Iedereen heeft het steeds erover dat 'ie over een paar uur komt, geen idee waar ze het vandaan hebben maar toch. Ik meld het even.
Iedereen = mensen op twitter
Iedereen = mensen op twitter
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik had hem ook al gezien, maar het is cydia lokaal installeren met de BB exploit (buggy beta) en die exploit die geeft ook nog wat problemen, b.v. met airplane modus ... daar komt ie niet meer goed uit ... met als resultaat geen wifi meerCreativeMind schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:55:
Er zijn inmiddels andere methodes opgedoken om je iPad2 te Jailbreaken.
http://iamnayr.posterous....r-ipad-2-433-using-a-loca
[ Voor 0% gewijzigd door cefas op 05-07-2011 18:23 . Reden: typotjes ]
Where is my ANY key
Klopt maar goed er zullen altijd mensen zijn die het toch willen proberen nietwaar?cefas schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 18:23:
[...]
Ik had hem ook al gezien, maar het is cydia lokaal installeren met de BB exploit (buggy beta) en die exploit die geeft ook nog wat problemen, b.v. met airplane modus ... daar komt ie niet meer goed uit ... met als resultaat geen wifi meerda's au met een IPad
[ Voor 14% gewijzigd door cefas op 05-07-2011 18:36 ]
Where is my ANY key
comex comex
4.3.1 and 4.3.2 will not be supported since I'm in a hurry; upgrade to 4.3.3
4 minutes ago
An a day keeps the doctor away.
SebastienPage Sebastien Page by comex
I think @comex should be held responsible for the mass murder of thousands of F5 keys. #ClassActionLawsuit
Where is my ANY key
hij is weer offline (volgens comex, z'n twitter) nog ff wachten dusyassiro schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:01:
Jailbreak staat erop, alleen kan ik mij. iPad 2 3G versie 4.3.3 niet jaikbreaken. Is het iemand gelukt?
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
[ Voor 20% gewijzigd door enzoronald op 06-07-2011 08:37 ]
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Ok, hier dus ook werkend NA een herstart. Thnx!HeyDude schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:46:
Done, pas na een volledige herstart en dan Safari met jbm.com...
Heu Heu Heu, zit net dat JBme.com weer online is. Zijn er ook speciale maatregelen die je vantevoren genomen hebt? Iets met de SHSH/umbrella gedaan? Wil mijn vriendin haar ipad 2 namelijk ook meteen gaan JB`en.
Nee, mijn iPad stond uit. Dus iPad (#2 64GB 3G) aangezet, gesurfed naar jailbreakme.com, op 'installeer' geklikt en voila... Cydia werdt geinstalleerdGerritGekke schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:12:
[...]
Heu Heu Heu, zit net dat JBme.com weer online is. Zijn er ook speciale maatregelen die je vantevoren genomen hebt? Iets met de SHSH/umbrella gedaan? Wil mijn vriendin haar ipad 2 namelijk ook meteen gaan JB`en.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Vaak bu'j te bang!
[ Voor 12% gewijzigd door randje op 06-07-2011 10:06 ]
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Even ter info voor moesten er nog mensen problemen hebben via pdanet:BobbyDgtl schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:38:
Reboot heeft niet geholpen, cache eens wissen ook niet
Zal aan pdanet liggen wss
Ja geen wonder xDPhilipsFan schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:18:
Het is _echt_ wel druk op Cydia...
Ik heb precies hetzelfde. Alleen met iPhone 4. Hij begint te downloaden en opeens issie weer weg...Crowbar schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:41:
Raar. Update naar 4.3.3. (3gs) en naar jbme.com gegaan. Cydia icoon komt op mn scherm te staan (laden) maar zodra er naar installeren gegaan wordt, verdwijnt het icoontje weer. Nu geen Cydia! Wellicht dat dit door de drukte komt?
[ Voor 15% gewijzigd door The Great HooD op 06-07-2011 11:23 ]
hier ben ik ook benieuwd naar.-nickx- schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:13:
Zijn er mensen die hebben geprobeerd met IOS 5.0 Beta2 of gaat dat finaal de mist in?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
1 minuut geleden geprobeerd en meteen succes. Cydia is geinstalleerd op mijn ipad 2.The Great HooD schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:21:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Alleen met iPhone 4. Hij begint te downloaden en opeens issie weer weg...
Alleen is mijn device volgens mij wel gejailbreakt, ik heb namelijk nog apps erop staan die ik niet officieel heb gekocht (foei!), maar ik heb nergens Cydia.
Nope, nog steeds, zodra hij van Loading naar Installing gaat verdwijnt het Cydia icon...jwakie schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:29:
[...]
1 minuut geleden geprobeerd en meteen succes. Cydia is geinstalleerd op mijn ipad 2.
Wellicht nog een keer proberen!
[ Voor 35% gewijzigd door cefas op 06-07-2011 11:39 . Reden: DCMA eeuh DMCA :) ]
Where is my ANY key
Hihi er is al reactie van Musclenerd:Seven_of_Nine schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:52:
Is er iemand met de camera connection-kit bij de hand?
Volgens een rapportje lust de ipad 2 met de Comex Jailbreak die interface niet meer:
http://blog.iphone-dev.or...51750/jailbreakme-times-3
Kan iemand die hier een Ipad 2 omgeknutseld heeft dit even cross-certifyen ?
( tip; jailbreak ongedaan maken = reinstall volledig IOS 4.3.3 (recovery modus) )
Mogelijk heeft de JB dus nog een beetje werk nodig. ( maar dit kan net zo goed ook een domme gebruiker zijn hoor ;-) ) Graag feedback!
Hij geeft aan dat de iOS versie niet geschikt is voor de jailbreak tool. Je wordt dan doorverwezen naar RedSnow die je ook niet kan verder helpen.-nickx- schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 10:13:
Zijn er mensen die hebben geprobeerd met IOS 5.0 Beta2 of gaat dat finaal de mist in?
Er zal iemand een apart pdfje moeten maken voor 5.0 beta 2Alpha89 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:10:
[...]
Hij geeft aan dat de iOS versie niet geschikt is voor de jailbreak tool. Je wordt dan doorverwezen naar RedSnow die je ook niet kan verder helpen.
Iemand hier al een oplossing voor?The Great HooD schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:21:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Alleen met iPhone 4. Hij begint te downloaden en opeens issie weer weg...
Alleen is mijn device volgens mij wel gejailbreakt, ik heb namelijk nog apps erop staan die ik niet officieel heb gekocht (foei!), maar ik heb nergens Cydia.
Jupjwakie schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:14:
Kan je gewoon de appstore van apple gebruiken naast cydia en installous?
Moet ik dan straks de JB weer verwijderen dmv een restore en weer JB'en om dit op te lossen?Seven_of_Nine schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:55:
[...]
Hihi er is al reactie van Musclenerd:
Yes, the CCK problem is a bona-fide issue (thankfully one of the only ones so far). Please sit tight for now while a fix is worked out.
Nog even een paar daagjes wachten tot al de kinderziektes eruit zijn voor mij dus.....
( zou LION ook stikken van de kinderziektes zometeen hihi? )
[ Voor 60% gewijzigd door BBQ-MAN_ op 06-07-2011 12:20 ]
Ik denk haast van wel. Een "incremental" fix zit er denk ik niet in hoor. Dus ja; "even" restoren en opnieuw de JB doen. Hou dus even nauwlettend de twitter van COMEX / Musclenerd en hun sites ( blog.iphone-dev.org ) in de gaten voor de laatste ontwikkelingen. Normaal gesproken zijn met een dag of 2 dit soort kinderziektes onderkent en gefixed. Pantience!BBQ-MAN_ schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:16:
[...]
Jup
[...]
Moet ik dan straks de JB weer verwijderen dmv een restore en weer JB'en om dit op te lossen?
Als die bug gefixt wordt tenminste..
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Zal niet gebeuren; zo blokken sites zoals FaceBook etc. Denk dat deze ook snel op het lijstje komt of al staat.Coach4All schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:08:
Hoe lang zal het duren voordat er bij de MediaMarkt en consorten alleen nog maar demo iPads met een JB zijn....
Totdat iemand met zijn telefoon internet shared over wifiSeven_of_Nine schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:28:
[...]
Zal niet gebeuren; zo blokken sites zoals FaceBook etc. Denk dat deze ook snel op het lijstje komt of al staat.
Hier hetzelfde probleem. Meerdere malen geprobeerd.The Great HooD schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 11:30:
[...]
Nope, nog steeds, zodra hij van Loading naar Installing gaat verdwijnt het Cydia icon...
[ Voor 14% gewijzigd door maartend op 06-07-2011 13:43 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik heb een schone 4.3.3 erop gezet en daarna via de site jailbroken. En nu weer al m'n muziek erop zetten... *zucht*.maartend schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 13:42:
[...]
Hier hetzelfde probleem. Meerdere malen geprobeerd.
Begint met laden, daarna overschakelen naar installeren maar icon verdwijnt dan accuut.
[ Voor 97% gewijzigd door s1ck op 06-07-2011 14:43 ]
dan moet je hem rebooten, als het goed is zie je het cydia-icoontje dan wel + als hij gejailbreakt is, kun je cydia er ook handmatig erop zetten.Crowbar schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:05:
[...]
Ik heb een schone 4.3.3 erop gezet en daarna via de site jailbroken. En nu weer al m'n muziek erop zetten... *zucht*.
SbsettingsOutlandos schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:13:
Werkt perfect! Maar echt veel must have apps buiten multifl0w en Safari DLM + iFile zie ik eigenlijk niet....
[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 09-07-2011 13:05 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Hoedje op 09-07-2011 13:05 ]
Op de Ipad raak je de camera connectionkit (msdos filesystem stuff) kwijt maar de bug #2 is dat de 3GS niet werkt. Wacht nog even een dag of wat; hou de bekende sites in de gaten en ga dan pas "patchen" scheelt gewoon een berg frustratie hoor!Biatch schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:56:
Hmm ik stel mijn vraag ook op de verkeerde dag. Zal vanavond mijn 3GS eindelijk eens jailbreaken via jailbreakme.com. Ben benieuwd.
[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 09-07-2011 13:06 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Hoedje op 09-07-2011 13:07 ]
Bedankt voor de tip! Ik heb nooit mijn 3GS jailbroken en wil het toch eens gaan doen. Lees via redsnow over verlies van GPS functie. Zal een paar dagen wachten en dan kijken of mijn iphone te jailbreaken is via de site.Seven_of_Nine schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:01:
[...]
Op de Ipad raak je de camera connectionkit (msdos filesystem stuff) kwijt maar de bug #2 is dat de 3GS niet werkt. Wacht nog even een dag of wat; hou de bekende sites in de gaten en ga dan pas "patchen" scheelt gewoon een berg frustratie hoor!
[ Voor 75% gewijzigd door Hoedje op 09-07-2011 13:07 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2011 17:21 ]
Hoe cydia er handmatig op te zetten?hoyvoy schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:01:
[...]
dan moet je hem rebooten, als het goed is zie je het cydia-icoontje dan wel + als hij gejailbreakt is, kun je cydia er ook handmatig erop zetten.
Tubes....It's what make music music!
Zal wel druk zijn, bedenk wel dat hele grote delen van de USA nu wakker worden en aan het downloaden zijn he.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:20:
Ik heb ook last van de "API unavailable" code op:
-Ipad 2 wifi
- iphone 4
- ipod touch
Weet iemand wat er aan de hand is?
met cydia geen problemen btw
op mn iphone draaide die al een maand of 4, probleemloos.
[ Voor 9% gewijzigd door Jackson6 op 06-07-2011 17:41 ]
Verwijderd
Ja ik heb gelukkig geen cck, mijn twee werken prima, iPad Wifi 16GB en iPad 2 Wifi 16GB op 4.3.3Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:43:
Ben inmiddels wel overtuigd om even een paar dagen te wachten met de jailbreak, na het e.e.a. te hebben gelezen
De bug met de cck is toch de belangrijkste reden voor mijzelf.
Succes en veel plezier voor iedereen die er vandaag aan begonnen is
[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 09-07-2011 13:08 ]
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Hoedje op 09-07-2011 13:08 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 09-07-2011 13:09 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
[ Voor 100% gewijzigd door Hoedje op 09-07-2011 13:10 ]