Gaat wel veel kosten: 1 stair = 6 blocken, 1 slope = 6 stairs ... Dan mag zoiets wel minimaal 8 of 12 slopes gaan geven.Rakkerzero schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:18:
Persoonlijk zou ik dingen willen zien als:
- slopes; bijv. maak een stair dmv coblestone/lumber, doe nog een keer hetzelfde met de stairblokken en je hebt een helling.
Maar eerlijk gezegd vind ik slopes niet bij Minecraft passen, hoewel het makkelijker door het landschap lopen wordt.
Dit vind ik een gouden idee. Waterrad, welke misschien ook water niveaus omhoog kan doen?Rakkerzero schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:18:- waterrad. Zodat je stromende rivieren kan maken of verlengen.
Misschien voor detailering van gebouwen, maar als muren beetje overbodig omdat ze dan nog steeds 1 block ruimte innemen. Al geeft het wel extra variatie in bouw mogelijkheden op en dat is altijd goed natuurlijk (denk aan meubels, muur variatie, hekjes, etc).Rakkerzero schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:18:- Slabs, maar dan verticaal.
Dit zou het spel veel te makkelijk maken (als kan het spel niet makkelijker worden dan het al isRakkerzero schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:18:- Animal Farm opties en Monster Farm opties zodat je dieren kunt harvesten en monsterlegers kunt maken.
Geeft wel nieuwe doelen en gameplay op.
Vind ik een overbodige optie, dan zie ik liever een Minecraft architecture site ofzo. Waarin vele gebouwen op staan om inspiratie op te doen.Rakkerzero schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:18:- Building presets maken. Van 8 vellen papier + Lapis Lazuli Block een blauwdruk maken. Hierin kun je dan eenmalig in een editor een gebouw maken met x-aantal blokken. Deze blauwdruk kun je dan verkopen. Dit brengt dan ook gelijk mn volgende item.
Notch heeft al gezegd dat hij Weapon Racks en display boxes in het spel wil hebben. Lijkt mij voldoende omdat Minecraft geen geld heeft.Rakkerzero schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:18:- Market Stall. Maak een marktkraampje waar je 9 items in kunt plaatsen en hier een prijs (in materiaalblokken) voor kunt opstellen. Andere spelers kunnen dan deze items kopen.
Overall: Leuke ideeën en dat is het leuke van Minecraft, het heeft zoveel potentie voor nieuwe ideeën en dergelijke.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman