Even een klein frustratie puntje van mijn kant; Niet zozeer gerelateerd aan toets-combinaties of iets dergelijks, maar toch - dit had nooit met m'n stokoude lenovo/windows laptop gebeurd.
Ik ben dit weekend in Frankfurt voor mijn werk & dacht deze ochtend zo slim te zijn om vóór het douchen even een aantal series te kopieren van mijn PC naar m'n MBP. Het is toch wel prettig als je jezelf een beetje kunt vermaken op je hotelkamer zullen we maar zeggen.
Eerst een paar koppen koffie naar binnen gegoten en m'n mail gelezen, op m'n MBP i.c.m wireless. Daarna heb ik de laptop dichtgeklapt en ben met het ding naar boven gegaan naar m'n werkkamer. Ik wilde 1 seizoen van Lost overzetten (ongeveer 50GB), dus dat is beter te doen met het bedrade Gigabit netwerk in de werkkamer.
Ik zet dus de laptop op m'n bureau, netwerk-kabel erin, openklappen, inloggen & kopieren met die handel. Ik kom terug na het douchen, tas inpakken, nog een kop koffie, etc. & wat denk je?? 1.4GB and counting! WTF!
Blijkt dat
stomme ding niet het vermogen te hebben om, na het ontwaken uit slaapstand, uit te vogelen dat 1Gbit/s toch wel een stukje sneller is dan dat 54Mbit signaaltje, wat vanuit de meterkast beneden, door een aantal betonnen muren gebeamed wordt
Dat wordt dus "CSI: Den Tätern auf der Spur" om 22:15 vanavond op RTL, met alle nagesynchroniseerde frustraties van dien.
[
Voor 5% gewijzigd door
brederodekater op 11-11-2011 08:54
]