg.
Misschien domme vraag van mij, maar is het een officiele feature die Notch heeft ingebouwd om de server zo te kunnen testen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
SanderTje! schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:56:
[...]

Misschien domme vraag van mij, maar is het een officiele feature die Notch heeft ingebouwd om de server zo te kunnen testen? :)
ik denk het wel want ik heb de gewone server.jar van de minecraft website. en dan kan je standaard in de server.properties de offline mode aanzetten. ik heb er niet mee geromeld bedoel ik. hij geeft dan wel een waarschuwing in de console, maar het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
williewonka03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:58:
[...]

ik denk het wel want ik heb de gewone server.jar van de minecraft website. en dan kan je standaard in de server.properties de offline mode aanzetten. ik heb er niet mee geromeld bedoel ik. hij geeft dan wel een waarschuwing in de console, maar het kan wel.
Als die waarschuwing niet wijst dat op dat je de boel aan het abusen bent, dan zie ik persoonlijk geen probleem om jouw vraag te beantwoorden. My 2 cents.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pkopf schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:54:

de deur stond wel open, ik was naar buiten gerend om te kijken of er nog een varken of koe liep..
Welkom terug in MC overigens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
SanderTje! schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:00:
[...]

Als die waarschuwing niet wijst dat op dat je de boel aan het abusen bent, dan zie ik persoonlijk geen probleem om jouw vraag te beantwoorden. My 2 cents.. :)
heel erg fijn dat je tot die conclusie bent gekomen. heb je een mogelijk oplossing die ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
williewonka03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:04:
[...]

heel erg fijn dat je tot die conclusie bent gekomen. heb je een mogelijk oplossing die ik kan proberen?
Sorry, wil niet heel flauw zijn, maar met dat antwoord kan ik je niet helpen. Maar vind gewoon wel, en dat wilde ik even helder maken, dat als je niet per se iets illegaals aan het doen bent, dat daar dan gewoon een antwoord op gegeven kan worden. Vandaar ook mijn vraag of Notch/Mojang die feature zelf had toegevoegd omdat het zonder die uitleg ogenschijnlijk illegaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
pkopf schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:40:
Logisch ook. Als je met z'n allen betaalt voor een spel is zo'n puber die roept "teehee ik heb 'em gratis" ook gewoon reteirritant.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03
Het is een feature dat je de server op offline modus kan zetten. Zit gewoon in de legale (kale) server file die je van Minecraft.net kan halen.

En volgens mij, maar dit weet ik niet zeker, zit die functie erin omdat er in het verleden zoveel server problemen waren waardoor men niet op thuis netwerk servertjes e.d. kan. Dus daarom offline modus zodat je toch op je eigen server kan als minecraft.net eruit lag (wat toen veel gebeurde).

Nogmaals dit weet ik niet 100% zeker!

Edit: Ik weet verder niet waarom iemand met een minder legale versie wel op je server kan en jijzelf met een legale versie niet. Enige wat je misschien kan proberen is om de server als admin te starten.

[ Voor 17% gewijzigd door Dreanor op 12-10-2011 15:37 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pkopf schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:54:
ja, een van de dingen die MC interessant maken, is dat je de meeste lessen 'the hardway' leert. Dus dat je je oorspronkelijke spawn even moet aankleden, zodat je je weg terug kunt vinden. Of er een container neerzetten met wat tools.
Ik markeer mijn spawn direct met een herkenbaar patroon (een kruis in de grond met in het midden een stack) en dan kom ik later terug met wat "uitheemse" blokken (bv zand in een grasland biome) en bouw een soort van spawn-tempeltje eromheen. Het is tenslotte een "heilige" plaats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:41:
[...]
Ik markeer mijn spawn direct met een herkenbaar patroon (een kruis in de grond met in het midden een stack) en dan kom ik later terug met wat "uitheemse" blokken (bv zand in een grasland biome) en bouw een soort van spawn-tempeltje eromheen. Het is tenslotte een "heilige" plaats :D
Dit blijft voor mij ook een lastig punt ja. Zeker als je lekker aan het exploren bent en vele hideouts hebt gemaakt is het jammer als je niks meer kunt terugvinden. Maps helpen zolang je niet doodgaat.
Ik heb in het verleden ooit elke 100 blokken een Dirtpijl richting mijn spawnpoint gebouwd bij wijze van broodkruimeltje. Uiteindelijk vergat ik dat een tijdje te doen en was ik alsnog de weg kwijt. Meest foolproof methode voor mij bleek nog om op coördinaat 0,0 aan de oppervlakte een paar signs te plaatsen met daarop de belangrijkste coördinaten. Daarvoor schreef ik die coördinaten nog wel eens irl op een briefje, maar die raakte ik ook weer kwijt. Typisch gevalletje van verplaatsen van het probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
Dreanor schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:36:
Het is een feature dat je de server op offline modus kan zetten. Zit gewoon in de legale (kale) server file die je van Minecraft.net kan halen.

En volgens mij, maar dit weet ik niet zeker, zit die functie erin omdat er in het verleden zoveel server problemen waren waardoor men niet op thuis netwerk servertjes e.d. kan. Dus daarom offline modus zodat je toch op je eigen server kan als minecraft.net eruit lag (wat toen veel gebeurde).

Nogmaals dit weet ik niet 100% zeker!

Edit: Ik weet verder niet waarom iemand met een minder legale versie wel op je server kan en jijzelf met een legale versie niet. Enige wat je misschien kan proberen is om de server als admin te starten.
ik denk dat het probleem is dat er massa's bloks lekken bij mijn automated workbench van buildcraft 2.1.1. als ik een nieuwe wereld start gaat het probleem weg. en volgens mij is offlinemode idd gewoon een normale functie. het zit standaard in de server.jar die ik heb gedownload van minecraft.net. ik heb er niks mee gerommeld of zo, je kunt het standaard veranderen in de properties.

is er trouwens een manier om de spawn locatie in smp te veranderen als admin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
williewonka03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:54:
Ik dacht dat je wellicht ook een gehackte client gebruikte. Hetzelfde zal je lezen als iemand met Windows problemen en een vage Windows ISO aan komt: probeer de officiële release eerst. Het heeft niet eens zozeer te maken met de legale/illegale discussie (dat komt er nog eens bij): meer het uitsluiten van problemen.

Verder postte je enkel een probleemomschrijving. Wellicht is het een simpel versie probleem tussen server en client. Of draai je een mod/wrapper. Zoals je dus net inderdaad heb gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
_H_G_ schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:01:
[...]

Ik dacht dat je wellicht ook een gehackte client gebruikte. Hetzelfde zal je lezen als iemand met Windows problemen en een vage Windows ISO aan komt: probeer de officiële release eerst. Het heeft niet eens zozeer te maken met de legale/illegale discussie (dat komt er nog eens bij): meer het uitsluiten van problemen.

Verder postte je enkel een probleemomschrijving. Wellicht is het een simpel versie probleem tussen server en client. Of draai je een mod/wrapper. Zoals je dus net inderdaad heb gepost ;)
ik gebruik idd buildcraft als mod. en ja de versies van de server en client zijn hetzelfde. allebei 1.7.3 i.v.m. problomen met buildcraft in latere versies (ook al staat dit niet in de officieele buildcraft topic, ik kreeg het niet werkend op 1.8.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
met buildcraft en IC heb ik ook veel problemen gehad (client only versie) en al een par bugs ontdekt maar als je een probleem hebt met lekkende blokken bij je crafting table kan je een loop maken terug je kist in, hierdoor gaat (als de input te snel is) de helft ongeveer terug de kist in. Scheelt een hele hoop gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
Alwinonline schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:10:
met buildcraft en IC heb ik ook veel problemen gehad (client only versie) en al een par bugs ontdekt maar als je een probleem hebt met lekkende blokken bij je crafting table kan je een loop maken terug je kist in, hierdoor gaat (als de input te snel is) de helft ongeveer terug de kist in. Scheelt een hele hoop gedoe
nou dat kan dus niet. hij 'lekt' niet echt maar stop 1 blok in de workbench en dupliceerd tegelijkertijd de blok en dropt die. en die gedropte blokken kunnen niet opgepakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Hmm ok apart, en een andere versie van BC installeren? 2.2.0 is uit volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
Alwinonline schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:14:
Hmm ok apart, en een andere versie van BC installeren? 2.2.0 is uit volgens mij
sorry, ik heb het net gecontroleerd en ik heb al versie 2.2.1. vergeten te checken en te melden. sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

williewonka03 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:11:
[...]

nou dat kan dus niet. hij 'lekt' niet echt maar stop 1 blok in de workbench en dupliceerd tegelijkertijd de blok en dropt die. en die gedropte blokken kunnen niet opgepakt worden.
Al gemeld in het officiele mod-topic? Lijkt me nu de handigste volgende stap...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik moet zeggen dat Minecraft wat leuke elementen heeft wat het spelen echt (voor mij) echt veel leuker maakt namelijk:

* Voedsel/honger
Dit geeft je een doel, iets om je bezig te houden in combinatie met farmen en dieren houden. Graan en vlees hebben nu echt een doel.

Ja, voedsel instant healde je en had dus eigenlijk al een doel, maar nu, omdat je vooruit moet denken met je honger bar/health regen voelt het toch echt totaal anders.

* XP/levels
Om eerlijk te zijn, vind ik de toepassing van XP/levels nog niet super maar toch. Door de toevoeging van de XP bar en het verlies van XP als je doodgaat heb je een reden om te blijven leven. Eerder ging ik expres dood om weer full hp te krijgen. Nu verlies je XP en dat wil je niet.

Ook geeft het verkrijgen van XP een doel. Je wilt nu de confrontatie aangaan met de, gelukkig iets, sterkere mobs. En je moet dus meer risico gaan nemen waar mobs eerder nog niet zo boeiend waren. Al mogen ze van mij echt nog wel wat sterker zijn en speciale aanvallen hebben.

De toepassing (xp voor enchants) vind ik dan weer iets minder. Ik had liever xp voor skillpoints of iets dergelijks gezien.

Verder vind ik dat Minecraft (voor de adventurer) completer wordt, maar is zeker nog voor verbetering vatbaar. :)

Vooral biome en een reden voor de wereld te verkennen mis ik nog. Wat hieraan gedaan kan worden naar mijn mening is biome meer speciaal maken. Dus dat je biomes moet vinden voor speciale items/grondstoffen of mobs.

Ook de speler iets wat limiteren qua moeilijkheid van verschillende biome.

Voorbeelden

Swamp
Maak swamp donkerder (wat al deels zo is) en maak het dat swamps eigenlijk geen dag kennen, enkel nacht. Dus dat er altijd vijandige mobs in swamps rondlopen en je dus altijd op je hoede moet zijn.

Geef vervolgens swamps een (of twee) unieke mobs met unieke drops voor bijvoorbeeld potions of enchants. Swamp heeft al Vines en meer klei als reden om swamps te verkennen, en dit mag van mij veel meer in alle biomes toegepast worden.

Snow
Voeg een element toe dat je langzaam onderkoeld raakt (zoals je adem langzaam op raakt onder water). Hierdoor wordt snow biome early game niet (goed) toegankelijk. Immers, je moet warme kleding maken of magische potion drinken om niet onderkoeld te raken (nieuwe items).

Geef vervolgens de snow biome in het midden een dungeon/ice castle met unieke mobs die enkel in die dungeon voorkomen met unieke items (bijv. Ice Sword dat vijanden langzaam maakt als je ze raakt).

Desert
De woestijn wordt dan het tegenovergestelde als de snow biome. Dus, hier raakt je uitgedroogd en moet je dus water drinken om dit te voorkomen. Water flessen zitten al in 1.9 dus dit past al mooi ingame.

Geef vervolgens woestijn biome iets nieuws, de oase. Hier groeien cacuo bomen, dus als je

Zee
De zee als biome kan perfect in het spel. Dit geeft een extra element. Dus water breathing potions zijn hiervoor nodig, of speciale kleding (helm). Hier kun je nieuwe mobs, planten en grondstoffen toevoegen (koraal voor decoratie bijvoorbeeld).

Dit is voor mij het grootste punt wat Minecraft nog mist. Een wereld die gevaarlijker is, een wereld die niet 100% toegankelijk is van het moment dat je spawned en een wereld waar biomes echte, relevante verschillen hebben behalve uiterlijk.

In theorie zou je elke grondstof binnen 10 blokken van je spawn kunnen vinden. Of beter gezegd, wat 10.000 blokken verder weg zit heeft precies dezelfde kans om ook rond je spawn te vinden.

Door de wereld, of delen van de wereld niet toegankelijk te maken voor jou als speler, krijg je automatisch nieuwe doelen. En wordt het vinden van beloningen leuker.

Ook door elementen toe te voegen zoals de ice dungeon die op vaste punten in de wereld spawnen kan je gerichter (en leuker) quests ondernemen. Immers, je weet dat die Ice dungeon in een grote snow biome te vinden zal zijn en niet ergens, totaal random onder de grond (wat een grind is om de dungeon te vinden).

Just some thoughts from me again. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Helemaal alweer mee eens. Je hebt echt goede ideeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:19
Ik zou zeggen geef door aan notch! als hij dat doet wordt minecraft een stuk leuker ja!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Bedankt voor de toffe reacties, ik zal binnenkort eens een account aanmaken op de officiele minecraft forums om het eens (in het engels) onder de aandacht te brengen (en nog wat beter uitgewerkt). Of misschien een google page maken om alles makkelijker/netter op een rijtje te zetten en de ideeën verder uitgewerkt neer te planten.

Zo zie ik ook graag, om even voort te borduren op biomes een Magic Forrest, of Ancient Forrest (hoe je het wil noemen). Waar de bomen gigantisch groot zijn, het hout harder dus (enkel met diamanten bijl te kappen) en het de plek is voor "aardse" magie.

Hiermee bedoel ik dat de Nether (en eventueel Air dimension) ook magie zijn, maar niet van deze wereld (je moet door een portal om er te komen).

Wat het doel van deze Magic Forrest biome wordt is om je items, enchants en potions te vinden (of de grondstoffen ervoor) ter voorbereiding op de Nether en/of Air dimenions.

Want, in de nether/air dimensions zijn mobs immume voor physical damage en kunnen enkel bevochten worden met magie (enchanted wapens). Die werelden zijn gevaarlijker, in de nether ga je dood van vuur als je geen bescherming hebt (gejat van Terraria).

Ook zal deze biome een soort van Temple als centrale dungeon hebben met ook weer unieke items en mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om verder te werken op de al goede ideeën van Dreanor:

Je vermeldt in je laatste post een Magic Forest met een tempel ofzo, je zou unieke "gebouwen/features" ook kunnen doortrekken naar andere biomes zoals de oase in de woestijn, of een piramide in de woestijn ofzo, waar je speciale items kan vinden. Natuurlijk mag niet elke instantie van elke biome zo'n special hebben.

Iets waar ik vandaag nog aan dacht tijdens het rijden (geen beter moment om te dagdromen over minecraft) is dat er de mogelijkheid zou moeten zijn om zo'n brandweer-paal te maken waarmee je snel recht naar beneden kan glijden op een veilige manier maar niet omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 18-07 02:25
nozem schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:59:
[...]

Dit blijft voor mij ook een lastig punt ja. Zeker als je lekker aan het exploren bent en vele hideouts hebt gemaakt is het jammer als je niks meer kunt terugvinden. Maps helpen zolang je niet doodgaat.
Ik heb in het verleden ooit elke 100 blokken een Dirtpijl richting mijn spawnpoint gebouwd bij wijze van broodkruimeltje. Uiteindelijk vergat ik dat een tijdje te doen en was ik alsnog de weg kwijt. Meest foolproof methode voor mij bleek nog om op coördinaat 0,0 aan de oppervlakte een paar signs te plaatsen met daarop de belangrijkste coördinaten. Daarvoor schreef ik die coördinaten nog wel eens irl op een briefje, maar die raakte ik ook weer kwijt. Typisch gevalletje van verplaatsen van het probleem :+
Ik bewaar gewoon de coördinaten in een tekstbestandje in de minecraft directory, raakt hij ook nooit zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:41:
Je oorspronkelijke spawn is met de toevoeging van bedden toch helemaal niet zo interessant meer?

Vroeger bouwde ik altijd netjes een hutje op de spawn met een Crafting Table, Furnace en licht om een nacht uit te kunnen zingen en een kistje met wat equipment zodat ik mijn gedropte spullen rap kon gaan redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ ideeen van Dreanor,

Goede ideeën! Dat van die zee zat ik zelf ook al aan te denken. Ik zou meer met zee en onderwater willen zien. Bijv. farmen van zeewier. Nu kan je al wel vissen, maar dit zou ook verder uitgebreid kunnen worden. Squids mogen van wat kleiner gemaakt worden en de spawnregels omtrent squids aangepast zodat ze ook enkel in de zee spawnen en niet een plas van 5 bij 5 blokken (vond laatst 4 squids in 1 zo'n plas :o). En haaien voor het extra gevaar in het water. Voor het doel om zee explore-able te maken zou je (mini-)Atlantis-achtige dungeons kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Het spel kost niks en dan wil je het nog illegaal gaan downloaden?

"normale" games stijgen in veel gevallen ver boven hun rang uit omdat de gameplay matig is en de prijs zeer hoog, hier hoor je mij ook niet over klagen. Maar als je support van t.net verwacht ben je sowieso al verplicht om de software legaal te draaien.

@ Discussie hierboven: Onderwater tempels die je alleen kan onder/doorzoeken met speciale equipment?
Onderwater grotten waar je wier enz kan minen?

Edit: Misschien wier verzamelen om tot as te maken (Soda) en dit dan moeten smelten samen met zand om glas te maken, IPV de manier hoe het nu gaat :D?

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 13-10-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 20:38

Rmg

Het is altijd wel zo geweest dat piraterij gebeurt, de meesten hier vinden het niet erg als je het doet. Maar wil je online spelen, support of updates dan koop je het maar.

Game piraten en dan updates willen en verwachten dat mensen je helpen om samen te spelen op servers zodat je gratis kan spelen waar anderen voor betaald hebben is gewoon not done ;) bij geen enkele game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zee vind ik ook wel een "verloren" stuk van Minecraft, er is weinig dat je kan doen ermee, buiten een duidelijke aflijning van eilandjes krijgen. En die bootjes trekken ook op niks :) Als er al iets extra zou mogen komen is het om een "stoomboot" te kunnen maken (zoals de powered minecart, dus gewoon boot+furnace) die sneller kan gaan.

Nog een leuk idee zou zijn om "getijden" te hebben aan de oceaan, zodat het bouwen aan de rand van het water meer uitdagend wordt (kunnen jullie hollanders dijken bouwen :p ) maar ik vermoed dat het water niveau over een ganse region met 1 verhogen een high end systeem wel op zijn buik gaat krijgen :)

Dan lijkt me "zeewier" me nog wel leuk : drie zeewiertjes combineren voor die zwarte dingen waarin sushi wordt verpakt (nori ofzoiets dacht ik) en dan nog combineren met vis voor heeeeeeeeerlijke sushi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 09:27
Ik heb opzich geen probleem met de zee zoals die nu is :P Ik bouw er meestal een platform bovenop. Scheelt me bergen gelijkmaken ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

De meeste mensen vinden het voor zichzelf "ethisch" wanneer ze een spel van 59 euro downloaden want:
- Niet downloadbaar (zoals bijv steam), dus moet je naar de winkel
- Te overpriced
- Gameplay laat herspelen niet toe.

Bij Minecraft gaan deze drie al niet op, vrijwel iedereen kan een kopie bekostigen daarnaast heb je het dan binnen 5 min in orde. Een game die zoveel plezier geeft is het dan ook waard.

Persoonlijk zou het mij een rotzorg zijn, maar wanneer je updates & support verwacht en ook nog eens online wil spelen vindt ik dat je het best wel kan kopen.
Daarnaast heeft Minecraft een demo gehad waarmee je dus ook kon spelen met volledige functionaliteit, en de oude versie is online beschikbaar. Genoeg methodes om legaal en gratis te spelen.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:31:
[...]

De meeste mensen vinden het voor zichzelf "ethisch" wanneer ze een spel van 59 euro downloaden want:
- Niet downloadbaar (zoals bijv steam), dus moet je naar de winkel
- Te overpriced
- Gameplay laat herspelen niet toe.
...
"Verantwoording" kan ook komen van :
- Geen demo beschikbaar, hoe kan ik dan weten of ik het spel leuk vindt ?
- Redelijk oud spel dus niet meer in winkel en ook niet op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Het staat al op tweakcraft.net maar ik wou het hier ook maar even posten:

Zoals het jullie misschien is opgevallen heeft TC sinds 11 oktober geen officieel logo meer, dit kon je al zien op tweakcraft.net en in de TS van het MC topic.

Om deze reden is er dan ook een contest gestart voor de spelers om een nieuw logo te ontwikkelen:
http://www.tweakcraft.net/forum/index.php?topic=849.0

Als je dus interesse hebt om hier aan mee te doen moet je je eventueel even registreren op tweakcraft.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:32

Nikeo

Jawelles

Ik weet niet of dit al eerder gepost is, maar ik heb een probleem.

Ik huur een minecraftserver (1.8) van multiplay. We moesten echter overnieuw beginnen met een wereld wegens dat ons hele dorp corrupted was. Ook geen backups beschikbaar. Net op dat moment kwam 1.9 prerelease uit. Dan begin je daar in te spelen natuurlijk! Het probleem is echter dat ze bij multiplay geen prereleases ondersteunen. Best: ik dacht: ik draai zelf wel ff een server op een pc thuis totdat 1.9 officieel binnen een week of 2 wel zal uitkomen. Ik blij, vrienden blij!

Echter: Notch heeft beslist dat ze blijven prereleasen tot 1.0 op minecon. Dat is 18 november!!!! Intussen betaal ik mooi wel de huur van onze server terwijl ik daar niet op gerekend had.

Meer mensen met dit probleem? Ik baal er ontzettend van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
D4NG3R schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:51:
Het staat al op tweakcraft.net maar ik wou het hier ook maar even posten:

Zoals het jullie misschien is opgevallen heeft TC sinds 11 oktober geen officieel logo meer, dit kon je al zien op tweakcraft.net en in de TS van het MC topic.

Om deze reden is er dan ook een contest gestart voor de spelers om een nieuw logo te ontwikkelen:
http://www.tweakcraft.net/forum/index.php?topic=849.0

Als je dus interesse hebt om hier aan mee te doen moet je je eventueel even registreren op tweakcraft.net.
Speel niet op tweakcraft, maar heb wel ff mijn bijdrage gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Doetutniet :-(
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TkTaiKVZWq6g0cclYIxr3bZ8/full.jpg
Of was dat kruisje juist de grap :9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
D4NG3R schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:39:
Doetutniet :-(
[afbeelding]
Of was dat kruisje juist de grap :9?
Vreemd, hier doet ie het gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:56:
[...]

Vreemd, hier doet ie het gewoon hoor.
Ik kan de afbeelding ook zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Rakkerzero schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 09:19:
Gisterenavond mijn kans om een woolfarm te maken verknald. Had een spider mob spawner gevonden, maar ik dacht dat je die dingen mee kon nemen. Dus toen ik hem minede ging ie kapot. Damnit! :P
Nog even hierop verder.

Ik heb echt een ongelooflijke mazzel. Ik heb nog een spider mob spawner gevonden. Dit keer recht onder mijn eigen huis :D . Zo diep had ik nog niet gegraven, maar er zat er eentje in een mineshaft onder mijn mansion. Nu kan ik eindelijk mijn wool-farm bouwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nikeo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:51:
Ik weet niet of dit al eerder gepost is, maar ik heb een probleem.

Ik huur een minecraftserver (1.8) van multiplay. We moesten echter overnieuw beginnen met een wereld wegens dat ons hele dorp corrupted was. Ook geen backups beschikbaar. Net op dat moment kwam 1.9 prerelease uit. Dan begin je daar in te spelen natuurlijk! Het probleem is echter dat ze bij multiplay geen prereleases ondersteunen. Best: ik dacht: ik draai zelf wel ff een server op een pc thuis totdat 1.9 officieel binnen een week of 2 wel zal uitkomen. Ik blij, vrienden blij!

Echter: Notch heeft beslist dat ze blijven prereleasen tot 1.0 op minecon. Dat is 18 november!!!! Intussen betaal ik mooi wel de huur van onze server terwijl ik daar niet op gerekend had.

Meer mensen met dit probleem? Ik baal er ontzettend van :S
Speel je toch gewoon eerst op 1.8? Ik zie het probleem niet echt.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Naar mijn weten, maken spiders geen wol maar Strings :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
en volgens mij is 4 string een stuk wol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Holy shit je hebt gelijk! Haha dat wist ik niet! Vond die strings altijd maar wat nutteloos.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 15-09 23:08
Phyxion schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:34:
[...]
Speel je toch gewoon eerst op 1.8? Ik zie het probleem niet echt.
1.8 is geen 1.9 prerelease 3

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
En het is ook geen chocoladekoekje.

Als de host geen pre-releases (wil) ondersteunen is dit toch hun recht? Ik zou gewoon even overleggen met de host om bijv de server tijdelijk stil te zetten.

Pagina: 1 ... 36 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.