Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
moet neem ik aanNaar verwachting zal niet iedere klant de storing zonder verlies van schade kunnen uitzitten.
zijn ?zonder verlies van data
acceleratedDe prijzen van een aantal nieuwe accellerated
Verstuurd vanaf mijn Computer®
->De ideniteit van de hackers is onbekend.
identiteit
De apu's voor de desktop
De afkorting onder 'apu':
accellerated processing unit -> accelerated processing units
Cunning linguist.
Die was aan de ctrl-F ontsnaptBart ® schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:34:
nieuws: Meer prijzen AMD-apu's bekend geworden
De apu's voor de desktop
De afkorting onder 'apu':
accellerated processing unit -> accelerated processing units
Panasonic, Samsung, Sony en XpanD
alle 3d-tv's van de drie vier tv-fabrikanten kunnen worden gebruikt
Can`t live without the mods
Volgens mij is die hoofdletter overbodigLu licht De technische details toe op zijn weblog.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hij verwacht dat de doelstelling over het hele fiscale jaar 2012 gewoon gehaald worden.
"een" teveel."Omdat dit een ook een juridische term is en het onderzoek vergt of dat inderdaad het geval is."
Een . te veel na Wietsee.Volgens tweaker Wietsee. gaan klanten daarmee automatisch akkoord met de nieuwe algemene voorwaarden.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Nee, de . maakt deel uit van de nick.Electrowolf schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:21:
nieuws: Ben pusht hogere abonnementstarieven met kortingsactie
[...]
Een . te veel na Wietsee.
Rest is gefikst.
Sandisc ipv Sandisk in de alt van de afbeelding.
Dat werkt oogt en werkt prettiger.
Dat oogt en werkt prettiger.
--------------------------
Ook werkt het menu wat traag, ondanks dat er wel wat gecached wordt, en zijn er andere views dan de standaard thumbnail-weergave.
...,en zijn er geen andere views dan de standaard thumbnail-weergave.
---------------------------------------------
Hoewel het opnemen van pgrogramma's kinderspel is bij de Viera VT30, is het soms lastig te zien of de tv bezig is met het opnemen.
pgrogramma's -> programma's
''Reden zou zijn dat het bedrijf daardoor beter kan concurreren met Apple, dat in de komende maand met een met nieuwe iPhone zou kunnen komen.''
Een ''met'' te veel veel
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Misschien het geheel dan italic zetten ofzo? Dan weet je dat het om een nick gaat en de punt de bedoeling was... just thinking hereDelpozo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:27:
[...]
Nee, de . maakt deel uit van de nick.
Rest is gefikst.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
dienst => diensSamsung sloot in augustus 2009 een overeenkomst met Rovi om dienst elektronische gids bij zijn tv's te leveren.
per wanneer?De chatapplicatie is geschikt voor iOS en Android en is per beschikbaar.
De chatapplicatie is geschikt voor iOS en Android en is per beschikbaar.
->
Per wanneer? Direct?
Huh, zelfde post als hierboven, zeker te lang geduurt 'm in te vullen ...
[ Voor 13% gewijzigd door Xubby op 10-08-2011 08:55 ]
Midden alinea 2:
"Photobuckers. "
hand·te·ke·ning (de ~ (v.))
"IPhone-bezitters"
Kijkend naar de rest van de nieuwsartikelen wordt "iPhone" gebruikt, niet "IPhone". Kleine letter i lijkt me dus op de plaats.
"Een A4-tje van het al in productie zijn nieuwe e-paper zou momenteel ongeveer anderhalve euro kosten."
Moet denk ik "zijnde" zijn?
Moet natuurlijk Photofu... no, wait.Dark Wanderer schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:22:
"Photobuckers. "
Woorden die aan het begin van een zin staan, beginnen met een hoofdletter. IPhone is in zo'n geval dus correct.Dark Wanderer schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:29:
nieuws: Amazon introduceert Kindle Cloud Reader in stilte
"IPhone-bezitters"
Kijkend naar de rest van de nieuwsartikelen wordt "iPhone" gebruikt, niet "IPhone". Kleine letter i lijkt me dus op de plaats.
Tweaked. En zou je je al geplaatste post willen editen als je de laatste poster bent? We zijn hier niet zo van het dubbelpostenDark Wanderer schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:31:
Moet denk ik "zijnde" zijn?
De afbeeldingen worden geplaatst op Photobuckers
==========
Moet PhotoBucket zijn
In de tweede zin moet 'De' veranderd worden in 'Het'
edit: of het gaat om intellectuele eigendommenDe Het intellectuele eigendom en andere bezittingen zouden zijn verkocht
[ Voor 22% gewijzigd door ChillinR op 10-08-2011 14:42 ]
Nee, om 'de intellectuele eigendom'ChillinR schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:39:
In nieuws:'Team Bondi gaat deuren sluiten':
In de tweede zin moet 'De' veranderd worden in 'Het'
[...]
edit: of het gaat om intellectuele eigendommen
De nieuwe Ultrastar-serie werkt echter niet met slc-geheugen, zoals gebruikelijk, maar met het goedkopere mlc-geheugen.
Mijn kennis is niet toereikend genoeg om te kunnen beoordelen of dit nu een tiepvoudt is of gewoon een verwarrend geschreven artikel...De door Hitachi GST gebruikte chips zijn niet de doorsnee mlc-chips die Intel in zijn consumenten-solid state drives gebruikt, maar zogeheten emlc-chips, ofwel enterprise-grade multilevel cell-geheugen.
[ Voor 12% gewijzigd door digital-IMEI op 10-08-2011 16:04 ]
Er is afaik geen fundamenteel verschil tussen mlc en e-mlc: het laatste is enterprise-grade spul, van betere kwaliteit dus.Sjengcity schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:01:
in nieuws: Hitachi introduceert zakelijke mlc-ssd's
mlc
vs
emlc
Mijn kennis is niet toereikend genoeg om te kunnen beoordelen of dit nu een tiepvoudt is of gewoon een verwarrend geschreven artikel...
Er is wel een fundamenteel verschil tussen slc en mlc. Ik dacht dat het voldoende duidelijk was, zeker voor ssd-gebruikers :0
nieuws: Amazon lijkt nasleep storing nog niet overwonnen te hebbenKlanten die Amazon op basis van de service level agreements willen aanspreken op zijn verantwoordelijkheden, komen mogelijk niet allemaal in aanmerking voor compensatie. Amazon heeft als voorwaarde in zijn SLA opgenomen dat, om in aanmerking te komen voor de compensatieregeling, de storing diverse Availablity Zones moet hebben getroffen. Bovendien moet de beschikbaarbeid op jaarbasis beneden de 99,95 procent zijn gezakt, wat neerkomt op ruim 4 uur downtime.
Intels Capital-tak gaat gaat
hardewaregebied
In het t.net bericht spreekt men over Codeman (2de en 3de alinea), maar dat moet Coderman zijn
zie: http://seclists.org/fulldisclosure/2011/Aug/76
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Tweede alinea, laatste zin: De investeringen van 300 miljoen zullen uitgesmeed worden over een periode van drie tot vier jaar.
Moet volgens mij uitgesmeerd zijn.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Zin loopt vreemdGebruikers die besmet zouden zijn geraakt konden dit volgens Coderman problemen moeten hebben met de datadoorvoer via 4g- en cdma-verbindingen.
Eerste zin:
De denkfout is dat "fabrikanten" meervoud is. "Een van de weinige fabrikanten" is echter het onderwerp van de zin, en dat is enkelvoud. "had" is dus de juiste werkwoordsvorm.Samsung was een van de weinige fabrikanten die relatief snel een antwoord op Apples iPad gereed hadden had.
Titel: Details, dus duiken!
[ Voor 5% gewijzigd door rb338 op 11-08-2011 11:31 ]
Nee, het onderwerp van de hoofdzin is 'Samsung', met als persoonsvorm 'was'. Het onderwerp van de bijzin is 'die', met als persoonsvorm 'hadden'.HyperioN schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:27:
reviews: Samsung Galaxy Tab 10.1: most wanted
Eerste zin:
[...]
De denkfout is dat "fabrikanten" meervoud is. "Een van de weinige fabrikanten" is echter het onderwerp van de zin, en dat is enkelvoud. "had" is dus de juiste werkwoordsvorm.
Je hebt gelijk, maar eigenlijk kunnen details helemaal niet duiken. Is dus 'verschijnen' gewordenrb338 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:31:
nieuws: Details nieuwe Samsung-smartphone met 4,65"-scherm duikt op
Titel: Details, dus duiken!
Eigenlijk dekt "verschijnen" de lading ook niet helemaal. Maar ach het is duidelijk zo!
[ Voor 37% gewijzigd door rb338 op 11-08-2011 12:01 ]
eerste zin na kopje 'Versus de iPad2': ...onze artikel...
Idd, 'opduiken' is niet fout, maar fraaie beeldspraak is het evenmin.rb338 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:00:
Details kunnen wel opduiken, staat nota bene in de 1e zin van het artikel
Eigenlijk dekt "verschijnen" de lading ook niet helemaal. Maar ach het is duidelijk zo!
Rest is gefikst.
[ Voor 96% gewijzigd door HaX0r op 11-08-2011 13:21 ]
Niet geschoten is altijd mis.
Oké, dan is "die" het onderwerp, maar dan moet het toch nog "had" zijn? "Die" verwijst immers naar "Samsung" en dat is enkelvoud.Delpozo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:55:
[...]
Nee, het onderwerp van de hoofdzin is 'Samsung', met als persoonsvorm 'was'. Het onderwerp van de bijzin is 'die', met als persoonsvorm 'hadden'.
Samsung was.
Samsung had.
Een R te veelCouchbase, een bedrijf dat nosql-databasesoftware ontwikkelt, heeft 14 miljoen dollar weten binnen te halen bij een groep risico-inversteerders. Het softwarebedrijf wil met het geld internationale expansie bekostigen en grote bedrijven benaderen.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
'die' verwijst naar 'de weinige fabrikanten'. Samsung is onzijdig en zou 'dat' als betrekkelijk voornaamwoord krijgen.HyperioN schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:47:
[...]
Oké, dan is "die" het onderwerp, maar dan moet het toch nog "had" zijn? "Die" verwijst immers naar "Samsung" en dat is enkelvoud.
Samsung was.
Samsung had.
[ Voor 9% gewijzigd door Delpozo op 11-08-2011 13:55 ]
Verwijderd
Intro:
Gebruikers die niet willen dat de gegevens van hun router worden gebruikt voor locatiebepaling in Google-diensten, moeten mogelijk hun ssid mogelijk laten beginnen met 'no map'. Dan slaan Googles Street View-auto's geen gegevens op.
Hier was duidelijk te veel mogelijkVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:25:
http://tweakers.net/nieuw...fi-database-te-komen.html
Intro:
Gebruikers die niet willen dat de gegevens van hun router worden gebruikt voor locatiebepaling in Google-diensten, moeten mogelijk hun ssid mogelijk laten beginnen met 'no map'. Dan slaan Googles Street View-auto's geen gegevens op.
nieuws: Seagate kondigt externe 1,5TB-schijf met usb 3.0 aan - update
In de update. Uiteraard is die drive 12.0 mm en geen 12 cm.
paragraaf Camera,
bijschrift (als je over de foto hoovert) bij de 2de foto met kleurenkaart luidt dat het een foto van kleurenkaart met lamplicht is, maar volgens mij is het een foto met flitslicht.
In de alinea ervoor wordt ook immers een vergelijking gemakt tussen de kleuren bij lamp- en flitslicht.
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Titel: "vragen aan" of "vangen van", imho.
intellectueel eigendom of intellectuele eigendommen.gaf te kennen intellectuele eigendom als een belangrijke factor te zien
grooteen grote patentenportfolio heeft
Dit klinkt als een verhaspeling van twee uitdrukkingen, maar ik kom even niet op de juiste.Er gaan veel geluiden op dat
[ Voor 18% gewijzigd door CodeCaster op 12-08-2011 10:48 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Het verplicht stellen van EA Origin bij het gebruik van Battlefield 3 lijkt echter te verraden hetdat de uitgever de populaire shooter wil gebruiken als middel om het aantal Origin-gebruikers te vergroten, om uiteindelijk de concurrentie met Steam aan te kunnen gaan.
Het is Daniel Matros en niet Martos, zoals een aantal keer in het nieuwsbericht wordt genoemd. Kan gechecked worden in de bronvermelding van het artikel. De naam staat ook vermeld in het twitter-profiel van de beste man.
'vragen van' kan ook.CodeCaster schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:46:
nieuws: Motorola wil licentiegeld vragen van Android-concurrenten
Titel: "vragen aan" of "vangen van", imho.
Zie: http://woordenlijst.org/zoek/?q=eigendom&w=wintellectueel eigendom of intellectuele eigendommen.
Zie: http://woordenlijst.org/zoek/?q=portfolio&w=wgroot
'Er gaan geluiden op' is een bestaande uitdrukking.Dit klinkt als een verhaspeling van twee uitdrukkingen, maar ik kom even niet op de juiste.
Gelijk!laserboy schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:22:
nieuws: Battlefield 3 kan alleen worden gespeeld na installatie Origin-downloadplatform
Het is Daniel Matros en niet Martos, zoals een aantal keer in het nieuwsbericht wordt genoemd. Kan gechecked worden in de bronvermelding van het artikel. De naam staat ook vermeld in het twitter-profiel van de beste man.
Rest is eveneens done.
Vandaar ook de 'imho', ik vind het in deze constructie ("geld vragen van") niet lekker bekken, maar dat is wellicht een kwestie van stijl.Delpozo schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:44:
'vragen van' kan ook.
Doel je op het lidwoord 'het'?
Dat lidwoord moet dan worden toegevoegd aan die zin, anders wordt het toch echt 'intellectueel eigendom'.Shanjay Jha, ceo bij Motorola, gaf te kennen intellectuele eigendom als een belangrijke factor te zien voor zijn bedrijf.
Het tafeltje, een groot tafeltje, het grote tafeltje. Een groot portfolio dus.Het is onduidelijk welke patenten Motorola wil inzetten, maar het is wel bekend dat de fabrikant een grote patentenportfolio heeft.
Duidelijk.'Er gaan geluiden op' is een bestaande uitdrukking.
[ Voor 19% gewijzigd door CodeCaster op 12-08-2011 13:53 ]
Het gaat hier om 'de eigendom'. Bij de-woorden behoudt het bijvoeglijk naamwoord zijn buigings-e als het lidwoord er niet voor staat. Vervang 'intellectuele eigendom' in de zin maar eens met 'frisse lucht' bijvoorbeeld.[b]CodeCaster schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:44:
Dat lidwoord moet dan worden toegevoegd aan die zin, anders wordt het toch echt 'intellectueel eigendom'.
Nee, op 'de', verder als boven.Doel je op het lidwoord 'het'?
Weer wat geleerd, bedankt.
You're welcome, en bedankt voor de linkCodeCaster schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:21:
Duidelijk, ik las zoals gewoonlijk weer eens alleen wat ik wilde lezen, wellicht omdat eigendom en portfolio mijns inziens altijd met 'het' geschreven dienen te worden, wat blijkbaar niet zo is. Zie ook bijvoorbeeld Wikipedia: Intellectuele eigendom.
Weer wat geleerd, bedankt.
Moet dat niet FX-processors van AMD zijn?... Qua prestatie zouden de FX-processors van Intel de concurrentie ...
(laatste alinea)
Yes, done.hostname schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:54:
nieuws: 'AMD overweegt standaard waterkoeling mee te leveren'
[...]
Moet dat niet FX-processors van AMD zijn?
(laatste alinea)
"defnitieve"?
Groot-BrittanniëInmiddels denkt de Britse regering ook na over zulke maatregelen om rellen, zoals die afgelopen week plaatsvonden in grote steden in Groot-Britannië, tegen te houden.
Dat bedrijf heet BART, kort voor Bay Area Rapid Transit. Niet Bart, wat gewoon een persoonsnaam is. Veel verwarrender kunnen jullie het in je queeste tegen hoofdletters niet maken zeg.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dit zou "maar Mozilla heeft nu het werk is afgerond en de nieuwe versie alvast op de ..." moeten zijnmaar Mozilla heeft nu het werk is afgerond de nieuwe versie alvast op zijn ftp-server geplaatst.
nieuws: Mozilla zet Firefox 6.0 alvast online
[ Voor 3% gewijzigd door SMGGM op 14-08-2011 09:43 ]
Ik neem aan dat dat 'Om te voorkomen ...' moet zijnOm te zorgen dat de redacteuren tijdens hun bezoek aan Gamescom problemen met hun internetverbinding krijgen, hebben we besloten dit jaar geen gebruik te maken van de aldaar aanwezige wifi-verbinding
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Volgens mij mist er iets tussen Gamescom en problemen ......Om te zorgen dat de redacteuren tijdens hun bezoek aan Gamescom problemen met hun internetverbinding krijgen, hebben we besloten dit jaar geen gebruik ...
De bedoeling is problemen te voorkomen? Of is dit een extra uitdaging voor de redecteurs
En nu lijkt het net of Droam jullie deze problemen gaat geven. Ach ja, het is vroeg op Zondaaaag.
Edit: Wat hij ^^ zegt dus.
Edit2: En al weer fixed zie ik.
[ Voor 4% gewijzigd door dutch_camel op 14-08-2011 10:01 ]
~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~
Dit heeft niets met onze queeste tegen hoofdletters te makenCyBeR schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:00:
nieuws: Amerikaans ov-bedrijf sluit mobiel netwerk af om protesten te stoppen
Dat bedrijf heet BART, kort voor Bay Area Rapid Transit. Niet Bart, wat gewoon een persoonsnaam is. Veel verwarrender kunnen jullie het in je queeste tegen hoofdletters niet maken zeg.
Is er uitleg nodig aan wat er hier fout is...Het is niet bekend waaromde fabrikant voor een andere producent kiest
Microsodt -> MicrosoftZeven van de top10-lekken bevinden zich in Adobes Flash Player, de andere drie treffen Oracles Java-omgeving. "Microsodt-producten zijn uit deze lijst verdwenen door verbeteringen in het automatische updatemechanisme in Windows en het toenemend aantal gebruikers dat Windows 7 op hun pc heeft geïnstalleerd", concludeert Kaspersky.
2x wordt klopt nietVoor het eerst wordt de lijst nu gedomineerd wordt softwareproducten van twee bedrijven: Adobe en Oracle
Cyber? (nieuws: Nederland behoort nog steeds tot grootste malwareverspreiders)De pogingen van de Nederlandse politie, waaronder die tegen het uit de lucht halen van botnets zoals Bredolad en Rustock, schrikken crybercriminelen af",
Het werkwoord is in dit geval vrijgeven, graag spatie verwijderen dus.Vooralsnog is alleen de Engelse versie beschikbaar en zijn er nog geen gelokaliseerde versies vrij gegeven.
4e alinea:
gehighlightet. Het hele werkwoord is higlighten, verder zijn de normale regels voor voltooid deelwoorden van toepassing.en wordt de domeinnaam in de url gehighlight.
De Intel 320-serie werd eind maart officieel aangekondid
nieuws: Veel sysadmins plannen hun vakantie bewust buiten de zomerperiode
69,6% + 31,4% = 101% ?Van de respondenten zegt 69,6 procent het tijdens de zomerperiode rustiger te hebben. De andere 31,4 procent ...
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'
Er lijkt serieuse interesse voor het prototype te zijn. Op het moment van publicatie was het hoogste bod 10.000 dollar.
Lijkt mij dat het moet zijn er lijkt serieus interesse te zijn, of er lijkt serieuZe interesse te zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door timwijn op 15-08-2011 10:55 ]
* Hier ontbreekt volgens mij een werkwoord.Android wordt gedistribueerd onder de Apache-licentie, maar grote delen van de Linux-code waarop Android * is voorzien van de GPLv2-licentie.
draaien... om zo veeleisende applicaties en games aan te passen zodat deze binnen Chrome draait.
Inmiddels is er een "update2", maar die is niet in de titel bijgewerkt (dus ziet niet iedereen die tweede update, die de eerste al wel gelezen heeft).
Dit topic is gesloten.
![]()
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.