Blijft toch wel weer wonderlijk hoe voorspelbaar de updates van MC verlopen...Maar goed, over het feit dat er best wat meer getest mag worden is al eerder wat gezegd in dit topic.
Wat ook vervelend is van al die updates, is dat sommige 'rules' in het spel soms heel subtiel veranderen bij updates. Uiteraard is dat een logisch gevolg van de updates, maar toch..zo was ik net bezig met het onder de knie krijgen van de mobavator (van Ethoslab:
YouTube: Minecraft - Tutorial: 4-Way Mobavator) blijkt dat vanaf MC 1.6 water anders interact met pressure plates...
Zelfde geld volgens mij voor het spawnen van mobs, heb een mobgrinder gebouwd (zo eentje:
YouTube: Minecraft Workbench: Anatomy of a Mob Grinder with Luclin), maar er komen maar geen mobs in mijn grinder. Schijnt dat mobs nu beter besef hebben van cliffs en water, waardoor ze minder snel naar beneden in mijn conveyers donderen...
Maar goed, dit hoort allemaal bij een Beta, hetblijft een leuk spel natuurlijk. En juist ook wel weer een beetje uitdagend om steeds weer uit te zoeken hoe het dan
wel werkt!