[PC] Minecraft - Deel #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 42 Laatste
Acties:
  • 298.727 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
Persoonlijk denk ik dat Notch weinig resources gekoppeld heeft aan de PC versie van Minecraft om zo andere platformen te kunnen releasen zoals de Andriod versie. Ik snap dat ze andere inkomstenbronnen wil aanboren, zie ook de discussie over een betaalde API voor mods.

Wat Notch misschien niet geheel door heeft is dat velen Minecraft hebben gekocht voor wat het spel kan worden. Maar de content updates zijn summier en weinig. Mocht Minecraft nou meer content hebben, en dan doel ik niet op meer bouwblokjes maar een echte speelwereld zoals Terraria dan zou Terraria lang niet zo populair zijn!

edit: met resources doel ik natuurlijk op ontwikkelaars ;)

[ Voor 4% gewijzigd door maniak op 29-05-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

IStealYourGun schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 19:44:
1.6.5 is uit en op eerste zicht lijkt het goed te draaien als ik Minecraft wiki mag geloven. :)

http://www.minecraftwiki.net/wiki/History
Fire sometimes can catch wood on fire even if a solid non-flammable block stands between it and the fire.
+
Lava, in SMP, anywhere near wood, even if blocked by glass, will set the wood on fire. Have observed wood catching alight that is 10 blocks away from the lava source.

Ik wacht nog wel even :) Heb al één keer bijna alles in de fik zien gaan, zit er niet op te wachten om dat nog een keer te zien.

[ Voor 26% gewijzigd door Phyxion op 29-05-2011 10:22 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, inmiddels meer nieuwe bugs dan bug fixes in 1.6.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48
Ik vind MInecraft tot nu toe erg leuk. Ben een beetje het een en ander aan het uitvogelen in de singleplayer. Het enige wat ik wel mis aan Minecraft is een tutorial hoe de basisprincipe van het spel werkt. Nu kan ik wel youtube filmpjes gaan kijken, maar zoiets hoort gewoon in de game zelf eigenlijk. Wellicht dmv een tutorial map ofzo..

Verder zou, ondanks dat het een sandbox game is, misschien wel leuk zijn om random quests te laten genereren. En dat er op die manier dus ook NPC zijn waarmee je kan communiceren en welke ook eigen huisjes hebben. Of misschien zelfs het zelf craften van quests voor andere spelers mogelijk maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 29-05-2011 11:18 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Rakkerzero schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:14:
Ik vind MInecraft tot nu toe erg leuk. Ben een beetje het een en ander aan het uitvogelen in de singleplayer. Het enige wat ik wel mis aan Minecraft is een tutorial hoe de basisprincipe van het spel werkt. Nu kan ik wel youtube filmpjes gaan kijken, maar zoiets hoort gewoon in de game zelf eigenlijk. Wellicht dmv een tutorial map ofzo..

Verder zou, ondanks dat het een sandbox game is, misschien wel leuk zijn om random quests te laten genereren. En dat er op die manier dus ook NPC zijn waarmee je kan communiceren en welke ook eigen huisjes hebben. Of misschien zelfs het zelf craften van quests voor andere spelers mogelijk maken.
Daar zijn de achievements voor geïmplementeerd ;) Tenminste de meeste zijn bedoeld als klein soort tutorial.
Ik heb alles geleerd door optezoeken op de wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Zo, vandaag ook begonnen met Minecraft, tot dusver erg vermakelijk. Alles is nog nieuw dus lekker rustig exploren. Ik zag dat we op tweakers ook een eigen server hebben, kan iemand mij vouchen zodat ik ook gezellig kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik me ook maar eens ga wagen aan Minecraft :) Maar kom niet op de server, server versie te oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:18:
Denk dat ik me ook maar eens ga wagen aan Minecraft :) Maar kom niet op de server, server versie te oud?
Ja zegt hij hier ook helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21
Komt waarschijnlijk omdat de server (en zijn mods) nog niet geupdate zijn. Immers, zoveel werk als er in de tweakers server zit willen ze vast niet verliezen aan grievers of buggs. Zo zijn er teleports, anti grief en meer mods geinstalleerd om ervoor te zorgen dat niet zomaar al dat werk verknalt wordt.

Dus daar moet op gewacht worden.

ps. Toffe profiel avatars (pictures) hebben jullie Splendid en AiChan. :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 21:19
Hallo ik heb net een update geinstalleerd van minecraft. Alleen nu werken me aangedreven mijn wagentjes niet meer. En met aangedreven bedoel ik dat je 1 karetje het andere karretje aandrijft.

Heeft iemand daar een goede oplossing voor?

Hoe drijf je nu een mijn karretje aan?

Edit:Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Beerkiller schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:48:
Hallo ik heb net een update geinstalleerd van minecraft. Alleen nu werken me aangedreven mijn wagentjes niet meer. En met aangedreven bedoel ik dat je 1 karetje het andere karretje aandrijft.

Heeft iemand daar een goede oplossing voor?

Hoe drijf je nu een mijn karretje aan?

Edit:Typo
Dat is eruitgehaald in 1.6 ;) De bedoeling is nu dat je powered rail moet gebruiken hiervoor.

[ Voor 6% gewijzigd door TrekDude101 op 29-05-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
TrekDude101 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:49:
[...]

Dat is eruitgehaald in 1.6 ;) De bedoeling is nu dat je powered rail moet gebruiken hiervoor.
En hoe maak je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Dat staat wel in de Minecraft Wiki, je moet dan even naar Transportation recipes scrollen: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
TrekDude101 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:55:
Dat staat wel in de Minecraft Wiki, je moet dan even naar Transportation recipes scrollen: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Heeft iemand voor mij een MC1.5 voor de mac zodat ik op de Tweakers-server kan spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Volgens de officiële site mag je geen Minecraft files verspreiden dus dit lijkt mij niet toegestaan.

[ Voor 207% gewijzigd door psychoclown op 31-05-2011 19:22 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Ah ok, dom van mij. Ik zat in package content te zoeken naar die bestanden maar ze staan in je library :P Wist ik veel 8)7 Bedankt voor de bestanden!

*Edit, Zo geregistreerd. Vanavond thuis eens rustig rond kijken. Iemand die de verantwoordelijkheid van mij op zich wilt nemen via een vouche? O-) Isplendid is mijn ingame name, ik ben 14+ en geen buitenlander ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Splendid op 30-05-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook rond gekeken op de server, echt vet om te zien als je je bedenkt dat het allemaal met de hand is gemaakt :D

Ik zou wel een zone willen maken met allemaal 8-bit figuren, Mario etc :) Of is die er al? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-dude
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 15:35
Nieuwe update, maar de bug dat vuur blokken in brand zet is er nog steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vandaag Minecraft nog eens een paar uurtjes gespeeld na het een hele tijd niet meer gespeeld te hebben. Ik zag bij het beginnen in de wiki dat de powered rail er nu inzit, wat ik op zich wel een hele verbetering vind. Nu heeft goud tenminste ook wat meer nut.
Ik ben wel even zoet geweest met het upgraden van mijn stations met de powered rails, maar nu werkt alles weer zoals het moet :)

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 31-05-2011 17:24 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik vind het leuk dat Bone Meal nu ook gras en bloemen spawned als je het op grasblokken gebruikt. Zo kan je in bestaande werelden je directe omgeving lekker begroeien met langer gras. :D

En dat is iets wat veel sfeer brengt in het spel vind ik!

Zo probeerde ik ook de Long Grass mod te installeren toen ik hem zag maar sinds ik hem vond was het nooit compatible met de huidige Minecraft versies. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 09:20

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Damn, gaat wel snel. Helaas dat het bij bukkit zolang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik zit nu nog op 1.5_01. Is updaten naar 1.6.6 al veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Ik heb geupdate naar die versie ben nog niks geks tegen gekomen
wapens en tools verdwijnen niet meer naar 1 use iig

[ Voor 29% gewijzigd door Nix_R op 01-06-2011 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik kwam er gisteren achter dat een een tijdje geleden update hadden gedaan met vuur op netherblock. dus als dan bijv iets anders brandsbaar in range van 3 blokjes staat, in de brand vliegt... 2 huizen door kwijt geraakt omdat die grotendeels van hout waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
Met hoog gras wordt het tijd voor een Pokémon mod!
Afbeeldingslocatie: http://scottthong.files.wordpress.com/2008/06/supereffectivetallgrass.jpg?w=450
493 potentiele nieuwe Mobs :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Laatst online: 21-04-2024
De mod voor het vangen van beesten bestaat al een tijdje. Misschien zijn er nog leuke mods die pokemonachtige beesten toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-09 10:54
Ik heb mijn eigen bukkit server alweer op een supported 1.6 build draaien. Dus lijkt me dat de tweakers server ook niet meer lang op zich zal laten wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
Stevanov schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 18:41:
Ik heb mijn eigen bukkit server alweer op een supported 1.6 build draaien. Dus lijkt me dat de tweakers server ook niet meer lang op zich zal laten wachten?
Tweakcraft draait sinds vanmiddag 2 uur ofzo op 1.6.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Andiaen schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:14:
De mod voor het vangen van beesten bestaat al een tijdje. Misschien zijn er nog leuke mods die pokemonachtige beesten toevoegen?
Mij lijkt het niet zo moeilijk te maken middels mo's creatures aan te passen. Ik ben al meer mods tegengekomen die daarop voortbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Ben sinds gisteren ook begonnen. Even alles aan het uitpluizen offline. Alleen schokt en freezed het elke minuut wel een paar keer, redelijk onspeelbaar daardoor. Kom er ook niet achter na hier gelezen te hebben waar dat vandaan zou komen. Zowel in de browser als windowd als fullscreen. Iemand een idee?
Binnenkort eens online gaan proberen, alleen wel ff zorgen dat ik weet wat ik tegen beestjes moet doen.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Laatst online: 25-09 09:20

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Hier draait de server ook redelijk stabiel, Bukkit build #818

Hoe zit het met het hoge gras op de pre-1.6 patch world? Moet je eerst een nieuwe world maken voordat je het hoge gras kan hebben. (Multiplayer)

[ Voor 54% gewijzigd door Crazymonkey op 03-06-2011 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:22

MsG

Forumzwerver

RZor schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:27:
Ben sinds gisteren ook begonnen. Even alles aan het uitpluizen offline. Alleen schokt en freezed het elke minuut wel een paar keer, redelijk onspeelbaar daardoor. Kom er ook niet achter na hier gelezen te hebben waar dat vandaan zou komen. Zowel in de browser als windowd als fullscreen. Iemand een idee?
Binnenkort eens online gaan proberen, alleen wel ff zorgen dat ik weet wat ik tegen beestjes moet doen.
Zonder specs of andere nuttige informatie kunnen we vrij weinig :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb daar ook last van met mijn 7+ jaar oude pc. Gewoon het windowed scherm niet volledig fullscreen zetten helpt naar mijn idee al een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:49
Crazymonkey schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:32:
Hier draait de server ook redelijk stabiel, Bukkit build #818

Hoe zit het met het hoge gras op de pre-1.6 patch world? Moet je eerst een nieuwe world maken voordat je het hoge gras kan hebben. (Multiplayer)
Je kunt hoog gras laten groeien door bonemeal te gebruiken op stukken land met gewoon laag gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ik kwam net even op die tweakers server, maar jeuh wat een lag

En 3x connection lost :-(

[ Voor 19% gewijzigd door Snowwie op 03-06-2011 15:04 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

@MSG: wat wil je verder weten dan? Het is een soort van lag, een freeze van de bewegingen die dan even later weer door gaat. Heb het via de browser en offline alletwee last van, windowd, fullscreen of er tussen in allemaal. Heb een i5 760, hd5770 en 8gb geheugen, daar zal t probleem niet zitten dus.
Draai de nieuwste versie, heb m pas gisteravond geinstalleerd.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Java updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht: laat ik eens het Tweakers.net logo maken in Minecraft. dus dit heb ik gedaan en dit is het resultaat.
Het heeft me ongeveer een paar uur gekost
De kleur van de binnekant is aan de voorzijde geel en aan de achterzijde groen omdat de specifieke kleur van het binnenste van het Tweakers.net logo niet beschikbaar is in Minecraft. Daardoor is deze in 2 kleuren

Hopelijk vinden jullie het mooi

Afbeeldingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/03/1307099535-960.png
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/03/1307099531-250.png

Video:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=InvJnljfQjE]

Mvg,

Patrick Swijgman

EDIT: Dit bericht was eerst een topic totdat ik erop aan gewezen werd dat er een special topic is voor Minecraft.Vandaar dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 20:51

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik vind de groene het mooist :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Ik kom er nog steeds niet uit met die freezes, alleen ze maken het redelijk onspeelbaar.
Heb zowel de 32 als de 64 bit Java updates gedaan, ingame alle settings op low, dan zijn er iets minder freezes maar nog steeds teveel. Mijn systeem voldoet ruim aan de eisen, zou niet weten waar ik het nog vandaan zou moeten halen.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:04:
Ik dacht: laat ik eens het Tweakers.net logo maken in Minecraft.
(...)
Mooi werk, erg leuk om te zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hebben jullie texturepacks draaien? Zo ja, welke gebruiken jullie?

Ikzelf draai momenteel Eldpack (download hier). Deze vind ik erg goed. Geeft toch een wat betere feeling aan de game dan het origineel, vind ik.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bezig met mijn eigen texture pack :)
En ik moet zeggen het is best veel werk :P. zodra deze af is zet ik hem op dit topic.

-Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik gebruik het liefste Mixcraft HD, maar soms heb ik een gemodde EldPack draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Laatst online: 25-09 08:14
Ik gebruik zelf Minecraft Enhanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ik ben zelf met een maat ook al een tijdje bezig geweest, we hebben beiden een grootschalige constructie gebouwd, hij een 100% kasteel, en dat van mij, mja, oordeel zelf maar. :)

ook te bekijken in 1080p :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Nu met een nieuwe laptop kan ik volledig gebruik maken van minecraft :)

Ik ga nu ook vaker op de tweakcraft server komen.

Tc.tweakcraft.net = tweakcraft.net voor mensen die verbinding willen maken met die server.

Evil team heeft al redelijk veel dingen released.

YouTube: ‪Chicken defense mechanism!‬‏ ( nieuwe kippen)

http://twitter.com/#!/Evil_Notch

http://forums.evilminecraft.net/showthread.php?tid=111 (evil pack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
heb er zelf net ook op gezet. ziet er mooi uit alleen hij kan geen schilderijen laten zien dan zie ik een wit vlak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:49
Sinds 1.6 werken water ladders (helaas) niet meer. Hoe verplaatsen jullie je nu snel naar boven? 80 blokjes omhoog klimmen is via een ladder is niet echt prettig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minecraft Red Stone Gates, Activators en Detectors :)

Ik zag een filmpje over Minecraft redstone circuits en toen wou ik dit zelf ook doen.
Ik heb verschillende gates gemaakt met combinaties en dingen die ik zelf ontworpen heb :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zuEE-wygbhk]

Alstublieft, Like/Comment/Subsribe, ik zou dit zeer waarderen :)

Veel plezier en Happy Mining.

-Patrick

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Is er een mod waarmee je de chat kan laten verbergen/verschijnen. Heb geen zin om de tekst te zien als ik dat niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

fabben schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:40:
Sinds 1.6 werken water ladders (helaas) niet meer. Hoe verplaatsen jullie je nu snel naar boven? 80 blokjes omhoog klimmen is via een ladder is niet echt prettig...
Als je het in het begin tijdens het omhoog klimmen even op 2x ALT drukt, kan je daarna W loslaten en je blijft verder klimmen. Dat gebruik(te) ik altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Rakkerzero schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:43:
Is er een mod waarmee je de chat kan laten verbergen/verschijnen. Heb geen zin om de tekst te zien als ik dat niet wil.
Klik op F1 ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die haalt gelijk de hele GUI weg. Dat wil ik niet. Ik wil enkel de chat verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Volgens mij bugt de Nether ook nog aardig in SMP, ik had 60+ Ghasts geteld op een paar meter :)

Afbeeldingslocatie: http://f.refe.be/s/javaw_06-06-11_09-49-21.png
Afbeeldingslocatie: http://f.refe.be/s/javaw_06-06-11_09-50-58.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

Phyxion schreef op maandag 06 juni 2011 @ 10:47:
Volgens mij bugt de Nether ook nog aardig in SMP, ik had 60+ Ghasts geteld op een paar meter :)

[afbeelding]
[afbeelding]
gelukkig had ik er niet zoveel gehad :p khad wel 5 in een paar meters :p dus alle blokken om me heen waren in no time weg en me beschutting (was toen ik voor eerst in nether kwam) dus had ook geen boog of iets bij me dus was in no time dood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Kan iemand mij opweg helpen?
Ben bezig met alle fixes die ik maar kan vinden voor de freezes die ik heb, gaat al een beetje de goede kant op.
Maar nu wou ik graag de versie van tweakcraft gaan gebruiken, gedownload, kom er alleen helemaal niet uit over hoe ik die moet starten. Waar moet ik die folder zetten en waar kan ik hem mee starten? Zit geen exe bij. Ik heb de versie van minecraft.net gedownload en run die als ik wil spelen.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
RZor schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:17:
Kan iemand mij opweg helpen?
Ben bezig met alle fixes die ik maar kan vinden voor de freezes die ik heb, gaat al een beetje de goede kant op.
Maar nu wou ik graag de versie van tweakcraft gaan gebruiken, gedownload, kom er alleen helemaal niet uit over hoe ik die moet starten. Waar moet ik die folder zetten en waar kan ik hem mee starten? Zit geen exe bij. Ik heb de versie van minecraft.net gedownload en run die als ik wil spelen.
Je moet naar Gebruiker/appdate/roaming/.minecraft/bin en dan de mincraft.jar vervangen door die welke je van de website gedownload hebt. Dan kun je gewoon via je standaard launcher het spel starten,

Edit: volgens mij is het op de website zelfs de hele .minecraft map die je download. In dit geval moet je de savegames die je wilt bewaaren even backupen en de hele map vervangen. En dan de savegames terug zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door arcanis op 06-06-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
arcanis schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:26:
[...]

Je moet naar Gebruiker/appdate/roaming/.minecraft/bin en dan de mincraft.jar vervangen door die welke je van de website gedownload hebt. Dan kun je gewoon via je standaard launcher het spel starten,

Edit: volgens mij is het op de website zelfs de hele .minecraft map die je download. In dit geval moet je de savegames die je wilt bewaaren even backupen en de hele map vervangen. En dan de savegames terug zetten.
uitvoeren en dan %appdata% of windows+r en dan %appdata% kan ook :)

Iemand trouwens nog tips om een server te draaien ? :) ik draai thuis nu een bukkit server met simplewarp gewoon voor familie/vrienden.
Nog handige/onmisbare plugins die eigenlijk niet mogen ontbreken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:02
voor de liefhebbers, zojuist bevestigd dat de game deze kerst verkrijgbaar is voor de Xbox 360 en met kinect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron?
In a brief statement made by Phil Spencer, during the Xbox Kinect press conference at E3 it was announced that Minecraft will be launching exclusively on Xbox Kinect this winter.

The game, based on the images shown at the press conference, retains its classic graphics style. One huge reveal for the console port, however, is that it's coming complete with Kinect functionality.

This looks to be a big week for Minecraft, as the mobile version will be demoed on the Xperia Play during the E3 Expo as well.
http://www.minecraftforum.net/

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Xbox Press Conference op E3, hij is net afgelopen.

[ Voor 7% gewijzigd door MeltedForest op 06-06-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

MeltedForest schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:00:
[...]
Als je het in het begin tijdens het omhoog klimmen even op 2x ALT drukt, kan je daarna W loslaten en je blijft verder klimmen. Dat gebruik(te) ik altijd.
Ik run gewoon lokal een bukkit server en gebruik een plugin waarmee ik elevators heb (echt met knopjes voor verdiep 1, 2, ...) Ik weet wel niet juist mee rhoe de plugin heet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Die ports zijn leuk, maar ik zou liever nu een aankondiging zien waar hij zegt dat hij alle bugs er uit gaat slopen. :/

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
IStealYourGun schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:27:
Die ports zijn leuk, maar ik zou liever nu een aankondiging zien waar hij zegt dat hij alle bugs er uit gaat slopen. :/
Niet zo klagen joh. Het spel is prima speelbaar op een paar momenten van critical buggs (zoals tools die 1 hit meegaan). Verder komen er steeds nieuwe leuke dingen bij.

Noem eens wat van die bugs die, als je eruit gesloopt zijn, meer nieuwswaarde zijn dan een Xbox360 poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Dreanor schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:41:
[...]

Niet zo klagen joh. Het spel is prima speelbaar op een paar momenten van critical buggs (zoals tools die 1 hit meegaan). Verder komen er steeds nieuwe leuke dingen bij.

Noem eens wat van die bugs die, als je eruit gesloopt zijn, meer nieuwswaarde zijn dan een Xbox360 poort?
Ik heb geen xbox dus voor mij is het eigenlijk geen meerwaarde.
Ik zit gewoon wat met het gedacht in het achterhoofd dat binnen enkele maanden de "final" versie en hoop dan een super stabiele versie met de meeste beloofde features Maar als ik zie hoe hij nu al zijn resources op ports zet en zelf meer bugs dan bugfixed programmeert begin ik een beetje schrik krijgen dat de gemiddelde EA game completer en stabieler zal zijn dan Minecraft 1.0 :+

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor

RZor

Sorry!

Ik heb een voor mij afdoende oplossing voor de freezes gevonden:
First Uninstall any versions of java already installed and clear out all files inside the minecraft appdata folder EXCEPT "saves"
(C:\Users\*username*\appdata\.minecraft\)

Install Java:
#1 Go to this website: http://www.oracle.com/technetwork/jav...
#2 Underneath the big buttons is "Java Platform, Standard Edition" - click "Download JDK" just under that on the right hand side.
#3 Make sure you select the right java for your system from the drop down box (64bit/32bit etc), tick "I agree" and press continue.
#4 If the download doesn't start automatically after that, go down to the available files and click the .exe there to start it.
#5 When the download finishes, run the installation with the standard settings and wait for it to finish.

Download Minecraft.jar:
#1 Go to minecraft.net and log in.
#2 Go to the download page and download the minecraft.jar in the "linux/other" section
#3 Open windows explorer and navigate to C:\
#4 if you see a "program files" folder and a "program files (x86)" folder then you are running 64 bit windows
#5 (64 bit users) open "program files (x86)" and create a new folder in there called "Minecraft" and copy the minecraft.jar you downloaded into that folder.
#6 (32 bit users) open "program files" and create a new folder in there called "Minecraft" and copy the minecraft.jar you downloaded into that folder.

Create Shortcut to run it from:
Right click on the desktop and create a new shortcut with the following target (copy between the lines):

(64bit users)
Target:
----------
"C:\Program Files\Java\jre6\bin\java.exe" -Xmx2048M -Xms1024M -cp "C:\Program Files (x86)\Minecraft\Minecraft.jar" net.minecraft.LauncherFrame
----------

(32bit users)
Target:
----------
"C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\java.exe" -Xmx2048M -Xms1024M -cp "C:\Program Files (x86)\Minecraft\Minecraft.jar" net.minecraft.LauncherFrame
----------
Dit heeft er bij mij voor gezorgd dat ik een stuk beter kan spelen. Alleen soms tijdens het invoeren van tekst heb ik nog een freeze. Het is speelbaar, gewoon wachten op de volgende update voor nu.

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:44

Austin

Uit een boek

quote: Notch via Twitter
Back from the Microsoft conference thingie. Minecraft for XBox 360! For the first time in my life, I have "PR guidelines" to follow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:34

Sorbo

Uw hulp in huis!

Hier trouwens mensen die ervaring hebben met i3D's minecraft servers? Zit er aan te denken om een 6-man te bestellen, maar zou graag nog wat ervaringen willen horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 11:32
IStealYourGun schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:00:
[...]

Ik heb geen xbox dus voor mij is het eigenlijk geen meerwaarde.
Ik zit gewoon wat met het gedacht in het achterhoofd dat binnen enkele maanden de "final" versie en hoop dan een super stabiele versie met de meeste beloofde features Maar als ik zie hoe hij nu al zijn resources op ports zet en zelf meer bugs dan bugfixed programmeert begin ik een beetje schrik krijgen dat de gemiddelde EA game completer en stabieler zal zijn dan Minecraft 1.0 :+
Xbox versie wordt door een ander team gedaan, als ik het goed begrijp zelfs een niet-Mojang team. Er is trouwens al pas een grote bugfix release geweest, wat klaag je nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb een probleem,

ik wil een minecraft server samen met mijn vriend maken zodat we die samen kunnen spelen. ik heb de stappen gevolgd om het zo geheten Minecraft_Server.exe bestand te downloaden en te openen. wat ik daarna moest doen is het server.properties te openen, het enigen probleem is, is dat dit bestand niet aangemaakt word. kan iemand mij helpen? p.s. ik gebruik windows vista als dat uit zou maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:20:
hoi ik heb een probleem,

ik wil een minecraft server samen met mijn vriend maken zodat we die samen kunnen spelen. ik heb de stappen gevolgd om het zo geheten Minecraft_Server.exe bestand te downloaden en te openen. wat ik daarna moest doen is het server.properties te openen, het enigen probleem is, is dat dit bestand niet aangemaakt word. kan iemand mij helpen? p.s. ik gebruik windows vista als dat uit zou maken
Als alle eerste zal ik geen standaard server software nemen maar Bukkit. Op de site staat wel uitgelecht hoe alles werkend te krijgen.
Maar als je toch de standaar wil draaien zal in de map waar je de server.exe hebt staan echt de file met server.properties moeten komen staan zodra je de server een keer gestart hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 13:26
Of anders maak je die file zelf, hier wat ik in mn props heb staan:
#Minecraft server properties
#Sun Jun 05 16:50:13 CEST 2011
level-name=world
allow-nether=false
view-distance=10
spawn-monsters=true
online-mode=false
spawn-animals=true
server-name=projectMC.nl
max-players=20
server-ip=91.205.213.105
pvp=true
level-seed=
server-port=25565
allow-flight=false
white-list=false
spawn-protection=2

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
arcanis schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:53:
[...]

Als alle eerste zal ik geen standaard server software nemen maar Bukkit. Op de site staat wel uitgelecht hoe alles werkend te krijgen.
Maar als je toch de standaar wil draaien zal in de map waar je de server.exe hebt staan echt de file met server.properties moeten komen staan zodra je de server een keer gestart hebt.
Wat zijn de voordelen van bukkit tegenover de normale server software dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:37
Nix_R schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:18:
[...]

Wat zijn de voordelen van bukkit tegenover de normale server software dan ?
Bukket is gewoon tig keer uitgebreider. Er zijn duizenden plugins voor geschreven en maakt alles wat overzichtelijker.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:24
Kent er iemand een mod waarmee je de commando's /sethome en /home krijgt én die compatible is met IndustrialCraft (gebruikt ModLoader).

Het enige wat ik kan vinden zijn de meer complete mods als Bukkit idd (en die is niet compatible met IndustrialCraft). Tevens nog een oude mod gevonden die enkel deze commando's toe zou voegen maar die is sinds 1.2 al niet meer bruikbaar.

Edit:
Nog wat verder zoeken leert dat je het bed kan gebruiken om je spawnpoint te veranderen.
Hier ging het met name om dus voor ons is dit een bruikbare workaround, enige wat je mist is /home.

[ Voor 21% gewijzigd door BSTNjitRam op 09-06-2011 13:53 . Reden: Workaround gevonden ]

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een zojuist een eigen minecraft server gemaakt maar ik heb er is een probleem. ik heb begrepen dat als je de server opstart dat je dan op minecraft bij multiplayer localhost moet intypen. het enigen probleem is dat als ik dat doe dat er dan komt te staan dat ik geen premium heb. wil dit dus zeggen dat ik per se het spel moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je het spel niet hoeven kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:59:
ik heb een zojuist een eigen minecraft server gemaakt maar ik heb er is een probleem. ik heb begrepen dat als je de server opstart dat je dan op minecraft bij multiplayer localhost moet intypen. het enigen probleem is dat als ik dat doe dat er dan komt te staan dat ik geen premium heb. wil dit dus zeggen dat ik per se het spel moet kopen?
online-mode=false & verify-names=false in server.properties

Dan kan gewoon iedereen toegelaten worden tot je server, met of zonder "legale" versie, ook van buitenaf als je poortje open staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 09-06-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke echt bedankt dat is eindelijk gelukt! alleen nu heb ik een ander probleem, mijn vrienden kunnen mij niet joinen. hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:39

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Ik vermoed dat het niet mogelijk is, maar misschien is het mijn onwetendheid: is het ook mogelijk om iemand als een soort "spectator" toe te laten in je eigen server, zonder dat deze een betaald account hoeft te hebben? Dus dat iemand kan meekijken en rondlopen in de wereld, maar niets kan. Om alleen daar een betaald account voor te nemen is een beetje zonde. Voor zover ik begrijp moet je altijd een account hebben om ook maar de wereld in te kunnen.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• id0001
  • Laatst online: 04-09 17:08
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:37:
oke echt bedankt dat is eindelijk gelukt! alleen nu heb ik een ander probleem, mijn vrienden kunnen mij niet joinen. hoe komt dit?
Waarschijnlijk moet je nog je port forwarden (25565)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Tjeerd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:38:
Ik vermoed dat het niet mogelijk is, maar misschien is het mijn onwetendheid: is het ook mogelijk om iemand als een soort "spectator" toe te laten in je eigen server, zonder dat deze een betaald account hoeft te hebben? Dus dat iemand kan meekijken en rondlopen in de wereld, maar niets kan. Om alleen daar een betaald account voor te nemen is een beetje zonde. Voor zover ik begrijp moet je altijd een account hebben om ook maar de wereld in te kunnen.
Mod waarmee enkel iemand bouwrechten krijgt als-ie op de whitelist staat + mijn eerdere post (online-mode=false, verify-names=false)

Voor de mod: google naar "minecraft server whitelist crafting mod" o.i.d.

[ Voor 5% gewijzigd door Gamebuster op 09-06-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ja laten we vooral mensen helpen die te cheap zijn het spel te kopen :/

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Voor technische vragen en problemen is er Spielerij - Problemen & Vragen, maar bovenal: lees Het algemeen beleid #verbodencopyright eens door, hulp bij warez doen we hier niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:06:
Minecraft Red Stone Gates, Activators en Detectors :)

Ik zag een filmpje over Minecraft redstone circuits en toen wou ik dit zelf ook doen.
Ik heb verschillende gates gemaakt met combinaties en dingen die ik zelf ontworpen heb :P

-Patrick
nice! redstone logica vind ik nog vrij ingewikkeld. ik probeer die "RS NOR Latch w/ pressure plate" uit je demo na te maken maar ik kom er niet helemaal uit. zou je daar misschien een schema van willen posten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 11:41
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:59:
Sorry maar dit vind ik dan echt weer een domme reactie,

Je zegt dat je een eigen Minecraft server hebt gemaakte en vervolgens verlul je jezelf door te zeggen dat je geen legale versie hebt.

Je antwoord: Natuurlijk moet je het spel kopen, dat is de normale gang van zaken, jij wilt iets hebben dan betaal je er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:10:
[...]

nice! redstone logica vind ik nog vrij ingewikkeld. ik probeer die "RS NOR Latch w/ pressure plate" uit je demo na te maken maar ik kom er niet helemaal uit. zou je daar misschien een schema van willen posten? :)
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Redstone_circuits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Volgens mij wordt Minecraft Beta 1.7 een geweldige update:
* We are working on Minecraft Beta 1.7, which I’m referring to as the “adventure update”. We’re keeping the details secret so people can get surprises. The idea with this update is to flesh out the game a bit, making it reward exploration and combat more. Assuming we like them in play testing, pistons are coming in 1.7.
Ben benieuwd wat dit gaat opleveren, want dat is echt iets wat ik mis in Minecraft.
@jeb_ I really don't mean to bother you, but will pistons make it to 1.7? I REALLY need to know.
- @aredspider Hah, yeah they will be included, but the question is when 1.7 will be released ;)
Pistons lijken mij erg veel leuke toepassingen hebben zoals: Water sluis, deuren, traps en veel meer ...

En nog iets wat ik altijd al in Minecraft heb willen zien: Shears. Hiermee kan je leave blocks mijnen (welke je ook kan plaatsen), schapen scheren en TNT onschadelijk maken.
@jeb_ Will shears be a legit way of gaining leaf blocks?
- @istiden1 Yeah
Dus van mij mag 1.7 vandaag al komen. :D En volgens beginnen ze redelijk op dreef te raken met updates en features toevoegen (wat wel tijd werd). :D

Edit: Net weer paar nieuwe tweets, belichting wordt aangepakt! :D
I put lighting data in a second texture, u is skylight, v is blocklight. To fade skylight, I just dynamically change the texture data.
&
Also, this means that skylight and blocklight can have different colors now. Nights are brighter, but tinted blue now. Blocklights are warm.

[ Voor 12% gewijzigd door Dreanor op 11-06-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:34
Meer mensen problemen om op tweakcraft te connecten?
Patch 1.7 ziet er wel vetjes uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Vraagje:

Is de vuur "bug" alweer gemaakt? Met andere woorden, kan ik mijn openhaard weer aansteken zonder de angst te hebben dat mijn hele huis en omgeving afbrand?

Er zit namelijk 3 blokken "lucht" tussen het vuur en dichts bijzijnde houten blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dreanor schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:48:
Vraagje:

Is de vuur "bug" alweer gemaakt? Met andere woorden, kan ik mijn openhaard weer aansteken zonder de angst te hebben dat mijn hele huis en omgeving afbrand?

Er zit namelijk 3 blokken "lucht" tussen het vuur en dichts bijzijnde houten blok.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een brutale vraag, ik heb een tijdje terug een keer ingelogd op de tweakcraft server zonder gevoucht te zijn. dus gewoon in de wereld waar iedereen kan bouwen wat rondgelopen en gebouwd. daarna heb ik een tijd weer gewoon single player gespeeld maar heb nou toch weer de behoefte om online te gaan. zou iemand me willen vouchen voor de tweakcraft server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dreanor schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:16:
Pistons lijken mij erg veel leuke toepassingen hebben zoals: Water sluis, deuren, traps en veel meer ...

En nog iets wat ik altijd al in Minecraft heb willen zien: Shears. Hiermee kan je leave blocks mijnen (welke je ook kan plaatsen), schapen scheren en TNT onschadelijk maken.
Persoonlijk zou ik dingen willen zien als:
- slopes; bijv. maak een stair dmv coblestone/lumber, doe nog een keer hetzelfde met de stairblokken en je hebt een helling.
- waterrad. Zodat je stromende rivieren kan maken of verlengen.
- Slabs, maar dan verticaal.
- Animal Farm opties en Monster Farm opties zodat je dieren kunt harvesten en monsterlegers kunt maken.
- Building presets maken. Van 8 vellen papier + Lapis Lazuli Block een blauwdruk maken. Hierin kun je dan eenmalig in een editor een gebouw maken met x-aantal blokken. Deze blauwdruk kun je dan verkopen. Dit brengt dan ook gelijk mn volgende item.
- Market Stall. Maak een marktkraampje waar je 9 items in kunt plaatsen en hier een prijs (in materiaalblokken) voor kunt opstellen. Andere spelers kunnen dan deze items kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vind het wel enorm jammer dat mijn wereld na al die updates nu continu besneeuwd is, terwijl deze vroeger altijd mooi groen en zonnig was, zelfs het water is nu eigenlijk altijd bevroren. Daar is niets aan te doen zeker?

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 12-06-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SToRM666 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:19:
Ik vind het wel enorm jammer dat mijn wereld na al die updates nu continu besneeuwd is, terwijl deze vroeger altijd mooi groen en zonnig was, zelfs het water is nu eigenlijk altijd bevroren. Daar is niets aan te doen zeker?
Je kan met Bukkit het weer compleet disablen. Echter ik zou ook graag een plugin willen hebben die een bepaald gebied gewoon op zonnig kan zetten en de rest gewoon wel met weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Bedankt voor de tip! Maar als ik zo snel even kijk is dat een plugin voor servers? Ik speel de singleplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Laatst online: 21:40
Phyxion schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:22:
[...]

Je kan met Bukkit het weer compleet disablen. Echter ik zou ook graag een plugin willen hebben die een bepaald gebied gewoon op zonnig kan zetten en de rest gewoon wel met weer.
Dat kan met deze plugin: http://forums.bukkit.org/...her-in-regions-766.16473/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Deze kende ik nog niet, ik zal eens proberen of dit wat is :)

Pagina: 1 ... 13 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.