[PC] Minecraft - Deel #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 42 Laatste
Acties:
  • 298.727 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
Ik heb een bouwkundige vraag: ik wil graag op grote hoogte een soort brug bouwen, recht vooruit, enige honderden meters. Het probleem is alleen dat ik mijn volgende blokje niet makkelijk kan vastmaken omdat ik het aanhechtingspunt niet kan zien. Dit lukt een beetje wanneer ik over de rand hang, maar dan val ik heel vaak. Hebben jullie een betere manier om dit te doen? Bijgaand een bedroevend onduidelijke afbeelding ter illustratie.

Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/3843/brugjebouwen.png

Regelmatige bezoekers van dit forum zullen opmerken dat dit bouwproject mij hier eveneens is aangeraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:05

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

houd shift ingedrukt, dan val je niet van je huidige blok af.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 14:52

Comgenie

Soms heb je dat

Heel simpel, shift ingedrukt houden, dan val je niet van de blok af, en kan je er makkelijk overheen hangen zonder te vallen. Dan kan je gewoon achter elkaar blokken plaatsen door de knop ingedrukt te houden terwijl je achteruit loopt

[ Voor 6% gewijzigd door Comgenie op 22-05-2011 17:35 ]

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe die site heette waarmee je een soort bouwplan kunt maken van iets wat je wilt bouwen? Ben hem kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bedoel je minedraft.net?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die! Heel erg bedankt! :D

EDIT: nu begin ik te twijfelen, was er geen andere die beter was? Of...

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

minecraft structure planner, kan je laag voor laag ontwerpen en in 3d bekijken.

[ Voor 49% gewijzigd door MeltedForest op 22-05-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
post van minecraft op facebook:

Minecraft 1.6 coming later this week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:13
Wauw, die Structure Planner is handig.

Ben op een server momenteel bezig met het bouwen van een Sfinx, daar gaat die Structure Planner heel goed mee helpen, aangezien ik nu telkens dingen aan het proberen ben, meten, uitproberen, weer afbreken, nog eens proberen.

Hiermee kan ik het hele ding gewoon bouwen en daarna nabouwen in Minecraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:16
Deze week inderdaad update naar 1.6, ik wacht nog wel even met de update denk ik. Ik wil nog eerst mijn "bank" aanpassen, deze werkt nu nog volledig met boosters :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:21

Bezulba

Formerly known as Eendje

industrialcraft is net vorige week geupdate (na lang wachten) komt nu 1.6 eraan.. boehoe :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Bezulba schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:52:
industrialcraft is net vorige week geupdate (na lang wachten) komt nu 1.6 eraan.. boehoe :(
Je hoeft je client niet te updaten hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:21

Bezulba

Formerly known as Eendje

-Mike- schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:58:
[...]

Je hoeft je client niet te updaten hé ;)
i know, maar ik wil natuurlijk wel de nieuwe dingen!

;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iStig
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik heb Linux Mint 10 (x86) op mijn laptop en vandaag installeerde ik Minecraft. Als ik singleplayer doe of inlog op mijn server valt hij na enkele seconden uit. De gehele client. Ik heb al wat oplossingen gezocht, maar vind niet echt iets wat werkt.

Ik heb de .minecraft folder al verwijdert en Minecraft.jar opnieuw gedownloaden.

En ik heb een dualboot met Win7 en daarop crasht hij niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iStig schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:57:
Ik heb Linux Mint 10 (x86) op mijn laptop en vandaag installeerde ik Minecraft. Als ik singleplayer doe of inlog op mijn server valt hij na enkele seconden uit. De gehele client. Ik heb al wat oplossingen gezocht, maar vind niet echt iets wat werkt.

Ik heb de .minecraft folder al verwijdert en Minecraft.jar opnieuw gedownloaden.

En ik heb een dualboot met Win7 en daarop crasht hij niet!
misschien even wisselen tussen de open java runtime environment en die van sun zelf?
kreeg die tip ook eerder in dit topic en bij mij werkt het goed op debian in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:49
De 108 'lines' lange changelist voor 1.6 is hier te vinden! Flink wat bug fixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-09 13:21
fabben schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:00:
De 108 'lines' lange changelist voor 1.6 is hier te vinden! Flink wat bug fixes!
Erg mooie lijst met veel kleine ergernissen die nu gefixed zijn zoals gras dat niet groeit onder hekjes (zo irritant) of wooden presure plates moet mijnen met pickaxe (ipv axe). En veel meer.

Denk dat enkel de lijst bugfixes veel waarde geeft aan Minecraft. Plus aantal leuke nieuwe dingen zoals tall grass, de map, hatches en multiplayer Nether. :)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farmable mushrooms. Hmm.
Fixed fire sometimes existing mid-air as an invisible block of pain
Invisible block of pain zou een geweldige naam voor een band zijn :Y
Fixed water interacting strangely with glass
Ik vraag me af of dat dan ook betekent dat dat niet meer het ideale materiaal is voor watertraps. Voorheen hadden baddies altijd moeite om boven te blijven in de buurt van glas.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Las in de fixes ook iets over minecarts die elkaar boosten. Zou dit betekenen dat de oude boosters helemaal niet meer werken?

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:37
OxiMoron schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 07:59:
Las in de fixes ook iets over minecarts die elkaar boosten. Zou dit betekenen dat de oude boosters helemaal niet meer werken?
Ja.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
TepelStreeltje schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:34:
houd shift ingedrukt, dan val je niet van je huidige blok af.
Comgenie schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:35:
Heel simpel, shift ingedrukt houden, dan val je niet van de blok af, en kan je er makkelijk overheen hangen zonder te vallen. Dan kan je gewoon achter elkaar blokken plaatsen door de knop ingedrukt te houden terwijl je achteruit loopt
Thanks!
Ik heb nu een flinke 'plafondtunnel' door de Nether (een paar keer door een Ghast kaptotgeknald tijdens het bouwen, flink schrikken is dat), aan het einde een portal geklust in een rotswand. Maar aan de andere kant van dit portal is echt een verschrikkelijk saai eilandje! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Vanochtend ook maar eens aangeschaft na een paar keer 'gratis' te hebben gespeeld...Geld is van mijn rekening, maar kreeg daarna wel een foutmelding, lekker dan. Meteen maar een mailtje gestuurd met mijn gegevens om te zien of het nu wel allemaal goed is aangekomen. Lekker begin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
Deze foto werd net door Notch getweet:
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/306134372.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1306319151&Signature=nPX70TKTA3lEKGhav1uaEfcmWHg%3D

Minecraft voor Android/Xperia Play! Al had ik liever een iOS versie gezien.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

fabben schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:14:
Deze foto werd net door Notch getweet:
[afbeelding]

Minecraft voor Android/Xperia Play! Al had ik liever een iOS versie gezien.

Bron
Dit komt gewoon omdat Android al voor een deel Java is. Minecraft is dan veel makkelijker om te poorten naar Android.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
De iOs versie komt ook. Bron: http://tweakers.net/nieuw...minecraft-als-eerste.html
De iOS-versie van Minecraft is gepland voor een release dit jaar.
Ik kijk uit naar versie 1.6, vooral voor de maps. Momenteel ligt mijn server stil tot de update er is.
Momenteel gebruik ik MineOs+, erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik ben maar een knuppeltje wanneer het op coden aankomt, maar doet Majong over het algemeen net heel erg lang over dingen?

Ik bedoel leuk een Android versie van Minecraft maar als dat alles is waar 2 man fulltime aan werken valt mij dat heel erg tegen. Had op zijn minst iets nieuws verwacht.

Hetzelfde geldt voor de updates die uitkomen, lijkt eigenlijk heel weinig, ondanks dat ik elke update heel erg waardeer hoor.

Maar zoals ik zei ik heb geen verstand van coden dus misschien onderschat ik hoeveel tijd iets nodig heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:22

MsG

Forumzwerver

Ik denk het ja, want kijk maar eens naar die changelogs van elke versie. Coden is niet zoiets als je tanden poetsen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

anderzijds, als je ziet hoeveel mods de community maakt...
of hoe snel de mods werken na een patchrelease, ondanks alles wat Mojang er aan doet om dat lastiger te maken (weet niet meer precies, maar ze gooien er een encryptie over heen, die elke keer anders is)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
TepelStreeltje schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:05:
anderzijds, als je ziet hoeveel mods de community maakt...
of hoe snel de mods werken na een patchrelease, ondanks alles wat Mojang er aan doet om dat lastiger te maken (weet niet meer precies, maar ze gooien er een encryptie over heen, die elke keer anders is)
Dat is gewoon een standaard code obfuscation, geen 'encryptie' ofzo.
Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:46:
Ik ben maar een knuppeltje wanneer het op coden aankomt, maar doet Majong over het algemeen net heel erg lang over dingen?
Notch is niet de beste programmeur ter wereld maar hij doet er zeker niet uitzonderlijk 'lang' over. Je onderschat echt hoeveel tijd het coden van bepaalde zaken kan duren. Heck, ik heb een simpele minecraft viewer gemaakt en daar ben ik ook flink wat tijd mee bezig geweest.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 08:14
Hydra schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:16:
Notch is niet de beste programmeur ter wereld maar hij doet er zeker niet uitzonderlijk 'lang' over. Je onderschat echt hoeveel tijd het coden van bepaalde zaken kan duren. Heck, ik heb een simpele minecraft viewer gemaakt en daar ben ik ook flink wat tijd mee bezig geweest.
Echter weet Notch hoe alle dingen opgeslagen word; hoe het spel werkt, etc.
Jij moet daar zelf maar achter komen; dus geen wonder dat je daar zo lang over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39

Ik bedoel leuk een Android versie van Minecraft maar als dat alles is waar 2 man fulltime aan werken valt mij dat heel erg tegen. Had op zijn minst iets nieuws verwacht.

Hetzelfde geldt voor de updates die uitkomen, lijkt eigenlijk heel weinig, ondanks dat ik elke update heel erg waardeer hoor.

Maar zoals ik zei ik heb geen verstand van coden dus misschien onderschat ik hoeveel tijd iets nodig heeft. :)
Fulltime? Ze werken maar 1-2 dagen per week aan minecraft. De rest van de tijd werkt men aan een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atmosfeer schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:47:
[...]

Fulltime? Ze werken maar 1-2 dagen per week aan minecraft. De rest van de tijd werkt men aan een nieuwe game.
Volgens mij meen ik gelezen te hebben dat Notch alleen aan Minecraft werkt en met het bedrijf bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Atmosfeer schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:47:
[...]

Voor zover ik weet werkt Notch + Jef (ofzo) aan minecraft en heeft hij twee andere mensen die aan een geheim project werken. Dit geheime project is dus blijkbaar Minecraft voor mobiele telefoon's.

Dus vandaar dat het mij behoorlijk tegenvalt en dat ik aanhaal dat het over het algemeen eigenlijk heel erg traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Berthenk schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:23:
Echter weet Notch hoe alle dingen opgeslagen word; hoe het spel werkt, etc.
Jij moet daar zelf maar achter komen; dus geen wonder dat je daar zo lang over doet.
Dat staat gewoon op de wiki en is relatief gezien behoorlijk simpel. Maargoed, mensen die geen verstand van zaken hebben denken altijd van "dat is simpel" gewoon omdat ze niet alle ins en outs kennen.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 25-05-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastini
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07-2024
Hey jongens, ik heb een klein probleempje. Ik kan vanuit mijn eigen computer niet de minecraft.net website bereiken, maar wel via mijn mobiel en of andere computer in dit huis. Ik heb het spel dan ook vandaag via mijn mobiel moeten kopen, omdat ik de website niet via de pc kan bereiken. Nu kan ik met mijn minecraft account geen servers joinen die voor betaalde members zijn, terwijl ik wel heb betaald. Ik dacht dat hier misschien een verband lag. Elk idee zal zeer op prijs gesteld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:28:
[...]

Voor zover ik weet werkt Notch + Jef (ofzo) aan minecraft en heeft hij twee andere mensen die aan een geheim project werken. Dit geheime project is dus blijkbaar Minecraft voor mobiele telefoon's.

Dus vandaar dat het mij behoorlijk tegenvalt en dat ik aanhaal dat het over het algemeen eigenlijk heel erg traag is.
Jeb (niet Jef) en nog iemand anders die werken aan een nieuwe game (niet MC related), heeft Notch laatst gepost ergens :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:28:
[...]

Ik val er nu zo in maar was het "geheime project" niet scrolls ;) .
Het lijkt misschien dat ze niet zo hard aan minecraft werken maar je moet wel bedenken dat ze er maar met zijn tweeën aan werken... En het gaat echt wel redelijk snel voor ze tweeën

edit: ze werken geloof ik met ze vieren aan scrolls i.p.v met ze tweeën

[ Voor 5% gewijzigd door Pukker op 25-05-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Phyxion schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:44:
[...]

Jeb (niet Jef) en nog iemand anders die werken aan een nieuwe game (niet MC related), heeft Notch laatst gepost ergens :)
Volg Jeb maar eens op twitter, hij lijkt mij toch echt een minecraft programmeur hoor. Gezien zijn twiets.

En in een van de laatste Twiets van Notch zegt hij het volgende:

This is the project Aron and Jens are working on: http://t.co/5sYKzbQ

En het is een screenshot van mobiele versie van minecraft.

Dus hieruit concludeer ik het volgende:

Minecraft: Notch + Jeb
Secret Project: Aron + Jens
Secret Project = Pocket Minecraft

Dus ja, dan ik vind het niet allemaal even vlug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 13:26
Bastini schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:39:
Hey jongens, ik heb een klein probleempje. Ik kan vanuit mijn eigen computer niet de minecraft.net website bereiken, maar wel via mijn mobiel en of andere computer in dit huis. Ik heb het spel dan ook vandaag via mijn mobiel moeten kopen, omdat ik de website niet via de pc kan bereiken. Nu kan ik met mijn minecraft account geen servers joinen die voor betaalde members zijn, terwijl ik wel heb betaald. Ik dacht dat hier misschien een verband lag. Elk idee zal zeer op prijs gesteld zijn.
Waarschijnlijk heb je (vroeger) een crack gebruikt welke een entry maakt in je hosts file.

Open de file "C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts" en kijk of daar iets staat like:

127.0.0.1 minecraft.net

zo ja -> verwijder die regel en sla het bestand op

problem solved ;)

zo nee -> voer eens een ping uit naar minecraft.net en laat ff weten wat die zegt.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Dreanor schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:09:
[...]

Volg Jeb maar eens op twitter, hij lijkt mij toch echt een minecraft programmeur hoor. Gezien zijn twiets.

En in een van de laatste Twiets van Notch zegt hij het volgende:

This is the project Aron and Jens are working on: http://t.co/5sYKzbQ

En het is een screenshot van mobiele versie van minecraft.

Dus hieruit concludeer ik het volgende:

Minecraft: Notch + Jeb
Secret Project: Aron + Jens
Secret Project = Pocket Minecraft

Dus ja, dan ik vind het niet allemaal even vlug gaan.
Jeb = Jens ;)

Als je de website van Mojang bekijkt staat er het volgende:
@notch Markus Persson, Game Developer
@jeb_ Jens Bergensten, Game Developer
@Kappische Daniel Kaplan, Business Developer
@jnkboy Markus Toivonen, Art Director
@JahKob Jakob Porser, Game Developer
@carlmanneh Carl Manneh, Managing Director
@mollstam Tobias Mollstam, Code Ninja
@danfrisk Daniel Frisk, Chief Architect

notch en jeb werken aan Minecraft, maar ook parttime aan het "secret project" waarvan een tijdje geleden al bekend is gemaakt dat dit Scrolls is.
mollstam doet veel aan de code van de website en database.
jahkob zit volgens mij fulltime op Scrolls

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:34

Rmg

De tijd zit hem vooral in het testen is mijn gok. In het begin van zo'n project stapelen features zich op, elke release nieuwe blocks & items en ook veel dingen. Hoe verder je gaat hoe groter de codebase. Hoe meer code hoe meer features en meer bugs. Een feature in een later stadium toevoegen kost veel tijd omdat je elke keer moet nalopen of er niet iets stuk is gegaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Maar goed, misschien vandaag 1.6??? (zie tweets van Notch)

"1.6 releases early tomorrow morning! I got some help testing it via irc. Thanks! :)" (14 uur geleden getweet)

Of wordt het toch morgen...

[ Voor 6% gewijzigd door NaN op 26-05-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
Release van 1.6 wordt waarschijnlijk voor de lunch (bron: Twitter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Is dit:

*Fixed the crash screen vanishing immediately

nu de oplossing voor het "Render distance" probleem?

(ik HOOP van wel!)

[ Voor 8% gewijzigd door NaN op 26-05-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Iemand ervaring met het fout gaan van de betaling voor het spel? Ik snap dat ze het deze week nogal druk hebben, maar maandag heb ik het spel gekocht, maar na het betalen kreeg ik een foutmelding. Geld is wel weg, maar geen bevestigingsmail oid gehad. Heb toen direct een mail gestuurd met uitleg over het probleem maar tot nu toe nog geen reactie en inloggen geeft ook nog steeds de melding 'User not Premium'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Phyxion schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:47:
Ik heb voor een groot project een vrij groot gat in de map gemaakt en dat loopt nu zo: \______/ Alleen ziet dit er niet zo mooi uit, iemand hier wat ideeën om het wat natuurlijker of mooier te laten verlopen? Redelijk dicht bij de \ en / zijn al gebouwen geplaatst dus heel veel afvlakken is niet meer mogelijk.
Iemand hier misschien een idee voor? :) Het gat is vierkant overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door Phyxion op 26-05-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
EcoR schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:57:
Iemand ervaring met het fout gaan van de betaling voor het spel? Ik snap dat ze het deze week nogal druk hebben, maar maandag heb ik het spel gekocht, maar na het betalen kreeg ik een foutmelding. Geld is wel weg, maar geen bevestigingsmail oid gehad. Heb toen direct een mail gestuurd met uitleg over het probleem maar tot nu toe nog geen reactie en inloggen geeft ook nog steeds de melding 'User not Premium'...
Ik heb precies het zelfde probleem heb al twee mailtjes gestuurd en het is nu al meer dan 48 uur geleden dat het bedrag is afgeschreven maar heb nog steeds geen bevestiging of antwoord op de mailtjes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
En versie 1.6 is uit! Changelist is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
Nice, 1.6 uit, ben nu nog op stage maar ga vanavond gelijk even spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48
EcoR schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:57:
Toevallig een betaling via iDeal? Want ik heb inderdaad hetzelfde. Ik heb nog geen mail verstuurd om hier achteraan te gaan, maar zal dat eens gaan doen vandaag.

Kreeg melding dat de email van de ontvanger onjuist zou zijn oid.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 26-05-2011 11:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:19:
[...]

Toevallig een betaling via iDeal? Want ik heb inderdaad hetzelfde. Ik heb nog geen mail verstuurd om hier achteraan te gaan, maar zal dat eens gaan doen vandaag.

Kreeg melding dat de email van de ontvanger onjuist zou zijn oid.
Exact, via IDeal. Betaling ging goed maar op de vervolgpagina van MoneyBookers kreeg ik de melding dat de bevestiging niet kon worden verstuurd. Ik heb maandagochtend de betaling gedaan en voorlopig geen reactie. Vanochtend nog maar eens gemaild, maar met de release van 1.6 snap ik ook wel dat ze het druk hebben.

Toch een beetje jammer, ik wil ze best steunen, maar dan verwacht je toch ook wel een beetje support...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
ik heb een oplossing

http://www.minecraftforum...ying-problems-with-ideal/

lees dit even door

Wat er bij mij is gebeurd is dat als je de betaal optie Ideal hebt gebruikt dat het geld alleen verstuurd word naar je moneybookers account.
Je hebt dus een balance op je moneybookers account en dat geld word daar vastgehouden.
Lees het linkje maar even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Nix_R schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:41:
ik heb een oplossing

http://www.minecraftforum...ying-problems-with-ideal/

lees dit even door

Wat er bij mij is gebeurd is dat als je de betaal optie Ideal hebt gebruikt dat het geld alleen verstuurd word naar je moneybookers account.
Je hebt dus een balance op je moneybookers account en dat geld word daar vastgehouden.
Lees het linkje maar even door.
Geweldig! Ik heb zelf ook nog op het forum zitten kijken, maar kon niets vinden. Ik kan bevestigen dat dit werkt! Heb zojuist de bevestiging van Mojang gekregen dat mijn account 'Premium' is.

Nix_R, hartelijk bedankt! (jammer dat ik op mn werk zit, wil spelen!)

- Heb meteen maar die somme MoneyBooker-account dichtgegooid...Onhandig systeem zeg.

[ Voor 5% gewijzigd door EcoR op 26-05-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 22:52

Dorgaldir

Creature of the web

Jej 1.6.2 :p
Nu is onze server wel outdated :s en ik kan daar niets aan doen buiten wachten :'(

Just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Start Minecraft, update, laad level, spawn in mijn huis, tsssssssss BOEM, kut, loop terug om spulletjes te halen heb ik opeens 20 scheppen en bijlen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:00:
Start Minecraft, update, laad level, spawn in mijn huis, tsssssssss BOEM, kut, loop terug om spulletjes te halen heb ik opeens 20 scheppen en bijlen 8)7
Kist ook stuk gegaan in de explosie? zo niet, profitsss ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, was geen kist, kon de items helaas maar 1 keertje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:13:
Nee, was geen kist, kon de items helaas maar 1 keertje gebruiken.
Als in: na 1 blokje wegscheppen was de schep op?
Van welk materiaal waren ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SMP is echt verschrikkelijk laggy in 1.6.*. Ik hoop serieus dat Notch dit snel op gaat lossen want dit is niet te spelen zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nozem schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:55:
[...]

Als in: na 1 blokje wegscheppen was de schep op?
Van welk materiaal waren ze?
Iron, maar is het duidelijk een bug want ik had maar 1 schep bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
Zojuist de nieuwe update geprobeerd; nieuwe wereld aangemaakt. Ik had dus wat hout gehakt om wat charcoal te maken. Probeer ik dus die charcoal op te stapelen, kan dat niet! Er bleef de heletijd maar geen nummer bij staan en ik kon er ook maar 4 torches van maken. Anyway, ik loop dus weg bij mijn furnace, ligt daar opeens charcoal op. Ik pak het op; het bleef liggen. Ik probeer dat dus op te stapelen met mijn andere charcoal; dat kon blijkbaar ook niet. Vervolgens kwam ik erachter dat het een oneindige voorraad charcoal was. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik begin medelijden te krijgen met Notch.

Toen hij de changelog zag dacht ik eerst: wow zoveel bugs gefixed.
Maar ondertussen zijn er bijna evenveel nieuwe bugs erbij: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Version_history

Misschien moet Notch eens echt nadenken over een testpanel. Mensen die het spel al lang spelen en de game enkele dagen voor de geplande update het even kunnen testen op kritische bugs.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
IStealYourGun schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:41:
Ik begin medelijden te krijgen met Notch.

Toen hij de changelog zag dacht ik eerst: wow zoveel bugs gefixed.
Maar ondertussen zijn er bijna evenveel nieuwe bugs erbij: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Version_history

Misschien moet Notch eens echt nadenken over een testpanel. Mensen die het spel al lang spelen en de game enkele dagen voor de geplande update het even kunnen testen op kritische bugs.
Hij heeft al een test panel. Wij wij testen het spel voor 10 (of 15 euro) voordat het gereleast is. Het is nog gewoon beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Laatst online: 21:39
Berthenk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:27:
Zojuist de nieuwe update geprobeerd; nieuwe wereld aangemaakt. Ik had dus wat hout gehakt om wat charcoal te maken. Probeer ik dus die charcoal op te stapelen, kan dat niet! Er bleef de heletijd maar geen nummer bij staan en ik kon er ook maar 4 torches van maken. Anyway, ik loop dus weg bij mijn furnace, ligt daar opeens charcoal op. Ik pak het op; het bleef liggen. Ik probeer dat dus op te stapelen met mijn andere charcoal; dat kon blijkbaar ook niet. Vervolgens kwam ik erachter dat het een oneindige voorraad charcoal was. :O
Bug: Items received from a Furnace sometimes have no stack number, items from the furnace can also be duplicated by right clicking.

Dat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
marcop23 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:53:
[...]

Bug: Items received from a Furnace sometimes have no stack number, items from the furnace can also be duplicated by right clicking.

Dat bedoel je?
Dat ja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

The CPU issue has been resolved.. Looking into furnaces now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir
  • Laatst online: 10-04 22:52

Dorgaldir

Creature of the web

lol hij is al aan 1.6.3 :p

http://notch.tumblr.com/post/5864594578/minecraft-beta-1-6-3
Minecraft Beta 1.6.3
THREE bug update releases today!

I highly recommend you update both your servers and your clients.

1.6.3:

+ The renderer is now capped at 100 fps while there are chunks to be generated. The excess time will be spent generating chunks instead of rendering frames
+ The “limit framerate” option now limits the game to 40 fps and will spend at least 10 ms per frame sleeping
+ The “limit framerate” option has been reset to “off” for all players, enable it again if you want it
* Fixed some block updates not updating lighting properly under some circumstances by reverting the “don’t always send block data” fix in 1.6
* Fixed a major CPU load issue in the server where a very tight loop would starve all other threads
* Fixed furnaces dropping/duplicating their contents when they change state from lit to unlit or back

1.6.2:

* Fixed an ACTUAL item duplication bug while picking up some items

1.6.1:

* Fixed a visual item duplication bug when trying to pick up items while the inventory is full

[ Voor 95% gewijzigd door Dorgaldir op 26-05-2011 15:32 ]

Just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net 1.6.3 getest, en het is alleen een hele hoop erger geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 08:29

mydoom

omnomnom

op dit moment is 1.6.4 uitgekomen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:22

MsG

Forumzwerver

Jammer dat vuur niet meer oneindig doorverspreid bij bosbranden als ik zo de changelogs kan zien.

Heb het idee dat het spel ook niet meer zo mooi kan als vroeger. Heb het idee dat ik in de nieuwere builds minder ver kan kijken, en dat ik chunks nog zie renderen als ik er naartoe loop, terwijl ik dat bij oudere builds nooit had.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Laatst online: 21-04-2024
Dan moeten we de nieuwe changelog er ook maar even bij posten.
Er zullen er nog meerdere volgen vrees ik;
* Fixed 1.6.3 using more CPU despite it claiming to use less
* Totally professional
Die tweede is wel erg interessant te noemen.
Plaats hieronder je antwoord als je een idee hebt wat hiermee bedoelt wordt 8)

[ Voor 27% gewijzigd door Andiaen op 26-05-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja... Van de minecraft wiki afgehaald:

Bug Fixes:

Fixed CPU issue on multiplayer (?)
Attempt at fix for severe CPU hog bug on SSP
No damage when logged in (?)

[New] Bugs:

CPU issue fix is still failing, same loop as 1.6.3
Can no longer place any type of Minecart track on Glowstone
Achievements may get bugged.

Dus hij introduceert letterlijk meer bugs dan dat ie fixed bij iedere update. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Misschien moet iemand 'em ff uitleggen wat een rollback is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Net naar 1.6.4 geupdate, ik spawnde dood in mijn huis. En nu gaat elke tool met 1 use kapot (diamond tools). En 1 use is al rechter muisknop op een deur ofzo ...

Redelijk game breaking stuff helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iemand hier met 1.5 client en server (server niet de exe maar .jar)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Ikke :)

Momentje

edit: waar is die .jar dan? Heb Mac OS X maar kan de client .jar niet vinden. Zo zo wel 'ff googlen. :P

[ Voor 149% gewijzigd door Gamebuster op 26-05-2011 18:33 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gamebuster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:26:
Ikke :)

Momentje

edit: waar is die .jar dan? :P

Ik heb server + client 1.5_01 nog.
De minecraft_server.jar bedoel ik. Voor de client moet je wel de hele directory %appdata%\.minecraft hebben geloof ik :) Mocht je dit ergens kunnen uploaden dan graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster

Client: http://live-forum.nl/minecraft/minecraft.jar
Server: http://live-forum.nl/minecraft/minecraft-server.jar

LWJGL, JINPUT en de libraries zitten er niet bij, omdat er alleen om de .jar's gevraagd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gamebuster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:33:

Client: http://live-forum.nl/minecraft/minecraft.jar
Server: http://live-forum.nl/minecraft/minecraft-server.jar

LWJGL, JINPUT en de libraries zitten er niet bij, omdat er alleen om de .jar's gevraagd werd.
Super, alles draait weer soepel en goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.6 is echt de grootste faal-update tot nu toe. Alsof ze het gewoon niet getest hebben voordat het uitkwam. En hoe krijgt Notch het voor elkaar om dingen kapot te krijgen waar niks aan veranderd is? Bijvoorbeeld met die tools die nu na 1 keer gebruiken kapot gaan... Gras vind ik wel leuk trouwens, nu ziet de wereld er weer wat leuker uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zou er ook 1 geupload kunnen worden met alles erbij? Heb nogal wat probs om die .jar's aan de praat te krijgen/helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:50:
1.6 is echt de grootste faal-update tot nu toe. Alsof ze het gewoon niet getest hebben voordat het uitkwam. En hoe krijgt Notch het voor elkaar om dingen kapot te krijgen waar niks aan veranderd is? Bijvoorbeeld met die tools die nu na 1 keer gebruiken kapot gaan... Gras vind ik wel leuk trouwens, nu ziet de wereld er weer wat leuker uit :)
Inderdaad, net terug gegaan naar 1.5 blijkt bijna het halve project te zijn afgebrand ;(
Notch :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Gropah schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:20:
Zou er ook 1 geupload kunnen worden met alles erbij? Heb nogal wat probs om die .jar's aan de praat te krijgen/helpen
Mijn hele bin/ map in Mac OS X:
http://live-forum.nl/minecraft/minecraft-bin-MacOSX.zip

Als je zelf een ander OS hebt kan je denk veilig alles overschrijven, behalve de bestanden in de bin/natives/ map. De bin/natives/ zijn alleen geschikt voor Mac OS X.

De resources/ map is ruim 40MB als ik 'm inpak.

[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 26-05-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 01:34

Rmg

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:50:
En hoe krijgt Notch het voor elkaar om dingen kapot te krijgen waar niks aan veranderd is?
Dat iets ingame niet veranderd is betekend niet dat de code niet aangepast is of dat code die afhankelijk daarvan is niet is aangepast natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rmg schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:19:
Dat iets ingame niet veranderd is betekend niet dat de code niet aangepast is of dat code die afhankelijk daarvan is niet is aangepast natuurlijk.
Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er zaken soms vreemd aan elkaar hangen achter de schermen, zeker als je bij iedere fix weer zoveel bugs creëert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:07:
[...]

Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er zaken soms vreemd aan elkaar hangen achter de schermen, zeker als je bij iedere fix weer zoveel bugs creëert.
Opzich, dat laatste kan, maar wat ik niet goed begrijp is dat er totaal niet getest wordt, terwijl er wel een testteam is? Wat testen ze dan? Ik vraag me af of ze wel minecraft spelen tijdens het testen... Deze bugs moeten toch opvallen

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:07:
[...]

Als je de bugs bekijkt die soms tevoorschijn komen maar ook gefixed worden dan kan je niet anders concluderen dat de source ontzettend rommelig in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
Ik ben werkzaam in de ICT als softwaretester en ik vind van dit product (en zijn updates) dat het heel snel wordt gereleased en nauwelijks lijkt getest. Minecraft heeft wel erg veel functionaliteiten met al zijn in-game-items. Daarom zou Mojang het beste een testwereld kunnen klaarzetten met daarin alle soorten items waarmee ze de meeste handelingen even kunnen doorlopen alvorens ze een update vrijgeven. Ik schat zo in dat je dan met zo'n 3 uur testen minstens 80% van de bugs vindt die er nu gewoon doorheem komen. Als ze beweren dat ze een testteam hebben, vermoed ik dat dit gewone gebruikers zijn en geen opgeleide softwaretesters.
Aan de andere kant is Minecraft juist uniek door de snelheid waarmee er elke keer nieuwe mogelijkheden bijkomen en de kleine prijs die je ervoor betaalt. Heel erg leuk vind ik ook hoe Notch ons op de hoogte houdt over de ontwikkelingen en reageert op de eindgebruikers. Geen reden tot klagen als je 't mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Agree, ik ben ook softwaretester en dit ruikt alsof iemand er even een blik op heeft geworpen. Met tienduizenden spelers kan je niet zomaar een nieuwe release online gooien, zelfs al is het een bèta. Hopelijk leert Notch hiervan en anders mag die altijd mailen voor een mooi testplan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

-kardo- schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:51:
[...]

Hij heeft al een test panel. Wij wij testen het spel voor 10 (of 15 euro) voordat het gereleast is. Het is nog gewoon beta.
Dat is geen excuus. OpenTTD heeft ook jaren(!) in bèta gedraaid en werkte toen ook al met nightly's en RC's
Zeker voor modders zouden die RC's en nightly's zeer interessant zijn en dat zijn meteen ook de mensen die veel bugs zouden ontdekken en die duidelijk rapporteren. Van mij moeten die RC's en bug-reports dus zeker niet publiekelijk zijn.

Toegeven bij OpenTTD werken ze wel met 17 mensen aan het project, maar ze doen het allemaal in hun vrije tijd en op eigen tempo.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
OpenTTD is gewoon een goed geschreven game, minecraft vraagt net zo veel van je systeem als COD4 ofzo, en het barst van de glitchs en bugs.

Edit, samen met mijn broertje maar een nieuwe 1.6.4 server opgestart, maar dit is echt hell:
je spawnt 9/10 keer in een wereld zonder blocks, waar je alleen maar caves ziet, niet kunt lopen en na 10 minuten dood gaat.
vaak spawn je niet op normale hoogte, en spawn je in blocks, ook als er wat blocks worden ingeladen, word er bijna nooit meer dan 64x64 ingeladen, zodat je van de wereld af kunt vallen :S, blocklag is weer terug, en veel erger als het ooit geweest is, ook worden random items zwart als je snachts alleen fakkel licht hebt, ook gaan tools na 1 keer kapot. :/

Ik ben echt pissig nu, er is zoo veel verkloot in deze update :|

[ Voor 80% gewijzigd door natasdiamon op 27-05-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Klaagklaag, 1.5_01 doet 't nog. De .jar's heb ik hierboven geplaatst.

Repost:
http://live-forum.nl/minecraft/

Zooi files van 1.5_01, niet alles zit erbij, maar voldoende om je versie te herstellen. Volledig kaal, zitten geen mods bij. Heb de windows versie van 1.5_01 op mijn PC staan, mocht iemand ze nodig hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door Gamebuster op 27-05-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 25-09 08:55
Ik ben tegen beter weten ook geupgrade, en inderdaad, blocklag, en fakkels die totaal geen effect hebben.....

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Wat mij opvalt is dat hij op mijn laptopje onder 1.6.4 wel heel soepel loopt in vergelijking met 1.5, maar helaas wel (veel) last van de bug dat als je doodgaat en je spullen weer opraapt ze na 1 keer gebruiken verdwijnen. Hopelijk komt er binnenkort een goed geteste 1.6.5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 09:56
In 1.5.2 was het spel ook al aan het laggen bij mij. Het liep vast en ging een seconde weer verder, daarna liep het weer vast en ging het weer verder etc. Dat heb ik gekregen sinds ik een nieuw beeldscherm heb en nieuwe drivers. Is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

1.6.5 is uit en op eerste zicht lijkt het goed te draaien als ik Minecraft wiki mag geloven. :)

http://www.minecraftwiki.net/wiki/History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt netjes voor op een zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
natasdiamon schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:27:
OpenTTD is gewoon een goed geschreven game, minecraft vraagt net zo veel van je systeem als COD4 ofzo, en het barst van de glitchs en bugs.
Daarom wou het spel al niet lekker lopen op m'n laptop :)

1.6.5 is toch best snel gekomen na de 1.6.4 update.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
natasdiamon schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:27:
Blah blah. OpenTTD is een reverse engineered port (ASM naar C) van een game uit 1994/1995(!). OpenTTD naar 1.0.0 heeft ook nog eens 6 jaar geduurd.
Pagina: 1 ... 12 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.