Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Die bijzin oogt incompleet, wellicht dat daar beter waarom ie doorsnee zou zijn tov de andere twee genoemd kan worden.Daarnaast deden we hetzelfde met een Acer Aspire 3820T, dat een meer doorsneescherm heeft.
[ Voor 20% gewijzigd door ACM op 06-04-2011 09:35 ]
Verwijderd
Het is een dualcore met ondersteuning voor HyperThreading, een kloksnelheid van 1,4GHz met een turbo naar 2,3GHz en dualcore-turbo naar 2,3GHz
turbo en dualcore turbo?
Medio vorig bepaalde de WTO dat Europa ten onrechte een dergelijke douaneheffing toepast op lcd-monitoren.
Medio vorig wat? Minuut, uur....
Verwijderd
[quote]Medio vorig bepaalde de WTO dat Europa ten onrechte een dergelijke douaneheffing toepast op lcd-monitoren.
[/quote]
Medio vorig wat? jaar?
zag dat iemand anders het al had gespot
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 10:38 ]
Eerste regel:
Dat hoort Zesentwintig te zijn?Zesenwintig internetbedrijven, waaronder Google, Facebook en Spotify, hebben woensdag een klacht ingediend bij de Franse Raad van State.
lnkerkant
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Yep, alleen de frequentie van de (maximale/singlecore-)turbo klopt denkelijk niet, dat zoek ik even uit. Rest is gefikstVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:44:
Het is een dualcore met ondersteuning voor HyperThreading, een kloksnelheid van 1,4GHz met een turbo naar 2,3GHz en dualcore-turbo naar 2,3GHz
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Even wat letters geredirect
-> Asic"Zelfs de Amerikaanse Patriot-act gaat niet zo ver als deze regeling", zei de woordvoerder van Acis, Benoît Tabaka.
De dns-servers zouden tot zesmaal meer queries hebben ontvangen dan normaal.
... moesten de dns-servers continu een negatief antwoord geven op deze queries.
query'sDoor de configuratiefout zouden continu verkeerde queries worden afgevuurd op de dns-servers van Dns.be.
"Overigens is het ook mogelijk om cd's vanaf een usb-stick of het netwerk te installeren."
Wellicht is hier een verwarring gebeurd met 'Ubuntu', aangezien het niet de cd is die men installeert maar het OS :-)
If you can't beat them, try harder
In de eerste maand evenveel domeinen als in de eerste maand?? Beetje vreemde zin zo.Sinds de eerste maand zijn er evenveel domeinen geregistreerd als in de eerste maand zelf.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Uit: nieuws: Ubuntu stopt met gratis verzenden cd's naar gebruikersOverigens is het ook mogelijk om cd's vanaf een usb-stick of het netwerk te installeren.
Denk dat "Cd's" vervangen moet worden door "Ubuntu"
Edit:
Spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door Pixeltje op 06-04-2011 16:33 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Nee, sinds de eerste maand. Daarna dus. Is dus niet foutRakkerzero schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:24:
In de eerste maand
Ubuntu wel ff gedaan
Verwijderd
moet zijn:Er resteert dan 4GB vrije ruimte, precies het minimum is om de tests te kunnen uitvoeren.
Er resteert dan 4GB vrije ruimte, precies het minimum om de tests te kunnen uitvoeren. of
Er resteert dan 4GB vrije ruimte, wat precies het minimum is om de tests te kunnen uitvoeren.
Moet CD niet met een hoofdletter, of is het acroniem al als woord aanvaard?Pixeltje schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:32:
[...]
Uit: nieuws: Ubuntu stopt met gratis verzenden cd's naar gebruikers
Denk dat "Cd's" vervangen moet worden door "Ubuntu"Wil je wel eens een CD zien installeren vanaf een USB stick
Edit:
Spuit 11(Te laat)
Daarbij lijkt me een lokale Linux-gebruikersgroep toch iets anders als een Local Community Team (LoCo Team)Gebruikers die zelf geen cd willen branden, zullen een cd moeten bestellen in Canonicals webwinkel of moeten contact opnemen met een lokale Linux-gebruikersgroep.
Maargoed, allemaal muggenzifterij natuurlijk
Ik zou je nu naar de GR-faq moeten verwijzen, maar 'cd' staat zelfs al in onderkast in de Van DaleSk0Ne schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:51:
Moet CD niet met een hoofdletter, of is het acroniem al als woord aanvaard?
Dat is geen spel- of tikfoutjeDaarbij lijkt me een lokale Linux-gebruikersgroep toch iets anders als een Local Community Team (LoCo Team)
Rest is done
Laten we tot die tijd onze zegeningen tellen; ondanks enkele onvolkomenheden is het grote touchpad van deze Samsung een genot om mee te werken, vergelijken vergeleken met het gros van de touchpads.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Mary-Jo FoleyDat meldt de doorgaans goed geïnformeerde Mary Jo-Foley op haar weblog
There go the goddamn brownies.
beschiktHet apparaat beschkt over een 11,6"-scherm en een Intel Atom N450-processor met een kloksnelheid van 1,6GHz.
- aan-/uitknop of aan- en uitknopRechtsonder vinden we op de voorkant een grote aan-uitknop.
zijn moet hier volgens mij haar zijn, omdat bedrijven als vrouwelijk worden beschouwd?Toen de fout werd ontdekt, haalde de Rabobank zijn website enige tijd uit de lucht.
yessir
Nee, aan-uitknop is de juiste vormPcDealer schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:27:
- aan-/uitknop of aan- en uitknop
Bedrijfsnamen zijn per definitie onzijdigReppings schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:13:
zijn moet hier volgens mij haar zijn, omdat bedrijven als vrouwelijk worden beschouwd?
[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 07-04-2011 12:09 ]
"geregistreerd"Het domein is het populairst in Duitsland, waar meer dan een miljoen .eu-domeinen zijn registreerd.
Ik heb zo het vermoeden dat het spel Extraction Point: Alien Shootout heet...In november 2010 kondigde ontwikkelaar Frontline aan dat het spel van naam moest veranderen en Extraction Point: Alien Shootuit zou gaan heten.
The answer is 42.
Verwijderd
"om in een organisatie een functionaris voor gegevensbescherming aan te stelen, wordt niet aangestipt."
Volgens mij zou het woord "stelen" stellen moeten zijn.
Volgens de Van Dale moet er wel een streepje in 'back-up'
en een speciale knop voor het maken van backups
die de gebruiker in staat stelt om met een enkele druk een backup te maken
Bovendien zou ik 7 voluit schrijven:Volgens MSI kan de backup
De geheugenkaartlezer accepteert 7verschillende kaarttypen.
Edit: Formeel is backup de engelse en back-up de nederlandse schrijfwijze.
Edit 2: Thanks
[ Voor 18% gewijzigd door Herman op 07-04-2011 19:06 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Grtz @ je nieuwe stickertje btw
[ Voor 8% gewijzigd door Rataplan op 07-04-2011 18:11 ]
Rood-geel-lila? Of wordt de "rgb-level-grafiek" bedoelt?De drie kleurkanalen vertonen curves die in de rgl-level-grafiek de ideaallijn bijna perfect volgen.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
ctrl+f "Kamerlinggh Onnes" moet "Kamerlingh" zijn
en ctrl+f "abolute" moet "absolute" zijn
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
2de Alinea - Zijn lab werd "ongedoopt" ...
Moet zijn omgedoopt?
Kan het verkeerd hebben, maar ongedoopt betekend in essentie dat het zijn status verloren heeft
***EDIT***
En is het misschien handig elke huidige Spel-en-tik-foutjes draadje bij het Nieuws-IO blokje te plaatsen zodat er minder drempel is om een tikfoutje aan te geven?
[ Voor 21% gewijzigd door Yezpahr op 08-04-2011 20:03 ]
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
rigoreuze-->rigoureuzeDe gevolgen van de rigoreuze maatregelen zijn in ieder geval merkbaar in het gewicht van de ssd.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
D'r staat al een 'feedback'-linkje dat naar dit forum wijstYezpahr schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:01:
En is het misschien handig elke huidige Spel-en-tik-foutjes draadje bij het Nieuws-IO blokje te plaatsen zodat er minder drempel is om een tikfoutje aan te geven?
Eerste paragraaf onder kopje "Kingston":De Samsung 470-serie van is van top tot teen gemaakt door Samsung.
Onder de grafiek "IOMeter - 4K Random Write (q = 3)":De controller heeft de beschikking over 128MB cache-geheugen.
Als er met een 4KB alignment getest wordt, presteert de V+100-ssd nog steeds erg slecht met een doorvoer van ongeveer 3,5MBps.
[ Voor 62% gewijzigd door robvanwijk op 09-04-2011 05:23 ]
Het is binnenkort mogelijk om binnenkort digitale
lijkt mij 1 binnenkort meer dan nodig
[ Voor 16% gewijzigd door Asteryz op 09-04-2011 09:50 ]
Daar lijkt een punt na 'verkopen' mij op zijn plaatsHet is onduidelijk in combinatie met wat voor abonnementen UPC de Digitale Televisie Module gaat verkopen Ziggo biedt al langer digitale tv aan in combinatie met CI+-modules.
proteïnen --> eiwitten.
Eiwit is een prima Nederlands woord dat zowel in de Nederlandstalige geneeskundige/biomoleculaire wetenschappelijke literatuur (zoek maar eens op 'eiwit' op www.ntvg.nl) als in de volksmond gebruikt wordt voor de moleculen waar in de tekst naar wordt verwezen. Ik zou proteïne dan ook bijna onder de 'barbarismen' laten vallen.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
computing-capaciteit --> rekencapaciteit.
Waarom 2 talen door elkaar gebruiken?
Nee hoor, daarvoor zijn keurige regels opgesteld, in navolging van onze grote vriend Carl Linnaeus.quote: DelpozoZo valt ook te twisten over de gangbaarheid van 'Staphylococcus Aureus'.
Zie bijv.:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK8817/
of
https://secure.wikimedia....iki/Binomial_nomenclature
Het komt er op neer dat als je de binominale nomenclatuur gebruikt de genusnaam met een hoofdletter wordt geschreven en de soortnaam als kleine letter. Bovendien is het gangbaar (maar volgens mij niet strikt verplicht) om het cursief te schrijven in een tekst die romein is of romein in een tekst die cursief is.
Derde alinea (Het geheugen stond in een 'loop'-modus, waardoor...)
Missende spatie voor "Daardoor" (misschien ben ik net iets te streng in spaties ;-))128MB op het geheugen gezet.Daardoor kan van een film
Onder de screenshot:
Windowsprogramma's (aan elkaar)Windows programma's d.m.v Wine op Solaris, klik op de afbeelding voor een grotere versie.
d.m.v. (punt achteraan)
"Het voorstel moet auteursrechtinbraken door gebruik van bijvoorbeeld torrentsites tegengaan."
Lijkt me 'inbreuken' te moeten zijn.
If you can't beat them, try harder
Mist een spatie tussen de zinnen, en 2 keer 'daardoor' na elkaar is wat ongelukkig?Daardoor werd van een film van enkele GB's uiteindelijk alleen de laatste 128MB op het geheugen gezet.Daardoor kan van een film die erop wordt gezet alleen de laatste vijf minuten worden vertoond.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Sorry, maar deze kan echt niet hoorSony Computer Entertainment heeft de adviesprijs van de PlayStation Portable voor Europa verlaagt van 179,99 naar 129,99 euro
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Tegenwoordig is het niet meer fout, maar ik vind het nog wel erg lelijk. [bron]TimeVortex schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 18:22:
meuk: Wine 1.2.3
'een groot aantal' is enkelvoud.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 18:27 . Reden: verkeerde link :? ]
2x achter elkaar een zin begonnen met 'daardoor' en de spatie ontbreekt voor de tweede.Het geheugen stond in een 'loop'-modus, waardoor hij zichzelf keer op keer overschreef. Daardoor werd van een film van enkele GB's uiteindelijk alleen de laatste 128MB op het geheugen gezet.Daardoor kan van een film die erop wordt gezet alleen de laatste vijf minuten worden vertoond.
of ergens anders in de wereld?Wetenschappers met een toegewezen verzoek worden vervolgens uitgenodigd op één van Googles locaties in de Verenigde Staten of in de rest wereld
Eerste zin derde alinea:Zonder media voelden veel deelnemers dat een deel van hun zelf henzelf uit hun leven was verdwenen.
Moet dat niet zijn:De resultaten bleken niet te gelden voor jongeren uit enkel Westerse landen, maar studenten uit alle deelnemende landen rapporteerden ongeveer dezelfde bevindingen.
"De resultaten bleken niet enkel te gelden voor jongeren uit enkel Westerse landen,"
gespeeldHoewel met de GT 540M een aardig spelletje gespeel kan worden...
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Crytek heeft bevestigd dat het werkt aan een patch
[ Voor 4% gewijzigd door DP Kunst op 10-04-2011 11:42 ]
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
nieuws: MSI introduceert sobere gamelaptop GE620Verder voorziet MSI de laptop van een dvd- of blu-raydrive, is naast een usb 2.0-poort een tweetal usb 3.0-varianten aanwezig...
Welke twee varianten van USB 3.0 dan? Voor zover ik weet is er maar een USB 3.0. Verder schrijft men USB met hoofdletters.
Ik denk dat dit werd bedoeld: een tweetal USB-poorten van de 3.0 variant.
bevestigd → bevestigtHet bedrijf bevestigd de overname op zijn eigen site en laat weten dat de dienst zijn deuren zal sluiten.
/agreedRafe schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:42:
Propheticus: we schrijven ingeburgerde afkortingen in kleine letters, en op Tweakers.net valt usb daar zeker onder
maintenace → maintenanceVersie 1.2.5 is een zogenaamde maintenace release en hierin zijn de volgende veertig tickets afgesloten:
"Sluiter
Nikon heeft niet bekendgemaakt hoewel sluiterbewegingen"
Denk dat er hoeveel moet staan
[ Voor 5% gewijzigd door SoeperKees op 11-04-2011 09:24 ]
In de eerste colom op de mannelijke manier gesproken over een vrouw.
"zijn" ipv "haar".
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
'zijn' staat terug op Groklaw en dat is geen vrouw.bwt schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:26:
nieuws: Weblog Groklaw stopt op 16 mei
In de eerste colom op de mannelijke manier gesproken over een vrouw.
"zijn" ipv "haar".
Rest is gefikst
Het artikel gaat over de nieuwe Raven 3 behuizing (zoals op de afbeelding) en heeft niks met de Fortress reeks te maken... titel en inleiding dus aanpassen
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
De "dit taalbestand" link verwijst nu naar twee achter elkaar staande URLs van een oude en de huidige versie.
De tweede URL verwijst naar de juiste versie.
Volgens mij staan er wat 'de's op de verkeerde plaatsIn tegenstelling tot de de D7000 en de D90 is D5100
->
In tegenstelling tot de de D7000 en de D90 is de D5100
Gamen: hardware
3e alinea:
Misschien nog wel ingrijpendere is de aanwezigheid...
ACM's blog: Advertenties op Tweakers.net: een paar mythes en misvattingen
CPS en CPA zijn aan elkaar verwant, hierbij betaaldbetaalt de adverteerder pas als er wat verkocht wordt
Bij de meeste banners die je op Tweakers.net en veel andere sites ziet worden de inkomsten juist bepaaltbepaald door de vertoningen.
Ik heb hier geen referenties naar wetenschappelijk onderzoek bij, maar voor zover ik weet wordt jeword je over het algemeen...
Het is absoluut waar dat de bezoeker uiteindelijk zelf bepaaldbepaalt wat er op zijn scherm verschijnt.
Die servers moeten natuurlijk ergens van betaald worden. Die servers/de bandbreedte wordt toch gesponsoord?(Of is het een .nl mopje? ;-))
Alleen de servers worden al jaren niet meer gesponsoord.
If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP
Lossles → LosslessOm dit laatste mogelijk te maken, combineerde Laird de private sleutel met de Apple Lossles Audio Codec-decoder om een kleine emulator te maken.
Diocletianus: fixed, thanks
Aangepast, thx.ripperke schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:39:
tweakblogs, dus geen idee of dit hier hoort, maar wél frontpage...
ACM's blog: Advertenties op Tweakers.net: een paar mythes en misvattingen
[...]
Verwijderd
Dit gaat niet om de GTX 560 Hawk, maar betreft de GTX 560 Ti Hawk. Dit is een belangrijk verschil omdat nVidia nog met de GTX 560 aan gaat komen
nieuws: Hackers vinden private key van AirTunes-streaming
In de titel staat hackers (meervoud), maar in het artikel wordt maar over een hacker gesproken. Beetje verwarrend?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
1e alinea onder 3D zonder bril
Nou is er niet veel voor nodig om een Nintendo-handheld in het thuisland van de fabrikant tot een succes te maken, maar de 3DS kan gelukkig op meer bogen dan alleen op de naam Nintendo. Het apapraat introduceert 3d-gaming zonder dat daar een 3d-bril voor nodig is en Nintendo zet daar dan ook vol op in.
apapraat moet zijn apparaat
@Soultaker: die is ook weggepoetst, thanks!
[ Voor 31% gewijzigd door Rafe op 11-04-2011 22:51 ]
Het moet natuurlijk zich onthouden van of ophouden met zijn. (Het tweede vind ik hier persoonlijk beter passen, omdat het gaat om activiteiten waar Hotz zich eerst nadrukkelijk wel mee bezig hield en nu dus niet meer.)nieuws: Sony en PS3-hacker GeoHot schikken rechtszaak
Hotz heeft ingestemd zich te onthouden met het omzeilen [..]
Verwijderd
t-tje te weinig.Ter ere van het vijfentwintigjarige bestaan van Ubisoft gaf Yves Guillemot een interview aan MCV
Ik schenk t bij en verklaar all done.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:43:
Artikel nieuws: Directeur Ubisoft wijt lage omzet aan uitblijven nieuwe consoles:
[...]
t-tje te weinig.
Moet dat niet blokt zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door NLRay op 12-04-2011 11:54 ]
meuk: 7-Zip 9.21 bèta
De links die vermeld staan onder de changelog verwijzen door naar een verouderde versie zoals Mr_Big terecht opmerkt in de comments.
32bit, exe: http://sourceforge.net/pr...iles/7-Zip/9.21/7z921.exe
32bit, msi: http://sourceforge.net/pr...iles/7-Zip/9.21/7z921.msi
64bit, msi: http://sourceforge.net/pr.../7-Zip/9.21/7z921-x64.msi
[ Voor 4% gewijzigd door The_Worst op 12-04-2011 12:04 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Als politie en justitie voldoende aanknopingspunten hebben voor verder onderzoek, wordt melders gevraagd ook aangifte te doen bij het meldpunt.
Verwijderd
Die hdmi-uitgang is met de micro-
lijkt me dat die -> de moet worden
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.