Was al gepost /deleteplease
[ Voor 91% gewijzigd door Darkstriker op 30-03-2011 15:42 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 91% gewijzigd door Darkstriker op 30-03-2011 15:42 ]
Sorry, je hebt gelijk my badKerberos84 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 14:19:
nieuws: Microsoft: Windows Home Server 2011 is klaar
Eindgebruikers moeten wachten tot mei voordat de eerste producten met Veil worden geleverd, zo laat Microsoft weten. ==> Vail
BTW:
[...]
Hèh??? Dat klopt toch niet hoor...
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
In http://tweakers.net/revie...garageband-en-imovie.html moet dolce vervangen worden door de term 'piano'.kracht van aanrakingen niet altijd goed, zodat forte vaak in dolce verandert
De cover bestaat uit verschillende 'banen' die ervoor zorgen dat de bedekking niet opgerold kan worden, maar wordt tot een driehoekige steun kan worden gevouwen.
I'm not weird, I'm a limited edition
Staat drie keer (bijna) achter elkaar "onder meer". Daardoor leest het een beetje raar wegOpvallender is de afwezigheid van onder meer een sd-kaartlezer en een usb-ingang. Onder meer vanwege de videobewerkingsfunctionaliteit waren dat logische toevoegingen geweest.
De Apple-tablet kwam twee weken geleden in de Verenigde Staten uit. Daar vond de nieuwe iPad gretig aftrek; het apparaat was zelfs zo populair dat er geruchten gingen dat onder meer de Nederlandse release zou worden uitgesteld
Deniedugc2 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:18:
In http://tweakers.net/revie...garageband-en-imovie.html moet dolce vervangen worden door de term 'piano'.
Die zin is volgens mij al een keer of acht verbouwd ondertussen
Ik heb het voor je gefikst, maar svp geen stijlzaken meer in dit topic aankaarten.grapefruit schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:45:
Staat drie keer (bijna) achter elkaar "onder meer". Daardoor leest het een beetje raar weg.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Uiteraard, klassieke congruentiefoutSmithNL schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 19:28:
Moet dat niet 'is' zijn..?
Hele woord wegens overbodig weggehaald
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Mist volgens mij het woordje 'hits'?Buienradar is in 2006 opgericht en heeft gemiddeld 50 miljoen bezoeken per maand, met piekmomenten tot 30 miljoen per dag en 4,8 miljoen unieke bezoekers.
Buienradar is in 2006 opgericht en heeft gemiddeld 50 miljoen bezoeken per maand, met piekmomenten tot 30 miljoen hits per dag en 4,8 miljoen unieke bezoekers.
genereert(...) terwijl Kraken Engelstalige woorden genereerd.
Ik mis een linkje naar plan: Tweakers.net vernieuwt testprotocol voor ssd's Daarnaast staat niet in (alle) grafieken of hoger of juist lager beter is.De trace-based benchmarks werden door Tweakers.net zelf ontwikkeld. Meer uitleg over het hoe en waarom van de nieuwe benchmarks vind je in de .plan.
quote: Inleidingbeschikt over een singlecore-processor
quote: derde alineauitgerust met een singlecore 1,4GHz-processor
De schrijfwijzes in de verschillende alinea's komen niet overeen en in de derde alinea zou de snelheid voor het aantal cores moeten staan.quote: laatste alineabeschikt over een dualcoreprocessor
Moet denk ik eisen zijnDe softwaregigant uit Redmond stelt aan fabrikanten van Windows Phone 7-smartphones strenge eigen rondom toegestane hardware, om zo de gebruikerservaring op verschillende toestellen te waarborgen.
Hoofdlettertje teveel bij driver.Gebruikt werd Driver-versie 267.84
Zet daar ajb volgende keer even een linkje bij? Scheelt nogal wat zoekwerk
Wordt niet de ATI 5770 bedoeld? 5570 en 260GTX zijn niet echt te vergelijken.Lionhead beveelt daarnaast ten minste een Nvidia 260GTX met 896MB geheugen of een ATI 5570 met 1GB geheugen aan.
Operating System: Win 7
CPU: Intel Pentium 2.9Ghz Core 2 Duo or higher
Memory: 4GB
Hard Drive Space: 12 GB of free space
Graphics Hardware: Nvidia 260GTX 896MB or ATI 5770 1GB or higher
DirectX: 9.0c onward
Network: Internet or LAN connection required for multiplayer
[ Voor 3% gewijzigd door Fl4pp13 op 31-03-2011 16:11 ]
Moet dit nietHet zou kunnen dat Nvidia de GTX 590 ontwikkelde met een verbruik van rond de 300 in plaats van 364W.
Het heeft even gekost, maar ik heb nieuws: Nvidia's GTX 590 lijkt te kampen met ernstig probleem gevonden en gefikst.Sk0Ne schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:20:
[...]
Moet dit niet
Het zou kunnen dat Nvidia de GTX 590 ontwikkelde met een verbruik van rond de 300W in gedachte in plaats van 364W.
Klinkt toch beter imo
ad-hoc-query'sDe nieuwe versie van Hive, een databaselaag bovenop Hadoop, biedt onder meer ondersteuning voor indexing, ad-hoc-queries en controle op transacties.
query'sGebruikers kunnen verder makkelijker vanuit een gui specifieke queries samenstellen.
Wat is het nou?De applicatie pretendeert de app Walk and Text te zijn, die normaal 1,53 dollar kost in de Android Market. Die app gebruikt de telefooncamera om gebruikers te laten zien wat zich voor hen bevindt, terwijl ze al lopend sms-berichten versturen. De malafide kloon van Text and Walk zou vooral de ronde doen op Noord-Amerikaanse en Aziatische filesharing-websites, meldt Symantec.
- een van de twee kan wel wegEen Intel Pentium III of een op minimaal 1GHz geklokte AMD Athlon van 1GHz was vereist, [...]
moet andersom zijn natuurlijk (960 en 1120)terwijl de HD 6850 en de HD 6870 over respectievelijk 1120 en 960 streamprocessors beschikken
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Het jaartal moet wel degelijk 2007 zijn. Wat zou daar mis mee wezen?Bear schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:42:
'Sinds 200 7 speelt de redactie dit spel dagelijks.'
jaartal fix
[ Voor 23% gewijzigd door Rataplan op 01-04-2011 11:04 ]
De spatie teveelRataplan schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:03:
Het jaartal moet wel degelijk 2007 zijn. Wat zou daar mis mee wezen?
dns-query'sDankzij dnssec kunnen dns-resolvers met ondersteuning voor het protocol controleren of antwoorden op dns-queries daadwerkelijk afkomstig zijn van de server waarmee contact is gezocht.
Rhythmbox is vervangen door Banshee als default muziekspeler, Totem blijft. Wellicht past het nét niet in dit topic gezien de lading, but stillTotem, dat tot nu toe als de standaardmediaspeler van Ubuntu fungeerde, is vervangen door Banshee.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Wat ik niet kon vinden omdat er het verkeerde linkje boven staat
Ik ga hier even intern over rellengvdh schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:48:
En nog maar eens dezelfde fout melden:
Dat past helemaal niet in dit topicafraca schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:14:
Wellicht past het nét niet in dit topic gezien de lading, but still
Oh sorry had url copy/paste van iemand andersRataplan schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:23:
[...]
Wat ik niet kon vinden omdat er het verkeerde linkje boven staat
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dat is al oud, vorig jaar al gezien/download.Google UK introduceert Google Translate voor dieren.
Anyway, is geen spel- of tikfout. Rest is weer goed.LOTG schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 15:56:
Bedrijven en websites doen hun best op 1-aprilgrappen
[...]
Dat is al oud, vorig jaar al gezien/download.
1
| ™ |
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Fixed
Uh, nee, zo heette die knakker dus nietZwarteSchicht schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 18:21:
Die knakker heette Isaak
Dan ben ik benieuwd wie Icaac Newton is, ik heb dan geen flauw idee. Bij appels en Newton denk ik toch echt aan Sir Isaac Newton[...]
Uh, nee, zo heette die knakker dus niet
Dan had ik er ook nog even een trema bij gedaanRataplan schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:14:
Die eerste c was me idd nog niet opgevallen - ik dacht werkelijk dat je zijn naam wilde vernederlandsenAlsnog gefikst
"Onze bevindingen zijn ...""Ons bevindingen zijn dat de persoon die in het artikel wordt genoemd, [...]
r op verkeerde plaats in integrerenHet bedrijf is van plan zijn eigen zoekdiensten te intregeren in de software.
geheugenkanalenBij deze benchmark worden erg veel random schrijfacties uitgevoerd, waarbij het op den duur steeds lastiger wordt om de data effectief over de verschillende geheugenkanalan van de controller te verdelen.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Eentje is genoeg.Sony Ericsson levert vanaf april al zijn nieuwe telefoons met met de app Burgeralarmen.
Goldt? Zullen we daar héél snel 'gold' van maken?Dat goldt als verkoopsucces
ik geld
jij geldt
hij geldt
wij gelden
jullie gelden
zij gelden
ik gold
jij gold
hij gold
wij golden
jullie golden
zij golden
Virussen? Scan ze hier!
- uiteindelijkeEnkele jaren geleden werd die mythe ontkracht. De dalende verkopen en het uiteidenlijke faillissement van Osborne Computers in 1983 had meer te maken met opgekomen concurrentie,
- belangrijkereZo verkopen smartphones beter dan desktops en spelen ook notebooks, netbooks en tablets een steeds belangrijker rol in het computergebruik.
[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 02-04-2011 21:37 ]
Bij monde van Benjamin Smedberg, die verantwoordelijk is +voor+Gecko's embeddingmodules, heeft Mozilla bekendgemaakt niet langer binary embedding te ondersteunen.
-> gebeurtSmedberg sluit niet uit dat in de toekomst, zodra het renderen in Gecko door een apart proces gebeurd, gekeken wordt naar een nieuwe manier om embedding mogelijk te maken.
[ Voor 23% gewijzigd door Raynman op 03-04-2011 11:04 ]
Volgens mij hoort er nog iets tussen als naar/aan zijn klanten.heeft aangekondigd dat het games wil gaan streamen zijn klanten
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Moet zijn:Changes in version 6.00 Beta 8 Build 876:
Changes in version 6.00 Beta 8 Build 892:
Verwijderd
Het uiterlijk was weliswaar imposant, maar toch. Yakuza 4 ziet er in technisch opzicht nog iets meer verouderd oud.
Ik dacht eens even een kijkje te nemen op dit forum, maar deze eerste "post" is of een geintje of een niet nader aangeduid voorbeeld van wat hier niet thuis hoort: volgens de regels mogen hier geen berichten geplaatst worden met opmerkingen over de inhoud, en dat is nou precies waar deze eerste "post" over gaat. Voorts wordt er (op een spel- en tikfoutenforum, N.B.!) foutief gespeld: "..gegeven word is SP1..." Mijn hemel!wildhagen schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:58:
nieuws: Microsoft brengt dinsdag SP1 van Windows 7 uit
[...]
Fout, die is allang uit. Wat vrij gegeven word is SP1 voor Windows Server 2008 R2! En nee, da's niet hetzelfde
Zoals al opgemerkt: in een nieuwe topic please.robenroute schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:10:
[...]
Ik dacht eens even een kijkje te nemen op dit forum, maar deze eerste "post" is of een geintje of een niet nader aangeduid voorbeeld van wat hier niet thuis hoort: volgens de regels mogen hier geen berichten geplaatst worden met opmerkingen over de inhoud, en dat is nou precies waar deze eerste "post" over gaat. Voorts wordt er (op een spel- en tikfoutenforum, N.B.!) foutief gespeld: "..gegeven word is SP1..." Mijn hemel!
[ Voor 4% gewijzigd door Delpozo op 04-04-2011 12:46 ]
Woordje vergeten?De camera dankzij een platte cameramodule niet uit.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Ik denk dat dit "niet-vluchtig" moet zijn.Aan boord heeft de kaart niet-volatiel dram-geheugen
Dit moet 'superdecoherentie' zijn (in de bron: 'superdecoherence').Bovendien bleek de gevoeligheid van het register met de hoeveelheid qubits te groeien, een fenomeen dat supercoherentie wordt genoemd, maar zelden wordt waargenomen.
Versleutelde Verstrengelde deeltjes kunnen worden gebruikt als quantumbits
Laatste alinea:Het onderzoeksteam van natuurkundige Rainer Blatt van het Institute for Experimental Physics van de universiteit van Innsbruck is er echter in geslaagd een quantumregister te bouwen dat uit veertien qubits bestaat.
nieuws: Quantumregister van 14 qubits geproduceerdDe Duitsers hebben in ...
[ Voor 10% gewijzigd door Thunderhawk0024 op 04-04-2011 16:57 ]
[ Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 05-04-2011 01:34 ]
Ryzen cloud9
Verwijderd
[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 08:36 ]
[ Voor 8% gewijzigd door FreezeXJ op 05-04-2011 08:42 ]
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
reviews: Vier voordelige 37"-tv's in de ringWie dus niet altijd recht voor het scherm zit, kan moet zeker een ips-tv overwegen.
Hoi!
Verwijderd
Moet een d zijn.Zo is de live view-knop verandert in een schuifje rond de modusknop bovenop de camera
Het verschil ontgaat mij.roy-t schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:30:
nieuws: Marvell werkt aan pci-e-kaart om netwerkopslag te versnellen
[...]
Ik denk dat dit "niet-vluchtig" moet zijn.
Die 'Meticilline' is verbeterd en wat die hoofdletters betreft: natuurlijk zijn er argumenten voor, maar dat de rest van de wereld ze gebruikt, hoort daar niet bij. Er zijn minstens evenveel argumenten tegen. Zo valt ook te twisten over de gangbaarheid van 'Staphylococcus Aureus'.CaptJackSparrow schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:27:
In nieuws: Nanodeeltjes IBM vallen mrsa-bacterie aan
"Meticilline" i.p.v. Methicilline (zie bijv. RIVM).
En de rest van de wereld schrijft toch echt MRSA i.p.v. mrsa. Ik weet over het 'beleid' in dezen maar ik persoonlijk word bij het lezen meer verstoord door het niet gebruiken van hoofdletters dan door het wel gebruiken ervan. Zo "lees" ik bijv. steeds ITE i.p.v. LTE als er over lte geschreven wordt. Gebruik dan desnoods kleinkapitalen als men dat mooier vindt staan. Het huidige beleid is wat mij betreft verre van ideaal.
(En ik vind het ook vervelend dat dit topic nu steeds weer in de Post History in mijn MyReact blijft opduiken en ik me er niet van kan unsubscriben).
P.S.
Ook beter Aureus en Gram-positief. Allebei namen > hoofdletters/gangbare schrijfwijze.
Deze is doorgegeven aan de auteur.Thomas M schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:15:
nieuws: Dell introduceert Dell M102z met AMD Brazos-apu
In de abstract van het artikel staat "C-5-apu"
Moet dat niet "C-50-apu" zijn?
zal wel voorstel moeten zijn...waaronder het voorstal om alleen medicijngegevens in het epd op te nemen...
uiteraardjoris1989 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:15:
HET touchscreen
* Rataplan bevindt zich in een permanente staat van razernij en epd-nieuws in de categorie 'laptops' verandert daar niet veel aan, maar ik zal jou er de schuld niet van geven
-respectievelijkHet aantal rop's en texture-units is wel verminderd tot resectievelijk 16 en 40 stuks.
[ Voor 42% gewijzigd door PcDealer op 05-04-2011 20:10 ]
Dat vind ik wel een beetje heel erg spijkers op laag water zoekenjqv schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:45:
dan zijn ze wel erg laat met de aankondiging omdat op 21 maart jl. de lente van 2011 is begonnen.
done en done
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq