Ctrl-U
Thanks!Prulleman schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 19:29:
Fn + backspace
Office 2011 voor mac is wel een behoorlijke drempel als je de windows versie van office 2011 gewend bent
39
Het is beter dan 2008, maar nog steeds zo ongeveer het slechtste dat ik heb op de mac. Totaal geen integratie met de native tools (spellcheck, andere keyboard shortcuts dan in andere progs, etc.), dat blijft jammer.
Verwijderd
Pages x3Verbal_Kint schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:13:
Het is beter dan 2008, maar nog steeds zo ongeveer het slechtste dat ik heb op de mac. Totaal geen integratie met de native tools (spellcheck, andere keyboard shortcuts dan in andere progs, etc.), dat blijft jammer.
Nou Pages is ook ver van optimaal voor tekstverwerking zodra je een beetje meer layout wilt... Twee verschillende paginaformaten in één document? Forget it. Dingen verspringen net zo hard als bij Word.
Hi tweakers,
Ik ben Zachary, 22 jaar, student Communicatie en Multimedia Design
Sinds gister de gelukkige eigenaar van een Macbook pro 13" van 2011.
Ik zal me dus gaan mengen in dit gezelschap.
Ik ben Zachary, 22 jaar, student Communicatie en Multimedia Design
Sinds gister de gelukkige eigenaar van een Macbook pro 13" van 2011.
Ik zal me dus gaan mengen in dit gezelschap.
Wat is een degelijk programma om rar bestanden uit te pakken?
Google even op UnrarXNeefdave schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 09:56:
Wat is een degelijk programma om rar bestanden uit te pakken?
woei!
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Niet zo zeer een frustratie, maar ik opende op windows altijd links door een klik op mijn scrollwieltje. Daarmee opent een link direct als nieuwe tab. Kan dat met een magic mouse ook? Ik mis dat wel eigenlijk.
Met BTT kan je verschillende acties instellen voor Touchpad, Magic Mouse en dergelijke. Google maar even daarop...
Standaardbrowser op Apple is Safari; toch beter Firefox gebruiken?
Waarom?
Waarom?