Niet geschoten is altijd mis.
Aan de rand van een klif zetten zodat je er makkelijk bij kan op de klif. Op de boom klimmen en vervolgens jezelf naar beneden minenDreanor schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:35:
[...]
Te hoog!?
Ja het is lastiger minen (al valt het reuze mee) maar kleinere bomen schiet niet op. Ik zou juist hogere bomen willen zijn in een nieuwe biome, met andere vegetatie om het sfeervoller te maken e.d.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ok, dont blame the messenger, he might be wrong.HaX0r schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:02:
Eekhoorns! We missen eekhoorns. Misschien iets voor een volgende patch?
Volgens mij, en dit weet ik zeker niet zeker, heeft Notch gezegd dat critters (kleine spinnen/vogels/beestjes) NIET in Minecraft komen.
Dus tenzij eekhoorn een grotere rol krijgt dan dat van critter komt dat er niet in.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Weer een filmpje van de EvilMojang team
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Voor je FPS: Zoals Berthenk al zei, installeer Optifog en Optimine. Ik ging op mijn laptop van 20 fps naar 80Touchdomex schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:07:
[...]
Aan de rand van een klif zetten zodat je er makkelijk bij kan op de klif. Op de boom klimmen en vervolgens jezelf naar beneden minen
Maar kan ik de server gewoon joinen en rondlopen/wat bouwen?
Edit: Net de regels gelezen op het bordje, dat eerste maar doen.
[ Voor 15% gewijzigd door R0SSI op 22-07-2011 17:16 ]
Gamertag for Xbox: R0SSI
Verwijderd
YouTube: Minecraft - Outside the Blocks Episode 6: One Build to Rule Them All - YouTube
Echt insane! Er zit zoveel tijd in, en alles klopt
Dat gaat wel heel, heel, heel........................................... ver. In a positive way.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 14:03:
Ik vond dit op Reddit, en dacht dat anderen het ook wel willen zien.
YouTube: Minecraft - Outside the Blocks Episode 6: One Build to Rule Them All - YouTube

BF1: Don-Panio
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat moet wel een mod zijn, want ik heb dat nog nooit gezienMsG schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:51:
Is dat diagonale spul een mod of heb ik iets gemist qua updates?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 23-07-2011 21:44 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 23-07-2011 21:44 ]
een mod inderdaadMsG schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:51:
Is dat diagonale spul een mod of heb ik iets gemist qua updates?
Vooral de Mines of Moria zijn prachtig
Kijk eens een post of 6 (ofDryopes schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:36:
Weet niet zeker of het een repost is, maar deze minecraft server moet iedereen wel gezien hebben
[video]
Vooral de Mines of Moria zijn prachtig.
Maar zo freaking AWESOME! Holy shit, de HD zou maar crashen met die wereld!
Rivendale van een afstand ziet er ook mooi uit. Van dichtbij vond ik het tegenvallen, vooral omdat ze het hypten de hele tijd.
[ Voor 12% gewijzigd door Dreanor op 23-07-2011 23:49 ]
/edit
solved, thanks toppertje
ofja, moet nog verder uitdokteren nu
[ Voor 27% gewijzigd door Loona35 op 24-07-2011 10:59 ]
Iemand tips ??
oepsDreanor schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:48:
[...]
Kijk eens een post of 6 (ofboven je op deze pagina!
Naja, deze dan om het goed te maken?
96 pixel televisie:
Team fortress dustbowl nagemaakt in minecraft
2 ghz amd athlon
2 gb ddr 3200
nvidia geforce 6200 a-le @ 330 mhz
edit: oops google
edit2: staat er niet echt duidelijk, overal is het verschillend..
[ Voor 18% gewijzigd door megadoom op 24-07-2011 19:22 ]
Verwijderd
Is dat een dualcore Athlon? Dan gaat het waarschijnlijk wel redelijk draaien, behalve je GeForce. Ik heb mijn oude 6600 eens geprobeerd en dat ging zeker niet van harte.megadoom schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:32:
ff een klein vraagje, wat zijn de specifiekaties die voor dit spel nodig zijn? ik wil het trouwens op mn computer spelen met:
2 ghz amd athlon
2 gb ddr 3200
nvidia geforce 6200 a-le @ 330 mhz
edit: oops google
edit2: staat er niet echt duidelijk, overal is het verschillend..
Gamertag for Xbox: R0SSI
nee single core, was de naam ff vergeten: amd athlon 2400+. dus waarschijnlijk draait ie niet echt..Is dat een dualcore Athlon? Dan gaat het waarschijnlijk wel redelijk draaien, behalve je GeForce. Ik heb mijn oude 6600 eens geprobeerd en dat ging zeker niet van harte.

Ja die mensen hebben gewoon geen leven, die werken niet en zitten 20 uur per dag achter minecraft, 3 uur slapen en een uurtje voor poepen, piesen, douchen en eten.R0SSI schreef op zondag 24 juli 2011 @ 20:33:
Damnn, wat een bouwwerken, vooral grotten/minen.

De "One Build to Rule Them All " zou gemaakt zijn voor een worldedit app bestond. Althans dat beweren ze toch in de video.arcanis schreef op maandag 25 juli 2011 @ 09:12:
ik vermoed dat het gewoon worldedit is en dan gaat het snel.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Ook zeggen ze dat sommige delen 100% handwerk zijn omdat mods als world edit e.d. toen nog niet bestonden. Dus ze zijn al heel erg lang bezig met dit project.
Ik heb alle respect voor ze en vind het wel erg makkelijk om ze af te spiegelen als no-life gasten, wat natuurlijk uit jaloezie komt zulke opmerkingen.
https://niels.nu
Liefst host in Nederland maar hoeft niet perse.
Nog wat creaties van mij:

Misschien zeg ik iets doms. maar: tweakcraft.net?Stroopwafels schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:11:
Weet iemand nog een goede Minecraft host die niet lagged (~10-20 spelers)?
Liefst host in Nederland maar hoeft niet perse.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
te laatLeo1010 schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:17:
Ik krijg opeens het maffe idee om de kanto regio uit pokemon te gaan nabouwen
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Dual core of single core maakt volgens mij niet ontzettend veel uit, al helpt het bij een dualcore natuurlijk wel dat het OS op een eigen core kan draaien.megadoom schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:06:
nee single core, was de naam ff vergeten: amd athlon 2400+. dus waarschijnlijk draait ie niet echt..
Ik bedoelde eigenlijk een host waar ik zelf een Minecraft server op kan hosten._Buran_ schreef op maandag 25 juli 2011 @ 13:14:
[...]
Misschien zeg ik iets doms. maar: tweakcraft.net?
[ Voor 90% gewijzigd door Loona35 op 25-07-2011 19:26 ]
Dan kan je zoeken naar een VPS, van een groot (en duur) bedrijf zoals Leaseweb of een kleiner bedrijf (en veel goedkoper) als DirectVPS. Je kan bij die laatste een Basic 4 (die denk ik goed genoeg is) nemen met oa 2 GB ram en twee Xeon cores. Die VPS (= virtuele computer) kost 25,- per maand.Stroopwafels schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:42:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk een host waar ik zelf een Minecraft server op kan hosten.
Je laat daar een OS op zetten (bijvoorbeeld Debian), installeert Java en een server die je wilt gebruiken (zoals Bukkit). Veel succes!
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Maar volgens mij heb ik slapen in multiplayer gezien op youtube, yogscast enzo.
Weet iemand hoe dat werkt?
En ik weet natuurlijk dat je de tijd kan manipuleren met server commands maar wij spelen graag 'eerlijk'
Iedereen op de server in een bed is wat er moet gebeuren. Niet in de buurt van een bed? Disconnect - reconnect 3 seconden later, klaar!Xephasis schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:15:
Sinds een paar dagen heb ik zelf een minecraft server draaien waar ik met een paar vrienden op speel. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om te slapen in multiplayer. Ook als we allemaal in een bed liggen gaat de nacht niet snel voorbij.
Maar volgens mij heb ik slapen in multiplayer gezien op youtube, yogscast enzo.
Weet iemand hoe dat werkt?
En ik weet natuurlijk dat je de tijd kan manipuleren met server commands maar wij spelen graag 'eerlijk'
Men typed "zzzz" en disconnect / reconnect of rent naar een bed, seconden later is het weer dag.
Ik heb bukkit draaien met onderstaande plugin:djunicron schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:16:
[...]
Iedereen op de server in een bed is wat er moet gebeuren. Niet in de buurt van een bed? Disconnect - reconnect 3 seconden later, klaar!![]()
Men typed "zzzz" en disconnect / reconnect of rent naar een bed, seconden later is het weer dag.
http://forums.bukkit.org/...kips-the-night-935.12777/
Nu hoeft er maar 1 iemand te gaan slapen - werkt perfect en is echt ideaal.
[ Tesla MIG MYP ]
IP: 85.236.109.210:28665
Server = 24/7 online en leeft snel lijntje in Amsterdam. Server is mix van roleplay en creative. Dus mobs staan wel aan en er zijn stadjes voor de sfeer, maar verder lekker doen waar je zin in hebt. Alles mag behalve 1x1 towers
plug-ins die o.a. aan staan zijn:
- craftbook
- iconomy
- warpy
- globalshop
- lockette
- wedit
- wguard
Wat voor budget heb je? Ik heb Minecraft inmiddels op drie servers gehost (FR, DE en NL) en alle drie geen last van lag.Stroopwafels schreef op maandag 25 juli 2011 @ 16:42:
[...]
Ik bedoelde eigenlijk een host waar ik zelf een Minecraft server op kan hosten.

Lijkt een beestje te zijn die iets aan het bouwen is oid?Dreanor schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:11:
@google+ een nieuwe screen van een mob waar notch mee bezig is:
[afbeelding]
Misschien heeft het iets te maken mt de towns en is dat een buildermegadoom schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:38:
idd die linker heeft een stone vast, vraag me af wat ze maken
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Tempel die ik in het echt gezien heb, maar vooral gewoon lekker improviseren
Budget is niet echt een probleem. Liefst 15-30 euro.Phyxion schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:21:
[...]
Wat voor budget heb je? Ik heb Minecraft inmiddels op drie servers gehost (FR, DE en NL) en alle drie geen last van lag.
Jack and the Denizens.Dreanor schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:11:
@google+ een nieuwe screen van een mob waar notch mee bezig is:
[afbeelding]

Alsjeblieft zeg dat hij zijn inspiratie van Sequential Art komt. Vast niet, maar vind het zulke geniale beestjes.
Edit:
Wat is dat voor spul waar die pillar van gemaakt is rechts? Lijkt het meest op wool, maar wool heeft niet van die verticale lijnen er in.
[ Voor 9% gewijzigd door Borgoth op 26-07-2011 23:14 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Awesome!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Voor 30 euro kan je zeker een leuke VPS krijgen, als je nog net iets meer uitgeeft kan je zelfs al een leuke dedicated server regelenStroopwafels schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 22:51:
[...]
Budget is niet echt een probleem. Liefst 15-30 euro.
Dat is een mushroomBorgoth schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 23:09:
[...]
Jack and the Denizens.
Alsjeblieft zeg dat hij zijn inspiratie van Sequential Art komt. Vast niet, maar vind het zulke geniale beestjes.
Edit:
Wat is dat voor spul waar die pillar van gemaakt is rechts? Lijkt het meest op wool, maar wool heeft niet van die verticale lijnen er in.
Meeste speculatie gaat over dat ze misschien je blokken jatten. of je gebouwen slopen.
Ook is een speculatie dat het een is mob die zelf dingen bouwt of misschien jouw gesloop ongedaan maakt xD
Wat zijn jullie gedachten over deze mobs ?
Wow, echt super indrukwekkend.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 14:03:
Ik vond dit op Reddit, en dacht dat anderen het ook wel willen zien.
Het terrein zoals vanaf 27:10, dat zou ik wel standaard in Minecraft willen zien
PSN id: NL_SToRM
die server is echt wel heel erg mooi, dat mis ik soms wel een beetje op de got server.... Allemaal kleine losse projecten waar vaak plateaus voor worden gemaakt dat iets zweeft boven het land ( erg nederlands om alles plat te willen volgens mij... )SToRM666 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 11:36:
[...]
Wow, echt super indrukwekkend.
Het terrein zoals vanaf 27:10, dat zou ik wel standaard in Minecraft willen zien
http://www.mpgh.net/forum...d-soldiers-minecraft.htmlEnigmaNL schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 01:50:
Cool, welke mod is dat?!
Wat is dat voor vaag repost forum?
http://www.minecraftforum...soldier-mod-v2-new-stuff/
Wat een grappige modBas_De_Beer schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 19:57:
[...]
Wat is dat voor vaag repost forum?Hier is het origineel
http://www.minecraftforum...soldier-mod-v2-new-stuff/
Weet iemand zit hoe het zit met mod op servers ?
Zou je die Bijvoorbeeld die clay soldier mod kunnen instaleren en werkt het dan ?
Of moet je het ook bij de clients installeren waar je mee verbinding maakt met de server ?
*denkt aan een grote arena op mijn server*
Kijk op de mod pagina, hier staat in de to-do dat hij het in de multiplayer werkend wil krijgen. Het is enkel singleplayer atm.Teutates schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:08:
[...]
Wat een grappige mod
Weet iemand zit hoe het zit met mod op servers ?
Zou je die Bijvoorbeeld die clay soldier mod kunnen instaleren en werkt het dan ?
Of moet je het ook bij de clients installeren waar je mee verbinding maakt met de server ?
*denkt aan een grote arena op mijn server*
The Endermen are peaceful. If you look straight at them, they freeze and look at you. When you look away again, they run fast. And teleport.
They run TOWARDS you, not away. So if you happen to look at one, do not look away.
(they stop being peaceful if you look straight at them)
Dat klinkt echt freaky eng!Toppertje schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 00:28:
Notch heeft op twitter wat gezegd over de onlangs getoonde nieuwe Mob.
The Endermen are peaceful. If you look straight at them, they freeze and look at you. When you look away again, they run fast. And teleport.
They run TOWARDS you, not away. So if you happen to look at one, do not look away.
klinkt als een monster uit een fantasy serie die ik gelezen heb.Toppertje schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 00:28:
Notch heeft op twitter wat gezegd over de onlangs getoonde nieuwe Mob.
Dont run dont look away and dont stand stil ( geen perfecte quote maar is ook al weer een jaar geleden dat ik het gelezen had )
Maar is dus een passive mod totdat je wegkijkt
als ze ook in caves spawnen dam >_< torches + pijl en boog + zwaard
EDIT:notch blog (spoilers)
[ Voor 7% gewijzigd door Teutates op 29-07-2011 11:31 ]
Keb 'm net even helemaal gekeken, de map file is 2GB groot en ze hebben zelfs de randen van de wereld ontdekt en zijn met Notch aan het overleggen om die limiet eruit te halen, want als ze nu aan de rand van de map kwamen, werd er niks meer bij gegenereerd. Absoluut ongelooflijkDryopes schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 23:36:
Weet niet zeker of het een repost is, maar deze minecraft server moet iedereen wel gezien hebben
[video]
Vooral de Mines of Moria zijn prachtig.
Vanaf 33:18 is het echt helemaal fantastisch
[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 29-07-2011 12:55 ]
Het is onmogelijk dat ze de rand van de map ondekt hebben omdat dit rond de 820 uur lopen is. De tweakcraft map is 1.3 gig ofzo dacht ik en die is rond de 9k*9K.FastFred schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:34:
[...]
Keb 'm net even helemaal gekeken, de map file is 2GB groot en ze hebben zelfs de randen van de wereld ontdekt en zijn met Notch aan het overleggen om die limiet eruit te halen, want als ze nu aan de rand van de map kwamen, werd er niks meer bij gegenereerd. Absoluut ongelooflijk
Vanaf 33:18 is het echt helemaal fantastisch
Meer over het einde van de map http://www.minecraftwiki.net/wiki/Far_Lands
The Far Lands is the area that forms the "edge" of the "infinite" map. The distance from the center of the Minecraft map to the beginning of the Far Lands, 12,550,820 meters, is about 31% of the circumference of the Earth at its equator. When players make it to the Far Lands, they will experience an excessive amount of lag and the map will be severely distorted. According to Notch, this distortion can be fixed, but since no one is likely to make it to the Far Lands without some form of cheating, he says that he will likely not fix it since he likes the idea of a mysterious world beyond a certain distance.
[ Voor 24% gewijzigd door arcanis op 29-07-2011 14:22 ]
iedereen kan toch gewoon het /warp command gebruiken? Werkte bij mij paar weken geleden iig primaFirestorm schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:03:
Ik heb gisteren een kijkje genomen op de tweakcraft server, noob als ik ben kwam ik min of meer gelijk vast te zitten in de mijn van iemand. gevolg: zonder command rechten kwam ik daar niet weggelukkig ben ik er door een lief modje uitgehaald
Battle.net Spud#2543
bekijk het filmpje maar eens helemaal, weet niet waar, zit op m'n mobiel nu, maar ergens in het filmpje hebben ze het erover op de voice chat.arcanis schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:19:
[...]
Het is onmogelijk dat ze de rand van de map ondekt hebben omdat dit rond de 820 uur lopen is. De tweakcraft map is 1.3 gig ofzo dacht ik en die is rond de 9k*9K.
Meer over het einde van de map http://www.minecraftwiki.net/wiki/Far_Lands
The Far Lands is the area that forms the "edge" of the "infinite" map. The distance from the center of the Minecraft map to the beginning of the Far Lands, 12,550,820 meters, is about 31% of the circumference of the Earth at its equator. When players make it to the Far Lands, they will experience an excessive amount of lag and the map will be severely distorted. According to Notch, this distortion can be fixed, but since no one is likely to make it to the Far Lands without some form of cheating, he says that he will likely not fix it since he likes the idea of a mysterious world beyond a certain distance.
Aan het begin van het filmpje hebben ze het over loopafstanden naar bepaalde bekende punten uit het verhaal, en dan hebben ze het echt over uren lopen.
Verwijderd
Ging dat niet over de verhoudingen van Moria?FastFred schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:47:
[...]
bekijk het filmpje maar eens helemaal, weet niet waar, zit op m'n mobiel nu, maar ergens in het filmpje hebben ze het erover op de voice chat.
Aan het begin van het filmpje hebben ze het over loopafstanden naar bepaalde bekende punten uit het verhaal, en dan hebben ze het echt over uren lopen.
In het "echt" zou het 3 (echte) dagen duren om door de berg heen te lopen, maar het is nu (maar) een paar uur.
De rand van de map heet overigens "Far Lands";
Dus om aan de rand van de map te komen (zonder "cheats") mag je echt wel een paar dagen lopen. En hopen dat je aankomt vanwege de hoge lag (zelfs offline).The Far Lands is the area that forms the "edge" of the "infinite" map. The distance from the center of the Minecraft map to the beginning of the Far Lands, 12,550,820 meters, is about 31% of the circumference of the Earth at its equator.
[..]
Getting to the Far Lands without the use of an external program would be a very difficult (or at least time consuming) task, taking about 820 hours to walk there from the center of the map. Instead, a level.dat editor can be used to teleport the player there. It is impossible for the player to spawn close to the Far Lands due to how extremely far away they are.
Een paar dagen... 820 uur... 34 hele dagen wandelen, nooit haalbaarVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:22:
[...]
Ging dat niet over de verhoudingen van Moria?
In het "echt" zou het 3 (echte) dagen duren om door de berg heen te lopen, maar het is nu (maar) een paar uur.
De rand van de map heet overigens "Far Lands";
[...]
Dus om aan de rand van de map te komen (zonder "cheats") mag je echt wel een paar dagen lopen. En hopen dat je aankomt vanwege de hoge lag (zelfs offline).
Tuurlijk is het wel haalbaar.Preddie schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 08:15:
[...]
Een paar dagen... 820 uur... 34 hele dagen wandelen, nooit haalbaar
Is het reëel nee dat zeker niet dat ben ik volkomen met je eens.
ook al is het met de nether al een stukje reëler maar nog steeds onwaarschijnlijk.
If you create a portal in the Nether and re-enter the normal world, any distance covered in The Nether is multiplied by 8, effectively making The Nether a fast travel zone that allows for greater distances to be covered in a short amount of time in the normal world.
Protip: worldedit is er niet lang nadat hmod er was gestart. CuboidPlugin was er ook.Dreanor schreef op maandag 25 juli 2011 @ 10:15:
Als jullie de hele video bekeken hebben dan weet je ook dat het ongeveer 50% handwerk is, 50% world edit.
Ook zeggen ze dat sommige delen 100% handwerk zijn omdat mods als world edit e.d. toen nog niet bestonden. Dus ze zijn al heel erg lang bezig met dit project.
Ik heb alle respect voor ze en vind het wel erg makkelijk om ze af te spiegelen als no-life gasten, wat natuurlijk uit jaloezie komt zulke opmerkingen.Ben benieuwd naar het volgende deel want ik wil graag andere locaties zien na Moria, zoals Lothlorien, Helms Deep en andere locaties die de fellowship nog moet bezoeken.
Deze werden alsook niet al te lang nadat SMP publiek was geschreven.
Eerste commit van WorldEdit op github was op 28 september. (my birthday
https://github.com/sk89q/...0f456f207a3d5d453fc5f8dd4
Onze "huidige" main world map?arcanis schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:19:
[...]
Het is onmogelijk dat ze de rand van de map ondekt hebben omdat dit rond de 820 uur lopen is. De tweakcraft map is 1.3 gig ofzo dacht ik en die is rond de 9k*9K.
-rw-r--r-- 1 minecraft minecraft 1.8G Jul 31 06:30 2011-07-31_0630.tar
ofte
-rw-r--r-- 1 minecraft minecraft 1889218560 Jul 31 06:30 2011-07-31_0630.tar
Icm de flymod en je snelheid tot maxium boosten kom je een heel eindPreddie schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 08:15:
[...]
Een paar dagen... 820 uur... 34 hele dagen wandelen, nooit haalbaar
[ Voor 87% gewijzigd door PWM op 01-08-2011 14:29 ]
Je kan ook single-player commands intypen en gewoon coordnaten erin zetten, je komt er ook wel uiteindekijk, de vraag is idd hoe realistisch dat isSnowwie schreef op zondag 31 juli 2011 @ 11:10:
[...]
Icm de flymod en je snelheid tot maxium boosten kom je een heel eind
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
3x3 rondgaande trap maar dat is alleen omdat ik de ruimte niet heb voor iets met minecartsVerwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 04:19:
Wat gebruiken jullie tegenwoordig in plaats van de (inmiddels onwerkzame) bootliften?
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Het moment voor deze video had Reyvl één boom laten groeien met bonemeal die boven de muur uitkwam. Jammer genoeg had ik geen fraps draaien. We probeerden het weer in dit filmpje, maar natuurlijk hadden we geen geluk
[ Voor 74% gewijzigd door Jerry op 01-08-2011 14:41 ]
Precies ik heb het idee dat ze het iets mooier maken dan het is in het filmpje, neemt natuurlijk niet weg dat het zeer mooi werk is.GuntherDW schreef op zondag 31 juli 2011 @ 06:24:
[...]
Protip: worldedit is er niet lang nadat hmod er was gestart. CuboidPlugin was er ook.
Deze werden alsook niet al te lang nadat SMP publiek was geschreven.
Eerste commit van WorldEdit op github was op 28 september. (my birthday)
https://github.com/sk89q/...0f456f207a3d5d453fc5f8dd4
[ Voor 31% gewijzigd door Loev op 01-08-2011 15:15 ]
ziet er wel nice uitJerry schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:37:
We zijn bezig met een gigantische muur om onze stad heen op onze guildserver.
Het moment voor deze video had Reyvl één boom laten groeien met bonemeal die boven de muur uitkwam. Jammer genoeg had ik geen fraps draaien. We probeerden het weer in dit filmpje, maar natuurlijk hadden we geen geluk.
[video]
Ik heb nog 2x2 chests vol met dat spul. Ben sindskort weer bezig in mijn singleplayer map, haven met vuurtoren gebouwd (moet alleen nog iets hebben met infinite fire ofzo, geen idee hoe je daar aan komt, dus heb 'm nu maar behangen met torches). En een heul groot glazen gebouw om boompjes te groeien. Daar zit veel glas aan 0_o Heel mooi geworden, kan er volgens mij 12 bomen in kwijt, met allemaal 2 tot 3 blokjes ruimte tot de volgende boom. En een mooi glazen koepel dak
Verwijderd
Dan heb ik liever een ladder, van rondgaande trappen die een beetje hoogte moeten overwinnen word ik helemaal tureluurs. Maar trappen in het algemeen duren zo verdomd lang, ik ben zo een minuut ofzo onderweg.Leo1010 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:02:
3x3 rondgaande trap maar dat is alleen omdat ik de ruimte niet heb voor iets met minecarts
Als ik niets beters vind ga ik maar eens zo'n minecartlift proberen geloof ik. Wel prijzig in resources, maar het werkt tenminste en lijkt aanzienlijk makkelijker te bouwen dan een pistonlift.
Netherrack - This block burns indefinitely, and is the main block type forming The Nether. Setting these on fire with Flint and Steel while traveling in The Nether can be used for lightingFastFred schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:26:
Cobblestone zal er wel lekker door gaan zo ja. Man wat een hoge muur
Ik heb nog 2x2 chests vol met dat spul. Ben sindskort weer bezig in mijn singleplayer map, haven met vuurtoren gebouwd (moet alleen nog iets hebben met infinite fire ofzo, geen idee hoe je daar aan komt, dus heb 'm nu maar behangen met torches). [...]

Ik ben weer even bezig geweest in m'n SP world, het is een mobgrinder. De mobs vallen door de pilaar naar beneden, ziet er heel erg leuk uit
Niks stuqs aan aan mijn zijdeKecin schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:32:
Je plaatje is stuq!
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Heb al eerder een bericht geplaatst hierover, maargoed, iedereen kan ergens overheen lezen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:07:
Heeft nog iemand input wat betreft effectieve liftsystemen? Ik kan toch niet de enige zijn die een alternatief zoekt na de vorige updates?
Deze lift met boten werkt nog steeds in 1.7.3, heb er zojuist nog eentje gebouwd. Docm77 legt hier uit hoe je er eentje moet bouwen.
Verwijderd
Die kende ik nog niet, maar is zeker een goed (en goedkoper) alternatief dan de "piston zipper"Berthenk schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:42:
[...]
Heb al eerder een bericht geplaatst hierover, maargoed, iedereen kan ergens overheen lezen.
Deze lift met boten werkt nog steeds in 1.7.3, heb er zojuist nog eentje gebouwd. Docm77 legt hier uit hoe je er eentje moet bouwen.
YouTube: Minecraft Tutorial: Piston Elevator(Zipper) Pt 1 (Extended Demo) - YouTube (uitleg)
YouTube: Minecraft Tutorial: Piston elevator(Zipper) pt 2-The actual tutorial - YouTube (tutorial)
Dit topic is gesloten.