nieuws: Foxconn wil miljoen robot-medewerkers
In de titel: Foxconn wil miljoen robot-medewerkers -> Foxconn wil miljoen robotmedewerkers
In de titel: Foxconn wil miljoen robot-medewerkers -> Foxconn wil miljoen robotmedewerkers
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Niet geschoten is altijd mis.
[ Voor 3% gewijzigd door Diecke op 31-07-2011 19:50 ]
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Over tikfoutjes gesproken.Maestro schreef op zondag 31 juli 2011 @ 20:32:
http://tweakers.net/nieuws/75930/britse-onderzoekers-printen-vliegtuig.html
Alinea 3, laatste zin: Deze vorm van rapid protyping moet zeer robuuste resultaten leveren. -> rapid prototyping
Niet geschoten is altijd mis.
Linkje?Diecke schreef op zondag 31 juli 2011 @ 19:49:
Moet bij het bieden niet 'minimaal bod' staan ipv 'maximaal bod'?
[ Voor 4% gewijzigd door Delpozo op 01-08-2011 09:25 ]
Verwijderd
Luie copy-paste actie.Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw. De bij de basisnotebook genoemde prijzen van de goedkoopste webshops worden realtime uit onze Pricewatch-database gehaald. Bij de businessnotebook worden dit keer geen prijzen genoemd, omdat de door ons uitgezochte laptop geen standaardmodel is, en dus niet in de Pricewatch is vermeld.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2011 12:26 ]
Ik neem van je aan dat er bij het copy-pasten iets vreselijk is misgegaan, maar seriously: ik heb geen ideeThe Realone schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:27:
meuk: Combined Community Codec Pack 30.7.2011
Niet zomaar klakkeloos copy-pasten van de vorige vermelding.
Pompiedom!W3ird_N3rd schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 23:37:
nieuws: Noorse supermarkt haalt WoW en MW2 uit schappen
De Noorse supermarkten kwam
De supermarkten kwamen (als het er meer zijn) of de supermarkt kwam of de supermarktketen kwam, maar je moet een keuze maken.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
'Supermarktketen' en nou niet meer keten svp
- puntLulzSec Exposed heeft inmiddels op de site excuses aangeboden aan de Zweed die zij ervan beschuldigden Topiary te zijn[.]
Cunning linguist.
Done.Bart ® schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:18:
reviews: Diablo III - Auction House en Battle.net
de drmpel niet -> de drempel niet
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
V&A aangeboden: Kortingsbonnen Macbook bjivoorbeeld. Elke advertentie met open veiling.
[ Voor 11% gewijzigd door Rataplan op 02-08-2011 16:26 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
China hackt al vijf jaar lang overheden en bedrijven in onder andere de Verenigde Staten, het Verrenigd Koninkrijk en Duitsland.
[ Voor 14% gewijzigd door Zunflappie op 03-08-2011 10:04 ]
[ Voor 20% gewijzigd door dragongamer op 03-08-2011 10:22 . Reden: Sorry voor dezelfde melding over hetzelfde spellingsfoutje wat user PowerUp ookal poste. Mijn Browser was niet geüpdate. ]
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
Dat hebben er nou al drie gezegd.....dragongamer schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:20:
nieuws: McAfee: China voert al vijf jaar grote hackaanval uit
Er staat in de kop ''verrenigd koninkrijk", het moet ''verenigd koninkrijk'' zijn
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
[ Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 03-08-2011 13:23 ]
39
Done
"Spel- en tikfoutjes"?Fietsbel schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:07:
Plaatje werkt niet
De komma aan het einde van de zin moet een punt zijn.Het OM heeft dezelfde praktijken bij Vodafone en T-Mobile niet onderzocht,
[ Voor 10% gewijzigd door Ulster Seedling op 03-08-2011 18:35 ]
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
klopt niet: moet of "verlaagde de limieten" of "verhoogde de (internet)tarieven" zijn! Zo komt Vodafone er wel heel positief af.Vodafone verlaagde de tarieven en kwam met een nieuwe abonnementsvorm.
Ik ken het niet. Het staat ook niet in de link naar nu.nl, ook niet in andere nieuwsberichten over KPN/dpi.Dat zegt het OM tegen persbureau KPN.
Ik denk dat het ANP moet zijn. Tenminste dat is de bron van nu.nl.PcDealer schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:36:
nieuws: Openbaar Ministerie: KPN bespioneert klanten niet
[...]
Ik ken het niet. Het staat ook niet in de link naar nu.nl, ook niet in andere nieuwsberichten over KPN/dpi.
Ik weet niet hoe de vork in de steel zit of waar ik dat moet naslaan. Maak hier ajb een apart topic over aanTweakenier schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:52:
klopt niet: moet of "verlaagde de limieten" of "verhoogde de (internet)tarieven" zijn! Zo komt Vodafone er wel heel positief af.
Lijkt mij zeker en dus gefikst, al is ook dit inhoudelijk en verdient het dus een eigen topicLOTG schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:40:
Ik denk dat het ANP moet zijn. Tenminste dat is de bron van nu.nl.
[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 03-08-2011 22:32 ]
Even nog een spatie toevoegen.Dpi kan op diverse niveaus worden toegepast: van het onschuldig verzamelen van algemene statistieken totaan het bekijken van chatsessies en bezoek van internetsites van specifieke klanten.
Zou dit niet beter klinken?:Microsoft zegt Google juist aangeboden te hebben samen op verschillende patentportfolio's bieden
moet zijnHet is het tweede kwartaal op rij dat het ledental daalt
@ToettoetdaanHet is het tweede kwartaal op een rij dat het ledental daalt
[ Voor 13% gewijzigd door Yezpahr op 04-08-2011 13:52 ]
mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB
Uh - nee, dit is gewoon goed
Ik heb geen idee wat je hier precies probeert te bewerkstelligen, maar de fout die hij aankaartte is verholpen en verder is er wmb niks aan de hand@Toettoetdaan
En hier mag juist wel wat weg:In de database onder andere de nieuwsbriefadministratie en een tabel met gebruikersgegevens.
'het BIOS' lijkt me ook correcter dan 'de BIOS', maar met het oog op alle oplaaiende discussies over afkortingen en verwarring met technische termen kan het misschien beter ingekort worden tot iets als 'het Bureau' (of de instelling/...).Het bureau neemt ook andere delen van de site onder de loep genomen om zich ervan te verzekeren dat er geen kwetsbaarheden over het hoofd zijn gezien.
Daar moet even die tweede wil worden weggehaald:Ook wil de bank wil niet bevestigen of zij de methode achter de testsoftware zelf hebben ontwikkeld of dat deze in handen is van een ander bedrijf.
Ook wil de bank niet bevestigen of zij de methode achter de testsoftware zelf hebben ontwikkeld of dat deze in handen is van een ander bedrijf.
"... op een aanpassing van o in 0 en i in 1 na identiek zijn ...", gok ik?Saillant detail is dat de wachtwoorden in deze tabel in plain text zijn opgeslagen en op een aanpassing van o in 0 en i in 1 identiek zijn aan de username.
Uit de grafiek blijkt dat hij het dubbele trager is, niet de helft langzamer. Dit insinueert namelijk dat de waarde 50% meer is dan de snellere waarde. De waarde zelf (de tijd is seconden) is de helft van de tragere.De Air uit 2010 daarentegen is ruim de helft langzamer.
[ Voor 18% gewijzigd door lars_jj op 04-08-2011 22:40 ]
Met de oude Air was heir geen beginnen aan
[ Voor 8% gewijzigd door PowerFlower op 04-08-2011 23:18 ]
Ik geloof er ook geen zak van"We testen software die ons in staat stelt bepaalde vormen van fraude en phishing op te sporen", aldus een zegsman van de bank
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Mer => metShooter mer rpg-trekjes
Dan => DatDan nodigt wellicht uit tot het doorklikken van een gesprek,
[ Voor 6% gewijzigd door hilgo op 05-08-2011 09:13 ]
De iPad volgt op 88 p[rocent,
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
[ Voor 12% gewijzigd door tes_shavon op 05-08-2011 15:24 ]
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Volgens mij moet het "de eerste <etc>" zijn? Anders loopt de zin niet lekker...Het ruimtevaartuig is de interplanetaire sonde
r te weinig: interplanetair.inteplanetair
[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 06-08-2011 13:39 ]
Virussen? Scan ze hier!
Een f teveelIn de vacature vraagft WhatsApp een C#-ontwikkelaar.
gezer moet gezet zijn lijkt me?Heb wel eens Nintendogs en Mario via een R4-kaart op DS van mijn zusje gezer. Telt dat ook?
[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 07-08-2011 07:54 ]
Virussen? Scan ze hier!
Andere gevoelige wat? Volgens mij moet daar het woord 'informatie" oid nog tussen?Hierbij zouden onder meer vertrouwelijke mails, politierapporten en andere gevoelige zijn buitgemaakt.
Virussen? Scan ze hier!
Cunning linguist.
In de rest van het artikel word het een Ageviewer genoemd. Uit oogpunt van consequentheid wellicht even aanpassen?Agechecker
Virussen? Scan ze hier!
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Moet network zijn lijkt mij.De hacktool heet Anti, wat staat voor Android Networ Toolkit
Verwijderd
sleeptenDe Nuna-auto's sleepte
hinttenhintte de makers van
* waargenomen (oidVolgens de fabrikant zijn er met de Optimus ssd's doorvoersnelheden * tot 1GBps bij sequentiële leesacties en 500MBps bij schrijfacties.
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
4e alinea van nieuws: Stroomstoring legt Europese hostingdiensten Amazon deels platMicrosoft heeft om dezelfde reden een datacenter in Dublin, die naar verluidt ook is getroffen door de stoormstoring
clouddienstenIn april dit jaar werd de aanbieder ook al getroffen door een forse downtime van zijn cloudiensten
[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 08-08-2011 09:26 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik neem aan dat dat het idee moet zijn. De idee lijkt me niet passen in de contextDe idee achter de nieuwe KPN-abonnementen is
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Het zal wel niet gebeuren, maar we mogen toch ook een beetje dromen?
Opdoeken?Sony begint met het opzetten van MegaServers voor mmog DC Universe Online. Er blijven vier servers over: een pc-server en een aparte PlayStation 3-server, voor zowel Europa als Noord-Amerika.
Niet eens. Het gaat hier om de betekenis 'denkbeeld' (de idee) en niet om een 'mening' of 'ingeving' (het idee).Felyrion schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:38:
In het artikel "Nieuwe abo's mobiel internet: de gevolgen voor jou" staat op de 2e pagina onder het kopje "KPN" de eerste zin:
[...]
Ik neem aan dat dat het idee moet zijn. De idee lijkt me niet passen in de context
neem nu een abonnement om te vluchten uit je appartementHet blokkeren van diensten wordt bij wet verboden, dus wat is het alternatief? De enige overgebleven, realistische mogelijkheid is het beperken van dataverkeer door limieten, het verhogen van de prijzen en het afschaffen van de flat-flee- of fup-abonnementen voor een tientje per maand.
Bla bla bla...
Vluchten kan niet meerElfjes schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:44:
reviews: Nieuwe abo's mobiel internet: de gevolgen voor jou
in de inleiding:
[...]
neem nu een abonnement om te vluchten uit je appartement
Mjah, ik vind je onderbouwing twijfelachtig. Je haalt namelijk een belangrijk stukje weg uit de uitleg van Onze taal:Delpozo schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:21:
[...]
Niet eens. Het gaat hier om de betekenis 'denkbeeld' (de idee) en niet om een 'mening' of 'ingeving' (het idee).
De idee betekent: '(filosofisch) denkbeeld', 'gedachte'.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
'(filosofisch) denkbeeld', 'gedachte' is precies wat hier wordt bedoeld en ja, dan laat ik 'filosofisch' weg, maar dat staat dan ook tussen ().Zwerver schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:47:
[...]
Mjah, ik vind je onderbouwing twijfelachtig. Je haalt namelijk een belangrijk stukje weg uit de uitleg van Onze taal:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq