[PC] Minecraft - Deel #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 42 Laatste
Acties:
  • 298.003 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-05 12:30
Er is zojuist een nieuwe teaser film geupload van 1.7
YouTube: ‪Kanaal van TeamMojang‬‏

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:58
Damn dat filmpje ziet er vet uit, krijg alweer allerlei ideeën ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 10:59
quote: Notch
I do believe Minecraft Beta 1.7 is out!
Joepie, start game op, geen update wtf? :S

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 22:52

Dorgaldir

Creature of the web

Just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05-2024
Ik krijg de update wel aangeboden.
(maar ik speel alleen nog maar op server met bukkit ) dus ik moet nog eventjes geduld hebben :P

Veel plezier singleplayers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik ook, ik was iets te snel, 1 min na de tweet van notch is blijkbaar sneller dan het internet! :P

POTJANDRIEDORIE!

Mijn main world is gecrashed door een sticky piston!!! Ook na herladen, herinstall en dergelijke is en blijft de wereld kapot!!! :'(

Waar ik bezig was met mijn grote kasteel, wat nu allemaal weg is dus! :(

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-OX-R1M65I1U/Tf-NJDOZeVI/AAAAAAAAAhw/Czw8DytChPo/2011-06-20_20.09.02.png

[ Voor 65% gewijzigd door Dreanor op 30-06-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Weet iemand een manier om kapotte saves te fixen? Mij main minecraft wereld is corrupted en als ik erop inlog zie ik enkel mijn action bar en verder is alles blauw. Ik kan niks doen en als alles zwart wordt kan ik minecraft weer afsluiten.

HELP! Zo fucking balen!!! En nee, ik heb geen backups, ik dacht dat de nieuwe save format veilig was! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Leuke update maar ik wacht op 1.8. De pistons zijn erg leuk gedaan en zien er nu wel total minecraft uit anders dan de mod. Ook de sheers zijn leuk. Lekker je boom bij punten en een heg maken alleen moet je de leaves wel in contact houden met een stronk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
WAARSCHUWING!!!

Minecraft sticky pistons crashen je wereld waardoor hij onbruikbaar wordt!

Tot nu toe gebeurt het standaard bij mij als ik een sticky piston tegen water of sneeuw activeer!

Update:
quote: jeb_ Jens Bergensten
We know about the piston crash, we are working on it.

[ Voor 20% gewijzigd door Dreanor op 30-06-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Of torches!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Volgens mij crashen pistons (sticky of niet) als je geactiveerd worden en tegen iets aandrukken wat niet een solid block is dus: water, gras, weet, sugar reeds, grain, torches, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Dreanor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:35:
[...]

Volgens mij crashen pistons (sticky of niet) als je geactiveerd worden en tegen iets aandrukken wat niet een solid block is dus: water, gras, weet, sugar reeds, grain, torches, etc.
Zoals ik het lees is het een test fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:00
1.7_01 is uit.
Put up 1.7_01, fixing the right clicking on sheep, and the piston crash, and makes crashed worlds loadable again. Client and server.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Hmmm... Zelfs ik begin een beetje te twijfelen aan notch minecraft met dit soort releases. Ik zie het al voor me minecraft event minecraft het spel wordt gelanceerd en dan kan hij het niet opstarten door een error die die niet heeft getest :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:32
Ik snap dat het een indie game is, maar hoe mis je iets logisch als een piston crash en een complete wereld die niet meer laad? Worden de updates uberhaupt getest, of zijn wij daar verantwoordelijk voor?

Ik weet dat Minecraft nog volop in ontwikkeling is, maar met zo'n grote userbase verwacht je toch wel -iets- van een testcyclus voordat je "productie" draait.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
citruspers schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:41:
Ik snap dat het een indie game is, maar hoe mis je iets logisch als een piston crash en een complete wereld die niet meer laad? Worden de updates uberhaupt getest, of zijn wij daar verantwoordelijk voor?

Ik weet dat Minecraft nog volop in ontwikkeling is, maar met zo'n grote userbase verwacht je toch wel -iets- van een testcyclus voordat je "productie" draait.
Total agree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Inderdaad. Was ook het eerste wat in mij op kwam.

Als je pistons in je game gooit, dan lijkt mij het eerste wat je test hoe blokken en items op elkaar reageren! Oftewel, een zooi pistons op een rij, overal 1 block/item voor en kijken wat er gebeurt! :o

Maargoed, het schijnt weer te werken, ga ik nu testen! Hihi, ga IK testen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 16:06
Ik kan niet connecten! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-06 23:38
Dreanor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:53:
Maargoed, het schijnt weer te werken, ga ik nu testen! Hihi, ga IK testen. ;)
Deze keer wel zo slim geweest om eenbackup van je savegame te maken? ;)

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:36

Spoooky

Core temp 37°C

Wil (weer) een eigen minecraft servertje gaan draaien. Heb een tijdje MineOs gebruikt, maar ben daar mee gestopt toen het niet meer geupdate werd.

Nu heb ik net MineOS+ 0.3.0 gedownload, maar iedere keer problemen met het genereren/starten van een wereld (overigens een ramdisk install). Ook naa herinstallatie wilde het niet werken.

Er zijn genoeg tutorials om een server op te zetten. Maar ik wil ook graag het onderhoud een beetje makkelijk houden. Het mooie van MineOS+ is dat je de wereld gewoon terug kan zetten naar een eerdere status (bijvoorbeeld voor dat er gegrieft werd).

Is dit ook mogelijk met iets anders dan MineOS+? En wat heb ik daar dan voor nodig?

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
BSTNjitRam schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:00:
[...]

Deze keer wel zo slim geweest om eenbackup van je savegame te maken? ;)
Nee? Waarom? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-05 16:00
Voorbeeldje wat voor moois je kan maken met de pistons :)
YouTube: ‪Minecraft hidden bookcase‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
Mooi gedaan!
Die skins btw _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Volgens zijn twitter kwam het door een laatste tweak.
Ach, stiekem hoop ik dat er er enkele in die userbase uiteindelijk een mod gaan maken die de bugs er uithalen. ;)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Blijft toch wel weer wonderlijk hoe voorspelbaar de updates van MC verlopen...Maar goed, over het feit dat er best wat meer getest mag worden is al eerder wat gezegd in dit topic.

Wat ook vervelend is van al die updates, is dat sommige 'rules' in het spel soms heel subtiel veranderen bij updates. Uiteraard is dat een logisch gevolg van de updates, maar toch..zo was ik net bezig met het onder de knie krijgen van de mobavator (van Ethoslab: YouTube: ‪Minecraft - Tutorial: 4-Way Mobavator‬‏) blijkt dat vanaf MC 1.6 water anders interact met pressure plates...

Zelfde geld volgens mij voor het spawnen van mobs, heb een mobgrinder gebouwd (zo eentje: YouTube: ‪Minecraft Workbench: Anatomy of a Mob Grinder with Luclin‬‏), maar er komen maar geen mobs in mijn grinder. Schijnt dat mobs nu beter besef hebben van cliffs en water, waardoor ze minder snel naar beneden in mijn conveyers donderen...

Maar goed, dit hoort allemaal bij een Beta, hetblijft een leuk spel natuurlijk. En juist ook wel weer een beetje uitdagend om steeds weer uit te zoeken hoe het dan wel werkt!

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

pkopf schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 08:54:
Zelfde geld volgens mij voor het spawnen van mobs, heb een mobgrinder gebouwd (zo eentje: YouTube: ‪Minecraft Workbench: Anatomy of a Mob Grinder with Luclin‬‏), maar er komen maar geen mobs in mijn grinder. Schijnt dat mobs nu beter besef hebben van cliffs en water, waardoor ze minder snel naar beneden in mijn conveyers donderen...
Je zou dit nu kunnen oplossen door af en toe water uit het plafond te laten lopen door middel van pistons. :)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkopf
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-04 12:53
Dat is een leuke suggestie! Daar maar eens het hoof over breken...

wild mutant space hamsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Laatst online: 02-06 08:53

Toppertje

www.davideografie.nl

pkopf schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:37:
Dat is een leuke suggestie! Daar maar eens het hoof over breken...
De 4-way mobavator kun je redelijk simpel weer werkend maken (Ik weet niet zeker of dit voor 1.7 ook werkt!)
Link: Klikje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-06 23:38
Heeft nog iemand hier problemen met het vinden van slimes?

Ik heb de Slimefinder gebruikt om uit te vinden in welke chunks slimes uberhaupt kunnen spawnen (10% blijkbaar maar). Maar na 5 van die chunck tussen y=1 en y=16 te hebben gezocht ben ik nog steeds geen slime tegengekomen.

Ik ben sowieso nog nooit een slime tegengekomen, maakt het legaal maken van sticky pistons wel een stuk lastiger....

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:32

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Ik ben ze ooit wel is tegen gekomen (SMP) maar dat is idd op 1 hand te tellen....

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
In een grote open ruimte tegen bedrock aan zit altijd wel een zwerm slimes op onze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
djpdjpnl schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:45:
In een grote open ruimte tegen bedrock aan zit altijd wel een zwerm slimes op onze server.
Wordt graven dan voor mij want ik ben ze nog nooit tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
Ik kom vrij regelmatig slimes tegen, ik mine altijd helemaal naar beneden, en ga dan vlak boven de hoogte waar de meeste lava zit horizontaal minen. En daar spawnen regelamatig slimes, ook in grotten die je daar tegenkomt.

Ik maak dan trouwens wel gangen van 3x3, in gangetjes die kleiner zijn wordt het moeilijk voor ze om te spawnen.

[ Voor 20% gewijzigd door Tower410 op 01-07-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:13

BioHazard

*\o/*

Ik vroeg me het volgende af. Ik wil voor wat vrienden een servertje draaien. Nou heb ik een Netbook met een Atom N450 over. Hier kan ik 2Gig geheugen inzetten eventueel. Is dit genoeg voor zon 4-5 spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
BioHazard schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:54:
Ik vroeg me het volgende af. Ik wil voor wat vrienden een servertje draaien. Nou heb ik een Netbook met een Atom N450 over. Hier kan ik 2Gig geheugen inzetten eventueel. Is dit genoeg voor zon 4-5 spelers?
Ik denk het niet maar ik ben niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:13

BioHazard

*\o/*

Ach ja, die 2Gig is nooit kwaad. Zojuist even aangeschaft en erin gezet. De server draait nu zonder "Cant keep up" meldingen. Straks even "stresstesten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
Een aantal posts terug heb ik een filmpje gepost met iets wat ik gemaakt heb met de pistons.
Na een aantal vragen heb ik ook een tutorial er over op YT staan.
YouTube: ‪Bookcase door tutorial‬‏ (missschien een beetje slecht gemonteerd en gebrekkig taalgebruik maar het is te volgen leek me)

Origineel filmpje YouTube: ‪Minecraft hidden bookcase door‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
BioHazard schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:01:
Ach ja, die 2Gig is nooit kwaad. Zojuist even aangeschaft en erin gezet. De server draait nu zonder "Cant keep up" meldingen. Straks even "stresstesten".
Dus het werkt. Cool om te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
-kardo- schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:10:
[...]

Dus het werkt. Cool om te horen.
Ik draai een server op een Intel Pentium 4 3.00GHz met 1.5GB geheugen in ubuntu. Draait prima!

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

BioHazard schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 14:54:
Ik draai thuis een headless linux server (ubuntu) met een Intel Atom D510.
Ik heb er nog maar enkele keren een mincraft servertjes op gedraaid en merk dat het wel lukt voor één persoon.
Af en toe krijg ik ook meldingen: "Cant keep up", maar ingame is daar niet zoveel van te merken.

Dit is echter wel maar met één speler, dus mogelijk ga je wel wat meer moeite hebben met meerdere.
Geheugen is trouwens niet echt het grote probleem (tenzij misschien voor supergrote omgevingen). Minecraft is eerder en CPU vreter, nuja java. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:47
Het geheugen voor de jvm groter maken wil nog wel eens helpen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
notch en jeb zitten ook op google+

Hier 2 screens die ze gepost hebben.

npc town en een ruine/dungeon (+paar nieuwe textures)

(rode is een paddestoel geloof ik)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pqYck.jpg

(rechts zie je een soort van ijzeren hek geloof ik :) )
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/oj41a8.png

Hopelijk snel meer van google+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Teutates schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:50:
notch en jeb zitten ook op google+

Hier 2 screens die ze gepost hebben.

npc town en een ruine/dungeon (+paar nieuwe textures)

(rode is een paddestoel geloof ik)
[afbeelding]

(rechts zie je een soort van ijzeren hek geloof ik :) )
[afbeelding]

Hopelijk snel meer van google+ :P
WOW dit ziet er zo goed uit. :9~ :9~ Hoe vindt ik ze op google+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
-kardo- schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:51:
[...]

WOW dit ziet er zo goed uit. :9~ :9~ Hoe vindt ik ze op google+?
Jens Bergensten = jeb
https://plus.google.com/110398919759279012596/posts

Markus Persson = notch
https://plus.google.com/116872576248355504859/posts

Verder weet ik niet wie van het team er in op zit volgens mij allemaal :) maar die heb ik nog niet.

(gotta collect them all )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:00
Ik vind die paddenstoelen best wel tegenvallen. Ze passen totaal niet in de style van het spel.
Die NPC towns zijn wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Teutates schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:20:
[...]

Jens Bergensten = jeb

Markus Persson = notch

Verder weet ik niet wie van het team er in op zit volgens mij allemaal :) maar die heb ik nog niet.

Bedankt. Trouwens jeb en notch zijn het meest met minecraft bezig dus het interessanst voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04 15:07
mijn automatische farm

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-Hc__rE0VoBo/Tg4O8clL_jI/AAAAAAAAAMk/B-_SFiEs-Fk/s640/2011-07-01_20.12.28.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-8v2kLlX2z-8/Tg4O97J-LxI/AAAAAAAAAMo/pyyK8TXqi7Y/s640/2011-07-01_20.12.45.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-BueLe9xuQmE/Tg4O-yi_snI/AAAAAAAAAMs/GhfRi8z1mJg/s640/2011-07-01_20.13.11.jpg

De poort naar mijn huis

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-nauYTi6a0kQ/Tg4O_2NRWCI/AAAAAAAAAMw/Bfkz2TP-9tQ/s640/2011-07-01_20.13.36.jpg

De windmolen met Lift

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-b--ASL07gZQ/Tg4PAyKSYVI/AAAAAAAAAM0/j7Tk2QUgxkY/s640/2011-07-01_20.13.48.jpg

De lift (hij werkt :P )
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-mWgYwwV8Dr0/Tg4PCKFnonI/AAAAAAAAAM4/pXhyO9Q5Tnw/s640/2011-07-01_20.14.03.jpg

mijn eerste mobgrinder met aan uit schakelaar!

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-pniA9-hakwo/Tg4PDup_k_I/AAAAAAAAAM8/J66RYJ-Bra8/s640/2011-07-01_20.14.27.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Is het nou al veilig om te updaten ?
ivm met corrupte save files ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 10:32
Update hier ging vlekkeloos (draai wel een server)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Eerste project met pistons :-)

Afbeeldingslocatie: http://tweaktab.nl/images/mc1.png

Afbeeldingslocatie: http://tweaktab.nl/images/mc2.png

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Nix_R schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:26:
Is het nou al veilig om te updaten ?
ivm met corrupte save files ?
Ja, zelfs door 1.7 corrupted saves zijn met 1.7.1 en 1.7.2 gefixed en weer speelbaar! :D
Teutates schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:20:
Jens Bergensten = jeb

Markus Persson = notch

Hier ff de twee screenshots geplakt, damn wat ziet de ruïne stenen er goed uit! Al vind ik de reuze paddo's wat misplaatst om eerlijk te zijn!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pqYck.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-QUerZ8mbujQ/Tg3WQjwXojI/AAAAAAAAAB0/Kxa2fHM7eu8/2011-06-29_12.52.37.png

@joshje ziet er vet uit! Dat is toch hoofdzakelijk de "Better then Wolves" mod? Toch? :D

@Cyw00d jij hebt veel slimes gevonden! :P

[ Voor 62% gewijzigd door Dreanor op 01-07-2011 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Dreanor schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:32:
[...]

Ja, zelfs door 1.7 corrupted saves zijn met 1.7.1 en 1.7.2 gefixed en weer speelbaar! :D

[...]

Hier ff de twee screenshots geplakt, damn wat ziet de ruïne stenen er goed uit! Al vind ik de reuze paddo's wat misplaatst om eerlijk te zijn!
[afbeelding]

[afbeelding]

@joshje ziet er vet uit! Dat is toch hoofdzakelijk de "Better then Wolves" mod? Toch? :D

Ja, euhm.. ik wilde het gewoon erg graag proberen :-) hehe

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Helaas zit in deze patch nog geen hek deurtje of iets dergelijks, maar ik heb the next best thing! :D

Men neme 2 sticky pistons en stoppen deze 1 block onder de grond. Op deze pistons plaatst men hekjes. Hierna een beetje klooien met redstone wires en iets om het te (de)activeren en voilá, werkend deur hekje. :D

Hekje dicht:
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-ai0aN2fybQk/Tg5BBbQUtTI/AAAAAAAAAic/P1KGRjsdGKI/2011-07-01_23.47.50.png

Hekje open:
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-q44qOXuuwUQ/Tg5BBr67TTI/AAAAAAAAAiY/Ntp0l8qBAlw/2011-07-01_23.47.53.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04 15:07
Dreanor schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:32:
[...]

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

yep better then wolves geweldige mod!

ik wacht nog even met updaten naar 1.7.2 tot al mijn mod's ook naar 1.7.2 geupdate zijn anders moet ik alles opnieuw maken en daar heb ik niet zo een zin in :P

was weer tijd om te farmen!

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-Y47iYr6Flmw/Tg5MF51OFaI/AAAAAAAAANQ/1SDAzPT6Ro4/s640/2011-07-02_00.32.37.jpg

de kale velden na het farmen

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-vsKrPMthKOU/Tg5MHlBuirI/AAAAAAAAANU/04HPYUXqukg/s640/2011-07-02_00.35.38.jpg

resultaat

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-NvBDrNC9d44/Tg5MIvCegZI/AAAAAAAAANY/dc878fBLauY/s640/2011-07-02_00.35.52.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door joshje op 02-07-2011 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
https://www.youtube.com/w...EBEBviFIuY&feature=relmfu

BOOM :P

ik heb nu een paar verschillende dingen met redstone/piston gemaakt .... maar ik vind het nog best moelijk om het goed te krijgen >_< zie mezelf ook niet zo snel zoiets bouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Ik vind het vooral lastig redstone weg te werken. Zodra die pistons een beetje dicht onder elkaar zitten heb je al vaak enkele blokjes de ruimte nodig om een (bijv) bocht te maken.

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Teutates schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:27:
https://www.youtube.com/w...EBEBviFIuY&feature=relmfu

BOOM :P

ik heb nu een paar verschillende dingen met redstone/piston gemaakt .... maar ik vind het nog best moelijk om het goed te krijgen >_< zie mezelf ook niet zo snel zoiets bouwen :P
echt vet gemaakt zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
Heel gaaf!
Jammer dat de grondstoffen voor TNT niet zo overvloedig aanwezig zijn, anders zou ik alleen nog maar op deze manier minen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Wauw erg jammer dit, je kan niet een blokje met een rails bewegen met je piston want dan gaat de rails kapot! Weet iemand waar je dit kan melden bij de makers? Ik zou dit toch graag zien in minecraft, denk aan de dingen die je kan maken!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:39

MsG

Forumzwerver

nozem schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:31:
[...]

Heel gaaf!
Jammer dat de grondstoffen voor TNT niet zo overvloedig aanwezig zijn, anders zou ik alleen nog maar op deze manier minen!
Ik heb hetzelfde probleem, daarom ga ik met een mobtrap bezig. Misschien ook een idee?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MsG schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:10:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, daarom ga ik met een mobtrap bezig. Misschien ook een idee?
is er ergens een bouwschema voor mobtraps d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Weet je wat ik eigenlijk mis! Een website voor Minecraft gebouwen en ontwerpen. Waar je inspiratie kan opdoen qua bouwstijlen, mobtraps, etc.

Waar je bijvoorbeeld verschillende kasteel muren kan vinden, verschillende dak types, etc.

[ Voor 25% gewijzigd door Dreanor op 02-07-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

Dreanor schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:54:
Weet je wat ik eigenlijk mis! Een website voor Minecraft gebouwen en ontwerpen. Waar je inspiratie kan opdoen qua bouwstijlen, mobtraps, etc.

Waar je bijvoorbeeld verschillende kasteel muren kan vinden, verschillende dak types, etc.
Als jij text schrijft, dan maak ik de site :P

1.7.2 ziet er vet uit, vandaag geüpdate, en nu maar hopen dat mijn GTX460 wél werkt met minecraft

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Dreanor schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:54:

Een site met veel plaatjes dus van dingen die mensen hebben gebouwd.

Om ideeen op te doen loop ik onze server altijd even over, daar spelen we met zo´n 20 man, dus er staat altijd wel wat leuks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
jordy-maes schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:32:
[...]

Als jij text schrijft, dan maak ik de site :P

1.7.2 ziet er vet uit, vandaag geüpdate, en nu maar hopen dat mijn GTX460 wél werkt met minecraft
Hehe, klinkt als een uitdaging. :D

Maar ik mis echt een website die gesorteerd op gebouw/bouwdeel verschillende stijlen, ontwerpen en mogelijkheden. Zoals in mijn voorbeeld dat je selecteerd kasteel > Muur en dan krijg je een lijst met verschillende muur typen waarop je dan kan klikken voor meer details (vooraanzicht, zijaanzicht, bovenaanzicht, etc).

Hetzelfde dan natuurlijk voor
kasteel > Torens
Kasteel > Keeps
Kasteel > Gates
Houses > Medieval
Houses > Modern
Houses > Farm

En ga zo maar door. Lijkt mij briljant als er zo'n site zou zijn, waardoor je snel inspiratie kan vinden en nieuwe leuke dingen ontdekt.

Waar je dus snel kan vinden wat je zoekt, want de meeste sites hebben gewoon alle ontwerpen door elkaar staan zeg maar. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dreanor op 02-07-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes

jordy-maes

Dreanor schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:43:
[...]

Hehe, klinkt als een uitdaging. :D

Maar ik mis echt een website die gesorteerd op gebouw/bouwdeel verschillende stijlen, ontwerpen en mogelijkheden. Zoals in mijn voorbeeld dat je selecteerd kasteel > Muur en dan krijg je een lijst met verschillende muur typen waarop je dan kan klikken voor meer details (vooraanzicht, zijaanzicht, bovenaanzicht, etc).

Hetzelfde dan natuurlijk voor
kasteel > Torens
Kasteel > Keeps
Kasteel > Gates
Houses > Medieval
Houses > Modern
Houses > Farm

En ga zo maar door. Lijkt mij briljant als er zo'n site zou zijn, waardoor je snel inspiratie kan vinden en nieuwe leuke dingen ontdekt.

Waar je dus snel kan vinden wat je zoekt, want de meeste sites hebben gewoon alle ontwerpen door elkaar staan zeg maar. :)
Zou wel een leuk project zijn om een website te maken en zeker van zo'n grootte. Indien er nog personen zijn die hier aan willen meewerken, dan zou dit echt bangelijk zijn. En dan doe ik zeker mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
DesignerCraft, for all your Minecraft inspiration!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168987

Weet er iemand nog toffe en goede servers?

Heb zeer lang single player survival gespeeld. Maar ik kijk nu wel uit naar iets meer/anders. Liefst SMP server.
Met eventueel enkele bukkit plugins ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes

jordy-maes

Dreanor schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:47:
DesignerCraft, for all your Minecraft inspiration!
Was dat al een naamvoorstel? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
jordy-maes schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:50:
[...]

Was dat al een naamvoorstel? xD
Misschien stiekem wel ja ... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes

jordy-maes

Dreanor schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:51:
[...]

Misschien stiekem wel ja ... :o
whaha :p
Even een off topic oproep. Indien er geïnteresseerden zijn om mee te werken aan een website met minecraft design, let us know ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
jordy-maes schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:45:
[...]

Zou wel een leuk project zijn om een website te maken en zeker van zo'n grootte. Indien er nog personen zijn die hier aan willen meewerken, dan zou dit echt bangelijk zijn. En dan doe ik zeker mee
Lijkt me leuk om eraan mee te helpen ik heb misschien wel wat redstone ideeen enzo. Count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes

jordy-maes

-kardo- schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 19:52:
[...]

Lijkt me leuk om eraan mee te helpen ik heb misschien wel wat redstone ideeen enzo. Count me in!
Alright!
Ik ga even een apart topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes

jordy-maes

Naar aanleiding van bovenstaande berichten:
Project DesignerCraft - Minecraft website
Hier kan er verder worden gepraat over de site!

Op slot gegooid door de mod... Working on a solution.

Als mijn site terug online is, dan maak ik daar een forum aan voro de communicatie te starten...

[ Voor 34% gewijzigd door jordy-maes op 02-07-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Ik kan wel hosting regelen indien gewenst.

als je temp-forum nodig hebt:
www.projectmc.nl/forum

maak maar ergens een topic aan :p

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes

jordy-maes

Mattie112 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:43:
Ik kan wel hosting regelen indien gewenst.

als je temp-forum nodig hebt:
www.projectmc.nl/forum

maak maar ergens een topic aan :p
Ik heb al een forum, alleen is de site het nog aan het installeren ;)
(heb ook hosting, maar die faalt met mysql en andere databases :( )
Toch bedankt voor je hulp, ik kan dat zeker gebruiken.
Indien je wenst, kan je meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welk highress texture pack gebruiken jullie?

ik zie verscheidene langskomen zou niet weten met welke te beginnen d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Anoniem: 63800 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:03:
welk highress texture pack gebruiken jullie?

ik zie verscheidene langskomen zou niet weten met welke te beginnen d-;
Ik gebruik:LB Photo Realism x128 5.5.2

moet alleen elke elke update weer update prog gebruiken anders blijft mijn beeld zwart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405445

Ik heb nog steeds geen update gehad naar 1.7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-06 13:38
http://youtu.be/BKHLk0Wf_ZA?hd=1&t=23s hier is een filmpje over een geheime piston deur. Hij activeert het door een redstone torch te plaatsen op de muur, en dat vind ik wel een gave oplossing, ik heb geprobeerd omdat na te maken. De activatie met de red torch dan.

Hoe krijg ik een de power van een red torch naar de andere kant van de muur?

Ik kan een hoop vinden op google over red stone circuits maar niet die specifieke, ik heb ook de mcedit schematic gedownload maar ik zie niet hoe t precies gedaan is.

[ Voor 0% gewijzigd door SeenD op 02-07-2011 21:26 . Reden: om de muur verandert naar op de muur ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teutates schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:05:
[...]

Ik gebruik:LB Photo Realism x128 5.5.2

moet alleen elke elke update weer update prog gebruiken anders blijft mijn beeld zwart :)
deze lijkt het niet echt met de laatste versie te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Anoniem: 63800 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:19:
[...]

deze lijkt het niet echt met de laatste versie te doen
5.5.2 werkt bij mij perfect inclusief pistons enz wel de patcher gebruikt voor 128x128 minecraft ?

EDIT:+ techniek om java meer geheugen tegeven.

http://kreatious.com/foru....php?f=14&t=1240&start=10

@semmy : http://lmgtfy.com/?q=hd+patcher+minecraft

[ Voor 23% gewijzigd door Teutates op 02-07-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Teutates schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:21:
[...]

5.5.2 werkt bij mij perfect inclusief pistons enz wel de patcher gebruikt voor 128x128 minecraft ?
[/quote]

gaat WASDA???? nu heel stom klinken d-;

heb gewoon dat rarretje in de texture folder gemikt zit verder geen readme bij of watdanook

nvm gevonden d-;

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 02-07-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:37
lijkt me ook wel leuk om mee te werken met het designcraft gebeure, misschien een slim idee als het frame (site en dingen eromheen) klaar is we notch kunnen contacteren via bijv. twitter en hopen dat hij er reclame voor maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes

jordy-maes

YouR schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 22:13:
lijkt me ook wel leuk om mee te werken met het designcraft gebeure, misschien een slim idee als het frame (site en dingen eromheen) klaar is we notch kunnen contacteren via bijv. twitter en hopen dat hij er reclame voor maakt.
Leuk dat je eraan wil meewerken. Ik ben nu eens aan het zien voor een goede hosting leuke templates. Het is de bedoeling dat er een hele crew komt te staan achter DesignCraft
Ik noteer je naam en zal je op de hoogte houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 21:35
Weet iemand ook of "Minecraft Server" een videokaart benut wanneer aanwezig? Ik heb hier namelijk nog een oude P4 2,4Ghz machine met onboard video en 512mb ram die ik wil gebruiken voor een servertje voor slechts 2 man. Geheugen kan nog wel even flink omhoog geprikt worden, maar ik wou graag weten of de aanwezigheid van een videokaart de prestaties van de Minecraft Server opkrikt?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

De server heeft niets met de graphics te maken. Je krijgt alleen maar een console te zien.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Als er nog iemand nodig is voor het uiterlijk van Designcraft wil ik wel proberen om wat in elkaar te knutselen

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-06 21:09
ik wil minecraft kopen maar als ik ideal selecteer als betaal wijze dan kom ik steeds uit op moneybookers. 8)7

heb al via paypal kunnen betalen |:(

[ Voor 19% gewijzigd door dragon9114 op 03-07-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
dragon9114 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:08:
ik wil minecraft kopen maar als ik ideal selecteer als betaal wijze dan kom ik steeds uit op moneybookers. 8)7
Je had bij Moneybookers een account moeten aanmaken en daarna via Moneybookers een iDeal overschrijving moeten doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-06 21:09
Rakkerzero schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:12:
[...]

Je had bij Moneybookers een account moeten aanmaken en daarna via Moneybookers een iDeal overschrijving moeten doen.
op die manier wordt het nut van ideal teniet gedaan. 8)7

achja heb het spel nu al binnen, nu kan ik eens gaan rondkijken op de GoT server. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
SeenD schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 21:12:
http://youtu.be/BKHLk0Wf_ZA?hd=1&t=23s hier is een filmpje over een geheime piston deur. Hij activeert het door een redstone torch te plaatsen op de muur, en dat vind ik wel een gave oplossing, ik heb geprobeerd omdat na te maken. De activatie met de red torch dan.

Hoe krijg ik een de power van een red torch naar de andere kant van de muur?

Ik kan een hoop vinden op google over red stone circuits maar niet die specifieke, ik heb ook de mcedit schematic gedownload maar ik zie niet hoe t precies gedaan is.
Je kan gewoon het uiteide van je wire aan de andere kant van de steen leggen waar je de torch op wil plakken.
Afbeeldingslocatie: http://img192.imageshack.us/img192/4817/knipselya.png
torch/steen/draad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Stevanov schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:50:
[...]

Je kan gewoon het uiteide van je wire aan de andere kant van de steen leggen waar je de torch op wil plakken.
[afbeelding]
torch/steen/draad
Ja dat leek mij ook, alleen dat werkt niet... :/

Afbeeldingslocatie: http://www.martijndegraaf.com/stuff/2011-07-03_22.01.jpg
Ik heb versie 1.7.2, singleplayer en geen server, geen plugins, geen andere textures.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

SeenD schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:07:
[...]

[afbeelding]
Ik heb versie 1.7.2, singleplayer en geen server, geen plugins, geen andere textures.
ik heb het systeem kunnen maken. morgenavond (laat) zal ik wat screens plaatsen hoe ik het gedaan heb.

als je software weet waar ik een filmpje mee kan maken, zal ik een tutorial maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312503

Is er al bekend wanneer het vouchen weer gefixed wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
@toppertje, hmm ik ben benieuwd.

Waar vaak games mee worden opgenomen is fraps.
http://www.fraps.com/download.php, wellicht werkt de trial?

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
SeenD schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:07:
[...]

[afbeelding]
Je moet een repeater gebruiken. Volgens de wiki:
Any of the following can serve as the input to a repeater when placed directly behind it:
  • A cross-shaped piece of redstone wire
  • A straight piece of redstone wire running in the same direction as the repeater
  • A redstone torch
  • A block charged by wire or any other method
  • Any type of switch (lever, button, pressure plate, etc.)
  • Another repeater pointing in the same direction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Hmm met repeater werkt het ook niet, ik heb het ook geprobeerd na te maken en heb het zo gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2eoaa1y.jpg

En wanneer ik nu een torch voorop plaats zal die aan zijn en gaat de rest uit/aan. Hoop dat je het snapt.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bananenspin schreef op maandag 04 juli 2011 @ 00:14:
Hmm met repeater werkt het ook niet, ik heb het ook geprobeerd na te maken en heb het zo gedaan:

[afbeelding]

En wanneer ik nu een torch voorop plaats zal die aan zijn en gaat de rest uit/aan. Hoop dat je het snapt.
Dit is een inverter geen repeater.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik geef ook aan dat het NIET werkt met een repeater bij mij.

HOI.

Pagina: 1 ... 16 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.