• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Weet iemand of je bij Hi achteraf (tijdens je abo looptijd) je Internet Extra bundel kunt veranderen naar Internet Extreem? Ik wil eerst even aankijken of Extra voldoet, zoniet dat ik het dan later ophoog en de 5 euro per maand meer ga betalen.

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Ransom_nl schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:30:
Weet iemand of je bij Hi achteraf (tijdens je abo looptijd) je Internet Extra bundel kunt veranderen naar Internet Extreem? Ik wil eerst even aankijken of Extra voldoet, zoniet dat ik het dan later ophoog en de 5 euro per maand meer ga betalen.
Verhogen is iha geen probleem, ze helpen je vast graag.
Omlaag doen ze moeilijk over.

• hans180
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-10 14:24
Raar dat Coolblue 23 mei communiceert als leverdatum. ben benieuwd welke leverdatum klopt.

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Even een kleine update van mijn vodafone verlenging:

Zojuist even gebeld met de vodafone waar mijn telefoon bleef, omdat het inmiddels een week geleden is dat ik mijn contract heb verlengd. Zij gaf aan dat de telefoon sinds 26-04 op voorraad is en gisteren verstuurd is met de koerier. Dit duurt 3-4 werkdagen en de telefoon wordt begin volgende week geleverd.

[ Voor 6% gewijzigd door prutser387 op 28-04-2011 09:09 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:09
prutser387 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:08:
Even een kleine update van mijn vodafone verlenging:

Zojuist even gebeld met de vodafone waar mijn telefoon bleef, omdat het inmiddels een week geleden is dat ik mijn contract heb verlengd. Zij gaf aan dat de telefoon sinds 26-04 op voorraad is en gisteren verstuurd is met de koerier. Dit duurt 3-4 werkdagen en de telefoon wordt begin volgende week geleverd.
*kuch*bullshit*kuch*

Ik zou er niet teveel van geloven zolang je geen verzendbevestiging per e-mail hebt gekregen. En een koerier binnen Nederland die er 3-4 werkdagen over doet? Sure.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:11

Wvr

dat is wat ik ook denk.

• Phusebox
Ben al zo vaak voorgelogen door providers dat ik niks meer geloof. KPN heeft vorig jaar zelfs nog hun best gedaan na een conflict om mijn telefoonnummer verloren te laten gaan. Gelukkig is ze dat niet gelukt.

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
heutsm schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:18:
Twijfel tussen verlengen bij VF of nieuw abonnement bij HI icm Internet Extreem.
Eerste biedt een snelheid tot 3,6 Mbps, HI (Internet Extreem) het dubbele.

Vraag is eerder door iemand gesteld, maar heb geen goed antwoord kunnen vinden: zou je het verschil in snelheid merken? Websites inladen gaat vast niet twee keer zo snel, maar misschien scheelt het wel bij bv het downloaden van bijlagen in de mail en bij applicaties als Google Maps, zeker met Streetview.
Iemand die heeft kunnen vergelijken?
Vraag was inderdaad door mij gesteld, ik ben ook nog benieuwd naar de reacties van de rest.
Wat gebruiken jullie nu voor snelheid 3,6 of 7,2 en wat de ervaringen hiervan zijn en eventueel iemand die met beide ervaring heeft.
Vodafone heb ik eerder gehad en beviel op zich goed, Hi geen ervaring mee.
Ik weet wel dat je GEEN resterende belminuten/sms bij Hi kunt meenemen naar de volgende maand wat bij Vodafone wel kan ( 2 maanden ).

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-10 15:35
Brabso schreef op donderdag 28 april 2011 @ 09:20:
[...]

Vraag was inderdaad door mij gesteld, ik ben ook nog benieuwd naar de reacties van de rest.
Wat gebruiken jullie nu voor snelheid 3,6 of 7,2 en wat de ervaringen hiervan zijn en eventueel iemand die met beide ervaring heeft.
Vodafone heb ik eerder gehad en beviel op zich goed, Hi geen ervaring mee.
Ik weet wel dat je GEEN resterende belminuten/sms bij Hi kunt meenemen naar de volgende maand wat bij Vodafone wel kan ( 2 maanden ).
Euh.. dat kan wel bij Hi. Maar het kan slechts 1 maand.

Zit te twijfelen tussen Galaxy S2 of Sensation. Mag bijna verlengen en zit nu extreem te twijfelen. Eerst maar eens wat reviews lezen denk ik.

• GuiltyNL
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 10:57
Bij Misco.nl was de S2 vanochtend even vrij op voorraad. Ze hebben daar de eerste zending binnengekregen.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
GuiltyNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:00:
Bij Misco.nl was de S2 vanochtend even vrij op voorraad. Ze hebben daar de eerste zending binnengekregen.
Hoe weet je dat? Zie nu gewoon staan niet op voorraad.

• GuiltyNL
Omdat ik op de site keek en toen stond er dat het product voorradig was, 2 toestellen besteld en toen stond hij uitverkocht. Gebeld met Misco en zij hebben bevestigd dat de eerste zending daar binnen was en aan alle backorders was toegewezen.

De kans is ook groot dat ik achter het net vis, want het blijkt dat ze de toestellen eerst inboeken, dan komt hij op voorraad te staan op de site en dat ze daarna de backorders pas toewijzen (en dan staat hij dus weer als uitverkocht).

• hans180
Kan natuurijk ook zijn dat de backorders er al af waren toen jij bestelde en dat jij precies de laatste 1/2 toestellen had van die eerste voorraad.

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10 15:47
Straks eens naar de stad en vragen wanneer ze gereleased gaan worden in de winkels..

Verwijderd

Zou mooi zijn als ze deze week nog binnen komen dan

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:26:
Zou mooi zijn als ze deze week nog binnen komen dan
Mwah ik hoor overal week 19, misschien als je geluk hebt dat iemand er 1 of 2 binnen krijgt ergens eerder.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:07
Die Hi.nl shop is echt waardeloos. Coming soon modellen : geen SII
Hij is wel te vinden op site, alleen nog met verouderde info (2x 1GHz)
En als je belt, hebben ze geen idee wanneer die verwacht word.

• hans180
Er zijn ook genoeg websites die week 20 communiceren... zoals BOL.com. PDAshop/coulblue zegt trouwens nu 20 mei -> week 20

[ Voor 5% gewijzigd door hans180 op 28-04-2011 11:34 ]

• Phusebox
Beetje bagger dan die actie van Samsung; koop tussen 26 april en 31 mei een SGS II, maar dat ze dan amper verkrijgbaar zijn vergeten ze even.

• hans180
Phusebox schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:34:
Beetje bagger dan die actie van Samsung; koop tussen 26 april en 31 mei een SGS II, maar dat ze dan amper verkrijgbaar zijn vergeten ze even.
Waar basseer jij het op dat ze dan nauwelijks te krijgen zijn? Bijna alle webshops hebben het toestel voor die tijd in huis

• alwaysleft
Vriend van me had Vodafone even opgebeld, hij had 2 weken geleden al een order geplaatst. Week 20 is verwachte leverdatum. Dus nog een tijdje wachten mensen!

• Phusebox
hans180 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:35:
[...]

Waar basseer jij het op dat ze dan nauwelijks te krijgen zijn? Bijna alle webshops hebben het toestel voor die tijd in huis
Ehm ja, 10 dagen voor het verstrijken van de actie, en de eerste voorraad zal er wel zo doorheen zijn. Ik vrees dat ik er in ieder geval voor juni geen zal hebben. Met werk enzo zal ik niet meteen naar de winkel kunnen rennen als ze gespot zijn.

• hans180
Nou ik denk dat het allemaal wel mee valt en dat Samsung niet een dergelijke actie op zet tm eind mei als ze er niet zeker van zijn dat tzt de winkels en webshops voldoende voorraad hebben.

• mobileleon
  • Laatst online: 15-08-2023
baronruud schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:33:
Die Hi.nl shop is echt waardeloos. Coming soon modellen : geen SII
Hij is wel te vinden op site, alleen nog met verouderde info (2x 1GHz)
En als je belt, hebben ze geen idee wanneer die verwacht word.
Ook mijn mening, ik mag inmiddels verlengen en heb ze op meerdere manieren bij Hi proberen te benaderen met de vraag of ze wat informatie of iets dergelijks hadden over de SGS2, maar ze weten de hele tijd niks :( ...

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-10 09:27
Tweaker1987 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:12:

Euh.. dat kan wel bij Hi. Maar het kan slechts 1 maand.
Dat ligt er helemaal aan welk abonnement je neemt! Heb het nog even nagekeken..

Bij een Hi Online pakket:
"Ongebruikt beltegoed kun je niet meenemen"

Bij een Hi Bel & SMS pakket:
"Ongebruikt beltegoed kun je 1 maand meenemen. (je gebruikt eerst je oude tegoed, daarna je nieuwe tegoed.)"

Ik lust geen rotte appels...

• MyrddinLXXIIX
Net een marathonsessie met vodafone KS gehad :S

Helaas is de SII voorlopig niet meer te bestellen.
Mij werd verteld dat bestellen weer mogelijk wordt zodra er daadwerkelijk voorraad is.

Mensen hebben 'm idd kunnen bestellen, maar om teleurstellingen te voorkomen is dat voorlopig even stopgezet. :(
Sta nu op een informele wachtlijst, wordt teruggebeld als ze bestellingen weer openzetten.

Verwijderd

Hoe kan het eigenlijk dat de iPlan abbo's van T-Mobile bij Studentmobiel zo goedkoop zijn tegenover andere webshops?

Edit: ik heb het dan over de 1-jarige abonnementen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2011 11:46 ]

• GuiltyNL
hans180 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:10:
Kan natuurijk ook zijn dat de backorders er al af waren toen jij bestelde en dat jij precies de laatste 1/2 toestellen had van die eerste voorraad.
Dat hoop ik, maar kon de man aan de telefoon niet met zekerheid zeggen.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-10 22:40
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:46:
Hoe kan het eigenlijk dat de iPlan abbo's van T-Mobile bij Studentmobiel zo goedkoop zijn tegenover andere webshops?

Edit: ik heb het dan over de 1-jarige abonnementen
Miss hebben ze een deal met T-mobile en de rest niet?

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
GuiltyNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:08:
Omdat ik op de site keek en toen stond er dat het product voorradig was, 2 toestellen besteld en toen stond hij uitverkocht. Gebeld met Misco en zij hebben bevestigd dat de eerste zending daar binnen was en aan alle backorders was toegewezen.

De kans is ook groot dat ik achter het net vis, want het blijkt dat ze de toestellen eerst inboeken, dan komt hij op voorraad te staan op de site en dat ze daarna de backorders pas toewijzen (en dan staat hij dus weer als uitverkocht).
GuiltyNL schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:51:
[...]

Dat hoop ik, maar kon de man aan de telefoon niet met zekerheid zeggen.
Nou, van Misco hoef je niets aan te nemen, ik heb er vorige week vrijdag ook een bestelling geplaatst nadat medewerker 3 keer heb bevestigd dat ze 50 stuks SGS2 op voorraad hadden, bleek toch een foutje achteraf.
Zit nu op mijn geld te wachten, die iig gisteren al binnen had moeten zijn. Then again, SGS2 zou ook afgelopen zaterdag bezorgd worden... |:(

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ze doen het gewoon express, omdat ze weten dat er veel mensen zijn die dan een bestelling plaatsen.
En achteraf kunnen ze dan mooi zeggen dat het een foutje was.

Burp

• 13art
  • Laatst online: 12:34

13art

Moderator Mobile
hans180 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:33:
Er zijn ook genoeg websites die week 20 communiceren... zoals BOL.com. PDAshop/coulblue zegt trouwens nu 20 mei -> week 20
Net een mailtje van algebeld.nl die houden het nog steeds op de eerste week van mei.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• MyrddinLXXIIX
l3art schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:23:
[...]

Net een mailtje van algebeld.nl die houden het nog steeds op de eerste week van mei.
Dit kreeg ik ook te horen bij vodafone.

Verwijderd

:'( De Tmobile website loopt ook achter:(

• GuiltyNL
Wii4all schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:03:
Ze doen het gewoon express, omdat ze weten dat er veel mensen zijn die dan een bestelling plaatsen.
En achteraf kunnen ze dan mooi zeggen dat het een foutje was.
Ik wacht nog even op een bevestiging per mail, een foutje is één, maar dan moeten ze wel snel het geld retourneren.

Verwijderd

l3art schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:23:
[...]

Staat ook op hun site:
Verwacht begin mei 2011! Pre-order nu om als eerste het toestel te ontvangen!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 22:20
Kan iemand me uitleggen waarom ik bij algebeld bij een T-mobile i-150 verlenging 486 moet bijleggen en bij gsmwijzer maar 136?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Verwijderd

Verderf schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:40:
Kan iemand me uitleggen waarom ik bij algebeld bij een T-mobile i-150 verlenging 486 moet bijleggen en bij gsmwijzer maar 136?
Ja ik denk algebeld zelf.

http://www.algebeld.nl/contact/index.html

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-10 10:09
MyrddinLXXIIX schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:44:
Net een marathonsessie met vodafone KS gehad :S

Helaas is de SII voorlopig niet meer te bestellen.
Mij werd verteld dat bestellen weer mogelijk wordt zodra er daadwerkelijk voorraad is.

Mensen hebben 'm idd kunnen bestellen, maar om teleurstellingen te voorkomen is dat voorlopig even stopgezet. :(
Sta nu op een informele wachtlijst, wordt teruggebeld als ze bestellingen weer openzetten.
Dat meen je niet! Ik heb gister gebeld en kreeg week 19 te horen, maar niks over niet meer kunnen bestellen. Besloot ik toch nog maar even te wachten, omdat ik €209,- bij moet betalen bij een 1-jarig abonnement en toch even wilde kijken of ik 'm ergens nog iets goedkoper kon vinden.

• MyrddinLXXIIX
Framoes schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:28:
[...]

Dat meen je niet! Ik heb gister gebeld en kreeg week 19 te horen, maar niks over niet meer kunnen bestellen. Besloot ik toch nog maar even te wachten, omdat ik €209,- bij moet betalen bij een 1-jarig abonnement en toch even wilde kijken of ik 'm ergens nog iets goedkoper kon vinden.
Meen ik wel helaas.
De dame zei idd dat er bestellingen zijn geplaatst. Maar dat is stopgezet in het systeem.

• Framoes
MyrddinLXXIIX schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:37:
[...]

Meen ik wel helaas.
De dame zei idd dat er bestellingen zijn geplaatst. Maar dat is stopgezet in het systeem.
Krijgen de VF winkels een andere levering dan vanwaar de klantenservice/distributie ze verstuurt, of krijgen de winkels wat er over is (met een minimum natuurlijk) na alle online en telefonische bestellingen? Als dat eerste het geval is, kan ik 'm ook in de winkel bestellen.

• MyrddinLXXIIX
Framoes schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:41:
[...]

Krijgen de VF winkels een andere levering dan vanwaar de klantenservice/distributie ze verstuurt, of krijgen de winkels wat er over is (met een minimum natuurlijk) na alle online en telefonische bestellingen? Als dat eerste het geval is, kan ik 'm ook in de winkel bestellen.
Duurde al lang genoeg om bij de KS iemand te pakken te krijgen die me iets kon vertellen.
Lijkt me stug dat ze meer kunnen aanbieden in de winkel.

• 13art
  • Laatst online: 12:34

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:34:
[...]

Staat ook op hun site:

[...]
Klopt, maar eerste week van mei is toch wel iets specifieker dan het vage, begin mei

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

Framoes schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:41:
[...]

Online heeft zijn eigen magazijn natuurlijk. De winkels krijgen hun eigen voorraden. Dit is me vorig jaar verteld toen ik mijn Galaxy S ging kopen.

Ontopic: Ik kan sinds een paar dagen verlengen maar ik vind de prijzen van de S2 en de Sensation nog vrij hoog. Ik wacht wel even tot ik ze gratis krijg bij een 2-jarig abonnement met ongeveer 200/250 minuten.

• Framoes
MyrddinLXXIIX schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:50:
[...]

Duurde al lang genoeg om bij de KS iemand te pakken te krijgen die me iets kon vertellen.
Lijkt me stug dat ze meer kunnen aanbieden in de winkel.
De eerste persoon die ik aan de lijn kreeg wist me eigenlijk alles te vertellen wat ik wilde weten en ook dat Samsung altijd vaag doet richting providers wat levertijden betreft.

Wel typisch voor de gemiddelde KS: er zitten daar altijd een paar medewerkers die alles weten en verder een hoop die net te weinig/genoeg weten.

Verwijderd

S2 komt gelukkig snel dichter bij, maar niet snel genoeg.
5 mei loopt mn huidige abonnement af en ik twijfel heel erg bij mijn abonnementskeuze, mede omdat ik mijn nummer wil behouden.

Ik wacht nog steeds op een goed aanbod voor deze telefoon (iedereen hier natuurlijk :X )..
Ik heb 2 keuzes:

Ik kan een simonly B-S-W 170 (1 jaar) van Vodafone nemen, omdat ik nog een "Vodafone" Blackberry heb liggen en later de S2 aanschaffen wanneer deze goedkoper is, maar ik kan ook wachten op een beter aanbod van Vodafone of T-Mobile en als tussenoplossing een Simyo abonnement nemen..

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:51:
S2 komt gelukkig snel dichter bij, maar niet snel genoeg.
5 mei loopt mn huidige abonnement af en ik twijfel heel erg bij mijn abonnementskeuze, mede omdat ik mijn nummer wil behouden.

Ik wacht nog steeds op een goed aanbod voor deze telefoon (iedereen hier natuurlijk :X )..
Ik heb 2 keuzes:

Ik kan een simonly B-S-W 170 (1 jaar) van Vodafone nemen, omdat ik nog een "Vodafone" Blackberry heb liggen en later de S2 aanschaffen wanneer deze goedkoper is, maar ik kan ook wachten op een beter aanbod van Vodafone of T-Mobile en als tussenoplossing een Simyo abonnement nemen..
Of je laat je abonnement gewoon stilzwijgend doorlopen.Tegenwoordig mogen providers dit 'doorlopen van het abonnement' nog maar per maand doen. Dus elke maand wordt hij dan voor 1 maand verlengd...

• Framoes
Hij is eindelijk officieel uit, nu is het wachten tot ze op de sites van de providers verschijnen.
nieuws: Samsung brengt Galaxy S II uit

• hans180
Jammer dat er niet staat wanneer het toestel in Nederland beschikbaar is. Maar lijkt me dat dit niet lang meer kan duren aangezien ze bezig zijn met het verzenden.

[ Voor 34% gewijzigd door hans180 op 28-04-2011 15:28 ]

Verwijderd

prutser387 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:53:
[...]

Of je laat je abonnement gewoon stilzwijgend doorlopen.Tegenwoordig mogen providers dit 'doorlopen van het abonnement' nog maar per maand doen. Dus elke maand wordt hij dan voor 1 maand verlengd...
Klopt ja, kreeg ik ook te horen van Telfort klantenservice, zal ik wel overheen gekeken hebben want ik zie het nergens staan.. gelijk 71% duurder na het verval van mijn abonnement.

Maar bedankt voor het opmerken!

Dan rest voor mij alleen nog maar de vraag:
Los toestel+simonly of toestel+abonnement.. Moeilijk moeilijk

• Framoes
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:22:
[...]

Klopt ja, kreeg ik ook te horen van Telfort klantenservice, zal ik wel overheen gekeken hebben want ik zie het nergens staan.. gelijk 71% duurder na het verval van mijn abonnement.

Maar bedankt voor het opmerken!

Dan rest voor mij alleen nog maar de vraag:
Los toestel+simonly of toestel+abonnement.. Moeilijk moeilijk
De totale kosten ontlopen elkaar meestal niet veel. Bij een abonnement met toestel betaal je je toestel af door duurdere minuten.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Volgens mij is de prijs die op de frontpage (in engeland) staat excl VAT, dus alsnog ~500 pond.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Als je voor een 2 jarig abonnement + toestel gaat bespaar je zo'n 100 euro tov 2 jaar een sim-only en los toestel.
Maar reken het gewoon voor jezelf uit. Bepaal hoeveel minuten je wilt en reken over een periode van 2 jaar wat je precies kwijt bent.

Verwijderd

businka19 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:59:
[...]

[...]

Nou, van Misco hoef je niets aan te nemen, ik heb er vorige week vrijdag ook een bestelling geplaatst nadat medewerker 3 keer heb bevestigd dat ze 50 stuks SGS2 op voorraad hadden, bleek toch een foutje achteraf.
Zit nu op mijn geld te wachten, die iig gisteren al binnen had moeten zijn. Then again, SGS2 zou ook afgelopen zaterdag bezorgd worden... |:(
Dude, geloof me dat doen ze altijd met nieuwe producten. Trap er niet in jongens. Als je iets meteen wil hebben zorg dan dat je het tastbaar in je handen hebt voor dat je betaald. Tuurlijk hebben ze de SGS2 niet op voorraad. Samsung moet de meeste nog leveren in NL. Bijna niemand heeft ze opvoorraad op dit moment. Heel misschien 1 van de grote Vodafone, KPN. Bij de Phonehouse hoef je ze ook niet te verwachten. En trouwens Samsung wil eerst van een hele grote rest partij SGS1 toestellen af. Valt je dat niet op dan dat overal reclame word gemaakt voor de SGS1.

• businka19
Polster schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:29:
Als je voor een 2 jarig abonnement + toestel gaat bespaar je zo'n 100 euro tov 2 jaar een sim-only en los toestel.
Maar reken het gewoon voor jezelf uit. Bepaal hoeveel minuten je wilt en reken over een periode van 2 jaar wat je precies kwijt bent.
Waarom zou je 2 jaar sim-only nemen? Dat is juist het mooie, na 1 jaar ga je ergens anders naar toe, of vraag je om een betere deal bij de huidige provider. Je betaalt zeker niet meer dan met 2-jarig abbo, ik denk dat de kosten gelijk liggen, mits je voor nieuwe toestel gaat. Mocht je met sim-only niet vies zijn van een 2dehands toestel ben je zeker goedkoper uit. Nadelen sim-only+toestel: groot bedrag in 1 keer uitgeven, voordelen: grotere toestelkeuze, vrijheid om je mobiel op moment en plek kopen die jij beslist.

Sim-only is definitely the way to go _/-\o_
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 15:55:
[...]

Dude, geloof me dat doen ze altijd met nieuwe producten. Trap er niet in jongens. Als je iets meteen wil hebben zorg dan dat je het tastbaar in je handen hebt voor dat je betaald. Tuurlijk hebben ze de SGS2 niet op voorraad. Samsung moet de meeste nog leveren in NL. Bijna niemand heeft ze opvoorraad op dit moment. Heel misschien 1 van de grote Vodafone, KPN. Bij de Phonehouse hoef je ze ook niet te verwachten. En trouwens Samsung wil eerst van een hele grote rest partij SGS1 toestellen af. Valt je dat niet op dan dat overal reclame word gemaakt voor de SGS1.
Twijfel aan juistheid van info moet redelijk blijven uiteraard, als ik 3 keer vraag of de beste man het zeker weet en 3 keer dezelfde antwoord krijg dan laat ik mijn wishful thinking op het gegeven moment zegevieren. Maar deze discussie is reeds boven gevoerd :*)

ps. het bedrag is inmiddels teruggestort, dat is wel netjes van Misco

[ Voor 35% gewijzigd door businka19 op 28-04-2011 16:12 ]

• Phusebox
businka19 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:08:
[...]

Vergeet je voor het gemak even de slechtere voorwaarden die meestal aan sim-only zitten, zoals niet meenemen van je overgebleven minuten, afrekenen per minuut, lagere limiet of snelheid internet.

Ik kan niet 1 sim-only abo vinden voor een redelijke prijs dat voldoet aan de eisen.

• hans180
Die voorwaarden (afrekenen per minuut en het niet meenemen van minuten) hebben abonnementen met toestel ook.

Bij vodafone iig. Daar zijn de limieten en snelheden van internet en hetzelfde

• GuiltyNL
Misco krijgt 8 mei een 2e zending van S2's binnen, zojuist per mail bevestigd.

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-10 22:42

RMX

Denk dat dat natuurlijk gewoon de 1ste zending is :)
Toch leuk verkooptrucje

• businka19
Phusebox schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:18:
[...]

Vergeet je voor het gemak even de slechtere voorwaarden die meestal aan sim-only zitten, zoals niet meenemen van je overgebleven minuten, afrekenen per minuut, lagere limiet of snelheid internet.

Ik kan niet 1 sim-only abo vinden voor een redelijke prijs dat voldoet aan de eisen.
Ik vergeet ze omdat ik er niet in aanraking mee bent gekomen tot nu toe:

Uit eigen ervaring:
- meenemen belminuten 1 maand HI, is het veel verschillend bij andere providers? bij abbo's?
- afrekenen per minuut: heeft HI geprobeerd, maar is ondertussen teruggedraaid, gold trouwens niet alleen voor sim-only
- internetbundel tot nu toe nog niet gehad, heb je concrete voorbeelden waar sim-only slechtere voorwaarden heeft dan abbo, bij dezelfde provider uiteraard?

EDIT: ik zie dat hans180 aantal van je argumenten reeds heeft ontkracht

[ Voor 3% gewijzigd door businka19 op 28-04-2011 16:28 ]

• Polster
businka19 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:08:
[...]

Waarom zou je 2 jaar sim-only nemen? Dat is juist het mooie, na 1 jaar ga je ergens anders naar toe, of vraag je om een betere deal bij de huidige provider. Je betaalt zeker niet meer dan met 2-jarig abbo, ik denk dat de kosten gelijk liggen, mits je voor nieuwe toestel gaat. Mocht je met sim-only niet vies zijn van een 2dehands toestel ben je zeker goedkoper uit. Nadelen sim-only+toestel: groot bedrag in 1 keer uitgeven, voordelen: grotere toestelkeuze, vrijheid om je mobiel op moment en plek kopen die jij beslist.

Je hoeft natuurlijk niet je sim-only voor 2 jaar af te sluiten. Je kan 2x een jaar abo nemen. Maar om het te vergelijken moet je het wel over een zelfde tijdsperiode hebben en dat zal voor de meeste toch wel rond de 2 jaar liggen. Als je in een tijdsbestek van 2 jaar het goedkoopste uit wilt zijn dan hoeft een simonly en los toestel helemaal niet the way to go te zijn. Je krijgt dan nl. geen toestelkorting.

Rekenvoorbeeldje voor mijn situatie. Ik heb zo'n 250 bel/sms minuten nodig en wil graag bij Vodafone vanwege snel internet en goedkoop internet in buitenland. Als ik dan kijk naar Algebeld.nl.

B+S+W 275
2-jaar abo
Gratis toestel
1e 12 maanden: 28.50 p/m
laatste 12 maanden 38.50 p/m
Aansluitkosten 24.50
Totaal over 2 jaar: 828.50

Sim only AKA the way to go
B+S+W 300
2 jaar
1e 12 maanden 12.95
Laatste 12 maanden 24.95
Aansluitkosten 9.95
Toestel 489
Verzendkosten 7.50
Totaal over 2 jaar: 961.25

In de sim-only situatie heb je iets meer bel-minuten maar ben je ook 5.5 euro per maand duurder uit.

Deze optel som kan natuurlijk bij elke provider en bij elk abonnement weer anders uitvallen, maar meestal kwam ik op een prijsverschil van rond de €100 uit.

• businka19
Polster schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:29:
[...]

Je hoeft natuurlijk niet je sim-only voor 2 jaar af te sluiten. Je kan 2x een jaar abo nemen. Maar om het te vergelijken moet je het wel over een zelfde tijdsperiode hebben en dat zal voor de meeste toch wel rond de 2 jaar liggen. Als je in een tijdsbestek van 2 jaar het goedkoopste uit wilt zijn dan hoeft een simonly en los toestel helemaal niet the way to go te zijn. Je krijgt dan nl. geen toestelkorting.

Rekenvoorbeeldje voor mijn situatie. Ik heb zo'n 250 bel/sms minuten nodig en wil graag bij Vodafone vanwege snel internet en goedkoop internet in buitenland. Als ik dan kijk naar Algebeld.nl.

B+S+W 275
2-jaar abo
Gratis toestel
1e 12 maanden: 28.50 p/m
laatste 12 maanden 38.50 p/m
Aansluitkosten 24.50
Totaal over 2 jaar: 828.50

Sim only AKA the way to go
B+S+W 300
2 jaar
1e 12 maanden 12.95
Laatste 12 maanden 24.95
Aansluitkosten 9.95
Toestel 489
Verzendkosten 7.50
Totaal over 2 jaar: 961.25

In de sim-only situatie heb je iets meer bel-minuten maar ben je ook 5.5 euro per maand duurder uit.

Deze optel som kan natuurlijk bij elke provider en bij elk abonnement weer anders uitvallen, maar meestal kwam ik op een prijsverschil van rond de €100 uit.
of je neemt 2 keer x 1 jaar sim-only B+S+W 270 en je bent rond €60 goedkoper uit.

• alwaysleft
Los toestel met sim only via deze site is het goedkoopste:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

• Polster
businka19 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:38:
[...]

of je neemt 2 keer x 1 jaar sim-only B+S+W 270 en je bent rond €60 goedkoper uit.
Waar? 270 1 jarige sim only bij Vodafone is 20.95 gemiddeld per maand. Je bent daardoor duurder uit.

• Polster
Ahh nice find.

• businka19
Polster schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:41:
[...]

Waar? 270 1 jarige sim only bij Vodafone is 20.95 gemiddeld per maand. Je bent daardoor duurder uit.
studentmobiel.nl

EDIT: pardon, zie net dat actietarief van 12.95 bij 1j slechts 4 maanden geldig, even opnieuw rekenen

[ Voor 17% gewijzigd door businka19 op 28-04-2011 16:47 ]

• Polster
businka19 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:45:
[...]

studentmobiel.nl

EDIT: pardon, zie net dat actietarief van 12.95 bij 1j slechts 4 maanden geldig, even opnieuw rekenen
Gemiddelde maand prijs is nog steeds 20.95 en dus duurder.

@Alwaysleft

Voor deze aanbieding heb je blijkbaar een actiecode nodig. Kan er dus geen gebruik van maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Polster op 28-04-2011 16:49 ]

• businka19
Polster schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:48:
[...]

@Alwaysleft

Voor deze aanbieding heb je blijkbaar een actiecode nodig. Kan er dus geen gebruik van maken.
Je hebt gelijk, bij Vodafone ben je €73.85 goedkoper uit bij abbo (wel met minder belminuten/sms), mits je per se nieuwe toestel wilt. Voor mij persoonlijk weegt het niet tegen het vrijheid van Sim-Only op.

Ik ga even kijken naar Hi... kijken

EDIT: bij Hi ben €15.05 goedkoper uit met 2j abbo (SGS2 bieden ze nog niet aan dus adhv. vergelijkbare(qua prijs) toestellen uitgegaan van Gratis toestel bij Hi + Web 35 2j.) En 25/50 min/sms minder.

[ Voor 48% gewijzigd door businka19 op 28-04-2011 17:09 ]

• alwaysleft
Polster schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:48:
[...]

@Alwaysleft

Gewoon wat invullen, heeft vriend van me ook gedaan en de order is gewoon goedgekeurd. Controleren ze niet :) Dus onjuiste info wat je zegt :)

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 28-04-2011 17:02 ]

• Polster
alwaysleft schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:00:
[...]

Gewoon wat invullen, heeft vriend van me ook gedaan. Controleren ze niet :) Dus onjuiste info wat je zegt :)
Weet jij toevallig of die Sim-only exact dezelfde voorwaarden heeft als een normale B+S+W 300 sim-only?

• alwaysleft
Polster schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:02:
[...]

Weet jij toevallig of die Sim-only exact dezelfde voorwaarden heeft als een normale B+S+W 300 sim-only?
ALs je hem verhoogt of verlaagt vervalt de korting dus promotie, dus echt handig om de juiste bundel te nemen. Voor de rest geen nadelen ten opzichte van gewone sim only

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Niet echt de goedkoopste site (om het zacht uit te drukken). Hier staat ie aan 549,- verwacht op 20/05
pdashop

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:37
bbc schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:09:
Niet echt de goedkoopste site (om het zacht uit te drukken). Hier staat ie aan 549,- verwacht op 20/05
pdashop
Hm, datum is al positief opgeschoven :) Gisteren (of wat het nu eergisteren) stond er nog 23 mei :)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-10 21:42
Voor mij ook even zitten kijken, zonder dat ik weet welke aanbieding Tmobile mij kan doen. Kan ik trouwens mijn huidige abonnement niet gewoon voortzetten als mijn contract afloopt? Want 15,95 voor onbeperkt internet, 150 belminuten en 100 smsjes kan ik volgens mij nergens meer vinden, het is wel een beetje veel dus met een stuk minder minuten moet het ook lukken.

Met huidige abonnement Tmobile:
Kosten 24 maanden = 477,6
Toestel incl verzending = 496,5
Totaal 24 maanden = 974,1

Relax 130 + inet
Kosten abonnement = 19,50 x 24
Internet = 6 x 1,95 + 18 x 6,95
Toestel incl verzending = 378
Totaal 24 maanden = 854,9

Relax 190 + inet
Kosten abonnement = 25,00 x 24
Internet = 6 x 1,95 + 18 x 6,95
Toestel incl verzending = €355,-
Totaal 24 maanden = 963,9

Als ik uitga van de prijs die ze een nieuwe abonnee rekenen ben ik dus goedkoper met een abonnement. Als ik uitga van de huidige simonly prijzen dan kom ik op of 110 wat echt te weinig minuten is denk ik (en uitkomt op 944 euro) of op 220 wat te duur wordt. Bij Vodafone twijfel ik sowieso omdat 250 mb of zelfs 1 gb internet limiet mij een beetje weinig lijkt

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Polster schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:02:
[...]

Nee niet exact:

Je kan niet je smsjes verdubbelen met blox. wel de 1000 sms blox toevoegen als je wil

Verder blijven minuten maar 1 maand geldig bij Sim-only terwijl bij een normaal abonnement ze 2 maanden geldig zijn.

Verder wel het zelfde volgens mij.

[ Voor 4% gewijzigd door zero_cool89 op 28-04-2011 17:43 ]

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb dit al eens eerder langs zien komen, maar kan zomaar iedereen hier een abo afsluiten tegen personeelsvoorwaarden? Iemand hier ervaring mee?

• alwaysleft
Snoop schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:59:
[...]

Heb dit al eens eerder langs zien komen, maar kan zomaar iedereen hier een abo afsluiten tegen personeelsvoorwaarden? Iemand hier ervaring mee?
Yep, bij actiecode gewoon wat cijfers invullen ;)

• nick7
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09-2019
alwaysleft schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:59:
[...]

Yep, bij actiecode gewoon wat cijfers invullen ;)
Maar bij zo'n sim only abbonement geld de actie-prijs voor de gehele 2 jarige contractduur?

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-10 09:32
nick7 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:05:
[...]

Maar bij zo'n sim only abbonement geld de actie-prijs voor de gehele 2 jarige contractduur?
Er staat: De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig (24 maanden).

Wat denk je dat het is?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Das een zelfde 'aktie' als dat ze bij de anwb hadden, die hadden ook zon abbo via vodafone.

Burp

• Golf2vr6
Wii4all schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:27:
Das een zelfde 'aktie' als dat ze bij de anwb hadden, die hadden ook zon abbo via vodafone.
en veronica magazine en tv gids en....... ;)

probeer eens "directsales vodafone" in google!

[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-04-2011 19:30 ]

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Mooi, t-mobile opzeggen en Galaxy SII kopen + Sim Only abbo.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
T-Mobile heeft nu ook korting op hun iPlan abonnementen (bij GSMwijzer, tenminste, ik zie het niet op hun eigen site), 5 euro korting per maand: 3 maanden voor 1-jarig, 6 maanden voor 2-jarig.
Dit maakt m'n idee om voor een 1-jarig i-150 abonnement te gaan via GSMwijzer natuurlijk nóg aantrekkelijker. :D
Maar goed dat ik even heb gewacht, zeker nu er ook nog bevestiging is op de Samsung NL site dat wij gewoon de 1.2GHz Exynos krijgen.

Totale prijs nu: 3*24,95 + 9*29,95 + 255 + 26,25 + 6,95 = 632,60

(Natuurlijk, het is maar 15 euro minder, maar het is nog steeds een vermindering van prijs die ik was misgelopen als ik wat minder geduldig was. :z )

[ Voor 4% gewijzigd door M-en-M op 28-04-2011 19:53 ]

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

@de mensen die vodafone abo en simonly vergelijken: let wel op, bij een abo heb je gratis dubbel zoveel sms, bij simonly niet!

• hans180
Vraagje: wordt er bij Vodafone (sim-only) per minuut of per seconde afgerekend? Mijn abonnement is onlangs afgesloten en gaat in juni in.

• Golf2vr6
hans180 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:43:
Vraagje: wordt er bij Vodafone (sim-only) per minuut of per seconde afgerekend? Mijn abonnement is onlangs afgesloten en gaat in juni in.
Heb jij geen google? of neem even de moeite om de Vodafone site te bezoeken ;)

Hoe worden gesprekskosten berekend?

Heb je een abonnement afgesloten of verlengd na 6 september 2010?
De gesprekskosten voor bellen in Nederland met een Bellen, Bel+Sms en Bel+Sms+Web abonnement worden naar boven afgerond op hele minuten.

Heb je een abonnement afgesloten of verlengd voor 6 september 2010?
De kosten voor bellen in Nederland berekenen we bij het Bellen, Bel+Sms en Bel+Sms+Web abonnement per seconde. Gesprekken korter dan een minuut worden berekend voor een hele minuut.

Heb je een Bellen abonnement afgesloten of verlengd na 3 januari 2011?
De gesprekskosten voor bellen in Nederland met een Bellen abonnement berekenen per seconde. Gesprekken korter dan een minuut worden berekend voor een hele minuut.

Heb je een Vodafone Scherp of SIM Only abonnement?
Bij een Vodafone Scherp abonnement en SIM Only abonnement worden de gesprekskosten naar boven afgerond op hele minuten.

http://help.vodafone.nl/c...created=&p_accessibility=

[ Voor 6% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-04-2011 20:51 ]

• Twister360
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 11:14
Hey guys,

ik ben al een tijdje druk bezig met de juiste kosten op een rijtje te zetten.

Ik zit namelijk met een T-mobile abonnement en ga verlengen. Vreemd genoeg krijg ik bij Vodafone meer belminuten en smsjes + een gratis toestel voor €200,- minder dan bij een verlenging bij T-mobile. Vandaar dat ik even aan het rekenen ben gegaan om tot de bodem hiervan te komen.

Dat lukt niet echt, maar ik wil graag mijn informatie delen met jullie.

Houd er rekening mee dat de prijzen van T-mobile om verlenging gaan en dat sommige sheets al een week niet aangepast zijn. Deze kunnen dus niet meer kloppen.

Ik wil het graag uitbreiden/verbeteren zodat meer mensen er iets aan hebben, en dus hoor ik graag suggesties/kritiek/feedback enz.

Ik presenteer u:
http://www.joostliebregts.com/files/PrijzenSGS2.xlsx

Gegroet!

• hans180
M-en-M schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:51:

Maar goed dat ik even heb gewacht, zeker nu er ook nog bevestiging is op de Samsung NL site dat wij gewoon de 1.2GHz Exynos krijgen.
Link? Ik zie alleen dat er bevestigd is dat het 1.2 ghz wordt ...

• Golf2vr6
Tegra2 is 1GHz......dus......

/edit: Er is al vaak bewijs gepost dat we de Exynos + Super Amoled Plus krijgen in NL!

[ Voor 60% gewijzigd door Golf2vr6 op 28-04-2011 21:53 ]

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-10 19:59
hans180 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:50:
[...]

Link? Ik zie alleen dat er bevestigd is dat het 1.2 ghz wordt ...
De tegra bestaat tot dus ver alleen in 1Ghz en dat zou het alternatief zijn...

Edit: Golf2vr6 je was me voor ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Gohan040 op 28-04-2011 21:52 ]

• hans180
Nou ik snap niet waarom Samsung NL dat dan niet gewoon communiceert. Dan lijkt het erop alsof zij ook nog niet zeker weten of het een tegra of Exynos wordt.

http://www.samsung.com/nl..._detail&tab=specification

• Golf2vr6
Zou eigenlijk ook niet nodig moeten te zijn.
Alle verwarring wordt alleen maar op forums e.d. veroorzaakt.
Samsung geeft namelijk op zijn site type i9100 aan...en dat is de exynos+sap.

• hans180
Golf2vr6 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:00:
Zou eigenlijk ook niet nodig moeten te zijn.
Alle verwarring wordt alleen maar op forums e.d. veroorzaakt.
Samsung geeft namelijk op zijn site type i9100 aan...en dat is de exynos+sap.
Ze geven idd op de NL site dat type aan, maar niet met de specs die daarbij horen

• M-en-M
hans180 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:55:
Nou ik snap niet waarom Samsung NL dat dan niet gewoon communiceert. Dan lijkt het erop alsof zij ook nog niet zeker weten of het een tegra of Exynos wordt.

http://www.samsung.com/nl..._detail&tab=specification
Er stond eerst 1GHz processor bij de kenmerken pagina, terwijl er wel gewoon 1.2GHz stond bij de Duitse site, wat me toch iets deed twijfelen. Gelukkig staat er nu wel gewoon 1.2GHz bij de Nederlandse pagina.

Overigens pakt die 8GB MicroSD actie niet geweldig voor mij uit, ik heb immers al twee 8GB MicroSD kaartjes (een Class 4 en een Class 6, waar deze hoogstwaarschijnlijk Class 2 is) en een 32GB Class 4 kaartje. Wat moet ik toch met al die priegel dingetjes door m'n appartement heen? :X

• Golf2vr6
M-en-M schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:01:
[...]

Er stond eerst 1GHz processor bij de kenmerken pagina, terwijl er wel gewoon 1.2GHz stond bij de Duitse site, wat me toch iets deed twijfelen. Gelukkig staat er nu wel gewoon 1.2GHz bij de Nederlandse pagina.

Overigens pakt die 8GB MicroSD actie niet geweldig voor mij uit, ik heb immers al twee 8GB MicroSD kaartjes (een Class 4 en een Class 6, waar deze hoogstwaarschijnlijk Class 2 is) en een 32GB Class 4 kaartje. Wat moet ik toch met al die priegel dingetjes door m'n appartement heen? :X
Dan vraag je hem niet aan....probleem opgelost.

Of je doet hem iemand kado als je hem zelf niet wil.
Een geven paard........ ;)

• M-en-M
Golf2vr6 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:03:
[...]

Dan vraag je hem niet aan....probleem opgelost.

Of je doet hem iemand kado als je hem zelf niet wil.
Een geven paard........ ;)
Het is ook een beetje een luxe-probleem, natuurlijk. ;)
Ik ga 'm waarschijnlijk ook wel weggeven.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:28
Jo-hannes schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:07:
@de mensen die vodafone abo en simonly vergelijken: let wel op, bij een abo heb je gratis dubbel zoveel sms, bij simonly niet!
Gewoon zoveel mogelijk Wassappen :) Dus net maar de Directsales link gebruikt. Haal wel een losse S2 in een winkel ergens tegen die tijd. Ben het zoeken naar dé combo aanbieding nogal zat. Gaat teveel tijd in zitten ;)
[Edit] Een random code intikken lijkt inderdaad gewoon te lukken, bevestigingsmail is al binnen en zo...

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 29-04-2011 00:35 ]

Nickname does not reflect reality

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Die Direct Sales sim only, is dat nu 12 maanden voor die actieprijs of de gehele looptijd (omdat er wordt gezegd dat de actie loopt tot maart 2012, waarbij niet duidelijk is of dat de bestelwindow is of dat het de looptijdtarief is).

Mocht dat namelijk niet zo zijn, zoals die dus ook bij studentmobiel.nl staat, dan kun je beter gaan voor de eerste optie bij studentmobiel van Vodafone waarbij de Galaxy Ace S II gratis is.

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Golf2vr6 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:26:
[...]

Er staat: De abonnementskorting is gedurende de gehele contractsperiode geldig (24 maanden).

Wat denk je dat het is?
Denk je dat je als niet-personeelslid hier gezeik mee krijgt?

Heb je net je toestel besteld gaan ze je ineens weigeren of toch nog die verhoging na het eerste jaar toespelen (zoals die bij studentmobiel dus is)

[ Voor 30% gewijzigd door Pyrone89 op 29-04-2011 01:32 . Reden: Te snel gereageerd ]

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:09
Normaliter heb ik 2-jarige contracten, maar ik vraag mij af wat nu de beste keuze is. Vroeger verschilde telefoons niet zo erg behalve de looks. Nu is er elk jaar wel een major upgrade te verwachten van een toestel wat weer 'stukken' beter is.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Pagina: 1 ... 10 ... 110 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN dumpbak voor van alles en nog wat, daarom worden dit soort replies verwijderd:
-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb em ook" of "ik heb em besteld".

Het is niet toegestaan om naar kortingcodes en/of personeelsnummers te vragen!