Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 22:00

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Boot tethered gedaan vanuit DFU mode?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Nee, maar nu wel thx ;). Werkt nu! Heb alleen er weinig resources volgens mij lol

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:23
Maakt het wat uit als ik ipv de ios 5 GM de officiele ios 5 invoer bij redsnow? Of moet dit speciaal de GM zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ik heb zelf de officiele gedaan.

ik vraag me wel af welke apps ik wel en niet kan doen nu ik werk in tethered mode. sommigen vereisen een reboot en dat zie je niet van te voren. is je JB weer voor niks :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Nee hoor. Moet je rebooten? Dan krijg je dat bij de omschrijving, installatie of erna van Cydia wel te zien. Als je dat dan negeert en je iDevice uitschakelt, naar DFU brengt en dan tethered boot, is er niets aan de hand. Waarom zou je je JB kwijtraken? Je doet toch geen firmware herstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Werkt *snip* op ios 5?

Werkt!

[ Voor 48% gewijzigd door Daedalus op 13-10-2011 16:01 . Reden: warez ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Hmm ok goeie. Maar helaas heb ik te snel Reboot gedrukt en ik zit nu vast met mijn iphone vanwege de servers :). ik zal het morgen nog een keer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Huh? Vast vanwege de servers? Waar heb je 't over, een tethered JB is alleen afhankelijk van een PC om te starten, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mijne was tethered, helaas kwam ik toen in een cirkel terecht van opstarten wat niet lukte en andere shit.

Dus wat jij zegt;
- Tethered jailbreaken
- Iedere cydia app die een reboot vereist, niet doen, gewoon uitzetten en in DFU zetten en via redsnow weer tethered booten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

@Royz, ik denk dat je het principe van een tethered JB niet snapt
je hebt gewoon een pc met redsn0w nodig (en eventueel het ipsw bestand van de FW).
ideaalst is dat je de computer gebruikt waarmee je je apparaat hebt gejailbreaked.

om wat specifieker op je probleem te komen:
als je een app uit cydia installeert die een 'opnieuw starten' vereist... geen probleem!
druk gewoon op die knop en start dan redsn0w (ongeacht in welk stadium je iPhone zich bevind)
en dan boot tethered (en instructies opvolgen)

als je windows gebruikt, kan je redsn0w.exe ook renamen naar een naam die het woord 'boot' erin heeft staan. bijv. boot.exe. Redsn0w zal dan automatisch naar tethered boot mode gaan als je het opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Een baseband update voer je normaal niet uit als je afhankelijk bent van een unlock right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:12
Als je een unlock nodig hebt moet je geen bb update doen nee! Ik weet ook niet of die dubieuze sim addon die je kunt kopen nog werkt op de nwe BB, niet doen dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn iPhone 4 even voorzien van Cydia en TetherMe, werkt perfect met Vodafone.
Ik was nog wel even aan het kutten met het starten van het jailbreakproces, maar even logisch nadenken heeft dat opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-09 16:57

KL643

beeldaandemuur

Vraagje, wanneer je je iPhone met iOs5 JB reboot zonder hulp van pc, kan je dan nog gewoon gebruik maken van de telefoon fucties (zonder JB). Kan mij nog herineren met blackrain kon je er namelijk niets meer mee en moest hij eerst weer aan de pc worden gehangen en dat vond ik wel een nadeel van een tethered JB.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 18:59

Convoy

g44p

KL643 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:15:
Vraagje, wanneer je je iPhone met iOs5 JB reboot zonder hulp van pc, kan je dan nog gewoon gebruik maken van de telefoon fucties (zonder JB). Kan mij nog herineren met blackrain kon je er namelijk niets meer mee en moest hij eerst weer aan de pc worden gehangen en dat vond ik wel een nadeel van een tethered JB.
Ja is gewoon bruikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Mooi, dan begin eerst maar eens met een tethered JB en tegen de tijd dat de untethered uitkomt dan zet er eerst wel een schone iOS 5 op.

Edit: Inmiddels iOs 5 erop met JB :)

Edit 2 : En inmiddels weer terug naar 4.3.3 Vond het nog niet stabiel genoeg met jailbreak.

[ Voor 33% gewijzigd door KL643 op 14-10-2011 01:21 ]

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Let wel op wat je dan installeert, want als er iets in Springboard gaat zitten dan is het mogelijk dat een aantal dingen gewoon niet werken hierdoor. SBsettings bijvoorbeeld installeert automatisch activator, beide zitten aan SB gekoppeld. Dat kan je van een koude kermis thuis komen.
Ik heb geen tethered JB, nooit gehad ook, dus weet niet in hoeverre je beperkt wordt als je SBsettings hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Royz schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:11:
Ik heb nu 2x een JB gedaan, maar beide keren start Cydia niet op. Hmmm. Is op een iphone 4. Tips?
hoe start je je iphone na de JB op als ik vragen mag?

*nvm, al opgelost las ik :) Welcome to the club :)

[ Voor 9% gewijzigd door Convoy op 13-10-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleh, iBooks crashed hier constant na JB...
De bestaand fix is helaas nog niet compatible met iOS 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Is het zo dat er een Jailbreak gaat uitkomen voor iOS5 (dus niet iOS5GM) zodra Iphone 4S officieel uitgekomen is?
Wat nu uit is, is alleen eentje voor de GM als ik het goed begrepen heb, en dan ook nog een tethered.
Ik denk dat ik dan even wacht op de jailbreak van de officiele iOS5.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:15
Er is al een jailbreak voor de iOS 5 final versie, namelijk Redsn0w. Wel is deze versie alleen nog te gebruiken op OSX.
Edit: dit is uiteraard nog wel een tethered jailbreak.

[ Voor 19% gewijzigd door VeeGee op 14-10-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
VeeGee schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:50:
Er is al een jailbreak voor de iOS 5 final versie, namelijk Redsn0w. Wel is deze versie alleen nog te gebruiken op OSX.
Hmm, oke. Jammer voor mij. Is er een verwachting wanneer er een Windows versie gaat uitkomen?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Ik heb mijn 3gs (nieuwe bootrom) gejailbreakt met Redsn0w beta 4. Maar als ik nu reboot zonder met redsn0w te booten blijft hij hangen op het appletje logo. Ik heb juist gejailbreakt omdat ik dacht dat hij ook nog wel te gebruiken was zonder jailbreak indien nodig. Heeft de rest dit ook of is dit bij mij een fout? Ik vind dit wel irritant namelijk.
Ik moet ook een hard reset geven en dan snel de dfu knoppen inhouden om te booten, want hij blijft eigenlijk vast zitten in de boot als ik hem normaal opstart.

Kan iemand dit checken bij zijn telefoon?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Geerttttt, wat je hebt is een tethered JB en daarom zit je vast met het Apple logo. Er is bij jouw iPhone blijkbaar iets wat niet goed werkt als je niet tethered start. Jammer maar helaas. Wil je een JB, dan moet je blijven booten met een PC. Wil je dat niet, herstel dan de firmware zodat de JB er af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Die is er ook voor Windows.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
KL643 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:31:
[...]

Die is er ook voor Windows.
Ja het is inmiddels gelukt. Wel tethered natuurlijk, maar werkt goed allemaal.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot is de kans dat er een JB komt voor de iPad2 4.3.5?
Ze gaan die toch niet meer ontwikkelen maar direct over naar de JB can 5.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:35:
Hoe groot is de kans dat er een JB komt voor de iPad2 4.3.5?
Ze gaan die toch niet meer ontwikkelen maar direct over naar de JB can 5.0?
Is hier al vaker gezegd.
Hoogstwaarschijnlijk gelijk naar OS5. Eigenlijk zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 23-09 22:21
Kan niet wachten op die iOS 5 jailbreak voor de iPad 2. Mijn iPad 2 heb ik toch 2 weken geleden gekregen met 4.3.5 erop, dus ik kon toch al niet jailbreaken, nu dus iOS 5 er maar op gezet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Windows versie is er ook al hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 21:34
ben hem nu aan het jailbreaken iphone 4 naar ios5.

alleen kan ik na mijn jailbreak een reservekopie terugzetten? zodat ik mijn settings weer heb enz?
of is het terugzetten van een copy weer het ongedaan maken van een jailbreak?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcoXP schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:46:

alleen kan ik na mijn jailbreak een reservekopie terugzetten? zodat ik mijn settings weer heb enz?
Wanneer je van een iPhone die jailbreaked is, is een reserve kopie terug zetten hetzelfde als alles van Apple terug zetten. Je raakt je jailbreak programma's en instellingen dus kwijt. Via Cydia zijn er programma's die dit stukje kunnen backuppen ( bijv. xbackup).

Dus de te nemen stappen:
1) Reserve kopie maken met iTunes
2) xbackup laten draaien
3) updaten en reserve kopie daarna terug zetten
4) xbackup de jailbreak dingetjes terug laten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
remcoXP schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:46:

Het terugzetten van een backup laat je JB voor wat het is. Wat je doet hiermee, is alle instellingen en apps van de AppStore terug zetten. Dus je Twitter, Facebook, sms'jes, scrabble, die heb je allemaal weer terug.
Zoals hierboven staat, je JB apps en bijbehorende settings heb je dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
De jailbreak voor de 3GS op 4.3.5 was ook tethered toch?

Het gekke is bij mij het geval; ik heb mijne afgelopen week gejailbreaked met Redsn0w en vervolgens 1x tethered opgestart. Vanaf dat moment kan ik gewoon mijn iPhone normaal rebooten, en werken alle gejailbreakte apps en Cydia nog gewoon. Heb hem nog niet 1x tethered op hoeven starten.

Enig idee hoe dit kan?

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
is er enige indicatie wanneer de untethered windows variant van RedSnOw komt ? Ik bedoel hebben we het hier over maanden, weken of dagen ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ik gok op weken aangezien ik denk dat ze de jailbreak pas uit zullen brengen wanneer de 4s overal geleverd wordt.

[ Voor 52% gewijzigd door Fonta op 15-10-2011 15:39 . Reden: onnodige quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 10:41

seninha

god's right foot

Boxman schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:18:

Het gekke is bij mij het geval; ik heb mijne afgelopen week gejailbreaked met Redsn0w en vervolgens 1x tethered opgestart. Vanaf dat moment kan ik gewoon mijn iPhone normaal rebooten, en werken alle gejailbreakte apps en Cydia nog gewoon. Heb hem nog niet 1x tethered op hoeven starten.

Enig idee hoe dit kan?
Volgens mij is het bij een 3GS altijd un tethered.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
De mijne met nieuwe bootrom niet hoor. Niet op ios 5 iig.

[ Voor 21% gewijzigd door Fonta op 15-10-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:56
Beste mensen ik heb een probleem. Mijn zwager had cydia(jailbreakme) op zijn iPhone 3GS voor een tijdje en het werkte perfect. Hij ging naar iTunes om te restoren terwijl hij was vergeten dat het gejailbreaked was en nu blijft zijn iPhone vast op de recovery mode ( usb logo ).Bij het restoren krijgt hij ook een error 6, en daarvoor kreeg hij error 1015. hij herkent ook geen serie nummer, gb, helemaal niks maar wel dat de iphone in recovery mode is. Hij recovert wel in t begin en dan komt error 6. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen om hem toch te restoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Caneezy schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:23:
Beste mensen ik heb een probleem. Mijn zwager had cydia(jailbreakme) op zijn iPhone 3GS voor een tijdje en het werkte perfect. Hij ging naar iTunes om te restoren terwijl hij was vergeten dat het gejailbreaked was en nu blijft zijn iPhone vast op de recovery mode ( usb logo ).Bij het restoren krijgt hij ook een error 6, en daarvoor kreeg hij error 1015. hij herkent ook geen serie nummer, gb, helemaal niks maar wel dat de iphone in recovery mode is. Hij recovert wel in t begin en dan komt error 6. Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen om hem toch te restoren?
Check even of z'n hosts bestand nog wel goed is. Misschien is er een verwijzing naar de server van Saurik en gaat het daardoor verkeerd. En welke versie probeert hij erop te zetten, 4.3.5 of 5.0? Dat eerste lukt niet meer, alleen 5.0 wordt nog door Apple ondertekend. 4.3.5 is alleen mogelijk als hij de SHSH keys heeft en via de server van Saurik werkt.
Boxman schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:18:

Enig idee hoe dit kan?
Je hebt blijkbaar de oude bootrom en anders heb je gewoon geluk. In deze TS, of die van het vorige deel (of delen) staat hoe je dat kan nagaan adhv het serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:56
Hero Of Time schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:03:
[...]

Check even of z'n hosts bestand nog wel goed is. Misschien is er een verwijzing naar de server van Saurik en gaat het daardoor verkeerd. En welke versie probeert hij erop te zetten, 4.3.5 of 5.0? Dat eerste lukt niet meer, alleen 5.0 wordt nog door Apple ondertekend. 4.3.5 is alleen mogelijk als hij de SHSH keys heeft en via de server van Saurik werkt.

[...]

Je hebt blijkbaar de oude bootrom en anders heb je gewoon geluk. In deze TS, of die van het vorige deel (of delen) staat hoe je dat kan nagaan adhv het serienummer.
Die host bestand heeft hij niet meer, ook die en de shsh keys ook niet meer.
Wat kan hij nog doen? terug sturen naar Apple? Illegale reparatie?

[ Voor 4% gewijzigd door sacaji op 15-10-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
DFU mode en update/restore naar iOS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 11:55
Ik heb hier een probleem waar ik maar niet uitkom.

Mijn 3GS was Jailbroken werkte perfect, heb deze geupdate naar iOS5, met de bedoeling om de jailbreak ongedaan te maken en om gewoon een werkende iphone te hebben met de meest recente versie van ios.
Nu blijkbaar is hier iets misgegaan, het updaten ging prima zonder enige foutmelding maar eens iOS5 erop stond, probeerde itunes de 3GS te activeren. Na een minuutje krijg ik telkens dezelfde melding:

"There is no SIM card installed in the iPhone you are attempting to activate."

Dit terwijl er wel een SIM insteekt waarvan ik zeker weet dat deze werkt (heb deze in een andere 3GS geprobeerd).

Ik ben een noob in het JBreaken en wil eigenlijk gewoon een werkende iphone, jailbreaken hoeft zo nodig niet voor mij.

Zit hier nu al dagen op te zoeken en geraak er maar niet uit. Heeft iemand een tip hoe deze iphone terug werkend krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodKimble
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:00
Was je toestel niet gewoon unlocked dmv jailbreak en loop je nu tegen een simlock aan?

The Soul.... of an Eagle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
RodKimble schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:21:
Was je toestel niet gewoon unlocked dmv jailbreak en loop je nu tegen een simlock aan?
Dit is best mogelijk, ik heb dit toestel overgekocht en was al gejailbreaked.
Is er een manier om na te gaan of ik met een simlock zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
jos707 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:29:
[...]

Kijken waar je telefoon vandaan komt. Dan weet je of je een lock hebt of niet en of deze op een eenvoudige manier te verwijderen is. Anders heb je nu mooi pech, of je moet de iPad BB hebben (versie 6.15.00). Dan zou je nog wel kunnen unlocken, maar dien je toch eerst te 'hactiveren', en de baseband schijnt wat problemen te geven met activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 18:28

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

jos707 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:29:
[...]

Even een stapje terug, dat heeft bij mij ook wel eens geholpen.

a) staat de vliegtuigmodus niet aan? ( moet dus niet aan staan!)
b) of kijk even of je aan een andere micro sim kan komen (vrienden) en test het dan nog eens.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
Hero Of Time schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:18:
[...]

Kijken waar je telefoon vandaan komt. Dan weet je of je een lock hebt of niet en of deze op een eenvoudige manier te verwijderen is. Anders heb je nu mooi pech, of je moet de iPad BB hebben (versie 6.15.00). Dan zou je nog wel kunnen unlocken, maar dien je toch eerst te 'hactiveren', en de baseband schijnt wat problemen te geven met activeren.
Ik ben ondertussen al wat verder, telefoon was idd gelockd. Ik heb net zoals je zegt de iPad BB met behulp van Redsnow erop geflashed en daarna geunlocked met het cydia tooltje.
Hoewel niet ideaal want ik zit nu terug op 4.1 ben ik al lang blij dat de telefoon gewoon werkt! :) Ik was bang dat ik de telefoon gewoon de vuilbak kon inkieperen :)

Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* we gaan niet helpen met warez.

[ Voor 92% gewijzigd door Daedalus op 16-10-2011 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-09 17:36
Je hebt geen jailbreak nodig voor het unlocken van je 3gs want deze zijn allemaalmte unlocken via itunes. Leg je toestel gewoon met je simkaart die niet werkt aan itunes. Niks doen gewoon een half uurnlaten liggen en als die dan vraagt om je boot rom te updaten deze uitvoeren zo niet gewoon dat half uur laten liggen en dan unlockt deze vanzelf, ze zijn namelijk via het netwerk van apple geunlockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
melvin0907 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:45:
Je hebt geen jailbreak nodig voor het unlocken van je 3gs want deze zijn allemaalmte unlocken via itunes. Leg je toestel gewoon met je simkaart die niet werkt aan itunes. Niks doen gewoon een half uurnlaten liggen en als die dan vraagt om je boot rom te updaten deze uitvoeren zo niet gewoon dat half uur laten liggen en dan unlockt deze vanzelf, ze zijn namelijk via het netwerk van apple geunlockt.
Werkelijk allemaal? Dus ook als deze uit de USA komt van AT&T? Heb je een bron om dit te bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 10:44
Hero Of Time schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:08:
[...]

Werkelijk allemaal? Dus ook als deze uit de USA komt van AT&T? Heb je een bron om dit te bevestigen?
Dit zou ik ook graag bevestigd willen zien aangezien ik hier een duitse iphone 4 met een tmobile simlock heb die nu geunlockt is met een JB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 11:50

jelbo

Hij doet het niet!

Na wat Cydia updates op mijn 4.3.3 iPad 2 geupdated te hebben krijg ik een vreemd homescreen te zien (een dock zo breed als een iPhone en icoontjes erg ver uit elkaar) en zorgt het launchen van de meeste apps voor een reboot.

Dit wordt dus restoren met een IPSW/SHSH blobs en DFU?

/edit: ik zou nog graag 1) weten welke Cydia tweaks ik geïnstalleerd heb. Settings en Cydia zorgen voor een reboot.. 2) een backup maken van mijn app settings.

[ Voor 22% gewijzigd door jelbo op 17-10-2011 14:30 ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

1) staat bij: Manage > Packages
2) AptBackup gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 11:50

jelbo

Hij doet het niet!

Thanks. Ik herinnerde me nog een Activator shortcut die ik ingesteld had; volume up + down voor Safe Mode. In Safe Mode kon ik wel Cydia starten en heb ik alle packages kunnen opvragen en noteren. Toen vermodde ik dat de package 'FolderIcons' de boosdoener is en ja hoor, na die eraf gegooid te hebben start m'n iPad 2 weer netjes :)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Sorry was een stukje vergeten in de tekst, alle t-mobile toestellen uit nl de rest zou je eens moeten proberen.
AerodynamiX schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 06:36:
[...]

Dit zou ik ook graag bevestigd willen zien aangezien ik hier een duitse iphone 4 met een tmobile simlock heb die nu geunlockt is met een JB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:21:
[mbr]*snip* we gaan niet helpen met warez.[/]
Oke en hoe kom ik er dan achter hoe t moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:16:
[...]

www.google.nl ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:16:
[...]

Niet, gewoon betalen die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik zit met me iPhone 4 nog op iOS 4.1 jailbreak via Cydia en simlock via limera1n. Ik wil graag iPhone updaten naar iOS 5, maar ben ik dan me simlock/ jailbreak kwijt? Alvast bedankt :).

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:38:
Mensen,

Ik zit met me iPhone 4 nog op iOS 4.1 jailbreak via Cydia en simlock via limera1n. Ik wil graag iPhone updaten naar iOS 5, maar ben ik dan me simlock/ jailbreak kwijt? Alvast bedankt :).

Groetjes.
Wat denk je zelf sherlock? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:01:
[...]

Wat denk je zelf sherlock? 8)
Kwijt :D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:38:
Mensen,

Groetjes.
wat voor iphone4 heb je? t-mobile NL simlocked? dan kan je gewoon iTunes laten unlocken.

sowieso moet je opnieuw jailbreaken bij een update/restore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

randje schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:23:
[...]

wat voor iphone4 heb je? t-mobile NL simlocked? dan kan je gewoon iTunes laten unlocken.

sowieso moet je opnieuw jailbreaken bij een update/restore.
Nee ik heb mijn iPhone 4 uit Amerika met een Vodafone sim-only abonnement. Gaat dus niet lukken om hem simlock vrij te maken via iTunes (al is het toetsel ouder dan een jaar). Zou wel heel mooi zijn, want verder maak ik geen gebruik van de jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 18:32
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:22:
Nee ik heb mijn iPhone 4 uit Amerika met een Vodafone sim-only abonnement. Gaat dus niet lukken om hem simlock vrij te maken via iTunes (al is het toetsel ouder dan een jaar). Zou wel heel mooi zijn, want verder maak ik geen gebruik van de jailbreak.
Lees het volgende en je kunt weer bellen met iOS 5;

http://blog.iphone-dev.org/post/11430068008/pre-qualifier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
Na wat zoek werk ben ik er nog steeds niet over uit. Is er nou wel of niet een gratis jailbreak voor de Apple TV 1G? Ben namelijk alleen aTV Flash tegen gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
aTV Flash is geen jailbreak, maar een applicatie die je erop kan zetten nadat je de apple tv hebt gejailbreakt.
is absoluut een aanrader voor 20 euro om aTV flash erop te zetten nadat je em hebt gejailbreakt.

maar welke os heb je op je apple tv staan? als dit nog 4.3 is zal ik em jailbreaken met seas0n pass. maar om films te kunnen kopen en huren via itunes moet de apple tv wel op os 5.0 zitten.
s1ck schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:56:
Na wat zoek werk ben ik er nog steeds niet over uit. Is er nou wel of niet een gratis jailbreak voor de Apple TV 1G? Ben namelijk alleen aTV Flash tegen gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 14:23
melvin0907 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:19:
aTV Flash is geen jailbreak, maar een applicatie die je erop kan zetten nadat je de apple tv hebt gejailbreakt.
is absoluut een aanrader voor 20 euro om aTV flash erop te zetten nadat je em hebt gejailbreakt.

maar welke os heb je op je apple tv staan? als dit nog 4.3 is zal ik em jailbreaken met seas0n pass. maar om films te kunnen kopen en huren via itunes moet de apple tv wel op os 5.0 zitten.

[...]
Aha. Heb overigens vanochtend een ATV USB Creator programma gevonden, deze jailbreak je Apple TV volgens hun. Maar is afwachten;)

aTV Flash kost 40 dollar voor 1st gen Apple TV. Vind ik nogal veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 20:50
s1ck schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:29:
[...]

Aha. Heb overigens vanochtend een ATV USB Creator programma gevonden, deze jailbreak je Apple TV volgens hun. Maar is afwachten;)

aTV Flash kost 40 dollar voor 1st gen Apple TV. Vind ik nogal veel.
Die ATV USB Creator werkt overigens prima, tijden geleden al eens gebruikt op 2 ATV1's en werkt nog steeds naar behoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Net IOS5 erop gezet en gejailbreakt met RedSnOw. Daarna wat apps erop maar SBSettings werkt niet stabiel, crashed steeds. Iemand anders hier ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Hallo jongens ik heb een vraagje,
Ik heb een ipod 2nd gen MB, die nu staat op firmware 4.1
Ik heb hem proberen te jailbreaken met greenpoison (6,1) en redsnow (nieuwste), maar bij beide lijkt hij vast te lopen op het moment van de DFU mode.
Kan iemand mij helpen aub?

(ik heb vroeger wel 2 succesvolle jailbreaks op deze ipod gedraait)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Andere USB poort al geprobeerd, of een andere computer? Welk OS heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 15:37
Ik heb zojuist m'n iPhone 4 geupgrade naar iOS5 en gejailbreakt met Redsnow, alles leek voorspoedig te gaan alleen nu kan ik Cydia niet openen, het icoon is wit en als ik er op druk lijkt het alsof het opent maar na een korte flits valt het weer weg.. Heb ik iets verkeerd gedaan, moet ik nog iets doen of hoe kan ik dit oplossen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Thomas20 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:55:
Ik heb zojuist m'n iPhone 4 geupgrade naar iOS5 en gejailbreakt met Redsnow, alles leek voorspoedig te gaan alleen nu kan ik Cydia niet openen, het icoon is wit en als ik er op druk lijkt het alsof het opent maar na een korte flits valt het weer weg.. Heb ik iets verkeerd gedaan, moet ik nog iets doen of hoe kan ik dit oplossen? :)
redsn0w.exe nog een keer runnen en dan kiezen voor Extras > Just boot

of een copy van redsn0w.exe hernoemen naar boot.exe en gelijk in de "Just boot" mode komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Thomas20 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:55:
Je moet redsnow nog een keer opstarten, ipsw inladen en dan just boot tethered aanklikken. Vervolgens zal cydia het wel doen.

PS: Vandaag cydia opgestart en kreeg ik de volgende update; core utilities (/bin) bij meer informatie staat dat als je deze niet wenst te krijg je account als user moet instellen, maar dat heb ik al. Betekend dit dat ik alsnog die update moet binnenhalen? Kunnen andere bij cydia met een user account bevestigen dat ze dezelfde update hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 15:37
Untouchablezz20 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:03:
[...]

Je moet redsnow nog een keer opstarten, ipsw inladen en dan just boot tethered aanklikken. Vervolgens zal cydia het wel doen.
Ik heb het wel eens gedaan, maar ben het even kwijt. Hoe kom ik aan die .ipsw en hoe laad ik die dan in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Hoe heb je hem gejailbreakt dan? Daar had je ook ipsw nodig. Naar extra's, select ipsw, en dan just boot. Instructies volgen en dan zal die opstarten en zal cydia functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Spam schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:04:
Net IOS5 erop gezet en gejailbreakt met RedSnOw. Daarna wat apps erop maar SBSettings werkt niet stabiel, crashed steeds. Iemand anders hier ook last van ?
Grr, ik word hier nu echt gek van. Zelfs Cydia crashed om de haverklap, elke keer als ik meerdere apps tegelijk wil installeren. Heb spijt van deze upgrade ; SBsettings werkt niet+Cydia instabiel+LockInfo die nog niet werkt (en notification center is telleurstellend ! |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Dank je, scheelt mij weer een hoop ergernissen. Ik zit nog op 4.1.2 en wilde al een tijdje upgraden, maar wachtte liever op iOS5. Nu kan ik beter nog iets langer wachten totdat de applicaties er compatible mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Laatst online: 24-09 15:45
Spam schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:20:
[...]

Grr, ik word hier nu echt gek van. Zelfs Cydia crashed om de haverklap, elke keer als ik meerdere apps tegelijk wil installeren. Heb spijt van deze upgrade ; SBsettings werkt niet+Cydia instabiel+LockInfo die nog niet werkt (en notification center is telleurstellend ! |:( )
SBsettings werkt bij mij wel? :) cydia ook en lockinfo is niet nodig vanwege notification center wat ik zelf totaal niet teleurstellend vind! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Hero Of Time schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:36:
Dank je, scheelt mij weer een hoop ergernissen. Ik zit nog op 4.1.2 en wilde al een tijdje upgraden, maar wachtte liever op iOS5. Nu kan ik beter nog iets langer wachten totdat de applicaties er compatible mee zijn.
Ja ik ben hier al eerder ingetrapt om van IOS3 naar IOS4 te gaan en toen was ik ook te vroeg ; cydia apps hebben tijd nodig. Maar een aantal nieuwe features van IOS5 trokken mij wel dus ik kon de verleiding niet weerstaan :(

Ben inmiddels achter wat SBsettings doet crashen : removeBG (background). Een van de DE redenen om sbsettings te installeren maar goed |:(

Overigens heeft intelliscreen weer iets leuks in de maak : http://www.idownloadblog.com/2011/10/18/intelliscreenx/

Maar dat is dan al de 3e lockscreen applicatie waar ik voor betaal (eerst Intelliscreen, toen LockInfo en nou deze 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Nilsepils schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:40:
[...]

SBsettings werkt bij mij wel? :) cydia ook en lockinfo is niet nodig vanwege notification center wat ik zelf totaal niet teleurstellend vind! :D
Cydia werkt wel maar als ik probeer een app in de queue te stoppen en dan ga zoeken dan knalt ie eruit. Dat lockinfo niet nodig is vanwege notification center ben ik niet met je eens :
  • Geen widgets op je lockscreen, alleen alerts
  • Agenda is niet te filteren, laat alles zien en alleen als er upcoming events zijn
  • Geen sneakpeek mogelijkheden vanuit lockscreen
  • Lockinfo kun je helemaal tweaken naar je eigen look en feel + een dropdown voor weersverwachting van komende dagen.
  • kunt widgets niet collapsen
...en zo kan ik nog wel even doorgaan....Na jaren lockscreens van jailbreak apps had ik veel meer verwacht van apple. Als ze denken hiermee de concurentie aan te gaan met Android |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Spam op 19-10-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Spam schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:47:
[...]

Cydia werkt wel maar als ik probeer een app in de queue te stoppen en dan ga zoeken dan knalt ie eruit. Dat notification center lockinfo vervangt ben ik niet met je eens :
  • Geen widgets op je lockscreen, alleen alerts
  • Agenda is niet te filteren, laat alles zien en alleen als er upcoming events zijn
  • Lockinfo kun je helemaal tweaken naar je eigen look en feel + een dropdown voor weersverwachting van komende dagen.
...en zo kan ik nog wel even doorgaan....
Cydia kan ik ong 4 in de queue gooien voordat ie crasht inderdaad, maar met 4 heb ik al genoeg hoor? het is niet zo dat sbsettings etc niet installeren omdat die meer dan 4 gebruiken. verder ben ik lockinfo niet gewend, heb het ongeveer halve week gebruikt op mijn iPhone, en vond het niet fijn werken. nu is notification center voor mij dus genoeg ;) verder gebruik ik die hele agenda niet O-) en het weer lig ik ook niet zo wakker van 8)7 je kan me voor gek verklaren hoor maar notification center is voor mij perfect! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Nilsepils schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:50:
[...]
Cydia kan ik ong 4 in de queue gooien voordat ie crasht inderdaad, maar met 4 heb ik al genoeg hoor? het is niet zo dat sbsettings etc niet installeren omdat die meer dan 4 gebruiken.
Cydia crashde in IOS4 niet als je meer dan meer in de queue gooit (of heb ik iig nooit gemerkt). En nee dat hoeft inderdaad niet om SBsettings te installeren maar is wel makkelijk als je een rijtje JB apps wilt installeren :9

Maar goed, dit is dus een known bug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Spam schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:53:
[...]

Cydia crashde in IOS4 niet als je meer dan meer in de queue gooit (of heb ik iig nooit gemerkt). En nee dat hoeft inderdaad niet om SBsettings te installeren maar is wel makkelijk als je een rijtje JB apps wilt installeren :9

Maar goed, dit is dus een known bug ?
Tuurlijk tuurlijk, maar het is niet zo storend dat ik het nu wil hebben, dit zal echt binnenkort wel worden gefixed! :D I trust saurik! verder ziet intelliscreenx er vet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Nilsepils schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:55:
[...]

Tuurlijk tuurlijk, maar het is niet zo storend dat ik het nu wil hebben, dit zal echt binnenkort wel worden gefixed! :D I trust saurik! verder ziet intelliscreenx er vet uit :)
Hier een handige lijst die ik eerst vantevoren had moeten gestuderen |:(

http://www.iphone4life.nl...ele-Cydia-pakketten--1994

Totdat er een fatsoenlijke vervanger voor RemoveBG is gebruik ik even KillBackground om mn apps te killen : http://www.ijailbreak.com...h-just-a-tap-cydia-tweak/. Helaas geen toggle in sbsettings maar laat wel de muziek draaien wat wel fijn is.

[ Voor 24% gewijzigd door Spam op 19-10-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Spam schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:19:
[...]

Hier een handige lijst die ik eerst vantevoren had moeten gestuderen |:(

http://www.iphone4life.nl...ele-Cydia-pakketten--1994

Totdat er een fatsoenlijke vervanger voor RemoveBG is gebruik ik even KillBackground om mn apps te killen : http://www.ijailbreak.com...h-just-a-tap-cydia-tweak/
Klopt nogsteeds geen ruk van! winterboard bugt als de neten bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Nilsepils schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:21:
[...]

Klopt nogsteeds geen ruk van! winterboard bugt als de neten bij mij?
Heb je de important note gelezen ?
8.Winterboard - Not in Cydia, download .deb file here. Install through SSH.
Ik las trouwens dat ie vandaag is uitgekomen ? Ik gebruik 'm zelf niet maar goed : http://cydiahelp.com/wint...os-5-officially-released/

[ Voor 11% gewijzigd door Spam op 19-10-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
Spam schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:26:
[...]

Heb je de important note gelezen ?

[...]

Ik las trouwens dat ie vandaag is uitgekomen ? Ik gebruik 'm zelf niet maar goed : http://cydiahelp.com/wint...os-5-officially-released/
OWH RELAXED! gelijk maar ff naar kijken dan :) thx! en important notes niet gelezen omdat ik dacht dat die alleen bij niet werkende stonden O-) beetje overheen gelezen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks. Ondertussen via iPhoneclub ook de nodige informatie gevonden. Alleen als redsn0w download wordt er gezegd eerst een Custom IPSW aan te maken want ik wil op firmware 1.59.00 blijven. http://www.iphoneclub.nl/...an-je-baseband-jailbreak/

Alleen deze stap kom ik niet helemaal uit. Mijn telefoon staat ondertussen in DFU-modus, maar als ik klik op Custom IPSW kan ik alleen bestanden openen en kan ik geen IPSW bestand vinden waar NO_BB voor staat. Wat doe ik fout?

Of moet ik hem voor ik dit allemaal doe eerst updaten naar iOS5? Nee toch, want dan ben ik mijn firmware kwijt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:00
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:45:
[...]

Thanks. Ondertussen via iPhoneclub ook de nodige informatie gevonden. Alleen als redsn0w download wordt er gezegd eerst een Custom IPSW aan te maken want ik wil op firmware 1.59.00 blijven. http://www.iphoneclub.nl/...an-je-baseband-jailbreak/

Alleen deze stap kom ik niet helemaal uit. Mijn telefoon staat ondertussen in DFU-modus, maar als ik klik op Custom IPSW kan ik alleen bestanden openen en kan ik geen IPSW bestand vinden waar NO_BB voor staat. Wat doe ik fout?

Of moet ik hem voor ik dit allemaal doe eerst updaten naar iOS5? Nee toch, want dan ben ik mijn firmware kwijt.
- Download IOS 5 ergen van het internet (is een officiële site voor dacht ik)
- Ga daarna, in Redsn0w, naar de knop extra
- Klik daar op de knop om een custos IPSW te maken -> Selecteer het bestand dat je gedownload hebt -> and Go
- Als dat klaar is is er een bestand gemaakt waar NO_BB voor staat
- Zet je telefoon in DFU mode (het scherm blijft dan zwart! Je ziet dus geen itunes logo met een stekkertje. Zie je die wel, dan zit je in de verkeerde modes).
- Open iTunes, ga naar je telefoon, doe option (alt) klik op restore en selecteer het NO_BB bestand en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Is er trouwens voor ios5 ook weer custom carrier logo's? Helaas werken die van 4.3.3 niet erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoiLive schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:34:
[...]

- Download IOS 5 ergen van het internet (is een officiële site voor dacht ik)
- Ga daarna, in Redsn0w, naar de knop extra
- Klik daar op de knop om een custos IPSW te maken -> Selecteer het bestand dat je gedownload hebt -> and Go
- Als dat klaar is is er een bestand gemaakt waar NO_BB voor staat
- Zet je telefoon in DFU mode (het scherm blijft dan zwart! Je ziet dus geen itunes logo met een stekkertje. Zie je die wel, dan zit je in de verkeerde modes).
- Open iTunes, ga naar je telefoon, doe option (alt) klik op restore en selecteer het NO_BB bestand en klaar :)
Mijn dank is groot. Ik ga het straks even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukt zover. Alleen ik heb een Vodafone Sim-only abonnement en hij zegt na het installeren van iOS5. De SIM-kaart in deze iPhone... Bla bla. Het komt er in ieder geval op neer dat ik geen compatibele simkaart heb. En die heb ik nodig om mijn iPhone te activeren. Iemand enig idee hoe en wat!?

Edit; ik vond nog een AT&T kaartje die bij me iPhone zat, problem solved :).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog tegen een probleem aangelopen. Cydia geïnstalleerd, op 1.59.00 firmware gebleven. Ultrasn0w geïnstalleerd. Een reboot uitgevoerd, maar nu wil hij niet meer opstarten, ik krijg alleen het Apple logo in beeld. Een bekend probleem? En zijn er eventueel oplossingen voor? Thanks again.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:18:
Toch nog tegen een probleem aangelopen. Cydia geïnstalleerd, op 1.59.00 firmware gebleven. Ultrasn0w geïnstalleerd. Een reboot uitgevoerd, maar nu wil hij niet meer opstarten, ik krijg alleen het Apple logo in beeld. Een bekend probleem? En zijn er eventueel oplossingen voor? Thanks again.
tethered booten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Hero Of Time schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:37:
Andere USB poort al geprobeerd, of een andere computer? Welk OS heb je?
al geprobeerd, andere pc nog niet, ik heb win 7

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-09 11:00
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 23:18:
Het is op het moment nog niet mogelijk om untetherd te jailbreaken. Dat betekend dat, als je je telefoon opnieuw opstart (reboot) je hem tetherd moet opstarten. Dus elke keer als je je telefoon reboot moet je via de computer opstarten anders is de jailbreak weg.

Wederom in Redsn0w naar extra's gaan en dan het bovenste knopje (just boot volgens mij) en dan de instructies volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron555
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 11:50
Het zal vast wel ergens staan maar het is mij niet helemaal duidelijk.

Als ik nu jailbreak is dat tethered.
Bij een reboot of lege bat. moet hij via de PC worden opgestart.

De vraag is:
Maakt het uit welke PC?? Of voldoet iedere PC als er maar redsnow opstaat,
oftewel ik kan een willekeurige pc gebruiken, niet persee die waar ik itunes op heb staan, of waarmee ik de iphone gejailbreaked heb?

BVD
Gr,
Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Ron555 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:51:
Het zal vast wel ergens staan maar het is mij niet helemaal duidelijk.

Als ik nu jailbreak is dat tethered.
Bij een reboot of lege bat. moet hij via de PC worden opgestart.

De vraag is:
Maakt het uit welke PC?? Of voldoet iedere PC als er maar redsnow opstaat,
oftewel ik kan een willekeurige pc gebruiken, niet persee die waar ik itunes op heb staan, of waarmee ik de iphone gejailbreaked heb?

BVD
Gr,
Ron
een pc met redsn0w is voldoende ;)
Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods