[PC] Minecraft - Deel #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 42 Laatste
Acties:
  • 298.037 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-04 10:33

Crp

D4NG3R schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:14:
Gewoon hetzelfde als op de grond dus ;) .
ja maar dan in het block, bijv zo:

Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/8854/minered.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:30
Nah, dat is alleen maar moeilijk doen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
Dorest0rm schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:22:
Heeft iemand hier eerder van gehoord? Verplaatsende chunks?
Yup,

Ik had gisteren ineens een chunk van een berg een stukje verderop van m'n spawn in de oceaan. Verder heb ik de laatste tijd zowiezo al veel last van het feit dat de renderer weer eens veranderd is in een update, dus veel "afgesneden" stukken.

Overigens is gisteren ook minecart mania weer geupdate en ze hebben in de laatste versie ondersteuning voor pressure plates weggehaald.. mag ik al m'n stations weer opnieuw doen en m'n grootste station met een aantal sporen en een enorm redstone circuit eronder mag ik helemaal slopen om weer op te bouwen :-(

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp

Crp

D4NG3R schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:26:
Nah, dat is alleen maar moeilijk doen.
hoezo moeilijk, het lijkt mij alleen maar makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Hoezo, wat ik bedoel is dat je gewoon met het huidige systeem naar een muurtje kan kijken, en dan redstone applied :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06 20:47

Toppertje

www.davideografie.nl

Crp schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:08:
[...]

hoezo moeilijk, het lijkt mij alleen maar makkelijker
Veel te moeilijk inderdaad, plaats aan het eind van je redstone gewoon een torch, daarbovenop een block, daarboven weer een torch (herhaal deze stap zovaak je wilt)... tadaa verticaal bedraad.

Klikje... (vanaf 0:50)

[ Voor 9% gewijzigd door Toppertje op 08-03-2011 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp

Crp

Het lijkt mij makkelijker in de zin van dat als je je redstone niet zichtbaar wil hebben je geen apparte gangen hoeft te maken waar je redstone doorheen loopt maar het bijv gewoon door 1 laag stone heen kan laten lopen. dat bijv weer tegelijkertijd je vloer or muur is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 11:57
Donnie schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:26:
Mag ik vragen hoe jullie toch nog de heymod kunnen draaien op de GoT server, ik kan hem namelijk niet meer starten sinds de nieuwe versie???
Sinds 1.3 zijn we overgegaan op Bukkit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:34

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

IDD (@hierboven) lijkt me erg handig ja! Je bent relatief veel ruimte kwijt als je een beetje iets met redstone wilt doen vind ik.

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 16:49
Mag ik eigenlijk ook komen spelen op de GoT server? Ik zag dat je iemand moet hebben die voor je instaat dat je nix sloopt, dus ik heb geen idee of iemand van dit topic dat wil doen of niet :) Ik vind solo spelen nu wel een beetje saai worden namelijk, lijkt me leuker om ook af en toe mensen tegen te komen.

Verder vind ik het leuk om de wildernis in te duiken en gewoon van scratch een grotje te beginnen voor de eerste nacht en die uit te bouwen tot een bouwwerk waar je U tegen zegt, zodat op een gegeven moment slechts 1 basisblok overblijft die hetzelfde is (welke ik natuurlijk koester door er een bordje bij te zetten ;))

Ehm dus ja, lijkt me gezellig om dit te doen met wat menselijke interactie :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 20:22

Zjemm

...

Ik heb nu op verschillende manieren een server op gezet
1 op windows en een op een linux server.

maar wat ik ook doe, ik kan niet connecten.

ik krijg elke keer de "took to long to connect" melding
ook als ik de server properties aanpas zodat deze niet online checkt enzo krijg ik het maar niet voor elkaar om te connecten.

je ziet overigens op de server de client wel een poging doen, dus verbinding is er wel

zelfs met de server en de client op dezelfde laptop (windows) gaat het niet.
ook als ik de server beschikbaar stel voor iemand van buitenaf kan diegene niet connecten.

Heeft iemand ideeen waar dat aan kan liggen? of waar ik het in moet zoeken?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

Dorest0rm schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:22:
Gisteren maakte ik toch wat raars mee in mijn server.

Ik startte de server opnieuw op en log weer in, plotseling krijg ik een hoop gezeik naar me dat iets niet klopt, dus ik teleporteer daarheen. In de tribunes van een voetbalstadion dat hij had gemaakt stond ineens het huis van iemand met delen eromheen. Dat hele stuk is gewoon gekopieerd en in het stadion terecht gekomen, ondertussen was de console ook bezig met zo'n 100 regels per seconde aan errors uit te spugen.

Maar goed, even MCEdit opgestart, en het stuk stadion terug gekopieerd, maar het gedeelte waar dat huis was, was gewoon een grote lege chunk recht naar beneden geworden, dus ook even opgevuld en gesaved en alles was weer goed.
Even later op de avond maakte ik toch maar een cartograph om te zien of er niet meer gesloopt was, en wat bleek dus...Er zat ineens een groot meer dwars door het park heen, met zandeilandje en mooie heuveltjes erin.

Heeft iemand hier eerder van gehoord? Verplaatsende chunks?
had ik ook nadat de computer waar de server op draait onverwacht uitviel. Daar kan minecraft dus echt heel slech tegen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Ik heb iets geks. Ik kan ineens geen glas meer maken. Ik doe gewoon kool en zand in de oven en er gebeurt niks. Ik kan nog wel vlees in de oven doen, probleem doet zich alleen voor met glas. Iemand een idee?

EDIT: laat maar, heb het al gevonden. Ik gebruikte sandstone ipv gewoon sand. Icoontje ziet er vrijwel hetzelfde uit. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 08-03-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Ja ik heb daar een account en ik ben een tijd op de server geweest (meer dan een uur), maar ik weet nou niet zo goed hoe je aan die voucher komt? Wel jammer, want ik heb al mooie resources gezien en ik hoorde ergens onder de grond ook heel veel skeletten maar ik kan het zelf niet uitgraven, en als ik in de chat vraag of iemand interesse heeft dan reageert er ook niemand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Airdack schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:29:
[...]

Ja ik heb daar een account en ik ben een tijd op de server geweest (meer dan een uur), maar ik weet nou niet zo goed hoe je aan die voucher komt? Wel jammer, want ik heb al mooie resources gezien en ik hoorde ergens onder de grond ook heel veel skeletten maar ik kan het zelf niet uitgraven, en als ik in de chat vraag of iemand interesse heeft dan reageert er ook niemand :(
dat heet verslaafd zijn aan minecraft.

Je kunt anders vragen of iemand je nu een dm kan sturen en je wilt vouchen door je ingame naam ff te vermelden.

Zelf geen account meer anders had ik het voor jou gedaan.

@tweakers nog leuke projecten mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Airdack schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:29:
[...]

Was vanavond niet thuis, als je morgen online bent en je ziet "M1ke" stuur dan maar een private message, dan valt er vast iets te regelen ;)

@ Grave Ja zeker, hier een linkje naar het projecten forum dat geeft je iig een beeld van wat er gaande is. Ik ben zelf de laatste tijd rond het project "Peking" bezig, erg veel bergen die weggegraven moeten worden ;)

[ Voor 14% gewijzigd door -Mike- op 09-03-2011 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Ow jij bent die M1ke van die klei? Toen ik 's avonds nog eens ging kijken waren er weer hele andere mensen online dan aan het einde van de middag, dus misschien scheelt dat ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:37
Zjemm schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:36:
Ik heb nu op verschillende manieren een server op gezet
1 op windows en een op een linux server.

maar wat ik ook doe, ik kan niet connecten.

ik krijg elke keer de "took to long to connect" melding
ook als ik de server properties aanpas zodat deze niet online checkt enzo krijg ik het maar niet voor elkaar om te connecten.

je ziet overigens op de server de client wel een poging doen, dus verbinding is er wel

zelfs met de server en de client op dezelfde laptop (windows) gaat het niet.
ook als ik de server beschikbaar stel voor iemand van buitenaf kan diegene niet connecten.

Heeft iemand ideeen waar dat aan kan liggen? of waar ik het in moet zoeken?
Bij mij hielp het om de poort in de router open te zetten, en anders om de .bin folder van de clients te verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:33
Weer begonnen met een nieuwe wereld. Enorme mijnschacht gebouwd die al flink wat mooi spul heeft opgeleverd. Gisteravond was ik enorm diep en kwam ik op een gegeven moment een dungeon tegen met lava. Eigenlijk had ik mijn inventory moeten legen (veel diamond, gold en iron) want niet veel later viel ik per ongeluk in het lava. Al mn mooie spulletjes weg. :(

Ik denk dat ik maar regelmatig kisten moet plaatsen om mijn zeldzame ores in op te slaan.

Dingen die ik nog moet doen: minecart route aanleggen en een mobtrap.

Al met al ben ik weer redelijk hooked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Als je de shift knop ingeduwd houdt kan je voorzichtig langs de randen lopen zonder dat je van je blok afvalt.
Kan je ook niet meer per ongeluk in het lava vallen.
En ik zou af en toe een backup maken van je savegames, voor het geval dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ja ik weet het, maar constant shift ingedrukt houden is ook niet echt prettig. Vooral niet als je op een laptop speelt.

Regelmatig saven doe ik uiteraard wel.

Iemand nog een tip om snel veel iron te verwerven? Ik heb gigantisch veel nodig voor rails maar so far vind ik hoogstens 25 iron ore per uur(iron/diamond pickaxe), dat schiet niet op. Momenteel mine ik op deze manier: 3 x 3 blokken vooruit zo'n 20 blokken boven bedrock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unagi
  • Laatst online: 26-05 14:31

Unagi

Always aware...

FreqAmsterdam schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:02:
Ja ik weet het, maar constant shift ingedrukt houden is ook niet echt prettig. Vooral niet als je op een laptop speelt.
http://www.minecraftforum...ewtopic.php?f=25&t=131580

Toggle-able Sneak, hoef je de shift niet meer ingedrukt te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Laatst online: 21-04-2024
Als je niet bezwaar hebt tegen een beetje cheaten, X-ray viewer :-)
Ik kan geen link toevoegen, want ik kan niet bij het forum.

Niet gebruiken gedurende SMP want het is en blijft natuurlijk een beetje cheaten.

Edit: Die mod ga ik ook maar installeren Unagi, bedankt! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Andiaen op 09-03-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Unagi schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:10:
[...]

http://www.minecraftforum...ewtopic.php?f=25&t=131580

Toggle-able Sneak, hoef je de shift niet meer ingedrukt te houden :)
Wow, je bent een held! Daar word ik wel blij van.

@Andiaen
Ik denk dat voor mij cheats het plezier bederven. Dat ga ik dus (nog) niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 01-06 20:22

Zjemm

...

MrCostanzo schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:46:
[...]

Bij mij hielp het om de poort in de router open te zetten, en anders om de .bin folder van de clients te verwijderen
als ik intern op het netwerk blijf hoef ik geen poorten open te zetten. al helemaal als ik de server en de client op dezelfde machine test

ik heb de hele .minecraft folder al eens verwijderd, deze word bij het starten opnieuw aangemaakt maar dat maakt allemaal niets uit

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zouden jullie bij de volgende troll gewoon even een topicreport kunnen maken? Niet de trollen voederen iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-06 22:01
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w20Ja.png

Work in progressje op een private server, ik begin me langzamerhand een beetje autistisch te voelen :')

[ Voor 4% gewijzigd door bakakaizoku op 09-03-2011 20:21 ]

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05-2024
TheZeroorez schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:36:
Zouden jullie bij de volgende troll gewoon even een topicreport kunnen maken? Niet de trollen voederen iig ;)
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_QfFdPvqyz70/StyASSfXLSI/AAAAAAAAJok/naKf5KoBBsc/s400/Don%27t+feed+the+troll.jpg

Zoiets ? :)

Gisteren weer geprobeert op de tweakers server tekomen :P maar best veel last van lag.
Klopt dat ? of was het mijn systeem wat er moeite mee had ? ( kan makkelijk xD singeplayer moet alles ook op minimum )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ah, een nieuw topic, daar waren jullie gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-03 17:51

theezeefje

Poehee

argh, De laatste paar dagen met regelmaat een error 503 bij het inloggen.
is hier wat aan te doen ?

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-06 12:46
grr, MC.net weer down. Werd ik net gekickt, kan ik niet reconnecten lol

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Laatst online: 19-12-2024
iemand die ooit een eigen server gehost heeft al eens last gehad dat de MC server timed out, MAAR de server fysiek zelf (waar de software op loopt dus) ook, kan dan me server niet meer pingen of remote desktop doen (duh). server 2003 (legaal) c2de6750, 2gb ram, geen anti-v, geen firewall. loopt niks anders op behalve mc server (clean install zowat). laatste java, heb meerdere poorten geprobeerd (ja, ook goed gezet in router).

geprobeerd op windows 7 machine, zelfde probleem. even gedaan op me mac no problems wat so ever.

iemand? na 4 dagen nog niemand hier een poging op gewaagd op het mc forum zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 05-06 16:49
Taurnil schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 03:41:
iemand die ooit een eigen server gehost heeft al eens last gehad dat de MC server timed out, MAAR de server fysiek zelf (waar de software op loopt dus) ook, kan dan me server niet meer pingen of remote desktop doen (duh). server 2003 (legaal) c2de6750, 2gb ram, geen anti-v, geen firewall. loopt niks anders op behalve mc server (clean install zowat). laatste java, heb meerdere poorten geprobeerd (ja, ook goed gezet in router).

geprobeerd op windows 7 machine, zelfde probleem. even gedaan op me mac no problems wat so ever.

iemand? na 4 dagen nog niemand hier een poging op gewaagd op het mc forum zelf...
Zet maar sowieso een antivirus op je server!

Kan je bij de server zelf? Probeer dan Local host te pingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
Zhalix schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:40:
[...]

Zet maar sowieso een antivirus op je server!

Kan je bij de server zelf? Probeer dan Local host te pingen.
local ping werkt, krijgt netjes reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Dan zou ik vervolgens kijken of je kan pingen naar het ip adres van de server.

Het is wel vreemd dat je ook geen remote desktop meer kan doen... Zit er misschien een dynamisch IP adres op de server? Dan zou ik dat sowieso instellen naar een statisch ip adres.

(Misschien de eeuwen-oude truc van even opnieuw opstarten?)

(Ander inbreng is ook welkom! :o)
Misschien goed idee om hiervoor een nieuw topic te openen in het problemen en vragen forum?

[ Voor 12% gewijzigd door ItMeAedri op 10-03-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Taurnil schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 03:41:

Bedoel je dat je vanaf je windows machine geen contact krijgt maar met je mac machine wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-06 13:18
Tijd voor wat screenshots van de Tweakcraft server.

Afbeeldingslocatie: http://mnavers.net/1.png
Afbeeldingslocatie: http://mnavers.net/2.png
Afbeeldingslocatie: http://mnavers.net/3.png
Afbeeldingslocatie: http://mnavers.net/4.png
Afbeeldingslocatie: http://mnavers.net/5.png
Afbeeldingslocatie: http://mnavers.net/6.png
Afbeeldingslocatie: http://mnavers.net/7.png
Afbeeldingslocatie: http://mnavers.net/8.png
Afbeeldingslocatie: http://mnavers.net/9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-02 10:37
Wow! Erg vet die screenshots! Zitten echt mooie dingen tussen. Jammer dat ik niet het orginele spel heb en dus niet kan joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
P-aul schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:49:
Wow! Erg vet die screenshots! Zitten echt mooie dingen tussen. Jammer dat ik niet het orginele spel heb en dus niet kan joinen :)
Gewoon aanschaffen joh, is het zeker waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

P-aul schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:49:
:/ 15 euro :z

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 08:34
Heeft iemand ervaring met iConomy installeren op de server? Ik wil dit op onze server van Multiplay installeren, maar krijg er geen goede tutorial of info over gevonden. Uit wat ik nu lees begrijp ik dat iConomy zelf niet meer is dan het money system en er andere plug-ins nodig zijn voor de shops... plus dat je een SQL database moet opzetten om het up and running te krijgen.

Iemand toevallig meer info of een tutorial beschikbaar of een verwijzing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.SVM
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Vandaag mijn farm gebouwd :D

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/29mumuh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
Zhalix schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:16:
Dan zou ik vervolgens kijken of je kan pingen naar het ip adres van de server.

Het is wel vreemd dat je ook geen remote desktop meer kan doen... Zit er misschien een dynamisch IP adres op de server? Dan zou ik dat sowieso instellen naar een statisch ip adres.

(Misschien de eeuwen-oude truc van even opnieuw opstarten?)

(Ander inbreng is ook welkom! :o)
Misschien goed idee om hiervoor een nieuw topic te openen in het problemen en vragen forum?
heeft al statisch ip, rebooten werkt niet want dat heb ik ondertussen al 20x gedaan :P
zal dan maar topic plaatsen.
FreqAmsterdam schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:30:
[...]

Bedoel je dat je vanaf je windows machine geen contact krijgt maar met je mac machine wel?
neej vanaf me mac en andere pc's in huis krijg ik geen contact meer met die server dan.
pas na reboot komt die weer terug op internet. want op die server zelf kom je ook niet meer op internet en kan ook de router niet meer pingen.

kga nu poging doen met een andere nic erin te zetten.

*update 16:56*
heb nieuwe nic erin gezet + andere server vairant gepboeerd (de jar file i.p.v. de .exe file)
en nu loopt die nog als een trein. hopen dat de server lopen blijft dus.
thanks voor het mee denken ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Taurnil op 10-03-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:26
Taurnil schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:41:
*update 16:56*
heb nieuwe nic erin gezet + andere server vairant gepboeerd (de jar file i.p.v. de .exe file)
en nu loopt die nog als een trein. hopen dat de server lopen blijft dus.
thanks voor het mee denken ;)
Welke NIC had je en door welke heb je hem vervangen?
Ik had namelijk hetzelfde probleem op mijn eigen server en had de oplossing van NIC vervangen ook gevonden. Echter heeft dat bij mij niets opgeleverd...

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-05 17:35
Heeft iemand ervaring met SMP met een focus op role-play? De tweakcraft server die hier vaak voorbij komt lijkt erg op bouwen gericht. Wat meer role-play/survival trekt mij meer.

Op de minecraftforum.net zijn er een heleboel te vinden, zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Het lijkt me leuk om wat ervaringen te horen van mensen die op zo'n server spelen. Zorgt de toegenomen complexiteit (towns, empires, wars, etc.) bijv. voor leuke gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
TheHolyCow schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:12:
Heeft iemand ervaring met SMP met een focus op role-play? De tweakcraft server die hier vaak voorbij komt lijkt erg op bouwen gericht. Wat meer role-play/survival trekt mij meer.

Op de minecraftforum.net zijn er een heleboel te vinden, zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Het lijkt me leuk om wat ervaringen te horen van mensen die op zo'n server spelen. Zorgt de toegenomen complexiteit (towns, empires, wars, etc.) bijv. voor leuke gameplay?
Wat wil je voor een server een echte PVP server of een echte RPserver voor allebei ken ik wel iets en met pvp heb ik persoonlijke ervaring. Die pvp server waar ik op zit hebben wel echte nations.

[ Voor 3% gewijzigd door -kardo- op 11-03-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
-kardo- schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:50:
[...]

Wat wil je voor een server een echte PVP server of een echte RPserver voor allebei ken ik wel iets en met pvp heb ik persoonlijke ervaring. Die pvp server waar ik op zit hebben wel echte nations.
Het lijkt mij interessant om allebei uit te proberen. Volgens mij valt of staat zo'n server door de community er omheen. Waar heb jij de beste ervaring gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218468

Ik kwam deze game (misschien wat laat) toevallig tegen op Youtube en het leek me meteen te gek.
Ik dacht, dit kan geen zwaar spel zijn gezien de graphics. Dus geïnstalleerd op mijn laptop, maar wat schetst mijn verbazing: niet te spelen! 5FPS met een beetje geluk. Hoe kan dit?! Doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Minecraft is GEEN licht spel, java is namelijk vrij CPU intensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er wordt dus gewoon amper gebruik gemaakt van de GPU?
Apart.... op zijn minst.

Overigens heb ik een U7300 1.3ghz dual core. Geen zeer snel systeem, het was ook gericht op flinke accuduur, maar het is wel jammer als ik dit dan niet fatsoenlijk zou kunnen spelen.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 218468 op 12-03-2011 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Anoniem: 218468 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 01:26:
Apart.... op zijn minst.
Tsja, er is voor gekozen het ultiem compatible te houden met allerlei platforms door het in Java te ontwikkelen. Daar zit een keerzijde aan en dat is dat het by far niet zo efficiënt is als het zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
TheHolyCow schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:04:
[...]

Het lijkt mij interessant om allebei uit te proberen. Volgens mij valt of staat zo'n server door de community er omheen. Waar heb jij de beste ervaring gehad?
Ik zit nu in een echte pvp server. Er zijn verschillende nations die elkaar eigenlijk willen uitroeien en elke zater dag van 10 tot 12 veranderdt de hele wereld is een oorlogs gebied. Alle smag ook gesloopt worden en gejat en er worden raids gemaakt door de nations om andere nations uitmoorden of steden te veroveren. ZOek maar op minecraft forum minecraftnations. Ik zit er nog niet lang op maar de server is best wel cool. Ik zit in de nation: The crimson blade. En het is ook nog een grote server. Met best veel mensen.

[ Voor 3% gewijzigd door -kardo- op 12-03-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-06 09:47

MeltedForest

Lenny-t

Anoniem: 218468 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 01:26:
Apart.... op zijn minst.

Overigens heb ik een U7300 1.3ghz dual core. Geen zeer snel systeem, het was ook gericht op flinke accuduur, maar het is wel jammer als ik dit dan niet fatsoenlijk zou kunnen spelen.
Druk even op F om de view distance aan te passen. Misschien heb je speelbare FPS op de laagste view distance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241964

MeltedForest schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:33:
[...]

Druk even op F om de view distance aan te passen. Misschien heb je speelbare FPS op de laagste view distance.
Ik speel het op een 1,6Ghz Atom processor, gewoon prima, dus het zal heus niet aan de processor liggen lijkt me ;). Maar idd mindere view distance verricht wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
-kardo- schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 09:01:
[...]

Ik zit nu in een echte pvp server. Er zijn verschillende nations die elkaar eigenlijk willen uitroeien en elke zater dag van 10 tot 12 veranderdt de hele wereld is een oorlogs gebied. Alle smag ook gesloopt worden en gejat en er worden raids gemaakt door de nations om andere nations uitmoorden of steden te veroveren. ZOek maar op minecraft forum minecraftnations. Ik zit er nog niet lang op maar de server is best wel cool. Ik zit in de nation: The crimson blade. En het is ook nog een grote server. Met best veel mensen.
Klinkt leuk, daar ga ik dan zeker even kijken. Is het ook een beetje speelbaar als je niet elke zaterdag van 10 - 12 online kunt zijn om je spulletjes te verdedigen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241964 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:25:
[...]

Ik speel het op een 1,6Ghz Atom processor, gewoon prima, dus het zal heus niet aan de processor liggen lijkt me ;). Maar idd mindere view distance verricht wonderen.
Hoeveel fps enzo? Als ik de viewdistance omlaag zet zit ik tussen de 15 en 25 fps, wat ik toch echt te laag vind.
Overigens, ik heb mijn task manager eens erbij gepakt en naar de cpu activiteit gekeken: beide cores rond de 50% tijdens het spelen. Het ligt dus niet aan de cpu inderdaad... maar waaraan dan wel 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 218468 op 12-03-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 13:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb iets vreemds.
Een paar dagen geleden kon ik op mijn CraftBukkit server teleporteren naar personen en coördinaten. Nu kan ik alleen nog maar teleporteren naar mensen. Als ik op help druk staat dit er ook niet meer tussen...

Heeft er nog iemand dit probleem ?

EDIT: Kwam er na uren zoeken achter dat mijn CraftBukkit om een of andere reden een lagere versie was geworden. Een update naar de nieuwste versie deed wonderen :D

[ Voor 23% gewijzigd door Mavamaarten op 13-03-2011 11:28 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
TheHolyCow schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:44:
[...]

Klinkt leuk, daar ga ik dan zeker even kijken. Is het ook een beetje speelbaar als je niet elke zaterdag van 10 - 12 online kunt zijn om je spulletjes te verdedigen? :P
Tuurlijk. Je maakt ergens buiten de stad een huisje ofzo of een geheime plek die een beetje goed is verstopt en je hebt dan je belangrijkste items in je invetory. Dan moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
BSTNjitRam schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:40:
[...]

Welke NIC had je en door welke heb je hem vervangen?
Ik had namelijk hetzelfde probleem op mijn eigen server en had de oplossing van NIC vervangen ook gevonden. Echter heeft dat bij mij niets opgeleverd...
was eerst een onboard nic, die uitgezet en een zyxel gigabit netwerk kaart erin gezet die ik nog had.
moet wel zeggen dat ik nu de server.jar file gebruik voor windows i.p.v. de .exe server file.

ik heb nog af en toe last van een time out om de dag. maar dat kan zijn omdat ik ook sabnzb op die server draai en download of i.c.m. mcmyadmin voor de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
-kardo- schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:48:
[...]

Tuurlijk. Je maakt ergens buiten de stad een huisje ofzo of een geheime plek die een beetje goed is verstopt en je hebt dan je belangrijkste items in je invetory. Dan moet het lukken.
Top. Dat ga ik dan de komende week uitproberen. Ik laat natuurlijk weten wat ik er van vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Anoniem: 218468 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:55:
[...]

Hoeveel fps enzo? Als ik de viewdistance omlaag zet zit ik tussen de 15 en 25 fps, wat ik toch echt te laag vind.
Overigens, ik heb mijn task manager eens erbij gepakt en naar de cpu activiteit gekeken: beide cores rond de 50% tijdens het spelen. Het ligt dus niet aan de cpu inderdaad... maar waaraan dan wel 8)7
Het ligt zeer zeker wel aan je CPU. Aangezien bij mijn Athlon II X3 435 het CPU verbruik ook op 50% ligt bij het spelen van MC :P... Ik heb dan ook ~70 tot 120FPS. En dit is inclusief alles op high en een 512x512 texturepack.

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/680/savem.png

Hoeveel geheugen heeft je PC/Laptop eigenlijk? Aangezien er zo'n 768MB word gebruikt, bij een laptop van 1GB is dat dus niet prettig :') .

[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 12-03-2011 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
D4NG3R schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:42:
[...]

Het ligt zeer zeker wel aan je CPU. Aangezien bij mijn Athlon II X3 435 het CPU verbruik ook op 50% ligt bij het spelen van MC :P... Ik heb dan ook ~70 tot 120FPS. En dit is inclusief alles op high en een 512x512 texturepack.
intel celeron processor 530
1,73 ghz 533 mhz
2gb ram

singeplayer moet alles op minimaal staan.
En multiplayer werkt zelfs op minimaal niet helemaal lekker :P (oa 10 min vertraging op chat..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Belachelijk hoeveel CPU het spel gebruikt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-06 09:47

MeltedForest

Lenny-t

Teutates schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:08:
[...]

intel celeron processor 530
1,73 ghz 533 mhz
2gb ram

singeplayer moet alles op minimaal staan.
En multiplayer werkt zelfs op minimaal niet helemaal lekker :P (oa 10 min vertraging op chat..)
Misschien je java updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Helemaal up to date :)

Maar dit systeem is net voordat dual core standaard was aangeschaft. ( ongeveer 4 jaar oud)
mijn cpu slaat gewoon uit op 100% xD multiplayer minimale settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-06 21:27

Copyman

Dode muis

Hmm, wil ik net Amsterdam bekijken, krijg ik een SocketError. Ik kan nu ook niet meer op de server komen; connection refused. :(

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Laatst online: 00:07

ykz

Ik vraag me af, wat doen jullie zoals in het spel?
Ik speel het net een week ongeveer op een eigen servertje, samen met een paar vrienden via hamachi.
Maar ik raak nu een beetje uitgekeken op het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 14:15
Teutates schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:43:
[...]

Helemaal up to date :)

Maar dit systeem is net voordat dual core standaard was aangeschaft. ( ongeveer 4 jaar oud)
mijn cpu slaat gewoon uit op 100% xD multiplayer minimale settings
Weet je zeker dat tie niet als een gekke aan het swappen is omdat je geheugen vol zit????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://pixelresort.com/img/minecraft_widescreen.png

Wallpapertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:06
ykz schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:47:
Ik speel het net een week ongeveer op een eigen servertje, samen met een paar vrienden via hamachi.
Maak voor je zelf doelen en maak die ook niet te klein. Ben nu bezig de Notre Dame na te bouwen, geloof me, daar zit wel wat werk in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

ykz schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:47:
Goeie!!

Ik heb onlangs een Mob Tower gemaakt (27 verdiepingen, van bedrock tot max boven de wolken), en heb net een mooie Cactus tower gebouwd met 100 cactussen per verdieping (12 verdiepingen).

Wat ik al had: een automatische riet oogster, een automatische graan oogster, een huis, een vakantiehuisje aan de overkant van de oceaan, daarbij heb ik een automatisch boot aanroep systeem gemaakt (lastig, maar handig)

Projecten op onze server: overal treinverbindingen leggen + station maken.

Alles nuttig..? niet bepaald, uitdaging om te bouwen..? het één meer dan het ander, goeie bezigheid..? jazeker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-06 17:02
Mag ik vragen hoe je dat graan en riet oogsten gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-05 17:28
En minecraft is weer eens down, het begint me nu toch wel de spuigaten uit te lopen. Is het werkelijk zo moeitelijk om te zorgen dat het er niet 1x of meer in de week uitligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Domdo schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:06:
[...]

Weet je zeker dat tie niet als een gekke aan het swappen is omdat je geheugen vol zit????
Swap geheugen vergroten dan ?
of hoe controleer je dat ?
Zingo schreef op zondag 13 maart 2011 @ 10:34:
En minecraft is weer eens down, het begint me nu toch wel de spuigaten uit te lopen. Is het werkelijk zo moeitelijk om te zorgen dat het er niet 1x of meer in de week uitligt?
Blijkbaar nog wel xD
Wordt vanzelf beter toch :P is nog een beta ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Teutates op 13-03-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-05 17:28
Beta of niet, ik mag toch hopen dat hij met het geld wat hij heeft in ieder geval ervoor kan zorgen dat de login servers online blijven :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
Teutates schreef op zondag 13 maart 2011 @ 10:36:
Swap geheugen vergroten dan ?
of hoe controleer je dat ?
Er wordt pas geswapped als het fysieke geheugen (bijna) vol is. Aangezien je 'maar' 2 GB. geheugen hebt is het goed mogelijk dat je geheugen vol aan het raken is als je minecraft aan het spelen bent (dat gebruikt vrij veel geheugen afaik) en dat windows besluit om niet-recentelijk-gebruikte stukjes geheugen maar op de hardeschijf te zetten (wat behoorlijk trager is dan fysiek geheugen).

Het is te controleren dmv. tools die met windows geleverd worden (probeer google eens als je het zeker wilt weten). Je CPU-gebruik heeft opzich weinig met de frame-rate te maken, en al helemaal niks met dat in Java geschreven is (de laatste 4 - 5 jaar komt het in principe neer op .net-programma's).

Het kan ook zijn dat je grafische kaart (ik weet niet wat je gebruikt) gewoon niet genoeg power heeft om het soepel te renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
FFFFUUUUUUU-..

Ik wil lekker verder gaan met Jahler aan ons kasteel, ligt MC weer eens plat :') .

Edit: Via de browser versie kan je wel inloggen & online spelen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 13-03-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 13:46

Mavamaarten

Omdat het kan!

Soow, net de plugin "DynMap" gedownload voor op mijn server. Best nutteloos maar het ziet er zo leuk uit :D
Het maakt een live google maps-achtige kaart van je server, die je via je browser kan openen. Je kan er ook de chat op volgen, de tijd op de server zien, en je ziet ook waar alle mensen zich bevinden.
Ik open de map op de achtergrond en speel minecraft in klein venster. Zo heb ik altijd minimap naast me :D

[ Voor 59% gewijzigd door Mavamaarten op 13-03-2011 13:34 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Omg http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=211244 Jullie moeten deze mod zien. Het is ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik dus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-06 08:12
Dat zou wel een hele nice mod zijn, als die uitkomt ga ik hem zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:40

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Mavamaarten schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:29:
Soow, net de plugin "DynMap" gedownload voor op mijn server. Best nutteloos maar het ziet er zo leuk uit :D
Het maakt een live google maps-achtige kaart van je server, die je via je browser kan openen. Je kan er ook de chat op volgen, de tijd op de server zien, en je ziet ook waar alle mensen zich bevinden.
Ik open de map op de achtergrond en speel minecraft in klein venster. Zo heb ik altijd minimap naast me :D
nutteloos? ik vind het friggin handig!
vergeet niet dat er een menu in de rechterkant zit, die opent zich als je er overheen hovered (donkere stukje aan de rechterkant)
dan heb je topdown view isometrisch en Xray.
Ook zijn ze bezig met een nether map, maar aangezien dat allemaal onder grond is werkt het nog niet zo goed :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

gm1999 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 09:08:
Mag ik vragen hoe je dat graan en riet oogsten gedaan hebt?
Dat mag, dat heb ik gedaan met water, op youtube (automatic reed of weat farm) zijn er wel filmpjes over te vinden, je plant het zelf, en zodra het gegroeid is laat je het water eroverheen gaan en die "oogst" het automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-06 17:02
Werkt dat nogsteeds? Toen ik het laatst probeerde ging riet niet stuk door water en kreeg geen oogst van graan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Laatst online: 00:07

ykz

Ik heb er net een videootje van bekeken op youtube en ik vind het wel jammer dat je er geen seeds van krijgt :P

Maarja, ik ben zelf nu bezig om de "lookout tower" van dragonball na te bouwen :P
Denk niet dat het lukt in de juiste schaal, maar daar werk ik mss later nog wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D4NG3R schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:42:
[...]

[afbeelding]

Hoeveel geheugen heeft je PC/Laptop eigenlijk? Aangezien er zo'n 768MB word gebruikt, bij een laptop van 1GB is dat dus niet prettig :') .
Het kan niet aan mijn cpu liggen als de belasting daarvan niet eens in de buurt van 100% komt. fps drops zouden voor moeten komen rond de 100% en nooit daarvoor, aangezien dit spel enkel je cpu gebruikt om frames te creeeren.

De laptop heeft 4GB geheugen. Dat begrijp ik natuurlijk ook wel... dat is echt geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:05

Solid Seal

3D Printer N00b

o0 Zag net de Pics van de tweakservert.. Man .. is geen straf om daar rond te lopen zonder te kunnen bouwen .. mooie bouwwerken ..

* Solid Seal tjekt spaarpot

Hmm

kan je m alleen kopen van minecraft.net ? die is down .. en na 16 paginas hier gelezen te hebben beurt dat vaak :(

[ Voor 26% gewijzigd door Solid Seal op 13-03-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 04-06 13:35
Ik weet niet of je die zelf gemaakt hebt maar qua minecraft wallpaper is deze toch echt een van de mooiste naar mijn mening.

Afbeeldingslocatie: http://static.funnyjunk.com/pictures/88b07fc5_ae13_79c4.jpg

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Ik denk dat minecraft eruit ligt, ik krijg een 500 servlet exception.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:05

Solid Seal

3D Printer N00b

Ik kan op mijn laptop minecraft.net niet openen.
echter m'n vriendin (zelfde internet maar dan draadloos en draaiend op WinVista) kan m wel openen o0

Ik draai Win7

Chrome
Firefox
IE6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
Anoniem: 218468 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 15:48:
[...]

Het kan niet aan mijn cpu liggen als de belasting daarvan niet eens in de buurt van 100% komt. fps drops zouden voor moeten komen rond de 100% en nooit daarvoor, aangezien dit spel enkel je cpu gebruikt om frames te creeeren.

De laptop heeft 4GB geheugen. Dat begrijp ik natuurlijk ook wel... dat is echt geen probleem.
Waar haal je de informatie weg dat er alleen op je cpu gerenderd wordt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De vorige pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
Ondertussen speelt Solidseal op de server hoor, hij is mijn buurman (3 huizen verderop maar toch :P)
Ik ben mijn huis rustig aan het afbouwen, en heb eronder een flink gat gevonden waar veel kolen en ook wat ijzer zat, dus dat is wel een prima find. Helaas lijkt er ook lava onder te zitten, dus weet nog niet zo goed wat ik daarmee ga doen.

Emmertjes vullen en de rest aftoppen met water voor obsidian misschien? :)

[ Voor 61% gewijzigd door Airdack op 14-03-2011 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329694

Je kunt mij ook op het lijstje zetten : ) Als Whis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344302

Ik ben sinds gisteren ook op de tweakcraft server aant spelen, maar 1 ding snap ik niet echt: alles is volgebouwd, waar kan ik dan iets bouwen? En misschien nog wel belangrijker, hoe kom ik aan bouwmaterialen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 11:57
Nog lang niet alles is volgebouwd :) Zie ook http://www.tweakcraft.net/map-c10t. Bouwmateriaal behoor je zelf te verzamelen, door te minen. We doen niet aan 'give', waardoor je alles zelf moet weghakken om te kunnen bouwen. Mogelijk kan je wel door andere gebruikers gesponsord worden, maar ook die materialen zijn met de hand bij elkaar verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344302

Dan ga ik maar eens op zoek naar een leeg stukje land :)
Nog een vraagje: is er ook een warp ergens dicht bij het centrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Anoniem: 344302 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:33:
Dan ga ik maar eens op zoek naar een leeg stukje land :)
Nog een vraagje: is er ook een warp ergens dicht bij het centrum?
het centrum van de wereld? Gewoon /spawn
;)

mag de map een keer worden geupdate?

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 14-03-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304426

Ik speel nu ook :)
mijn ingame nickname is Rudymars. Nu even op zoek, geen idee waar te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Laatst online: 27-05 15:21
Wat zijn die rode pijltjes op de map van tweakcraft? warp punten?

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Pagina: 1 ... 4 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.