Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
hmm niceIStealYourGun schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:37:
[...]
Is gewoon beschikbaar in de android market:
https://market.android.com/details?id=com.mojang.minecraftpe
De versie is alleen: *Xperia PLAY optimized*
Edot: Hier is de demo: https://market.android.co...ature=more_from_developer
alleen creative
@normal minecraft
Eten gaat volgens mij bederven
http://i.imgur.com/068bt.png
@jeb_
Some Minecraft food changes...
[ Voor 12% gewijzigd door Teutates op 16-08-2011 13:04 ]
Cooked pork, raw steak, cooked steak. Niks bedorven ofzo.
ah die tweet had ik nog niet gezienFlowmo schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:13:
http://twitter.com/#!/jeb_/status/103422025346981888
Cooked pork, raw steak, cooked steak. Niks bedorven ofzo.
Anoniem: 415877

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Wat voor tablet heb je ?XanderDrake schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:48:
[...]
Niet compatible met mijn tablet?? De hell?
Welke telefoon heb jij ?Anoniem: 415877 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:04:
Demo kan helaas geen maps saven. Op naar huis om full version te kopenEn helaas nog geen Survival...
niet geschikt
-Desire HD
-Galaxy S
-tablet(welke ?)
Wel geschikt
-xperia play (duh

- ?
Zou kunnen dat het wel xperia only is maar dat het er wat onhandig staat.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Samsung Hummingbird based, dus gelijk aan Galaxy STeutates schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:24:
Wat voor tablet heb je ?
Raar want volgens mij is de Chipset van de HD hetzelfde als die van de Play.niet geschikt
-Desire HD
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Anoniem: 96523
Het antwoord is heel simpel en al tijden bekend; Minecraft voor Android komt eerst exclusief uit op de Xperia Play van Sony. Later zal de game voor iedere Android telefoon (mits 2.3.x) te downloaden zijn.psychoclown schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:16:
Een lijstje met op welke telefoons minecraft werkt en op welke niet is wel handig maar op deze manier wordt het een grote opsomming en dat is niet de bedoeling. DM dit soort dingen even door, houdt het nuttig en ontopic.
En je hoeft waarschijnlijk ook geen illegale versie te installeren, want ik denk niet dat er een andere telefoon is met hardware knoppen
laten we hopen dat die niet alleen voor sony/andriod/IOS en ook voor bada/W7/ nokia etcAnoniem: 96523 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:40:
[...]
Het antwoord is heel simpel en al tijden bekend; Minecraft voor Android komt eerst exclusief uit op de Xperia Play van Sony. Later zal de game voor iedere Android telefoon (mits 2.3.x) te downloaden zijn.
En je hoeft waarschijnlijk ook geen illegale versie te installeren, want ik denk niet dat er een andere telefoon is met hardware knoppen
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
dit is mijn huidige project.

Gevonden in een boek
Jullie nog bijzondere bouwprojecten op het moment ?
Anoniem: 172410
Dat herinnert mij eraan dat de kastelen die ik deze zomer heb gezien mij wel erg aan Minecraft deden denken (ja, zelfs op vakantieTeutates schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:29:
laten we hopen van wel![]()
dit is mijn huidige project.
[afbeelding]
Gevonden in een boeken zag er uit als iets wat gerealiseerd kan worden in minecraft
Jullie nog bijzondere bouwprojecten op het moment ?

Maar ik geloof dat ik tot 1.8 wacht met een nieuwe map, anders kan ik daarna weer opnieuw beginnen. Dat zou mijn derde zijn en dan vind ik het voorlopig ook wel weer leuk geweest wat nieuwe maps betreft. Dan eerst maar eens uitgebreid bouwen en verkennen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 16-08-2011 22:15 ]
Ik vind het bouwen + te overleven nog te leuk wanneer ik er zin in heb.Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:14:
[...]
Maar ik geloof dat ik tot 1.8 wacht met een nieuwe map, anders kan ik daarna weer opnieuw beginnen. Dat zou mijn derde zijn en dan vind ik het voorlopig ook wel weer leuk geweest wat nieuwe maps betreft. Dan eerst maar eens uitgebreid bouwen en verkennen.
Ik gebruik mc edit export telkens als ik iets af heb
Ik vind het survivalelement er ook wel bijhoren. Wat ik ook doe, wat ik ook bouw, ik gebruik geen enkele cheat of editor. Dan is de lol voor mij er toch al snel af. Nu moet je je resources veel beter managen, strategischer zijn en plannen maken om bepaalde resources te scoren.Teutates schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:20:
Ik vind het bouwen + te overleven nog te leuk wanneer ik er zin in heb.
Dat betekent inderdaad af en toe gefrustreerd zijn als je een fout maakt en al je mooie gear eindigt ergens op een plek waar je nooit meer bijkan, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Het is des te vetter als je een enorme mansion hebt gebouwd met witte muren en een rood dak van schapenwol waar je wekenlang de schrik van de schapenwereld voor geweest bent
Maar daardoor heb ik hier geen indrukwekkende bouwwerken of complete farms om aan resources te komen.
De overige werelden zijn eigenlijk allemaal flatlands (1000x1000 vlak) met 30 lagen gras en 50 lagen steen. Er zitten hier totaal geen resources in de grond en het enige wat ik kan vinden komt van de mobs (lees: schapen/varkens/wolven) die rondlopen.
Deze gebruik ik om dingen te bouwen en uit te proberen, maar heb dus wel "cheats" nodig om dat te kunnen doen.
Persoonlijk vind ik het bouw aspect van Minecraft leuker dan de survival en het uren lang zoeken naar dat beetje redstone dat je nog nodig hebt voor je supercomputer
Survivallen doe ik eigenlijk alleen als ik er ook echt de tijd voor neem en niet even tussendoor
Ik gebruik nu de volgende seeds
-Archespore
En een sky wereld (gemaakt door een mod
Ben op het moment ook nog opzoek naar bijzondere seeds
minecraft seeds heeft verschillende die erg mooie zijn
http://www.minecraftforum...inecraft-alpha-available/
Ja, het is alleen voor de Play voor het moment, daarna voor Android en daarna voor iOS.
Maar het ziet er een beetje gelimiteerd uit. Er staat niets in over craften (hoewel ik me niet kan voorstellen dat dit er niet in zit), niets over survival of farming. Het klinkt niet als de volle versie... Plus het is de Alpha 0.1, dus volgens mij duur het nog even voor we PC niveau bereikt hebben.
Oftewel, classic Minecraft, maar dan portable.
Ook lijkt het me gewoon leuk wanneer ik in de auto een beetje kan minen
Momenteel liggen de redstone lines al en de buitenste rand kan al met schakelaars worden aangestuurd. De rest moet nog maar daarvoor moet ik wat graven om de redstone kabels naar boven te brengen.
Vervolgens moet ik de hele 'flatkabel' nog naar een verhoogd platform boven het scherm brengen zodat mensen vna boven neer kunnen kijken op het scherm.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Anoniem: 274410

Was dus niet helemaal de bedoeling.
Oh, je kan ook gelijk de nieuwe, geupdate kerktorens zien. De torens die er eerst stonden waren al bijna een jaar oud en leken niet meer echt mooi (links is nieuw, rechts is oud en half afgebroken):

Verder nog een kleine update van wat er allemaal gebeurd met de citadel. We zijn bezig met landerijen aan het aanleggen. Een deel is al klaar en erg mooi/sfeervol al zeg ik het zelf:

Het oude marktplein is ook geupdate en de rand van het plein die vroeger altijd grensde aan een bos en een berg wordt nu bebouwd. Deels is dit een uitbreiding van de citadel (de ronde toren) en deels wat huisjes. Dit is nog niet af.

Tot slot nog een zeer groot project waar we mee zijn begonnen. De nieuwe haven die aan de grote woonwijk grenst:

En tot slot nog een foto genomen vanaf de townhall die uitkijkt over de grote woonwijk en richting de kathdraal. De nieuwe haven ligt hier dus buiten viewdistance achter:

Enjoy en kom eens een kijkje nemen op tweakcraft.net! De citadel is de spawn dus je hoeft niet eens te lopen
Edit: De texturepack is Painterly. De rare effecten op het hout enzo komen door het nemen van de screenshots.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 274410 op 18-08-2011 00:34 ]
Tof hoor! Ik vind de meeste dingen die gebouwd worden onbehouwen groot of gewoon vrij lelijk, maar dit is wel ongeveer wat ik zelf graag doeAnoniem: 274410 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 00:32:
Enjoy en kom eens een kijkje nemen op tweakcraft.net! De citadel is de spawn dus je hoeft niet eens te lopen
Die stadshuizen lijken er zelfs verdomd veel op, met dat vakwerk.
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 18-08-2011 01:35 ]

(gaat van links naar rechts)
[ Voor 10% gewijzigd door Shamalamadindon op 18-08-2011 02:18 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
VreemdLeo1010 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 02:14:
GRRRRRR wat ik ook doe m'n carts stoppen op onderstaand punt,
[afbeelding]
(gaat van links naar rechts)
dak niet telaag ?
Niet over een chunkerror heen gebouwt ?
EDIT: misschien kan je ook is spoor stukje overnieuw aanleggen kijken of er een "onzichtbare identiteit" in de weg staat...
[ Voor 15% gewijzigd door Teutates op 18-08-2011 12:07 ]
Het is xperia play only.Teutates schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:24:
Welke telefoon heb jij ?
niet geschikt
-Desire HD
-Galaxy S![]()
-tablet(welke ?)
Wel geschikt
-xperia play (duh)
- ?
Zou kunnen dat het wel xperia only is maar dat het er wat onhandig staat.
Chainfire driver mod doen, aka je build.prop aanpassen en je kunt het gewoon uit de market halen. Vreemd genoeg kan je als je de APK hebt en Tegra 2 drivers hebt lopen via de eerder genoemde mod, het spel op vrij veel hardware ook draaien (denk dan wel aan de Sensation of S2)
Veel dev's hebben zich hier al tegen het Minecraft team over uitgesproken, ze verwachten, mede door de toch hoge prijs, dat vooral mensen die de desktop Minecraft bezitten dit waarschijnlijk niet zullen pikken en via minder nette wegen dit spel gaan rippen.
Ik heb de apk zelf niet, maar ookal had ik em en kan ik de benodigde mods zo doen, ik denk niet dat het zin heeft: Er zullen geen touchscreen controls zijn voor lopen / rondkijken, daarvoor heb je waarschijnlijk die joysticks nodig van de Exp Play.
Daarom ben ik ook gestopt met mijn lijstje
We zullen nog eventjes geduld moeten hebben.
Bovendien vind ik het interessanter zodra er survival + joinen van pc client servers
dak is 3 hoog en het spoor is al een paar keer opnieuw gelegdTeutates schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 06:59:
[...]
Vreemd
dak niet telaag ?
Niet over een chunkerror heen gebouwt ?
EDIT: misschien kan je ook is spoor stukje overnieuw aanleggen kijken of er een "onzichtbare identiteit" in de weg staat...

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

[ Voor 8% gewijzigd door Shamalamadindon op 18-08-2011 14:15 ]
Bedoel je dat je iets in de citadel niet mooi vind of meer in het algemeen?Anoniem: 172410 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 00:55:
Tof hoor! Ik vind de meeste dingen die gebouwd worden onbehouwen groot of gewoon vrij lelijk, maar dit is wel ongeveer wat ik zelf graag doe
Die stadshuizen lijken er zelfs verdomd veel op, met dat vakwerk.
Kwa grootte zit je al vrij snel aan dit soort huizen omdat die vanaf de lucht en op de grond er gewoon het beste uit zien.
- Huizen van 2 hoog zijn net tunnels waar je hoofd steeds langs het plafond schraapt
- Huizen van 3 hoog zijn eigenlijk het laagst, je kan niet springen of je stoot je hoofd dus irl zou dat een zeer laag plafond zijn in een klein huisje
- Huizen van 4 hoog zijn dan al weer beter. Hier heb je gewoon een normaal plafond vanaf oogperspectief. Alles vanaf hier tot 6 hoog is dan ook fatsoenlijk imo.
Het probleem zit em ook in de details. Bij huizen van 4 hoog heb je ramen van 1 of 2 blokjes hoog. Vooral in onze tijdsperiode en de look die wij in citadel willen hebben is dat niet genoeg. Daar heb je lange, verticale ramen nodig en dat krijg je pas vanaf 5 of 6 hoog. Bovendien kun je met 4 niet echt lampen aan het plafond hangen zonder dat die lampen weer op kruinhoogte hangen (2 hoog). Vandaar 5 of 6 hoog in de citadel. Gooi daar dan 3 verdiepingen van boven op elkaar et voila. Hoge gebouwen.
Maar als je echt rondloopt in de citadel dan heeft het wel precies de look van oude, hoge gebouwen die wij willen.
Probeer er is stroom(redstone torch/hendel) op te zetten ? vertraag je soms te snel ?Leo1010 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:15:
Snap het niet... rails werken gewoon niet bij mij, wat is hier mis mee? Hij stopt op de detector op een ander stuk van de tunnel en weer links naar rechts.
[afbeelding]
"It's about time you showed up Fox!"
Ziet er erg leuk uit
Maakt de wereld een stuk natuurlijker
Verkennen met boot wordt ook een stuk interessanter
En een nieuwe game van mojang
Deze ruimte is te huur!
Dat gaat er aan liggen of ze de code van water aanhebben gepastMattie112 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:19:
Ik hoop dat die rivier ook echt "stroomt" en dat er met die stroming ook echt wat gedaan kan worden (soort van mining-station maken, boven aan de berg in het water gooien en onderaan vangt iemand alle zooi op)
Aangezien de manier hoe water op het moment zich gedraagt.
daarom weet ik niet of dat er meteen inzit
Maar zoiets bouwen is inderdaad wel een goed idee als het mogelijk word
@notch twitter
They either hit the ocean, or loop back. I know looped rivers don't make much sense, but it works. ;D
[ Voor 12% gewijzigd door Teutates op 18-08-2011 16:46 . Reden: aanvulling.. ]
Dit is een functie die er bij komt bij 1.8Anoniem: 63800 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:13:
[...]
is dit van de volgende update of?
Hij staat ook tussen dit lijstje http://www.minecraftwiki.net/wiki/Upcoming_features
Alleen dit was eerste screenshot van de rivier
Anoniem: 63800
ah dank je.. ik ga denk ik wachten totdat hij eindelijk eens uitkomt..Teutates schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:18:
[...]
Dit is een functie die er bij komt bij 1.8![]()
Hij staat ook tussen dit lijstje http://www.minecraftwiki.net/wiki/Upcoming_features
Alleen dit was eerste screenshot van de rivier
Voordat ik me in mijn nieuwe projectje stort en dan die mooie nieuwe wereld zie d-;
Minas Tirith

"It's about time you showed up Fox!"
ach het gaat een lang en zwaar process worden.Speek schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:52:
Holy sh*t, dat is nog eens ambitieus Semmy. Wat mij betreft nu al het tofste namaak project in Minecraft, please keep us posted!
De grote correct krijgen word misschien nogwel het moeilijkst
Dat denk ik ook ja. De hoogte is het meest lastige aan een project als minas tirith. Probleem is dat als je die miniatuur gaan namaken je never nooit niet met de hoogte uit komt. Je zult dus concessies moeten maken. Of een niveau minder, of muren lager. Huisjes worden dan echter wat lastiger omdat die dan wat meer boven de muren uit gaan steken en daardoor verlies je heel erg de indruk van hoogte. Zowiezo moet je (imo) vanaf bedrock beginnen want vanaf zee niveau heb je nauwelijks ruimte voor 2 niveau's.Anoniem: 63800 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:00:
[...]
ach het gaat een lang en zwaar process worden.
De grote correct krijgen word misschien nogwel het moeilijkst
En die toren wordt nog leuk
vandaar ook tot ik even op 1.8 wacht en dan ga ik beginnen.gm1999 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 21:22:
Of je gaat wachten op een mod waarmee de hoogte wordt aangepast(wat nu makkelijker moet zijn volgens Notch).
In de tussentijd ben ik wel bezig met eventueel andere grote projecten te zoeken.
Maar niks lijkt me zo kicke als deze
@notch is making some major improvements to the world generator... Which means you should stop looking for map seeds in 1.7 to use in 1.8
Vraag me af wat er gebeurt met de oude naam seedsYou will still be able to use your old worlds, but when the map generator adds new areas you will probably get clearly visible chunk edges
Of dat die ook zinloos worden in 1.8
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ben ik nog niet eerder tegengekomen.
Anoniem: 20531
Was aan het kijken maar hij gooide de stream dicht omdat de kosten uit de klauwen liepen, lolDonnie schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:08:
Notch geeft een livestream momenteel voor diegene die geinteresseerd zijn: http://www.livestream.com/mojang
[edit]Heeft 70K kijkers uren gekost, oeps.... daar kun je een auto voor halen.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 20-08-2011 19:54 ]
Succes heeft zijn prijsAnoniem: 20531 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:45:
[...]
[edit]Heeft 70K kijkers uren gekost, oeps.... daar kun je een auto voor halen.
Is er nog wat nuttigs medegedeeld?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Heb onlangs het spel maar eens officieel aangeschaft. Mijn vrouw en ik hebben een thuisservertje waar wij met zijn beiden een beetje freubelen met Minecraft.
Als ik dan mijn chests vol met items stop direkt nabij het spawnpoint, de rest van de wereld handmatig uit de savemap verwijder (alle buiten de basisfiles 0,0 -1,0 -1,-1 etc. om) en deze dan open in de volgende build. Behoud je dan wel alle items die gemined zijn? Ook al komen deze van buiten de behouden zone?
Vervolgens ga je weer aan de wandel en laat je de wereld opnieuw genereren in de volgende build.
Zou dit werken?
geen idee of je enkel die mappen/files moet verwijderen, mss wordt er bijv. in een lijst nog ergens bijgehouden welke chunks er al zijn.BenVenNL schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 17:14:
Ff vraagje tussen door:
Heb onlangs het spel maar eens officieel aangeschaft. Mijn vrouw en ik hebben een thuisservertje waar wij met zijn beiden een beetje freubelen met Minecraft.
Als ik dan mijn chests vol met items stop direkt nabij het spawnpoint, de rest van de wereld handmatig uit de savemap verwijder (alle buiten de basisfiles 0,0 -1,0 -1,-1 etc. om) en deze dan open in de volgende build. Behoud je dan wel alle items die gemined zijn? Ook al komen deze van buiten de behouden zone?
Vervolgens ga je weer aan de wandel en laat je de wereld opnieuw genereren in de volgende build.
Zou dit werken?
je gaat alvast wel lelijke overgangen krijgen tussen de oude spawnchunk en al die nieuwe chunks.
ik heb hetzelfde voor als jij: met mijn twee broers op lan-server en was van plan eens uit te zoeken hoe ik stukken map (met chests en al er in) kan overzetten van de ene naar de andere wereld. als jouw manier werkt is dit een stuk gemakkelijker :d
ik heb gebouwen met chests back up gemaakt met mc editGunther.S schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:04:
[...]
geen idee of je enkel die mappen/files moet verwijderen, mss wordt er bijv. in een lijst nog ergens bijgehouden welke chunks er al zijn.
je gaat alvast wel lelijke overgangen krijgen tussen de oude spawnchunk en al die nieuwe chunks.
ik heb hetzelfde voor als jij: met mijn twee broers op lan-server en was van plan eens uit te zoeken hoe ik stukken map (met chests en al er in) kan overzetten van de ene naar de andere wereld. als jouw manier werkt is dit een stuk gemakkelijker :d
Werkt makkelijk genoeg
Ik denk dat het wel zou moeten werken. Ik denk ook niet dat je lelijke overgangen krijgt, de wereld wordt immers opnieuw gegenereerd met dezelfde seed als basis, het terein dat gegenereerd wordt is dus precies hetzelfde als het oude. Misschien dat je het eens kunt proberen met een nieuwe wereld?Gunther.S schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 19:04:
[...]
geen idee of je enkel die mappen/files moet verwijderen, mss wordt er bijv. in een lijst nog ergens bijgehouden welke chunks er al zijn.
notch heeft gezegd dat dat dus gaat veranderen met 1.8, net nog gezegd hiero_Buran_ schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 20:04:
[...]
Ik denk dat het wel zou moeten werken. Ik denk ook niet dat je lelijke overgangen krijgt, de wereld wordt immers opnieuw gegenereerd met dezelfde seed als basis, het terein dat gegenereerd wordt is dus precies hetzelfde als het oude. Misschien dat je het eens kunt proberen met een nieuwe wereld?
OxiMoron schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:23:
Nee, seeds blijven gewoon, het resultaat van de seed wordt alleen compleet anders in 1.8 dan in 1.7.
Sorry, mijn fout.Gunther.S schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 20:09:
[...]
notch heeft gezegd dat dat dus gaat veranderen met 1.8, net nog gezegd hiero
[...]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Niet schieten is altijd mis ;)
http://www.minecraftforum...e-player-commands-v210-2/.
Geen ervaring mee, maar lijkt me een interessante mod voor dergelijke projecten.
Het gebruik van WorldEdit icm met SPC heb ik nog nooit gedaan, misschien moet ik daar eens naar kijken.
Anoniem: 130584
Wow, heel erg indrukwekkend!Anoniem: 130584 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:14:
Weer even een update voor mijn Dome waar ik mee bezig ben. Het dak zit er nu op. Ziet er gelijk een stuk meer af uit.
(...)
Doet me op een of andere manier denken aan de Arco's van Simcity2k:

gebruik je een programmatje om dit te maken kan me bijna niet voorstellen dat mensen dit blokje voor blokje minen en bouwen???Anoniem: 130584 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:14:
Weer even een update voor mijn Dome waar ik mee bezig ben. Het dak zit er nu op. Ziet er gelijk een stuk meer af uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 130584
Gebruik alleen Worldedit. Had in het begin wel alles zelf gemined en geplaatst. Denk dat 30% van wat er nu af is zelf gebouwd is de rest is met Worldedit gemaakt. Anders duurt het ook veel te lang om zoiets te bouwen.Anoniem: 63800 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:15:
[...]
gebruik je een programmatje om dit te maken kan me bijna niet voorstellen dat mensen dit blokje voor blokje minen en bouwen???
Geeft mij weer motivatie om met mijn eigen projekt bezig te gaan.
http://imageshack.us/g/835/20110824202358.png/
[ Voor 148% gewijzigd door Shamalamadindon op 24-08-2011 20:48 ]
Heb je je laten inspireren door: http://minecraft-maps.net/crazy-ring-city/ ?Anoniem: 130584 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:14:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
Vraag me af waarom het daar goedkoper is als op de website van minecraft zelfXanderDrake schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:00:
Minecraft is ondertussen redelijk goedkoop te koop op G2play.
Net geen 11 euro vind ik best netjes!
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Of net geen 15 euro bij de Mojang zelf. Scheelt je 4 euro, wohoo. Ik zou het gewoon bij de ontwikkelaars zelf kopen, dan verdienen zij er het meeste aan.XanderDrake schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:00:
Minecraft is ondertussen redelijk goedkoop te koop op G2play.
Net geen 11 euro vind ik best netjes!
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Ik ook.Dreanor schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:08:
Ik ben benieuwd naar alle 1.8 teasers die van Pax komen binnenkort.Kan echt niet meer wachten tot de adventure update!!!
De agenda voor dit weekend (inclusief vandaag) kun je hier vinden.
Tussen 3:00pm en 4:00pm Seattle tijdzone (0:00uur en 1:00uur nederlandse tijd) zullen de eerste dingen bekend worden. Inclusief een demo, dus vrij kort erna zullen de eerste youtube filmpjes wel opduiken.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Hoe bedoel je griefen... ze slopen het toch zelf?5:30pm Griefer Party – come by and take away pieces of Mojang’s first booth as souvenirs (we will be tearing away our booth graphics and giving them away!)
Wel een cool idee trouwens, jammer dat ik er niet even naartoe kan
Er zijn onder andere al beelden gepasseerd van giga oceanen (maar dan ook echt oceanen van honderden, bijna duizenden blokken lang ofzo). Ook dingen zoals nieuwe lighting, nieuwe zombie drops, random dungeons (oa. een verlaten mijn) zijn al getoond.quote: notch op twitter"LIVE from my Android phone": http://j-tv.me/pYd18I?r
Nice maar de link doet het niet bij mij, geen stream oid.Cooki3s schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:42:
Voor de geïnteresseerden:
[...]
Er zijn onder andere al beelden gepasseerd van giga oceanen (maar dan ook echt oceanen van honderden, bijna duizenden blokken lang ofzo). Ook dingen zoals nieuwe lighting, nieuwe zombie drops, random dungeons (oa. een verlaten mijn) zijn al getoond.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Als je nu op de link klikt krijg je een replay van de livestream normaal, hij is rond de 51 minuten lang.Dreanor schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:49:
[...]
Nice maar de link doet het niet bij mij, geen stream oid.
Anoniem: 20531
Ziet er allemaal prachtig uit, kan niet wachten totdat ze 1.8 uitbrengen.
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 27-08-2011 00:01 ]
Het ziet er allemaal wel goed uit. Ik word er een beetje treurig van als ik bedenk dat hierna geen belangrijke features meer toegevoegd worden, maar het lijkt er wel op dat het wederom een flinke stap vooruit gaat zijn. Ik hoop toch dat het meer dan alleen leuke nette animaties en kleine dingetjes als het spannen van de boog is en ook wat grotere dingen als een relevante adventure mode o.i.d.
Edit: geen stromende rivieren, vooral cosmetisch dus. Jammer.
Edit 2: ligt het aan mij of zie ik 'realistische' wolken in het filmpje? Of is dat gewoon dikke compressiemeuk?
Edit 3: over mijn bovenstaande reactie: 1.9 komt waarschijnlijk ook nog, omdat er anders te lang tussen updates zit!
Sowieso twijfel ik een beetje of ze het enorme aantal features van deze update in één keer allemaal goed en gebalanced gaan krijgen, gezien het verleden. Ik vind grote hoeveelheden nieuwe dingen leuk, maar daarna moet er vaak nog een hoop aan geschroefd worden wil het allemaal goed werken. Ik heb het idee dat deze update even groot gaat zijn als een stuk of 5 vorige grote updates.
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 27-08-2011 04:28 ]
Het enige dat je hoeft te doen om boven te komen is met je rechtermuis te klikken en je kan op iedere verdieping stoppen als je wil. De liftbuis is 1x1, compacter wordt het niet
Naar het er nu uitziet ben ik net op tijd klaar met mijn grote verbouwing + het afmaken van het oorspronkelijke project voor 1.8

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 27-08-2011 10:27 ]
https://docs.google.com/d...H1DA/edit?hl=en_US&pli=1#
(bron: http://mojangcommunity.net/thread-405.html)
Deze ruimte is te huur!
Nee, dat bedoel ik niet. Mijn wereld is van voor de Tall Grass update en nu is het dus nergens te vinden. Aangezien ik best blij ben met deze wereld maar ik Tall Grass toch wel een beetje mis zou ik het graag nog toevoegen zonder weer helemaal opnieuw te beginnen.gm1999 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:33:
Met Bone Meal op de grond tikken?
Kan dat?
Net even geprobeerd, met Bone Meal kan het inderdaad. Of het echt praktisch is is een tweede, aangezien ik dan dus vele vierkante kilometers mag gaan inzaaien.gm1999 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:36:
Dan kan je toch alsnog Tall Grass op de grond 'maken'?
Ik bedoel dus er op één of andere manier voor te zorgen dat het is alsof mijn wereld van na de update is. Omzetten in een editior of met één of ander mooi scriptje ofzo. Want nu krijg je ook bij de nieuw gegenereerde stukken wereld geen Tall Grass.
Dit topic is gesloten.